- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mumtaz
senior tag
válasz
energy4ever #74098 üzenetére
Semmi. Az az üzemanyag ellátó rendszer, amitől mindenki menekül.
-
mokus1
addikt
Kis vespám picit nehezebben indul a melegben. Mintha már pont nem menne a szívató viszont az alapjárat még alacsony. Beindul kicsit ketyeg de ha nagyobb gázt húzok akkor leáll.Ezután újra indítom és mintha mi sem történt volna indul szépen, jó az alapjárat is megy szépen. Mi lehet ez? 4 ütemű.
-
mumtaz
senior tag
válasz
macilaci78 #74094 üzenetére
Én az enyémmel sokra nem mennék, mert az országban csak néhány olyan ember/szerviz van, ahol értenek hozzá. Világos, mert olyan technológia, ami egyszer bejött, aztán ki is futott.
Ezért maradtam én saját magam szervize. Csak most helyem nincs hozzá.
Már hetek óta azon agyalok, hol tudnám szétszedni. -
energy4ever
addikt
Aprilia RS4-50-nek alapbol kilognak az indexei, viszont a muszerfal felol az elso lampatestbol kiveheto 2db gumi dugo, azert, hogy magaba a lampatestbe lehessen rakni az indexet. Oda honnan lehet szerezni cumot, hogy ott legyen az index, es ne logjon ki oldalra?
-
macilaci78
nagyúr
A szervizekkel kapcsolatos jó, rossz tapasztalatok is kellenek, de a teljességhez kell a típus, hiba, eredmény is.
Lehet, hogy egy bizonyos hibát egy szerviz jól tud kezelni, a másikkal kapcsolatban meg csak taknyolnak, vagy az adott motorhoz nem értenek annyira. -
suste
veterán
2 év után végre meg van az ideális összeállítás .... jó sokat próbálkoztam vele
GY6, AC, karbis QMI153-as 125ccm motorral szerelt robogó:
-kínából rendelt QMI153-ashoz való variátor szett (dob+csap+nyomólap, fixtárcsa, 14g-os görgők), a görgőpálya meghosszabbítva, szíjpálya rövidítve (20$ + barkácsolás)
-kínából rendelt 835/20/30 -as szíj (10$)
-a 6*14g-os görgőket kicseréltem 3*12g + 3*7,5g (7$ + 1800ft)
a gyári, módosítatlan dobnál még felfelé kellett menni a súllyal, de a módosítás után már lefelé.Mindenből 2 garnitúrát vettem a gyakorlatozáshoz
A gyári cucc olyan 60-70K lett volna hozzá, így még mindig jobban jöttem kiMost olyan amilyet pont szerettem volna.
Ha odahúzok neki, akkor elengedi 6500-7000-ig, jól gyorsul (80-nál még mindig csak 7000-et pörög).
Ha óvatosan gyorsítok, és városban 50-60-nal gurulok,akkor 5500 könyékén jár.
Kiváncsi leszek így a fogyasztásra..... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Code: 47 #74084 üzenetére
Ott valami mas gond lesz, mert ha tulmelegszik attol nem all le.
Meg esetleg a benzincsoveket/benzincsapot erdemes atnezni rendesen, nem-e az szorakozik.Esetleg meg a tipikus elektronikai gondok is ilyenkor jonnek elo (bizonyos homerseklet felett a hibas pickup/CDI egyszeruen nem ad gyujtasjelet, varni kell amig picit lehul). De ez a legutolso amit nezni erdemes, mert 2T-nel kevesbe erzekeny erre, inkabb a modernebb motoroknal van problema ebbol.(hosszu lenne, hogy miert)
-
Code: 47
tag
válasz
nyogo83 #74082 üzenetére
Köszönöm szépen!
Külön olajozású és direkt azt az olajat használom amit ajánlottak (Xado 2T), de akkor lehet, hogy már itt is gond van...mármint az olajozásnál
... illetve kb. minden 3-4-ik tankolásnál 98-ast töltök bele (ez nem tudom számít-e bármit is).
