Hirdetés
- Öregszem
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- JBL Xtreme 4 vélemény (vs. BOSE)
- Asszociációs játék. :)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- A gyerekem "tartalmat gyárt". Mit tegyek?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
kano
nagyúr
válasz laskr99 #8500 üzenetére
Eléggé veszélyes ez a dolog.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
válasz laskr99 #8502 üzenetére
Igen. Mondjuk nem is nyomni nehéz neki, hanem megállni.
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
DigitXT
nagyúr
válasz Ispán_Péter #8499 üzenetére
Életveszélyes hozzáállás... Nem csak a saját életedre, hanem mindenki másra.
Jogsira nincs szükség, közlekedési tapasztalatra nincs szükség, de arra lenne,
hogy 50 km/h-val rongyolj a hol is? Közúton/bicikliúton? Hol akarsz közlekedni?
Miért nincs szükség ehhez jogsira? Ha kerékpár helyettesítőnek gondolsz erre
a közlekedési formára (amiben amúgy van ráció), minek mennél 50 km/h-t?Jó esetben amúgy a tank rollereket SMKP-vá minősítik idővel... Úgy már nem
úszol meg legalább egy M jogsit, hogy használni tudd, legálisan. Megjegyzem,
a legkisebb SMKP kereke is kb. 2x akkora mint az átlag rolleré, tehát ismerve
a magyar közutak, bicikliutak (és ha rátévedsz: járdák) állapotát: egész biztos,
hogy nem akarsz üzemszerűen 50 km/h-val közlekedni egy ilyen lélekvesztőn...
Amin a valódi 10"-is kerék csak zökken csúnyát, abban a rollerkerék elakadhat.
Mindezt nulla tapasztalattal megfűszerezve, ami egyenes út a kórházba...De hogy ne csak OFF-oljak ott van pl. a Kaboo Mantis Dual. A keretbe belefér,
jogsi egyelőre nem kell rá, 50-70 km a hatótávja (nyilván minél nehezebb vagy,
minél inkább nyekteted ez annál inkább csökkenhet), a végsebessége 60 km/h. -
senior tag
Sziasztok, feleségemnek van egy Xiaomi M365 rollere, azzal jár dolgozni. A garancia lejárta után kicseréltem benne a kijelzőt, majd pár hónappal később, amikor defektet kapott a gumikat tömörekre. Pár nap használat után majdnem hazaérve 14-es hibakódot írt ki a roller és leállt. Itthon töltőre dugtuk, feléledt és nem jelzett hibát. Legközelebb megint ugyanígy, szinte ugyanott, kb. 10-15 km után újra 14-es hiba és kikapcs. Itthon töltőre dugva újra beindult és nem jelez hibát, programban nézve sem. Elméletileg gázkar hiba. Leszedtem, de nem látok semmi problémát. Ez a legrosszabb hiba, ami hol van, hol nincs. Találkozott valaki ilyennel? Mi okozhatja?
[ Szerkesztve ]
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
Mafalda
friss újonc
Sziasztok!
Tudnàtok tanácsot adni, hogy a kettő roller közül melyiket lenne érdemes választanom.
Az oxelo nehéz ha esetleg emeletre kell felvinnem, a frenzy meg nem tudom, hogy rugós e de szerintem nem.
Melyik lenne jobb választás napi kétszer 1 km-es távra?https://www.rollers.hu/Slamm-Frenzy-205-mm-Fekkaros-Plus-Roller-RoseGold
https://www.decathlon.hu/roller-town-9-ef-v2--id_8494835.html
Köszönöm! 🙂
-
hdman
őstag
Sziasztok, G Boosterről mi a véleményetek? Egy M365 pro után váltanék.
Sopron city :)
-
Ispán_Péter
csendes tag
válasz DigitXT #8505 üzenetére
Kölyök korom óta bringázok, autók között, tudom mire vállalkozom. Limeos rollerekkel van már tapasztalatom, de nekem azok túl lassúak ezért is akarok nagyobb teljesítményűt. Közúton mennék vele, mint biciglivel. 50 km azért kell, mert ha jó az idő naponta járok át a másik városban lévő vízpartra + csavarogni és az az út 36 km oda-vissza amit a kis rollerek nem bírnának. Nem is azt mondom, hogy mindig nyélgázon fogok 50nel hasítani de ha kell akkor legyen benne kakaó. Ha át is minősítik segédmotorsra akkor is fogom használni jogsi nélkül, a kerékpár úton nincs rendőr, városba meg nem velem fognak foglalkozni ha normálisan közlekedek. Más miatt meg nem fogok gyengébb vackot venni, mikor nekem szükségem van erre a teljesítéményre. Köszi szépen az ajánlást, de ahogy látom 2 hét mire lesz. Holnap felhívom őket hogy tényleg 2 hét e bár nem szívesen várnék annyit. Másikat tudsz esetleg mutatni ami azonnal elérhető is?
-
csokaym
csendes tag
Én egyszer próbáltam, elég jól gyorsul szerintem. Sokan írták, hogy 1 motorral használva hajlamos a vezérlő a leégésre, ezért érdemes mindig dual hajtásban használni.
Kicsit harapósan indul, ha jól tudom a hall szenzor nélküli motorok és vezérlés miatt - elvileg ezért nem olyan kényelmes vele lassú tempóban menni, ~30 km/h körültől érzi jobban magát.
FB csoportokban a legfrissebb kiadású verziókra panaszkodnak, hogy erőtlenek - ez nem tudom, hogy hogy lehet, de hallani ezt hallottam.
A kormánya alacsony lesz, ha 185-190+ cm magas vagy - erre szintén sokan panaszkodnak, hogy lehetne magasabb.
A rugózása keményebb a mantisokhoz képest pl, de szerintem azért egyáltalán nem vállalhatatlan a levegős kerekekkel együtt.
Kicsit foglalkozós darab, de szerintem a legolcsóbb, elfogadható minőségű opció a nagyobb kategóriás rollerek közül. És mindegyik komolyabb roller is foglalkozós valamilyen szempontból, úgyhogy az én véleményem szerint nem rossz választás.Ha hülyeséget mondok, akkor szóljatok rám
-
csokaym
csendes tag
válasz Ispán_Péter #8514 üzenetére
És miből gondolod, hogy ha átminősítik a rollereket SMKP-ra, akkor a bicikliúton haladva nem fognak lemeszelni?
-
csokaym
csendes tag
rövidebb-hosszabb szerelések után, de végre elkészült a Kugoo S1 pro-mból a 48V-os dual motoros verzió.
DigitXT kollégának köszönhetően készen lettek hozzá az akkupakkok, amik elkészülte után már nem volt megállás a szerelésben. LG MJ1-es cellákat használtunk a pakk készítéséhez, és a minél jobb helykihasználás érdekében 3db 13s2p akkupakk született.
A hosszúkás azért lett olyan, amilyen, mert az egyik akkupakknak be kellett férnie a taposó alá, a gyári akku helyére, ha BMS-t viszont a cellákra helyeztük volna, akkor nem tudott volna becsúszni a régi akku helyére, túl magas lett volna. Így a BMS merevítővel a cellák elé lett helyezve.
A cellákhoz távtartóként a méhsejtes/hatszöges távtartókat használtuk - jobbnak tűnt stabilitásra is, illetve helykihasználás szempontjából is jobb, mint a klasszikus négyzetes távtartók. És a jobb helykihasználás mellett nem csak "taknyolva" összeragasztgatva vannak a cellák.
Ezúton is köszönöm DigitXT kolléga áldozatos munkáját, hogy éjszakába nyúlóan, fáradtsággal mit sem törődve segített a pakkok összehozásábanAlapvetően a rollert 2 db vezérlő hajtja, egy gyári állapotú, 11A-es elöl, illetve egy 20A-ra húzott hátul. Elöl a gyárilag rollerhez járó pro motor, hátul egy Kugoo S1 motor van.
A rolleren lecseréltem a gázkart egy kulcsos, félmarkolatos gázkarra. Ugyan a dizájnja jól néz ki, és elég szépen olvashatók napfényben is a feszültségmérő kék színű karakterei, maga a gázkar szerintem kicsit kínaira sikerült, nem adagolható annyira jól, mint gondoltam - ehelyett hosszútávon keresek majd egy jobb minőségűt.
A töltő portról leszedtem gyári kábelezést, és újrakábeleztem vastagabbal, így már bátrabban merek használni hozzá 3A-es töltőt.
Az akkuk közül egy tehát a taposó alá, kettő pedig egy kormánytáskába kerül (jelenleg csak 1 van kormánytáskában, mert a másik nem fér bele. Kínából már úton van a másik, amiben már elfér majd mind a kettő akkupakk).
A három akku párhuzamosítva lesz (jelenleg kettő van párhuzamosan kötve), és a töltés pedig a gyári töltőporton, az újrahúzott kábeleken keresztül megy.A taposón lévő gyári Kugoo borítást leszedtem, és új (eredetileg gördeszkához való) borítást adtam neki, saját ízlés szerint:
Letörölgettem, egészen újszerűnek néz kiJól gurul egyébként, már elvittem egy próba körre is azért a nyélgázos gyorsulását még szokni kell!
bocs, hogy hosszú voltam
-
DigitXT
nagyúr
válasz csokaym #8518 üzenetére
Zongorázni lehet a különbséget. Akkunál kicsit nagy volt a 150-es zsugor, de
abból főztünk, ami van. Lényeg, hogy erősített lett: sok hibamentes km-t hozzá!Ui: igazán nincs mit. Az volt az igazi munkamegosztás, hogy én anekdotázok,
te meg hegesztesz: így akármennyi pakk építése menne... (De annak örülök,
hogy ilyen jól bírta a ponthegesztő, meg a 3S LiPo se nagyon* merült le...)*: eddig összesen 1x töltöttem, s már készült vele egy 13s3p és 10s3p pakk is:
utóbbi az, ami a hagyományos négyszögletű távtartókkal nem fér a gyári helyre.
Zsugor nélkül, ha oldalt lenne a balance vezeték, akkor talán, de amúgy felejtős.
Sebaj, megy a táskába (úgyis megtaláltak már, hogy kieg akku kéne ebbe-abba):
Ugyanitt egy koffernyi 36V akku eladó: 3x6Ah, 7.5Ah, 8.2Ah 10.5Ah, 13.2Ah[ Szerkesztve ]
-
-
senior tag
Ha Xiaomi M365-höz és tömör gumihoz szeretnék lengéscsillapítót (kb. 60-70 kg-os usernek), akkor csak monorimot ajánlanátok, vagy van más jó ár-értékű megoldás is? Ha monorim, akkor a zárt vagy a nyitott rugós jobb? Van esetleg ajánlott beszerzési forrás? Köszi...
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
csokaym
csendes tag
válasz csokaym #8518 üzenetére
Az előző posztomhoz annyit, hogy a jelenleg 4p (2*2p) akksi akkufeszültsége 54,3V-ról 51,4-re csökkent a kb. 9-10km-es útszakaszon - szerintem ez korrektnek mondható.
"kugoomérter" szerint a kiírt max. sebesség síkon 37 km/h volt - erre majd még rámérek GPS-szel, ha oda jutok.
-
senior tag
Tudtok jó/olcsó alkatrész beszerzési forrást Xiaomi M365 rollerhez? Most látom, hogy a hátsó sárvédő is el van repedve és a hátsó lámpához menő kábel is el van szakadva. Vagy nálunk mindehol minden 3-5x drágább mint Kínából?
Nothing Phone (1) | Samsung Galaxy Watch5 Pro
-
csokaym
csendes tag
válasz Gabócza #8526 üzenetére
látatlanban azt mondanám, hogy nézd meg a FB Marketplace-en, ott láttam már sok Xiaomi kiegészítőt/alkatrészt, itthoni bolti ár alatt. Nem tuti, hogy bejön, de egy próbát megér ott is kutakodni, mielőtt üzletből megveszed. Mert ott sajnos tényleg drágaság szokott lenni
-
DigitXT
nagyúr
Kollégám említette, hogy ha egy ilyet építenék, azzal ő is eljárkálna...
-
koviadi0330
csendes tag
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni, hátha tud valaki valami biztatót mondani.
Adott egy nem túl népszerű Akai F11 típusú roller, ami felépítésben talán az m365-höz hasonlít leginkább. A problémám vele, hogy kezdetben nagyobb úthibáknál, repedéseknél ahol "döccent" egyet, fogta magát és elment a hajtás. Nem kapcsolt ki, csak hiába húztad a gázt, nem történt semmi, ameddig újra nem indítottad pár alkalommal. Ez a hiba már ott tart, hogy egészen kis bukkanókon is fogja magát a leáll a hajtás. 18-20 km-ert még így is elmegy, de baromi idegesítő, hogy 300 méterenként ki-be kapcsolhatod, ha haladni akarsz.
Esetleg valami ötlet valakinek, hogy mi lehet a probléma? -
DigitXT
nagyúr
válasz koviadi0330 #8532 üzenetére
Lehet, kilazult a mágnes a gázkarban, és amikor a döccenőn elugrik,
úgy érzi, hogy nem értelmezhető a jel, ezért letiltja a gázkart...Szerk: ez csak tipp, de el tudom képzelni. Értelmesebb megoldás,
mint a Mantis esetében, ahol a mágnes kiesése nyélgázzal egyenlő...[ Szerkesztve ]
-
Skynet258
veterán
Leszedtem a nyomorult hátsó gumit, nem volt egyszerű. Vettem belsőt, ma gondoltam visszaszenvedem az abroncsot... hát nem jött össze. Vettem abroncsleszedőt (kerékpárost, műanyagot) eltört mind a 3 mint a sz*r. Vihetem bicajos szervizbe, hogy felpattintsák.
Gyári hátsó kerék gumival együtt 16k. Esküszöm elgondolkoztam rajta... -
krakki88
csendes tag
Hahaha, az a jobbik eset..... nekem kiesett és csutkagázra kapcsolt, szerencsére emelkedőn, úgyhogy élve megúsztam az 50+os száguldást...... ha lefelemegyek akkor cirka 70-80ra gyorsult volna és az S kanyarban biztos meghalok.
-
csokaym
csendes tag
egy oda-vissza utat tettem meg a rolleremmel, 54,3-ról 48,6-ra csökkent az akkufesz kb 20 km alatt. Nem fogtam vissza a tempót, ahol lehetett, nyomtam neki szerintem korrekt így is, hát még ha benne lesz a 3. akkupakk
-
koviadi0330
csendes tag
Közben annyira sikerült rájönnöm, hogy a hajtott kerékben lehet a hiba. Ha azt éri az ütés, akkor áll le, illetve újdonságként megjelent, hogy ilyenkor ki-be kapcsolás esetén néha azt mutatja, hogy le van merülve az akkumulátor
-
Reggie0
félisten
válasz koviadi0330 #8539 üzenetére
Lehet valamelyik belso csatlakozoval lesz gond. En az egyik kugoo s1 plus-nal jartam igy, a kijelzo es vezerlo kozotti kabelt kellett cserelni.
-
DigitXT
nagyúr
válasz csokaym #8538 üzenetére
Ennyit számít a súly (és/vagy a terepviszonyok): neked simán kijön kb.
40 km abból a névleg 14Ah-ból, ha meg 21 Ah lesz, min. 60 km.Én anno úgy számoltam, hogy ha nem lenne a 1.5 km emelkedő, talán
meglehet 50 km, 24 Ah-ból, de mivel van, az emelkedő sokat kivesz.
(Kérdés, hogy az eBike vezérlő mennyit tud visszatölteni a lejtőn.) -
csokaym
csendes tag
válasz DigitXT #8541 üzenetére
Jelenleg amúgy (ha meg lesz a hátsó villád) csak e-féked van, még a dobfékes motorok nincsenek bent. Nem fog rémisztően kicsit a kugoo-féle és az e-bike-féle kombinálva? Az e-bike regen fékezése miatt, hogy az csak nagyobb tempónál fog. Vagy esetleg kényelmesen lassít, nem ránt akkorát, de azért meg tudsz állni vele?
-
Eldenisa
csendes tag
Némi méretkülönbség :D viszont elég lett volna az 50mili széles, így most kicsit túl log a sárhányón, úgyhogy majd azzal még kezdenem kell valamit (pl felmelegítem és szélesebbre hajlítom)
Viszont az biztos, hogy én több gumit nem cserélek, legközelebb inkább veszek egy motort gumival, mert mire rászenvedtem beleőszültem
Ui.: Kugoo s1 pro a masina[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz DigitXT #8544 üzenetére
Úgy fért be, hogy egy 2 milit vesztett a sárhányó a testéből. Egyébként kizárt dolog, inkább rendelek egy komplett kereket, szerintem ezt már leszedni sem fogom tudni
Ui.: viszont érezhetően jobban ment hazafele melóból, majd holnap teletankkal leszek kíváncsi[ Szerkesztve ]
-
Eldenisa
csendes tag
válasz Reggie0 #8546 üzenetére
540km és a kialakítás miatt a csere meg a méret, a méhsejtrácsot akartam leginkább lecserélni, aztán ez jónak tűnt, de másnak már inkább az 50milist ajánlanám az elfér a sárhányó alatt (ha egyszer ezt levágom mert ezt már max levágom, simán leszedni tuti nem tudom) akkor azt pattintanék be.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DJI Air 2s FMC (Fly More Combo) drón - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 3 akku (2S2)
- DJI Mini 3 Pro / Mini 3 / Mini 4 Pro drón akkumulátor (eredeti DJI)
- DJI FPV Racer drón - Fly More Combo FMC szettben +koffer +MC +extrák
- DJI AVATA drón akkumulátor - vadonatúj, nem használt
- DJI Mavic 3 Classic FMC drón táska, koffer (Skyreat)
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest