Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22051) LuckyL válasza umfrider (#22050) üzenetére


LuckyL
őstag

mielőtt ilyen butaságot csinálsz, azelőtt kellett volna kérdezned a topikban
le sem lett volna szabad állnod a szervizzel vitázni ha iylet kérnek (gyári doboz), oda kellett volna jótállási igénnyel fordulnod ahol vásároltad a készüléket
ráadásul egy tv kimeríti a háztartási nagygép fogalmát (ha nem így van kérlek javítsatok ki), helyszni javítást kell biztosítani, vagy nekik elszállítani

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22052) umfrider válasza LuckyL (#22051) üzenetére


umfrider
senior tag

Edigital azt monda gyorsabb, ha közvetlen őket keresem, mert ők intéznek mindent. Ezt megtettem. Kértem, hogy jöjjenek ki. Technikai akadályokra hivatkozva nem tették meg. Azt a választ kaptam, hogy a szervizelést kizárólag Bp-n tudják elvégezni. Írtam panaszt, ugyan ott tartottunk. Akkor már egy hónapja itthon állt az elromlott készülék. Nagy nehezen szereztem csomagolóanyagot és ismerőssel felvitettem.

Nem tudom jobb kimenetele lehetett volna-e más forgatókönyvnek. Most a mielőbbi megoldást keresem.

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22053) LuckyL válasza umfrider (#22052) üzenetére


LuckyL
őstag

persze hogy ezt mondja, nincs kedve foglalkozni vele, a szerviz meg látod hogy áll hozzád...azért tehetik meg mert a vásárlók hagyják neki...

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22054) umfrider válasza LuckyL (#22053) üzenetére


umfrider
senior tag

Az esetek 90%-ban bele szoktam állni ezekbe. Sok garanciáztatáson vagyok már túl. A pandémiára persze kérdéses mekkora mértékig lehet hivatkozni stb.
A kialakult helyzet adott, sajnos szerencsétlenül alakult. Jelenleg segítséget szeretnék kérni. Mit tanácsoltok?

edigital felé tegyek panaszt?

[ Szerkesztve ]

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22055) mefistofeles válasza umfrider (#22054) üzenetére

Elvileg mikor vetted a TV-t fel kellett, hogy legyen tüntetve a garanciális szervíz/szervizek listája. ha nem oda vitted akkor kár is keresgélned az edigitalnál. Ha ők csinálták akkor tehetnél panaszt de nekem az edigital vörös posztó, garanciális ügyekben (sem) mennék hozzájuk soha.. Teljesen nonszensz, hogy hónapok óta ott hever a TV-d és holmi csomagoló anyag miatt nem kaphatod meg. Mondjuk annak is érdemes lenne utána nézni, hogy egy hivatalos szerviz, hivatkozhat e arra, hogy ő csak gyári csomagolásban küldi vissza a terméket. Biztonságosan kell becsomagolni és passz....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22056) umfrider válasza mefistofeles (#22055) üzenetére


umfrider
senior tag

Sajnos a Cordon az egyedüli szerződött SHARP szervíz.
Többször megfogadtam már, h békén hagyom az edigitalt, de mostmár tényleg... :(((

A készüléket becsomagoltuk, csatolok 3 fotót. Szerintem vetekszik a gyári megoldással. Sőt!
Szomorú, hogy most is ott tartunk garival kapcsolatban, mint 2005-ben.

[link]
[link]
[link]

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22057) mefistofeles válasza umfrider (#22056) üzenetére

Senkit sem akarok befolyásolni de én az edigitalnak még a közelébe sem megyek. Egyszer akasztottunk bajszot (többek között konkrétan a pofámba hazudtak) de meg is köszönte nekik a fogyasztó védelem egy 100K-s bírsággal.
A te esetedben azt kéne tudni, hogy létezik e olyan szabály, hogy neked meg kell őrizned az eredeti csomagolást. mert ha nincs ilyen akkor nem hivatkozhatnak semmire. Ha csupaszon kiemeled az autóbol és átadod (épségben) akkor is kutya kötelességük arról gondoskodni, hogy megfelelő csomagolásban vissza juttassák. ...szerintem....

[ Szerkesztve ]

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22058) umfrider válasza mefistofeles (#22057) üzenetére


umfrider
senior tag

100.000,- Ft nem nagy pénz nekik sajnos :(

Úgy tudom, hogy nem kötelező a gyári csomagolóanyag megőrzésére. Az viszont már szubjektív, hogy ők abban az esetben vállalnak felelősséget, ha a gyári dobozban történik szállítás.
Háztartási nagygép esetén még mindig ott van az a pont, hogy nem jöttek ki a helyszínre. Itt sajnos mibe lehet kapaszkodni? Covid.
Érdekes, gorenje (közben mosógép szivattyú elromlott) 48 órán belül kijött és megoldotta.

[ Szerkesztve ]

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22059) mefistofeles válasza umfrider (#22058) üzenetére

Nem nagy pénz de nekem jól esett, nekik pedig hidd el nem...
Újra csak azt tudom mondani, hogy nem ismerem a jogszabályokat de ha a TV-m hónapok óta dugdosnák, akkor én már rég tuti rájuk borítottam volna széket, asztalt. Minél türelmesebb vagy annál inkább ők nyernek.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22060) umfrider válasza mefistofeles (#22059) üzenetére


umfrider
senior tag

Írok az edigitalnak holnap ismét. Ezt követően tovább megyek. Csak még nem tudom hova :F
Az a baj, ha rájuk rúgom az ajtót, azzal még nem lesz dobozom...

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22061) chopin42 válasza umfrider (#22060) üzenetére


chopin42
őstag

Bocs, most nem azért, de mennyi lenne elautózni a k. szervizbe, és ott megmondani nekik, hogy adják oda a tv-t, majd rájuk borítani az asztalt, meg azt, hogy dugják fel a dobozt, ha megérkezik az apokalipszis vége előtt? Csak azért, mert így se tv, se nem jogszerű, az edigidalt meg kb be kellene szántani, aztán behinteni sóval (ahogy a boltok 95%-át).

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#22062) umfrider válasza chopin42 (#22061) üzenetére


umfrider
senior tag

A probléma az, hogy mi a sz@rral hozom el a készüléket?
155x87 cm
Ha kombim lenne már rég elmentem volna érte, de egy sedan 3-as bmw-be esélytelen, hogy beférjen. És akkor autó függvénye, hogyan zárul egy garanciáztatás :C

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22063) MaxxDamage válasza umfrider (#22062) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Kis furgon vagy hasonló kölcsön kérése nem megoldható? (rokon, barát, bárki)
Vagy ha oda nem is adja, akkor elmegy veled(?)
Én már így is oldottam meg ezt/azt :)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22064) umfrider válasza MaxxDamage (#22063) üzenetére


umfrider
senior tag

Dehogynem! Így vitettem fel. 160 Ft/km
185 km x 160 = 30.000 :DDD

Visszafele azért gázabb, mert nincs becsomagolva. Tehát a garanciális tv-nél ott tartok, hogy eddig 30.000 Ft-ba került.

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22065) LuckyL válasza umfrider (#22054) üzenetére


LuckyL
őstag

mindenképpen az edigitaltól követelném (tértivevényes levélben) hogy intézkedjen, ellenkező esetben kilátásba helyezném hogy elállok a szerződéstől és kérem vissza a tv eredeti vételárát (bocs de nem olvastam mikor vetted, akkor járható ez az út ha 1 éves jótálláson belül voltál amikor a szerviznek bejelntetted a hibát)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22066) MasterDeeJay

Még 2019-ben vett a cég egy telefont Emagon (dante international) 2 év garanciával. Most gyenge volt a térerő ezért sony support végigvezetett pár dolgon, de a legutolsó szoftveres javításnál már a készülék sem kapcsolt be. Azt javasolták hogy a cordon elektronicsba küldjem fel garanciális javításra eredeti dobozában.
Az a gond hogy a doboza már nincs meg, illetve jótállási jegyet sem kaptam csak számlát. A számla alapján garanciális még.
Beküldjem csak számlával vagy kérnem kell valahol jótállási jegyet?

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#22067) Lackooo84 válasza MasterDeeJay (#22066) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Elég a számla valamint eredeti csomagolásra sincsen szükség.

The Truth is out there...

(#22068) Superhun


Superhun
Topikgazda

Magyarországon minden kütyüt a Cordon javít? :D

(#22069) MasterDeeJay válasza Lackooo84 (#22067) üzenetére

Köszi!
Akkor visszaküldöm számlával.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#22070) asdf_


asdf_
veterán

Én azt nem értem ennél a Sharp TV-s dolognál, hogy súlyánál fogva amúgyis a szerviz dolga lenne a szervizbe és a szervizből szállítás, ha helyben nem tud javítani. Ebből adódóan viszont tökmindegynek kéne lennie, hogy a júzer bevitte a tv-t, vagy maga a szerviz, a szerviznek így is, úgy is meg kéne tudnia oldania a gyári csomagolóanyagok nélkül, magától a termék fuvarozását, lévén ez a dolguk, ezért ők a szerviz. Tehát én már bele sem mentem volna abba az utcába, hogy magam viszem fel a nagyfaluba halálfaszáról a kézüléket, mert ezzel most sikerült a rendelt csomagolóanyagos csapdába ejteni magam.

(#22071) asdf_ válasza Superhun (#22068) üzenetére


asdf_
veterán

Meg a TMX...

(#22072) umfrider válasza asdf_ (#22070) üzenetére


umfrider
senior tag

Igen, igazad van. Mindez azért történt, mert bíztam abban, hogy 5 hét alatt megérkezek a doboz, párhuzamosan azzal, hogy elvégzik a javítást. Ha nem küldöm fel és júni végén talán most is ugyan itt vagyunk. Kábé...

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22073) India


India
aktív tag

Sziasztok!
Kavefozom elromlott majdnem egy honapig ult rajta a szerviz , erre ma kaptam egy levelet ,hogy A termék nem javítható, csereigazolást állítottunk ki.

Na most ilyenkor mi a lehetosegem ? Nekem ez a termek mar nem kell , visszakerhetem az arat ? Nincs olyan termekuk amira meg mondjuk ra is fizetnek.

Koszonom szepen valasztokat :) :R

[ Szerkesztve ]

(#22074) Lackooo84 válasza India (#22073) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Csreutalványra visszakérheted a lóvét is, nem kötelező levásárolni.

The Truth is out there...

(#22075) India válasza Lackooo84 (#22074) üzenetére


India
aktív tag

Ez biztos ? :) :R

(#22076) zolnagy válasza India (#22075) üzenetére


zolnagy
őstag

Ez melyik cég? Emagnál így volt. De a tuti az, ha rákérdezel.

[ Szerkesztve ]

(#22077) India válasza zolnagy (#22076) üzenetére


India
aktív tag

(#22078) umfrider válasza umfrider (#22072) üzenetére


umfrider
senior tag

Tegnap elment a panasz edigitalnak. Kértem a vételár visszafizetését és további kedvezményt erre a nagyon komoly ügyintézésre. 5 oldalt írtam, a végére fogyasztóvédelemhez fordulást jelezve.

Közben Cordon itt tart:
”””
Tisztelt Ügyfelünk,

A csomagolóanyag leszállítására vonatkozó információt a gyártótól többszöri megkeresésünk ellenére sem kaptunk ezidáig. Amint érdemi információval szolgálnak részünkre, értesíteni fogjuk.

További szíves türelmét kérjük,”””

Teljesen kapufa az egész. Jobban jártam volna, ha június 15.-én veszek egy új TV-t, majd kezdem visszaszedni a kintlévő pénzeket. Sajnos volt már erre precedens mobiltelefon esetén, bíztam benne, hogy most másképp lesz.

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22079) LuckyL válasza umfrider (#22078) üzenetére


LuckyL
őstag

csak ismételni tudom magam
akkor kellett volna az edigitalhoz fordulnod mikor a szerviz hülyeségét meghallottad először
mindenesetre jó úton indultál most el
ha veszel egy másik tv-t az különösen jó ok lesz az elállásra a vásárlástól, hiszen már nincs rá szükséged

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22080) piRate_nEx


piRate_nEx
aktív tag

Sziasztok!

Van nekem egy ilyen szituációm:

Az Audio Mekka webshopjából rendeltem egy 100 ezres fejhallgatót, amit aztán hétfői nappal átvettem. Kipróbáltam, nem tetszett a hangja, de ez nem is lényeges tulajdonképpen. Másnap jeleztem nekik emailben, hogy szeretnék élni a 14 napos elállási jogommal, és hibátlan, hiánytalan állapotban vissza küldeném.

Erre azt a választ kaptam emailben, hogy: A terméket járványügyi okokból nincs módunkban visszavenni!

Na most, tudtommal a fejhallgató nem számít higiéniai terméknek, tehát a visszavétel megtagadását nem lehet egészségügyi okokra fogni. Bár értem én, hogy minden lehet vírus veszély, de ennyi erővel bármi, amihez hozzá érsz, amikor kibontod.

Utána néztem, törvény módosítás sem történt a vírusra való tekintettel, úgyhogy eléggé bullshit szaga van, csak ki akarják kerülni a dolgot. Felhívtam a megyei Békéltető Testületet, a nő is azt mondta, hogy szerinte ez humbuk csak. Az ÁSZF sem tesz külön említést a fül vagy fejhallgatókra (egy másik webshop bele írta például).

Ezt megírtam nekik emailben, de erre már nem méltattak válaszolni. Bevallom, részben én is hibás vagyok, mert pár értékelésben leírják, hogy ha nem tetszik a webshoposoknak a szituáció, akkor szimplán nem válaszolnak, vagy rád csapják a telefont.

Milyen tapasztalatok vannak ezzel kapcsolatban, nekem lesz igazam, ha a fogyasztóvédelem beavatkozik?

[ Szerkesztve ]

The glass is already broken.

(#22081) asdf_ válasza piRate_nEx (#22080) üzenetére


asdf_
veterán

A járványügyi szöveg nettó bullshit, ha ma jelzed az elállást, holnap feladod futárral, holnapután náluk van, 10 napot pihentetik és nem nyúlnak hozzá (=vírusmentes lesz a termék) és még mindig van egy napjuk eldönteni, hogy okoztál-e kárt a termékben, és a teljes összeget utalják vissza, vagy levonjanak-e belőle. Nem mellesleg olyan cégnél, ahol napi 1-nél több elállásos termék van, már rég gondoskodni kellett volna egy UV-C lámpáról annak fénye alatt sok szerencsét minden vírusnak....
Legfőképp a vírushelyzet nem írja felül a törvény által biztosított elállási jogodat.

(#22082) LuckyL válasza piRate_nEx (#22080) üzenetére


LuckyL
őstag

ha én árulnék fejhallgatót webshopban én higiniai terméknek sorolnám be
gondolj bele te megvennéd-e másnak a "kipróbált" fejhallgatóját, amibe beleizzadt, a testével érintekezett huzamosabb ideig
szóval szerintem jogos a dolog, de nem kell hogy nekem legyen igazam, sőt a te helyedben én is megpróbálnám a békéltetői eljárást, az időn kívül nincs vesztenivalód, ingyenes

szerk: a járványügyre hivatkozás az természetesen maszlag, én a fentebbi okból nem venném vissza ha én árulnék ilyet

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22083) piRate_nEx válasza LuckyL (#22082) üzenetére


piRate_nEx
aktív tag

Valóban én sem venném meg, de talán ez nem is kérdés jogi szempontból. A terméket ezután bontottként kell eladniuk. Ha én lennék az eladó, persze, nekem sem tetszene, hogy most bukok ezen. Csak hát ez szabályozva van, ha tippelek, akkor inkább választanák az országos értékesítés lehetőségét, és néha egy-egy elállást, mint hogy csak Kecskeméten lokálisan áruljanak.

The glass is already broken.

(#22084) asdf_ válasza LuckyL (#22082) üzenetére


asdf_
veterán

amibe beleizzadt, a testével érintekezett huzamosabb ideig

Oszt szállodában, motelben aludtál-e már valaha? :U

[ Szerkesztve ]

(#22085) umfrider válasza LuckyL (#22082) üzenetére


umfrider
senior tag

Ez igaz! Én tuti nem venném vissza, viszont fogyasztónk nyeregben lehet, ha ezt nem tüntette fel ASZF-ben az eladó.

Szállodában a mosott ágynemű? Nyilván van az a kategória, amikor nem szívesen...

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22086) asdf_ válasza umfrider (#22085) üzenetére


asdf_
veterán

Nem a mosott ágynemű, hanem hogy csak az a mosott ágynemű választ el attól a matractól, párnától, takarótól, amiben előtted többszázan aludtak.

(#22087) LuckyL válasza piRate_nEx (#22083) üzenetére


LuckyL
őstag

igen, ez a te álláspontod, az övék pedig nem ez
most jön az hogy rá kell venned őket hogy egyetértsenek veled
ehhez kell a békéltető testület
attól függetlenül hogy szerintem -más okból mint amit ők írtak- nincs igazad, még abszolút megértem ha megpróbálod elintézni és sok sikert kívánok őszintén!

(#22084) asdf_
tehát ha aludtam szállodában már, akkor más használt fejhallgatóját szeretném használni
kíváló hasonlat :D

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22088) umfrider válasza asdf_ (#22086) üzenetére


umfrider
senior tag

Szerintem :P találóbb lenne, ha minden fülhallgató egy olyan huzattal kerülne értékesítésre, mint amikbe általában a csaptelepeket teszik. Ha ez rá lenne húzva a bőrözött részre, akkor ok.
Ez anno médiába a “zenehallgatási osztályon” sem volt meg. Mint mikor a hölgy cipőt próbál és kivesz egy erre alkalmas friss harisnya zoknit a kihelyezett tartóból.
Meg is érkeztünk. Cipő, láb, szandál... nem folytatom :DDD Mégis megvesszük és vissza is vihetjük

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22089) LuckyL válasza umfrider (#22088) üzenetére


LuckyL
őstag

kellemetlen egy lábgomba vagy egyéb bőrbetegség, de azért nem katasztrófa
egy jókis fülbetegség viszont sokkal durvább dolgokat tud csinálni, ha érdekel, barátod a google
NAGYON nem ugyanaz a kategória

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22090) umfrider válasza LuckyL (#22089) üzenetére


umfrider
senior tag

Ez természetes. Én mindkét oldallal egyezek. Joghézagot lehet csak keresni a kereskedő kárára, ha a fogyasztót nézem. Ugyan akkor az eladói oldalról érthető az elutasítás.

[ Szerkesztve ]

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22091) piRate_nEx válasza umfrider (#22090) üzenetére


piRate_nEx
aktív tag

Ez miért különbözik például egy TV esetétől? Ott is kipróbálgatod, esetleg a kisgyerek a távirányítót nyalogatja miközben nézi a mesét, de 14 napon belül vissza veszik. A másik a telefon, már lehet ki is csaptad mellette, hátha jobban néz ki a PH azon 6.5 colos kijelzőn. Mégis vissza veszik a telefonokat.

Bocs, a válasz nem neked szól, csak úgy en bloc.

[ Szerkesztve ]

The glass is already broken.

(#22092) umfrider válasza piRate_nEx (#22091) üzenetére


umfrider
senior tag

Ez is igaz. Viszont már a legmélyebb bugyrokban turkálunk :DDD

[ Szerkesztve ]

'Egy nap 24 órából áll; akkor, ha 6 órát alszol marad 18 órád. Persze mondhatod, hogy "várj egy picit, én 8 - 9 órát alszom". Ebben az esetben azt javaslom, aludj gyorsabban!'

(#22093) LuckyL válasza piRate_nEx (#22091) üzenetére


LuckyL
őstag

lehet azon vitatkozni, hogy a füleddel hosszan érintkező fejhallgató más kategória-e mint egy tv távirányító vagy telefon amit 10 másodperc lefertőtleníteni, de szerintem ezt te sem gondolod komolyan

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22094) mefistofeles válasza LuckyL (#22093) üzenetére

Ne menjetek bele egy ilyen parttalan vitába! Minden nézőpont kérdése. pl. lehet, hogy ha egy tiszta, nett ember egy óráig tesztel egy fejhallgatót az sokkal tisztább marad mint ha egy igénytelen koszfészek kétszer rányúl a távkapcsolóra. Szóval minden relatív.....

Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......

(#22095) piRate_nEx válasza LuckyL (#22093) üzenetére


piRate_nEx
aktív tag

Igazából sehol sem találtam ezt a jelenséget még így kibeszélve a neten, szóval gondoltam akkor már felcsapom, hátha a jövőben valaki hasonló helyzetbe kerül. Minden esetre szürke zóna a fül és fejhallgató, de szerintem nem sokkal szürkébb, mint akármilyen műszaki cikk.

The glass is already broken.

(#22096) LuckyL válasza piRate_nEx (#22095) üzenetére


LuckyL
őstag

itt a topikban már 5-6 alkalommal is felmerült az utóbbi 2-3 évben, visszatérő kérdés
sajnos az is jellemző hogy nem szoktak róla beszámolni az emberek mi lett az ügy vége, ezért tapasztalat se nagyon van hogy mit döntenek erről a békéltetők

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22097) piRate_nEx válasza LuckyL (#22096) üzenetére


piRate_nEx
aktív tag

Igen, sajnos itt elég szűkszavúan volt csak, és fülhallgatóval kapcsolatban, ami meg hát, megint más tészta, mert azt már testnyílásba dugod. Franc tudja, nekem a jó fej néni azt mondta, ő erről nem tud, hogy a fejhallgatóval lehet kivételezni.

Majd ha elintézem a dolgot, írok vissza. De tippre kell telefonálnom egyet a webshopnak, és aztán majd ha erősen megemlítem a fogyasztóvédelmet, honorálják a törvényt, nem fog ez tovább menni, mert az értékelések alapján lehet többet találnak ott, mint az én kis problémám.

[ Szerkesztve ]

The glass is already broken.

(#22098) Superhun válasza piRate_nEx (#22097) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Kíváncsian várjuk, hogy mi lesz az ügy vége! :R

(#22099) chopin42 válasza LuckyL (#22089) üzenetére


chopin42
őstag

Vettem használt fejhallgatót. Makulátlan volt. Nem kaptam agyrákot. Sőt, a fülzsír sem lett több. Ha valaki kipróbálja, és nem az utcán lakik, hallott a hajmosásról, meg úgy alapvetően zuhanyzik minden nap, annál nem lehet valami különösebben "fertőzött"*. Valamint a bacik meghalnak idővel, ha látható kosz nincs, akkor pedig "tiszta". Billentyűzetet is viszza lehet küldeni, pedig azon a wc-ről felállva kézmosás nélkül is gépelhetnek. Mégsem higiéniai termék. Részemről ennyi. Ilyen alapon ne vegyünk semmit használtan.
*Erről mondjuk az a véleményem, hogy amíg egy munkahelyi tűzvédelmi/munkavédelmi oktatás végén elmondja a csóka, hogy pl. wc-zés után kezet kell mosni (sok egyéb mellett), addig nem vagyok meggyőzve arról, hogy az emberek többsége egyáltalán minden nap kezet mos, fogat, vagy akár zuhanyzik napi egyszer... :W :W :W

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#22100) Ginkologic


Ginkologic
senior tag

Üdv mindenkinek.

Vettem itt az oldalon még tavaly egy alaplapot, ami most beszart. Elvittem az alzába, mert még bőven garis és nem voltak hajlandóak átvenni addig, amíg nem viszek az eredeti vevőtől egy felhatalmazást vagy adásvételi szerződést. Nekem már ez furcsa volt, hiszen korábban is volt már, hogy másodtulajként kénytelen voltam garanciára vinni a holmimat, mert tönkremet és minden gond nélkül megcsinálták, de mondom jó, akkor szerzek papírt. Felvettem a kapcsolatot a vevővel, ami egy cég. Nem reagáltak. Telefonszám nem elérhető, emalre nem válaszolnak. Visszamentem az alzába, közöltem, hogy nem tudok adásvételit mert nem reagál a cég, aki vette, azt mondta a srác, addig semmit se tudnak tenni!
Most ilyenkor mi van? Buktam a garanciát és a lapot is? Jogszerű ez egyébként, hogy ha nálam a garanciajegy és a számla, akkor sem hajlandóak végezni a dolgukat?

Gondolkodom, hogy panaszt teszek vagy bejelentést, szerintem ez.így nem jogszerű!

Mi a véleményetek?

Tévedni emberi dolog, viszont állati nagy hülyeség ;)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.