-
LOGOUT.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
-
üszök
őstag
válasz sityupityu #66094 üzenetére
Van ilyen kesztyűm 2 szezont használtam,lassan megy szét lehet befogni az újat. Van amúgy olcsóbban is.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Topikgazda
válasz kubokra #66095 üzenetére
Bár nem pont ugyanilyet, de fazonra nagyon hasonlót vettem tavaly, talán 2 ezerrel került többe. Nagymotoron is ezt használtam nyáron, semmi baja nincs. A kézfejet védő protektor rajta nekem meggyőzőnek tűnik.
Akkora védelmet nem fog adni mint egy vaskosabb kesztyű, de ahol a protektor van benne ott szerintem ugyanúgy véd, és nyáron nem rohad bele a kezed mint egy hagyományos kesztyűben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kubokra
tag
válasz sityupityu #66094 üzenetére
Igen csak egyrészt nem tudom mennyire lehet ezekben bízni, tényleg védenek e értelmesen, másrészt meg azt se akarnám hogy néhány hét/hónap városi használat után elkopjon/kiszakadjon.
Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
Topikgazda
Még olcsóbban is. Már 5 ezerért lehet protektoros nyári kesztyűt kapni.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
kubokra
tag
Hali emberek.
Kis segítség kéne. 10-15k-ig keresnék egyelőre csak robogóra(Simson) (később egyébként nagymotorra is) használt kesztyűt, nyári szezonra. Tehát valami értelmesen protektoros kéne.
Tudtok ajánlani valamit?
Egyébként város mellett kisebb túrákra lenne használva.[ Szerkesztve ]
Apró darabokra szaggatott, dióba, cukorba megforgatott, rétegesen összerakott kelttészta
-
dtsdexter
csendes tag
válasz Rotor82 #66087 üzenetére
Van ahol akar az első lámpába is be szokott írva lenni alvázban is szokott lenni gyártás év es hónap feltéve ha nem lett kicsi szólva vagy nem rohadt ki. En egyébként használt motorok között vagy Google-n turkalj jellegzetességeket pl lámpa első idom, légszűrő ha látszik, műszerfal ha latszik stb keresgélj képek alapján. Amikor en vettem "99 es volt az adásvételin, de mint kiderült képek alapján, meg az alkatrészek sem stimmelnek akkor derült ki, hogy ezt 93-94 között gyártottak pontos évet nem sikerült megállapítani, de nincs is jelentősége.
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz sityupityu #66085 üzenetére
De hát hőre tágul a fém ... biztos beledagadt a főtengely
Egyébként lehet sima tömítetlenség is a membrán ház vagy a körül. Simán elpárolog a benzin, ami a frissel keveredve míg be nem indul rendesen a "keringés" addig így viselkedik. Ez sem elképzelhetetlen. Hagyd párnapig állni, aztán nézd meg, hogy indul ... úgy is esik az eső.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
Debilon
addikt
válasz sityupityu #66083 üzenetére
fene tudja, nekem is hidegen volt ez a ledadogás és nehezebben is indult, meg melegen sem volt valami jó erőben és lehörgött néha hirtelen nagy gázra, és mint kiderült főtengely szimmering lett a vége
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Topikgazda
Ha csak hidegen csinálja akkor valószínű, hogy nem szimering. Az csak azért van mert még nem üzem meleg a motor.
(#66077) feri.917 Azok valóban jöttek ki lekorlátozott cdi-vel de lehet, hogy a tied pont nem olyan volt ha nem változott semmi. egyébként simán elképzelhető, hogy maga az összeállítás miatt (henger, cső stb) nem pörög többet. 70-es öntöttvas henger, nagyobb karbi plusz komolyabb cső összeállítás sem pörög 9500-10000-nél többet. Ez nem aluhenger.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
KisTé
tag
válasz csongi #66074 üzenetére
Kérdés, hogy mi nálad a terhelés ? Pöcc-röff indul önindítóra mindig csak ha egyhelyben állva jár a motor akkor felmegy az alapjárat visszamegy, felmegy visszamegy összevissza, nagyjából ennyi...régebben írtam, hogyha benne hagyom az akksit azt is leszívja valami, tehát valami villanyász kellene, hogy kimérje mi a geb..z csak nem tudott ajánlani senki sajnos.
-
Rotor82
aktív tag
Sziasztok,
Peugeot Speedfight-nál hogyan állapítható meg a gyártási év?
-
feri.917
csendes tag
válasz sityupityu #66076 üzenetére
Keeway Matrix, gyári 50-es henger, ablakos dugóval, Giannelli Extra V2 csővel, Malossi Red szűrő gyári légszűrőházba, 4.5 g-os görgők, közepes erősségű kuplungrugóval.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
feri.917
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy ma megjött az utolsó so adag szükséges alkatrész a motoromhoz köztük egy tiltásmentes elektronikával, viszont ezzel se hajlandó tovább forogni 8300-8400-nál. Gyári elektronikával is megállt ennél a fordulatnál.Mi lehet a probléma vele?
-
KisTé
tag
válasz sityupityu #66072 üzenetére
Igen tök álló helyzetben csinálja, akkor vennem kell egy szimering szettet és kicserélgetni, remélem....
-
Topikgazda
-
KisTé
tag
Azt miért csinálja a robogóm, hogy alapjáraton ingadozik ???
-
válasz sityupityu #66063 üzenetére
Világosban megnézve, csak koszos a bendixen a fogaskerék, nem foghíjas és az önindító is a helyén van, csak sötétben láttam úgy mintha ferde lenne, de szépen pörög. Az öntvény felől a bendix perselye néz ki csere éretten, csak még nem jöttem rá mivel tudom itthon kiszedni. tippelek onnan egy nyikorgó hangot, de lehet csak zsírozni kellene.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
dtsdexter
csendes tag
válasz feri.917 #66066 üzenetére
Szia, igen az már megvolt, jelenleg azzal működik Csak mindegyik tömítés szetthez jött tűzkarika, ellenben síktömítés nem azt külön kell vásárolgatnom (kellet). ... gondoltam most már nem halmozom és bedobnám azt elvileg jobban zár ... aztán fene se tudja.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
feri.917
csendes tag
-
dtsdexter
csendes tag
Srácok, olyan kérdésem lenne, hogy kipufogó végen, ahova a tűzkarika megy van egy olyan problémám, hogy a korábbi tűzkarikák, vagy egyéb lerakodás annyira rá van égve, hogy új karikát nem tudok már berakni mert nincsen már meg a perem. Ezt mivel lehetne orvosolni? Gondoltam csavarhúzóval de esélytelen, próbáltam felizzítani szintén kudarc, esetleg próbáljam mikró csiszolóval, vagy dobjam ki a kukába?
Giannelli Extra V2... esküszöm, gyári főnök ;)
-
Topikgazda
-
válasz sityupityu #66061 üzenetére
köszi, önindítót is ledarálta.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
vespa et4 50
ő micsoda és mit csinál? (azon kívül hogy most nálam éppen bajt, valami kis tengely van még mellette, az is csálé) (50-esen nem egészen ott van, kicsit jobbra ettől, de csak ezt találtam neten, fotózni meg már nem megyek ki, robbantott ábrákon nem tudom belőni)
[kép]
önindító bendix?[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Dtomka
veterán
Mi lehet a probléma, hogy nem mutatja a sebességet a km óra? A segítséget köszönöm!
-
válasz dtsdexter #66048 üzenetére
Amikor balesetet okozol, akkor a biztosítód csak veled nem fog foglalkozni, így neked teljesen mindegy, hogy van e a közelben iroda vagy bármi, mert a károkozó biztosítójával kell küzdened. Max megnézi nálad is a sérült járművel (biztosítási csalás csökkentése), meg küld egy levelet, hogy x100e az okozott kár, kifizeted e vagy biztosításra megy. Minden más, hogy neked is küld vontatót, meg segítséget stb, már nem a felelősség biztosításod, csak vettél magadnak is szolgáltatást a biztosítás mellé. (+ kátyú biztosítás + szélvédő biztosítás + minicasco, stb)
Olyan még nem volt, hogy belém jöttek, kijött a biztosító, bocsánatot kért a károkozó nevében is, új értéken kijavította az autót, grátiszban lefényezte a másik oldalát is, ami ugyan régi sérülés, mert ha már csinálják, akkor legyen meg az is. Meg ha már szervizben van kicserélik az olajat és hogy nehogy baj legyen, új fékeket tesznek fel, majd lemosva vissza hozzák. És természetesen, amíg nincs autóm, addig biztosítanak egy bentlyt sofőrrel, mert amúgy is megviselt a baleset és most így lesz jobb nekem.
szóval, amikor balesetet okozol, hiába lesz neked allianz vagy union, ha a károkozó meg a felszámolás alatt álló biztosítónál van....
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Dtomka
veterán
válasz sityupityu #66051 üzenetére
Ok & köszönöm! Biztosítást a K &H nal fogok kötni mert azt ajánlotta a robogotulaj fia.+ Te is látom ajánlod.
-
csongi
veterán
válasz sityupityu #66051 üzenetére
En is megneztem. Kezben fogva annyit er mint az ara.
A " tesztet" meg hadjuk..... Szerintem fizetett hirdetes -
Topikgazda
válasz Dtomka #66050 üzenetére
Hát ezt azért ne. Inkább mondjuk castrol power1 racing 2t-t. Ebben az olajban az a jó, hogy nem csak full szintetikus, hanem viszonylag alacsony hőfokon is elég már. Tehát tuningmentes motorokban is jól használható.
(#66048) dtsdexter Az egyik legolcsóbb normális biztosítót kihagytátok a felsorolásból, a K&H-t. A top 3-ban benne vannak ha kismotor biztosításról van szó.
Egyébként pont a Posta biztosító az ahol nem olcsó a segédmotor bizti, a legdrágábbak között van szerintem. A biztosítóknak csak egy nyűg a segédmotor biztosítás.Ja, volt alkalmam szemügyre venni a Lidl-s bukót. Valaki itt belinkelt egy cikket aminek a szerzője szerint a kétszer drágább bukók között is megállja a helyét. Na ez egy jó nagy baromság! Az a bukó pontosan annyit ér csak amennyiért árulják.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Dtomka
veterán
Sziasztok!
Most vettem egy 2008 Aprilia SR 50 Factory (nem ditech) robogót.
Olajat kell cserélnem, a kérdésem, hogy Total 2 TZ megfelelő, vagy ha nem melyiket vegyem?
A segítséget köszönöm! -
nagyúr
válasz csongi #66044 üzenetére
Hol ótvarosak erre az utak?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
dtsdexter
csendes tag
válasz drstupid #66045 üzenetére
Én is Netrisk-en kötöttem a biztosítást, mivel akkora ár különbség nincsen, így érdemes megbízhatóságra menni. Például ha balesetet okozol az alábbi 2 cég, egész gyors az ügyintézés.
- Allianz
- UnnionPl egy ASTRA biztosító vagy egy POSTA ami akár képes hónapokig ülni az ügyön (Szerencsére előbbi már rég megszűnt) nem ajánlott.
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
F1r3b1rd
tag
válasz drstupid #66045 üzenetére
Évek óta Unionnál kötöm a robogóimra a biztosítást, ha gondom volt, akkor telefonon vagy az elektronikus felületen keresztül a belső rendszerében jeleztem (legutóbb szem ig cseréjekor a számot ütötték el, küldtem nekik üzenetet, 1 nap múlva már javítva volt).
Ha nem csekkes befizetést kérsz, akkor ki kell nyomtatni a fedezetigazolást amit belső postádra küldenek(ügyfélkapu szerű megoldás)
-
üszök
őstag
válasz drstupid #66045 üzenetére
Nerisken lehet kötni. küldenek egy igazolást amit ha kinyomtatsz hordhatod magaddal míg a biztosító nem küldi a kötvényt.
Én az olcsóság mellett egy szempontot veszek még figyelembe,hogy a városomban legyen irodája a biztosítónak mert egyszer fél év telefonozás meg emilezés után tudtam elintézni egy ügyet. A rendszámban 2 betűt felcseréltek."Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
drstupid
tag
Sziasztok! robogó vétel előtt állok , kérdésem az lenne, hogy biztosítást tudok online is kötni , vagy csak személyesen. Találtam pár oldalt olvastam is utána, de semmi konkrétumot nem találtam. Esetleg tippet tudtok adni , hol érdemes kötni ? 50cc motorról van szó. Uniont és az allianzt hallottam jónak. Köszi a segítséget! Mint mindenkinek nekem is is a legolcsóbb lenne a legjobb.
Eladó termékeim : http://href.hu/x/ekrb
-
csongi
veterán
válasz Williamgrant #66043 üzenetére
150 Alatt ne. Illetve vagyobb kerekut keress ha lehet, eleg otvaros arra az utak, bar a kozponti reszt vegre megcsinaltak.
-
nagyúr
válasz csongi #66042 üzenetére
180 cm / 97 kg / Debrecen
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
csongi
veterán
válasz Williamgrant #66041 üzenetére
Melyik város?
Mik a méreteid?
Az Sh a kerék méret miatt jobb választás, illetve igen nagy közszeretetnek örvend. -
nagyúr
Sziasztok!
