Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20043) gabo91


gabo91
aktív tag

sziasztok,

Segítséget, tanácsot kérnék az alábbi történethez.

Egy neves országos laptopokra szakosodott üzletben vásároltam egy HP laptopot 2 éve, amire a 24hónap gyárin túl +3év bolti garancia is van, aminek a feltétele hogy évente be kell adni "tisztitásra".
február 4-én adtam be, jelezvén hogy a ventillátor zörög/hangos. Másnap reggel felhívtak közölték, hogy tisztitás megvolt, elkell küldeni szervízbe a ventillátor csere miatt.
Telefont nem vesznek fel, több alkalommal jártam már az üzletben, ma végre felhívták a HP-t ahol közölték, hogy alkatrészre várnak április 8-án fogják megkapni, utánna nyúlnak hozzá. (9hét, mire visszaér alsó hangon 10 hét)

Mit tudok tenni ilyen esetben? Szeretnék némi nyomást gyakorolni rájuk, mert ilyen nincs hogy 2hónap alatt ér ide egy alkatrész...
Van e határidő hogy a szervíznek hány napon bellűl kell elvégeznie a javítást, vagy mikor lehet kérni a készülék cseréjét (javíthatatlannak tekinteni) Arról nem beszélve, hogy beadtam még volt rá gyári garancia... most telik 2-3 hónap, visszakapom addigra nincs már rá gyári ...
köszönöm előre is.
üdv

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.