Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22551) MaxxDamage válasza Brekecs (#22548) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ezt a választ kaptam:

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22552) Lackooo84 válasza MaxxDamage (#22551) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A "garancia" nem létező fogalom. Jótállás van, és szavatosság. A 2 év szavatosság még "mr. LG"-nek is kötelező az EU-ban....

The Truth is out there...

(#22553) MaxxDamage válasza Lackooo84 (#22552) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Ezt a szavatosság dolog hogyan is van? (Linket megköszönök) :R

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22554) asdf_ válasza MaxxDamage (#22553) üzenetére


asdf_
veterán

Lényegtelen, mert neked kellene független szakértővel bizonyítanod, azt meg úgysem fogsz, mert nem rentábilis. Ha kaptál LG jótállási jegyet a termékhez (ha esetleg megvan még a doboz, és rajta van, hogy forgalmazó: LG Magyarország), akkor van 1 év jótállásod. Ha nincs ilyened, akkor valószínű ígyjárás lesz (az LG ügyifogyinak viszont nem azt kellett volna válaszolnia, hogy 1 vagy 2 év van a tarmékre, hanem hogy az adott terméket -IMEI alapján- egyáltalán ők hozták-e forgalomba az országban).

[ Szerkesztve ]

(#22555) Lackooo84 válasza asdf_ (#22554) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

*az EU-ban. Unión belüli vásárlást kötelező javítaniuk, ha van hazai szerviz akkor itt is.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22556) ElektrikusDE válasza Lackooo84 (#22555) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Szia!

Kellene, de engem is elhajtottak!

Mivel Olaszországi volt a telefonom, még fizetősben sem vállalták! (IMEI szám szerint online ellenőrizve garanciális telefon!)

Huawei Mate S volt...

Ui:

Kéne újra egy sóhivatal ahová ilyenkor ellehetne menni...

Pl.

VoLTE Ready telefonnal is, amiből gyári frissítéssel kivették a VoLTE-t...

Persze garancia időn túl...

[ Szerkesztve ]

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#22557) Lackooo84 válasza ElektrikusDE (#22556) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Menj vissza a régebbi romra, azt bármikor meg tudod tenni. Volt olasz számlád is? Azzal nem hajthatnak el.

The Truth is out there...

(#22558) ElektrikusDE válasza Lackooo84 (#22557) üzenetére


ElektrikusDE
senior tag

Már nincs meg a Mate S, anno megcsináltattam Sufni GSM-ben.

Nem volt számlám, használtan vettem.

A Volte pedig nem fontos, csak bosszantó hogy a Nokiás dobozon ott díszeleg! (Nokia 6)

Írom volt Nokiásként!

Anno nem kaptam 1 év után telefont a Nokiától, mert megváltozott a szabályzat, most meg mire lett Nokiám, megváltozott a telefon tudása...

“Lex malla, lex nulla. A bad law is no law.” A rossz törvény, nem törvény! DW: The Moment is Coming || Doctor Who BBC www.youtube.com/watch?v=uZAO6E2x9xs

(#22559) Csápájev


Csápájev
őstag

Sziasztok
Egyik ismerősöm vett egy 250ezres laptopot, ami egy hónap után nem működik aksiról.
Boltba vissza,garancia, de szerintük idegen folyadék van benne,amit le is fotóztak így maximum megjavítani tudják pénzért. Ismerősöm azt állítja nem öntött bele semmit.
Ilyenkor szerintetek van esély bármiféle kompromisszumos megoldásra? :U

(#22561) Csápájev válasza #40993792 (#22560) üzenetére


Csápájev
őstag

:R

(#22562) Lackooo84 válasza Csápájev (#22559) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Kitalálom, TMX?? Azok a mocskok híresek arról, hogy elszinezik az indikátorokat, hogy megússzák a garis javítást, rengeteg ilyen sztorit találsz erről google-n. Az én telómmal is bejátszották, csak lebuktak, mert elküldés előtt körbevideóztam + fotóztam, és tisztára látszott, hogy a jack csatinál fehér az indikátor. Ezután a Huawei rájuk koppintott, és megcsinálták a javítást plusz cserélték az USB-jack panelt is új indikátorral, pedig annak nem volt baja.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22564) Lackooo84 válasza #40993792 (#22563) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Bezony, és nem kamu.

The Truth is out there...

(#22565) asdf_


asdf_
veterán

Én mondjuk ha velem szórakoznának indikátorral, akkor kérném, hogy ugyan, bizonyítsák már, hogy amikor a készüléket vettem és nekem átadásra került, akkor ez az indikátor már nem volt elszíneződve. :U Mert az, hogy most el van, az egy dolog, de sokat nem ér (az első egy évben legalábbis). No meg ugye a páraindikátor elszíneződése és a meghibásodás között kell valami ok okozati összefüggésnek lenni, csak maga az a tény, hogy rózsaszín lett, az szerintem lópénisz.

[ Szerkesztve ]

(#22566) Csápájev válasza Lackooo84 (#22562) üzenetére


Csápájev
őstag

:R még nem tudom hol vette,kicsit áttételesen ismerem,de utánajárok. Szép dolgok ezek... :(((

(#22567) Lackooo84 válasza asdf_ (#22565) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ők levédik magukat annyival, hogy az elszíneződés garanciavesztéssel jár, pont. Ezért szeretnek vele visszaélni. Rohadt szemét egy világ van.

The Truth is out there...

(#22568) asdf_ válasza Lackooo84 (#22567) üzenetére


asdf_
veterán

Ez szép és jó, de jogilag nem áll meg (az első évben).

[ Szerkesztve ]

(#22569) Đusty válasza Lackooo84 (#22567) üzenetére


Đusty
addikt

Milyen márkáknak ez a hivatalos szervize?

[ Szerkesztve ]

(#22570) asdf_ válasza Đusty (#22569) üzenetére


asdf_
veterán

Alig van olyan, aminek nem. :/

(#22571) MaxxDamage válasza Đusty (#22569) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Itt megtalálod a "listát" :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22572) Đusty válasza MaxxDamage (#22571) üzenetére


Đusty
addikt

Köszi szem előtt tartom miket kerüljek.

(#22573) AsakuraDave


AsakuraDave
őstag

Hali,

Ez nem igazán garancia kérdés de hátha tudja valaki:
Ha jelzem a bolt felé, hogy élek a 14 napos elállásommal (ugyebár ilyenkor indul egy 14nap arra, hogy vissza vidd a terméket) de végül nem viszem vissza a terméket akkor csak szimplán buktam az elállási jogomat? Vagy rámszállhatnak, hogy vissza akartam küldeni miért nem tettem? :F Csak azért kérdezem mert az áll általában ezekben a szabályokban, hogy " elállási szándékát követően köteles 14 napon belül eljuttatni a bolt címére a terméket".

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#22574) asdf_ válasza AsakuraDave (#22573) üzenetére


asdf_
veterán

Jelezd, hogy mégsem állsz el, mert jog szerint nekik az elállásodról való értesüléstől számított 14 napon belül vissza kell küldeniük apénzedet. Ergo ha jogkövetőek, akkor az eszköz visszaérkezése nélkül is visszaküldik a zsetont. Így te meg majd utalhatod vissza, és még rádverihetk a fölösleges utalás költségét is.

(#22575) ,


,
addikt

Van arra esetleg valami szabály, hogy egy termék árát visszakérheti-e a vevő, ha az a termék folyamatosan újra és újra elromlik mindig ugyanazzal a hibával? Egy Lenovo laptopról van szó, amit nem tudnak megjavítani. Illetve megjavítják minden alkalommal, és működik is pár napot, max 1-2 hetet, majd újra ugyanazt a hibát produkálja (nem lehet bekapcsolni, illetve tölteni sem lehet). Az elmúlt pár hónap alatt már 4-szer járt szervizben, a garancia pedig pár hét múlva lejár, ha most megint "megjavítják", utána legkésőbb pár hét múlva megint tönkre fog úgyis menni, és már a garanciaidőből is kifutunk hamarosan. Én értelmét nem látom a további javíttatásoknak, főleg, hogy nem is igazán akar összejönni nekik. Ezt jeleztem is az adott bolt fele, de azt a választ kaptuk, hogy amennyiben nem javítható, csak abban az esetben tudják a vételárát visszautalni.

(#22576) Lackooo84 válasza , (#22575) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény(ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

- kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

- az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Nálad ez már bőven fennáll, mivel többedjére sem sikerült nekik megjavítani ugyanazt a hibát. Ja és ugye amennyi ideig a szervizben volt a készülék, azzal az összes idővel hosszabbodott a jótállás ideje...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22577) , válasza Lackooo84 (#22576) üzenetére


,
addikt

Kérdés, hogy mi számít megjavításnak. Mindig úgy kaptuk vissza a laptopot, hogy működött, tehát elvileg megjavították. Viszont ez a működés csak pár napig, max pár hétig tartott, utána ugyanaz a hiba jelentkezett minden esetben, tehát gondolom a megjavítás részükről csak annyiból állt, hogy a tönkrement alkatrészt cserélték, de hogy az mitől megy folyamatosan tönkre, azzal már nem foglalkoztak, így viszont semmi értelme az egész "javításnak", mert ez nem szünteti meg a hiba valódi okát, újra és újra jelentkezik a probléma rövid időn belül.

(#22578) ToZala


ToZala
csendes tag

Sziasztok!

Lenne egy olyan problémám, hogy 2019. novemberében vettem egy Logitech G502 Hero egeret. Van rá 24 hónap jótállás. Az lenne a problémám, hogy a jobb egérgomb már nem működik tökéletesen...hosszan nyomva tartva hol nem érzékel hol csak szakaszosan..Felkerestem az üzletet ahonnan vásároltam és azt a választ kaptam, hogy az üzlet már nem az által a cég által van üzemeltetve, mint amikor vettem az egeret és nem is jogutódja, így nem tartoznak felelősséggel a termék után. Ilyenkor mit tudok tenni?

(#22579) Lackooo84 válasza , (#22577) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ha 3 napot sem bírt ki, és újra előjött ugyanaz a hiba én azt nem nevezném sikeres javításnak.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22580) Lackooo84 válasza ToZala (#22578) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Írj a loginak.

The Truth is out there...

(#22581) Csápájev válasza Lackooo84 (#22562) üzenetére


Csápájev
őstag

Igen,ők azok.
Kérdés,hogy most ezzel tud-e bármit csinálni az ismerősöm,aki egy nyugdíjas néni egyébként :) Mert ha a TMX azt állítja,hogy víz került bele,akkor hogy bizonyítod be,hogy nem? :U

(#22582) , válasza ToZala (#22578) üzenetére


,
addikt

Logitech egerek nekem is sorra hullottak el, volt amelyik csak 1 hónapot bírt. Hibatünetek többfélék voltak, pl. kettőskattintást érzékelt, bal egérgombra jobb egérgombot érzékelt, lenyomott egérgomb folyamatos nyomvatartását nem érzékelte folyamatosnak, stb., stb. Pár hónapnál tovább egyik sem húzta, előtte meg kb 20 éven át használtam 1 db Logitech egeret, mire megadta magát. Hihetetlen, hogy hova nem süllyedt ez a márka.
Én ide küldtem mindig a hibás Logitech egereimet garanciáztatni:
Fixit Hungary Kft., Miskolc
Online hibabejelentés: https://rma.fixit-service.com/

Tavaly küldtem utoljára, azóta Logitech terméknek a közelébe sem megyek, de tavaly azt tudom, hogy ingyen vitték és hozták is az egeret, és max 1-2 napig volt csak náluk, profi módon intéztek mindig minden problémát.

[ Szerkesztve ]

(#22583) AsakuraDave válasza asdf_ (#22574) üzenetére


AsakuraDave
őstag

Szerintem ilyen nincs. A pénz visszafizetése csak a termék beérkezése és bevizsgálása után történik. EMGA-ba küldtem vissza cipőt és ott amíg nem ment végig az ellenőrzés addig nem jött pénz de utána 1-2napra rá küldték is illetve előtte írtak is, hogy rendbe van a termék kapom a pénzt vissza hamarosan.
Nekem csak az a kérdésem, hogy ha elinditottam egy ilyen kérelmet, hogy élek a 14napos elállásommal és elindul ez a plusz 14napos idő, hogy vissza jutassam a boltba de közbe meggondolom magam mert még használgatom és még is tetszik vagy pont jön rá frissitést stb még se viszem vissza akkor ebből lehet gondom?
Gondolom ez leginkább papírmunka,regisztráció stb ami eddig végbe mehet a visszaküldéssel kapcsolatba amig valójában nem viszem vissza a boltba a terméket.
Erre esetleg azt mondják, hogy 10.000Ft-os reg díj?
Nem tudom mert semmit nem találok ilyen esetről, de nem is írja, hogy ha nem viszem vissza a kérelem után akkor megraknak meg igazából nekik mondhatni csak jó ha még se viszem vissza hisz nem kell papírmunka meg vissza fizetni a zsét. Ergo ez csak egy vevői kis kapu arra, hogy kitold az elállásod lehetőségét 28napra(14nap vételtől a kérelemig +14nap hogy a kérelem után vissza vidd). :F

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#22584) , válasza Lackooo84 (#22579) üzenetére


,
addikt

Én se nevezném annak, viszont mindig mellékelik a Lenovo szerviz munkalapját is, ami alapján viszont meg van javítva a laptop.

(#22585) Lackooo84 válasza , (#22584) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

De te gondolom 3 nap után jelezted, ill visszavitted, és erről van valami papír is nem?

The Truth is out there...

(#22586) , válasza Lackooo84 (#22585) üzenetére


,
addikt

A tönkremenetelt követően mindig azonnal szoktuk jelezni a problémát, viszont a Lenovo szerviz papírján az a dátum szerepel, amikor ők elvégezték a javítást. Onnantól kezdve még kb 1 hét, mire mi kézhez kapjuk a laptopot (szállítás).

(#22587) asdf_ válasza AsakuraDave (#22583) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem ilyen nincs. A pénz visszafizetése csak a termék beérkezése és bevizsgálása után történik.

Nem kell megkapnia, nem kell tudnia megvizsgálni. Ha már úton van futár/posta által, és mondjuk utolsó naposak, mert a végére hagytad a visszaküldést, akkor hiába nincs ott az áru, vissza kell küldeniük a zsetont. Aztán hogy megteszik-e vagy sem, az más kérdées.

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

(4) Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az (1) bekezdésben meghatározott összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. Nem illeti meg a vállalkozást a visszatartás joga, ha vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

[ Szerkesztve ]

(#22588) asdf_ válasza , (#22584) üzenetére


asdf_
veterán

És amúgy mik állnak a munkalapon elvégzett munka cimszóval? Mit csináltak rajta minden egyes esetben?

(#22589) , válasza asdf_ (#22588) üzenetére


,
addikt

"Alkatrész csere", illetve "Javított elektromos alkatrész". De volt olyan is, hogy nem is írtak oda semmit.

(#22590) Lackooo84 válasza , (#22589) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Minden egyes alkalommal amikor te leadsz valamit javításra arról jegyzőkönyvet kell kapnod, mikor adod le, milyen állapotban, milyen hibákkal. Ehhez mindig ragaszkodni kell, mert kötelező. Ha hagytad, hogy felületesen kezeljék a papírmunkát, akkor abból neked lesz csak károd.

The Truth is out there...

(#22591) ToZala válasza Lackooo84 (#22580) üzenetére


ToZala
csendes tag

Írtam....azt is leírtam, h mi a probléma...erre visszaírták, hogy akkor vissza kell adni a viszonteladónak és ők cserélik :D

(#22592) ToZala válasza , (#22582) üzenetére


ToZala
csendes tag

Szintén....kb 12 éve van meg egy logitech g9x azóta is hibátlan.....ez idő alatt elfogyott 3 razer deathadder és most a g502 hero :D

A kérdés, hogy akkor is gariztatják, ha nem ott vettem az egeret? :o

(#22593) , válasza , (#22582) üzenetére


,
addikt

Annyival kiegészíteném a hozzászólásom, hogy nekem mindig volt Logitech garanciapapírom is, tehát nem csak a bolti garancialap.

(#22594) , válasza ToZala (#22592) üzenetére


,
addikt

Az egy szerviz neve/címe, nem bolt (hivatalos Logitech márkaszerviz).

(#22595) , válasza Lackooo84 (#22590) üzenetére


,
addikt

A leadás/visszakapás csomagküldéssel történt, nem személyesen, nem kaptunk semmiféle egyéb papírt, csak a Lenovo szerviz munkalapját, de azon is fel van tüntetve, hogy milyen állapotban adtuk le, milyen tartozékokkal, modellszám, típusszám, és hogy milyen hibajelenségeket tapasztaltunk. Ezen kívül még a javítás megkezdésének a dátuma szerepel rajta, a javítás befejezésének a dátuma, meg pecsét.

(#22596) AsakuraDave válasza asdf_ (#22587) üzenetére


AsakuraDave
őstag

Ennél a boltnál nekem kell személyesen vissza vinnem a terméket, nincs futár semmi.
Máshogy nem is tudnám eljátszani ezt, hogy az elállás után nem viszem vissza mert jön érte a futár. Legalábbis EMAG-nál ők küldtek futárt érte.

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#22597) asdf_ válasza AsakuraDave (#22596) üzenetére


asdf_
veterán

Ennél a boltnál nekem kell személyesen vissza vinnem a terméket, nincs futár semmi.

Nem kell személyesen, saját költségen küldheted futárral.

Máshogy nem is tudnám eljátszani ezt, hogy az elállás után nem viszem vissza mert jön érte a futár. Legalábbis EMAG-nál ők küldtek futárt érte.

Ott is előfordulhat olyan eset, hogy már vissza kell fizetniük, de még nincs náluk a termék: a visszatartás jogát nem alkalmazhatja a bolt, ha vállalta a termék visszaszállítását. Tegyük fel,, hogy dec 23-án este elállsz, utána karácsony, utána hétvége, utána két ünnep közt, utána újév, aztán van még két munkakanap az év elején és ha ezidő alatt nem sikerült elszállítaniuk -mivel volt 14 nap alatt összesen 6 munkanap, nagy esély van rá- akkor is visszajár a pénz a 14. napon.

(#22598) FrankMar97


FrankMar97
újonc

Sziasztok!

Néhány napja lefoglaltam több olcsó szállást, különböző időpontokra a szallas.hu oldalon.

A mai napon kaptam tőlük egy levelet, melyben az egyik szállásom helyett másikat kell foglaljak, és előre ki kell fizetnem a különbözetet, amit a leutazást követően kapok vissza. Alább csatolom a levelet:

Ezzel annyi a problémám, hogy a javasolt szállás sokkal rosszabb helyen van (városközpont helyett városszélen) és fele akkora a mérete (40nm helyett 20nm).

A felhasználási feltételek kimondják:
"A Partner köteles haladéktalanul értesíteni a Szallas.hu Zrt.-t és a Felhasználót, ha a Foglalással vállalt eredeti szerződéses
kötelezettséget nem tudja teljesíteni. A Partner ebben az esetben köteles a Felhasználó részére helyettesítő szolgáltatásként ugyanolyan,
vagy a Felhasználó részére ráfizetés nélkül magasabb színvonalú szálláshelyet biztosítani (továbbiakban: „Helyettesítő Szolgáltatás”).
A Helyettesítő Szolgáltatásnak az eredeti szolgáltatás alapvető jellemzőinek meg kell felelni (száma, komfort fokozat, a szálláshely
elhelyezkedése, földrajzi távolság, településen belüli elhelyezkedés, önálló használatú területek). A Helyettesítő Szolgáltatás
igénybevételének esetleges plusz költségei a Partnert terhelik (pl: az eredeti és alternatív szállás közötti árkülönbözet, a Foglalással
érintett Felhasználó utazási többletköltségének a megtérítése, vagy az alternatív szálláshelyre való utaztatása, stb.)."

Illetve az is érdekes dolog, hogy ha a szállásadóm hibázott miért is nekem kell előre fizetni a többletet amit majd az utazás végén kapok vissza (márha azt a covid helyzet lehetővé teszi). Miért nekem kellene fizetnem, ha technikai a probléma?!

A kérdésem az lenne, hogy most át akarnak verni, vagy ez tényleg így működik?
Illetve ha ténylegesen át akarnak verni melyik hatóságot kereshetném ez ügyben, hogy a későbbiek során tanuljanak az esetből?

Köszönöm a segítségeteket! :R
Frank

(#22599) mauimagic


mauimagic
aktív tag

A B-tel nevű társaságnak Október 9-én visszaküldtem egy telefont gariztatásra, néhány fenyegető email és 1 hónap után telefonon közölték, hogy nem garis.
Azt kértem tőlük, hogy küldjék vissza a szervízmunkalappal együtt, mert szeretnék a Fogyasztóvédelemhez fordulni.

Ezt emailben is leírtam nekik, mert sejtettem, hogy nem lesz könnyű meccs...

November 4-én küldtem nekik az utolsó emailt, azóta se válasz, se a telefon nem jött.

Pontosan hogyan kell nekikezdeni egy fogyasztóvédelmi panasznak?

(#22600) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Szombaton vettünk az Aldi-ban egy álló LED-es dimmelhető lámpát, gyerekszobába szántuk, de a legkisebb fokozaton is elég erős, így visszavinnénk, már ha lehet. Nem tudjátok, vajon erre van mód? Visszaveszik vajon?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.