Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Oldman2:] A KOReader ebook olvasó program
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#21194) Topiccsendőr válasza barack1997 (#21152) üzenetére
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/can.gif)
Topiccsendőr
addikt
baszki teljes homály.
7,5 barnak tudtommal nem kell lennie, mert a kompresszor miatt úgyis nagyobb a sűrítési végnyomása üzemben.
ECU beállítás maximum annyi tud lenni, hogy vagy ki lesz ütve a fojtás, vagy nem.
Főtengely a baja, de nem a sonka, hanem a csapágy. meg tud forogni a csapágyban a főtengely csapja kb 30e km nél.
légszűrőt azért kell pucolni, hogy ne vágja szét a kompresszort, nem az eltömődés miatt.
Kompresszornak nincs villanymotorja a forgattyústengely sonkája nyomogatja a dugattyút. nincs külön motorja. Azért nem tölti ki a forgattyúsházat, illetve azért asszimetrikus alakú.
Nem menekülsz a csendőrség elől.