Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22651) Lackooo84 válasza chopin42 (#22650) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ezt sem értem, miért nem csereutalványt állít ki a szerviz? Arra kötelesek lennének adni egy újat ha van a boltnak raktáron. Kérd a szervizt, hogy azt állítson ki.

The Truth is out there...

(#22652) asdf_ válasza Lackooo84 (#22651) üzenetére


asdf_
veterán

Csereutalvány gyártói garjegyes termékeknél van. Számtechboltban elég kevés ilyen van. No meg ott a 2 év gari is 1+1 jellemzően.

(#22653) kory24


kory24
őstag

Sziasztok!

Van arra szabály, hogyha egy termék nem javítható akkor cseréljék ugyanolyanra?

Vásároltam egy HyperX Cloud Stinger Gaming fejhallgatót, ami elromlott, szervíz válasza, hogy nem javítható...

ezt a választ kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy az eMAG szervizben regisztrált xxxxxxxx számmal ellátott terméket a következő státusszal véglegesítettük, mert a termék nem volt javítható: SZTORNÓZVA AZ ÜGYFÉLNÉL.

Kérjük, a további ügyintézés kapcsán értesítsen bennünket:

1. Ha új rendelést szeretne leadni, úgy vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az (1) 885 5500 telefonszámon, és hivatkozzon a jelen értesítőben szereplő azonosítóra. Kérjük ellenőrizze, hogy a kiválasztott terméket az eMAG forgalmazza-e.

2. Abban az esetben, ha a vételárat szeretné visszakapni, kérjük jelezze ezen irányú igényét is felénk az alábbiak szerint:

Amikor vettem a fejhallgatót épp akciós is volt, a mostani 25 helyett 19e, illetve volt rá 4ezres kuponom, tehát 15 ezerért vettem.

Tehát a visszatérítéssel rosszul járnék....

emag-nál van most is ez a fejhallgató, de forgalmazza: "BestMarkt"

Az emailben meg az van írva ellenőrizzem emag forgalmazza-e...

Ez mit jelent pontosan?

Mit kérhetek?

(#22654) LuckyL válasza A_ScHuLcZ (#22649) üzenetére


LuckyL
őstag

igen, abszolút szabályos
ráadásul nagyon jól jársz, mert ingyen használtad az eszközt 2 évig, most pedig visszakapod a teljes árát

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22655) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Xiaomi.hu-val akadt gondja valakinek?
Hétfőn jött meg a csomag tőlük amiben 2 Piston Basicnek kellett volna lennie. Csak 1 volt benne. A számlán 2 db van és a futárnak is a 2 db árát fizettem. Írtam nekik rögtön, még hétfőn délután. Videót is küldtem nekik róla (minden csomagbontást videóra veszek). Semmi válasz. Telefonszámot nem találok az oldalukon.

(#22656) Josi válasza Tomi0703 (#22655) üzenetére


Josi
aktív tag

Kapcsolat
Cím:
WayteQ Europe Kft.
Xiaomi Magyarország
1097 Budapest Gubacsi út 6/b
Ez pedig a wayteq telefonszáma:
telefon: (+36-1) 21-73-632, (+36 1) 21-73-631

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#22657) Tomi0703 válasza Josi (#22656) üzenetére


Tomi0703
őstag

Köszi, közben facen megtaláltam őket. Ott is írtam nekik.

Válasz: Hát azt írta a fazon, hogy nem "eredeti" a videóm és, hogy olyan gyorsan nem lehet feltépni egy borítékot. Tehát kvázi arra gondol, hogy kivettem egy darab sz@ros 2000 ft-os Piston fülest, majd megcsináltam a vidit és elküldtem nekik, hogy csak 1 jött és küldjenek mégegyet.
Ezt a sz@rházi bandát... :W Ezek azt hiszik, hogy 2000ft-ért szarakodnék velük?

Le is írtam neki. Akkor már szépített, meg mondta, hogy sok ilyen jellegű visszaélés van és elővigyázatosak.

Szerk.: Elhajtott, hogy írjak egy másik email címre. De most hirtelen megint írt, magyarázkodott és mondta, hogy küldenek természetesen újat. :DDD És elnézésemet kérik.
Pedig az adott emailre már kész a levél de még nem küldtem el. Beraktam amit ez a szerencsétlen írt. Nem küldöm el nekik, de rohadtul felhúzott az ember.

[ Szerkesztve ]

(#22658) emts


emts
csendes tag

Sziasztok, notebookban cserélt alkatrészre milyen garanciális feltételek vonatkoznak? A probléma, hogy kicserélték a billentyűzetet kb fél éve gariban, s az egyik billentyű állandóan kiugrik a helyéből. Eredetileg csak kicsit mozdult, most már minden leütés után vissza kell tenni. Közben a gép már nem garis, 30e pénzt kérnek a javításért, mondván, h nem garis, ami igaz. Nem találok erre az esetre vonatkozó információt. Köszönöm szépen.

(#22659) emts válasza szeky81 (#22636) üzenetére


emts
csendes tag

Én WD-vel csináltam ilyet. Ott a magyar gari lejárt, a kinti még élt. Kértem RMA-t, adtak egy számot és címet, hova küldjem (Németo.). 2 hét múlva érkezett az új cucc. Annyi, hogy adatok elvesznek, azzal kezdik, h valami low level format. Mondjuk ez WD, de gondolom a Seagate is hasonló kéne h legyen.

(#22660) asdf_ válasza emts (#22658) üzenetére


asdf_
veterán

Ha nem tévedek, az lesz szerintem a húszforintos kérdés, hogy ezt miképp számlázták.
Ha javítás egy darab 30e Ft, akkor:

249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelet
az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról

1. § * (1) Ha a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés tárgya a fogyasztó által megrendelt, a Mellékletben felsorolt javító-karbantartó szolgáltatás (a továbbiakban: szolgáltatás), és a szolgáltatásnak az általános forgalmi adót és az anyagköltséget is magában foglaló díja a húszezer forintot meghaladja, a szolgáltatást nyújtó vállalkozást jótállási kötelezettség terheli. A jótállásból eredő jogokat a szolgáltatás tárgyát képező dolog (a továbbiakban: dolog) tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
2. § (1) * A jótállás időtartama hat hónap. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Melléklet a 249/2004. (VIII. 27.) Korm. rendelethez
5. Audiovizuális, fotó-optikai és információfeldolgozási berendezések javítása.

Ha a számla szerint vettél egy darab billentyűzetet és fizettél x ezer Ft munkadíjat, akkor pedig:

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

1. § * (1) A Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott, az 1. mellékletben felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.

Melléklet a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelethez *
17. információtechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép, laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner, fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder, diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó, hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő, számológép, zsebszámológép;
29. az előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.

[ Szerkesztve ]

(#22661) Josi válasza asdf_ (#22660) üzenetére


Josi
aktív tag

Sehogy nem számlázták, mert mint írta, garanciában cserélték a billentyűzetet.
Viszont ez valószínűleg a gyártó által önként vállalt időben, és ott többnyire nem hosszabbodik a garancia.
Legegyszerűbb vesz egy bontott billentyűzetet és kicseréli, kicserélteti.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#22662) Tomi0703


Tomi0703
őstag

Urak!

Adott egy BF-es eMag rendelésem. Rögzítették, írtam email, hogy lefoglalták, nekem dec 4-ig postázzák. Majd rá egy jó fél napra a rendelés eltűnt a profilomból, mintha nem is létezett volna. Én semmilyen értesítést nem kaptam róla, hogy törölték vagy ilyesmi. Az emailból meg tudtam nyitni a rendelést és ott még látszódott. Rögzített rendelés volt a státusza.
Hívtam őket, azt mondták nem értik miért, de az automata rendszerük törölte a rendelésemet. A csaj visszaaktiválta nekem, de közben az egyik termék elfogyott. Azt mondta kitalálnak valamit, hogy a hiányzó termék helyett valamivel "kárpótolnak".
Azóta semmi hír, ugyanúgy rögzített a rendelés. Ma beszéltem velük és egyből törölte a rendelést az üf szolgálatos, mert:
Belső ellenőrzéseink eredményeként azt tapasztaltuk, hogy megrendelésedet automatikusan, emberi beavatkozás nélkül adtad le. Belső irányelveink szerint cégünk ezt a fajta magatartást nem támogatja.
Különösen nem egy Fekete Péntek alkalmával, amikor mindenkinek szeretnénk egyenlő esélyt biztosítani az aktuális akciókhoz.

Leírtam neki, hogy előző nap mindent belepakoltam a kosárba, majd 7 körül rátenyereltem az F5-re és amint indult az oldal, egyből rendeltem.
Erre leírta nekem, hogy háztartásonként 1 darab volt rendelhető.
Visszaírtam, hogy 1 darabot rendeltem mindenből, ráadásul a szabályzat azt írja, hogy 1 ember mindenből csak egyet vehet, szóval nem értem ezt a háztartás dolgot.

Rendelésemet nem akarják kiküldeni, semmi kupont vagy utalványt nem ajánlottak fel. Tudok valamit tenni? Fogyasztóvédelem foglalkozna ezzel?

(#22663) devilzero


devilzero
tag

Sziasztok!

Rendeltem egy karórát egy oldalról. Egy blackfriday-es kupon + egyéb csalogató kupon miatt nem úgy számolták az árát, ahogy én terveztem, emiatt e-mailbe illetve telefonon is próbáltam volna utolérni őket a héten többször eredménytelenül. Ma hívtak, hogy minden szuper, holnap itt a csomag GLS-sel, akciók is benne küldenek majd friss számlát. A helyzet viszont az, hogy én már nem akarom ezt a terméket, mert megvettem egy másik oldalon és már ki is hozták.

Ilyenkor mi a "legbarátságosabb" elállási mód? Szimplán mondom a GLS-nek, hogy köszi de nem kell a csomag. Esetleg írjak nekik, vagy hívjam fel őket (ha egyáltalán elolvassák/felveszik)? 0 Ft-os házhozszállítási díj volt, ha ez jelent bármit is, de pl. rámháríthatnak valamit, mert nem veszem át (utánvételes a kézbesítés)?

Köszi. :R

(#22664) Lackooo84 válasza devilzero (#22663) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem veszed át és kész. Nem kell ilysmin szívbajoskodni.

The Truth is out there...

(#22665) asdf_ válasza devilzero (#22663) üzenetére


asdf_
veterán

Ha van kontaktod a futárhoz vagy a GLS-hez, akkor jelezd nekik, hogy elálltál, ne is hozzák, és akkor spórolsz a futárnak egy fölös utat, december elején az ilyennek már örülnek.

(#22666) Superhun válasza Tomi0703 (#22662) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Ez inkább GVH ügy, így tudod bejelenteni: [link]

(#22667) jozsi252


jozsi252
veterán

Rendeltem itthonról 2db Karácsonyi elemes (2DB AA) jégcsapot. Direkt nem Kínából mert ilyennel nem szeretnék kockáztatni, nehogy felgyulladjon.
Erre nesze itt van, pár perc használat után. :W
Iszonyat büdös volt, plusz nagyon forró volt az kis "doboz". Az elemtartóknál nem jelent meg semmi az elemből, szóval úgy gondolom hogy a termék lehet hibás, nem pedig az elem. 2db új elemet raktam bele.
Írtam a gyártónak is hogy a termékkel kapcsolatban kaptak-e hasonló visszajelzést, kíváncsi vagyok mit válaszolnak. Írtam a cégnek ahol vettem, remélem lesz rá lehetőség hogy a pénzt visszakapjam.

iPhone 13 Pro Max

(#22668) LuckyL válasza jozsi252 (#22667) üzenetére


LuckyL
őstag

amit itthonról rendelsz az is ugyanaz csak 5x-10x annyiért adják :)

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22669) monchichi20


monchichi20
aktív tag

Sziasztok.

2017.November 7 vettünk egy Vegat az Alzánál 3 év garival, idén oktober 30 beszart és az nap ellett vive hozzájuk.
Ma írták hogy "A teljesítés módja: Elutasított
További információ: Elutasítva, a szervíz nem vállal fizetett javítást."

Kérdés mi tartott több mint 1 hónapig hogy erre jussanak, vagy megvárták hogy kifussak a garanciából?

Nyeljem be ezt vagy mi legyen?

(#22670) , válasza monchichi20 (#22669) üzenetére


,
addikt

Meg kell tőlük kérdezni, hogy miért lett elutasítva? Ha nincs rajta külsérelmi nyom, törés, repedés, égés, szétszedésre utaló nyomok, sértetlenek a matricák rajta, nincs rajt hackelt BIOS, vagy bármi utólagos módosítás, ami indokolná a garancia elvesztését, akkor mégis mivel indokolják a garancia elutasítását? A garanciaidőből nem futottál ki, időben adtad le.

[ Szerkesztve ]

(#22671) Gyuri27 válasza monchichi20 (#22669) üzenetére


Gyuri27
félisten

Amikor te oda adtad a kártyát megállt a "garancia idő múlása".
Másrészt papiron írják le miért lett elutasitva. Mellékelve egy szakértőt, szakvéleményt is. Mindent mindent irásban.
Melyik cég gyártotta a vga-t?

Amd - Radeon - Ryzen

(#22672) monchichi20 válasza Gyuri27 (#22671) üzenetére


monchichi20
aktív tag

Gigabyte kártya volt, Amikor játszodtam a warzonnal akkor egyszer csak elsötétült a kép és nem jött visza, más gépnél is megnéztük ott se volt kép.

Scorp2011:
Nem láttam rajta semmi külsérelmi nyomot mikor kivettem a kártyát, semmi égés nem volt még szaga sem volt a kártyának, a matricájoz nem nyultam mert nem vízetem a kártyát anyi piszok volt rajta ami ilyenkor szokot rajta maradni normális kifujás után.

(#22673) mr. bryan


mr. bryan
tag

Sziasztok!

Rendeltem egy telefont egy webshopbol, par honap utan por ment a kamerajaba. Elkuldtem a webshopnak, ok pedig a szerviznek, akik nem csak hogy nem takaritottak ki rendesen (kb a por fele benne maradt), meg is karcoltak a kameratomb szelet, es egy ragasztocsikot hagytak ott, ahol a kamera elolapjat leszedtek. Visszakuldtem nekik, szerintem megint szervizbe kuldtek... Ilyenkor tudom valahogy kotelezni oket, hogy egy ujat adjanak, leven hogy a szerviz barmolta szet a telefont?

(#22674) TIT


TIT
veterán

Üdv!
Samu A70 telfonnak nincs hangja csak restart után,ez közismert szoftverhiba.
A szerviz azt mondja másfél hét a bevizsgálás,ez jogszerű?
A csomgolás és a tartozék(füles,tű)nincs itt mert külföldön él a tulaj,azt tudtommal nem kérhetik,de valószínű csereutalvány lesz vagy csere,akkor se szükséges?

(#22675) Balázzs


Balázzs
senior tag

Sziasztok!
On-line, majd ügyfélszolgálat útját megerősített rendelésre szállítás napján rákérdeztem (szabit vettem ki miatta), ma lett futárnak átadva tájékoztatást kaptam, de 2 nap múlva jött egy email a megrendelés készlethiány miatti törléséről, két nappal korábbi dátumozással.
Egyből panasz (ügyfélszolgálat telefonon), azóta semmi info.
Várjam meg a 30 napot, vagy GVH, vagy fogyasztóvédelem vagy mit javasoltok?
Céget direkt nem írok, nemzetközi multi cégről van szó.
köszi

(#22676) Katsu


Katsu
aktív tag

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni.
2 hónapja belefogtam egy ITX gép építésébe. Sajnos majdnem egy hónapja hálózati hibát kezdtem tapasztalni a vezetékes hálózaton. 1 héten keresztül folyamatosan teszteltem, kábelt cseréltem, routert cseréltem, más géppel kipróbáltam a hálózatot, de csak az új gép alaplapi vezetékes hálózatával volt gondom. Hálózati terhelés alatt csomagvesztéseket produkál, de nem csak a WAN irányába, hanem a LAN irányába is, gyakorlatilag, mintha letiltanád a hálózati kártyák és újra engedélyeznéd. Mivel, 10 éves szoftver hardver üzemeltetői tapasztalatom van és még 7 év egyéb IT-s, így nem tartom magamat hülyének a dologhoz. Magához az elektronikához nem értek. De ezzel nem kérkedni akarok, nekik nyilván nem is mondtam ezt, csak nem szeretném, ha itt bárki azt hinné, hogy kóklerkedem. :)
Emiatt jeleztem a boltnak, ahol vettem az alaplapot, hogy mi a probléma és egy A4-es lapon leírtam, hogy miket teszteltem, miket próbáltam és milyen eredményekre jutottam. Ezt mellékeltem az alaplap mellé. Amikor le akartam adni a terméket garanciális ügyintésére, akkor megpróbálta az átvevő ügyintéző elutasítani a dolgot, mert karcos az egyik áramkör (nem volt karcos), nem volt socket védő műanyag a proci foglalaton (nem volt elhajlott láb a foglalatban) és így tovább. Miután mindent megtett, hogy ne kelljen átvenni, elismerte, hogy sértetlen a lap és átvette... Nem is értem, hogy erre miért volt szükség.
Valami miatt az volt az érzésem, hogy semmit nem fognak találni...

Hát tegnap jött a levél, hogy 6napig tesztelték, de nem jelentkezett az általam tapasztalt hiba. Mehetek az alaplapért.
Ezt nem szeretném ennyiben hagyni, mivel tudom, hogy gond van vele, de nem tudom, hogy mit tehetek még? Nem akarok pénzt visszakapni, nem akarok másik alaplapra váltani, azt szeretném, ha ez működne vagy kapjak egy ugyanilyet cserébe. Szóval nem valami haszonszerzés vagy bármi ilyesmi a célom.
Viszont ahhoz nincs kedvem, hogy megint összerakom a gépet, megint jön a hiba, megint szét kell szednem, mindent megtisztítani, hiszen a pasztát ilyenkor el kell távolítani stb...
És minden ki-be szerelésnél megvan az esély, hogy véletlenül megkarcolódik valami vagy megsérül.

Milyen lehetőségeim vannak? Vagy addig kell mindig visszajárni, amíg nálam jelentkezik a hiba? Milyen papírokat kérhetek ki a vizsgálatról?
Én már jeleztem ma nekik írásban, hogy 1 sornál sokkal több információra van szükségem a tesztelésről. És írják meg, hogy én miben segíthetem a munkájukat? Vigyem be kompletten a gépet hozzájuk, hogy prezentálni tudjam? Nyilván otthagyni nem fogom, mert az adataimat nem hagyom ott. Illetve a gép többi részéhez nincs közük.

A jogaimat szeretném megtudni, hogy az ilyen patt helyzetnél mit lehet tenni? Mivel gyorsíthatom meg az ügyintézést?

Ha bármilyen infóra még szükségetek lenne, akkor jelezzétek és írom.

Előre is köszönöm a tanácsaitokat.

Üdv. Attila

(#22677) Superhun válasza Katsu (#22676) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Nem értek annyira hozzá, de driver gond nem lehet? Más driverrel, esetleg oprendszerrel próbáltad?

(#22678) Katsu válasza Superhun (#22677) üzenetére


Katsu
aktív tag

Természetesen driver több is volt próbálva.
Oprendszert nem volt lehetőségem cserélni.
Próbáltam live Linux-szal, de az meg nem rendelkezett a hálózati kártya illesztőprogramjával.
És a Linux nem erősségem.

(#22679) koby11h válasza Katsu (#22678) üzenetére


koby11h
aktív tag

Esetleg egy Hiren's vagy Strelec boot pendrive-ról, a hálózat általában megy velük.

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#22680) Katsu válasza koby11h (#22679) üzenetére


Katsu
aktív tag

Köszönöm.
Ha újra összeszereltem a gépet, akkor teszek velük is egy próbát.

(#22681) Csápájev


Csápájev
őstag

Sziasztok
Ha cégre (EV) rendeltem egy fülhallgatót,de még nem vettem át, elállhatok a vásárlástól?
:R :R

[ Szerkesztve ]

(#22682) asdf_ válasza Csápájev (#22681) üzenetére


asdf_
veterán

Nem, hiszen csak fogyasztónak jár az elállási jog, így lényegtelen, hogy átvetted-e már, vagy sem. Más kérdés ha nem veszed át, akkor valószínűleg csak a postaköltséget terhelik rád, mert ha érintetlen a motyó, akkor el lehet adni másnak bármikor, ha pörgős termék.
Ha még el sem postázták, akkor csörögj oda, lehet, hogy meg lehet beszélni velük.

(#22683) Csápájev válasza asdf_ (#22682) üzenetére


Csápájev
őstag

:R ez utóbbi lesz,személyes átvétel és személyes fizetést kértem.

(#22684) monchichi20


monchichi20
aktív tag

Update az Alza elutasitásában:
Kiderült hogy azért lett elutasitva mert roszul lett adminisztrálva és 20 nap után küldték el eztáltal úgy vették hogy kicsusztam a garanciából. Na most újra elküldték a terméket, de nem hiszem hogy meg tudják csinálják amúgy a Vega64-et. szóval még marad egyelőre a kölcsön zotac 1080 Amp extreme a gépben ;]

(#22685) tonyrulez


tonyrulez
őstag

Sziasztok!

eMag-on szervízre visszaküldött termék esetében mi a rendje a tájékoztatásnak, mire lehet számítani? Ez az első gariztatásom náluk, és eddig elég gyér a kommunikáció. 12.04-én kérvényeztem a visszaküldést, következő munkanap jött érte a futár, majd ezután 2 nappal kaptam egy emailt hogy megkapták. És ennyi. eMag weboldalon pedig nincs külön oldal ahol bármi nyomonkövethető lenne, szervíz oldalon csak kérvényezni tudok visszaküldésre.

4 8 15 16 23 42

(#22686) Lackooo84 válasza tonyrulez (#22685) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Eléggé be vannak havazva most, nekem az elállással visszaküldött cuccot 12 nap után nézték meg és küldték a mínuszos számlát. Emagon böngészőből van olyan opció, h "visszaküldéseim", ott sincs?

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#22687) tonyrulez válasza Lackooo84 (#22686) üzenetére


tonyrulez
őstag

Azt néztem én is, "Nincs folyamatban lévő visszaküldési kérelmed", illetve ha ott új kérelmet indítanék, akkor csak vételár visszatérítés az opció, tehát itt a garanciális javításnak valóban nem kell megjelennie.

4 8 15 16 23 42

(#22688) Gabesz87


Gabesz87
addikt

Kicsit lehet, hogy OFF téma, de végül is a garanciával is kapcsolatban lehet. Rendelt már valaki a Shell-Philips Promo keretében valamit? Rendeltünk december elején egy Airfryer-t, gondoltam regisztrálom, de most esett le, hogy sehol nem találtam számlát. Dobozban sincs, elektronikusan sem kaptam. Az is elég fura mondjuk, hogy magyar használati sem volt a géphez, de ez megint másik dolog. Hétfőn majd felhívom az illetékes céget, az ECD Retail Kft.-t és megkérdezem. Csak gondoltam, hogy ha esetleg más is rendelt már így, hogyan kapott számlát? Mailben, vagy a géphez csatolva, a dobozban (esetleg dobozra ragasztva)!?

(#22689) prolad


prolad
őstag

Sziasztok,

Rémlik még pár hónapja, hogy január 1-től módosulnak a garanciaidők, ebből lett végül valami? Úgy emlékszem 200e érték felett már 3 év jár alapból,de nem vwgyok venne biztos. Rendelnék egy nagyobb értékű cuccot Extreme Digital-tól, de ha elsejétől jár a plusz 1 év, akkor 2 napot még tudok várni.

(#22690) asdf_ válasza prolad (#22689) üzenetére


asdf_
veterán

(a 151/2003. mellékletében kötelező jótállásra rendelt termékek esetén)
10-100e 1 év
100-250e 2 év
250e+ 3 év

2021. 01. 01-től.

De nem csak ez változik, hanem a 30 napon belül javítani kell tudni (már nem törekedni kell rá), valamint 3 meghibásodást követő 4. meghibásodás esetén automatikusan csere van, tehát várjál.

(#22691) tonyrulez válasza asdf_ (#22690) üzenetére


tonyrulez
őstag

Ez csak jövőre indított javításra vonatkozik, vagy már most folyamatban lévőre is?

4 8 15 16 23 42

(#22692) prolad válasza asdf_ (#22690) üzenetére


prolad
őstag

Köszi :R Akkor megvárom, ezek elég jó változások.

(#22693) asdf_ válasza tonyrulez (#22691) üzenetére


asdf_
veterán

A jövőre VÁSÁROLT termékre (különben visszamenőleges jogalkotás lenne).

(#22694) bobalazs


bobalazs
nagyúr
LOGOUT blog (1)

Nem lehet a végtelenségig húzni a hibás termékek javítását. Legfeljebb 30 nap után már mindenképpen kötelező lesz a csere (8 napos határidővel), ha a termék nem javítható, akkor 8 napon belül kell cserélni. Több határidő is megváltozik, szűkös lesz azoknak a cégeknek, akik minden javítást/bevizsgálást külső helyszínen, külsős cégekkel végeztettek.
https://gsmring.hu/jo-ha-tudod-valtozott-a-tartos-fogyasztasi-cikkek-jotallasi-szabalyozasa/

(#22695) Lackooo84 válasza bobalazs (#22694) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ez már kellett. Nagyon el voltak kényelmesedve.

The Truth is out there...

(#22696) chopin42 válasza Lackooo84 (#22695) üzenetére


chopin42
őstag

Ja. Persze itt max annyi fog változni, hogy mindent is a felhasználóra kennek, és addig szarakodtnak/nem mennek el a békéltetőhőz, hogy mehet a bíróságra. Pár kör bünti ki lesz oszva, amíg a szarrágók rászoknak az új szabályokra.
Szerk:
Ha meghaladja a kijavítás a 15 napos határidőt, a kereskedő köteles lesz értesíteni a fogyasztót a javítás pontos határidejéről. Amit vagy betart, vagy nem.
Ha a vállalkozás szakértőt kér fel a hiba eredetének eldöntésére, a szakértői vélemény kötelező tartalmától nem lehet eltérni. Ami vagy pozitív lesz a fogyasztóra nézve, vagy nem.
Továbbra is videózni/fotózni kell mindent, mert hopp letörik egy kondi, máris nem kell betartaniuk semmit.

[ Szerkesztve ]

Szakmai kérdések csak a fórumban...

(#22698) void888


void888
friss újonc

Sziasztok!

Garanciáztatni szeretném a laptopom (Asus Zephyrus Gx701) , mert el kezdett torzítani az egyik hangszórója. A gond az, hogy van egy kisebb ütődés a laptop oldalán:
[link]
Érvényes így is a garancia?

[ Szerkesztve ]

(#22699) Superhun válasza void888 (#22698) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Szia! Mit kell nézni a képen? Én nem látok semmit.

[ Szerkesztve ]

(#22700) void888 válasza Superhun (#22699) üzenetére


void888
friss újonc

A kijelző zsanér mellet "felütődött " kissé a fémfelület egy esés következtében.
[link]

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.