Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [hcl:] Heinner Sandstone HSVC-H18.5 porszívó mentés
- [Re:] [plevips:] Pár kép a Fóti Homokbányáról
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az automata tényleg nem. Szokott lenni külön rendelés-visszaigazolás a legtöbb helyen. Sokszor ez ugyanaz ami jelzi, hogy szállításra átadták a terméket.
Mondjuk én már hallottam olyat békéltető testület vezetőjétől személyesen, hogy netes rendelésnél amíg nem veszem át a terméket a futártól addig nem jön létre a szerződés.
Holott ez baromság, de nem vitatkoztam vele, mert már ott már alapból félrecsúszott az egész sztori és egy szubjektív véleménynyilvánítássá fajult a "tárgyalás"...