Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22151) koko52 válasza LuckyL (#22144) üzenetére


koko52
veterán

Na megoldódott az ügy. Kicserélik a csomagot saját költségükre! Érdemes volt a fogyasztóvédelmet bevonni, ajánlom mindenkinek! a hangnemből is visszavettek, telefonon felhívtak elnézést kérve.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22152) mefistofeles válasza koko52 (#22151) üzenetére

Én mindenkinek ezt tanácsolnám (fogyasztóvédelem) akit szivat egy kereskedő. Saját példámból tudom, hogy egyrészt -ahogy írod is- ha tudomást szereznek róla akkor általában nagyon megváltozik a viselkedésük, másrészt ha oda kerül a dolog, hogy tényleg be kell vonnod a fogyasztóvédelmet, ők meg nagyon normálisak és viszonylag gyorsan dolgoznak.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22153) spileraaa válasza mefistofeles (#22152) üzenetére


spileraaa
senior tag

olyan esetben ha Romániai oldalukról rendeltem ipon.ro de magyar a cég
fordulhatok vajon a magyar fogyasztóvédelemhez?
mert úgy vettem észre amikor felhoztam hogy a románhoz fordulok úgymond levegőnek néztek vagyis leszarták

Erdély (Románia) Huawei Mate 20 Pro /Huawei Mate 10 Pro/ Xiaomi Redmi 3s Prime / Lenovo A660

(#22154) mefistofeles válasza spileraaa (#22153) üzenetére

Fuh hát azt nem tudom... Talán a legegyszerűbb az lenne, ha megkérdeznéd őket.

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22155) koko52 válasza mefistofeles (#22152) üzenetére


koko52
veterán

Igen. Aznap fordult velük a világ, amikor megkapták a tértivevényt. Gondolom rájöttek, hogy nem csak a pofám jár.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22156) lcee79


lcee79
őstag

Sziasztok!

Lenne egy olyan kérdésém, hogy olyan esetben mit lehet tenni, hogy ha vettem a héten egy Toshiba X300-as winchestert, és az kb 5-10 percig működgetett a gépemben, de mivel összevissza ugrált a sebesség (mert nyilván nem volt már akkor se jó) ujraindítottam a gépet.
És már el sem indult soha többet, a gépem is csak úgy ha kivettem a gépből.
Miután próbálkoztam mindennel, megírtam a a boltnak, hogy nem jó, még aznap este mikor átvettem. Másnap reggel kitöltöttem egy online garancia felületet, a bolt válaszolt is, hogy küldjek képet a temékről hogy biztosan nincs e rajta semmi külsérelmi nyom, mivel én nem csináltam semmit vele, szépen körbefényképeztem, és elküldtem
Erre a bolt visszaírt, hogy ők látnak valami kis icipici hibát és küldjek arról a részről jobb képeket, küldtem is.
Aztán beszéltünk telefonon, és végül is azt mondták, hogy a szerviz csak akkor foglalkozik a termékkel, ha teljesen hibátlan, és le fogják ellenőrizni.
De küld futárt, és elviszik a terméket, ez ma meg is történt.
Na most kaptam választ, amiben azt írták, hogy ha nem találnak semmit akkor mehet az ügyintézés.
De ha igen, akkor úgy vettem ki, hogy se pénz se winchester.
Ha ez az eset állna fenn, akkor mit tehetek, hogy ne jöjjek ki rosszul?

Köszi!

[ Szerkesztve ]

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

(#22157) , válasza lcee79 (#22156) üzenetére


,
addikt

A külsérelmi nyom az valóban garanciából kizáró ok. A rossz HDD-t ettől függetlenül vissza kell kapnod.

(#22158) lcee79 válasza , (#22157) üzenetére


lcee79
őstag

De hogy lehet bebizonyítani, hogy nem a szállítás közben lett rajt sérülés, ha van, és amúgy olyan kicsi sérülés lehet rajta, amit keresni kell, mert alapból ha körbenézed nem látsz semmit.

[ Szerkesztve ]

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

(#22159) Superhun válasza lcee79 (#22156) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia!

Nem egyszerű helyzet. Ha a HDD valóban nem nálad/általad sérült meg, hanem mondjuk a logisztika során, akkor azt szinte lehetetlen utólag bizonyítani.
Annyit tehetsz még, hogy megírod a boltnak, hogy a jótállás ideje alatt a bolt kötelessége a bizonyítás, azaz azt is a boltnak kell tudni bizonyítani, hogy a külsérelmi nyom és a hibás működés között ok-okozati összefüggés van.

(#22160) lcee79 válasza Superhun (#22159) üzenetére


lcee79
őstag

Ez jó.

Mert ha van is rajt valami fikarcnyi sérülés, akkor az még nem okozhatná, hogy egyáltalán ne műköjön egy hdd.
Ez eleve egy hibás termék volt valószínűleg, és pont kifgtam.
Nem tudom miért nekem kell stresszelni, hogy a végén én fogok rosszul járni.
Arról meg nem is beszélve, ha azt mondtam volna hogy a 14 napon belüli elállás miatt visszaküldöm, akkr meg nem kellene bizonygatni senkinek semmit, és akkor nézegethetnék később a terméket, hogy miért nem jó.
De mivel tényleg nem működik, ezért küldtem vissza.

[ Szerkesztve ]

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

(#22161) , válasza lcee79 (#22158) üzenetére


,
addikt

Én emiatt szoktam minden csomagbontáskor videofelvételt készíteni, mert már volt olyan, hogy gyakorlatilag lopással vádolt meg egy bolt (nem írták ki konkrétan, de utaltak rá), holott ők nem raktak bele a csomagba egy terméket. Tolvaj ám a jó k. anyjuk, az!
(Egyébként vizesék voltak azok, és meg van az illető csávó neve is, gondolkodtam is, hogy perre viszem az ügyet, de aztán hagytam inkább annyiban, de mindenesetre óriási különbség van aközött, hogy véletlenül nem tesznek bele valamit a csomagba, és aközött, hogy konkrétan becsületsértést követnek el, mert utalást tesznek arra, hogy én loptam el valamit!)

(#22162) koko52 válasza lcee79 (#22158) üzenetére


koko52
veterán

A fogyivédelem felhomályosított, hogy vásárlástól számított 6 hónapig az eladónak kell bizonyítani, hogy nálad sérült meg. Na ezt nem tudják a wbshopok sem és egyből letámadnak, hogy te bizonyítsd be. Akinek kell ez ügyben átküldöm a PDF levelüket.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22163) Superhun válasza koko52 (#22162) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szavatosság esetén 6 hónap, jótállás esetén 1 év ez az időtartam.

(#22164) Đusty válasza koko52 (#22162) üzenetére


Đusty
addikt

Én kérném, köszi. Plussz a fogyasztóvédelem elérhetőségét is, nekik hova érdemes írni? Nem úgy volt, hogy egyedi esetekkel már nem foglalkoznak?

(#22165) lcee79


lcee79
őstag

Köszi a válaszokat!

Megvárom a bolt mit mond,
akár meg is könnyíthetnék a dolgomat és mondhatnák, hogy ok adjuk a pénzt. :)

De majd kiderül jövő héten.

https://www.mixcloud.com/laszloerdelyi2/

(#22166) nyunyu


nyunyu
félisten

Tegnap délután Sugár Euronicsben nézelődtem a hajnyíró kínálatnál, és levettem a polcról egy bontott Philips dobozt, (nem volt ép dobozos ebből a modellből), ráírtak nagyjából megfeleltek az elvárásaimnak, alatta lévő 11k-s árcímke is, így mentem is a pénztárhoz fizetni.

Vevőszolgálati pultnál hölgy kihajtogatta a bontott doboz fülét, félig kihúzva a benne lévő kartont, hogy kivegye a garijegyet, lepecsételje, blokk hozzátűz, ahogy kell, garijegy cuccba visszatol, doboz visszahajtogat, kezembenyom.

Viszont csak itthon vettem észre, hogy a dobozból pont a lényeg, a hajnyíró hiányzik, minden más tartozéka (ilyen fésű, olyan táp) érintetlen csomagolásban megvan.

Ma visszamentem reklamálni, de nem került elő a hiányzó kütyü, nem volt mintadarabnak kiláncolva a pultra.

Cseredarabjuk persze nincs, utolsó dobozt fogtam ki.

Árufeltöltő csajszi emlékezett erre a bontott dobozra, mert valahol máshol találta kallódni, és tegnap reggel tette ki a többi villanyborotva közé, és rakott hozzá árcímkét is.
De ő nem vizsgálta át, hogy mindene megvan-e.

Egy ugyanilyet meg pénteken számlázott ki az egyik eladó.

Vevőszolgálatos hölgy, akinél reklamáltam ugyanaz volt, mint aki a garjegyemet töltötte ki tegnap, szerinte megvolt a dobozban minden kellék, biztos én akarom ellopni. :Y

Nekiállt okoskodni, hogy központból ki kell kérniük a pult feletti biztonsági kamera felvételét, és abból belenagyítva * majd látszani fog, ahogy kivette a garijegyet, hogy akkor minden benne volt-e a dobozban, és ha tényleg hiányosnak látszik, akkor adják csak vissza a pénzemet.

Szerdára ígérték a felvételek visszanézését, akkor adnak választ.

Ilyenkor mi a teendő?
Verni az asztalt, hogy 3 munkanapon belül visszavitt hibás termék esetén kérdés nélkül csere (amit nem tudnak teljesíteni, hiszen az utolsót "hoztam el"), vagy pénz vissza?
(Szerda lesz a 3. munkanap, de a mai reklamációról felvett jegyzőkönyvön mai dátum szerepel, ami a vásárlás+1 nap.)

*: Műholdképről rendszám felismerés a CSI Miami óta létező technológia :DDD

Hello IT! Have you tried turning it off and on again?

(#22167) asdf_


asdf_
veterán

'szér nincs az ilyen pántolva? :F

(#22168) Krisz:85


Krisz:85
csendes tag

Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne:
Az EVGA-n kívűl melyik gyártónál nincs garanciavesztés, ha leveszed a VGA-ról a gyári hűtőt?

Köszönöm.

(#22169) C64 válasza Krisz:85 (#22168) üzenetére


C64
őstag

1 éven belül egyiknél sem!

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22170) koko52 válasza C64 (#22169) üzenetére


koko52
veterán

Nem hát, főleg hogy le vannak ragasztva a csavarok varranty void if removed.
Elég ha a lakkozás ha sérül a csavaron már ugrott is.

[ Szerkesztve ]

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22171) Krisz:85 válasza koko52 (#22170) üzenetére


Krisz:85
csendes tag

OK, de EVGA-nál ez mindegy.
Van még egy gyártó, aki nem hisztizik, ha vizesblokkot akarsz rárakni, de nem az ASUS..

(#22172) C64 válasza koko52 (#22170) üzenetére


C64
őstag

Dehogyis, miről beszélsz?

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22173) chopin42 válasza C64 (#22172) üzenetére


chopin42
őstag

Mit nem értesz? Rajta van egy matrica a csavaron, ha megsérül, ugrik a gari.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#22174) C64 válasza chopin42 (#22173) üzenetére


C64
őstag

1 éven belül nem ugrik!

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22175) koko52 válasza C64 (#22174) üzenetére


koko52
veterán

Ezt te honnan veszed? Én konkrétan rákérdeztem Gainward supportnál tavaly. Ugrik a garancia, mindenféle beavatkozás esetén. Csavarok nálam lakkozva, festve, 2 pedig matricázva is volt.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22176) chopin42 válasza C64 (#22174) üzenetére


chopin42
őstag

De ha letelik az egy év, utána nincs több, akkor sem, ha rajta van a gyári gari. Ráadásul a csavar sérülést simán betudják külső sérülésnek, ami miatt az EGY ÉV is ugrik. Pont. Az más kérdés, ha leműtöd úgy, hogy nem tűnik fel senkinek, majd ha beszarik, visszarakod úgy, hogy az SE tűnik fel, akkor mindne oké. De ehhez iszonyat precizitás kell, meg hajszárító a csavarmatricához, borotvapenge, meg mák. Marhasok.

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#22177) C64 válasza koko52 (#22175) üzenetére


C64
őstag

Az 1 év kötelező jótállás jár akkor is ha szétszeded, az nem lehet kizáró ok, ha szétszedik. Az kizáró ok, ha beázott, fizikailag sérült stb. 1 éven túl már megvonhatja a garanciát a gyártó. Ez van, ez a törvény. Korábban volt már ez téma itt.

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22178) , válasza C64 (#22177) üzenetére


,
addikt

Ha szétszeded, eltávolítod a gyártó által felhelyezett zárómatricákat, az teljes mértékben kimeríti a nem rendeltetésszerű használat fogalmát, és azonnali garanciavesztéssel jár. Nincs az a kisker/nagyker aki így át fogja venni garanciáztatásra.

(#22179) C64 válasza , (#22178) üzenetére


C64
őstag

Nem meríti, te tulajdonod, jogod van szétszedni, de mindenki azt gondol amit akar....

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22180) Exodion válasza C64 (#22179) üzenetére


Exodion
aktív tag

Persze hogy jogod van azt feltetelezni hogy szetszedheted a VGA-t de ez nem USA; igy fuggetlenul attol, hogy te ugy gondolod hogy szetszedtem es ha elromlott akkor jotallas keretein belul intezzetek meg ez nem fog megtortenni.
Ugyanis meg ha hivatkozol is arra hogy az 1eves kotelezo jotallas keretein belul boltnak kell bizonyitania hogy a kartya a szetszedes nelkul is tonkrement volna (ehhez maris mehetsz BT-hez amit majd jol nem fogadnak el kotelezesnek, szoval utanna mehet a par eves pereskedes) es valami csoda folytan a beszallito kikuldi a gyarto szervizebe, a gyarto instant megvonja a termekre vonatkozo szavatossagot es nemhogy ugyanott vagy ahol a part szakad de meg meg is teritheted a beszallito szervizbe juttatasanak koltseget :U .

Krisz:85: Az eredeti kerdesre valaszolva: Csak az EVGA es csak direktben allja a szavatossagi kotelezettseget a hutoborda eltavolitasa utan is. Az 1ev kotelezo jotallas ugyanugy elveszik amint kibontod de szavatossagi igennyel fordulhatsz az EVGA fele. Aki pedig csak abban az esetben fogadja a kartyad ha az oldaluk "Where To Buy" szekciojaban feltuntetett "Authorized Reseller" vagy "Authorized Distributoron" keresztul vasaroltad a kartyat, valamint ha eladod vagy masodkezbol veszed akkor ez is instant buko mert a szavatossag pedig nem szall at az uj tulajdonosra sem.

(#22181) , válasza C64 (#22179) üzenetére


,
addikt

Megvetted, így valóban jogod van szétszedni, akár kalapáccsal szétverni vagy fölgyújtani is, hisz már a te tulajdonod, azt csinálsz vele amit akarsz. Viszont ha nem tartod be a garanciális feltételeket, akkor a kiskernek/nagykernek/gyártónak meg joga van megtagadni a garanciáztatást. Nem véletlenül került oda az a "Warranty void if removed" matrica.

(#22182) Krisz:85 válasza Exodion (#22180) üzenetére


Krisz:85
csendes tag

Köszönöm a választ.
Ez elég undorító annak fényében, h sok csúcskártyához kapható vízhűtőblokk. Gyakorlatilag, ha az ember nem akar elbukni pár százezer forintot, akkor ne vizezze a kártyát, pedig lehetne.
A gyári vizes sem megoldás így, mert a tisztításhoz szét kell szedni. Persze biztos van olyan, aki anélkül is meg merné próbálni, de, ha befolyik a víz a blokk alá, akkor mi van? (és be fog)

(#22183) koko52 válasza Krisz:85 (#22182) üzenetére


koko52
veterán

Ha befolyik akkor elszáll a kártya vagy nem. Vagy több minden. Azért gyártanak mert, mert mint írod van akit nem érdekel és leszedi. Ha pl céges, akkor 1 év után tök mindegy.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22184) FerNandor


FerNandor
őstag

Sziasztok!
Elállással kapcsolatban szeretnék kérdezni. Mintha rémlene egy internetes vásárlások topic, de nem találtam.

Online vásárlás, 14 napon belül vagyok. Decathlon, bicikli külső gumi. Nyilván már használt, kipróbált, tényleg pár alkalom, mert 1 hete vettem át, de nem jó, mindegy is, elvileg indoklás nélkül el lehet állni.
2 dolog:
1. használt, kipróbált termékre is érvényes ez az indoklás nélküli elállás? Mert az oldalukon nem láttam erre vonatkozólag semmit, de a rendeletben sem. Lehet, hogy csak figyelmetlen voltam.
2. volt egy kis papírja, amivel az 1 pár gumi össze volt rögzítve, kis Michelines cetli. Ezt nem találom, pedig elraktam. Ennek hiánya okozhat problémát?

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22185) koko52 válasza FerNandor (#22184) üzenetére


koko52
veterán

Vannak termékek amiket nem lehet visszaküldeni rendeltetésükből kifolyólag.
Valamint: Amennyiben ez nem így történik, például a vevő a megrendelt termék visszaküldéséről nem haladéktalanul dönt, megkezdi annak használatát, az általa esetlegesen okozott értékcsökkenést meg kell fizetnie.

"Meglepetten néztünk Európára, arra, hogy mennyire nyitottak az országok, és vannak, akik csak úgy magukhoz veszik a bevándorlókat, fel nem ismerve azt, hogy egy napon a saját hazájukban kisebbséggé válhatnak."-Ernst Roets

(#22186) FerNandor válasza koko52 (#22185) üzenetére


FerNandor
őstag

Köszönöm.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22187) Superhun válasza FerNandor (#22184) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Természetesen elállhatsz, de a teljes összeg csak akkor jár vissza, ha csak a kipróbálás erejéig használtad a terméket. Jelen esetben ez vszleg nem áll fenn, mert gondolom tele van kosszal, kaviccsal (én is bringázok, tudom milyen ez). Esetleg próbáld meg jó alaposan letisztítani, hátha akkor alig használtnak látszik.

(#22188) FerNandor válasza Superhun (#22187) üzenetére


FerNandor
őstag

Még valahol a középen futó kis gumi sorja is rajtavan. Amúgy használati nyom, sérülés nem látszik rajta. Nem sokat mentem vele. Talán 60-80km-t max, 2-3 alkalom. Voltam vele szervizben is, jól raktam fel stb, de valószínűleg gyári hibás a gumi, mert 35-40km/h-tól érezhetően imbolyog a bicikli (700x25c). A régi kopott gumival stabil volt, de most visszaraktam azokat és ma még tesztelek egyet, mielőtt visszaviszem. Nem volt nagy pénz amúgy, csak bosszantó, mert manapság mindennel így járok, hogy megveszek valamit és nem jó.
Hívtam a Decathlont is, az ÜF-es szerint használtan is gond nélkül elállhatok, csak nekem ez kicsit fura és nem akarok úgy "harcolni" velük az üzletben, hogy lehet, hogy nincs is igazam (mármint, hogy így elállhatok tőle).

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22189) Márton válasza Josi (#22148) üzenetére


Márton
nagyúr

"szabj egy határidőt a boltnak, amire ha nem kapod vissza, elállsz a vásárlástól, jelentős kényelmetlenségre hivatkozva."

Ez a lehetőség törvényileg hol van leírva pontosan?
Mert én is 1 éven belül voltam a drónommal, mégis 3 hónapot vártam rá..

Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"

(#22190) Superhun válasza FerNandor (#22188) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Akkor jó vagy, vidd vissza nyugodtan.

(#22191) FerNandor válasza Superhun (#22190) üzenetére


FerNandor
őstag

Köszi. Holnap viszem, mert addigra elvileg a rendelt termékem is megjön, majd megírom. Sajnos azt a kis papírját nem találtam meg, remélem az nem lesz baj.

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22192) Superhun válasza FerNandor (#22191) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Nem lesz baj, vittem már vissza én is terméket a Decathlonba, számla vagy blokk elég, elektronikus számla is jó.

[ Szerkesztve ]

(#22193) FerNandor válasza Superhun (#22192) üzenetére


FerNandor
őstag

:R

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22194) Exodion válasza Márton (#22189) üzenetére


Exodion
aktív tag

6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

erre lehet hivatkozni es atterni masikra pedig a:

6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra]
A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

De majd kijavit valaki aki jobban ert hozza :D. Dehat ezzel is vissza tud nyalni a fagyi, mert a bolt tovabbkuldte es mossa a kezet nem nala van o torekedett a legfeljebb 15 napra. Szoval onnan mar eleg nehez megfogni, de nem lehetetlen.

[ Szerkesztve ]

(#22195) FerNandor


FerNandor
őstag

Visszavették a gumit, nem problémáztak. Köszi még egyszer :)

"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."

(#22196) pfsopron


pfsopron
csendes tag

Sziasztok. Karácsonykor vásároltam A Media Marktol online egy Huawei tabletet. Sajnos három hete meghibásodott. Bevittem a helyi Media Markt üzletbe, ott mondták elküldik szervízbe. Nemrég telefonáltak az üzletből, hogy nincs jó hírűk vissza küldték mert szerintük külső behatás miatt hibásodott meg és fényképes bizonyíték van rá. Bementem az üzletbe megnézni a képeket és a tabletet. A tableten tényleg valami csavarhúzó feszegetés nyomai vannak a sim kártya tartónál és a kijelző egy részén felpúposodott. Természetesen én nem így adtam oda csak nem fényképeztem le a készüléket. Mit lehet ilyenkor tenni?

(#22197) Dealer95 válasza pfsopron (#22196) üzenetére


Dealer95
őstag

Állapotfelmérést nekik kell végezni róla, mikor Te odaadod.
Alapból, ha fizikai sérült általában át sem veszik vagy csak feltételesen.
Ha nem jegyzőkönyvezték le, hogy te sérülten adtad át, akkor nincs mitől tartani (szerintem).
Gondolom kaptál róla papírt mikor leadtad, hogy ők átvették stb.?

(#22198) pfsopron válasza Dealer95 (#22197) üzenetére


pfsopron
csendes tag

Az átvételi nyilatkozaton csak az általam észlelt hiba van feltüntetve.

(#22199) moma


moma
őstag

Akarok venni pár üllő párnát munka székeimre. Szerintetek itt lehet azzal kalkulálni, hogy ha kényelmes megtartom, ha nem visszaküldöm? Vagy ez olyan, hogy benyeli az ember, amíg meg nem találja ami neki a jó? (ezek ilyen 6-10 ezres cuccok is lehetnek)

we all deserve a bit of luck.

(#22200) chopin42 válasza pfsopron (#22196) üzenetére


chopin42
őstag

Egyrészt tanulsz az esetből, hogy VIDEÓZVA csomagolod be, előtte alaposan körbemutogatod, hogy patika, majd miközben csomagolod, levideózod és a kész csomagról átadás előtt is képeket készítesz, majd jegyzőkönyvezteted az átadást (lehet, hogy paranoiás vagyok, de a szarrágó webshopok és úgy emerek világát éljük, akik lehazudják az anyjukat is, ha fizetni/teljesíteni kellene valamit). Amúgy szerintem a fotó nem bizonyíték. Egy éven belül vagy, jótállás keretén belül a KERESKEDŐNEK kell bizonyítani, hogy sérülten vették át a cuccot. Ha átadáskor nem bontották ki, nem jegyzőkönyveztek sérülést, illetve a szervizben nem VIDEÓZTÁK le, hogy kibontáskor is megvoltak a sérülések, akkor baszhatják. Merthogy lefotozták, oké, de mikor készült, hogy vették így át, stb? Szerintem vagy másét kaptad vissza (még azt is kinézem belőlük, hogy rád akarják kenni valaki más szarát), vagy direkt megsértették, hogy ne kelljen foglalkozni vele. Sok olyan sztorit olvastam, hogy cucc elküldve külsérelmi nyom nélkül, majd visszajött, hogy letört egy ellenállás, nem veszik át, letört a merevlemez sarka, nem veszik át, de az is gyakori, hogy a hibátlan külsejű cucc (laptop, telefon) karcosan, porosan, retkesen jön vissza "megjavítva". Ez van, itthon dúl a suttyóság, a megúszás, a nemtörődöm, ingyenélő szarrágó hozzáállás.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.