Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#20021) Cuclii válasza #77646080 (#20019) üzenetére


Cuclii
csendes tag

Értem, köszönöm.

Én igazából az első esetet vettem alapul

ELSŐ ESET: JÓTÁLLÁSI KÖTELEZETTSÉG ALÁ ESŐ TERMÉK – A JÓTÁLLÁSI JEGY KÉZNÉL VAN, A BLOKK VISZONT NINCS MEG

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 4.§ (1) bekezdése alapján a jótállási igény a jótállási jeggyel érvényesíthető. Azaz a számla egyidejű bemutatása ilyen esetben nem követelhető meg.

A termék jótállás alá tartozik.
A jótállási jegy (gari jegy) is megvan, ezt be is mutattam.
Blokk nincs meg.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.