Ja! először amikor vittem javíttatni, akkor az volt az egyik gond, hogy ha 2-3 percig max sebességgel mentem, akkor túlmelegedett és leállt teljesen a gép. Kellett kb. 10 percet várni amíg ismét be lehetett indítani. Akkor elvileg a levegőszűrő és a karburátor is tisztítva lett, de igazából azóta sosem húztam ki max-ra a sebességet, mert kicsit tartottam tőle, hogy megint megáll... -
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74080 üzenetére
Szerintem nyugodtan leirhatod a tapasztalatot veluk kapcsolatban, feleslegesen ne ajanljuk, ha esetleg rossz a tapasztalat veluk.
En vettem toluk robogot, meg a tulajt ismerem szegrol-vegrol es tok jo ha van negativ visszajelzes is
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Code: 47 #74079 üzenetére
Amugy gyanus, hogy elso korben egy karbi es legszuro pucolas kellene, majd a kevereket kicsit szegenyebbre allitani, mert gyanus, hogy tul dus a keverek.
- inditasnal azert kell kis gazt huzni, hogy kapjon egy kis levegot is a dus keverekhez
- alapjaraton egy ido utan belefullad a benzinbe
- emiatt is no meg a fogyasztasSokszor meg a lomha gyorsulast is tudja okozni, mert alapjaraton annyira bedusul a keverek, hogy kell neki egy kis ido, amig magasabb fordulaton "kitisztul".
Esetleg meg megprobalhatod a Red Service-t a regi Foti uton.
-
Code: 47
tag
válasz
spanglee001 #74080 üzenetére
Egyszer amikor megvettem a robogót és egyszer amikor szervizelni kellett.
Segítőkészek, meg tényleg hamar meglett, de rövid időn belül ismét előjött a hibaEzért gondoltam, hogy hátha a kerületben van valaki akit tudtok ajánlani!
-
nyogo83
Topikgazda
-
Code: 47
tag
Sziasztok!
A XIII. kerületben tudtok jó, megbízható, becsületes, stb, szerelőt?
Van egy 2T Yamaha Vino-m, amivel van pár probléma...
- csak úgy tudom beindítani, hogy ha a gyújtás mellé húzom a gázkart is, különben csak "krákog";
- Miután beindul, akkor kb. fél percig rendesen jár, majd leáll. Innentől kezdve csak akkor nem fullad le (pl. piros lámpánál), ha húzom kicsit a gázt;
- a napokban azt vettem észre, hogy miután átmelegedett (túlmelegedett?), akkor rendesen megindul, majd olyan 20-25-ig NAGYON lassan gyorsul;
- valamint a fogyasztása is indokolatlanul megnőtt"Dióhéjban" ennyi. Szeretném, ha valaki alaposan megnézné, megcsinálná!
Tovább szeretnék adni rajta, mert kicsit fizikailag kicsi nekem, de csak miután tényleg rendben van a gép!
Előre is köszönöm a segítséget!
-
Mivel sport tuning robogom van, tokmindegy milyen sebessegen megyek vele, a fordulatszam kb. 7000 es 10000rpm kozott kozott valtozik gazallastol fuggoen. Az elmult 220km alatt amit hetfo ota beleraktam, minimalis gazzal, tehat kb 7500-8000rpm korul ment a motor. Hiszitek vagy nem, a vario a legnagyobb attetelt 80km/h-nal eri el. Az elozo hengerem innen mar nem is tudott tovabb gyorsulni, mert nem volt annyi ereje hogy feljebb tornassza a fordulatszamot. Az 50km/h meg valoszinu azert van kitalalva, hogy 20ora, kb. 7000rpm fordulatszamon valo uzem szukseges a vegso bekopashoz. Nyilvan ha 20km/h-val tesszuk meg az 1000km-t, az a motor legalabb ketszer annyi fordulatot tett meg az ido alatt. Remelem tudjatok kovetni 😅
Bejaratasra visszaterve, megfogadtam tanacsotokat, hazafele volt egy-ket nagyobb gyorsitas. Meg egy ideig biztos ovatosabb leszek.
-
válasz
sityupityu #74072 üzenetére
A cikk végén az igazság:
Ha a szakszerű összeszerelést és a helyes karburációt valaki nem végzi el körültekintően, szinte mindegy hány kilométert járatja a motort, garantáltan be fog állni. Ha pedig megfelelő volt az előkészítés és a szerelés, jók a felhasznált anyagok, akkor néhány perces járatás is elegendő.
-
huniross
tag
Gondolom azért a bejáratás alatt nehéz görgők vannak bent, mert másképp nincs értelme a max sebességgel foglalkozni.