Van nagymotorom, városi szaladgálása és bejárásra nézegetnék új robogókat.
Egyelőre kettő maradt a rostán, valamelyikkel van tapasztalatotok, esetleg javaslat?
Honda SH125i vs. Yamaha NMAX 125
(Valójában az NMAX 155 és SH150 is játszik, még nem döntöttem el hogy kell-e az a kis plusz.)Javaslatok?
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
petersonal
tag
Sziasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy motowell crogen rs 22 és 50 között mi a különbség? Tapasztalatok, vélemények?[ Szerkesztve ]
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Tud valaki egy jó szerelőt délpesten?
Szíjjat meg az esetleges többi kopó dolgot kéne cserélni a Kymco Agility 50-emben.
Előre is köszi.
üdv.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
forandor
tag
Tudja valaki, hogy Gulliverbe mekkora külső/belső átmérőjű benzin cső van?
-
dtsdexter
csendes tag
válasz adriano18 #66032 üzenetére
Ez melyik SR? Érdekesen hangzik ... tudtommal nem "komplyúúteres" sima mágnes relé pörgeti a digit kijelzőt, a régi meg mechanikus ... szóval elég érdekesen pörgött fel az órád. Mégha cellazárlat is lenne akkor sem nagyon ad magyarázatot rá ...
[ Szerkesztve ]
... esküszöm, gyári főnök ;)
-
csongi
veterán
Haaat. Nekem nem jott be. Amit leirt, abban nincs semmi.Kezebe fogja a termeket az aruhazba a termeket a vasarlo, es ezeket fogja tapasutalni. Milyan motoron volt zajos? Mkkora sebessegnel? Plexi nelkul volt rossz sulyelosutasa a sisaknak? Mert szerintem akkor mindegy is Meg 50nel is cibalni fogja a szel. Stb...
Varhatott volna 3hetet aztan hasznalati tapasztalat szerint irt volna rola. Ez alapjan ahhoz lett kedvem, hogy megnezzem, de vetelre nem jott meg az ingerenciam. Nem a lidlis cucc ellen van kifogasom Bicikli sisaktol kezdve jopar cirivit cuccom van. Szeretem mindet. Ezert az arert valszeg jo vetel lehet, csak ez nekem olyan klikkeles vadasz cikk lett. -
adriano18
tag
Sziasztok!
Olyan problémám lenne, hogy az Aprilia Sr 50-es robogómban az akksi megadta magát és cseréltem benne. Na de a hibajelenség az, hogy a KM óra számláló felment kb. 24ezer km-re mikor csak 9 ezernek kellene benne lenni és nem számlál. A Napi km számláló megy, de az ami ténylegest mutatná az nem. Mi lehet a baj? -
denko
senior tag
-
csongi
veterán
válasz freelanced #66025 üzenetére
A gyursulasuk kb egyforma. A valtasi idoveszteseg, a robogonal a sulytoblet kb. A robesz linearisan gyorsul. Huzod es kesz. A valto rendszere tobb torodest igenyel. A kis kobos blokkok suru valtast igenyelnek. Ez mar egyen kerdese, hogy szereti vagy sem.
[ Szerkesztve ]
-
freelanced
addikt
válasz csongi #66024 üzenetére
Na majd átgondolom, meglátom hogy alakul. Lehet, hogy el leszek egy 125cm-es motorral aztan majd lecserélem. Gondolom úgy is el tudom adni majd hasonló áron mint amennyiert vettem 1-2 év múlva.
Amúgy sem vagyok az a kapkodós úgy hogy addig is gyakorlok meg maimum nem megyek olyan hosszú utakra vele. A váltós motor egyébként jobban gyorsul? Vagy miben más ilyen téren? Általában olyan 120 km/h ezeknek a végsebessége?
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
csongi
veterán
válasz freelanced #66022 üzenetére
lehetoseg tobb, ebbol fakad, a valoszinusege is nagyobb egy talalatnak . Illetve , konnyen lehet A2 mar kielegiti a teljesitmeny / elvezeti faktort. Ha kesobb ketszemelyes motorozasba kezdesz, meg oda is elegendo lehet. Utassal egyebkent is mashogyan kell motorozni.
-
freelanced
addikt
válasz csongi #66021 üzenetére
Köszönöm a teljeskörü választ, sokat segít !
És ha A2-őt tennék mire lehet számítani árban a motorvasarlasnal? Marmint mennyivel tobb egy nagyobb teljesítményű, megbízható motor?
Mondjuk egy biztos az nagy előny lenne az A2 esetén, hogy sokkal nagyobb kínálatból választhatok motort.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
csongi
veterán
válasz freelanced #66012 üzenetére
Hasznalhato, termeszetesen! Viszont turelmet igenyel, traktor elozese 40-70 kozott mar ido igenyes. Nem azt jelenti, hogy naptari napokban merheto. . De szamopni kell vele. Egy elozes mondjuk 60rol kezdve, lesz legalabb 10-15mp a kezdestol a befejezseig. Es ebben az esetben, nem fog gyorsitani az elozendo jarmu. A teljes gyorsulas ugy 20mp korul mozoghatnak a 4T-ek .Es ezzel mindig szamolni kell. Lakhely szerint, ha ket forgalmi savos utakbol van tobb, akkor nem lesz gyorsabb mint egy auto. Kinek van kedve elozni, ha beragadhat ket auto koze. Motoron atertekelodnek a dolgok, a jemuvek meretei. Egy traktor potkocsija stb. A kis kobos motorok konnyuek, erezheto lokesek vannak egy szembe kamiontol, es lassulas is van. Szembe szelet, meg megerzik. Ha csak ezekkel a kulso tenyezokkel szamolsz akkor el lehet talan kepzelni mi a szitu. Persze konnyu azt mondani, elore el kell donteni... Nem lehet, nem lehet mert csak akkor lesz valos, mikor ateli az ember .
2ev es lehet korlatlant csinalnod. Nem tudom mennyi lenne A2 rol az A korlatlan vizsga dija. De az biztos, A2 vel vehetsz 125 is, de vehetsz 40 loeros motort is. Elmeletben mondhatjuk azt, mi az a 30 Le elteres. Azt kell mondanom, Eg es fold. Egy 40 lovas motorral kihozhatod 200Km/h. Vagy 10 alatt lehetsz 100-on. Es ezek regi oreg motorok. Egy 11Le nem driftelni kanyarba, vagy kiugrani alolad, de 400-as cucc mar megteszi.
Mikor senki nincs elotted es had mennyen akkor nincs gond. Csak mikor had mennyen, es kozben megse, mert meg kellene allni, akkor mar gaz van. Es itt a hatalmas elteres, a kis motor eleri egy ilyen manovernel az 50-60 at, ehhez tarsul 100Kg motor suly, vagy egy nagyvasnal, mar itt 100 es kapsz melle kozel dupla sulyt. En azt vallom, 180-tol 300ccm, jol motorzhato, lehet rutint szerezni, meg sem durva, kezelheto kozuti kozlekedesben.
Ezek kenyelmesen utaznak 100-al. Egy szemellyel egy kamiont palyan is siman kovetsz. Igaz a turbolens szel nem jo. A vegsebesseguk, olyan 120-130 korul mozog, igy egy elozest meg meg lehet vele oldani, viszonylag gyorsan. Robogo elonye, pakolhatosag, eso szelvedelem. Hatranya kis kerek, es szerviz igenyesebb lehajtas.
A valtos motornal fordittotja a szitu. A vegszo, 125el is otthagyhatja a fogat az ember, meg 1300-al is.
A kis vasnak el kell fogadni a teljesitmenyet, aki turelmes annak nem lesz gond, es imadni fogja. En nem korlatoznam magam 125-be. Az A2- ben mozgastered van, es konnyebb elhezheto motort talalni hosszabb tavra. A 40Le nem keves ketkereken. Azt sem egyszeru feladat kimotorozni. Es itt nem az egyenesbe valo nyelezes ertendo. Javaslatom. Menny el kereskedesekbe, nezelodj. Ulj fel rajuk, kerd meg az eladot, vegye le allvanyrol, ucsorogj rajta picit, majd segitseggel tedd fel kozepallvanyra. Ez az elso pillanat amikor megerezheted a motor sulyat. Erezheted a robogo es a valtos ulespozicionak az eltereset. Zavar e plexi, milyen erzes rajta keresztul nezni...stb. Ha A2 re vizsgazol, akkor valtos motorral menny, mert beutik a valto tipusat, es ha robesz, bekerul a CVT, onnan csak automatat hajthatsz. Mindketto mas elmenyt ad. Ido kell, hogy kideruljon melyik a neked kenyelmesebb. -
Topikgazda
-
pinker77
tag
válasz sityupityu #66016 üzenetére
Köszi a választ.
A szíjat cseréltem mivel repedezett volt.
Nem tartottam már akkor sem normális dolognak azt, hogy kb 10 mp-ig húzni kell a gázt, hogy meginduljon a robogó hidegen.Mindenesetre ma visszarakom a régi görgőket.
