- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeZ...
aktív tag
válasz
ludsimon #56597 üzenetére
Szia !
Bocsi, hogy ismeretlenül beleugatok, egy ideje olvasom a fórumot már és elfogyasztottam pár csomag pattogatott kukoricát a társalgásaidon.
Engedj meg egy észrevételt: a srácok réges régen túlléptek volna már (ezen) a témán (is), de te mindig folytatod.
Lehet a te véleményed különböző a többiétől, sőt, még lehet helyes is akár (bár szerintem most nem, de bocsi, ez csak magánvélemény, én is tévedhetek) a többségével szemben, de meggyőzni másokat oldalakon keresztül tök felesleges.
Ahogy huszi.gyb is írta: "Akkor menj, és csináld úgy, ahogy akarod. Ne minket akarj meggyőzni "
Figyeld meg, ahogy te hanyagolsz egy témát, mások is könnyen túl fognak lépni rajta! -
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56589 üzenetére
Ha a tapasztaltabbak mondják, ne cáfolj már meg minket... Ugyanezt csinálod a tuningnál, a besorolásnál. Édesfaszom. Akkor menj, és csináld úgy, ahogy akarod. Ne minket akarj meggyőzni a hülyeségről. Nem hiába mondjuk, hogy baromság ami a fejedben van. Tapasztaltuk. Szinte mindenki több géppel, sok1000km-t ment, évek alatt.
Mióta is van jogsid? Mennyit is mentél? Hányszor tapasztaltad meg azokat a baromságokat, amiket képes vagy tényként összehordani? Részemről ennyi, ezzel lezártam a témát, nincs értelme foglalkozni ezzel, úgyis neked lesz igazad, írhatunk bármit. Ha meg ekkora fejtörő a közlekedés, vegyél BKV bérletet, de komolyan, ezt nem bántásból, az való neked.
Vagy csak direkt táncolsz az emberek idegein. -
ludsimon
veterán
NEM AKAROK VERSENYMOTORT, nem akarok 1 másodperc alatt 60-on lenni, egyszerűen élménymotort szeretnék ami jelen állás szerint szentkuti11 féle motor számomra!
Tudom, hogy segíteni szeretnétek, sokat is segítetek!
Tudom a határt, nem akarom szénnétuningolni az 50-est, nekem bőven elegendő ekkora köbcenti érezve szentkuti11 motorját bőven van bennük erőtartalék 70km/h-ig. -
kcsa
veterán
válasz
ludsimon #56589 üzenetére
... köszöntelek a szabályos SMKP világában.
Nem tudom észrevetted-e, de idáig is ezt magyaráztuk, hogy
1) szabályosan közlekedni nem lehet vele mert megölnek
2) jelentősebb összeg ráköltése nélkül sosem fogja azt tudni amit szeretnél, azt meg már minek.@Den: nem különösebben tagadom hogy városban jellemzően gyorshajtok, emiatt jópár Szent Istvánt már befizettem. De óriási különbséget érzek az én gyorshajtásom (TFH 60-as táblánál 75), és egy SMKP féle gyorshajtás között. Nekem van erőtartalékom, rendes fékem, normális futóművem. Srác ebből az erőtartalékot már most hiányolja, a többit majd később fogja. Nem mellékesen emberkedők is látják hogy nem kávédarálóval járok, és nem akarnak juszt is eltiporni. És igazából nem a levegőbe beszélek (legalábbis úgy hiszem), hanem saját tapasztalataim alapján merem ezeket gondolni/leírni.
-
Pete55555
addikt
válasz
DigitXT #56581 üzenetére
Ez a "macska-egér harc", hogy a bringás át a piroson, SMKP meg csak a
pirosig (jó esetben) előre gurulva "elévág" az autóknak roppant idegesítő...Olvasd már el 1-2 hozzászólásomat. Nyilván van sok szar ami alig megy (keeway, motowell, és hasonló szutykok), de az biztos, hogy én pl nem tartok fel senkit a gyári 50-esemmel.
-
ludsimon
veterán
Tegnap fáradt voltam már válaszolni, de azért az autós besorolást ne hasonlítsuk már össze a motorossal!
Autóval eleve ha tudom, hogy balra fordulok fél km-el előtte besorolok balra, motornál ha szabályos 40km/h-ról beszélünk ezt nem teheted meg, mert letolnak a faszba.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
ludsimon #56587 üzenetére
Többet vársz szerencsétlen ötvenes robogótól, mint amire való, és a különbséget tuninggal próbálod "behozni". A te igényeidhez a B125 jogsi és egy 125-ös robogó lett volna megfelelő, ami kezdeti költségeiben drágább megoldás, viszont a tuningolásnál meg - már rövidebb távon is - jóval olcsóbb. A 125-ös géped meg alig kajálna, és sokkal hosszabb életű lehetett volna.
-
ludsimon
veterán
Még mindig nem értitek.
Nem szethajtani kell, tegnap is kb az út 5%-nál mutatott az óra 80km/h-t, inkább kímélem, tartósan óra szerint 60 km/h-val mentem(ami 50km/h) és nem is volt nagyon gond, nekem a kigyorsítási feeling hiányzik, nem az őrült eszeveszett száguldozás! 24 éves vagyok, nem meghalni akarok hanem dinamikusan közlekedni.Nem értek azzal egyet, hogyha ötvenes akkor erről le kéne mondani.
-
Pete55555
addikt
válasz
Something_ #56560 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy debreceni vagyok. Itt gyanítom akkor kevesebb az, aki siet, vagy aki igen, az nem annyira. Tényleg ritka, hogy beelőznek pirosnál, általában a fent említett "vérpistikék" akik megmutatják a nyomi kis robogósnak. Persze a következő lámpánál már leelőzöm, de az mindegy.
Vagy van egy Duster-es papi, vele rendszeresen összeakadok az egyik úton. 50-es korlát van, elindulunk pirostól, nyomja neki, jön mögöttem, de nem bír beelőzni, belső sávban megyek (arra haladok majd tovább) kimegy a külső sávba, előzne, de nem tud, mert már 60-65-el megyek, 70-el meg gondolom nem meri nyomni városba nehogy jöjjön a csekk
Itt egyébként nem nagyon van 70-es tábla, csak 60-as, azt meg tudom tartani, bár ilyenkor már inkább kimegyek szélre, a külső sávba. Óra szerint ~65-öt megy, pontosan nem tudom, mert 60-ig van skálázva, és kiakadBeszereztem egy olcsó mini kamerát, pár napon belül lehet rakok fel egy videót
-
DigitXT
félisten
-
-
DigitXT
félisten
válasz
huszi.gyb #56582 üzenetére
Szvsz alapvetően hibás a kiindulási helyzet: legyen SMKP, de menjen mint atom,
és fogyasszon fél decit százon. (Sarkítottam...) Nem fog menni, felesleges körök:
rá kell hagyni. Megveszi az alkatrészt, belerak(at)ja, aztán megy vagy nem megy.Rálocsol megfelelő mennyiségű dellát, majd lesz saját tapasztalata. Láttam anno
olyan SMKP-t, amire rálocsoltak majdnem egy millát, s nagyon "pimpelt" volt, de
senki nem akarta megvenni, a pizzafutár, aki "elvitte" kb. sírva hozta vissza, hogy
szép, szép, meg "kilő", csak lerohadt az első héten. Tulaj meg mondta, hogy hát
EZ NEM arra van! Ezzel "megjelenni" kell, meg az éjszakában feszíteni! De ilyen
napi használat az felejtős, mert a megbízhatósága az hogy is mondjam. Nem jó!
Neki nem az volt a szempont. Kihegyezte, kerekezett, meg szépre lefényezte.Így is lehet. Amúgy nagyrobogón meg minden egy nagyságrenddel drágább. Ha
megvesz vmi "drága" 5000 Ft-os alkatrészt, és nem válik be, csak annyit bukott.
Ha ugyanezt egy 50000 Ft-os alkatrésszel játssza el, az már zsebbenyúlósabb!
Tapasztalatot gyűjteni inkább tuningoljon 50-est. Lehet, kidobott pénz lesz, de a
tapasztalat megfizethetetlen.Tudom, trollkodni jártok csak ide, valljátok be!Ui: lepukkant nagyrobogóra is rá lehet locsolni 1 millát, aztán nem áll kerékre...!
De legalább sokat eszik százon. Viszont az élmény az megfizethetetlen.
(Minden másra ott a MasterCard.) Szerk: említettem a 80K-s LeoVince kiput?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
DigitXT #56581 üzenetére
Alapvetően nem azzal van a bajom, hogy tuningolni akar, nem ezért kezdtem bele a vitába. Van itt, aki szénné tuningolt 70-est hajt, egészségére. De ha cserélsz egy kipufogót, meg fúvókát, nem lesz 500-as géped. Ha meg azt akarod, akkor olyan tuning kell, és akkor pedig nem lesz 3L a fogyasztás, és 150be a robogód. Vagy-vagy.
Ezt akartam tisztázni, hogy ha nagy robogós menettulajdonságot akar, akkor nagy robogót kell venni, és nem megpróbálni okosba.
Ha tuningolni akar? Tuningoljon. De ne azért, hogy 250-es Liberty legyen az 50-esből, mert nem fog menni.
Oké, tudom 250-es blokk bele... -
DigitXT
félisten
Azt felejtitek el, hogy van aki nem bírja a 2T szagot: le fog tolni 70-nél is.
180 2T Runnerrel számolt be a hasonló nevű kolléga régebben ilyen esetről.SMKP-val ugyanaz a baj, mint a bringával: nem lő ki, feltartja az autósokat,
majd ha szabályos akar lenni, akkor továbbra is feltart mindenkit, mert nem
megy 50 km/h-val sem, és annyi a városban (legtöbbször) a megengedett...70-es szakasz az megint más tészta! Motoroztam egyszer Huszival, amikor
még az enyém volt a Maja... ő nyelezte a Tactot. Láblógázva gurultam 70-et.
Neki ott már teljesen elfogyott a technika: az autós a seggébe ment (amúgy
szabálytalanul). A tükörből, 100 méter előnnyel rossz volt nézni az egészet!Biztos meg lehet szokni... De nehogy már az SMKP-s legyen az önkéntes
rendőr, aki megmondja, hogy mennyivel mehet a forgalom.És ha csal az
órája? És ha "mindenki szabálytalan"? Fel kell venni a forgalom ritmusát...!Erre az SMKP nem (mindig) alkalmas... Ezt el kell fogadni. Amúgy pont az
ilyen "parázs viták" elkerülése érdekében nyitottuk a "nagyrobogós" topikot,
hogy ne kelljen vég nélkül vitatkozni, hogy SZERINTÜNK az "50ccm tuning"
miért nem jó döntés: mindenki döntse el maga (ahogy írtad, lehet hobbi is).
Az, hogy a rendszámos, nagyobb köbcentis robogókkal (többszörösen) túl
lehet lépni a megengedett sebességhatárt, nem jelenti, hogy ezt kell tenni.Én sem vagyok szent, általában "saját" tempót megyek: kicsivel gyorsabb,
mint a forgalom (így biztonságos, mivel nem maradok holtterekben sokáig)."Fénysebességgel" megérkezni a szabályos autósra, majd leverni a tükrét,
mert mégis szabálytalanul ránk váltja a sávot, megint egy másik kategória!
Ha valaki gyorshajtásra adja a fejét (legyen az abszolút, vagy relatív!), nem
igen hivatkozhat arra, hogy MÁS nem volt szabályos. Ezt is el kell fogadni.Ez a "macska-egér harc", hogy a bringás át a piroson, SMKP meg csak a
pirosig (jó esetben) előre gurulva "elévág" az autóknak roppant idegesítő...
Mert akkor lenne értelme, ha gyorsabb lenne.Bringával meg csak akkor
gyorsabb, ha jó nagy dugó van. Vagy tényleg "pirosozik". SMKP-val dettó,
bár még egy köszvényes típus is hozza a keményebb bringások szintjét...
Annak nincs értelme, hogy előre megy, és feltart. Megelőzöd, mert jobban
gyorsulsz, de a következő pirosnál megint előtted van. Senkinek nem jó...
Menjen előre, oké, s akkor húzzon a francba. Ezt jobbára 125+ ccm tudja!Ebbe beletartozik a gyorsulás, a végsebesség, és az általános kényelem:
emlékszem, mikor a 500-as motorokon tanultunk, és lazán ment az Egér
úton a 70, srácok meg a robin iszonyatosan kapaszkodtak (+ integettek),
amikor előztük őket: lehet, hogy 60-70-et tud, de 10"-os kerekeken? Ehh!Tudom, a Liberty pont nagy kerekű. -
DigitXT
félisten
válasz
ludsimon #56571 üzenetére
Wut? Besorolásról nem hallottál még? B jogsid mióta van? Úgy szoktál besorolni,
hogy 70-re gyorsítva leelőzöl mindenkit, és bevágsz? Indexelni szoktál amúgy?Szerk: nem személyes ügy, de ez így nagyon meredek. Ez nem bringa: van rajta
index, és szépen be lehet sorolni az autók közé, nem lehet mindenkit legyorsulni. -
Upo
addikt
válasz
ludsimon #56573 üzenetére
Ürügy az egész szerintem. Ha jól tudom akkor a tiéden is vannak fékek. Ha tudom hogy el akarok fordulni és jönnek az autók akkor úgy is el lehet engedni, hogy lelassítok, nem kell egy 50-essel mindenkinél erősebb kutyának lenni. Vagy csak én vagyok ilyen begyöpösödött idős pénisz? Manapság kilövéssel engedik el az autósort???
-
ludsimon
veterán
Egy mindennapi szituációt vázolok fel!
Bal sávba szeretnél továbbhaladni, mert arra vezet az utad, nagy a forgalom, kigyorsítani nem tudsz a 40km/h-ra korlátozott robogóval, egyedül akkor tudnál sávot váltani, ha az 50-es táblánál 70-re tudnál gyorsítani és akkor az autók elé tudnál kerülni.
Holnap ez lesz ha megyek a 22.kerületbe! Sok esetben a lassú sebesség balesetveszélyesebb, mint a gyorshajtás!
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #56566 üzenetére
Csak nehogy reflexből dízelt nyomjak bele.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56565 üzenetére
Általában 2L. De ha nem tankolsz annyit, akkor nem tudom mi van. Gondolom kifizettetik azt, amit tankoltál, és viszlát.
Egyszer régen autóba sikerült 19Ft-ért tankolni. Messze állt az autó, keresztanyám meg visszarakta a pisztolyt, hogy előrébb jár. Persze fizetésig nem tankolhatott többet. A kutasok röhögtek, mint az állat, hogy 19Ft-ért tankol...
Kifizette, majd tankolt rendesen, és fizetett...
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #56563 üzenetére
Mennyi a kiadható legkisebb mennyiség a benzinkúton?
6L-es tankban ha a mutatónak lehet hinni olyan 3,5L van most benne.
Én úgy vagyok ezzel a prémiumos dologgal, hogy parasztvakítás. Nyilván nem megyek Avia, meg hasonló vizezett szar benzinkútra (mi szívtuk meg a dízeles autóval.. ).
OMV vagy Shell.
Dolgoztam MOL-nál, éppen ezért soha nem akarok tankolni náluk..#56566:
Holnap az út előtt megtankolom, biztos ami biztos, nem akarom tolni és megtapasztalni jól mutat-e a mutató.
Onnan viszont tudok számítani fogyasztást, mert teli lett tankolva mikor elhoztuk. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56562 üzenetére
A legtöbb motornál nem lineáris az üzemanyagszint mutató. Ki kell tapasztalnod, hogy mettől meddig mutat, mi az üres, mi a teli. Fogyasztást mutató alapján ne mérj, nagyon pontatlan. Tele tank>tele tank, és kiszámolod a megtett km-t. Minél többet mész egy tankkal annál pontosabbat kapsz. Ha pl fél L-rel kevesebbet teszel bele, 100km-en elég nagy különbség.
-
szentkuti11
addikt
-
ludsimon
veterán
válasz
szentkuti11 #56559 üzenetére
Üzemanyagszint visszajelző mutatónak mennyire lehet hinni?
Most számoltam ki, a km óra gps pontosságú, mármint a megtett távolság.
93 km-t mentem vele és picivel a féltank felett van a mutató, ami tuti nem lehet valós.
Holnap rátankolok! Szoktál valami speciálisat tölteni, vagy a legegyszerűbb 95-öst?Fú, baromi kíváncsi vagyok a fogyasztásra!
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #56559 üzenetére
Nekem a Tact evett ennyit (sőt, inkább 3,8 nyelezve), tuning nélkül. És az nem ment 90-et, ezért tűnik kevésnek.
-
huszi.gyb
senior tag
Nagyjából ugyanarról beszélünk. Egy darabig lehet racionális döntés. De 1 év, 6000km tapasztalata azt mutatja, hogy
kicsit gyorshajtva,egy gyári 50-essel nem tolnak le, maximum 70-es szakaszon.
Én ezért javasoltam. 70-75kim/h valós (óra 80-85) körül nem tapasztaltam azt, hogy letolnának. Max 1-2 barom, de akkor mindegy, mennyivel mész, úgyis megelőzne. -
Den
veterán
válasz
huszi.gyb #56534 üzenetére
Igen, azt én is leírtam többször itt is, mikor pl valaki arra hivatkozott hogy a rendőr úgysem szúrja ki a rendszám nélküli 125-öst, hogy smkp-nál nem csak lökettérfogat korlát van hanem sebesség korlát is, tehát hetvennel rongyolva a gyorsforgalmin simán megfoghat a rendőr, mert az már nem smkp akárhány köbcentis is. Tehát, ha az lett vona az érv, hogy ne szabálytalankodj 70-nel egy rendszámnélküli motoron, hanem csinálj nagyobb jogsit, és vegyél egy rendszámos motort, azzal menj 70-nel, egy szavam nincs.
De itt arra jött ez elő, hogy ha több sebesség kell, bmert az egyébként megengedett maximumnál letolnak, ne a smkp-t pöcköld tovább, mert az szabálytalan (ez amúgy igaz), hanem vegyél nagymotort, ésazzal hajts gyorsan, mert.... ...mert az is szabálytalanHogy miért tuningolnak az emberek robogót, dízelautót, benzinest, vagy procit, vagy akármit? Egyrészt szórakozásból, mert ez is egy hobbi, és egy hobbinál nincs helye a racionális érveknek, másrészt bizonyos határig lehet gazdaságos döntés is.
-
huszi.gyb
senior tag
Én beismerem, néha kicsit túllendül a mutató... Viszont alapból a 70-es szakaszokon mi mehetünk szabályosan, ők nem. Ezért alakult ki az a véleményünk, ha valaki 70-es szakaszon nem akarja feltartani a kocsisort, akkor ne 50-est tuningoljon. De ha akarja, tegye meg, én inkább másik motor mellett döntöttem, nem bántam meg.
-
Pete55555
addikt
válasz
Something_ #56540 üzenetére
Nem érted mire gondolok.
Az átlag autós nem fogja letaposni a gázt, mikor elindul, max csak a vérpistik.
Robogóval muszáj vagy odahuzni neki, különben feltartod az autóst, és elkezd előzgetni/letol.
Így a legjobb. -
Den
veterán
válasz
Something_ #56533 üzenetére
Igen, erről beszélek
Hogy ugyanolyan szabálytalan. Ezért fura és kissé képmutató az az itt gyakran felbukkanó érv, hogy ne tuningoljad az ötvenest, vegyél rendszámos nagyrobogót, mert azzal tudsz alapból olyan gyorsan menni, hogy nem tolnak le a gyorsforgalmin... ami egyébként szintén szabálytalan
Ha meg az ötvenes felküzdi magát hetvenre, hova akarod megelőzni? Van az autóknak egy külön sebességhatár városban 70kmh fölött?
Ha meg nincs, akkor ne legyen már felháborodás alapja, hogy a robogók miatt nehezebb gyorshajtani kocsival
-
ludsimon
veterán
válasz
mumtaz #56551 üzenetére
és ha még kisebbet teszel bele, 68-70-est?
ú, holnap én is lövök már pár jófajta képet, meg videót a kilövésről, alapjárat hangjáról! Mesésen egyenletes az alapjárata!
Viszont azt vettem észre az automata szivatója nem működik hidegen! Ötlet?
Den:
Nagyon jól megfogalmaztad! -
mumtaz
senior tag
Na tegnap megelégeltem pár dolgot és addig húzattam, míg megint fulladni kezdett. Arra voltam kíváncsi, hogy kiürült-e a karbi. Na, mikor lefulladt lekaptam a karbit. Rendesen szintig volt benyával. Viszont a szívócső is úszott a benzinben. Ok, gondoltam, beköpte a gyertyát. Gyertya csont száraz volt és barna. Na ezt hova tegyem.
Apropó. Valaki árulja már el nekem, mi a picsáért bólogatok minden robogósnak, aki szembe jön, mikor a kocsiban ülök.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56543 üzenetére
Igen, ültem rajta. Nekem is volt 50-es 2T-m (6000km, 1 év alatt), otthon is van Simson, 2T 50ccm robogó, 4T 50ccm robogó, szóval van összehasonlítási alapom
Hihetetlenül megindul a fogyasztási adatnál meg komolyan mérési hibára gyanakodnék.
Pontos számokat hagyjuk, majd ha a tulaj akar, ír. Amennyiben bebizonyosodik, hogy 50-es, hosszútávon ennyi a fogyasztás, nem túl szegény a keverék, akkor le kell koppintani a beállítást, és gazdagok leszünk belőle...
Az más kérdés, hogy mennyi pénzt locsolhattak rá...
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
ludsimon #56538 üzenetére
Azt értsd meg, hogy a kiugrok 60km/h-ról az nem az 50ccm kategória. Ha akarod, megmutatom Maját, 180ccm, multivaron kívül gyári. Az megy 60-ról, a vége valós 120körül nagyon-nagyon nyélen, inkább 115km/h.
Ja és még Maja sem "lő ki" 60-ról, de becsületesen megindul. Haver 600-as CBF-je, na az azért megindul, de ugye akkor már 78LE-ről beszélünk nem 7-8ról (maximum).
Oké, tudom, ott van Szentkuti gépe (amit még mindig megkérdőjeleznék, hogy 50ccm-e?), az megy. De 60-ról nem ugrálsz még azzal sem. Az a gép számomra egy rejtély, azok alapján, amiket láttam/hallottam/tapasztaltam.
-
ludsimon
veterán
válasz
Pete55555 #56539 üzenetére
Ez így volt nálam is most mikor átmotoroztam a városon, nem volt autó aki váltásnál utolért.
De sokszor a gyorsítás kevés, nekem nem a vége a legfontosabb. Pl 50-60-nál már nem tudsz gyorsítani egy esetleges szituációban.Hopsz, akkor én most vérpistike vagyok a kilövéssel?
Forgalombiztonsági szempontból nagyon veszélyes lenne ha 40km/h-val menne minden smkp motor, több is lenne a baleset.Egy remek összehasonlítást láttam miért nem korlátozzák a sebességet német autópályákon és statisztikákkal támasztották alá, hogy NEM egyenesen arányos a gyorshajtás a balesetek számával!
-
Something_
őstag
válasz
ludsimon #56538 üzenetére
Ezt szabalyosan egy smk-ral nem lehet. Ez a tuningoljuk a smk-t a bringas pirosonathajtashoz tudom hasonlitani. A nyomorultat nagy nehezen megelozod autoval, megallsz a lampanal, a nyomorek atmegy a piroson es megint szenvedhetsz a megelozesevel.
Pete55555: ha a robogos "kilohet" a lampanal, akkor en autoval 200 le-vel miert nem lohetek ki? Ha en is odalepek akkor verpistike leszek vagy mi?
-
ludsimon
veterán
-
Morris
veterán
válasz
ludsimon #56532 üzenetére
Szerintem neked nem való motor. Most, még nem.