-
siti
őstag
válasz
Casoli #74059 üzenetére
50km/h is életveszély, amikor busszal 55-el előznek sávon belül és még szemből is jön egy ifa.
Bejáratáskor szerintem bőven elég a nyélgáz és dinamikus gyorsítás kerülése, de szükség van megfelelő kenésre, de honnan vetted ezt az 50km/h?
Pláne, hogy a robogón cvt van és nézzük csak ezt a cikket a cvt lelki világáról, főleg a görgő súly, fordulatszám és sebesség dyno diagramot:: [link]
7e-8e-10e fordulaton hajtod 50-nél? Te mekkora fordulat számon és teljesítményen gyilkolod bejáratás címszó alatt? Mikor éri el a cvt a legnagyobb áttételt, miután már csak a fordulat szám emelése fog gyorsítani? Ezt is tudjuk, vagy csak az 50km/h és táv van meg? Ha nincs, akkor csak dobáljuk a számokat az éterbe. -
sityupityu
Topikgazda
válasz
Casoli #74059 üzenetére
Teljesen felesleges szerintem amit csinálsz. Bár vannak különböző blogok ahol hasonló dolgokat írnak le, de szerintem ez mind marhaság. Az előző, szocialista éra motorjaira ez igaz is volt, de a mostaniakra már nem (a kínai hengerszetteket most nem sorolom ide). Én mindig hasonlóan cselekedtem és cselekszem a mostani hengerek bejáratásásnál mint amit itt leírnak. Az összerakás utáni megszorulásnak szinte mindig a karburáció rossz hangolása az okozója, nem pedig a kevés kilométer.
-
Kobun1980
aktív tag
válasz
macilaci78 #74069 üzenetére
Jövő héttel nyari szünet van, így sanszos, hogy a reggeli-delutani forgalom is merseklodni fog
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Casoli #74068 üzenetére
Nekem 30 km egy irányba elég, a visszautat már nem várom olyankor.
A Nagytétényi út jó terep, este főleg.
De jó időszakban mehetsz dolgodat is intézni, tegnap például a XI-ből XIV kerbe mentem a Hungáriára 2 körül, engedett a forgalom szépen, 3 sávon pedig elférnek mellettem. Egyedül visszafelé a Népligetnél lévő sávelhúzás okozott torlódást, de a kocsik közt egyenletes lassú haladásra így is volt lehetőségem. A Rákóczi hídon mindig van busz, vagy kamion, ami mögé be lehet állni és egyenletesen haladni, nem kell kitaposni a belét.
A Szerémin 60 a megengedett, a gyakorlat közelebb van a 70-hez, a Budafokin nem jó az út minősége, 30-70 közt mindenféle tábla váltogatja egymást, átszoktam a Fehérvárira, kifelé már új az aszfalt, a frissen átadott belső részen jöttem. Tétényit megint szeretem, igaz, nem is ismerem.Ha pedig a hídon nem akarod feszegetni a gépet, kerékpárúton 20 km/h-val haladhatsz, az emelkedőn sem megterhelő a gépnek.
-
válasz
macilaci78 #74065 üzenetére
Ahol én járok vele, ott nincsen dugó. Egyenletesen beérek vele melóhelyre. Talán 1-2 piros lámpát ha kifogok. Egyébként meg éjszaka szoktam vele kimenni egyhuzamban 50km-t. A nagytétényi utat használom erre, kellően hosszú. Párszor oda-vissza, és megvan az 50km távolság. Ennyi egyszerre meg bőven sok, mert szétmegy tőle a hátsóm.
-
nyogo83
Topikgazda
Ha egy nagyon picit dusabbra van allitva a keverek, illetve a kulonolajozas mellett egy pici olajat meg pluszba raksz a benzinbe, akkor nem szabad gondja legyen a normal hasznalattal valo bejaratasnak.
1-2 tank benzint igy kijarsz, aztan kevereket vissza allitod, meg nem raksz olajat a benzinbe es kesz is.A hangsuly inkabb azon van, hogy (szerintem)nem szabad egybol tokeletesre beloni a kevereket, mert plusz olaj nelkul ha esetleg pl "motorfeken" elszegenyedik a keverek, van esely a megragadasra.
Egyebkent nem sebesseg fuggo ez a dolog, inkabb az, hogy nem szabad nagy terhelest adni neki az elso jopar kilometeren. 3-40km/h koruli sebesseggel is el lehet kenni a szajat a hengernek, ha pl nyel gazzal indulok minden lampatol, de nem gyorsitok fel csak 40 korulre.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Casoli #74064 üzenetére
Úgy jön ide, hogy egy 40 km/h-ra tervezett, gyártott géptől megkérdőjelezhető gyári elvárás, hogy 50 km/h-val kell bejáratni. Te meg akkor járasd csak be városi forgalomban, tuti meglesz az egyenletes, vagy a bejáratás szempontjából ideális sebesség, gyorsítás, a lámpák is nyilván ott vannak, ahol kell, akkor lesz zöld, amikor kell és a forgalom is a bejáratást fogja segíteni.
Anno 300 km-t szántam a bejáratásra, falun, alkalmanként 5-20 km-t mentem vele hétvégenként. -
válasz
macilaci78 #74060 üzenetére
A bejaratast 50km/h-val kell vegezni, nem a dugo miatt a sebesseg.
-
válasz
body007 #74056 üzenetére
Minek? Mert vas henger. Mindenhol azt olvasni hogy legalább 500km-n tötymörögni kell 50km/h-val. Tököm kivan vele, életveszély. Pedig már annyira kíváncsi lennék csutkára húzva kiáll-e kerékre
30 kilóméter alatt a hónolás biztos hogy nem kopik be. Szerintem csak szerencséd volt. 15 éve egy TOP DUE plus hengerrel szívtam, az az egyik előző motoromon folyamatosan megragadt. Kb. 180 kilóméternél vagyok hétfő óta.
-
vtechun
veterán
Sziasztok! Örököltem egy Yamaha Jog ARTISTIC SPEC robogót. 1999-ben hunyt el a tulajdonosa, azóta a garázsban állt, kicsit füstölt hazafelé, de alapvetően jól jár(3 km után már nem is füstölt jobban, mint az átlag 2T).
Van valakinek leírása hozzá(kézikönyv), vagy tud adni linket? A bal alsó “oldalidom” hiányzik, ill. Gondolom olajtartálya van ennek is valahol. Merre található? Milyen olajat érdemes belerakni?
Emlékeim (orrom) szerint létezik valami olyan is, ami kevésbé büdös. Köszi a segítséget. (A Kymco Agility melle nagyon jó lesz tartalék motornak)
-
válasz
Casoli #74048 üzenetére
Minek annak 1000 km? Én 2-3x bementem melóba / hazamentem óvatosan (~10-10 km, dimbes-dombos környék), aztán fokozatosan egyre jobban húztam a szarvát (ilyen meló-haza körönként mindig kicsit jobban). A suber tű teljest ki volt emelve plusz még kis olaj a benyába is, biztos ami biztos
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74054 üzenetére
Nem tudom milyen szivato lehet az, de az automata szivato az siman fix 12V-ot kap, semmifele vezerlese nincs.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
spanglee001 #74052 üzenetére
"a trafóra kötés szintén nem, a szivatóra sem" fura is lett volna ha mukodik
Vagy a gyertyakabelre tekeros verzio van, ahol induktivan csatolva veszi a jelet, vagy a CDI-re meno kabelre kel kotni (pickup-tol erkezo jel).
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
piaggionrg #74050 üzenetére
Altalaban jelolik hogy melyik jo 2T-4T-re es at lehet kapcsolni/be kell allitani milyen motoron hasznalod(soknal meg azt is, hogy hany hengeres).
A kabel jeloleseket kuldik, azzal nincs gond, de a legalapvetobb ez szokott lenni: vilagitasnak vezetek(vagy 1 es kozos a test, vagy 2), aztan kell neki egy +12V egy test, meg egy kabel ami vagy a gyergyakabelre kel tekerni, vagy kozvetlenul a gyujtasjeladorol jovo vezetekre kell kotni.
-
piaggionrg
újonc
Valaki szerelt már be ilyesmi fordulatszámmérőt? Jók ezek?
Tervezem hogy rendelek egyet de nem vagyok nagy elektronikai szakember. Mit mire kellene kötnöm?
Ezeknél mindegy hogy 2 vagy 4 ütemű a motor?
Mert aliexpressen erről nincs leírás viszont a vásárlói véleményeknél ahogy néztem többen 4t motorra szerelték.
Két kábel ami az óra világításáért felel azzal gondolom elbírok. Van egy kábel ami a gyertya kábelre kell. A maradék két kábel hova? -
suste
veterán
válasz
Casoli #74048 üzenetére
50-es kiskereküekkel már 20-25km is nagyon kényelmetlen a robogósnak. Ha ez városon kívül, vagy hosszú egyenes úton van, akkor már 15km sem esik jól, még a robogónak se....
Most nekem kis 125-össel ez kb 35km -ig kitolódik városban, de pl Gödöllőre (20km) már nem volt olyan idilli.... -
TomMusic
őstag
Sziasztok,
Mostanság azon agyalok, hogy Budapesti közlekedésre milyen lenne egy elektromos robogó. Ahogy nézegettem, 300-400-ért vannak már egész használhatók. Ennél sokkal többet nem költenék rá. Jó lenne ha tudna mászni emelkedőket (Buda), és >50km hatótáv legyen, esetleg kivehető aksival.
Ezek reális elvárások? Tudna valaki kiindulópontot adni?
Előre is köszönöm! -
Zin
őstag
Honda Nes 125 4T.Menet közben 80-90 körül olyan érzés néha mintha néhe vmi vissza fogná a motort.Ez csak a menetszél érzet lehet?Mentem vhova odaféle eléggé zavart.Vissza felé már nem volt olyan gondolom a szél máshonnan fujt.Ez normalis lehet vagy a szij meg a görgők már szarok lehetnek ?
-
válasz
nyogo83 #74041 üzenetére
Szerzek valahonnan kábelt hozzá. Ki kellene derítenem vele végre, miért csak 9V jut a világításra és a töltésre.
Egyébként két órája került fel a robogómra a frissen hónolt Malossi henger új dugóval. Beleraktam utána 50km-t. Robogó az nem nagy távolságra van kitalálva. Elgémberedtem tőle teljesen. De már csak 950km maradt a bejáratásból
-
mumtaz
senior tag
válasz
nyogo83 #74037 üzenetére
Hengert már szedtem le. Hajtókar nem görbült. Nekem lehet szerencseként mondható, hogy sűrítésnél nem teljesen zárt az égésterem. Pontosabban nekem ott nyit közvetlenül a gyújtás előtt az injektor. És, mivel a víz nem összenyomható, simán lehetett akkora ellennyomás, hogy a vizet visszanyomta az injektorba. Mikor levettem az injektorfejet, jött is belőle víz. De az kerülhetett oda a forgattyúsházból a levegőkompresszoron keresztül is.
Mondjuk nem akkora gáz. Úgyis akartam némi renoválást. Lendkereket, főtengelyt, szimeringeket, csapágyakat cserélni. De ezek mind meg is vannak, mert már korábban beszereztem Őket.
Már csak az az egyetlen bajom, hogy tavaly költöztem és sajnos olyan helyre, ahol az utcán nincs olyan félreeső hely, ahol ott tudnám hagyni a gépet motorblokk nélkül leponyvázva. És elvinni sem tudom. Nincs hova. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74039 üzenetére
Ne viccelj, en ezert siman nem adnam el. (Mondjuk az teny, hogy altalaban emelle szoktak adni a kabelt is)
Vagy rendelnek melle ebayrol kabelt, vagy megneznem, hogy a sima banadugos merokabel jo-e hozza (4mm az erintkezo vastagsaga).Aztan pl a Hestore-bol vennek vagy ket banandugos merozsinort [link], vagy egy ilyen univerzalis szerelheto kabelszettet (ra kell kerdezni hogy a csatlakozo jo-e) [link]
Ezek minosegben ahhoz amilyen mereseket akarsz csinalni, boven jok.
Bocsi, csak most volt idom rendesen utananezni, mennyiert is lehetne megoldani
-
energy4ever
addikt
Ma leszakadt a kipufogo a choimon...
Van masik szerencsere, mert 3db ilyen motort vettem, az ilyen esetekre elbontottam az egyiket.
A kerdesek:
Henger-kipufogo tarto csavarokat melegen, vagy hidegen szedjem ki?
Csavarokat zsirozzam?