Minden mást rendben láttam. -
Topikgazda
válasz pinker77 #66015 üzenetére
Annak úgy is kellett lennie. A rezonátorok csak jóval magasabb fordulatszámon tudnak megfelelően dolgozni a gyári csőhöz képest. A dinamikus elinduláshoz is nagy fordulatszám kell. Viszont ha a meghajtás egyszer be van lőve megfelelően (és azt írtad, hogy az elején jól ment), akkor az nemigen szokott "elállítódni", pláne rövid időn belül. Amikor szétszedted nem láttál gondolom semmi kirívó rendellenességet a meghajtásban?
Ahogy előttem is javasolták először azt kell leellenőrizni, hogy motorikusan rendben van-e minden. Csak azután jöhet a meghajtás.
Viszont az biztos, hogy a 6,2 g-os görgők tutira nehezek voltak.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
pinker77
tag
válasz sityupityu #66014 üzenetére
Igen, így van.
Már akkor is csak nagyon nagy fordulatszámon indult meg.
De legalább ment pár napig, aztán egyre jobban veszítette el az erejét. -
Topikgazda
válasz pinker77 #66013 üzenetére
Nincs eszköz finomhangolásra. Csak megfelelő mennyiségű és súlyú görgő, kontraszrugók, hézagolók stb.
Legfőképp egy kis hozzáértés és rutin kell hozzá.
Akkor most egy rezonátor (sportkipufogó) van rajta? Így vetted a csővel együtt, hogy nem volt behangolva?--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
pinker77
tag
válasz sityupityu #66011 üzenetére
Mivel nem gyári a kipufogó (gianelli) és kopottak voltak a görgők ezért
gondoltam, hogy a 6,2 g-os gyári biztosan nehéz lesz neki.Sajnos nem áll rendelkezésemre megfelelő eszköz a finomhangolásra.
-
freelanced
addikt
válasz csongi #66007 üzenetére
Üdv!
Koszonom a valaszt !
Váltós 125 használható azért országútra ezek szerint? Vagy mire szamithat az ember? Igazából most vágnék bele a motorozásba, de mivel 22 vagyok csak nem tehetek korlatlant. Arra gondoltam hogy akkor B125 elsőre és amint betoltom akkor egy korlátlan ahova ugye mar nem fog kelleni újra kresz meg olcsóbb is lesz.
Túrázni is szeretnék de csak itthon egyelore rovidebb utvonalakon.
Emellett pedig városi, vidéki közlekedésre használnám. De most kicsit elbizonytalanított amit írtál a 125-ös kapcsan.
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
Topikgazda
válasz pinker77 #66010 üzenetére
"raktam bele 5gr-os görgőket (mivel arra gondoltam túl könnyűek a görgők),"
Nem lecseszni akarlak, de miért álltok neki robogót hangolni ha lövésetek sincs róla? Miből gondoltad, hogy az 5 grammos görgőkkel pont beletrafálsz?
Az optimálistól fölfele vagy lefele számolva már fél gramm is rengeteget számít.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
pinker77
tag
Sziasztok,
Nemrég vásároltam egy Makaguti F15-ös példányt.
Már az elején nagy fordulatszámon indult meg, majd napról napra veszített az erejéből.
Menet közben 70-el ment.Cseréltem rajta szíjat, raktam bele 5gr-os görgőket (mivel arra gondoltam túl könnyűek a görgők), kellett cserélnem hengerfejtömítést mivel víz került az égéstérbe.
A végsebessége 20km/h.....
Lövésem sincs mitől lehet, hogy nem megy.A karbit még nem szedtem szét.
Köszönöm előre is
-
csongi
veterán
válasz freelanced #66006 üzenetére
De reális lehet. És vannak is. Csak evés közbe jön meg az étvágy.
Minden azon múlik, milyen volt a szervizelése. Minimál szervize van ezeknek a motoroknak, de ha ezt a minimált sem adták meg neki, akkor költeni kell rá, hogy életképes legyen. Egy motor nem csak a blokkból áll.
Sok egyéb van ami fontos tényező egy biztonságosabb motorozhatósághoz. Egy példa: ÓÓÓ mindig minden olajcsere meg volt csinálva.... Ahha ez szuper. És a féknyereg mikor volt szétszedve és leszervizelve? Háááttt.... Nah. Szétszedés után kezdhetsz egy fékrekonstrukcióval, mert az úszócsapok elkoptak, a nyereg lóg, fékezésnél bekap..stb. Ez máris 10ezres kiadások. Kevesebb mindent kell egy ilyen motoron megcsinálni mint egy autón, de azt meg kell! Egy egység az egész. És itt két kerék van, nincs négy ami tapadjon a talajhoz. Teleszkópok gumik állapota... Autónál csak csak elmegy, de itt... Amíg nincs baj nincs baj. De ennek az esélyét le kell szorítani a lehető legkisebbre. Megijedni nem kell. El kell fogadni ez ezzel jár. Itt hamarabb kell reagálni a javításra. Kevésbé tolerálja a majd ráér még gondolkozást, mint az autó. Sajnos emiatt van a sok lehasznált darab a piacon. Mindezt elősegíti, hogy az Olasz import cuccok is ilyenek. Ott náluk olyan a robogó kategória mint nálunk a bicikli, így is kezelik. Ettől függetlenül előre. És ha van lehetőség, inkább legyen némi plusz pénz a zsebbe, és egy olyan szerelő akiben megbíztok. Én ezt helyezném előtérbe. -
freelanced
addikt
válasz csongi #66005 üzenetére
Üdv !
Ijesztő dolgokat írtok meg kell hagyni
Én is most készülök 125cc-re.
Egyébként milyen árat lehet számolni egy 250-es vagy a feletti de még 35 kW alatti váltós motorra?
A Yamaha YBR125-nél nem reális, hogy találok 400 körül elfogadható állapotút?
Nem lesz egyszerű menet az biztos, egyébként jó kis leírás, felkészíti az embert
Gentleman, you had my curiosity, but now you have my attention.
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #66002 üzenetére
Ahogy az elottem szolok irtak.
Neha munkaba jarashoz elmegy a 125-is. De el kell fogadnod a velejarokat. Elozni nehez orszaguton.
A robogo elonye, eso vedett vagy, kenyelmes, csak huzni kell neki. Ellenbe nem idalis orszaguti munkaba jarasra a 125ccm . Lehet javitani a dolgon.Gorgo, kuplung rugoval jatszani. Lehet nyerni vegsebesseget, de a gyorsulas rovasara megy. A valtos motorok mar jobbak utazas szempontjabol. Yamaha, Honda. De ha a 40k jogsit probalod betartani, akkor ezek valszeg kiesnek. 500k, es egy rendes robogo is inkabb 400k mint a 200.
Ruhazatra annyit koltesz ammenyit birsz. Alap, egy sisak kesztyu, kabat. Az olcso kabatok leginkabb csuszas elleni protektorokkal vannak. Az elso a gerinc vedo, csere vagy kulon hordhato. Csak hatprotektorbol a shox felejtos, szetreped gyorsan.
Egy motornak nem csak veteli ara van. Szamolj alapbol egy szervizzel, mindegy mit mond az elado.
Erre legkedvezobben is 50k szamolj. Szetszeses utan derulnek ki a turpissagok. A valtos motor jobban atlathatobb. Tehat, a ruhazat service statikus osszeg szinte. Szamolj azzal is, hogy egy 125-os 3 ezrenkent szervizes, foleg ha nincs olajszuro. Ket honap es mehet olajcserere. Persze nem nagy osszeg az 1-2liter olaj, de ha nem tudod megcsinalni, a szerelot is fizetni kell. A nagyobb ccm nel nem leszel beszoritva valogatasnal. Siman talalhatsz, elfogadhato allapotu 400burgmanokat. Ami igazabol 340ccm. De jopar 250bol is valogathatsz. Ettol felfele, mar ketszemellyel is elmegy. Ketszemelynel min 400ccm.
A jogsi 125-re nehezebb lesz, nincs kepzes ra. Ami van az vicc kategoria. 80 kornyeken meg vlehet az A2, akci kereteben. Amennyivel dragabb a jogsi, annyival olcsobban talalsz motort. Ne zard be magad 125-be. A2 be mar lehet valogatni szepen.
Ha eldontotted, mindenkep a 125-ot, akkor maris kezdj el keresgelni, mert mire talalsz egy elfogadhatot, ahhoz ido kell.
Elo pelda a baratom. Malaguti Madison yamaha blokkos. Tavaj vette 320k. 2001 vagy 2 es evjarat.
Szep meg minden.... Toltunk egy szervizet. Sajat szerelessel, 50et koltott eddig. Es csak most kezd ossze allni.
