Nem kell, ott a known issues page
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
(#37001) Döglött Róka válasza parandroid (#37000) üzenetére
Nem kell, ott a known issues page
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
(#37002) AsakuraDave válasza parandroid (#36997) üzenetére
Ha picsogás akkor picsogás, nem nagyon érdekel mivel továbbra is kész, kézzel fogható tényeket állapítok meg Bár bele megyek technológiai szinten, veszem az időt és fáradtságot, hogy egyszerre játszok FM7-8 + FH5 és videókat csinálok, képeket. És kapom az ívet, hogy azt se tudom miről beszélek.
#36995 CJ4567:
Már korábban tettem be linket saját videóról, telemetriát mutatva, hogy lássátok végig padlózok, mennyi inputot teszek be kanyarodáshoz stb. mind a kettő játékban. Alulkormányzottság =/= kifarolás, nekem a kifarolás mikor füstölő kerékkel szinte megpördül maga körül az autó. [link] [link]
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
El kell engedni, én is várom a patcheket. Hiába a látvány, fizika, multi, amiben fejlődgetett, ha több a tartalom és jobb összkép miatt nekem pl jobban bejön még mindig a 7 karrier vonalon (AI-val együtt akár, mert ott legalább mertem nyomni, engem a büntetőfék készít ki. Itt meg szimplán ez és a multisok miatt se merem annyira nyomni, mert fogalmam sincs mit csinálnak majd). Majd javítgatják meg jön tartalom, addig meg vagy a multi résszel "tesztelgetünk" vagy játszunk mással és le van tudva.
De minőségtől függetlenül jobban zavar, hogy máshol day1 jön sokszor patch, itt meg ültek azon az alapműködéshez köthető 10 pontos fixáláson is két hetet minden szó nélkül, holott már a preorder első napján 4-én a legtöbb jelenlegi hiba is fel volt vezetve. Kis fejlesztőcsapatok sokszor jobban foglalkoznak a portékájukkal, mint ami itt történt, miközben vártuk a csodapatcheket, hogy "de hát FM". Eközben van, aki még mindig nem kapta meg a preorder "előnyeit".
Ez a hozzáállás fájóbb a pénzlehúzás mellett, mint bármilyen minőségbeli kérdés, amin ugrálnánk játékélményben, közben csak a fentebbi minimálisan optimista hozzállással a refund egyből ugrott is és semmi értelme nem volt a preordernek szinte.
.
(#37004) Döglött Róka válasza AsakuraDave (#37002) üzenetére
Senki nem állította, hogy nem tudod miről beszélsz. A te valóságodban ezek a tények a legfontosabbak. Máséban meg az, hogy a játék élvezhető legyen. Ha te folyamatosan elnyomod a párbeszédet az állandó "mindenmásjobbennélaszarnál" típusú megjegyzéseiddel akkor előbb utóbb nem fognak kérni belőled az emberek.
Többször le lett ez írva, két hét után se fogod fel. Ez a legszomorúbb.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Ott a pont.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Abban bízom, hogy lejár lassan az 1 hónap gamepass sok embernek aki csak emiatt vette és utána olyan brutál visszaesés lesz játékos számban, hogy ha nem foglalkoznak vele komolyan akkor ez még idén dead game lesz. Ezt érdemelné a stúdió. Nem csak Ők, sok más is...
There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.
(#37007) Döglött Róka válasza AsakuraDave (#37006) üzenetére
Te is tudod, hogy ez nem fog megtörténni
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Szerintem rengetegen megvették a GPn kívül is - én pl. GP mellett is -, lehet sokan akartak refundolni, de azok nagy részét lepattintották és ha már megvan, akkor úgyis tolni fogják alkalmanként. Ráadásul a fene tudja, hogy mennyi az, aki előtte a Starfield miatt vette meg az 1 hónap GP-t. Plusz Nem gondolnám, hogy olyan állapotban lenne, hogy ez a forgatókönyv megvalósuljon, minden hibájával, a kamu trailerrel, fagyásokkal együtt is azt mondom, hogy ennél sokkal, de sokkal hitványabb játékok is életben maradtak már.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Aki Xbox kontrollerrel játszik:
Erdemes itt is egy kicsit a beállításokkal butykolni? Dead zone, fék, iranyithatosag stb? Esetleg van valami leírás róla neten ami bevált ?
