Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#10301) NoLF válasza feel good (#10300) üzenetére


NoLF
addikt

ezekszerint akkor te voltál a topic címében szereplő júzer :)

The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people

(#10302) lajafix válasza MPowerPH (#10298) üzenetére


lajafix
addikt

az ajtók alja szokott rohadni a 3as mondeonál, ez szériahiba. A küszöb nem, ez durva. nem volt törve?
nem a ford márkakereskedésbe kell vinni, sajnos gyengék.
kormánymű: szervóolajat cseréltetek? nincs előírva, de éppen ezért sem árt.
kuplung: ez dízel?

szélzaj: lehet, az ajtótömítéseket kell megnézni.

[ Szerkesztve ]

Rock'n Roll

(#10303) tbs válasza lajafix (#10302) üzenetére


tbs
addikt

Kuplung: ;] Van kolléga, aki 2-3 évente elfogyaszt egy benzines asztrakuplungot. Sosem értettem... :U

(#10304) feel good válasza NoLF (#10301) üzenetére


feel good
aktív tag

:K ;]

Rengeteg mindent veszélyeztettem, például a lámpaoszlopokat, út melletti korlátokat, kátyúkat, stb.

(#10305) amol válasza MPowerPH (#10276) üzenetére


amol
addikt

Biztosítás, ha van bónuszod, akkor nem sok.
Biztosítás az új kisautóra ha van bónuszod sokkal kevesebb.

A km ezeknél nem számít, rengeteg 300.000 km fölötti modell fut ebből a fajtából. A 200k meg se kottyan nekik, és ezt tapasztalatból mondom.
Ne hülyéskedj már, nem csak a motor kopik.

Az biztos, hogy nem városi autonak valo, mert arra nagy mind méretben, mind motor szempontjábol. De hosszabb távokra sokkal jobb választás lehet, és itt a biztonságot is beleszámítom. És szerintem érdemesebb kicsit több lovat venni, mert azzal is növeled a biztonságodat, mert egy előzés kevesebb gondot okozhat.
Nagyjából egyetértek, de biztonság szempontjából érdemes lenne összehasonlítani egy új kisautó és egy 10 éves akármi töréstesztjét.

És még egy dolog amit nem kellene figyelmen kívül hagyni: az új autókra GARANCIA van! Édesapámnak is volt 525i-je, eladta a fenébe mert nagyon szervizigényes volt pár évesen pedig kímélve volt. Jó autó de a szervíz drága. Ezzel szemben egy kis Toyotának 5 évig a motorháztetejét sem kell felnyitni.

(#10306) amol válasza MPowerPH (#10299) üzenetére


amol
addikt

Amúgy én se kezdtem el fikázni pl. a Suzukit

kicsivel előtte:

Én biztos vagyok benne, hogy az életemben be nem ülök egy olyan szarba.

;]

(#10307) tbs válasza amol (#10305) üzenetére


tbs
addikt

Ne vegyetek használt tojotát. Senki sem nyitogatta a motorháztetőt... ;]

(#10308) MPowerPH válasza lajafix (#10302) üzenetére


MPowerPH
félisten

Folyamatosan szervizelve van az auto, nem volt törve soha. 140k -ig hordta apa a fordhoz, aztán már nem vesztegette rájuk az időt. A küszöbről alul végig lejütt a festés, a tiszta lemez látszik, amit már emészt a rozsda. Az ajtok első szélein is lepattogott a festék, végig! Szóval felháborító, hogy egyes gyárak milyen szar minőséget engednek meg maguknak.
Az első csere után már a szervoolaj is cserélve volt folyamatosan, persze ezt már nem a fordosok csinálták. Erre rá 55k km -re megint elföstölt.
Ez 2.0 -ás benzines. A kuplung elsőnek 140k -nál volt cserélve, de azt mondták az normális. Most 190k -nál megint cserélni kellett.
A tömítésekkel minden rendben van, legalábbis a gyár szerint. Mikor megvette, csak a jobb hátso ablaknál sípolt a szél, most már mind a 4 -nél csinálja. Erre is ráfogták, hogy gyári hiba.
De még a kis elektronikus mütyűrökről nem is beszéltem. Rádio tekerője kinyúlt, ülésfűtések elszálltak, az elektromos motor az ülésben is becsődölt, a zárat már 4* kellett cserélni. :(

amol: az csak egy mondat volt, és csak annyi, hogy nem ülnék bele. Ez nem számít fikázásnak. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10309) MPowerPH válasza feel good (#10300) üzenetére


MPowerPH
félisten

Akkor azért te se vagy százas.... :( Mert ez nem éppen a rendeltetésszerű használat, tehát hülyeség következtetéseket levonni. Ilyen mint te, nem is érdemelne még Suzukit se.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10310) MPowerPH válasza amol (#10305) üzenetére


MPowerPH
félisten

Biztos, a motor mellett más is kopik. Lekopogom, szerencsére nálam még nem jelentkezett semien probléma, pedig mindjárt 200k -nál vagyok.
Nekem nem voltak problémáim, csak kötelező szerviz volt. Lehet kifogtam egy jó példányt, nem tudom. Ha sok gondom lett volna vele, valszeg eladtam volna, mert nem úszok a pénzben. :(

A törésteszt az csak egy teszt. Nem tom, ha kamionnal találkozna, akkor a kis Punto vagy Swift motortere mennyire védene. Szerintem semennyire. Láttam én már ilyen kisautot frontális karambol után. Az első üléssor eltűnt, pedig 5db csillagot kapott a törésteszten.
Biztos igazad van a garancia terén, de nekem még nem volt pénzem új autot venni, főleg nem új Toyotát szóval nem tudhatom. Azért felnyitni fel kell azt a tetőt, csak nem fizetsz utánna, nem? :U

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10311) Eagl3 válasza pH érték (#10279) üzenetére


Eagl3
veterán

Ezektől a megnyilvánulásoktól a falra tudnék mászni... Miért lenne iszonyat? Meg miat, hogy nem lehet 14L alá vinni a fogyasztást? Honnan szeded ezt a baromságot? :D 14 litert a 4000-es motor kajálnak városban normál használattal nem gurigázva. Ha 14L eszik ot már gond van.

Mellesleg ez a 2800-as széria a bmw egyik leg eltaláltabb motorja.

(#10312) amol válasza MPowerPH (#10310) üzenetére


amol
addikt

Biztos, a motor mellett más is kopik. Lekopogom, szerencsére nálam még nem jelentkezett semien probléma, pedig mindjárt 200k -nál vagyok.
Ha a motor bírja is, meglátszik 10 év egy autón kívül és belül is. A technikát szinten lehet tartani folyamatos cserélgetésel ha valakinek van hozzá kedve.

A törésteszt az csak egy teszt. Nem tom, ha kamionnal találkozna, akkor a kis Punto vagy Swift motortere mennyire védene. Szerintem semennyire. Láttam én már ilyen kisautot frontális karambol után. Az első üléssor eltűnt, pedig 5db csillagot kapott a törésteszten.
Kamionnal frontálisan tök mindegy miben ülsz. Nem a motortér véd hanem az ütközési zónák, a motor becsúszik a kasztni alá - jó esetben.

Azért felnyitni fel kell azt a tetőt, csak nem fizetsz utánna, nem?
Nyitogathatod hobbiból de szerelni nemigen kell ;)

(#10313) MPowerPH válasza Eagl3 (#10311) üzenetére


MPowerPH
félisten

Köszönöm. :R

Don't Tread On Me

(#10314) amol


amol
addikt

Olvasgattam a népítéletet, ahhoz hogy valaki ilyen hibalistával agyondicsérje elég márkahűnek kell lenni :DDD

(#10315) Skót válasza MPowerPH (#10308) üzenetére


Skót
aktív tag

Sztem egy rossz példányba futottatok bele (vagy mi jóba, bár 2 fordunk van de egyikkel sincs semmi gond), mert apám mondeójával még eddig semmi komolyabb nem volt (kopp-kopp-kopp).
Kötelező szervíz és ennyi.

Csak, mivel új autó volt nyomta neki néhanapján meg fékezgetett nagyokat míg ki nem ismerte így 5,5 év után fékrendszer nagyját cserélték (tárcsák, pofák) :U dehát ez az ő használatán múlott, hogy nem "takarékosan" vezette:)
És mondjuk a gyár ha jól emléxem 12 év átrozsdásodási garanciát adott, (még semmi rozsda nincs rajta)

Bár most van benne 145e km uh lehet, hogy egyszerre fog minden a bedögleni :DDD

"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"

(#10316) amol válasza Eagl3 (#10311) üzenetére


amol
addikt

Én is kihozok 11-12 körül 2.4i motorral, automatával, 1.6 tonnával városban. Előítéletek ;)

(#10317) MPowerPH válasza amol (#10312) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pont most volt nemrég belinkelve egy E39 kamionnal való találkozása. Sajnos tragikus véget ért, mert a sofőr bentégett.

Hát, az olajat, légszűrőt, gyertyákat mindenképpen cserélni kell. :) Mondjuk ez alap. Kb. nálam is azért kell felnyitni, másért nem. De elvonatkoztatok a diesel Audiktól, vagy BMW -ktől, vagy Merciktől.
Mert azok tényleg katasztrofálisak. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10318) MPowerPH válasza Skót (#10315) üzenetére


MPowerPH
félisten

Apának is a környékén kezdődött, és 180k -nál már dőlt minden. Még nincs átrozsdásodva, csak mivel hiányzik a festék már elkezdődött. Köv. hónapban megcsináltat mindent, és eladja. :(

Don't Tread On Me

(#10319) MPowerPH válasza amol (#10314) üzenetére


MPowerPH
félisten

A hülye a hibalistához írta a jellemzést. :DDD

Én nem is tudtam a sajátomban, hogy az ABS jeladót cserélni kell. Ott tényleg valami nem stimmel. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10320) Eagl3 válasza Skót (#10315) üzenetére


Eagl3
veterán

Én apumnak is Mondeoja van. Nagyon jó kis autók, soha semmi baja nem volt, pedig meg van már szegény nyomorgatva, már nem nagyon vigyáz rá (csak a motorjára :D )
Mikor vitte zöldkártyára átnézték a kocsit. Kb. 1 deci motorolaj volt a kocsiban! És ment. Semmi gondja nem lett a motornak.

(#10321) feel good válasza MPowerPH (#10309) üzenetére


feel good
aktív tag

;]

Egyébként megtennéd, hogy leszállsz a Suzukiról? Nekem ugyanis az is van, és arra amire gyártották, tökéletes.

(#10322) MPowerPH válasza feel good (#10321) üzenetére


MPowerPH
félisten

"és arra amire gyártották, tökéletes."

Engem nem érdekelnek a Suzukik. De ezzel a mondatoddal egyet értek. ;]
A vezetési szokásaiddal nem...

Az a Mondeo kérdés érdekes... Mennyi km van benne?
Emléxem apa munkatársának a TDCI -vel mennyi gondja volt, de motorisztikailag.
A turbo az egy örökös feketebárány volt, meg a légtömegmérő. Egyszer Olaszba menet 160 -nál elszállt a turbo. Na, azután cserélte le, mert elege lett.
Ahogy látom, 150k -ig nincs semmi gond a Mondeokkal, talán utánna kezdik a haláltusájukat.
Vagy csak egy rossz modellt fogtunk ki, nem tudom. :(

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10323) Eagl3 válasza amol (#10314) üzenetére


Eagl3
veterán

Nem hiszem, hogy az autóval vannak gondok ha ennyi ABS jeladót kell cserélni. :D

(#10324) tiv83us


tiv83us
veterán

Nos, Ford E250 Econonline, magasitott tetovel, oversized passanger capacity-vel 360.000 mefoldnel (~ 560k km) azt mondta, hogy "fuck you. i'm outa here" :D

Ugyhogy tegnap kaptunk egy ujat, 15 merfold van benne, meg magasabb a teteje, meg tobbet fogyaszt, de legalabb a tengelyeket megerositettek, igy talan ez elmegy 4-450k merfoldet is :)

Annyi gond van vele, hogy akkora faken magas teto raktak ra /maig nem ertem minek? :F/, hogy se az automoson nem megy at, ugyogy kezzel kell mosni, es ami a nagyobb baj, meg a McDonald's drive thru-ba is ugyesen kell bemanoverezni, hogy ne csinaljunk belole kabriot :)

Illusztracio, bar szin es meret megegyezik, csupan a logokat kell odakepzelni

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#10325) Eagl3 válasza tiv83us (#10324) üzenetére


Eagl3
veterán

Durva ez a tető nagyon :DDD

(#10326) tiv83us válasza Eagl3 (#10325) üzenetére


tiv83us
veterán

Akkor az igazi, mikor 40 merfoldes szellokeseket kap a gep jobbrol-balrol /ugye a varos itt fekszik az Ohio Valley-be, ahol a folyo vonul at/, es 3 kezzel, 5 labbal kell neha tartani a kormanyt, hogy ne vigyen le a szel a palyarol. Ugyan a gep 12-13 tonna, de majdnem olyan magas, mint szeles...:U :)

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#10327) lsc válasza tiv83us (#10324) üzenetére


lsc
nagyúr

Temetkezési vállalat , emeletes hullaszállítás ;] ?Az a 12-13 tonna nem sok egy kicsit ?

[ Szerkesztve ]

Az élet kegyetlen .

(#10328) MPowerPH válasza tiv83us (#10324) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jó nagy darab, az biztos. A jó kis amerikai 8 hengerhez mekkora űrtartalom társul?

Don't Tread On Me

(#10329) amol válasza Eagl3 (#10323) üzenetére


amol
addikt

Volt ott más is...

(#10330) Eagl3 válasza tiv83us (#10326) üzenetére


Eagl3
veterán

Jesszus, 13 tonna. Mekkora motor van ebbe?

(#10331) amol válasza MPowerPH (#10317) üzenetére


amol
addikt

De elvonatkoztatok a diesel Audiktól, vagy BMW -ktől, vagy Merciktől.
Mert azok tényleg katasztrofálisak.

Amikor kérdeztem a szerelőmet (elég magasan kvalifikált) hogy milyen dízelt érdemes venni azt mondta nem érdemes de ha ragaszkodom hozzá akkor bmw-t. Nem ragaszkodtam hozzá, benzinest vettem és nem is bántam meg.

(#10332) amol válasza tiv83us (#10324) üzenetére


amol
addikt

Ez az autó páncélozott vagy elszámoltad a mértékegységeket? :DDD

(#10333) MPowerPH válasza amol (#10331) üzenetére


MPowerPH
félisten

A népitéletekben végignézheted a dieseleket, főleg a 3.0 -ást szídják.
Emléxem múlt nyáron mikor vittem az automat a BMW szervizbe megcsináltatni a hátulját, 22db bmw állt ott szervizre várva, 19db diesel volt.

Don't Tread On Me

(#10334) tiv83us válasza lsc (#10327) üzenetére


tiv83us
veterán

Utasokat szallitunk a repterre /tobbnyire pilotakat, legiutas kiseroket/.

Csak az eleje 4,5 tonna, tegnap atneztuk a fonokkel, qrvara massziv az egesz, plusz az utaster, ulesek, csomagter, a mocskosuk magas teto /ami elvileg carbon-fiber, de igy is megnovelte a fogyasztast 10-12%-al/.
Ha meg bepakoljuk azt a 11 utast a csomagjaikkal egyutt...
2 labbal kell taposni a gazt, hogy be tudj sorolni a palyan.

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#10335) feel good válasza MPowerPH (#10322) üzenetére


feel good
aktív tag

A szokásaim?
Párszor megcibáltam egy bimmer bajszát, de ezek nem a szokásaim :)
Amúgy meg érdekes bmw-s lehetsz, ha ennyire kiakadsz a rendeltetésszerű használatán.

(#10336) Eagl3 válasza feel good (#10335) üzenetére


Eagl3
veterán

"Párszor megcibáltam egy bimmer bajszát,"

Típus?

(#10337) tiv83us válasza Eagl3 (#10330) üzenetére


tiv83us
veterán

6.2-es V8-as Triton van benne.

amol s mindenki mas:
Mindenkitol mea culpa, termesztesen nem tonnaban van a mertekegyseg, hanem US pound-ban. Olyan 5.5 tonna korul van, total uresen utasok nelkul. Kora reggel van meg :B

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#10338) feel good válasza Eagl3 (#10336) üzenetére


feel good
aktív tag

Volt E30 325i-m..
Azt inkább be se írom ide, hogy azzal miket műveltem, csoda hogy itt vagyok.:)

Szóval a kérdéses jármű az E46 320 volt.

(#10339) Eagl3 válasza feel good (#10338) üzenetére


Eagl3
veterán

Gondolom diesel. Van bennük nyomaték rendesen de inkább egy 325 benyés e46. :)
Persze csak ha valaki élmény autózást akar és nem sajnállja a pénzt üzemanyagra. :)

(#10340) MPowerPH válasza feel good (#10335) üzenetére


MPowerPH
félisten

Én az ilyenekre sajnálom az automat, mert nem erre valo. Üres téren, amikor tiszta jég minden szoktam vele forogni, mert az nem árt. De közúton ilyen módon állatkodni vele nem szoktam.

Még az előzőhöz:
Amúgy tényleg jók a BMW dieselek, mert veszettül mennek, kevés ellenfelük van, főleg egy chiptuning után. ;] Csak a fenntartáshoz nagy pénzalap kell.

Don't Tread On Me

(#10343) MPowerPH válasza tiv83us (#10337) üzenetére


MPowerPH
félisten

A böszme állat... Mekkora nyomatéka lehet annak, atyaisten. Mint egy kamion. ;]
A fogyasztása, hogy alakul? Gondolom szereti a naftát. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#10344) feel good válasza Eagl3 (#10339) üzenetére


feel good
aktív tag

Benzines volt. A dízeltől a hideg ráz. Majd 80 évesen halálhörögni azzal járok, de ennyi. :)

(#10345) tiv83us válasza MPowerPH (#10343) üzenetére


tiv83us
veterán

Na most nem vagyok olyan allapotban, hogy atkonvertaljam, 12 merfoldet megy el egy gallonnal. Az olyan mittomen, szerintem 30 kilometeren megeszi a 10 lityot, attol fugg mennyire pakoljuk meg.

Tegnap $112-ert tankoltam meg ures tankra, $3.95/Gallon benzin ar mellett.

[ Szerkesztve ]

Always Outnumbered, Never Outgunned

(#10346) ABE válasza tiv83us (#10345) üzenetére


ABE
őstag

Én átszámoltam...

100 km = 62,15 mérföld. Ha 12 mérföldet megy el egy gallonnal, akkor 5,18 gallon / 100 km a fogyasztása. 1 gallon = 3,78 liter, tehát a fogyasztása 19,6 liter / 100km. :D

(#10347) amol


amol
addikt

30 mpg körül fogyasztanak az átlag személyautók, az kb. 8l/100km.

(#10348) fokukac válasza tiv83us (#10345) üzenetére


fokukac
nagyúr

csak nektek, konverter. ;)

Pleased to meet you - hope you guess my name

(#10349) amol válasza fokukac (#10348) üzenetére


amol
addikt

Fejben konvertáltam, úgy nem jó? :DDD
Persze segít ha az ember évekig us modellt használ...

(#10350) fokukac válasza amol (#10349) üzenetére


fokukac
nagyúr

3 processzortól, az intel-től az amd-től és a cyrix-tól megkérdezték egyenként, hogy 2X2 mennyi, először az intelt kérdezték, ami így válaszolt: ha megvizsgáljuk az időjárási tényezőket, megvizsgáljuk az évszakokat akkor talán kijelenthetjük, hogy 2X2=4.

Majd az AMD-t vonták kérdőre, ami pedig így felelt: ha megvizsgáljuk a nap felkelte időpontját és lenyugtát, és ha megifgyeljük a holdfelkeltét illetve annak lenyugtát, akkor kijelenthetjük, hogy 2X2=4

Végül a Cyrix-ot kérdezték ami egyből válaszolt is hogy az eredmény 5. A cyrix kejelentése után, szóltak, hogy na de az eredmény téves, mire a cyrix így válaszolt: nem baj de legalább gyors voltam :-)))))

Pleased to meet you - hope you guess my name

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.