Kisgépkezelővel való csapatásom második felvonása az egyik éjszaka rendkívül tanúságosra sikeredett. milliószor el lett mondva, hogy ha nem az adott útviszonyoknak megfelelően választasz sebességet, könnyen elveszítheted az uralmat a járműved felett. az életben is, a játékban is. hiába csak pixelek, megtörténik, hiszen valamiféle fizika azért van beletolva.. amikor sziklás, vulkanikus talajon mész százhetvennel, az nem annyira szerencsés. ezt még úgy látszik, pc-n maga a játék sem tolerálja és kidob a pcsába. erre panaszkodott ezt követően Kisgépkezelő is, a legutolsó megörökített képkocka róla ez volt, ekkor látták utoljára a piros-fehér rallyautójában srácot a fortune island meredek kaptatóin... aztán missing
A krúzolás, mint chill-, vagy zen (by peterkeT™) közeli állapot dehogynem, abszolút megvalósulhat a kedvenc játékunk közben is, nagyszerű élményvezetések, remek útvonalak váltják egymást, ha megfelelő a partner hozzá. Aki nem lök meg hátulról, nem gyorsít fel úgy h nem éred az életbe utol és persze le se lassít, helyette igyekszik betartani a normális viselkedés és autós etika szabályait. Kisgépkezelő hál'istennek ilyen, kifejezetten kellemes, feszes tempót diktálva jó vele mászkálni.
A heti randevúnk pluszélményfaktorát a közös verseny előzte meg, mellyel a nagy cél, a Pista megszerzése vált elérhetővé. Az autót akartam és amit kellett, megtettük érte. Pista azóta új szerelmem lett és bár tudom, megjelenése után azonnal leírtátok, h semmilyen kategóriás versenyre nem lett igazán jó, nekem mint krúzautó (zenautó), istenien megfelel és asszem, a mclaren spyderemet is leváltotta immáron. az eredeti motorjával, AWD, ültetés és a megfelelő színválasztásban...... isteni gép lett.