Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22351) MaxxDamage válasza cynric (#22350) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Végülis akkor nem gond.
Ha meg nem fizetné, akkor őt veszik elő és nem téged. Mosod kezeid. ;)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22352) LuckyL válasza MaxxDamage (#22347) üzenetére


LuckyL
őstag

azért ezt gondold át sztem
a behajtónak pont annyi joga van mintha én csengetnék be hozzád

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22353) LuckyL válasza cynric (#22350) üzenetére


LuckyL
őstag

az oké hogy a gyártóval nem egyeztetnek de gondolj bele mi van ha mondjuk javíthatatlan a gép és csereutalványt adnak vagy pénzvisszatérítés járna
a t től biztos nem fogod egyiket sem magkapni ha tartozás van rajta

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22354) MaxxDamage válasza LuckyL (#22352) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Tudom mit írtam és valós.
Ismerősnek volt tartozása (2-300 ezer Ft a Telekom felé)
Behajtó elvitte az ablak alatt lévő motorját (gyorsasági) és az illető azt hitte ellopták, elment a rendőrségre feljelentést tenni ismeretlen tettes ellen és elindult a nyomozás, kiderült a Telekom által megbízott behajtó cég szállította el a motort jogosan. Ennyi volt a történet, röviden tömören (az volt a nevén -rendszám alapján is lenyomozható kié-, fedte a tartozást az érték és már vitték is...) :U

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22355) LuckyL válasza MaxxDamage (#22354) üzenetére


LuckyL
őstag

ez a történet így BIZTOSAN nem történhetett meg, rengeteg sebből vérzik
-ez bűncselekmény lenne
-nem fér hozzá a jármű nyilvántartóhoz privát cég, eseti információt kérhet ugyan, de nem iylen esetben
-szerintem te a bírósági végrehajtóval keverheted a behajtó céget, az előbbi tényleg elvihet vagyontárgyakat, ha van jogerőre emelkedett fizetési meghagyás vagy megnyert bírósági per

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22356) MasterDeeJay válasza LuckyL (#22355) üzenetére

Nálam nav csengetett be két emberrel, mindkettő laza melegítőnadrág, egyik C-type volt. Hogy tartozás van és megnéznék milyen értékek vanak, van-e lapostévé. Asszony volt otthon felhívott mondtam neki hogy csukja be az ajtót, zárja be a biztonsági zárral és az előszobai gumilövedékest vegye magához, kémlelő lukon készítsen fényképeket, megyek haza (melóban voltam a város túlsó felén). Készülődök de mire indulnék felhív hogy elmentek de hagytak egy össze vissza kitöltöt papírt ami NAV szerepelt.
Fogtam a papírt és elmentem a helyi nav ügyfsz-ra hogy valakik a nevükbe zaklatnak. Erre közli az ügyintéző hogy azok igazi kollégáik voltak de nem kellet volna kimenniük. Volt egy 5!-éves tartozás 55eft-ról, ami persze utólag kiderült hogy jogos csak valami ügyintézési hiba miatt rossz címre lett kiértesítve több éven keresztül (tehát a nav nem látja a lakcímnyilvántartót hova van bejelentve) és habár asszonynak munkahelye is volt ahonnan levonhaták volna azt sem tették meg (ráadásul állami cégnél). Mondom ügyesek, a tartozás jogos így befizetem annak ellenére hogy talán akár el is évülhetett volna de nem állok neki vitatkozni.
Szóval simán el tudom képzelni hogy ekkora káoszban kimegy egy sima izomagy és elvisz szó szerint valamit.
A lakás ahova meg később kölltöztem kettővel előző tulaja miatt már sokszor jöttek 1 éven keresztül ilyen olyan értesítők mire az összesnek írtam hogy nem lakik itt. Bankok, szolgáltatók, digi sem akart egyből átvinni szolgáltatást mert tartozás van de mire megértettem velük hogy abba a szerencsétlen lakásba nem lakik már 3 éve a kérdéses ember és én meg a saját előfizetésemet szeretném átvinni...
Persze az agyas nem jelentette ki magát tizen!magával és nem is tudom kijelentetni mivel nem létező címen lakik felettem egy nem létező emelettel így ki sem lehet jelenteni, postás néha megtalálja azért a legközelebbi postaládát én megy egy időben gyűjtöttem gyújtósnak haveromnak falura kályhába a leveleket és felszólításokat. :D
Összegezve: Ha valahol tartozás van akkor nagyrészt mindenki barom és értetlen, fingjuk sincs az egészről.

[ Szerkesztve ]

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#22357) bendus1


bendus1
csendes tag

Sziasztok !

Segítséget szeretnék kérni hibás alaplap garancia rendezés kérdésében.
3 hete van leadva az alaplapom egy hiba miatt és még kettőt szeretnének kérni, hogy külföldről visszaigazolják a beszállítóhoz, hogy valóban jogos-e a garancia kérdése. Ez volt ma a válasz.
Ezt sokallom már most is . Valamit szeretnék lépni, de nem ismerem a lehetőségeket ilyen kérdésben.

Köszi,
Barna

(#22358) Superhun válasza bendus1 (#22357) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia. Válaszolj az összefoglalóban szereplő kérdésekre, hogy segíteni tudjunk.

(#22359) LuckyL válasza MasterDeeJay (#22356) üzenetére


LuckyL
őstag

a nav természetesen utánamegy az adók módjára behajtható (és az adó) tartozásoknak, fentebb nem ilyen tartozásokról volt szó
ahol ráadásul feleslegesen sok idejük van, ott így személyesen is kijárkálnak

[ Szerkesztve ]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22360) bendus1 válasza Superhun (#22358) üzenetére


bendus1
csendes tag

Közben rászántam magam és rendeltem másikat. Majd megpróbálok pénzt kérni ha hívnak az időre való hivatkozás tekintetében vagy levásárolom.

(#22361) , válasza bendus1 (#22357) üzenetére


,
addikt

3 hét az még nem idő, nekem SSD esetében 1,5-2 hónapokat kell mostanában várnom, pedig egy SSD-n még javítani sincs mit, azonnali cserének kellene lennie.

(#22362) Lackooo84 válasza LuckyL (#22359) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Akkor miért van tele pl. sok celebbel az adócsaló lista.... azoknak valahogy nem mennek utánuk... :DDD

The Truth is out there...

(#22363) LuckyL válasza Lackooo84 (#22362) üzenetére


LuckyL
őstag

na és azt te mégis honnan tudod hogy milyen intézkedést foganatosítanak?
mielőtt ideböfögöd vigyorgó fejjel az "okosságot", lehet hogy nem ártana az alap dolgokkal tisztában lenni...
természetesen adósok börtöne nincs már mint a középkorban, ez nem opció

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22364) Lackooo84 válasza LuckyL (#22363) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja, hát úgy is néznek ki, mint akik ellen bármi van intézkedve, egyesek egy évtizede a listán pöffeszkednek miközben élik luxus életüket... :DDD Na nem mintha engem ez annyira érdekelne, csak megemlítettem...

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22365) Superhun válasza Lackooo84 (#22362) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Hol lehet lekérdezni ezt a listát? :D

(#22366) LuckyL válasza Lackooo84 (#22364) üzenetére


LuckyL
őstag

azon lehet tartozást behajtani akinek van vagyona
ez független attól hogy celeb vagy nem celeb valaki
az hogy van egy intézkedés az nem jelenti azt hogy sikeres is
az a baj azzal hogy "megemlíted" valami oylat sugallsz ami nincs ott

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22367) asdf_ válasza , (#22361) üzenetére


asdf_
veterán

pedig egy SSD-n még javítani sincs mit, azonnali cserének kellene lennie.

Nem lehet azonnali csere, mert a kisker nem nyithatja fel a dobozt, nem nézheti meg, hogy , egy kettétört nyákot rakott-e a kedves vevő egy új házba vagy mittudomén. Kisker szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, utána leadja a nagykernek, az is szemre megvizsgálja, ha okés beveszi, az viszi tovább a beszállítóhoz, az is szemre megnézi, ha okés átveszi, aztán egyszercsak, mint a répamesénél, a legvégén áll valaki, aki a tudás és annak birtokában van, hogy ki is nyithatja a terméket, na majd Ő dönt arról, hogy mi lesz az SSD-del, és ez az egész majd ugyanígy visszapörög. Amíg az illetékeselvtárs rá nem mondta az áment, addig a közte és közted levő min kettő, max végtelen résztvevőn kivül senki nem vállalja be saját szakállra, hogy csak úgy kicseréli neked a terméket. Nem mellesleg, mivel amit vásároltál, az a kamuzott 3 meg 5 év gari helyett valójában 1+2 és 1+4 év garis volt, így simán lehet, hogy a kisker nem egy zsírújat kap vissza a leadott termék helyett, hanem egy ugyan újat (de akár másik, kurrens típusból!), de olyat, aminek a gariidejének lejárata hozzá van igazítva ahhoz, amikor az eredeti termék garija lejárt volna (nem, az önként vállalt gari ideje alatt nem feltétlenül indul újra a gari csere esetén). Namost ezt sem vállalja be természetesen saját szakállra senki, hogy te elszáguldasz egy zsírúj SSD-vel a leadáskor, a kisker meg visszakap egyet, amin a gyári nyilvántartás szerint még van 9 hónap gari, ezt meg nyilván kenhetné a hajára, mert el nem tudja adni senkinek.
Pontosan ezért van az, hogy leadod, és amikor a TIEDNEK a cseredarabja megérkezik, akkor AZT kapod vissza és nem pedig azonnal egy random zsírúj SSD-t a polcról.

[ Szerkesztve ]

(#22368) , válasza asdf_ (#22367) üzenetére


,
addikt

Ez oké, csak míg ez korábban maximum 1-2 hét alatt lezajlott, jelenleg a vírusra hivatkozva már több hónapot vesz igénybe.
Külsérelmi nyom nem volt rajta, sértetlen volt a zárómatrica is. Ezt ha valaki úgy szétszedi otthon, hogy utána még gyári zárómatricát is rak rá, akkor ahhoz már nagyon profinak kell lennie.

(#22369) asdf_ válasza , (#22368) üzenetére


asdf_
veterán

Ez oké, csak míg ez korábban maximum 1-2 hét alatt lezajlott, jelenleg a vírusra hivatkozva már több hónapot vesz igénybe.

Ilyet, vagy hasonlót ír az összes futárszolgálat weboldala, sajnos tervezhetetlen a nemzetközi küldeményezés, minden korábbi időgarancia vállalását felfüggesztették a cégek és a posták, elviszik, de odaér amikor odaér, ennyit vállalnak jelenleg csak.

Suspension of Service Guarantee
Effective March 26, 2020 and until further notice, we have suspended the UPS Service Guarantee (also referred to as the UPS Money Back Guarantee) for all shipments from any origin to any destination.

[ Szerkesztve ]

(#22370) koby11h válasza , (#22368) üzenetére


koby11h
aktív tag

Ismerősnek napelem rendszer, 90 nap alatt szerelik, lett belőle 7 hónap.
Jelezte, hogy nem ezt ígérték. Ok, írja bele, hogy kártérítést kér és és Ők meg majd, hogy COVID, és ennyi.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#22371) Indian74


Indian74
senior tag

Sziasztok!!
Xiaomi telefonommal kapcsolatban kis örömhír,és egy pozitív hozzáállás a TMX szerviztől,ezelőtti héten este 20-óra magasságában elvitte a MPL futárszolgálat,és ma reggel hozták is vissza,a TMX kb. egy nap alatt megjavította amit az Euronics-röl nem tudok elmondani,a hozz állásuk egy nagy nulla,még mai napig,akárhogyan is alakult,én feljelenteném a szaküzletet.
De legalább most hibátlanul működik a telefonom,és mind ezt ingyen,és jó gyorsan a TMX-nek ezúton is köszönöm,ez így nagyon korrekt volt.
[link]
[link]

NAGYPAPA

(#22372) , válasza asdf_ (#22369) üzenetére


,
addikt

Világos, hogy ez van, én nem is reklamáltam egyik cégnél sem, mert tudom, hogy mi a helyzet. Én csak jeleztem itt, hogy jelenleg a pár hét az semmi, több hónap lett sajnos az általános szinte mindenhol (Alza mondjuk kivétel, ők 1-2 nap alatt lezavarják a dolgokat, a leghosszabb ügyintézésem is megállt 1,5-2 hétben náluk).

(#22373) Lackooo84 válasza LuckyL (#22366) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Szóval szerinted aki luxusban él, attól nem lehetne behajtani... ahaoké....

The Truth is out there...

(#22374) koby11h válasza Lackooo84 (#22373) üzenetére


koby11h
aktív tag

Szerintem nem így értette.
Aki luxusban él annak rendszerint nincs vagyona. Van a húgának, a nővérének, a keresztlánya ángyikájának... de Neki, akitől be kellene hajtani annak nincs egy vasa sem.
Ezért vannak sokat ott hosszabb ideig.
A másik nagy kupac pedig a balek akinek a nevére írták 5000 Ft-ért azt a harminc céget...
A maradék tényleg hülye adócsaló.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#22375) bexinho23


bexinho23
őstag

Sziasztok!

A Nike.com-tól (mobilappból) rendeltem július közepén egy Air Max utcai cipőt. Hollandiából küldték a csomagot és hamar meg is érkezett. Elégedett voltam a termékkel, noha a két cipőn a belső lábrésznél, ahol a talp és felső rész össze van illesztve, a ragasztások nem egyenletesen voltak. Egyiknél masszívan fogott, másiknál kis mozgatásra apró lyukakat láttam. Szerencsére ez a mai napig nem változott.

Azonban ma először vettem észre, hogy a nagy esős időben, a légtalp belső falán vastag pára jelent meg. Hamar rájöttem, hogy a légtalp falának és a gumitalp találkozásánál (a jobb végénél), egy apró pontban nyomás hatására sziszeg és jön ki a vízpára. Na most ez meglepő számomra, mert nagyon vigyázok rá, pár hetente áttörlöm a cipőt, mosni nem mosom, sportra nem használom, csak munkába járok, tűző napra nem teszem ki száradni, csak a lakásban szárad a cipőknél (nem radiátoron!).

Biztos vagyok benne, hogy ez garanciás kör lesz, vagy legalábbis szeretném érvényesíteni. Ugyanis egy 120 euros cipőtől nem ezt várná az ember 3 hónapot követően (2020.július végén vettem).

Tudna valaki segíteni, hogy hivatalos oldalról rendelt Nike termék garanciával kapcsolatban hol tudom felvenni a kapcsolatot az illetékesekkel? Magyar képviselet intézkedik ilyen ügyben? Mi az eljárás? Kinek mi a tapasztalata? Digitális számlám van, meg minden, amit emailben kaptam.

(#22376) LuckyL válasza bexinho23 (#22375) üzenetére


LuckyL
őstag

tudsz angolul?
itt a contact, van chat is, szerintem sima ügy lesz
[link]

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22377) RAiN91


RAiN91
őstag

Sziasztok,
Tegnap ismerősöm vett egy cipőt a renoban, ami kiderült, nyomja a lábát. Nem akarják vissza venni, mert hogy ő látja rajta, hogy kopott, még belül is (szőrmés a belseje). De mi nem látjuk rajta, hogy kopott, mivel tudjuk, hogy mennyit volt használva. Mit lehet ez esetben tenni, semmit?

(#22378) Lackooo84 válasza RAiN91 (#22377) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát sajnos nem sokat. Ez csak a bolt jófejségén múlik, hogy visszaveszik e. Esetleg próbáljon velük egyezkedni, hogy elvisz egy ugyanolyan értékű vagy kicsit drágább másik modellt, abba talán van esély, hogy belemennek.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22379) LuckyL válasza RAiN91 (#22377) üzenetére


LuckyL
őstag

ha nem webshopon keresztül vásárolta (akár bolti átvétellel), akkor nincs lehetősége elállni a vásárlástól (kivéve ha a bolt biztosítja ezt a lehetőséget önkéntesen)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22380) asdf_ válasza RAiN91 (#22377) üzenetére


asdf_
veterán

Nem visszavenniük kell, hanem a nyomást megszüntetni. Ezt természetesen csak abban az esetben, ha a nyomás oka gyártási hiba, azaz valahol olyan helyen, ahol nem kéne, valami anyagtöbblet van és ez okozza a kényelmetlen viseletet. Ha amiatt nyom, mert az ismerősöd nem megfelelő méretet vásárolt (és ezt személyesen tette, nem pedig online), az ígyjárás.

[ Szerkesztve ]

(#22381) RAiN91 válasza Lackooo84 (#22378) üzenetére


RAiN91
őstag

Azt hittem, van erre jogszabály, webshopon 14 nap, személyesen pedig kevesebb.
meg próbáljuk esetleg, hogy érték csökkentetten vissza veszik-e. Bár szerintem simán kiraknák a polcra az újakhoz, mivel semmi nyoma.
Akkor panaszkönyvbe sem érdemes beírni, hogy megnyugodjunk?

(#22382) LuckyL válasza RAiN91 (#22381) üzenetére


LuckyL
őstag

békéltető testülethez tudsz inygen fordulni, hátha ennek hatására visszaveszik
csak azt nem tudom hogyan lehet az megindokolni, hogy felpróbáltad, jó volt, aztán meg nyomta a lábad
erre ha tudsz valami ésszerű maygarázatot, akkor érdemes lehet megpróbálni

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22383) BusinessGuy


BusinessGuy
senior tag

Sziasztok!

Kérdésem a következő lenne, leadtam egy terméket Aqua áruházban garanciális problémával. A papíron szerepel hogy 15 napon belül értesítenek, ez nem történt meg. A papíron szerepel teljesítési határidő is (30 munkanap, pontos dátummal), ez a tegnapi nap folyamán lejárt. Nem hívtak nem írtak azóta sem semmilyen formában. Követelhetem a termék cserét, árat vagy a levásárlást? Köszi!

[ Szerkesztve ]

(#22384) Attix82 válasza BusinessGuy (#22383) üzenetére


Attix82
őstag

Üdv.

Miért nem érdeklődsz ,hogy is áll a dolog?

(#22385) BusinessGuy válasza Attix82 (#22384) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Mert első körben tudni szeretném mi a helyzet ha nem teljesítették a kötelezettségüket amire határidőt illetve értesítést válaltak, mielött leráznának egy "még nincs kész de hamarosan értesítjük" szintű sablonnal.

Letelt a 15 munkanap, letelt a 30 munkanap és a megadott teljesítési határidő is. Érdekel mik a lehetőségeim ha húznák az időt tovább.

[ Szerkesztve ]

(#22386) C64 válasza BusinessGuy (#22385) üzenetére


C64
őstag

Mikor lett véve a termék és pontosan mi a termék?

Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ

(#22387) , válasza BusinessGuy (#22385) üzenetére


,
addikt

Tőlem amikor átvették a hibás SSD-t, egyből jelezték is, hogy több hónapra is lehet számítani garanciáztatás terén. Ha neked ezt nem jelezték átvételkor, akkor nyugodtan írjál rájuk, hogy mi a helyzet.

(#22388) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Egész EU területén van kötelező 2 év szavatosság ugye?

The Truth is out there...

(#22389) Superhun válasza Lackooo84 (#22388) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Igen. [link]

(#22390) KSparrow


KSparrow
senior tag

Sziasztok!
Segítséget szetretnék kérni a telefonos kálváriám megoldásához.

2019 tavaszán (március-április valahogy) vettem egy Nokia 9-est, gyakorlatilag az első napon, ahogy megjelent itthon. Hivatalos forgalmazónál rendeltem online, Media Markt, 229.000 Ft-ért, saját névre. (Forgalmazó a Bravophone)
Számla, 2 év garancia, minden szép és jó volt- Már amennyire ez a telefon jó, hiszen illesztési hibás / sorjás volt a széle, a kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasó hol ment, hol nem, a kamera időnként lassabban készítette a képet, vagy ki is fagyott, és nem mentette el a fotót... Sok apró, bosszantó hiba, amik miatt még nem akartam visszavinni. Aztán idén tavasszal kénytelen voltam, mert a kamera elkezdett zizegni- szerintem az AF elromlott, gyanítom, a QI töltőtől (szintén Nokia).
Kb. két hét múlva visszakaptam, szétszedték, a főpanelt cserélték. Újra elkezdtem használni, majd kb 1 hónap után ismét elromlott a kamera, ugyanazzal a hibajelenséggel. Ez a telefon már nem szerette a BT kihangosítómat a kocsiban (az elsőnek nem volt vele gondja) de a lassú, fagyó kameraszoftver és ismételt egyéb apró hibák mellett már nem írtak fel mindent az átvételkor. Kb. ismét 2 hét, és egy komplett új telefont kaptam, nem szerelték.
Augusztus 27-től október 2-áig használtam, azóta ismét szervizben van. Kivételesen a kamera nem romlott el hardveresen, de a BT navigálás közben ugyanúgy rendszeresen összeomlott- nem láttam a térképet -ismét panaszkodtak a mikrofonra többen, és az akku itthon, WLAN-on nem bírt ki egy napot.
Mikor leadtam, ráírták, hogy a sokadik köröm, nem kérek cserét, hanem a pénzt kérem vissza. Mikor elfordultam a pulttól, az alkalmazott, aki átvette, leejtette a pultról a telefont (elméletleg nem lett baja, de akkor is..)

Ma van 2 hete szervizben, harmadik alkalommal. Érdeklődtem a Media Marktban, még nem kapták vissza a forgalmazó/szerviztől.
Milyen esélyem van, hogy végre visszakapom a pénzem? Mikor mondhatom jogosan, hogy megrendült a bizalmam a termék iránt, és nem kérek többet belőle? Ez volt a 3. telefonom, már összesen 6 hét volt, hogy a régi telefonomat kell használni (ami még most is jó, megbízható) Cseretelefont természetesen nem kaptam, és a garanciaidőt sem jelezték, hogy hosszabbítanák azzal, amíg nem volt nálam...
A MMarkt azt javasolta, keressem meg e-mailen a forgalmazót, a garanciajegy sorszámával, IMEI-vel megírva a fenti történetet. Van tippetek, mit írjak még bele, ami fontos lehet, illeve milyen jogszabály-részt nézzek át, mikor kötelesek visszaadni a pénzem?

Előre is nagyon köszönöm a segítségeteket!

Marci

• Hiba jellege
• Ha már leadtad garanciális ügyintézésre, akkor az mikor történt
• Ha korábban már volt garanciálisan szervizelve, akkor az hányszor történt, mennyi ideig volt szervizben és mit csináltak vele
• Használtan vetted-e
• Fénykép a jótállási jegyről (a személyes adataidat természetesen kitakarhatod rajta)

Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

(#22391) Lackooo84 válasza KSparrow (#22390) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

A leejtést ugye még beleírtátok a jegyzőkönyvbe? Amúgy meg nokiáért ennyi pénzt kiadni, ennyiért normális telefont is kaptál volna, sőt... Amúgy a MM nem pattinthat tovább, te a MM-al vagy szerződésben, velük kell tárgyalnod. Nekik kell közölnöd az elállási szándékodat, mivel ez a sok hiba már nagyon sok kellemetlenséget és anyagi kárt okozott neked.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22392) asdf_ válasza KSparrow (#22390) üzenetére


asdf_
veterán

Fontos, hogy az idén tavaszi alaplapcsere az mikor történt, a vásárlástól számított 1 éven belül vagy kívül. Ha belül, majd pedig ezután cserélték augusztusban az egész készüléket, akkor jelenelg augusztustól élő, teljesen újraindult 1+1 (esetleg 2) év jótállásod van. Ez persze nem boldogít, csak ez a legjobb pozíció, amiből ki lehet indulni.

(#22393) KSparrow válasza Lackooo84 (#22391) üzenetére


KSparrow
senior tag

Sajnos nem írtuk bele. Már leadtam, aláírtam, és amikor elléptem, utána. De van tanúm, ha az segít valamit...

Lelkes voltam, és a 7 plusból kiindult jó tapasztalatok alapján nem kellett volna, hogy ennyire rossz legyen.
Én a MM-nak közöltem a szándékomat, akkor ha most személyesen visszamegyek, balhézhatok náluk? Függetlenül attól, hogy mit mókol a szerviz a háttérben?

(#22392) asdf_ Az első alaplapcsere 1 éven felül volt, utána a komplett új telefon kb 2 hónapja. De a szerviz, minden eddigi esetben elintézte úgy, hogy Tessék, új imei, a garancia meg megy tovább az eredeti vásárlás időtartamától.

Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

(#22394) KSparrow válasza KSparrow (#22393) üzenetére


KSparrow
senior tag

Összerendeztem a papírkupacot, amit kaptam hozzá: a pontos időpontok:
Vásárlás: 2019.04.05.

1. Szerviz:
Leadva: 2020.05.20.
Szerviz beérkezés: 2020.05.29.
Szerviz visszaküldte: 2020.06.03.
+ 1-2 nap, amíg átvettem.

1. Szerviz:
Leadva: 2020.07.18.
Szerviz beérkezés: 2020.07.28.
Szerviz visszaküldte: 2020.07.31.
Már nem bíztam a telefonban, nem akartam használni, rendes használatba szeptemberrel vettem, ésegy hónapot használtam.

1. Szerviz:
Leadva: 2020.10.02.
Azóta nem tudom, mikor ért be, de ezt csak az IVY szerviz jegyzőkönyvön látom majd.

Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók

(#22395) BusinessGuy válasza , (#22387) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Tudomásom szerint nonszensz és ilyen esetben cserét,visszafizetést vagy levásárlást kell biztosítaniuk mert messze túl van az az elfogadható időn a több hónap.
Nekem annyit mondtak, ha 15 napon túli szervíz akkor értesítenek 15 napon belül. Ez nem történt meg. 30 nap is eltelt,semmi visszajelzés. Ráadásul szerepel egy lejárati dátum is a szervíz jegyzőkönyvön ami lejárt (másfél hónap volt). Se telefon se email. A legjobb tudomásom szerint ez teljességgel szabálytalan, csak próbálok tájékozódni mielött telefonon lerázni próbálnak. Egyébként egy kameráról - munkaeszközről van szó aminél nemigen vagyok hajlandó tovább várakozni a javításra főleg hogy a törvény által előírt kötelességükből semmit nem tartottak és egy alig 4 hónapos készülékről beszélünk....

[ Szerkesztve ]

(#22396) BusinessGuy válasza BusinessGuy (#22395) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Tekintettel hogy telefonra nem reagálnak (pontosabban elsőre kapcsolták a kollégákat akik 10 perc után sem vették fel másodjára meg a diszpécser email-t javasolt), emailre nem reagálnak marad az hogy bemegyek a boltba és ha nincs kész a leadott motyi és nem kapom vissza a pénzem/cserélik ki akkor fogyasztóvédelem mert többszörösen is semmibe vették a szabályokat.

(#22397) LuckyL válasza BusinessGuy (#22395) üzenetére


LuckyL
őstag

szia, ezt a munkaeszköz dolgot ne hangsúlyozd, ha a békéltetőkhöz fordulsz, mert ők a fogyasztóknak nyújtanak támogatást
a kamerát magánszemélyként vagy vállalkozásként vásároltad?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22398) BusinessGuy válasza LuckyL (#22397) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Magánszemélyként.

(#22399) LuckyL válasza BusinessGuy (#22398) üzenetére


LuckyL
őstag

akkor nincs gond, de erre hogy munkaeszköz akkor se hivatkozz, nincs előnye, csak hátránya lehet

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22400) BusinessGuy válasza LuckyL (#22399) üzenetére


BusinessGuy
senior tag

Rendben, köszi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.