- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gerner1
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bella80_
tag
Segway Zing C20 rollert vettem a lányomnak, hogyan kell aktiválni. Mikor bekapcsolom folyamatosan csipog, aki tud segítsen.
-
erik365
senior tag
Sziasztok!
Gondolkodok alföldre egy szaladgálós rolleren, 150-300 között mi az ami ajánlott? Néztem a Xiaomi Mi Pro 2-őt, valamint a Segway Ninebot G30-at. Valamint előfordulhat, hogy feleségemnek is vennék valamit 150 körül, arra is lenne ötletetek? Hatótáv legalább 30km volna, meg legalább 25km/h végsebesség. Köszönöm.
-
Casseius
tag
válasz
kakuk.tamas #14942 üzenetére
Igen
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #14940 üzenetére
Az ilyen vezérlők sajnos kiesnek a Sajomi apró méretei miatt, marad 40-ért a [Flipsky 75100] 2x ha nem bírja a gép a mostanit, illetve ha lesz rá keretem, túl sok mindent akarok venni még
Pl őt a lábam alá
-
kakuk.tamas
addikt
Hali All!
Holnap jönnek meg a Monorimről a cuccok (fék, első-hátsó lengéscsillapító), és most gondolkodom: a hátsónál az a kampó az összecsukáshoz van, igaz?
-
DigitXT
félisten
A tömör gumi lesz a probléma, elég szarul tud gurulni, mintha lapos
gumival közlekednél: a hangja is arra hajaz, mert deformálódik.
Van olyan tömör gumi, ami nem ilyen, de ez a lyukacsos szerkezet...
(Nekem is többet fogyasztott anno, tehát kényelem vs. melegedés...
A megoldás végül a légcellás "Raptor" gumi lett, kényelmes is volt, s
jól is gurult. Viszont mert 200x60 alig fért be villába/reszelni kellett.) -
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #14932 üzenetére
Az YKZ7280JA is egy ilyen "noném kínai", mégis pakolják bele tuningosok a nagy vasakba. Vannak konfigurálási lehetőségei. Bár tény, hogy nem egy VESC. Azzal meg az a baj, hogy alapból problémás neki a 48V akku: 50V felett szeret dögleni... Magyarán jönne az, amit te is írsz, hogy a 75V verzió kell, de az mocsok drága.
-
DigitXT
félisten
Figyu, nem véletlen nem olvasom a baromságaidat. Egyedül azért reagálok most, mert konkrétan lehazugoztál. A következő ilyennél remélem kiraknak, gondolkodni!
Két dolog... Egyrészt nem mindegy, hogy az okosok hülyéskednek, vagy a hülyék okoskodnak... Másrészt ha nem tudsz valamit értelmezni sem, nem biztos, hogy abban kell keresni a hibát, aki megfogalmazott egy adott állítást, ugyanis egy tök másik állítás alapján vitát kezdeményezni, ami ugye csak a te fejedben létezik ha hozzáköltöttél az eredetihez még ezt-azt se nem fair, se nem túl értelmes... Noch da zu lehazugozni az eredeti állítást tevőt, mert számodra hihetetlen, amit ír = LOL
Nem állítottam, hogy mérési eredményem van arról a 230A fázisáramról, de attól még nem lesz hazugság, még csak nem is hihetetlen kategória (pláne nem nevetséges), csak értened kéne a BLDC motorok illetve vezérlők működését...
A kimenő teljesítmény - a veszteségektől eltekintve - megegyezik* a bemenő teljesítménnyel, szóval ha az effektív (motor) feszültség kisebb, márpedig kis motorfordulatokon szükségszerűen kisebb, a fázisáram bizony többszöröse lesz olyankor az akku áramnak. Pont. Nyélgázon a nyomatékot pedig a fázisáram határozza meg, emellett természetesen a motor melegedését is, tehát nem véletlen van értelme korlátozni.
Ha valami nevetséges, az az okoskodásod úgy, hogy szemmel láthatólag fogalmad sincs a témáról, de bizonyítékokat követelsz, és amíg azt nem szállítom neked, addig a szemedben HAZUG vagyok...