Vajon gyarilag fixen van rogzitve a vazhoz, vagy volt ott valami gumo is, amit elhagytam a csavarral eggyut? -
nyogo83
Topikgazda
válasz
mumtaz #74036 üzenetére
Siman elofordulhat a szimering problema, de ha bejutott a viz, akkor mas dolgok is szoktak tortenni.
Szaknyelven "hydrolock"-nak hivjak mikor folyadek kerul az egesterbe. Ugye attol fuggoen mennyi jutott be, olyan karokat csinal. Mivel a folyadek gyakorlatilag osszenyomhatatlan, igy valami gyengebbnek engedni kell es ez sajnos legtobb esetben a hajtorud szokta karat lani.
Van amikor latvanyosan meghajlik, van amikor csak annyira, hogy meressel lehet eszrevenni hogy a dugo az nem eri el a henger sikjat, illetve csokkent a kompresszio.Ugye ez lehet akkor is, ha annyi jutott be, hogy a forgattyushazban emiatt megnott a nyomas, es ott nyomta ki a szimmeringeket.
Szoval a szimmeringek mellett nem artana egy kompressziot nezni, illetve hogy mennyire jon ki a dugo felso holtpontot.
A tobbi esetleg elektromos stb majd ez utan, bar azota boven jo idok voltak, szoval ami elektromos resz vizet kapott az mar kiszaradt azota.
-
mumtaz
senior tag
Írok némi kálváriát, meg majd a kérdést. Nem olvasom vissza, hogy esetleg leírtam-e már egyszer korábban. Pár hete volt, amikor nagy esőben kénytelen voltam menni a jetforce-al, de jött egy gyökér taxis (másképp nem tudom írni), aki szándékosan alig mellettem-kicsit előttem belement egy akkora "tócsába", hogy úgy betakart, hogy majdnem leestem a paripáról. Akkora nyomással jött a víz, hogy bejutott a légszűrőházba is és az azonnal bejutott. A moci onnantól alig ment, de nem mertem megállni és leállítani, így kénytelen voltam olyan 20-25-ös tempóban elmankózni oda, ahová mennem kellett. ott többé nem indult be. Itthon levettem a hengert, de nem láttam semmi sérüést. Dugót és gyűrűt azért cseréltem, de azóta sem indul be.
Gyújtás/égés van, mert, ha elég sokáig indítózok, akkor az égés rásegít az önindítónak, csak ugye ténylegesen beindulni nem akar.
Mivel ugye injektoros, így elég nehézkes lenne a jól bevált karbis megoldásokkal lepróbálni, hogy esetleg falsot szív (fúj) a főtengely szimeringeknél. Tehát itt nem segít, hogy a szimeringekhez féktisztítót fújok. Mert én erre gyanakszom, ezért kellene valami cáfolat/megerősítés, hogy esetleg lehetséges-e, hogy a bejutott víz a forgattyúsházban kinyomja a szimeringeket? Volt erre precedens?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Casoli #74034 üzenetére
A legolcsobb ebay. Hirtelen en most nem talaltam relative olcsot, mert ahol arulnak, ott minosegi van csak, darabja 1800-2000ft korul.
Ami viszont most szembejott, az egy komplett keszlet a Conrad-nal, ami ismerten nem az olcsosagarol hires, megis a minosegehez kepest nem sok erte [link]
Lehet megeri igy kit-ben nezni egyet, vagy vateran/jofogason szoktak kinabol berendelt olcso kabeleket arulni. -
-
#07746304
törölt tag
Egyébként utólag lehet korrigálni nem?
-
#07746304
törölt tag
A napokban autómosóban tisztítottam: https://youtu.be/odIrDVe3pvQ
Holnap majd megint elviszem, ott is megkezelem alulról
-
-
#07746304
törölt tag
válasz
KTMHobby3 #74017 üzenetére
Elvileg ők szerviz is, és náluk garanciális.
