Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22951) nyul105 válasza Floyd80 (#22950) üzenetére


nyul105
senior tag

Huh, köszi neked is. Próbálom értelmezni az én esetemre.
Tehát ha a vételárat adják vissza, akkor nem monshatok semmit? Ez így elég szomorúan hangzik, így aztán könnyù akciózgatni -20% meg -25%kat...
Nyitok egy shopot, tele full olcsó akciókkal, de az akciós cuccok helyett féltéglát küldök, aki panaszkodik annak visszaadom a vételárat.
Persze a normál áras termékeket meg kiküldöm...
Ez de baromság... :W

(#22952) b.


b.
félisten

Sziasztok! van egy RTx 2070 Asus Rog Strix kártyám, még 1 év garis, PCX hez szól.
Mostanában többször megfagyott a kép és ma egyszer megjelent pár színes kocka a képen, ami ugye nem jó ómen egy VGA nál.
Néztem hogy jelenleg- nem meglepő módon- nincs náluk 2070 kártya, 2060 van Manli ami ugye gyengébb teljesítményű és hűtésű,és 3070 van Én úgy tudom hogy ilyenkor lassabb rosszabb kártyát nem ajánlhatnak fel helyette, de kérdés, hogy a pénz vissza fizetést, ha egyáltalán felajánlják el kell e fogadnom? mert a jelenlegi helyzetben azon az áron csak egy 2060 férne bele náluk,.265 ezer forintért vettem 2 éve.
Úgy gondolom vagy egy Strix 2070 vagy ez fölötti kártyát kellene biztosítaniuk.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#22953) LuckyL válasza b. (#22952) üzenetére


LuckyL
őstag

ha jótállásod van, akkor is teljesen szabályos ha csak a vételárat adják vissza
ha csak "garanciád" van (ez egy fantázianév, bármit takarhat), akkor meg kell nézni mik a garanciális feltételeik, bármi lehet, mert ez önkéntes, nem kötelező (100x leírtuk már it a topikban, hogy meg kellene nézni vásárlás előtt, de persze senki sem nézi meg)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22954) b. válasza LuckyL (#22953) üzenetére


b.
félisten

Elolvastam részletesen vásárláskor is.NIncs rajt külön hogy garanciua és jótállás.
A garancialevél szerint alapból 12 hónap jótáállás van minden termékre, amennyiben ennél hosszabb azt a garancia levélen lévő dátum jelöli.Azon pedig az van hogy garanciaidő érvényessége 2022.02.13. ( 2019 ben vettem)

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#22955) Floyd80 válasza b. (#22952) üzenetére


Floyd80
addikt

Javítás, csere majd árleszállítás, elállás.

Első kettő: a hiba jellegéből adódóan nem javítható + 2070 sehol nincs, kilőve. Bár most volt valami hír, hogy megint beizzították a 2060-as gyártósort, lehet a 70-est is. :) Szóval felajánlhatja, hogy várj egy két-három hetet, amíg megpróbálják beszerezni, az még nem aránytalan várakoztatás.

A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A kialakult bírói gyakorlat értelmében a 15 napot főszabálynak kell tekinteni, amitől adott esetben megengedhető az eltérés, de csak megfelelő indokkal, a fogyasztó aránytalan sérelme nélkül.

A Ptk. nem részletezi a csere tulajdonságait, de köznapi értelemben ugyanazt kellene adniuk. Szerintem már az sem klasszikus cser,. ha egy másik márkájú 2070-est adnak, hiszen nem arra szerződtél. Mindegy, ha egy most hasonló értékű 2060-ast ajánlanak fel, az nem csere, hanem valami külön megállapodás + aránytalan, mert lehet a 2060 most 220 ezer, de a 2070 meg 300 ezer, tehát nem igazán nézheti mostani 2060 árát a régi 2070-es árához, itt már lehetne kárról beszélni.

Megtartod a kártyát, de valamit visszatérítenek, szintén nem opció, mert nem használható rendeltetésszerűen.

Marad az elállás szerintem és vissza a 265 ezer.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22956) b. válasza Floyd80 (#22955) üzenetére


b.
félisten

Igen én is ezt gondolom hogy 265 ezerért nem lehet venni hasonló tudású kártyát jelenleg elég különleges helyzet van. tehát igazából azzal is kár ér, ha csak vissza adják a pénzt beszerezhetlenségre hivatkozva vagy arra hogy most 265 ezerért egy az enyhemnél olcsóbb és rosszabb kártyát adnak . 3070 kapható náluk, az meg gondolom fordítva aránytalan rájuk nézve, de a 2060 meg rám nézve és az akkori ár vissza juttatása sem méltányos. Eléggé gáz helyzet van.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

(#22957) Exodion válasza b. (#22956) üzenetére


Exodion
aktív tag

Nem kell aggodni ;). Elkuldod a pcx-nek, ok kiprobaljak. Ha "jo" (nem tapasztaljak az altalad jelzett hibat, barmilyen okbol) visszakapod hogy semmi baja; ha ok is ugyesek akkor kiderul hogy hibas (lehet te vram hibaval kuldod be ok meg kotyogo ventivel kuldik tovabb, de te errol nem is fogsz tudni :DDD) es megy tovabb a ramirishez. A ramiris felrakja egy polcra es varnak 1-2 hetet hatha "meggyogyul" aztan ok IS tesztelnek. Ha naluk minden oke mar kapod is vissza megint es kezdheted elorol. Ha naluk IS jelentkezik az a hiba amivel a pcx leadja, akkor megy tovabb a story es indul a kartyad egy ormotlan hosszu, idegtepo utra az asus csehorszagi szervizkozpontjaba (3-4nap es jon is vissza a legtobb esetben, csak amikor itt jar te mar 3-4hete varsz... szinten tapasztalat). Ok meg mar a ramiris altal jelzett hibat nezik ami nem feltetken az amit a pcx jelez es nem feltetlen az amit te jeleztel (megtortent esetem az ipon+ramirissel).
Na de ha a kartyad nem javithato akkor nem a bolt csereli hanem az asus. Viszont hogy mit kapsz:
- refurb 2070S
- 3060
- jovairas
az passz

[ Szerkesztve ]

(#22958) Floyd80 válasza Exodion (#22957) üzenetére


Floyd80
addikt

Ezért is fordultam egyből az NZXT-hez, pedig még él az Aqua garancia, bár gondolom nem mindenhol ilyen rugalmasak (számla meg destroy videó). A szállítási bakit leszámítva kb. 2-3 hét alatt le van tudva és ebben benne volt a karácsonyi kiesés is. Ha visszamegy a magyar boltba, még most se intéznék a cserét a nagykerrel. Bár itt számított az is, hogy a magyar kisker ott legyen a honlapjukon, mint partner.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22959) Floyd80 válasza b. (#22956) üzenetére


Floyd80
addikt

Próbálkozz esetleg az ASUS-nál, lehet kapsz valami jobb opciót tőlük, nem biztos, hogy nézik, hogy még él a magyar jótállás. ASUS RMA (asus-europe.eu)

Ha visszaadják a vételárat, jogilag nem ér kár, hiszen a kártya már avult azóta.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22960) MaxxDamage válasza Exodion (#22957) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Lehet van Asusnál "csere" darab és akkor arra 2 év garit is kap (ha pl. javított) de ha új akkor 3 év tudtommal. Cseheknél (RMA) bármi lehet. Itthon nem foglalkoznak VGA-val, hivatalosan a Csehekhez (Asus RMA) kerülnek a VGA-k. (Asus) :K

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22961) Exodion válasza Floyd80 (#22958) üzenetére


Exodion
aktív tag

Igen, ezt a Corsair is eleg komolyan veszi. Nekem egy Roccat vulcan billentyuzetrol pattogott le a feher festek. Nem kuldtem vissza az alzanak.... Roccat felkeres, szamlat csatol (pedig ceg nevere vettem mert a munkahelyem visszafizette az arat :D) leirtam mi van, 2het mulva itt volt a vadi uj bilantyuzet egy kis uzenettel hogy a rosszal azt csinalok amit akarok :R .

Az ASUS-nal nem tud probalkozni sajnos. Komponensekre nem foglalkoznak vegfelhasznalokkal, csak a retail lancon keresztul fogadnak RMA-t. Ezzel is futottam tavaly mar jo sok kort.

MaxxDamage: Nekem mondod :DDD . Itt szenvedtem tavaly az ASUS kartyaval meg az ipon/ramiris komboval. Alig birtam az asus cseh szervizkozpontjanak 2. alkalommal elkuldeni a hiba konkret leirasat, mert masodszorra se tudtak hogy mivel kene foglalkozni. Nagy nehezen 33email utan tovabbitottak es bumm azonnal csere a kartya, csakhat ekkor mar 6honapos 2. javitasnal jartunk szoval meg ~2.5honap volt visszakapni a penzem egy bekelteto utan...

[ Szerkesztve ]

(#22962) MaxxDamage válasza Exodion (#22961) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Nekem elsőre cserélte a Cseh Asus RMA a kártyám, pedig csak "ROG színkódolt terhelésjelző" fény nem jelzett (halt be) :D -Asus Matrix Platinum GTX980Ti- és azon volt még 1 év garim (se) és a csere kártyán lett 2 év gyártói garim.
Nekem is iPon intézte, kicsit levelezgettem velük és úgy gyorsítva az ügymeneten. Ramiris-el is leveleztem (Magyarországi Asus adta meg őket, mint nagyker), pozitív tapasztalat.

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22963) BaLee


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Van valakinek tapasztalata, hogy a nagyobb cégek mennyire szokták elfogadni a békéltető testület döntését, ajánlását? Konkrétan a Vodafone-ról van szó, gondolom elég hülyén vennék ki ha a panaszom elutasításában ők ajánlják, hogy forduljak a békéltető testülethez aminek az esetleges számomra pozitív ajánlását nem fogadnák el...

Bár ettől a cégtől lassan minden kitelik. De egy ügy során most már harmadszor akartak hülyének nézni úgyhogy most már beleteszem az energiát én is...

(#22964) Lackooo84 válasza BaLee (#22963) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezekről van egy pontos lista melyik cégek vetik alá magukat a döntésnek, és melyek nem.

The Truth is out there...

(#22965) BaLee válasza Lackooo84 (#22964) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Hmm ha ez lesz az a lista akkor sok jóra nem számítok. :DDD

Azok között nem szerepel akik alávetik magukat a döntésnek de az együtt nem működő vállalkozásoknál többször is. :)

(#22966) Lackooo84 válasza BaLee (#22965) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Igen, akkor ez bukó, ezért küldtek oda. :D

The Truth is out there...

(#22967) ETOM


ETOM
addikt

Sziasztok! Garanciába visszaküldtem egy aoc monitort.

Eltelt pár nap majd jött egy ilyen:
"Bejelentett szerviz igényével kapcsolatban, tájékoztatjuk hogy a szóban forgó AOC Monitor hazai forgalmazású és a szakszerviztől azt az információt kaptuk, hogy a monitorok javítását az ő Call Center-ük intézi az ügyfeleknek. Így kérjük vegye fel a kapcsolatot velük az alábbi számon:

06 1 800 1640 (local tariff)

Így a társosztályunk visszaküldi Önöknek a készüléket.

Megértését Köszönjük!"

Ez nekem új.. miért nem küldik át ők vagy ez így rendben van? Emagos vétel sajnos. :DDD Mondjuk eltelt egy hét újra elküldték ezt. Nem tudom mire várnak, hogy örüljek ennek..

:R

[ Szerkesztve ]

(#22968) Superhun válasza ETOM (#22967) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Mikor vetted? Magánszemélyként vagy cégként?

Üdv!

(#22969) BaLee válasza ETOM (#22967) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Sok mindennel van így főleg laptopoknál. Érdemes előtte rájuk írni gariztatás témában ha viszont írtál és ők küldették vissza hozzájuk akkor neccesebb. Bár ha neked pénzbe nem került a küldés akkor "csak" az időddel szórakoznak.

(#22970) ETOM válasza Superhun (#22968) üzenetére


ETOM
addikt

Magánszemélyként tavaly nyáron. De ma átadták a postának jön vissza. Ennek sok értelme volt :DDD

BaLee
Értem, köszi. Nem kérdeztem rá csak simán az emag fiókomból indítottam rá a garanciáztatást.
Remélem az aoc szerviz jobban áll hozzá. Na meg, hogy egészbe kapom vissza :DDD

(#22971) koby11h


koby11h
aktív tag

Újabb emag vásárlás, újabb letöltött garanciapapír amin a sorozatszámnak semmi köze a termék csomagolásán és a terméken lévő sorozatszámhoz.
Ennek egyenes következménye részemről az újabb reklamáció, részükről pedig az ígéret, hogy kapok a jó sorozatszámmal megegyező garancialevelet.
Ez kinek jó? :F :W

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#22972) Floyd80 válasza Floyd80 (#22945) üzenetére


Floyd80
addikt

Második kiszállítás NZXT német raktárból kishazánkba. Megint visszament, március van.

Hi there,

It appears the package is being returned to sender. :W

Can you provide us your address in the following format:

Your full name:
Shipping Address (In this format)
-Address Line 1
-Address Line 2
-City
-State/Province
-Country
-Postal Code
Phone number:

Thank you!

Megadtam két telefonszámot is, +36 nélkül, e-mail címet, ok mondták frissítik az adatok küldik újra rögtön, és persze megint nem küldtek tracking számot, pedig 2x is kértem, de bármit írok, csak napok múlva válaszolnak.

De a qrva UPS is elmehet oda, mert ha felhívom őket, név, telefon, cím nem tudnak keresni, csak tracking számra.

Ez komolyan ez megtörténhet?

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22973) allein


allein
addikt

Sziasztok. Adott egy magyar oldal ahol regisztráltam CV készítes miatt, megadtam a kártya adataimat, levontak az elején 1000 ft-ot. Azóta nem foglalkoztam velük és mivel arra hivatkoznak, hogy én egy előfizetést vásároltam, 6000 ft. -ot akarnak levonni. Váltottam pár levelet velük, sajnos hiába írtam, hogy semmit nem szeretnék már a weboldalukon, ragaszkodnak ahhoz a 6000 ft-hoz. Írja az ügyfélszolgálatos csajszi:

“Kedves István!

Köszönöm az e-mailjét.

Sajnos nem így működik. Tehát, ha egy hónapig nem használja telefonját vagy kábeltévéjét, akkor nem kell fizetnie a megkötött szerződésért? Hát persze, hogy! Ha van edzőtermi tagságod, és nem edzel az egész hónapot, akkor nem kell fizetned a tagságért? Hát persze, hogy! Amint befizette, azonnal eltávolítjuk adatait.”

Írtam nekik, hogy ne próbálkozzanak többet a levonással, de mindenképpen azt javasolják, hogy fizessek mert ellenkező esetben plusz költségek is lesznek:

“Azonban kérem (többletköltségek elkerülése érdekében), hogy a kifizetetlen összeget(ket) az alábbi fizetési linken keresztül rendezze”

Írtam, hogy nem szeretnék fizetni és a fogyasztóvédelemhez fordulok. A mai válaszuk:

“Kedves István!

Köszönöm az e-mailjét.

Nem tudunk folyamatosan emlékeztetőket küldeni Önnek, és semmi sem történik, ezért további jogi lépéseket kell tennünk, amelyek több költséget is magukba foglalnak.”

Szerintetek kihez forduljak segítségért?

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#22974) Exodion válasza Floyd80 (#22972) üzenetére


Exodion
aktív tag

Miota teged ezzel szivatnak nekem mar a 2. LED vezerlo skydance dimmerem is megjon kinabol pedig multhet penteken rendeltem es penteken szallitjak :D. Lehet meg az aliexpresses CCT led szalagom is hamarabb befut?

Viccet felreteve, nem igazan van tapasztalatom NZXT-vel ilyen teren, a Roccat meg a Cooler Master viszont ettol fenyevekre jobb volt. Amugy amikor nekem a roccat csere billentyuzetet kuldott UPS-el SMS-t meg email-t is kaptam rola. csomagszomot nem kuldtek de a UPS sms-ben/email-ben is bennevolt :( .

(#22975) Josi válasza allein (#22973) üzenetére


Josi
aktív tag

Melyik oldal ez?

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#22976) allein válasza Josi (#22975) üzenetére


allein
addikt

Ez lesz az [link]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#22977) asdf_


asdf_
veterán

Hááááát

Mi újul meg? :F

Valamint:

A fizetés után azonnal letöltheti önéletrajzát, és lemond az elállási jogáról. 7 napos teljes hozzáférést a személyes fiókjához, ezzel az önéletrajzait szerkesztheti, készíthet kísérőleveleket vagy használhatja az összes többi funkciót. A próbaidőszak után fiókját havonta automatikusan meghosszabbítjuk 5999 forintért, és továbbra is használhatja az összes funkciót. A fiókját bármikor lemondhatja.

Nem lehet mondani, hogy nem tájékoztattak, de persze egyértelműen átverésre épülő oldal.

Én köszönetként a főoldalon levő Apple, Nike, Google logók minden bizonnyal engedély nélküli használatát mindenképp jelezném a jogtulajdonosnak :D

[ Szerkesztve ]

(#22978) Josi válasza allein (#22976) üzenetére


Josi
aktív tag

Nem vagyok jogász, de ha elolvastad a felhasználási feltételeket, akkor ott leírták:
3. Amennyiben előfizetéses szolgáltatásainkat használja, elfogadja, hogy:
4. Az előfizetés kezdeti 7 napos próbaidőszakra szól;
5. Ezt követően előfizetése automatikusan, havonta folyamatosan megújul, amíg Ön nem mondja le (még akkor is, ha nem fizeti be a Díjainkat); és
6. A Feltételeknek megfelelően bármikor lemondhatja az előfizetését.
7. Ennek megfelelően, ha a díjakat előfizetés alapján fizeti:
8. Engedélyez nekünk vagy fizetésfeldolgozónknak, hogy az első 7 napban a fiókja létrehozása és / vagy a Szolgáltatásaink első használata után azonnal beszedje a vonatkozó első fizetési díjat, és ezt követően minden hónapban beszedje az esetleges visszatérő előfizetéseket fizetési számlázási módszerének megfelelően mindaddig, amíg le nem mondja az előfizetését nálunk.

Sajnos egyre több helyen ezt játsszák, (állítólag a te kényelmed miatt) hogy automatikusan hosszabbodik, ha nem mondod le.
Szerintem keress ügyvédet, vagy fizesd meg a tanulópénzt.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#22979) allein válasza Josi (#22978) üzenetére


allein
addikt

Köszönöm szépen, valószínű először a fogyasztóvédelemnek fogok írni még mielőtt ügyvédet keresnék. Azèrt ez vicc, hány olyan külföldi oldal van pl. ahol mondjuk megterhelik az automatikus rendelést és utána jelzed, hogy nem akarod és szó nélkül visszautaljàk a pènzt.

#22977 asdf_ pont ezen gondolkodtam én is amikor a logókat megláttam :K

[ Szerkesztve ]

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#22980) LuckyL válasza allein (#22979) üzenetére


LuckyL
őstag

én egy ellentétes tanácsot adnék
eszedbe ne jusson fizetni
jelezd nekik emailben és (ha meg akarod nyugtatni magad) tértivevényes levélben hogy nem kéred a szolgáltatást
teljesn kizártnak tartom hogy bármiféle jogi lépést tegyenek

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22981) allein válasza LuckyL (#22980) üzenetére


allein
addikt

Hova küldjem a tértivevényt :DDD

CVmaker B.V.
Herengracht 458
1017CA Amsterdam
The Netherlands
CoC: 70894027

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#22982) Semin válasza LuckyL (#22980) üzenetére


Semin
senior tag

+1

@allein
Undorítónak tartom, hogy pont az álláskeresőket akarják lehúzni.
Már a válasz email stílusa is "bicskanyitogató". Ilyet komoly cég válaszban nem ír le.
Egyértelmű átverős oldal, rejtett költségekre épít stb.

Fizetni nem szabad.
Jön még pár email, hogy dádá meg fizess 12000000-et stb.
Írd le nekik, hogy az ügyvéded megtette a feljelentést csalás miatt, majd erre nem jön több válasz.

[ Szerkesztve ]

(#22983) Floyd80 válasza Exodion (#22974) üzenetére


Floyd80
addikt

Hát ez egy Olsen-banda a javából, napokig nem válaszolnak...és nem tudsz mit csinálni, ha nem küld tracking számot a feladó az UPS nem ad ki semmit, ma is próbálkoztam. Mondom csak tudják, hogy egy futár járt-e egy címen, névre keresni stb., nem-nem tudják, csak csomagszám.

Február 1: Calvin ír, hogy visszament a csomag, válaszoltam, hogy nem keresett senki stb.
Február 10. Rájuk írok, hogy mi a f-sz van már, pontosabb plz update this topic.
Február 19: Joseph, megkérdezi újra a telefonszámom, erősítsem meg az adatokat, küldik újra. Küldtem két telefonszámot, email + kérem a tracking számot. :DDD
Február 20, Xander megköszöni az adatokat, frissíti a shipping adatoka, ígéri.
Február 25: esedezem a tracking számért
Március 1: Joseph, It appears the package is being returned to sender. :DDD

Amit gondolok most, Xander b.tt frissíteni az adatokat, Joseph meg újra lehagyta a csomagról a telefonszámot vagy rossz formátumba tette rá (UPS szerint telefonszám nem volt a csomagon, de azok is kamuznak: 2021-01-21 19:24 Vecses, Hungary, The company or receiver name is incorrect. This will delay delivery. We're attempting to update this information)
2. Joseph olyan hülye, hogy bár írt február 19-én még mindig az első szállítást nézi.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22984) Floyd80 válasza allein (#22981) üzenetére


Floyd80
addikt

Szintén azt mondom, hogy egy fillért ne fizess nekik. Évekkel ezelőtt valamelyik ingatlanos oldal ugyanezt játszotta, ingyen hirdetés 30 nap, utána ha nem deregelsz, akkor számláztak díjat. Vagy az ingatlan.com vagy ingatlanbazar.com, vmi ilyesmi. Úgy emlékszem jogtalanul számláztak.

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22985) asdf_


asdf_
veterán

Volt anno egy nagyobb balhét kavart ügy, ingyenes hirdetés, ami ilyen megújuló fizetősbe vándorolt át anno, tehát valamilyen szinten analóg, esetleg érdemes lenne megguglizni, hogy ott mi lett a történet vége. ingatlandepo.com meg weltimmo a keresőszavak.

(#22986) LuckyL válasza allein (#22981) üzenetére


LuckyL
őstag

na ezek aztán főleg nem fognak ide jönni pereskedni 5000 ft ért :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22987) Superhun válasza allein (#22973) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Én sem fizetnék, viszont kérdés, hogy meg tudod egyáltalán akadályozni, hogy levonják a 6 ezret? Mert ehhez törölni kéne a kártyaadataidat a rendszerükből, amit ilyen high-tech felületen lehetetlen megtenni...

[ Szerkesztve ]

(#22988) BaLee válasza allein (#22979) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Fogyasztóvédelemmel nem fogsz sokra menni, mivel nem magyar székhelyű a cég. Ügyvéddel sem biztos, mert igazából minden le van írva az oldalon ráadásul felesleges is mert egy évekig elhúzódó sz*arság lehet belőle pár 1000Ftért. Időd nem ér annyit amíg bíróságra rohangálsz. Legjobb esetben visszakapod azt a 6000Ft-ot amit levontak pár év múlva...

Amúgy hogy tudták automatikusan levonni a havidíjat? Beírtad a kártyaadataidat egy ilyen oldalra? Ha igen az elég nagy hiba volt. Ha paypallel fizettél akkor ott viszont a paypal oldalán meg tudod szüntetni az ilyen feliratkozásokat.
Ha nem tudták levonni akkor csak szimplán ne foglalkozz velük, nem fognak email irogatásán kívül nagyobb energiát fektetni abba, hogy beszedjéj azt a 6000Ft-ot.

[ Szerkesztve ]

(#22989) asdf_ válasza Superhun (#22987) üzenetére


asdf_
veterán

Az a gond, hogy erre szerintem csak az új bankkártya a megoldás (szerintem a banknál nem lehet letiltatni egy előleg jóváhagyott dolgot, de még az is lehet, hogy igen, a 999 Ft-os fizetés alapján). Az meg pont annyiba kerül, mint amennyivel le akarják húzni.

(#22990) LuckyL válasza asdf_ (#22989) üzenetére


LuckyL
őstag

ha arra hivatkozol a bankban, hogy azt sejted illetéktelen kezekbe kerültek a kártyaadataid akkor ők fogják fizetni a tiltást és az új kártyát
(mivel ha tényleg ellopják a pénzed az az ő káruk lesz)

ha nem mondassz semmi okot csak letiltatod akkor meg te fogod

szivesen a lifehack-et :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22991) Floyd80 válasza asdf_ (#22985) üzenetére


Floyd80
addikt

Ezek is külföldiek voltak.

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság (NFH) 2012 februárjában bejelentette, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) pernyertessége érdekében beavatkozóként kíván részt venni abban a közérdekű perben, amelyet a GVH 2011. december 22-én a www.ingatlandepo.com és www.ingatlanbazar.com ingatlan-hirdető oldalakat üzemeltető Experient Enterteiment Ltd. (Of Suite 15, Oliaji Trade Centre, Victoria, Mahe, Seychelles) valamint a Weltimmo S.r.o (Eötvösa 57/20 Komárno 594505, Szlovákia) ellen indított.

A fogyasztók számára kedvező döntés született az ingatlandepo perben | Fogyasztóvédelem – Innovációs és Technológiai Minisztérium (palyazatelokeszites.hu)

10 milliós büntetés az ingatlanbazar.com/Ingatlandepo.com üzemeltetőjének - Ingatlanhírek (ingatlanhirek.hu)

Ingatlan: Ingatlandepo-ügy: utólag is ellenőriz a GVH | hvg.hu

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#22992) allein válasza BaLee (#22988) üzenetére


allein
addikt

Nem vontak le semmit :N ilyen esetekre és minden más internetes vásárlásra egy olyan kártyám van amin állandó “0” huf a limit, én adom meg az összeget és az időintervallumot amíg az adott összeg és időlimit elérhető. Ezért sipákol a csaj emailben, szeretné ha kifizetném a 6000 ft-ot :D

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=allein

(#22993) BaLee válasza allein (#22992) üzenetére


BaLee
addikt
LOGOUT blog

Akkor csak simán ne foglalkozz vele. Nem kötöttetek szerződést meg semmit, nem adtad meg az adataidat, nem írtál alá semmit, max virtuálisan kattintgattál párat. Nem fognak ebbe energiát fektetni.

(#22994) Vikusz77


Vikusz77
tag

Sziasztok!

Egy egeret garanciáztatok a Media Marktnál.
Két év garancia volt rá, nem sokkal a vége előtt döglött be.
Most írtak, hogy nem gazdaságos a javítása, fáradjak be a boltba.
Kérdésem, hogy én vagy a bolt joga eldönteni, hogy kapok egy új terméket vagy visszafizetik az árát.
Jelenleg is árusítják ezt az egeret, de most 12 ezer Ft helyett már kb. a duplájába kerül.
Ezért szeretnék a pénz helyett, ha lehet egy másik egeret kapni.
Csak nem tudom, hogy ezt kinek a joga eldönteni.

Előre is kösz a segítséget!

(#22995) LuckyL válasza Vikusz77 (#22994) üzenetére


LuckyL
őstag

abszolút a bolt joga eldönteni
(van itt a topikban aki máshogy tudja, de én csak a saját véleményemet tudom írni és amit kiolvasok a jogszabályból)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22996) Superhun válasza Vikusz77 (#22994) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Ha 1 év jótállás és +1 év gyári garancia volt az egérhez, akkor semmit sem tehetsz, el kell fogadnod, amit a bolt felajánl.
Ha 2 év jótállást kaptál, akkor meg lehet próbálni kardozni azért, hogy ne csak simán pénzvissza legyen, de ebből nagy eséllyel évekig húzódó per lesz, ergó ez esetben is érdemes elfogadni, amit a bolt felajánl.
Max annyit tehetsz ilyenkor, hogy direktben a gyártóval gariztatsz, de ezzel már elkéstél, mert a boltba vitted, akik ki tudja hova küldték és ki tudja mit csináltak vele...

(#22997) asdf_ válasza allein (#22992) üzenetére


asdf_
veterán

A szolgáltatás lemondását én mindenképp elintézném, tehát egyszer, utoljára belépnék a fiókba (ezen tevékenységemet akár képileg rögzíteném is). Aztán innentől kezdve lutri, hogy utánad mennek-e külföldről 6e Ft-ért. Én mindenképp jelezném a bankkártyaszolgáltatóm felé is a dolgot, hogy itt, ekkor, ezért fizettem egy megtévesztő oldalon (kérésre bankkártyaszám, fizetési dátum adatoikat szívesen megadod a beazonosítás végett), a kártyatársaságok nem szeretik az elégedetlen ügyfeleket és megvonják a kártyaelfogadói státuszt a problémas ügyfelektől. Ezen kívül a "Több mint 112 872 felhasználó készítette már el önéletrajzát" bizonyosan valótlan , és a "Készítse el önéletrajzát 65% -kal nagyobb eséllyel kap munkát" pedig szintén elhasalna egy GVH bejelntés esetén, ha unattkozol, tedd meg :D

(#22998) Vikusz77 válasza LuckyL (#22995) üzenetére


Vikusz77
tag

Köszönöm, Superhun neked is, akkor nem küzdök velük, elfogadom a pénzt.

Még egy kérdés.
Ugye jól tudom, hogy a termék árán felül, az általam a vásárláskor kifizetett szállítási költséget is vissza kell kapnom ilyen esetben.

[ Szerkesztve ]

(#22999) Superhun válasza Vikusz77 (#22998) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nem, csak a termék árát. A szállítási díj csak 14 napos elállás esetén jár vissza.

[ Szerkesztve ]

(#23000) asdf_ válasza Superhun (#22999) üzenetére


asdf_
veterán

És nincs valami olyan, hogy a hibás teljesítésből eredő károk megtérítését is megnyeri az ember? Hiszen így, ha visszakapja azt árát, és akar venni még egyet, akkor kénytelen az újhoz ismét egy kiszállítási költséget fizetni, az pedig 1 termékhez 2 költség, tehát kára lett.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.