Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#15012) Kisgépkezelő


Kisgépkezelő
senior tag

Felmerült pár napja a kérdés, hogy hogyan lehet leverni a leverhetetlen botokat. Nagyjából két dolog kell hozzá, bár ha mindkettőt megcsinálja az ember, az elég hamar kiöl minden izgalmat az offline versenyekből, még unbeatable szinten is.
Az egyik hogy minden kocsit rendesen feltuningolok. Én inkább letölteni szoktam jobb tunerektől, de alkalmanként, ha valami kocsihoz az egyik általam követett tuner se csinált tuningot akkor magamnak is csinálok. Akár letölt az ember, akár magának csinálja, pár kivétellel nincs sok értelme nem AWD-re tuningolni a kocsit, ha a győzelem a cél. B osztályig mondjuk egész jók az elsőkerekes kocsik, és a pontrendszer enged építeni extrém erős (és extrém irányíthatatlan) hátókerekes kocsikat is alacsony osztályokba de azok inkább kivételek. Így hirtelen sokkal jobb köröket tud menni az ember, de a hátránya az, hogy kiöli az egyediséget a kocsikból, mert túlzással mindegyik ugyanúgy kezd viselkedni. Mostanában offline versenyeknél inkább törekszem arra, hogy úgy tuningoljak, hogy meghagyjak valamit az autó eredeti karakteréből, még akkor is, ha így sokkal nagyobb kihívás leverni a botokat.
A másik pedig a manuális váltás kupplunggal. Számomra teljes hülyeségnek tűnik, de egyszerűen annyira megtáltosodik tőle szinte minden autó, hogy az már csalás. Csináltam is egy rövid videót, hogy mennyire az. Bár ez a Bugatti ilyen szempontból talán a legextrémebb példa, de így legalább jól látszik, hogy az a sz...os kupplung jelenti a különbséget aközött, hogy utolsó helyről indulva végigelőzném e a sort rajtnál, vagy sem, a végére pedig ott van bő 1,5 másodpercnyi különbség. Egy sok lassú kannyarral teli pályán, pedig minden kigyorsításnál jönnének ehhez a tizedek, abból meg a végére a további másodpercek. Igazából a manuálist egy kicsit nehéz megszokni automata után, de utána a kupplung bár elvileg + egy gomb lenyomása lenne (alapból az LB a kupplung), de át lehet konfigolni a váltás melletti gombra, és úgy egyszerre egy újal lenyomva ugyanúgy váltokr, mintha sima manuális lenne, csak hamarabb célbaérek. Nekem Y+B fel, Y+X, a leváltás. Egyszerű mint a faék. Ez ráadásul nem is öli meg a játékélményt, sőt méginkább segíti a beleélést, mert folyamatosan figyelni kell a motorhangot is a megfelelő váltáshoz.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.