Akkumlatortol az automata szivaton volt mit csereleni. Es karbi beallitas mkst van folyamatba. Elment vele 300Km, es csak szereljuk. . Igaz mar a vegehez ertunk , meg par aprosag. Olcsohusnak hig a leve sokszor.
Es mindegy lesz, hogy Japan, Olasz, vagy Taiwan. Ha gazdaja nem foglalkozott vele, akkor a japanok istene sem ment meg a koltsegektol .
Szoval keress egy megbizhato szerelot, es ugy vagj a projektbe. Ha szerelo vagy, vagy van lehetoseg magad javitani, akkor sporolhatsz penzt, de mocsok sok ido megy ra. -
üszök
őstag
válasz Predator2 #66002 üzenetére
Ha teljesen kezdő vagy ne próbálkozz a könnyített A1-el. Semmi oktatás nincs benne szinte. Még rutinon talán elnézik ha többször mész,de forgalomba tuti nem visz többször mint amit fizettél,és nem fog engedni vizsgázni. Pótórákat kellesz venned amivel lassan ott vagy mint mondjuk A kategóriával. Ruha: Sisak van mondjuk 18-400k között,kordura kabát 20-130k között,nadrág 15-70k között,motoros cipő 25-80k között,kesztyű 10-30k között,ezen belül csak a te ingerenciád szab határt,mennyit vagy hajlandó áldozni rá. Motorból sem vennék 250-nél kisebbet,125-ös robogót elfújja szembe szél,meg ha utolérsz egy teherautót nem előzöd meg sosem nagy forgalmú úton. Vagy fogalmazhatnám úgy is,ha a Thalia dinamikáját szeretnéd tartani min. 250 kell.
Csongi ajánlotta a Malaguti Madisont,de a 125-öt felejtsd el, 250 rs-t vegyél ami Piaggio blokkos 2004 környékétől van.
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
Debilon
addikt
válasz Predator2 #66002 üzenetére
40-ből elsőre, hogy még sosem motoroztál, szerintem nem lesz meg, de ha ügyes vagy, elképzelhető
az a baj, hogy a B125-nél nagyon kevés az óraszám amit meg kell csinálni.kezdő ruha szet meg egyénfüggő, hogy kinek mire van igénye?
nadrág, kabát, kesztyű sisak alsó hangon szerintem 70-80 ha újat veszel és egyszerre mindentmotor meg ismét egyéni preferencia szerintem, mennyit szánsz rá? váltós vagy robogó?
ez csak az én véleményem, de majd az okosabbak megmondják
de ha 28 vagy szerintem érdemesebb A2 vagy a korlátlan, igaz drágább, de sokkal több és jobb lehetőséged van motort illetően
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Predator2
addikt
válasz csongi #66001 üzenetére
28 Éves vagyok.
Dolgozni járnék vele néha napján. 80km oda-vissza. Ennél nagyobb táv nem igazán lenne.Kezdőnek kijönne a jogsi 40.000Ft-ból? Ha elsőre mindenből átmegy?
Mennyibe kerül egy kezdő ruha szett?
Milyen motort ajánlanátok?Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
csongi
veterán
válasz Predator2 #66000 üzenetére
Korod?
Ha a koltseg fontos, akkor kb ugyan annyi lenne a vege, egy 125 os motornak mint egy A2 vagy korlatlan jogsival, egy 250 es vassal. Turazgatni 250, de legalabb 150. Ha egyedul vagy akkor mindegy, de ha hozza csapodsz egy csapathoz akkor legyen 150-es. Ez lehet valtos is, vagy robogo 250.
Varosba mindegy, minimalis suly kulonbseg van a ketto kozott, a fogyasztas esszel 3 liter alatt tarthato, a tobbi meg szinte ugyan annyiba kerul. A180 cm-hez egy malaguti madison meret javasolt, vagy a pokosabb ulestartast is birod, akkor lehet alacsonyabb is.
A tobbi mar matek.
A jogsi olcsobb, a 125 -re, de joval dragabb a motor, mint a jogsibaraban az elteres.
Az uzemeltetes pedig, szerintem kb 10-15% lehet olcsobb a 125 vasnak, evjarattol fuggoen
A fiatalabb motorokkal talan kevesebb a gond, de magasabb a teljesitmeny adojuk.
De az orok szabaly van eletbe, allapotot veszel nem evjaratot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- alza vélemények - tapasztalatok
- Magyarországra jött a Honor szuperzoomos mobilja
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen TV-t vegyek?
- AI a játékokban és azon túl
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
- Segway ninebot Kickscooter Max G2 roller
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Flair Signature
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten