Leteszteltem a Vulcan-t, Vulcan FE-t, Vulcan AMR Pro-t, mind a három autón Nalak28 tuningjait használtam, ez gyári motor, AWD-ot jelent.
Ugyan azt a két pályát használtam, mint a videós, akit linkeltél, Bamburgh Coast Circuitot(nem vagyok valami jó itt, kb. 1 másodperccel vagyok lassabb körönként, mint amit az autók tudnak), és a saját "Kanyarteszt" pályáját. Mindhárom autóval 3 kört mentem, a pályán egyszer mentem végig(Mivel most próbáltam először a pályáját, lehetne gyorsabb is az időm.).
Az alap Vulcan a legrosszabb a 3 közül kanyarodásban, a Vulcan FE a többletsúlya és erőhátránya ellenére jobban kanyarodik, mint a Vulcan, és ennek van a legjobb gyorsulása. Az AMR kb. a Vulcannal megegyezik gyorsulásban, 300 felett kezd lassabb lenni a nagyobb leszorítóerő miatt, viszont kanyarodásban sokkal jobb, mint a Vulcan FE, és a fékei is jobbak. (A féknyomás mind a három tuningnál 200%, ismerem Nalakot, ahol lehet, 200%-ot használ.)
Bamburgh-on főleg az első kanyarban vehető ez észre, később fékezhetsz, és nagyobb sebességgel veheted be, mint a másik két autónál, a "Kanyarteszt" pályán pedig sok kanyar volt, ahol az AMR-ban csak kicsit kellett felengedni a gázt, vagy teli gázzal mehettél végig, a FE-nél pedig fékezni kellett, azért van a kettő között 2mp különbség.
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life