Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22602) Superhun válasza Gabesz87 (#22600) üzenetére


Superhun
Topikgazda

Személyes vásárlás esetén csak a bolt jóindulátán múlik.

(#22603) asdf_ válasza Gabesz87 (#22600) üzenetére


asdf_
veterán

Aldi asszem 2 hónapos elégedettségi garanciát vállal önként a nem garjegyes termékekre, ha megvan még a blokk, fuss vele egy kört.

(#22604) laci3453 válasza asdf_ (#22603) üzenetére


laci3453
újonc

Sziasztok,

Lenne egy kérdésem, kérlek segítsetek ha tudtok. Iponnál vásárolt NZXT X62 hűtőmnek a LED-je a pumpán másfél év után beadta a kulcsot, visszaküldtem nekik az egészet dobozostul, tartozékustol, kivéve a intel foglalatához tartozó leszorító keretet, erre nekem írtak, hogy azt nem kapták meg, és emiatt addig nem tudják intézni, amíg nem kapják meg azt, vagy feltételes ügyintézésbe tovább küldik a gyártónak. Én az utobbit válaszottam végül, őszintén szólva azért nem küldtem be ezt az alkatrészt, mert úgy gondoltam, hogy ez nekik úgy se fog kellenni a teszteléshez, nyilván nincsenek híjján teszt eszközöknek... De én elfogadom azt, hogy ezt a gödröt magamnak ástam, mert elküldhettem volna azt a hülye keretet, de nem ez a lényeg, hanem hogy én a feltételes ügyintézést válaszotttam, ami azt jelenti, amit fentebb írtam, hogy tovább küldik gyártónak, és hogy megnövekszik emiatt a szerviz idő. Ez volt már okt. 29.-én, azóta semmi, szerintetek cirka mikor kaphatom vissza? És milyen lehetőségem van ebbe a helyzetbe, csak kivárni tudom ezt és ennyi? Mert hiába írok az iponnak, nem tudnak konkrétumot mondani sose, csak annyi, hogy a gyártónál van, és hogy nem tudják mikor jön vissza. Vagy esetleg van valami elállási lehetőség ettől már? Erre is gondoltam.

Válaszokat előre köszönöm!

Laci

(#22605) tobias88888


tobias88888
őstag

Sziasztok! Aliexpressről rendeltem két Xiaomi robotporszivót Európai raktárból, aminek a modellszáma is megegyezik az itthon forgalmazott tipussal. Ilyen esetben milyen garanciára lehet számitani?

A help centerjük alapján semmilyenre, legalábbis nem jelez nálam "Service: 1-year Warranty"-t. (kép). Számomra igy is megérte persze, de azért rákérdek biztos ami biztos :U

(#22606) SP!T


SP!T
addikt

Sziasztok!

Vásároltam online egy kabátot aminek a mérete a mérettáblázattól nagy mértékben. Kérhetem hogy ne nekem kelljen visszapostázni? Nem kicsit eltér, hanem nagyon. Én körültekintően lemértem minden méretemet és ez köszönőviszonyban sincs az általuk megadottakkal.
Illetve ha nem... azt írják személyesen nem lehet leadni az áruházaikban (van több). A visszaküldési cím pedig budapesti ahogy én is az vagyok. Ilyenkor bevihetem személyesen annak ellenére hogy kiemelik az alábbit az elállásnál?
"Figyelem: Internetes rendelés esetén a termék(ek) személyes átadására nincsen lehetőség."
Bekorlátozhatnak engem ezzel, ha az általuk kért címre én viszem vissza? Ilyenkor mit kellene velük aláíratnom? Viccesnek tartanám ha postázgatnom kellene mikor itt van mellettem az általuk megadott visszaküldési cím.

köszi!

There's a device that I've been using called a whoop.

(#22607) asdf_ válasza SP!T (#22606) üzenetére


asdf_
veterán

Szerintem hibás teljesítés miatt ők fizetik a visszautat.
Ha te akarod személyesen visszaadni, szerintem még annak is működnie kellene:

45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól

13. A fogyasztó kötelezettségei elállása vagy felmondása esetén

24. § (1) Ha a fogyasztó a 22. §-nak megfelelően eláll az üzlethelyiségen kívül kötött vagy a távollevők között kötött szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni, kivéve, ha a vállalkozás vállalta, hogy a terméket maga fuvarozza vissza.

Alul a nyilatkozatmintában is ilyet írnak:

- „Ön köteles számunkra vagy .... [illessze be a termék átvételére Ön által feljogosított személy nevét és postai címét, ha van ilyen személy] számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.”;

A szövegből következik, hogy a meghatalmazott személy alatt nem a cég alkalmazottját értjük (tehát nem lehet arra hivatkozni, hogy mivel nincs meghatalmazott így nincs kinek átadni), ez a meghatalmazott harmadik felet jelöl (külsős, más jogi személy felet, aki/amely az átvétellel van megbízva és arra meghatalmazva), pl. egy piripócsi cég megbízhatja Gipsz Jakab EV-t, hogy Budapest, Nyugati tér 1 alatt üzemeltessen elállási átvételi pontot, mert a vevőnek ez kényelmes, majd pedig 3-4 naponta ömlesztett áruként egy csomagban megy vissza az egéz piripócsra.

"Figyelem: Internetes rendelés esetén a termék(ek) személyes átadására nincsen lehetőség."

Ez amúgy nem arra vonatkozik, hogy webes rendelés esetén neked átadni nem tudják személyesen, hiába mész a boltba? Tehát kizárólag csomagos módon kaphatod meg a terméket?

[ Szerkesztve ]

(#22608) BB9000 válasza tobias88888 (#22605) üzenetére


BB9000
senior tag

Ha Alin vetted, akkor a garancia ügyintézés is náluk lesz. Ha elromlik, akkor nyitsz dispute-ot és próbálsz megegyezni velük. Hallottam már olyan lehetőségről is, hogy itthon megjavíttatod és a javítási számla alapján kérsz jóváírást Alin keresztül. Nem reménytelen, de nyűgös.

(#22609) SP!T válasza asdf_ (#22607) üzenetére


SP!T
addikt

Köszi, egyeztetek velük akkor ennek tudatában. Az említett rész pedig sajnos nem a rendelés átvételénél van kiírva, hanem az elállási információknál. Köszönöm! :R

There's a device that I've been using called a whoop.

(#22610) asdf_ válasza SP!T (#22609) üzenetére


asdf_
veterán

Igen, de ha fent a jogszabály azt írja, hogy visszaküldeni VAGY átadnod kell, akkor imho ez azt jelenti, hogy te ebből választhatsz, hogy melyikkel kívánsz élni, ergo nem korlátozhatják le csak az egyikre. A másik oldalról nézve viszont egy webshop pont azért webshop, mert esetleg nincs üzlete, így az átadás módszere kiesik, az tulajdonosnak nyilván nem lehet a kezébe nyomni a magánlakásásán. Szóval fene tudja...

(#22611) mauimagic válasza tobias88888 (#22605) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Alin jópár év alatt eddig elég sok dispute-om volt, mind megoldódott, kivéve az utolsót.

Egy 30$-os BT eszköz, ami használhatatlan. Rengeteg pozitív review, megbízható bolt, stb.

Dispute egy vicc volt, 2 hónapig ment, az Ali többször hozott döntést, hogy adják vissza a pénzt, amit másnap a bolt mindig "kitörölt".
Rengeteg képet, videót kért be az eladó, össze vissza hazudott, dispute-on kívül.

A lényeg, hogy én úgy látom ezek után, hogy az Ali addig jófej, amíg $10-os bizbasz a dispute tárgya, a fölött leszarja a vevőt.

Volt hogy a felvett videóra egy kép volt a válasz a mélyen tisztelt eladótól, beillesztett kínai feliratokkal, csak hogy érezzem a törődést.

Persze a dispute döntést is fellebbeztem, válasz sincs az Alitól.

Leszarják hány ezer dollárt költöttél el ott eddig, ha nagy bukó lenne, akkor az eladót védik. Jó lecke volt, olcsó szarokon kívül semmit nem veszek ezentúl Kínából..

(#22612) LuckyL válasza mauimagic (#22611) üzenetére


LuckyL
őstag

ha kártyával fizettél akkor sima ügy, bankkártya panaszt indíts a bankodnál, vissza fogod kapni a pénzedet
az alis accountodat lehet negatívan fogja érinteni, nem tudom ez szempont e ezek után

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22613) mauimagic válasza LuckyL (#22612) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Szóval a bankom kivizsgálja, hogy a hónapokkal ezelőtt kifizetett termék nem működik és visszautalják a pénzt? Magyarul átveszik a garanciális ügyintézést?
Hülyeséget minek írsz?

(#22614) Lackooo84 válasza mauimagic (#22613) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem hülyeség. Chargeback - gugli a barátod...

The Truth is out there...

(#22615) mauimagic válasza LuckyL (#22612) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Elnézést, nem tudtam hogy létezik chargeback, hülyeséget én beszéltem... :B

(#22616) mauimagic válasza Lackooo84 (#22614) üzenetére


mauimagic
aktív tag

Köszönöm, revoluttal vettem, el is inditom a processt.

(#22618) Lackooo84 válasza #40993792 (#22617) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az a poén, hogy ez hivatalosan eddig is így volt.... :U

The Truth is out there...

(#22619) Gyuri27 válasza Lackooo84 (#22618) üzenetére


Gyuri27
félisten

De itt nem is ez az érdekes. Hanem a 30 nap.

Amd - Radeon - Ryzen

(#22620) MaxxDamage válasza Gyuri27 (#22619) üzenetére


MaxxDamage
félisten
LOGOUT blog

Jó is az.
30 nap letelik és nincs készülék, akkor kérheted a vásárlási árat vissza :) (ha jól értem az írást)
Ez él akkor is ha pl. 3 éves gari/jótállás van a vásárolt termékre és az utolsó évben adom le javításra? (mondjuk van vissza a 3 évből pár hónap...)

◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

(#22621) Lackooo84 válasza Gyuri27 (#22619) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

"A javítás ideje nem számít bele a jótállási időbe" - én csak erre reagáltam. A cikkben is úgy írják, mintha az újdonság lenne, pedig nem.

The Truth is out there...

(#22623) Josi válasza MaxxDamage (#22620) üzenetére


Josi
aktív tag

Ez jelenleg csak akkor él ha 3 év teljeskörű jótállást vállalnak. Ha csak 1 év kötelező és + 2 év gyártó által vállalt jótállás van a készülékre, akkor csak az első évben érvényes.

Azt viszont nem írták, hogy ár függvényében változik a jótállási idő 2021-től.
A jótállás időtartama eladási ártól függően fog változni:
10 000-100 000 forintig: 1 év
100 000-250 000 forintig: 2 év
250 000 forint felett: 3 év.

''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon

(#22624) asdf_ válasza Josi (#22623) üzenetére


asdf_
veterán

Azt majd a jövő heti közleményében írják majd. Sokminden változik egyszerre, igy adagolva jönnek a sajtóközlemények róla.

(#22625) saw1114


saw1114
tag

Üdv.olyan kérdésem lenne vettem tápegységet elviegben teljesen új boltból vettem (edigital) néztem róla több unboxing videót azt vettem észre ,hogy nem mindegyiken volt garimatrica ahol annak lennie kell és az enyémen sincs és még garanciajegyet sem kaptam hózzá csak egy eszámlát.kicsit elbizonytalanottam vigyem vissza?online vásárlás volt és még 14 napon belül vagyok

Letiltott az agya. Velem is ez volt, amikor Neil Amstrongot játszottam a Hódkórban. Egy sikátorban találtak rám. Egy régi frigóba próbáltam visszatérni a Főd légkörébe.

(#22626) , válasza saw1114 (#22625) üzenetére


,
addikt

Edigitalnál sajnos bevett szokás, hogy ha tehetik, akkor nem adnak garancialapot, csak számlát, a számlán pedig az van feltüntetve, hogy amennyiben nem kaptál garancialapot, akkor ennek hiányában csak 1 év garancia jár a termékhez. (Eközben az oldalukon több év garanciával hirdetik az adott termékeket. Ha kérsz garancialapot, akkor vagy megtagadják arra hivatkozva, hogy a rendszerükben úgyis annyi év van, amennyinek lennie kell, vagy ha nem hagyod annyiban, és mégis ragaszkodsz a garancialaphoz, akkor pedig másik sorozatszámot írnak rá, mint ami a terméken szerepel. Nem 1 és nem 2 esetben jártam már így náluk, és nem csak én, hanem az ismerőseim is. Lehet, hogy éppenséggel mind véletlen eset volt, de ennyi véletlent kicsit soknak tartok. Mióta az Emaggal szövetkeztek, azóta érdekes módon az Emag is kezdi ezt a szokást átvenni, vagy nincs garancialap az Emagos fiókodban, vagy éppenséggel másik sorozatszám szerepel rajta. Ha rájuk írsz, ugyanazt a szöveget nyomják be, mint előtte az Edigital, hogy jó ez így, ahogy van.)

(#22628) Gyuri27 válasza , (#22626) üzenetére


Gyuri27
félisten

Nem kell külön semmi.
A számlán fel lehet tüntetni a termék nevét, serialt, jótállási időt. Bármelyik nem sitimmel: A: javitsák, B: nem veszem meg vissza küldöm. Ha meg meg akarják magyarázni semmi gond. Tegyék. Panaszköny. Tények rögzitése. Majd egy mail a megfelelő helyre. És minél többen vagyunk annál jobb. Akkor biztosan repülnek a 10-100 millás birságok. Ennyi.

Amd - Radeon - Ryzen

(#22629) saw1114 válasza , (#22626) üzenetére


saw1114
tag

Ezek alapján nem jóra számítok inkább vissza viszem és elállok a vásárlástól

Letiltott az agya. Velem is ez volt, amikor Neil Amstrongot játszottam a Hódkórban. Egy sikátorban találtak rám. Egy régi frigóba próbáltam visszatérni a Főd légkörébe.

(#22630) , válasza saw1114 (#22629) üzenetére


,
addikt

Ha jó áron vetted, nyugodtan kérd ki tőlük a garanciapapírt, hátha adnak neked, egy próbát megérhet a dolog. Ha viszont olyan áron vetted, amennyiért máshol is meg tudnád venni, akkor lehet, hogy tényleg jobban jársz az elállással.

(#22631) koby11h válasza saw1114 (#22629) üzenetére


koby11h
aktív tag

40e-es Samsung telefont vettem ED-nél, csak számla, mondom garancia papír?
Ok, küldik. Mondom nem Samsung garancia papír és rossz rajta a sorozatszám.
Ok, küldik. Végül csak sikerült rendes gyári garancia papírt küldeniük, jó sorozatszámmal, kitöltve.
Ha mindenki elég kekec lenne rájönnének, hogy sok idő és sok postaköltség és abbahagynák. Bár lehet hogy ez náluk amolyan népi hagyomány...

[ Szerkesztve ]

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#22632) selenge


selenge
tag

Sziasztok, vásároltunk Aquaban egy WD külső HDD-t (2terrás), ami alig több, mint fél év után megmakkant. Bevittük, szervíz, ma jött a mail, hogy a cseredarabot átvehetjük.
A gondunk az, hogy mint kiderült egy elbaszott konstrukció (automatikus titkosítás) nem szeretnénk ezt a típust. Pénzvisszafizetés, vagy levásárlás nem lehetséges külső hdd esetén mert nem polcra kirakható (habár állítólag új) terméket biztosít a gyártó. Namost, nekem egy adattárolásra kitalált eszköz, ami alapból szar (nyilván az adatmentésre nem vonatkozik gari) nem kell, 30 rongy egy olyan eszközért, ami szar kicsit sok. Van e valami jogszabály, ami megtámogatja az elállásomat az eszközcserétől?

SZIASZTOK, ÚJ VAGYOK ITT! HOGY VAGYTOK? - Nyomd meg a CapsLock-ot!! - HUUUUU, KÖSZI, MOST MÁR NEM KELL TARTANOM A SHIFTET!

(#22633) asdf_ válasza selenge (#22632) üzenetére


asdf_
veterán

Nincs. Jótállási kötelezettségük arra terjed ki, hogy a hibás terméket cseréljék. Ezt megtették. Az, hogy te anno rosszul vásároltál,. az sajáthibás baleset. Az automatikus titkosítás amúgy tuti? A korábbi, titkosításra képes eszközön volt egy előtelepített exe, amivel pass-t lehetett megadni és bekapcsolni a titkosítást, de ez opciós.
És úgy amúgy, a titkosításnak meg a meghibásodásnak van egyáltalán bármi köze egymáshoz, vagy csak neked nem tetszik valami?

[ Szerkesztve ]

(#22634) selenge válasza asdf_ (#22633) üzenetére


selenge
tag

nem tetszik, hogy beszart egy 30ezres adathordozó, amiről elveszett több, mint egy terrányi adat (150e lett volna a minimum az adatmentésnek). Több adatmentő is elmondta, hogy ennek a típusnak a hibája (munkájuk nagy részét teszi ki), hogy emiatt a titkosítás miatt beszarik a hdd (ha egy badsector kerül rá, akkor nem ismeri fel a gép), szóval van köze hozzá.

SZIASZTOK, ÚJ VAGYOK ITT! HOGY VAGYTOK? - Nyomd meg a CapsLock-ot!! - HUUUUU, KÖSZI, MOST MÁR NEM KELL TARTANOM A SHIFTET!

(#22635) DavidLindhag


DavidLindhag
csendes tag

Helló!

Vettem egy műszaki cikket, nem is olcsót, ez nem felvágás, tény. Van rajta egy olyan esztétikai hiba, amit egyértelműen nem okozhattam én, ráadásul kicsomagoló videó is van, azon is látszik, hogy ott volt elejétől fogva.

Ha visszaviszem, három napos hibára hivatkozzak, vagy 14 napos elállásra? Melyik a jobb ebben az esetben? Sztori a linken.

[link]

[ Szerkesztve ]

(#22636) szeky81


szeky81
tag

Sziasztok!

HDD-vel kapcsolatban kérdezek.
Vettem egy Seagate gyári refurb winyót itt HA-n Viszont gépre kötve kattog, sípol. Az illetőt nem érem el akitől vettem, de nem is ez a lényeg. 2024-ig van gyári garancia. (viszont papírok, garjegy ugye nincsen.) Már csekkoltam és minden pipa a cuccal a honlap szerint, Ausztriába vissza is lehetne küldeni.
Van itt valaki, aki csinált már hasonlót? Visszaolvasva a Seagate cserél(ne). A gyártói gari él ezesetben?

Köszönöm a válaszokat, Feri

szódabikarbabónábó'

(#22637) Dtomka


Dtomka
veterán

Adott egy X-box mely nem bekapcsolás után nem ad képet. Már 2. alkalommal kapta vissza a tulaj, és a probléma még mindig fennáll.
Az első esetben sem és most sem kapott semmilyen dokumentumot, a javításról.
EMAG ilyen "jól" kezeli a szervizes eseteket?
Kihez lehet fordulni, hogy a terméket valóban szervizeljék?

(#22638) asdf_ válasza Dtomka (#22637) üzenetére


asdf_
veterán

Ha még a román státuszú emagtól (és nem pedig az emagon keresztül valakitől, merugye az emag piactér is), akkor európai fogyasztói jogok biztosa vagy minek hívják.
A kérdés, hogy visszakapáskor ugyanúgy rossz volt mint leadáskor, vagy csak időlegesen ért valamit a javítás?

(#22639) Dtomka válasza asdf_ (#22638) üzenetére


Dtomka
veterán

Az említett oldalon lett vásárolva. A terméket már korábban beküldték. Visszakapták, és a hiba nem oldódott meg. Semmit nem csináltak vele. Mert ha igen akkor szervízlap, vagy valamilyen dokumentumot kellett volna kiállítaniuk.
Majd xy (1-2 hét) idő múlva ismét elvitették szervizbe, és most kapták vissza.
2x eljátszani ezt egy vásárlóval, ez már pofátlanság, szerintem.

(#22640) asdf_ válasza Dtomka (#22639) üzenetére


asdf_
veterán

Az említett oldalon lett vásárolva

Ez semmit nem jelent, az Emag oldalán akár tőlem is vásárolhatnál. Mi volt a vásárlási számlán? Román Emag, magyar Emag, egyéb cég, ez esetben magyar vagy egyéb?

[ Szerkesztve ]

(#22641) KisBundi


KisBundi
őstag

Sziasztok! Alza még mindig szórakozik azokkal akik nem az eredeti tulajdonosok? Magánszemélytől vásároltam, de lehet gondok lesznek a termékkel. :F

(#22642) , válasza KisBundi (#22641) üzenetére


,
addikt

Sajnos igen. Hiába adod le te garanciáztatni, nem neked fogják majd visszaküldeni a cserét/pénzt ha visszatérítik, hanem az eredeti vásárlónak (aki a számlán szerepel). Ilyen ökörséget életemben nem láttam még sehol, de náluk tényleg ez megy, mint utólag megtudtam én is. Állítólag ha írtok az eredeti vásárlóval egy adásvételit, akkor utána már nem lehet gond náluk sem.

(#22643) KisBundi válasza , (#22642) üzenetére


KisBundi
őstag

Köszönöm csak az a baj, hogy nagy a távolság köztünk. Van ennek valami más módja?

(#22644) , válasza KisBundi (#22643) üzenetére


,
addikt

Van: elküldi neked postán, vagy emailben. Esetleg ha személyesen adod le az Alzában a hibás terméket, és ott megpróbálod velük megértetni, hogy te vagy az új tulajdonos, talán lehet, hogy így is működik a dolog, de ezt nem tudom. Esetleg Alzás topikban kérdezz erre rá, van ott egy illetékes személy, aki talán tud bővebb információt is adni azzal kapcsolatban, hogy hogyan lehetne ezt másképp is elintézni náluk, de a dolgok normál rendezési módja sajnos az, amit írtam.

(#22645) Dtomka válasza asdf_ (#22640) üzenetére


Dtomka
veterán

Köszi a választ. Azt nem tudom, holnap megkérdezem.

(#22646) -ZeeZee- válasza , (#22630) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Én egy TV-t nyertem, amit az ED-től vettek. Még augusztusban nyertem, hazavittem, kipróbáltam, működött, szükség nem volt rá, dobozban pihent a cserépkályha előtt. Jött az ősz, fűtés, lassan kell majd ott is fűteni, útban van a TV. OK, akkor eladom. Kidobozolom, keresem a papírokat hozzá. Nincs semmi, csak 1 szállítólevél (onnan tudom, hogy ED-től van a TV). Beszéltem ahonnét a nyeremény van, ők nem tudnak semmiről. ED: kizárt dolog, hogy nincs garijegy. Ők adnak, de mutassam be a számlát. :W Ismét beszéltem a TV "tulajjal", nem tudnak segíteni, nem adhatják ki az adatokat. ED-nél kifogtam egy segítőkész munkatársat, aki ezen kevés adatokkal megígérte, hogy utánanéz. 2 hete jött e-mail, hogy postázták a garancialevelet (1.5 hónap tilitoli után). Még nem érkezett meg, dehát ismerjük a postát...

(#22647) LuckyL válasza -ZeeZee- (#22646) üzenetére


LuckyL
őstag

én úgy ismerem a postát hogy 2-3 nap alatt még azt a levelet is kiviszik amin nincs ajánlás
csak azért írtam hogy ne ringasd hamis reményekbe magad azzal a garancialevéllel kapcsolatban :U

cryptot minden termékemért elfogadom

(#22648) -ZeeZee- válasza LuckyL (#22647) üzenetére


-ZeeZee-
senior tag

Még adok nekik pár napot, aztán megint reklamálok. :(((

(#22649) A_ScHuLcZ


A_ScHuLcZ
addikt

Sziasztok,

A véleményetekre lennék kíváncsi.

Az egyik számítástechnikai üzletben vásárolt termék néhány hónappal a 2 éves garanciaidő vége előtt meghibásodott (nem kapcsol be), ezért visszavittem. Némi várakozást követően a bolt megkeresett, hogy a terméket a beszállító sem kicserélni, sem javítani nem tudta, a vételárat jóváírják nekik, így ők is így tesznek, levásárolhatom vagy visszaigényelhetem.

Mivel nekem erre a termékre lenne szükségem, ezért megkerestem a weboldalon, és azt láttam, hogy a másfél évvel ezelőtti árához képest kb 20%-al megnövekedett az ára. Ezek szerint ha szeretném végigvinni a garanciális cserét, akkor ki kell fizetnem a különbözetet, hiába voltam/vagyok bőven garanciaidőn belül. Értem a boltot is, hogy azért ajánlották fel, mert nekik sem cserélte a beszállító, de az a helyzet, hogy én velük "kötöttem szerződést" a megvételkor, nem a beszállítóval.

Egyéb helyeken is megdrágult a termék, de nem olyan mértékben, mint náluk.

Szóval csak arra lennék kíváncsi, hogy egy szabályos hozzáállás-e a bolt részéről? :U

"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."

(#22650) chopin42 válasza A_ScHuLcZ (#22649) üzenetére


chopin42
őstag

Asszem van "aránytalan többletkötlség a vállakozásnak" kitétel. Tehát ha mondjuk a cuccod 100k volt, és most 120k alatt nem árulják sehol, azt a kereskedő nem köteles benyelni, visszada 100k-t, ők nem buknak, te sem (értéket).
Elvileg :U

Szakmai kérdések csak a fórumban...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.