közönségdíjas.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
közönségdíjas.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
4-et 1 csapásra
extra - SEXRay
Tegnap délután Debrecen belvárosában a zebrán babakocsit (és benne babát) toló feleségemet, és mellettük kismotort lökő kislányomat majdnem letolatta egy idióta. Félre kellett rántani a gyereket, majd a babakocsit és az asszonyt se vette észre. Jól szétnézett a buzi zebrán tolatgatás előtt. Végül ottmaradt a zebrán az autóval, mint aki jól végezte dolgát.
A legjobb aláírás a héten
na ezt sikerült lekapnom a múlt héten, mikor mentem ebédelni akkor láttam, mikor mentem vissza melóba még mindig ott volt. így kvázi legalább 30 percet állt ott, a jobbra kanyarodó sávban.
(még az ilyenkor szokásos vészvillogót sem kapcsolta fel...)
mod: jah, most veszem csak észre hogy nincs is rajta rendszám...
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
az igen..az ilyet kéne halálba büntetni, meg a fostalicskáját elvontatni a f@szba
Remélem részesült szóbeli megróvásban.
Az asszony anyázott rendesen. Az illető nagy szerencséjére én nem voltam a közelben...
A legjobb aláírás a héten
NoLF, lajo: beilleszthetem a képeiteket a gyűjteményembe?
Úgy értelmeztem hogy neked kellett félrerántani a családot. Nagyon kell figyelni gyerekekkel.
rendszám, név, cím és egy látogatás jégcsákánnyal és kromofággal.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
És ha kinyitottad, mit csinálsz vele? Átforrasztasz egy két ic-t?
Nyugodtan.
alap
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
na vajon mennyivel lehet itt kozlekedni ?
[ Szerkesztve ]
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
90?
Vagy mivan a táblán?
90 nyilván nem lehet hisz az a megengedett sebesség lakott területen kívül, ezen meg látszik hogy se nem autóút se nem autópálya, így alapból 90 lenne a max. (szvsz)
ezek alapján, meg az egyenetlen úttest tábla alapján valamint mivel általában ez a sláger, én 60ra tippelek.
kíváncsi vagyok hogy egy bemérésnél ha elmondom a rendőrnek hogy nem vagyok Uri Geller így nem sakkoztam ki 90nél hogy ez a tábla mire is utasít, mi lenne a végeredmény...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
tudom, de nekem kajara mior megláttam mintha 90en lenne rajta...lehet fáradt vagyok
Én 60-ra tippelek, a vad veszély tábla és az egyenetlen utra figyelmeztető tábla miatt.
persze 60as tabla van ott es innen van a kep
Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
abszurdisztán 4ever
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
"Akik kapásból rávágták, hogy 90 km/h-val, azok bizony tévedtek, éppen 30 %-ot, pénzben kifejezve több 10.000 vagy 100.000 Ft-ot. A helyes megoldás 60 km/h, az úthibák miatt ugyanis ez a legnagyobb megengedett sebesség ezen az úton, ami egyébként nem más, mint a 86-os főútvonal Mosonmagyaróvár és Jánossomorja között."
extra - SEXRay
"Szerintem azt jelenti, hogy a következő volga gyár után 7 kilométerrel meltartó nélküli hölgyek vannak, a tarifájuk meg ki van takarva, mert helyszini megbeszélés tárgyát képzi, azaz már nem fix áras."
Azért ez a meglátás nem semmi!
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Par/szaz/ hsz-el ezelott irtam, hogy kaptunk egy vadiuj E250 SuperDuty 11 szemelyes Econoline Van-t. Most 4. hetes es tegnap tettem bele a tizenkettedik ezer merfoldet (~19-20k km).
Futtatjuk rendesen a kicsiket, mivel magasitott tetos, igy eszik is mint a kurvaannya. $119-bol megy tele a tankja es kb 30km-ert megy el 10 lityoval
Always Outnumbered, Never Outgunned
az igen:S
már csak a lézeres mérés hiányzik ilyen helyen...
na majd a leleményes vállalkozók....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az kb annyit tesz, hogy négy hete folyamatosan 29km/h-val gurul az autó.
extra - SEXRay
86-oson mérjenek is!
Eszméletlen mi megy ott. Amikor az összkerekes kocsimmal és a 225 széles papucsokkal nem merem 100 fölé engedni a kocsit néha úgy húznak el mellettem, mint ha állnék. És nem figyelik, hogy beférnek-e, csak mennek, majd a többi lassít.
Kaszálják le őket a fűvel együtt.
dokar: ebből következtetve, naponta átlag 90 km/h-val teljes munkanapot dolgozik az autóval valaki.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Ezekszerint atlagban igen
Ritkan latom egy helyben allni...
/Foleg Derby-kor ment bele sok, mikor a pilotaknak ugye nem volt hely a hotelben es a vilag f@szara kellett oket szallitani/.
ps: szepen kiszamoltad, le a kalappal
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
Jaaaj, mar megint ez, kar volt beirnom
Igaz 350 merfold volt benne mikor megkaptuk, de ez nem oszt nem szoroz szerintem.
Nem tudom, hogy csinaltuk, de benne figyel 12k merfold es valoban meg sem all a jarmu. Hogy ki mennyivel megy azt nem tudom, de mivel nagyreszt autopalyan megy, igy 120-140km/h az atlag sebesseg.
Valoban hihetetlenul hangzik, de komolyan nem akarok bohocot csinalni magambol, holnap lefenykepezem az atveteli papirt az akkor ora allassal es a mostani odometer allast.
De ha ez a dolog ennyi kerdest vet fel, inkabb hagyjuk ezt addig is
Always Outnumbered, Never Outgunned
Miért volt kár beírni?
Én csak tovább számoltam, mindennemű rosszindulat nélkül. A kocsi állandóan mozog, minden munkanap. És mivel szálloda, ott minden nap munkanap, legfeljebb Te nem dolgozol minden nap.
Gondolom, nem csak Te vezeted.
szerk: tudom mennyi a megengedett és, hogy kint komolyan veszi a legtöbb ember.
[ Szerkesztve ]
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Inkább azt lökjed, hogy mekkora a tankja..! Szép batár lehet élőben. Esetleg egy fénykép róla, miközben mellette álldogálsz mint méretarány..?
I_Am, tbs, holnaputan dolgozom legkozelebb, megkapjatok az adatokat, fotokat, meretaranyokat
En 184cm vagyok, de csak ugy tudom megerinteni kivulrol a tetejet, ha ugrok egy faken nagyot. /Az automosoban kis samlira allva torolgetik a tetejenek az oldalat, a tetejet nem lehet elerni.../.
Nem egy nagy joszag, a baj a magassagaval van. Extra magas tetot rendeltek az elozoekhez kepest es igy a szelellenallast miatt masfelszer annyit eszik es zajos is
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
szepen kiszamoltad, le a kalappal
12000*1.6/4/168
extra - SEXRay
Te, en mar papiron amerikai vagyok, ugyhogy hagyjal az ilyen szamokkal, meg szamitasokkal
Always Outnumbered, Never Outgunned
Ha most azt kérem, hogy mutass Magyarország felé az ujjaddal, akkor hány másodpercig gondolkozol a helyes irányon?
Én pl háttal ülök neked.
[ Szerkesztve ]
extra - SEXRay
vesszük észre
lásd: szélellenállás
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Ne kotozkoggye, hajnal 5:17 van es a 8. soromnel tartok...
Amugy mi a baj a kifejezessel?
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
sem a hajnali időpont, sem a sörmennyiség nem jogosít fel arra hogy ilyen magyartalanul írj, fella!
(mellékesen megjegyezném, hogy seholsem tartasz még sörügyileg, az egyik alapszabály szerint (1 sör nem sör, 2 sör fél sör, 4 sör 1 sör de 1 sör nem sör) még mindig nem ittál semmit, ha pedig ezt figyelmen kívül hagyjuk akkor jön a másik axióma, miszerint 1 amerikai sör kb fél európai sörnek felel meg. és akkor még nem is említettük hogy kb fél literes, vagy csak kisüveges (~0,33l) kiszerelésről beszélünk, netalán literes (v ahhoz közeli) esetleg 1,5 literes (v annak megfelelő) kivitelről van szó
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Nokerem.
Nem amerikai sor, hanem Heineken. /Igaz nem fel literes az teny, fingom nincs hany uncia hany dl.../
Tegnap reggel 8 ota ebren vagyok.
Legellenallas, tudom, csak ilyenkor neha meditalni kell, hogy jojjon a helyes szo.
A soros elmeletben viszont igazad van
ps: off
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
mértékegység átváltás: google a barátod.
usa-ban főzött heinekenről beszélünk, hidd el, nem ugyanaz mint az eredeti. term. jobb, mint bármelyik kinti.
ha meg ily rég óta nem aludtál, akkor ne sörözz és netezz, hanem menj pihenni.
én egyébként jelenleg nem azért kötök mert cementet reggeliztem, hanem iszonyat másnapos és kialvatlan vagyok, ami ezt a hangulatot eredményezi nálam...
(6 üveg sör 1 liter egri leányka a balla pincészettől fröccsként, 1 long island ice tea, 1 mai tai és 1 tropical mojito volt a tegnapi menüm, 3 óra alvással fűszerezve)
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
0,33-as dobozt vedelsz, ha minden igaz. Leglaábbis én kint még nem láttam más Heinekent. Ami mellesleg egy kommersz vacak. Próbálj valami cseh sört szerezni. Ha jobb nincs, akkor Krus(h)ovice-t, de a St. Bernard barna az igazi.
Bár kint még a Budweisert is lenyúlták és elqrták.
A legjobb aláírás a héten
fingod sincsen?
hát mióta élsz te ott??
hát milyen ámerikái vagy te???
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Persze, nem azt mondtam hogy a km óra a pontos (sőt asszem írtam én is hogy csal lefele), gps ről annyit, hogy pozicionizálásra és gyorsulás mérésére csak nagyon kb megfelelő (persze autós navigálásban bőven jó) és azt hogy doppler-effektus elvét használja én sem tudtam, de most hirtelen nem is értem hogyan Ha egy folyamatos pl 100km/h sebességgel mész, ok elfogadom hogy viszonylag pontos értéked ad, nade hogy tized pontosat azt elég hihetetlennek érzem
a km óra akkor a legpontosabb, amikor állsz
extra - SEXRay
Főleg az én kocsimban, aminél egy tüske nem engedi 20 km/h-s állás alá a mutatót. Így én annyira gyors vagyok, hogy 20 km/h-val parkolok.
[ Szerkesztve ]
Tüske? Észre sem vettem?
Miaz, hol miért?
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
Pedig ott van az. Lakóövezetben hasznos dolog. 20km/h-s korlátozás mellett, ha megmozdul a mutató, jár a büntetés.
dettó, f astra
extra - SEXRay
Ma nagyon udvariatlan voltam két gyalogossal (nem szándékosan). A tanulság miatt írom le.
2 x 2 sávos, nem nagyon forgalmas út, zebrával. Gyér gyalogosforgalom, mindkét irányból megálltunk, engedtük a gyalogosokat, semmi türelmetlenkedés. Miután kiürültnek láttam a zebrát, elindultam. Már jócskán a zebrán voltam, mikor észleltem, hogy balról jön két gyalogos. Már csak továbbhaladni tudtam, remélem nem voltam veszélyes a gyalogosokra.
Aztán törtem a fejem, hogy miért nem vettem észre még azt a két gyalogost. A bal első oszlopom takarásában lehettek amikor elindultam és egy darabig még takarásban is maradtak, mivel haladási sebességük közel azonos volt ! Eddig csak kereszteződésekben mocorogtattam a fejem a holt térbe való betekintés céljából, de most bő 30 évnyi vezetés után kellett rádöbbennem, hogy ezt zebránál is alkalmazni kell !
Apróságnak tűnt akkor: furcsálltam, hogy a szemközti forgalom nem indul, holott észlelésem szerint nekik hamarabb kiürült a zebra. Nekik volt igazuk.
Egyszer régen már voltam veszélyes egy másik autóra, akkor a jobb első oszlopom holt teréből került elő. Este volt, fáradt voltam, azt gondoltam, hogy nem kell tornáztatnom a fejem, mert ha jönne valami, úgyis észrevenném a lámpáját. (Ki volt világítva.)
Még három adalék a "nem vettem észre" típusú dolgokhoz:
- Ezek az oszlopok az autókban egyre vastagabbak. Pár évtizeddel korábban egy Zsiguliból körben szinte mindent lehetett látni. Most egy szerpentinen nem tudok annyira előrehajolni a Citroen C3-ban, hogy belássam a kanyart, az oldalablakon kell kukkolnom. De egy Renault Megane-ban sem sokkal jobb a helyzet. Ezt nem mentségnek írom.
- Sajnos az autós elsősorban hasonló autókat próbál észrevenni egy kereszteződésben, a biciklis, motoros olyan emberszerűnek, gyalogosnak tűnik. Ezt mindkét közlekedő fél részéről kéretik tudatosan alkalmazni: biciklis, motoros legyen annyira feltűnő, amennyire csak lehet, autósok, ha már nem látunk egyetlen autót sem a védett úton közeledni, tessék még tovább keresni, lehet még ott egy bicajos, motoros !
- Egy védett úthoz közeledve azonnal észrevettem, hogy jön egy marha nagy kamion. Főként a tetejét láttam meg először a fák, bokrok miatt. De volt előtte egy autóbusz is....
Vagyis ne hagyjuk, hogy figyelmünket teljesen lekösse egyetlen mozgó valami...
Amiket felsoroltam, mind megúsztuk, néha a szerencse, néha a másik közlekedő partner segíthetett ebben.
mezis