Nézzünk egy picit a tények mögé... Ez a vezérlő 75A akku áramnál szabályoz le. Ez tény. Mért adat. Következésképpen semmi hiheteten nincs benne, hogy 48V** névleges akku feszültségnél 3600W leadására képes... Anno mellette volt az első keréken egy gyári Kugoo vezérlő ~16A-nél szabályozott le, így a kettő együtt 91A. Mivel viszonylag szar volt az akkum, ezért ez a 91A áram nagy feszültségeséssel járt, tehát csúcsban jött ki nagyjából 4000W két vezérlőből. Ez is mért adat. Tény: viszonylag jó gyorsulást tudott, de az igazán durva rollereknek ez a bemelegítés.
Természetesen vannak lakatfogós méréseim, de 100A fölött nem tud mérni a kicsi multiméterem, szóval arról nincsenek (nem beszélve arról, hogy menet közben ezt oda nem fogod, álló helyzetben meg kicsit necces ekkora terhelést rárakni, gumit, vagy féket lehet vele égetni, esetleg vezérlőt), bocs. Bár szerintem nem kell neked bizonyítanom, és kibírom a kalap emelésed nélkül. Újfent: ugyanis nem ez az első eset, amikor lehazugoztál, kezdesz fárasztani...
(Igazából nem teljesen világos, hogy kinek gondolod magad ebben a topikban. De a tevékenységed inkább rombol, mint épít: ezen gondolkozz el, ha eddig nem sikerült. Nem kell válaszolni, tényleg.)
---
Amúgy ha már akkukat gyártasz (?) feltételeztem volna, hogy tisztában vagy, hogy mitől működik a (pont)hegesztés... Igen, az átmeneti ellenállástól, ahol az a bazinagy áram (hiszen lényegében az az akku zárlati árama) az ellenálláson hőt gerjeszt, így olvad össze a fém... Namost ugyanez akkor is megtörténik, ha egy zárlatos alkatrészt kötsz rá az akkura, miközben ha fixen össze vannak kötve, és közben jön a zárlat, nem robban fel az egész, mivel a BMS nézi ezt, és jó esetben pár ezredmásodperc alatt lekapcsolja a MOSFET-eket, megvédve ezzel téged, az akkut, meg mindent. De ha széthúzod a cumót, egy idő után ez a védelem leold, az akku újra élesedik... Éééés ha ekkor dugod vissza rá a hibás alkatrészt (jellemzően egy dupla MOSFET-hibás vezérlőt), akkor jöhet az ív, és akkor szétolvadnak a dolgok még azelőtt, hogy a BMS leverte volna, mint vak a poharat a nagy áram miatt. Pl. eltűnik a csatlakozó tű (egy szép pukkanással) az XT60-ból akár, vagy éppen a motorkábel vége: ne kérdezd honnan tudom.
Viszont ez már (nem szándékos) ívhegesztés: ha hegesztettél már így ("rendesen"), akkor teljesen jól mondod, hogy 60A*** is elég hozzá, viszont kell hogy ív alakuljon ki, majd azt fenn is kell tartani... Ha ez nem sikerül és letapad az elektróda, ott már nem lesz ívhegesztés belőle, viszont gyönyörűen fel tud izzani a kezedben a cucc, szerencsére picivel hosszabb idő alatt.
Ha ilyenkor lerántod az elektróda fogót, akkor meg nem véletlen sercen, mert ott keletkezik egy ív - meg is ég a fogó kicsit... Ez van.
) Ja és ha volt már a kezedben hibás ponthegesztő, láthattál már csodát, miszerint ott nagyon nem szerencsés az ívképződés, hiszen csak kicsit, kontrolláltan akarod megolvasztani a két fémet, és véletlenül sem kilyukasztani.
*: picit kisebb ugye, azért melegszik a motor és a vezérlő, de ami biztos, hogy semmiképp nem nagyobb.
Ha valaki véletlenül beszorozza az akku feszültségét a fázisárammal, és abból akar "motorteljesítményt" számolni, csúnyán benézte.
**: ugyanez 72V-on ennek a másfélszerese lenne = 5400W. Hihetetlen volna?
Nagyobb számok, mint az átlag pálcikarolleres láthat? Igen. Egy nagyságrenddel. És? Nem is úgy gyorsul az ilyen vas, és nem is annyi a végsebessége. Pl. amikor 5-10%-os emelkedőn megy 40 km/h-val felfelé, és eközben 2500W fölött jelentenek az akkuk, akkor szerintem az elég konkrét (mért) érték, és nem egy NAGY HAZUGSÁG.
Nem igazán értem, hogy milyen érdekem fűződne ahhoz, hogy hazudjak a rollerekről, vezérlőkről, amikor engem mérnökileg érdekel a téma, ezért szimulátorokat se vagyok rest használni, aztán az ott megismert elméletet visszaellenőrizni. Mi ebben a baj? Ne aggódj, nem száguldozom napi szinten a vassal, most is darabokban van, mert újracsapágyazom, stb.
Arról is beszámoltam nem egyszer, ha túltoltam, és leégettem valamit, mert abból is tanultam, és más is tanulhat belőle: a tuningnak is vannak korlátai... De ha sosem léped túl, nem tudod, hogy hol volt! Más hibájából a legjobb tanulni: jóval olcsóbb...
***: 40A szerintem max. nagyon vékony elektródával, ill. vékony fémlemezekhez: komolyabb vasakat valószínűleg még nem tud összehegeszteni, arról meg ne is beszéljünk, hogy akku ponthegesztéshez mennyire kevés lenne ez az érték...
-
Bastee
tag
Sziasztok!
Hőmérsékleteket, meg túlmelegedéseket olvasva, jut eszembe, hogy nincs olyan lehetőség/app amivel a motor hőmérsékletét látnám?
Az alany Xiaomi Pro 2.
Egy közepes trip után a roller hőmérséklete 37fok, az akku meg 40/38fok. Ezekkel ki is lennék békülve, de a motor viszont valahol 50 felett lehet, de nem tudom lemérni. (aggódok, hogy több is mint a becslésem)
-
Vicoo
senior tag
Na, kiptobaltam : ha eco módban megyek, semmi baja. Tehát egyszerűen túl dagadt vagyok ahhoz hogy a drive vagy a sport menjen városban, a hirtelen nagy áram igény miatt. Eco mód megy városban, mert kB alig megy, így nem is melegszik túl a cucc.
Szóval most főzni kell egy cfwt, ami jobban gyorsul épp annyira hogy még ne melegedjen túl.
-
powergoku
tag
Sziasztok!
Xiaomi mi pro 2 re szeretnék 10 colos gumikat.A belsőket is cserélni kell másikra vagy maradhat rajta ugyanaz?
-
Casseius
tag
válasz
DigitXT #14927 üzenetére
Nézegettem pár kontrollert de vagy valami kínai noname volt kevés konfigurálási lehetőséggel vagy pl. a mocskosul drága Spintend Ubox, abból a single állítólag hamar leég mert rosszul tervezték meg a dobozt és a hozzájáró hűtést, a dual ami 2x 100 ampert bírna az meg 170ezer forint, így jobb híján 2db erősített Sajomi vezérlővel próbálkozom.
Illetve a Flipsky 75100-at ajánlották még az már VESC alapú és 100A-rt bír, abból 2, sparkless switch-el 90e környéke, ha sajomik nem bírják a strapát majd bepróbálkozok azzal is. -
synar
őstag
válasz
szotyika77 #14930 üzenetére
Hasonló problémával küzdöttem ém is egy évvel ezelőttig, többször is voltam táppénzen a gerincem miatt. Elmentem gyógytornászhoz, aki sokat segített, javaslatára végzem az öt tibeti rítus jóga gyakorlatsort minden reggel, két hónap után már jelentkezett a hatása. Lassan egy év eltelt azóta panaszmentesen és a roller használata sem jelent gondot, remélem így is marad. Javaslom neked is, egy próbát mindenképpen megér a fájdalom mentes élet.
-
szotyika77
aktív tag
Sziasztok!
Van egy Xiaomi M365 típusú rollerem. Sajnos derékfájdalmak miatt nem tudom használni, ezért az eladásán gondolkodok. Mellékletként küldök pár képet a tulajdonságairól. Kivülről teljesen új állapotban van, az akksiját időnként felszoktam tenni töltőre, hogy ne merüljön le teljesen.
Segítenéte a beárazásban, mit érhet ma a piacon?
[kép] [kép] [kép] -
saril
senior tag
válasz
DigitXT #14925 üzenetére
Nevetségesen nagy számokkal jössz állandóan, 4000-6000 watt meg 230 Amper, amíg nincs lakatfogós mérésed, én pl nem hiszem el, bemondani, beírni mindent lehet,
40-60 amperrel már szépen lehet hegeszteni, te meg itt 230A-ről beszélsz, mérd le, és mutasd meg, nincs mérés, nincs hitelesség!
Ha lesz mérésed és tényleg igaz amit most írsz akkor emelem kalapom, amúgy addig csak egy NAGY HAZUGSÁG az egész. -
Vicoo
senior tag
Ma eco módban indultam semmi gond, de a hídra ugye nem akart felmenni. Drivera váltottam, azzal hibát dobott pár méter után. De azt hiszem fontos infókat felejtettem ki : tömör gumikat rakott az előző tulaj, és én 95 kg vagyok kB
szóval lehet annyi a baja hogy túl nagy tömeget kellene mozgatni ehhez a sebességhez, így annyi áramot enged, amennyi már hibát dob?
-
DigitXT
félisten
válasz
Casseius #14926 üzenetére
Nem Greentime, YKZ. Mindent kibír, de ekkora méretben ezt el is várom.
A másik azt passzolom. Vmi 48V 600W mutatóujjas gázkarral. Azzal én
soha nem mentem, az előző tulaj használta. De a miheztartás végett az
is jóval nagyobb, mint a Kugoo vezérlő volt, ami ugye a legkisebb: 6 FET.
És a Xiomi se nagyobb, szóval nem véletlen beszélnek a megerősítésről
amennyiben vki komolyabb tuningra gyúr. De ezt nálam jobban tudod.A másik, amit most használok, nincs még ezen a képen. (Vmivel kisebb,
de az a 80A, a régi csak 75A + nem programozható, hogy rohadjon meg.
Bár első kerékre pont jó, hogy lomhán indul, nem kezdi el burnoutolni.
Azért egy kicsit tud pattogni. De a PMT gumi nagyon jól megoldja.)
Szóval a fast start, meg minden kutyafüle ellenére CSAK közel vannak a
Wolf eredményei, s ahogy nő tempó úgy marad el.Picit nagyobb fesz
ezen sokat segítene. Csakhogy én nem is akarok 60+ km/h-ra gyorsulni,
szóval az sem baj, ha van egy ilyen hardveres korlát 45 km/h-nál. Ahogy
FID fogalmazta a minap, nem épít halál-rollert. Ergo nem kell 80A@84V!
(B-L-A-C-K fórumtárs tolt ilyen vezérlőket anno a Thunderbe 20s10p 40T
akkuval, aztán PMT gumi ide vagy oda, nem lehetett kordában tartani* a
csúcsban kevesebb, mint 14kW-ot sem. Azaz teljesen felesleges lenne.)*: tudom, valami rendes vezérlővel azért ki lehetne használni, de ezekkel
sajnos ennyi. Nincsenek benne speciális megoldások kipörgés ellen stb.Ui: a képen látható óriási vezérlő amúgy jóval kisebb, belül, csak durva a
hűtőborda rajta, gondolom inkább eBike-hoz tervezték csomagtartóra. -
DigitXT
félisten
Xiaomikat nem hajtottam... de amikor 1500W-ot kértem a ~400W-os
Kugoo vezérlőtől, az nem rinyált, leadta. Később égett le a retekbe.
Az annyira primitív volt, hogy nem mérte a fázisáramot. Bár mindegy
is, hiszen pont úgy lett tuningolva hardveresen, hogy az akku áramot
se tudta már pontosan, cserébe füstölő kerékkel lehetett indulni vele.Én annyit tudnék javasolni, hogy a más által "tuti tuningnak" mondott
vmit hanyagoljuk, ha problémákat okoz, főleg mert lehet, hogy zsoké
alkatú pilóta alatt -20 fokban volt tuti tuning, és egy BMI-károsult ()
ebben a rohadt melegben esetleg felsül vele... Megjegyzés: fizikailag
sokkal, de sokkal (tényleg) nagyobb vezérlő 4-5x annyi MOSFET-tel...
És még az is megfogja a fázisáramot 230A-nél, mert tuti ami fix.
Miközben az akku áramkorlátja 80A. Ezt csak a miheztartás végett...
(És mivel 48-72V között bármivel elketyeg, 4000-6000W között lesz.)Ui: ha gyári firmware hibákat dob, akkor lehet szimplán sz.r a vezérlő.
-
Vicoo
senior tag
válasz
DigitXT #14923 üzenetére
Amikor a gyári fw volt rajta, akkor is dobta a hibát. Igaz, akkor még nem volt a hűtése moddolva.
Most megpróbálom ezzel a visszafogott, de erősebb cfw-vel, aztán ha ez is KO, akkor lejjebb viszem. Van arra info mennyi lenne az ideális? Vagy csak a gyári értékek alá vigyem le egy amperrel, aztán próba szerencse?
-
DigitXT
félisten
HA amiatt dob hibát, mert indulásnál túl nagy teljesítményt kérsz tőle,
akkor egyrészt nem jó ötlet a hibakód elrejtésével "tünetileg kezelni" a
problémát (szerintem!), másrészt igen, lomhább lesz, ha kisebb lesz a
maximális teljesítmény (fázisáram korlátot szokta a Xiaomi nézni), de
pont ez a célod, hiszen adott tuningot a jelen állapotában nem bírja.Ha minden marad ugyanúgy, nem hinném, hogy meggyógyul magától.
Ja és max. sebességnél nagyon nem max. az áramfelvétel, főleg nem
magas a fázisáram (nagyjából egyezik ilyenkor - de csak ilyenkor! - az
akkuból kivett árammal), szóval ha az okoz gondot gyorsításnál jön ki.
Amikor kicsi a sebesség és nagy gázt adsz, na akkor száll az égbe. -
Vicoo
senior tag
válasz
Tamás9x #14920 üzenetére
Csináltam egy CFW-t a scooter hacking oldalán, annyi módosítással hogy a gyári értékekhez képest eggyel erősebbre van állítva, illetve a max sebességek vannak feljebb, plusz KERS kikapcsolva, illetve az indulás 5 helyett 4 kmh.
Holnap megnézem így, aztán legfeljebb még lejjebb veszem az energiát, bár akkor már nem lesz túl lomha az induláskor, stb?Illetve ami új, az a Level 3, mire is gondolsz pontosan?
-
R a y
senior tag
Szia!
Nekem Mi Pro 2 rollerem van, de nálam is előjött a 39-es hibakód. Nekem még garis, de még nem tudtam eljutni a szervízbe vele. Azt tudom, amikor visít, akkor valamelyik szenzor, azt hiszem az akku, 0 fokost érzékel. Ideiglenes megoldás volt, hogy lehúztam az aksit, de pár hétre rá megint előjött. Nálam is az van, hogy teljesen összevissza jön elő. Vicc, mert kb egész télen használtam, akkor nem volt baja. -
Vicoo
senior tag
válasz
Tamás9x #14916 üzenetére
Egy előre gyártott, elvileg jól kitalált CFW-t raktam rá, amiben az indulás az 3 kmh, a gyári 5 helyett. De azzal is csinálta a hibát. A KERS ebben a CFW-ben ki van kapcsolva.
Nekem is ez lenne a tippem hogy a terhelés nagy neki az elején.
Ezért is fura, mert tegnap este 32 kmh volt a max amivel mentem, de úgy h kilómétereket tempomattal (aszfaltozott töltés, nulla forgalom). Kb 10 kilómétert mentem így, és akkor jelent meg a kis hőmérő a műszerfalon. Ekkor váltottam vissza D-módba, és hazamentem hiba nélkül még.
Ma meg ugye megint indulás után lehalt. Aztán meg ugye toltam, majd megint simán haza, úgy hogy volt benne hídra fel, 25 kmh-val. És nem volt baja. De reggel is ugyanez volt, hogy a hídra még felment( ez kb 500 méter az indulástól számítva) majd megállt. Fél perc se, és újra bekapcsolt, és ment gond nélkül. -
Tamás9x
őstag
So what does each M365 error code mean?
We have listed the main ones you will encounter below:
10 – Bluetooth (BLE) module communication error (Bluetooth module)
11 – Current sensors calibration errors or Power MOSFET error
12 – Current sensors calibration error
13 – Current sensors calibration errors or Power MOSFET error
14 – Throttle and brake errors
15 – Throttle and brake errors
18 – Motor Hall sensors error
21 – BMS communication error
22 – Bad BMS serial number/password
23 – Bad BMS serial number/abnormal error
24 – Wrong supply voltage
26 – Check the controller (Save operation in the Flash memory maybe wrong)
27 – Bad controller password
28 – MOSFET error
29 – ESC has wrong serial number in memory or “not activated”
28 – MOSFET error
29 – MOSFET is abnormal
31 – Program error
35 – Serial number of the scooter is wrong
36 – Battery temperature sensor error or device is overheating
39 – Scooter temperature is abnormal
40 – Main controller temperature sensor error or overheatingNem adsz neki túl sok ampert? Nekem akkor csinálta amikor 1250W-ra enegdélyeztem neki mindent
Hány km/h az indulási limited Kerst alapból ki kell kapcsolni az csak a bajt csinálja.
-
Vicoo
senior tag
Sziasztok!
Hátha tud valaki mondani nekem ötletet, mit nézzek meg (még).
Van egy M365 Pro rollerem. A hibajelenség az, hogy általában indulás után 10-20 másodperccel 39-es hibakóddal leáll a roller. Ezután 10-20 másodperccel általában, de ma pl 10 perccel később újra be tudom kapcsolni, és simán megy kilómétereket is.
Amit megcsináltam: kivettem a vezérlőben a kapton szalagot, és beraktam a tranzisztorok és a ház közé hővezető lapkákat, (amik áramot nem visznek át) , illetve raktam custom firmwaret, amiben a KERS ki van kapcsolva.A hiba tegnap este jelentkezett, de ki sem kapcsolt akkor, hanem megszűnt a hibajelzés, majd max sebességgel mentem 15 kilométert. Ma 20 mp után jött a hiba, toltam 10 percig mert be sem kapcsolt majd simán hazajöttem vele. Szétszedtem újra, az akku LED kéken villog, ami ha jól tudom jó jel. Appon keresztül néztem a hőmérsékleteket, sem a body sem a battery temp nem ment magasra (body 29-35 max, akku 35-40 max). Ami még az appból kiderült, hogy az egyes blokk feszültsége minimálisan eltér a többitől. Ez nyilván nem jó, viszont akkor elvileg nem ezt a hibakódot adná, gondolom.
Mit nézzek még meg? -
saril
senior tag
válasz
Tamás9x #14912 üzenetére
nem vagyok híve a moddolásnak, inkább majd egyszer veszek első hátsó teleszkópos rollert, úgy döntöttem, a mókolás nagyon sokba fáj, és úgy sem lesz sosem jó, itt senki sem elégedett vele... esetleg a méreg drága kit-el max, tehát egy szónak is száz a vége, NEM ÉRI MEG moddolni, többe van, mint egy alapból drágább de fully roller.
-
Tamás9x
őstag
-
ultio
aktív tag
válasz
phoenix1989 #14886 üzenetére
Strava. Engedélyek kellenek a programnak, hogy folyamatosan fusson a háttérben. Sportokhoz van alapvetően, de a lényeg, hogy rögzíti az útvonalat, és pontosan, mert igaz, hogy a telefon gps-ét használja, de szinkronizáláskor korrigál is.
Az alapvető funkciói ingyenesek, és a pontosságot se rontja az ingyenes verzió. -
Somatom
veterán
válasz
Drizzt01 #14901 üzenetére
Sztem tök mindegy, hogy mit használ, mert nem az alkalmazással van a gond, hanem az engedélyekkel. Vagy nem fér hozzá a háttérben a GPS -hez, vagy egyszerűen kilövi a rendszer az appot. MIUI -nál ez elő szokott fordulni. Erre utal az is, hogy egy darabig működik, aztán megszakad. Van vmi lakatolásos módszer, amivel rá lehet kényszeríteni a rendszert, hogy ne lőjje ki.
-
Drizzt01
őstag
válasz
phoenix1989 #14886 üzenetére
Használd a Relive alkalmazást. Mindenre is jó
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 5 Pro, Samsung Galaxy Watch 6 Classic
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- LG 65G4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest