Hirdetés

2024. május 31., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#45651) DigitXT válasza AMD Power (#45648) üzenetére


DigitXT
félisten

Ő pénze, ő döntése volt.
Ez van, amikor még nem elég érett a döntéshez. Utólag kár rágódni rajta:
mindenből lehet jó motort csinálni. Ez is "csak" pénz (és idő!) kérdése.:B
Lehet, a végére még egy kicsit meg is tanul motort szerelni a gyerek...:D

Szerk: persze van az az állapot, amiből nem éri meg... azt el kell bontani.
(Azért remélem nem ennyire súlyos a helyzet, de el kell vinni szerelőhöz.)

[ Szerkesztve ]

(#45652) AMD Power válasza DigitXT (#45651) üzenetére


AMD Power
titán

Persze! Tanuló pénz. Nem árt neki egy kicsit ha már "felnő". Majd tanul belőle.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#45653) canniball válasza gabe_ (#45643) üzenetére


canniball
nagyúr

Pedig nem is tűnik olyan veszélyes kereszteződésnek. :(

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#45654) csongi


csongi
veterán

Jarok arra rendszeresen, nem egy veszes keresztedoes. Sajnalom a motorost, de a transpoteres helyeben sem lennek. Kivancsi vagyok mi lesz a hivatalos vizsgalat eredmenye.
De ott mar varos tablan kivul volt. Szoval , biztos 50es tempo volt?

[ Szerkesztve ]

(#45655) csongi


csongi
veterán

Jut eszembe Bogyi hogy all a motorral, valakinek infoja?:)

(#45656) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

No hejj.
Most van időm picit irogatni.

Nos a huligánkodást valóban csak zajkeltés formájában gondoltam elkövetni, nem eszetlenül motorozgatni. :B

DigitXT-vel nekiálltunk fékolajat és hajtóműolajat cserélni. Jó kis kaland volt.
Na de egyet mondjon meg valaki. nexuson elöl 2 féktárcsa van, hátul 1. Bal oldali fékkar a kombinált fék (elsőt is húzza meg a hátsót is), jobb oldali fékkar a másik elsőt csak. NODE! Az olaszok miért úgy találták ki, hogy a bal oldali fékkart húzva a bal oldalon lévő hátsó tárcsa és a JOBB!! oldali első tárcsa fékez, a jobb oldali kart húzva a bal első tárcsa fékez? :D Nem lett volna értelemszerűbb, hogy bal oldali kar bal hátsó és bal első tárcsa? Így most jól benyaltuk a légtelenítés első szériáját. bal tartály kinyit, hátsó fék átolajoz, bal első nyereg átolajoz. majd a jobb kar, jobb tartály, jobb nyereg átolajoz. na de valami nem oké. nem akar légtelenedni a jobb nyereg a jobb tartály kinyitásával. JAAA!! hogy az a másik tartályból légtelenedik? PFFF...

Okosok... :DDD

más: Gödöllőről Bp-re menet összetalálkoztunk egy Kawa ER6-F-fel. Sajnos tisztán látszódott a sofőrön, hogy nagyon kezdő... Az indulásán, a gyorsításon, a pici rutintalanságon... és mintha a motor is nagy lett volna neki . pedig azt a motort meg kell ám tisztelni. :U

[ Szerkesztve ]

(#45657) -Mosquito- válasza AndrewTdi (#45656) üzenetére


-Mosquito-
őstag

A kombi fék légtelenítésébe sokan belefutottak fejvakarásos gondolkodós,hogy is van ez kérdésbe. :D Következőre már csuklóból fog menni.

Nem egy sárga sport kipuffos Kawa volt?

Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]

(#45658) AndrewTdi válasza -Mosquito- (#45657) üzenetére


AndrewTdi
addikt

nem nem. Tipikus Kawazöld, full gyári.

(#45659) canniball válasza AndrewTdi (#45656) üzenetére


canniball
nagyúr

ER6N-n vizsgáztam, azért nem egy Hal?Ja,Busa! az. :D

Amúgy most tavasszal én is bénázok olyanokat, hogy magam előtt is csak irulok-pirulok a bukó alatt. :B Bizony bőven elég az az egy-két hónap kihagyás hogy kiessen az ember a ritmusból...

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#45660) DigitXT válasza -Mosquito- (#45657) üzenetére


DigitXT
félisten

Igazából levegőt nem eresztettünk bele, tehát klasszikus értelemben
nem is beszélhetünk légtelenítésről: ami a fejvakarásra késztetett az
az volt, hogy a hátsó féknél az olaj tiszta retek volt, a kombi párjánál
meg szép tiszta. Na persze, mert nem az volt a kombi párja. LOL.:D
(Madisonon csak egy tárcsa van, ott meg azon lehet agyalni, hogy a
megfelelő légtelenítőt nyisd meg a 2-ből a háromdugattyús nyergen.)

canniball: nem kell ahhoz Busának lennie: teljesen tiszta szitukba
sem ment bele, miközben neki az egy csavarás a gázkaron és már
ott sincs. Ki kell mondjam: több esetben egyszerűen feltartott.:R
(Pedig a Majával voltam, és nem mentünk állat módjára... Csak úgy
alakult, hogy egy ideig beállítunk "motoros túrás formációba", és én
voltam a harmadik. Nem akartam bosszantani, hogy megelőzöm.:DDD)

[ Szerkesztve ]

(#45661) üszök válasza enginev3.0 (#45603) üzenetére


üszök
őstag

Az elsőben vizes Kymco blokk van,szerintem nem olyan rossz blokk az.Van hozzá minden nem túl drágán.
Viszonylag kicsi az a motor,és elég jól megy,főleg a 150-es.
Nincs 100ccm-el csak 125,és 150 van.
Biztos,hogy rendszám nélküli 125-el akarsz járni? Haveromat most büntették 30k-ra ilyenért.


AndrewTdi
(őstag)

Azért fog keresztbe a fék,hogy ne húzzon fékezéskor.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#45662) AndrewTdi válasza üszök (#45661) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Igen, végül mi is ilyesmire gondoltunk egy doboz Monster után elgondolkodva. :)

(#45663) DigitXT válasza üszök (#45661) üzenetére


DigitXT
félisten

Azért fog keresztbe a fék,hogy ne húzzon fékezéskor.
Eegen, erre én is gondoltam: Madisonon bal oldalon van az első tárcsa,
viszont a hátsó meg a jobb oldalon... Itt nem az a logikátlan, hanem az,
hogy a francért rakták a hátsó tárcsát BELE a felnibe (egy kicsit balra).
Ez ugyanis rontja a hozzáférhetőséget, így a szerelhetőséget, s még a
fékkarok/féktárcsák helyzete is pont megfordul elöl. Na ez a marhaság.

Ui: legközelebb nem árt, ha egy "service manual" kéznél van...:))
(Veszteni nem vesztettünk semmit, csak egy kis időt, de ráértünk, na.)

Ah: megelőztek. Ha már Monster: huszi.gyb sajnos nem jött, lemaradt.
Pedig hajtóműolajam van még fél liter, szóval még két robogó belefér.:DDD

[ Szerkesztve ]

(#45664) canniball válasza DigitXT (#45660) üzenetére


canniball
nagyúr

Ja értem. Hát akkor pedig ilyenkor a legtisztább dolog kitolni az indexet és meghúzni a gázt.

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#45665) DigitXT válasza canniball (#45664) üzenetére


DigitXT
félisten

Mondod ezt egy 650-es nyergében.:D Azért a Maja nem ugrik akkorát,
és mint mondtam, a formáció is bezavart picit, mert a túravezető rossz
oldalra állt be, így nekem jobbról kellett volna előznöm. Na az a necc...

Meg előtte egyértelművé tette a csaj (?: vékonyka volt, na:D), hogy van
kakaó abban a méregzöld vasban, szóval nem akartam szórakozni vele.
Őszintén megvallva, meglepett, hogy egyáltalán utolértük. Kétszer. Hja,
kérem, a piros lámpa nagy úr. Aztán ha még előre se megy rendesen...

Amúgy a mogyoródi* lejtőn megnéztem, mit tud a gép: majdnem ütötte
a 140-et az óra. Baromi sokat csal abban a tartományban: 120 lehetett.

*: vagy kerepesi, nem tudom, hogy hívják, van-e mondjuk olyan "neve",
mint az "érdi emelkedőnek". (Lényeg, hogy valahol itt lehetett a teszt.)

Szerk: írtam korábban, hogy nem "huligánkodtunk": ezt mondjuk kicsit
kivételnek tekintem, de veszélyes nem volt, semmi keresztutca, és hát
senki nem volt előttem, szóval nyugodtan lehetett nyelezni. És várni.:DDD

Szerk2: odafelé meg olyan óra 110-nél állt meg a tudomány, pedig még
le is húzódtak előlem, hadd menjek. (Én kértem elnézést, hogy szépen
lassan kúszok el mellettük a belső sávban: nemtom, miért húzódtak le.)

[ Szerkesztve ]

(#45666) SzlobiG válasza üszök (#45661) üzenetére


SzlobiG
félisten

Rendszám nélkül már én se játszadoznék. Ettől függetlenül még mindég rengeteg kamu van, de majd kikopnak pár bünti után, vagy nem...

(#45667) AndrewTdi válasza DigitXT (#45665) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Ha úgy gurultunk volna ahig szoktunk ha megunjuk a tötymörgést, akkor csak 1szer értük volna be a Kawást, utána már nem, mert mi hagytuk volna el. Meg amúgy jó hogy megbeszéltük hogy Te mész elöl. :DDD

Amugy meg kell mondjam, hogy furulya nélkül nem kimondottan halk a 4Road. De inkább hangos. Néha jobban hallottam azt mint a sajátomat. A városban néhény piroslámpás indulásnál nem igazén voltunk andalítóak.

(#45668) csongi


csongi
veterán

Ezek szerint a fekfolyadek csere sikeres volt :)
Vegre meg is tudsz allni !!!! Jeeee :)

(#45669) AndrewTdi válasza csongi (#45668) üzenetére


AndrewTdi
addikt

Megám. Eddig is sikerült, de most biztosabban.

Amugy DigirXT kollégával kifejlesztettünk egy hajtóműolaj-leeresztőcsavar-kitekerő szerszámot amit szerintem még Piaggoék is megirigyelnének.

(#45670) csongi válasza AndrewTdi (#45669) üzenetére


csongi
veterán

Kíváncsi vagyok rá :)
Nálam a le eresztő szerszám, az imbuszkulcs :D

(#45671) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

Itt is az, de nagyon körülményes. Útban van a felni és csak röbidke imbuszt tudsz beletenni. És akkor még erőkarról nem is beszéltünk.

(#45672) runner 125 válasza SzlobiG (#45666) üzenetére


runner 125
nagyúr

Korábban írtam h kollégám megvette a 180-as rendszámost.

Mivel neki is elhintettem h rendszám nélkül ne, így mindenképpen olyat keresett, viszont jogsija még nincs motorra... és abban a tudatban volt, h a jogsi nélküli vezetésért a szabálysértési bírság jár, az-az helyszínen 5k. :D
Tegnap egy közös rendőrismerősünkkel találkoztunk, felvilágosította h az engedély nélküli vezetés 2012-től már helyszínen 45k, feljelentést követően 90. :)) Bár szerinte a motorosokat városon belül soha nem piszkálják és nagyon ritkán van kiadva nekik, ettől függetlenül már nézi a motoros iskolákat, mert 80-ból már kijön az A is.

mod. Jah és igen, hozzátette azt is a rendőrsárc h ő is teljesen fogalmatlan, lövése nincs mit kell nézni h kiderüljön a turpisság, de mondta nem is érdekli.
Szóval nem véletlen, h ennyire divat a rendszám nélküli használat még most is.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#45673) Bogyó bá' válasza runner 125 (#45672) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Pozitív hozzáállás, remélem minden illegális géppel "versenyző" motorostársunk előbb-utóbb eljut idáig! :R

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#45674) canniball válasza DigitXT (#45665) üzenetére


canniball
nagyúr

Ja hát én úgy értettem megelőzhetted volna, csak nem akartad bosszantani. ;]

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#45675) DigitXT válasza AndrewTdi (#45667) üzenetére


DigitXT
félisten

Jah, láttam, amikor integetsz, csak épp telefonáltam, ha húzom neki, nehezebben hallottam volna. (Easy rider öcsém.:D) Amúgy nem zavart a Nexus, nem nagyon csumáztad: ha nem bírtam volna ki, mindenképp előre megyek.:DDD Jah, hát a Maja is csak relatíve halk.:R

canniball: igen, sokat tökölt, olyankor megelőzhettem volna (csak hát ő ment a felezőn, és az indexet nem használta), de amikor meg megindult rendesen, akkor elhúzott. Na ez lett volna a bosszantás, ha megelőzöm, visszaelőz, tököl, megelőzöm, stb. Nem rohantunk, belefért, na.:))

csongi: 6-os imbusz, amit remekül meg lehet toldani egy bitbefogóval, utána meg olyan nyelet raksz rá 1/2"-os hosszabbítókból, amit akarsz.:D (Kellett, mert a sima, rövid kulcs igen karcsú volt a csavar oldásához.)

[ Szerkesztve ]

(#45676) Barell


Barell
senior tag

Üdv, ma hozzájutottam egy használt motowell sisakhoz ami elvileg tud Bluetooth-ot de sehogy nem jövök rá hogy hogyan kell bekapcsolni hogy lássa a telefon. Az sem biztos hogy működik, tudna valaki segíteni?

(#45677) Zsocy155 válasza Barell (#45676) üzenetére


Zsocy155
őstag

Szia!
Én úgy tudom az ilyen dolgoknál az első bekapcsolásnál sokáig (másodpercekig) benyomva kell tartani a bekapcs. gombot és akkor keresik a telefonnal egymást.

(#45678) SirKero


SirKero
őstag

Ma végre szabadnapos vagyok és meg tudtam nézni a töltést üzemi hőfokon is.
Hát elég érdekes. Alapjáraton 13,98 V-14V ha pörgetem 5000 rpm. le megy 13,76V-ra. Nem akkor kéne többnek lenni?

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#45679) kcsa


kcsa
veterán

@SirKero: De, elvileg 14 felett az ideális. AndrewTDI esete is hasonló, meg enyém is ilyen volt, csak nekem pl. alapjáraton, terhelés alatt (refi+fék) simán benézett 12V környékére. De menet közben is max 13,5-öt tudott.

Viszont ma berakattam a 30 grammos görgőket, és kuplung is kicsit fel lett csiszolva. Ég és föld. Már tudja azt, hogy hatvannal 4k fordulatszám, úgy érzem, ezzel rendben kell lennie a fogyasztásnak is. Tudja azt is, hogy kisgázra már elindul. Ilyet akartam :)
Cserébe a vadállat jelleg szinte teljesen elveszett. Megy, persze, csak nem 7-8k fordulatszámon :D

[ Szerkesztve ]

(#45680) csongi válasza SirKero (#45678) üzenetére


csongi
veterán

Ket lehetoseg.
1. Feszab beteg, de ezt hagynam masodik lehetosegnek.
Egy normalis multimezerrel kimerheto minden lehetoseg, de inkabb szerelo ha nem vagy bisztos a dolgoban.
2, ez legyen az elso.
Sajnos bontasaal jar. A tolto aramkort teljesen szwdd szet. A feszabbtol a generatorig illete az akksiig.
Minden csatlakozot nezz at, meg a csatlakozo hatuljaba is nezd meg van oxidacio, ha gyanus akkor blankkold meg es ogy is ellenorizd a vezeteket.
Majd kontakt de inkabb wd 40 befuj ossze dug mindent es ellenoriz.
Fontos, hogy a testeleseket is megnezd.Motor testeles.
Japanok kevesbe betegszenek meg, de ha itali tengerpart sos levego megteheti a kello hatasat :)

Digitxt:) igen, ismerem a dolgot :) jol oda bir melegedni, ez van ezeknel a csatlakozasi pontoknal, alu-vas.

Kcsa: nah majd figyeld csak mennyivel mas lesz, es nem 6,5 lesz a fogyasztas

[ Szerkesztve ]

(#45681) Kloden


Kloden
senior tag

Sziasztok, tegnap boldog tulajdonosa lettem egy Piaggio X9 200-nak, eddig rettenetesen tetszik, de lenne néhány kérdésem! :)

Akkucserére szorul, honnan érdemes rendelni? Netről szoktatok vagy a helyi boltok is megteszik?

Olajcserét honnan tudom, hogy el kéne végezni? A kupakot levéve azt láttam, hogy maxon van a szint, és nem teljesen fekete, hanem sötétbarnás-átlátszó. Érdemes ilyenkor is cserélni?

Kézikönyv természetesen nincsen hozzá, honnan tudnám letölteni? Angolul is jó lenne. Egyelőre egy Service station manualt találtam.

A szíj állapotát meg tudom nézni egyszerű halandóként? 24e km van benne, nem tudom azt esetleg mikor szokták cserélni.

A moci immobilizeres, ezért -mivel egy kulcs van hozzá- másolni akartam, de 13k lenne ami kicsit sok.
Viszont 2-ért lemásolják chip nélkül. Van ennek értelme így? Mert ha esetleg elveszteném a chipes kulcsot, legalább lenne egy sima kulcsom, az immobilizert meg csak ki lehet iktatni.. vagy rosszul gondolom? :)

"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."

(#45682) SzlobiG válasza runner 125 (#45672) üzenetére


SzlobiG
félisten

Érdemes is neki lerakni mert ha később nagyobbat akar, akkor nem lesz para. :)

Ez a "baj" a rendőrökkel, hogy nincs nekik kiadva a motoros control így szarnak rá leszámítva a motoros rendőröket ők azért tisztában vannak a dolgokkal, de azokból meg nagyon kevés van.

(#45681) Kloden Tök mind1 honnét veszel, ha helyben is jó áron tudsz venni akkor vedd ott és nincs szállítási ktg.

Mindenképp cserélj olajat nem tudhatod az előző tulaj mikor cserélte.

Manual-t neten keress google. :)

Biztos hogy volt már szíj cserélve meg kell nézni mennyire van elkopva van annak egy határértéke.

[ Szerkesztve ]

(#45683) AndrewTdi


AndrewTdi
addikt

13,6 L / 352km

(#45684) kcsa válasza Kloden (#45681) üzenetére


kcsa
veterán

Én ott veszek akkut, ahol a legolcsóbb. Ez jellemzően webáruház szokott lenni.

Olajat mindenképpen cserélj, nem akkora összeg hogy megérje ezen spórolni.

Szíj állapota ha már szemmel láthatóan rossz, akkor sos a csere: repedezett, fényesre kopott, textil kilóg -> azonnali csere. De van szélességének is tűrése, ezt a Service manual tartalmazza.

Immo piaggio eseteben nem igazán kiiktatható - pl. 250 esetében ecu tartalmazza immot. Ecu csere horror áron van :(

(#45685) üszök válasza Kloden (#45681) üzenetére


üszök
őstag

Emlékeim szerint az azon lévő szíjnak 16,5mm az alsó határa. Ezt egy tolómérővel meg tudod mérni. Az immot ki lehet iktatni,csak nem sokan tudják megcsinálni,ezért drágán csinálják. A kulccsal jobban jársz.

"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"

(#45686) Kloden


Kloden
senior tag

Ok, köszönöm a válaszokat! :R

"Ön fél a haláltól?" "Az élettől félek."

(#45687) DigitXT válasza kcsa (#45679) üzenetére


DigitXT
félisten

Nekem is ilyesmi, bár nem közvetlen az akkun mérem.:B
Mivel nem injektoros, nagy bajom ebből nem lehet, nem?
(Vagy az akkut gyilkolom az esetleges alultöltöttséggel?)

(#45688) kcsa válasza DigitXT (#45687) üzenetére


kcsa
veterán

Szerintem injektoros esetében sem dől össze a világ, feltételezem Ennyi tűrés van benne. Akku szokott tőle dögleni mert sosincs feltöltve ellenben magas terhelés esetén akkuból szívja a kraftot.

(#45689) SirKero válasza kcsa (#45679) üzenetére


SirKero
őstag

(#45680) csongi

Mivel abszolút nem értek a műszaki részéhez ezért első körben hétfőn felhívom T Lacit és rá kérdezek,hogy alapból mennyinek is kellene lennie a töltő feszültségnek. ( lehet,hogy így jó ahogy most van :F ) Most volt nála a gép és amikor elhoztam mondta,hogy bár mi nemű probléma felmerül azonnal jelezzem neki.
Egyébként azóta indul a gép elsőre több napos ( most három napot állt ) állás után is. Kicsit tekerget de első próbálkozásra indul. :P

[ Szerkesztve ]

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#45690) kcsa válasza SirKero (#45689) üzenetére


kcsa
veterán

Nekem is indult szépen, csak egy akku/év volt a fogyasztása :)

(#45691) csongi válasza SirKero (#45689) üzenetére


csongi
veterán

Ha azért esik vissza töltés mert ráadod a világítást akkor jó, ha azonos terhelés mellett, emeled a fordulatot és vissza esik a töltés a kisebb fordulathoz képest akkor nem jó. Ha erre azt mondja hogy jó akkor erősen kételkedem a hozzáértésében. De szerintem nem fogja ráhagyni, eddig jót hallottam róla.

(#45692) SirKero válasza csongi (#45691) üzenetére


SirKero
őstag

Az enyémen nem lehet lekapcsolni a világítást alapból tompított mindig rajta van. Próbáltam refi+fénykürt kombót de nem esett le a töltés akkor is 13.76V.

Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....

(#45693) pippo76


pippo76
tag

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

Adott egy Piaggio Liberty 50-es. Variátorszíjat szeretnék cserélni. A gyári szíj 18,5x826-os, de boltban akartak adni 835 vagy 840-est mondván az is jó lesz mert az még elfér sőt jobban kifut. Kérdésem, hogy ez így van vagy ragaszkodjak a 826-hoz. A motor tuningmentes, csak melóba járok vele.

Köszönöm

(#45694) csongi válasza SirKero (#45692) üzenetére


csongi
veterán

Szerintem oxidáci van.
Egyébként ha valakit érdekel. :)

(#45695) canniball válasza csongi (#45694) üzenetére


canniball
nagyúr

Hát ezek nem valami jól sikerült képek! :DDD A másik hirdetésnek meg elírtad a címét! ;)

https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...

(#45696) longwild válasza csongi (#45694) üzenetére


longwild
aktív tag

Mint foresightot nem ismero: kene egy attekinto kep is, hogy el tudjam kepzeéni a motor egeszet is...

szoftver szakmabeli && Beverly250

(#45697) csongi


csongi
veterán

köszi az észrevételeket, majd kiszabadítom a ponyva alól és lövök teli fotót :)

(#45698) Brogyi válasza csongi (#45655) üzenetére


Brogyi
senior tag

Mint korábban ígértem a hétvégén volt egy kis időm foglalkozni a mocival, és szétrobbantottam az elejét.
A vészleállítót szétszedve a helyzet pontosan olyan volt mint az önindító nyomógombjánál. Nem az áram, hanem a beázás, a por, és az a kevés kis zsír okozta a hibát. Egy kis dörzsölés, és némi vegyszer elegendő volt. Egy pici legozás azért volt, mert hát szétugrott a kapcsoló. Ki lehetett találni.
A Te motorod inkább az X9-re hasonlít. Annál jelllemző, hogy az akksitól nem jut el a delej a megfelelő helyre, és az akksi forralás.
Mindegy egy a lényeg túl vagyok rajta. A többi kiderül majd később mivel mindennap elfordítom a kulcsot benne.
Köszi a tanácsot, mert a cuki előtt az életemet mentetted meg. Lányos zavaromban csak néztem kifele a fejemből. :D

(#45699) csongi válasza Brogyi (#45698) üzenetére


csongi
veterán

:)
Nem hagytunk volna ott ebben biztos lehetsz :)
Termeszetes hogy segit az ember a masikon :)

(#45700) andree04


andree04
aktív tag

Sziasztok kaphatnék véleményt erről a robogóról?
Aki nem akar link-et nyitni ez egy Honda Tact AF09, 2000évjáratú, 9100km-rel,mükődő képes robogó.Megéri az árát,20K?mennyiért mennek az ilyen fajta robogók,persze felújítás után?Köszönöm

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.