u wanted, i got it \o/
Szerintem egyénfüggő, de itt van Nalak beállítása
https://clips.twitch.tv/CovertDelightfulVelociraptorArgieB8-_fAaDFNDZ3qJmEeV
Szerintem muszáj, a gyári beállításokon rengeteg a holtjáték ok nélkül
Ha új / jó állapotú a kontrollered, akkor kanyarodásra 0-95 (0 belső, 95 külső) holtjátékot ajánlok, ha kicsit driftel, akkor a belső holtjátékot kicsit állítsd. A külső azért nem 100, mert valamiért a Forza játékoknak van egy olyan hibája (FM7, FH3-4-5, új FM mind érintett), hogy 100-as külső holtjátékkal kanyar közben egyszerűen nem kanyarodik annyit az autó, mint amennyire nyomod a sticket És ez nem minden kanyarban jön elő, ráadásul nem mindenkinél. Nálam FH5-ben DS4-el tökéletes volt, Series X kontrollerrel előjött a hiba, Dualsense-el még nem próbáltam.
Ravaszok nyugodtan mehetnek 0/100-ra.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
Vibrationt 0-ra vetted? Nálam TS-XW-n (igaz az szíjas) ez okozta azt hogy ha az autó tapadást vesztett akkor neki állt rázkódni a kormány.
Én is már az ezredik felé nagyobb sim yt csatornák beállításait próbálom specifikusan a kormányomra. Érdekesség, hogy mindegyik teljesen más értékeket használ, mármint egyes beállítások egyiknél minimumhoz közelebb másiknál a maximumhoz. Viszont az égatta világon nagyobb különbséget nem vettem észre, hogy jobb lenne egyik a másiknál. Bármi más játéknál kis érték változtatást észre veszem. Már kezdtem megbarátkozni vele, hogy az FFB nem lesz jó sehogy se. ez van
Igen, ha azt lejebb veszem, akkor csökken vagy meg is szűnik, de mellé meg olyan fura élettelen lesz a kormány. Lehet ezzel párhuzamosan meg növelni kellene majd az FFB erejét. Valószínűleg ez lesz a megoldás. De az összes videóban, reddit postban, kutyafülében fel van tolva a vibration scale, mégsem említi ezt a rázkódást senki. Fura, nem hiszem el, hogy ez senkit nem zavar.
Bep: ja, én is azt állapítottam meg, hogy még ugyanolyan típusú felszereléssel is homlokegyensen eltérő beállítást ajánlanak itt mint amott. Ember legyen a talpán aki megfejti melyik jó. De ennél a játéknál azt hiszem duplán áll, hogy nincs jó beállítás, azt használd ami neked bejön (csak még én nem találtam olyant ami bejön.
[ Szerkesztve ]
Engem roppantul idegesített, olyan bazári érzést kelt a többi szimulátor után. Nálam a Road Feel Scale van feltekerve 140-re a többi beállítás nagyjából normál, FFB scale 45-ön. A legtöbb beállításban DD-kormányokhoz ajánlják a Force Feedback scale feltekerését.
En nem allitottam semmit, minden a gyari.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Volt ahol külön volt DD kormányhoz és fkerekes/szíjjashoz. Volt ahol külön a TM kormányokhoz néztem, sőt elmondta, hogy melyik típusshoz merre érdemes állítani, mint amit ő állít. De igazából teljesen mindegy. Valahogy a kerék-aszfalt kapcsolat egyáltalán nem jön át itt.
[ Szerkesztve ]
Köszi, tetszik ez a beállítás, megpróbálom.
Nekem igazából az a legfőbb problémám még, hogy ha lassú kanyarból jövök ki, akkor a 2-esből nagyon nehezen vált fel 3-asba, igen, automata váltóban vagyok, de ezt nem igazán értem, mert próbálom minél finomabban adni a gázt kigyorsításnál (elvileg így kell, nem? ), de érzem hogy itt időt veszítek mindig. Nem igazán értem, mit rontok el.
És nem a TC, mert off, nálam csak ABS van bekapcsolva.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Én nagyon ajánlom az átszokást manuális váltóra. Nekem is nagyon furcsa volt annak idején, de ma már el sem tudnám képzelni, hogy automatával játsszak.
A manual kuplungot ellenben képtelen vagyok megszokni, egyszerűen nem áll rá a kezem kontrollerrel.
[ Szerkesztve ]
Engem még mindig az "tréfál meg" hogy a teljes tapadásvesztés és a tapadási határon való autózás között nehezen tudok különbséget tenni a kormányommal, az FM7-nél egy fokkal jobb, de nem az igazi. Remélem majd még fejlesztenek rajta.
Nagyon tojtak a kormány részére. Én elengedtem egy darabig állítgattam ami tűrhető volt egyik autónál másiknál már borzasztó. Igaz én box-on játszok TS-TX-el,lehet pc-n lehetne finomhangolni még. Csak azt nem értem miért nem foglalkoztak a kormány résszel jobban ,mint a Gran Turismo-nál ami tök jó plug n play.
Inkább kontrollerrel játszom,már ha megy
Tegnap is multi-nál sok-sok percet kellett várni mire elindult a verseny,csak fekete kép. Majdnem kiléptem már mire valaki chat-ben mondta hogy a frissítés óta tapasztalja ezt a hibát.
De én ezt nem is értem. Kiadjuk a kategóriáján belül vezetőnek, iránymutatónak szánt játékunkat. Nagyon jól tudjuk, hogy manapság soha nem látott divatja van a "szimulátorozásnak", annyiféle kütyü kapható napjainkban erre a célra mint égen a csillag, mégsem teszünk bele túl sok melót, hanem jóvanazúgy.
Értem én, hogy a célközönség jelentős hányada kontrollerezik inkább, de már presztizsből sem hagynám, hogy ilyen gyenge legyen a kormányos élmény.
Szerintem meg passzol a játék jelenlegi állapotához
Egyébként Motorsportban van garázs, tuning, festés limit? Ha igen, mennyi?
FH4-ben is van a havi rivális. Általában az adott autó van a verseny kisképén.
Most a képen Corvette C8 van. A bajnokság neve Auto Union. A vezetendő autó pedig a Merci W154
http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'
Észrevettem egy újabb bugzást.
Nem nagyon van időm nézni, de jobb oldalt ugye írja, ha valaki büntit kap és miért.
Többször látom, hogy xy illetvő +0.00s büntit kap Lehet ezért van ennyire kevés? Többször, ha kilőknek, mert azt hiszim hogy ő maga Riccardo és bevetődik féktávon nem kap semmit, de ha előttem cikk-cakkba nyomja az egyenesben direkt és hozzáérek, meg se lököm ezzel, én meg van, hogy megkapom.
Assistok nélkül RWD autó egy bajnokság elején fejlesztések nélkül brutál nehéz kontrollerrel. Úgy kell vezetni mintha jégen mennél, közben gyorsnak is kéne lenni. Kihívás a köbön. 6-os nehézséggel.
[ Szerkesztve ]
u wanted, i got it \o/
Ma este 4 futamból (TCR), hogy elaludt a gyerek
1. csak simán a boxban crashelt a konzol a dashbordra, újabb 20+ perc várakozás a lövi futamra
2. normál futam
3. tuning állítás utáni okézáskor csak tekerés, csak menügombbal bezárás, de már nem volt idő megint visszalépni, itt megint volt 20+ percem a kövi futamig......
4. futam, full átlagos nekem mostanában 4. helyről indultam, hátulról az első kanyarban kiboxoltak, de hát jól van elnézte. Hátulról természetesen a 13. hely lett volna a maximum, mert ott olyan félkegyelmű, agyalágyult barmok voltak, hogy semmi nem számított. 3x löktek ki, mindig az utolsó helyről mentem fel, de inkább fél körrel a vége előtt nyomtam egy dnf-t, az utolsónál. Természetesen láttam, hogy ez lesz, mert ezek nyomják keményen a pogót a pályán. Tisztelet a kivételnek, amelyik egy kigyorsítás után nem rád rántja, kiforgat, vagy hátulról felöklel. Nincs ezzel semmi gond, vannak ilyen játékosok is, csak, hát jó lenne nekik egy közös lobby, mert nem tudom mit keresnek S/A safety rating-ben.
Általában ezek a nyom***ltak Silverstonban már Mugelloból veszik a féktávot, de, ha megelőzöd őket akkor, olyan mélyet akarnak fékezni, hogy, ha szerencséd van és nem az íveden szál el, mint a győzelmi zászló, akkor elröpül.
Amúgy nekem a legtöbb futamről nem egy pályaverseny jut az eszembe, hanem inkább a Wreckfest.
[ Szerkesztve ]
Grat a türelmedért!
Online futamra még nem mertem benevezni és nem is volt türelmem kivárni x percet, egyelőre jó nekem a karrier.
3 oraja privat multizunk, a ready kijelzes akat csak be neha de amugy minden flottul megy.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Nekem meg még olyan nem volt, hogy a ready jelzés akadt volna be.
Online lobbyban tuningot ne állíts, mert akkor csak pörögni fog a játék, ismert hiba.
No Sana No Life
Gondoltam bemegyek multizni soloban hogy javítsam a safety ratingemet... Túraautó kategória, direkt a Hondát választom mert egy igazi kezesbárány és jól fékez, minden karambolt is el tudok kerülni. Erre a sok idióta nem azt gondolja hogy roncsderbin van?
Direkt nem kvaliztam hogy hátul kezdjek, ne legyek részese a tömegkarambolnak az első kanyarban. vagy 3an össze is mentek ott, szóval jól döntöttem 13ról simán feljöttem 8. pozira, pedig szerintem abban a kategóriában a Honda az egyik leggyengébb autó. Estig fel akarom tornázni legalább A rankra (leestem C-re mert volt pár lobbi ahol kb. 4-5ember DNF-et kapott és teljes roncsderbi volt az egész, ofc hogy én kaptam a büntit amikor belémjöttek) hogy amikor ismerőssel multizunk akkor normális lobbit kapjunk
Más is talált pályahibákat? Silverstone-on az egyik kanyarból kénytelen voltam szükre venni a kigyorsítást és a rázókövön bezuhantam az autó elejével egy láthatatlan gödörbe a kocsi fara pedig a levegőbe emelkedett. Road America-n pedig éppenhogy elértem az egyik rázót a kocsim jobb hátsó kerekével és már pördített is meg.
Persze, van olyan hogy a box-ból kifele eltünnek vagy villognak a pályaelemek. Ez ilyen, sajnos.
Nem ilyenekre gondoltam, ezek grafikai hibák, mint villodzó pályaelemek, a kocsi árnyéka szétterül a pályán, a komplett aszfalt eltűnik, stb. Ezek nyilván zavaróak, de azért a kocsit nem akasztják meg. Silverstone-n a Wellington egyenesben konrétan megállt az autóm mikor felmentem a baloldali rázókőre, mintha gödörbe ütköztem volna bele.
Másnak is visszapörgetés után az AI megbolondul? Kicsúsznak, nekimennek a falnak stb.
Értem én hogy egy assist a visszajátszás, de ekkora?
u wanted, i got it \o/
Aha, itt ilyen még nem volt nálam, ellenben FH5-ben vannak láthatatlan akadályok, még bemutató riválisban is.
Olyannyira létezik, hogy lemans-ban javítottak is egy ilyet, nagy büszkén:
"Fixed an issue on Le Mans track layouts where a specific curb would stop LMP cars as if they were colliding with an invisible wall." ( [link] )
Ezek szerint lesz még pár ilyen elszórva. Micsoda meglepetés.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Kb. a 10. futam után nekem is lefagyott tuning után karrierben. Mondjuk az, hogy ezt nem sikerült javítani (vagy, hogy így jött ki a játék) az tényleg gáz… Mindegy marad a régi módszer: verseny vége-következő verseny-kilépés-saját autónál tuning-verseny folytatása. Így korábban soha nem fagyott.
Aki rivals módban szereti kergetni a századokat megtenné, hogy idevési a gamer tagjét vagy felvenne engem barátnak Chris Vinter néven? FM7 idején még jópáran voltak a friend listemen, de mára nagyon megkopott és mégiscsak jobb lenne ismerősők szellemeit hajtani.
Nem vagyok egy nagy ellenfél, általában a top 20-60% között tanyázok a ranglistákon, szóval ufóknak nem kell félteni a pozíciójukat.
Horizonban szerintem vagyok, de én a Motorsportra gondoltam, ott meg nincs ilyesmi.
Riválisban látom a ph-s tagokat, van is fent egy olyan fül, ha jól emlékszem.
Barátok, közel, Európa, stb
[ Szerkesztve ]
Horizonban tutira ott volt a nevem mellett a PH! tag, de itt nincs. Annak idején voltak is jópáran az friends tabon, de most csak 2-3 ember. Fogalmam sincs ez a klubbosdi hogyan működik az Xbox rendszerben. Hol lehet ezt megnézni egyáltalán PC-n, hogy tag vagyok-e még?
Valaki meg tudja nekem mondani, hogy mi értelme van az esőguminak? Mármint:
Karrierben assistok nélkül 6-os nehézségi szintbe Barcelonában szakadó esőben (mivel még nincs versenyabroncsom) száraz (gyári) gumikkal mentem. Az összes ellenfél esőgumival ment. Én utcai gumival úgy mentem, mint ők esőgumival. Meg is nyertem a futamot.
Ez mi???
u wanted, i got it \o/
Sziasztok!
Lehet valahogy manuális mentést csinálni játékba? körök óta kifagy verseny után ha tuningolok vagy ha autót veszek, és mindig újra kell kezdenem az utolsó versenyt karrier módban. Jelenleg így nem is tudok tovább haladni... Erre nincs valami megoldás?
• XBL: Uborka Rick • PSN: Uborka_Rick • Steam: Pickle Rick • Battle.net: UborkaRick
(#37046) parandroid válasza Pickle Rick (#37045) üzenetére
Én éppen teóriát tesztelek. Valszeg placebo, de egyelőre működik: ha nem állítok üzemanyagszintet a verseny elején, akkor utána nem fagy ki a pontok elköltésekor. Kb 20 versenynél vagyok, egyelőre működik, előtte gyors egymásutánban 2x volt fagyásom (ez már a patch után volt). Most az a terv, hogy addig így csinálom, amíg egyszer le nem fagy, és akkor megdől az elmélet.
Amúgy xboxon, és pc-n vegyesen játszok.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Szimulátor!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
Csak azt a megoldást tudom, hogy a verseny végén következő versenyre mész, majd kilépsz és a saját autóknál tuningolod azt az autót amivel a karrierben éppen mész. Tuning után folytatod az adott versenyt, azaz a következő futamot. Kicsit hosszabb, de működik. Egy dologra kell figyelni, hogy ilyenkor nem jelzi az adott versenyen érvényes korlátot (PI).
Ennyire nem figyelnek ilyen apró dologra? Árkád játékokban is sikerül ezt megoldani.
u wanted, i got it \o/