A motoros támasz leesett, felrakták ingyen. Aztán kiderült, hogy támasz kinyomta a tárcsánál lévő csavart azt is megcsinálták ingyen, egyébként szerintem herótot kapnak ha meglátnak
Május idusán vásároltam tőlük 225 ropiért
Csináltam róla videót is: Polymobil POB-02BR - Elektromos robogó (240-300W)
Azért ezt vásároltam, mert a Ztech-09-ből csak bordó volt
A másik ok meg az, hogy erre több minden fér fel, mivel az akkumulátor máshol (a taposó alatt helyezkedik el)
-
nyogo83
Topikgazda
-
spanglee001
addikt
válasz
vtechun #74000 üzenetére
ha ott veszed a gumit akkor kb 12k a 2 gumi csere, de megéri. hidd el máshol is kb ennyi vagy kicsit olcsóbb de nem is minősíteném mit művelnek ott
én a kékholdhoz járok elégedett vagyok velük. megvárhatod nézheted ahogy csinálják, átnézik a motort szelepet cserélnek, és mindent is amit szükséges, zsíroznak olajoznak, jelölnek, centíroznak , szakszerűen célszerszámokkal, szóval nem véletlen ennyi. volt tapasztalatom összehasonlítani más gumissal őket ami 3k forinttal olcsóbb, és ott megmondták egy robogót nem kell centírozni mert nem megy annyival hogy indokolt legyen centírmegkarcolták a motort, majdnem fel is borult legszívesebben nem is fezettem volna.
-
zozyk
addikt
Tanácsot kérnék.
Hol keressem a hibát, ha a hibajelenség a következő:
A motor hidegen-melegen simán és könnyedén indul, jól húz, de néha néha indítás után erőtlen lesz, alig és lassan gyorsul, de alapjárat van illetve menni azért megy, csak gyengén, és van hogy menet közben megjavul
Én valami dugulásra tippelnék, első körben egy karburátor takarítást tervezek.
Jól okoskodok?Habana custom
-
Kobun1980
aktív tag
válasz
macilaci78 #73999 üzenetére
Szia!
Köszi a tippet. Szimpatikusak tűnik az elmondottak, illetve a honlap alapjan, illetve örülök neki, hogy ők is forgalmazzák gumit. Nekem így a legkényelmesebb, illetve megertem az uzletpolitikat is.Markaban, tipusban van erdemi kulonbseg? Számít, hogy Michelin, Dunlop, vagy éppen Pirelli?
Köszi előre is! -
huniross
tag
Sziasztok, Yamaha Jog kipufogóval kapcsolatban kérdeznék. Ha valakinek van otthon leszerelve és lehetősége megmérni a súlyát, megtenné? Én levettem és bitang nehéznek találtam (4,2 kg), lehet tele van már olajjal, vagy alapban ilyen súlyú? A másik, hogy alul, ahol a lejövő cső csatlakozik a dobhoz, van egy apró menetes furat egy csavarral. Annak mi szerepe van? Ha kiveszem, ott is jön ki a kipufogó gáz. Köszi a válaszokat.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
macilaci78 #74001 üzenetére
Amugy tudok olyan helyet, ahol felniket is ujitanak fel, gumiznak is mellette.
Ott kb 20k korul van egy kerek atgumizasa, cserebe garanciat vallalnak ra, hogy mikrokarc se lesz a felnin.
Volt aki speci gyari porfestett felnivel elment gumiztatni random helyre es szetcsesztek a felnijet.A gumis szettarta a kezet, hogy erre nincs garancia, a sracnak zsebbenyulos volt kijavittatni.
Az emlitett hely pedig meg igy is fullon van autokkal is, amiken tobb 100k-s felniszett, meg tukorpolir felniken kell gumizni.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
vtechun #74000 üzenetére
Ha nem naluk vasarolt gumit viszel es nekik kell kiszerelni a kereket is.
Nem megyek bele, hogy identol miert valtottak erre az arazasra illetve miert probaljak arra osztonozni az embert, hogy naluk vedd a gumit is, mert erosen OFF. De nem a meggazdagodas a celjuk, legyen eleg ennyi.
. -
macilaci78
nagyúr
válasz
vtechun #74000 üzenetére
Nem. 9900 Ft a motoron a gumicsere, kétkerekű motor esetén, amennyiben belefér 1 munkaórába.
Tehát egy az első és hátsó gumira együtt értendő, ott vásárolt gumi esetén. szépen dolgoznak, a fényes fekete felnimen nem látom a gép nyomát, hallottam már olyat is, ahol lepattant a festék.
Az adott helyet nekem is itt ajánlották anno, nem bántam meg, hogy oda mentem és hogy az itt ajánlott gumit tetettem fel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron