- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Sirandrish: Dohányzás Vége(!?)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 ajánlható?- Puskill PSK-D5M6400BH-16G
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Den
veterán
válasz
Megane2000 #54296 üzenetére
A gyújtás az független a többi áramkörtől, szóval az normális, hogy rúgásra indul. A biztosítékot és az akkut ellenőrizted?
-
student
őstag
hogy kerül ez újonnan motowell árba? vmi kínába gyártott vacakjuk?
hát még a mala f10 is 500e -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Bogyó bá' #54293 üzenetére
Nem nekem kell az új bukó, hanem Samu kollégának. Ezért volt trollkodós beszólás...
Nekem egy használható motor kell, mert a BKV-val a faszom kivan. Csövesek ott gengelnek, engem meg megbasznak, mert nem látszik, hogy diák vagyok...
2000Ft-ból meg fogom úszni (remélem), költsék szívgyógyszerre!!! MIND!
-
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #54291 üzenetére
Sajnos nem tudom megcsinálni, hogy csak a motorra és kellékeire szórom a pénzt, így még nincs új bukó.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Something_ #54291 üzenetére
Nem tudok róla, hogy vett volna
-
huszi.gyb
senior tag
Sajnos időm túl sok nekem sincs... Azért vágtam bele a PUG projektbe, mert Maja nincs itthon, és eddig is napi szinten használták, reméltem, hogy a heti 3 nap 2x1 órás utamat le fogom tudni vele.
Az bónusz, hogy nincs sok baja, és remélem lesz rajta 10-15k amikor eladjuk
Plusz ilyen motorom még nem volt.
Bontózással meg nem foglalkozunk már.
Pontosabban van egy rakat cuccunk, de kiárulni sincs időm... Az lenne a legjobb, ha elvinnék/elcserélnék valamire...
-
Dj.Mike
senior tag
Sziasztok. Nem tudom ki mennyire ismeri illetve látta már a Benelli 491 első világítását de valami kicseszettül gyenge. Sötétben majdhogy semmit nem látni vele. A kérdés mit lehetne vele csinálni illetve van valami jó módszer hogy erősebb fénye legyen és azért lássam hova megyek?
-
Azért az elég kemény, h olyan erős lett a dio, h ledarálta a hajtásban az egyik fogaskereket
A szerelő is csak pislogott, h ilyet még nem látott - persze hozzátette, h lehet már el volt öregedve az anyag, de azért ez nem semmi
-
droving
aktív tag
Mai nap levettem a deklit , de semmi érdekesség.
önindítóról se tudom indítani.
benzinszag van , kipu néha hurrog de nem kapja el.
Kapott autóból is plusz energiát aksira , úgy se ment.
Így aksi kábelezés minden jó , de még se jöttem még rá mi lehet.
(Önindítónak is jónak kell lennie kb 1 hónapja még ment vele)Tudna egy szaki segíteni ?
-
Den
veterán
válasz
Megane2000 #54277 üzenetére
Ha az önindító sem megy akkor lehet biztosíték. Meg persze lemerûlt akku is, bár akkor legalább kerregne, vagy kattanna a relé, hacsak nem teljesen halott az akku.
-
huszi.gyb
senior tag
Ha hosszú úton megyek, néha én is hátra rakom a lábam... Valahogy jólesik egy kicsit... De néhány percre. Ha közben lefotóznak, én is hülye gyerek leszek, aki sportmotoron hiszi magát.
Megane2000: Az akku lemerülését könnyen tesztelheted, ha van egy multimétered. Ha nincs, de önindítóra működik, akkor más lesz a gond... Biztosíték általában 1-2db van a kis robogókban. (Nagyobbakban sem sokkal gyakoribb, bár a szivargyújtó és hasonlók környékén szokott lenni).
-
student
őstag
válasz
Megane2000 #54270 üzenetére
b+ ez a k*rva kiwéj má 1nap után összefossa magát?
asszem gyűjtök még kicsit inkább malagutira
-
válasz
Megane2000 #54272 üzenetére
Az enyémről tudok nyilatkozni. Mivel ott csak a "fő" pozitív szálon van ezért ha az elmegy akkor semmi nem kap áramot nem csak a duda / lámpa / etc...
-
válasz
Megane2000 #54270 üzenetére
Az enyémben összesen 1 db van, az aksi környékén
-
Megane2000
aktív tag
A robogókban van biztosíték? Ha igen hol található? Keeway-emben most nem működik az irányjelző sem a duda. Tegnap még működött.. Mi lehet a gond?
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
szentkuti11 #54254 üzenetére
Napi használatból...
Erő van benne, elég jól ment.
szerk: Ha már az NSR-t eladtuk szerelés nélkül...
-
30z.Samu
félisten
válasz
szentkuti11 #54254 üzenetére
Lehet, hogy pont ez a kihívás benne.
De ha jól tudom, Honda blokkos.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz
Something_ #54250 üzenetére
Vagy még egy kicsit pontosítva: Nincs olyan nagykerekű 50-es, amibe belefér a sisak. Tact, Dio, Kymco ZX50... ezekbe belefért a zárt. Más kérdés, hogy 10"-os a kerék.
Más: Lefoglalóztuk... Indul a szerelgetős projekt...
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #54250 üzenetére
A Nolan N103 (mint felnyitható) sokkal vaskosabb, mint a korábbi zárt sisakom.
Ergo ahova az simán befér (pl. Madisonba ülés alá!), oda a Nolan nem fér.De amúgy a linkelt példák mind kiskerekű robogók. Nagykerekűbe esélytelen...
(Mondjuk azért van a doboz. Én sem a csomagtartóba rakom* a sisakot! Oda a
kabát megy általában, meg persze a gerincvédő. Minden másra ott a doboz.)
*: pedig a Maja kifejezetten jó társ ebben. (A Nolan N103 KÉTSZER is belefér!)
-
üszök
őstag
válasz
Something_ #54250 üzenetére
Lehet.
Viszont rosszul is írtam,mert felnyithatóra gondoltam. -
Grillo
őstag
válasz
Megane2000 #54235 üzenetére
Én sem, de itt egy gumicsövet kellett cserélni, amit két végén 1-1 bilincs tartott.
Meg szétszedni általában nem akkora kihívás, csak jól kell dokumentálni. -
üszök
őstag
válasz
Something_ #54244 üzenetére
Este felé ki derül a párásodás. A caberg abban a pillanatban párásodott ahogy meg kellett állnom.
SR nem volt,(bár most majdnem megvettem azt a rendszámost 150k-ért) meg Sonic sem.
-
DigitXT
félisten
válasz
30z.Samu #54243 üzenetére
Biztosan azért. FF pózból levenni a lábat max. pihenőre. De egyéni preferencia.
Annak idején abban erősen egyetértettünk, hogy azokat rúgnánk le a robogóról,
akik azt hiszik, sportmotor, és hátra(!!!) rakják a lábukat. A kis szánalmasak.Mondjuk a Burgman 650-en van az a pilóta, aki nagyon eltörpül, akárhova rakja:
-
Something_
őstag
válasz
Bogyó bá' #54227 üzenetére
Sosem volt ilyenem, igy nem tudom azt mondani, hogy rossz vagy jo. Majd lehet beujjitok egyet.
üszök: SR50be es a Sonic50be is bele fert a zart bukom.
Amugy az a lidls sisak nem szelzajos, csak jo a szellozese
amugy hova parasodjon ilyen idoben, raadasul ugy, hogy megy be a szel, mint az allat?
-
üszök
őstag
válasz
_seth_ #54236 üzenetére
Szerintem nincs olyan 50-es robogó amibe bele fér egy rendes zárt sisak. A Yamaha Cygnus-ba tudtam talán betenni a zárt sisakot utoljára. (az meg tudjuk,hogy 50-es
)
Nagy fotelekbe lehet bele tenni zárt sisakot csak.A Scarabeonak meg egyáltalán nincs sisak tartója,a tank van ott.
Csak kisütött a nap,kipróbáltam az új Lidlis sisakot. Csak az 50-esel mentem egy kört,de olyan légáramlás van benne,hogy 60-nál fázott az arcom.Meg zúg is rendesen a szálzajtól. De legalább nem párásodott.
-
DigitXT
félisten
válasz
_seth_ #54239 üzenetére
Nekem csak olyanjaim vannak/voltak...
- SYM VS 125- Yamaha Majesty 180
- Yamaha Majesty 250
- Malaguti Madison 400
Ha előre rakod a lábad, "féktávon" sokkal-sokkal
stabilabban ülsz, mivel azon (is) támaszkodsz...
A fentiek közül a legkisebb lábtér a SYM-en volt.De OFF, mert nem 50-es. Azokat nem ismerem.Szerk: na igen bogyo112 jól mondja.
Ott van
még a legkényelmesebbnek mondottak közt az
összes Burgman, de abból is 125 a legkisebb... -
_seth_
veterán
Piaggo Liberty 50 2T motor is felmerült mint lehetőség, az ülés alá befér ennél a motornál a sisak?
A scarabeo vagy a liberty a megbízhatóbb/jobb vétel?Esetleg más nagy kerekű 50-es robogó amin kényelmesen el lehet helyezkedni létezik? Yamaha Why-t találtam még de az nem tetszik, eddig a scarabeo a befutó.
-
Grillo
őstag
válasz
Megane2000 #54232 üzenetére
Én leszedtem a burkolatokat, aztán meg még sokmindent, mikor kiderült a hiba.
-
szmissz
senior tag
Közlekedési helyzet, ma reggeli eset:
Kedves robogós kolléga!
Remélem olvasod üzenetemet,te, aki ma reggel a Hungária körúton jöttél a TTL szőnyeges kereszteződésnél.
Adott ugye 3 sáv az autóknak, ebből fakadóan van két sor autók között. Egymás mellett álltunk, én gyorsabban tudtam indulni, köszönhetően a plusz köbcentiknek, és célba vettem a bal oldali sort az autók között, mert ott szélesebb mindig. Elkezdtem szépen haladni köztük(tudom mikor vált a lámpa, felesleges tépni), amikor azt veszem észre, hogy sorban rántják rám a kormányt az autók... Igen... Azért, mert úgy gondoltad, hogy te majd a másik sávon, üveghangon berregve majd jobban haladsz. Az tuti, ha emiatt engem kinyírsz bazmeg.
SOHA ne menj másik sávon, ha az egyiken már van előtted motoros, mert az előzékenyebb autósok a hátul haladót önkéntelenül is veszélybe sodorják.
-
Grillo
őstag
válasz
Megane2000 #54228 üzenetére
Én ugyan így jártam a Gulliverrel, nekem a beöntő és a tank közti gumi összekötőcső volt elöregedve, mindössze 35 euro plusz postáért tudtam venni Szicíliából....
-
válasz
Megane2000 #54228 üzenetére
Nem mellé töltötted?
-
Megane2000
aktív tag
Tegnap nagy örömmel mentem haza az új robogómhoz. Mondom tankolok bele 1-1,5L benzint.
Beletöltöttem. Egy óra múlva megyek le a motorhoz, és alatta volt egy tócsába a benzin..Ilyenkor mi lehet a baj? Amikor elhoztam a motort nem volt vele ilyen gond.
Ja és az akksi is lemerült 1 nap alatt.. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Something_ #54224 üzenetére
Azért azt áruljátok már el nekem, hogy mondjuk 35 fokos kánikulában, egész nap (mondjuk csak napi 8 órát) motorral túrázgatva hogy a fenébe lehet ezt elviselni magadon? Szerintem fél nap alatt az egész motorozást megutálná tőle az ember... (biztonság ide vagy oda).
-
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #54219 üzenetére
"Semmit nem ér az a szivacs a kabátban, max annyit, hogyha lefekszel a Velencei tó partján, akkor puhább, mintha a földön feküdnél."
Ez nagy!Biztos igazad van, nem prémium kategóriás a kabátom, nem volt komolyabb fajta, így viszonyítási alapom nincs.
Igaz, tervben van a csere, lehet, hogy komolyabb ruhát veszek- Nem a januári esés miatt, hanem az edzés során kissé megváltozott az alakom, így a nadrágból kisebb, a kabátból nagyobb kell.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #54222 üzenetére
A kemény addig jó, amíg a gyenge pontját nem találja el valami.
A FF-nek nincs "gyenge pontja"... Az, hogy nagy felületen érezted,
az pont jó: azért van! Eloszlatja az erőket. Bele se merek gondolni,
hogy ha az elcsúszásomkor nincs az FF a kabát alatt...!A gyári
szivacs betét (egy tenyérnyi felületen) semmit nem ért volna...Persze van a kabátnak is zsebe(!) gerincprotektor számára, szóval
a szivacsot ők sem gondolták komolyan a lapockák közé: dísznek.Jó ez a gatya... Integra is valami ilyesmit szeretett volna a pályára,
miután egyszer kiütötték alóla a motorját, s jól odavágta a csípőjét. -
Something_
őstag
válasz
szmissz #54220 üzenetére
Hát szerintem ha kiveszed a szivacsot és hátba rúglak, azt pont annyira fogod megérezni, mintha a szivacsos kabátba rúgnék
Amúgy annó próbálgattuk ezeket a hátba ütéseket ismerőssel
Nekem forcefield, asszonynak alpinestars protektora van. Elvileg a tesztek alapján a forcefield jobban elnyeli az ütést.
Hátba bsztak tesztből, hát a forcefieldnél sokkal jobban éreztem, viszont jó nagy felületen. A kemény alpinestars-nál pedig nem éreztem szinte semmit.
Szóval ez is érdekes. -
huszi.gyb
senior tag
válasz
Something_ #54219 üzenetére
Egy fokkal többet ér, mint a semmi. Bár én Dainese kabátot használok, a család többi tagja SMKP-on szivacsosat. Dainese nagyobbat tompít. De azért nem volt mindegy, hogy "simán" könyökkel, vagy kabátban csaptam bele a betonba... Eséssel szerencsére nem teszteltük. (kopp-kopp-kopp)
Mondjuk szivacs és szivacs közt is van különbség. Láttam olyat, ami egy masszívabb polifoam méretre vágva, és láttam olyat, amin van egy külső, keményebb műanyag bevonat.
De egyik sem hasonlítható össze a párnázott, kemény műanyaggal...
-
szmissz
senior tag
válasz
Something_ #54219 üzenetére
"max annyit, hogyha lefekszel a Velencei tó partján, akkor puhább, mintha a földön feküdnél."
Ezen besírtam.
A semminél egyébként többet ér, mert kipróbáltam, hogy odateszem a falra és ököllel beleütök egy erőset, a kezemnek semmi baja nem lett, ha a sima falba vertem volna ekkorát, tuti eltörik valami. Nem a fal.
-
Something_
őstag
válasz
30z.Samu #54218 üzenetére
Semmit nem ér az a szivacs a kabátban, max annyit, hogyha lefekszel a Velencei tó partján, akkor puhább, mintha a földön feküdnél.
Valaki cáfoljon már meg, hogy a gerinc részen lévő puha szivacs protektor ér e valamit vagy rendelkezik e CE minősítéssel. Kétlem.
Szóval akinek ilyen kabátja van, az ne ringassa magát álomba, hogy ez protektoros kabát. -
-
-
üszök
őstag
válasz
szentkuti11 #54206 üzenetére
16k ahogy írták. Ez az egy XL-es volt,nem volt szívem otthagyni. Össze vissza voltak dobálva a sisakok,némelyiken a festék is le volt pattogva már itt ott,ez meg ki sem volt bontva. A másik ok a tartalék plexi volt,abba megpróbálom bele mókolni a pinlock-ot.
A Caberg sem túl drága amit nyáron vettem,de jóval jobb minőségű mint ez.Holnap menni akartam egy kört,de esik az eső így a próba szerintem elmarad.
-
droving
aktív tag
bp 10.ker körül van valahol egy tisztességes szerelő ?
Megfizethető árakon persze. -
Something_
őstag
válasz
szentkuti11 #54206 üzenetére
-
-
üszök
őstag
Lidlis sisakokat nézte valaki?
-
Debilon
addikt
válasz
Megane2000 #54198 üzenetére
ez adóval együtt van ennyiért?