A motorozás nem a kilövésről, meg a letolom az autóst gyorsba kell, hogy szóljon.
Te vagy a gyengébb. Ezt el kell fogadni. Nem kell emberkedni. Élvezni kell. Olcsóbb vele a közlekedés mint egy autóval viszont nagyobb a kockázat is.
A tuningferit meg el kell felejteni. Venni kell egy nagyobb motort, ami megfelel a kívánalmaknak.
Sokan fúrják a szerencsétlen ötveneseket is, de arról a nagy többség elfelejtkezik, hogy nagyobb hengerfejet is kéne rá tenni, mert nem fogja bírni hosszú távon. -
ludsimon
veterán
Buszsávba smkp-val mehetek, ugye?
Biciklis mivoltomat nem hazudtolom meg, átmentem a belső sávba mikor a külső buszsávra váltott át.
-
huszi.gyb
senior tag
Oké, nem vagyok szent, ezt mondtam is. Csináljon mindenki amit akar, ha 50-est akar felhúzni, húzza. De a húzott dízeleket sem értem, miért nem vesz nagyobbat.
Persze, mert az drága, a córesz meg nagy, de a 200le kell, még ha nem is annyi.Viszont arról is beszéljünk, hogy egy SMKP-ral 70-es szakaszon 50-nel menni gyorshajtás. Egy nagy robogóval 68-cal menni nem az. Alapvetően én inkább itt látom az előnyét, igen lehet abszolút gyorshajtást elkövetni, de azt ugyanúgy büntetik. Mi ilyet
nemszoktunk, mertjókvagyunk.Ja és persze a holdra való utazási vágyat egy 50-esbe bele lehet
tuningolniakarom írni optimalizálni, de most, hogy a Majában 11g-os (nehezebb) görgők vannak a kis 50-esek is csak 0-ról tudtak egy pillanatra meglépni. Ami megint nem mindegy. 70km/h-s szakaszon nem keveset vertem rá, én SZABÁLYOSAN ő pedig nem. -
Something_
őstag
Kevesebb az esély rá, hogyha "kilő" a lámpánál nagyobb robogóval, minthogy az 50-essel szenved elindulásnál, 30ig kilő, majd 30-tól 70-ig felszenvedi magát, ezzel akadályozva a forgalmat, plusz próbálja tartani a forgalom ritmusát, de ugye elég nehéz, aztán eltiporják, aztán az autós az idióta.
Meg ugye smk-ról akkor beszélünk, hogyha max 45 km/h-val megy egy robogó. Ha már e felett van, akkor az egy szabálytalan, rendszám nélküli akármi.
Szóval bárhonnan is nézzük, ha a nagyrobogó átlépi a sebességhatárt, mondjuk 60 helyett 80-nal megy, az ugyanolyan, mintha az smk 45 helyett 65-et repeszt. -
-
2thletme2day
őstag
Hali.
Megint én vagyok a hűtővíz elfolyatós Runnerrel. Jelen állás szerint az van, hogy fel kell újítani a vízpumpát mert ott ereszti el a vizet. Igen ám, de valamilyen különös oknál fogva már nem csöpög a hűtővíz leállítás után. Eddig ha letámasztottam miután mentem vele, mindenhol volt egy kisebb tócsa, most meg semmi. Az a furat ahol eddig csöpögött a víz kifelé most majdnem száraz... (nagyon minimálisan azért nedves)
Mi lehet ez?
Nem hiszem, hogy a vízpumpa éjjel felújította volna magát. Remélem ez nem valami sokkal nagyobb bajnak az előjele. Pl meghalt a vízpumpa és azért nem szivárog a víz most mert nem keringet. Mondjuk a szokotthoz képest jobban melegszik a víz...
Valami ötlet? 14-ére kaptam időpontot szerelőhöz, de szeretném azért addig is használni... A vízszintet folyamatosan ellenőrzöm.
-
ludsimon
veterán
válasz
Something_ #56528 üzenetére
A kipuff+fúvókát én nem mondom tuningnak, inkább csak motor optimalizálás.
Visszacseréltetem erre, meg veszek hajtóműolajat XXII.kerületben, remélem nem csak biciklivel lehet használni a bicikliutat az E71-en. Lakott területen kívül van. M0-sat lehet használni. (Megyeri híd)
-
-
dzso22
senior tag
válasz
ludsimon #56521 üzenetére
Azon a környéken ahol te laksz senkit sem ismerek
Attól is lehet igen ,vedd le a deknit és lesd meg a hátsó szíjtárcsát. Ha kissé lelóg róla a szíj akkor bingó
De ha már leszeded a deknit mérd meg tolómérővel a szíjat is mennyire kopott. Ha kb 1.5 milivel kisebb a gyári értéknél akkor kopott. -
ludsimon
veterán
válasz
dzso22 #56520 üzenetére
Csak nem úszom meg, hogy x napig pihenni fog szerelőnél.
Kit ajánlasz szerelőt aki ért hozzá?Görgőt nem cseréltetek, a Leo Vince 'gyári' összehangolt megy majd bele.
Huh viszont lehet egyszerre kéne ezt a műveletet megejteni ha szét van szedve mert ugyanúgy nem fogom tudni szétszedni.Szerinted ha gyári motor fojtás nélkül megy óra szerint 80-at, valóságban 70-et, meg van nyúlva?
-
ludsimon
veterán
válasz
dzso22 #56517 üzenetére
Maradok ennél, ha azt mondod ez jó és kapok egy jó, pontos, erős, tartós szíjat akkor megveszem.
Szétszedéshez szerszámok mik kellenek?
Nem biztos elvinném szerelőhöz egy ilyen apró művelet miatt. -
dzso22
senior tag
válasz
ludsimon #56508 üzenetére
Az Athena márkának vannak jó és nem igazán minőségi cuccai. Hát a szíj pont nem az erősségük
A kipufogó +fúvóka féle "enyhe tuning"-tól nem fogja zabálni a szíjat a gép.
Ha tartósat akarsz kevlár szíjat veszel.
Amit ajánlani tudok Mitsuboshi,Malossi,Gates(Polini) Dayco még esetleg. Azt mondják jó de már találkoztam olyannal ami meg volt nyúlva.
Nem írok kilométert mert a variátortól is függ hogy milyen hamar fog elkopni.
Ha azt tapasztalod hogy csökken a végsebesség akkor megérett a cserére.Nem kell túlspirázni -
ludsimon
veterán
Óra szerint 80 a vége, gps-el kimértem, az valójában 70.
Nem emberkedtem, inkább motorfékeztem, hadd menjen a paraszt. Én vagyok a puhatestű, őt meg 1,5 tonna vas veszi körül.
Szerk.: Ja és mindez a 2x2 sávos úton, a külső sávban történt meg! Törött hátuljú aranyszínű Opel..
Nem véletlenül van az se törve. -
ludsimon
veterán
válasz
huszi.gyb #56510 üzenetére
Mert jól el akarok húzni és tartani a megengedett sebességet az autósok előtt. 2 faszkalap is sávon belül előzött 70-es táblánál 70-el mentem és 75-el csakazértis az én sávomban akar a parasztja menni én meg nem tudtam kilőni a paraszt elé.
Ha 90 lenne a vége simán mentem volna mert kurvaveszélyes mutatvány volt. Ok, hogy széles Csepel felé a főút de nem szeretnék ilyen paraszt miatt taknyolni. -
ludsimon
veterán
válasz
dzso22 #56504 üzenetére
Mit csináljak vele? Már megvettem, és azt mondták középkategória, nyugodtan használhatom.
Enyhe tuningot is elviseli (kipuff+fúvóka).Asszem még visszavihetem mert személyes átvétel esetén is van valami aszf szerint x nap ameddig elállhatok, vagy kicserélhetem másra.
Akkor ajánlj valamit ami nem túl drága és bírja a tuningot! Enyhe tuning lesz csak.
-
dzso22
senior tag
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Kuponkunyeráló
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- A HyperOS 3-ra helyezi a fókuszt a Xiaomi
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- További aktív témák...