Felmerült pár napja a kérdés, hogy hogyan lehet leverni a leverhetetlen botokat. Nagyjából két dolog kell hozzá, bár ha mindkettőt megcsinálja az ember, az elég hamar kiöl minden izgalmat az offline versenyekből, még unbeatable szinten is.
Az egyik hogy minden kocsit rendesen feltuningolok. Én inkább letölteni szoktam jobb tunerektől, de alkalmanként, ha valami kocsihoz az egyik általam követett tuner se csinált tuningot akkor magamnak is csinálok. Akár letölt az ember, akár magának csinálja, pár kivétellel nincs sok értelme nem AWD-re tuningolni a kocsit, ha a győzelem a cél. B osztályig mondjuk egész jók az elsőkerekes kocsik, és a pontrendszer enged építeni extrém erős (és extrém irányíthatatlan) hátókerekes kocsikat is alacsony osztályokba de azok inkább kivételek. Így hirtelen sokkal jobb köröket tud menni az ember, de a hátránya az, hogy kiöli az egyediséget a kocsikból, mert túlzással mindegyik ugyanúgy kezd viselkedni. Mostanában offline versenyeknél inkább törekszem arra, hogy úgy tuningoljak, hogy meghagyjak valamit az autó eredeti karakteréből, még akkor is, ha így sokkal nagyobb kihívás leverni a botokat.
A másik pedig a manuális váltás kupplunggal. Számomra teljes hülyeségnek tűnik, de egyszerűen annyira megtáltosodik tőle szinte minden autó, hogy az már csalás. Csináltam is egy rövid videót, hogy mennyire az. Bár ez a Bugatti ilyen szempontból talán a legextrémebb példa, de így legalább jól látszik, hogy az a sz...os kupplung jelenti a különbséget aközött, hogy utolsó helyről indulva végigelőzném e a sort rajtnál, vagy sem, a végére pedig ott van bő 1,5 másodpercnyi különbség. Egy sok lassú kannyarral teli pályán, pedig minden kigyorsításnál jönnének ehhez a tizedek, abból meg a végére a további másodpercek. Igazából a manuálist egy kicsit nehéz megszokni automata után, de utána a kupplung bár elvileg + egy gomb lenyomása lenne (alapból az LB a kupplung), de át lehet konfigolni a váltás melletti gombra, és úgy egyszerre egy újal lenyomva ugyanúgy váltokr, mintha sima manuális lenne, csak hamarabb célbaérek. Nekem Y+B fel, Y+X, a leváltás. Egyszerű mint a faék. Ez ráadásul nem is öli meg a játékélményt, sőt méginkább segíti a beleélést, mert folyamatosan figyelni kell a motorhangot is a megfelelő váltáshoz.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Kisgépkezelő
senior tag
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 16GB DDR4 250GB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 100 Lite Chieftec 700W
- Beszámítás! ASRock H510M i7 10700F 16GB DDR4 500GB SSD RTX 3070 8GB Rampage Shiva Seasonic 650W