Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35001) NoMagix válasza spleenszuru (#34995) üzenetére


NoMagix
addikt

Megnéztem ezt a csokor futamot saját gyártású autókkal.
Alapból verhetetlen fokozat, kipörgésgátló és stabilizátor kikapcsolva.

1. Audi RS3, összkerék
2. Honda Cicic Type R, elsőkerekes
3. Hyundai Veloster, összkerék

mind a háromnál elsö lettem :U

Tegyél már fel egy rövig videót egy futamodról, ha kérhetem.

[ Szerkesztve ]

(#35002) spleenszuru válasza Kisgépkezelő (#35000) üzenetére


spleenszuru
őstag

Full gáz elég? :DDD
Amúgy dehogy hajlik negatív irányba, te is a profik közé tartozol, bizonyára sokkal jobban ismered a játék fizikáját.

#35001NoMagix
Nem merek, a végén lecsesztek. :D
Viccet félretéve, nyilván élesebb kanyarokban óvatosabb vagyok másoknál (?), mivel ez a kisiklós dolog, amit múltkor írtam, nálam továbbra is fennáll, és fogalmam nincs, miért.

Viszont mikor egyenes szakaszon haladok az ellenféllel, és ők mégis csak messzebb kerülnek tőlem, na azt nem értem.

Egyébként nyilván az sem segít, hogy a main autós játékom a Crew 2, amiben ugye totálisan más a kezelés, és a fizika. Nekem Forzában ez túl van kapva, főleg az autók tömege.

Malaka!

(#35003) Qkackca válasza rdt89 (#34999) üzenetére


Qkackca
őstag

Nekem tetszik, jól lehet vele driftelni is.
A rally kalandos drift elsőre meglett vele (stock, automata, tcr on) :))

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35004) NoMagix válasza spleenszuru (#35002) üzenetére


NoMagix
addikt

A rosszhoz vagy hozzászokva, finoman fogalmazva az a játék egy fos.

(#35005) parandroid válasza spleenszuru (#35002) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Ez azért van, mert ha lassabban veszed a kanyart, mint ők, akkor nekik nagyobb a kigyorsításnál a kezdősebességük, ergo az egyenes végére a végsebességük is nagyobb lesz.

Szerk.: Meg mert egy csaló szar az AI. ;]

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#35006) rdt89 válasza Qkackca (#35003) üzenetére


rdt89
addikt

Nekem is adja, meglepően kezes még teljes motortuninggal is, engem megvett most ez az Audi.

(#35007) Daw93 válasza spleenszuru (#35002) üzenetére


Daw93
senior tag

Nem tudom kérdezték-e már, de az irányításod simulationra van állítva vagy a másikra?(nem jut eszembe a neve talán normal)
Mert én kontrollerrel a simulation beállítást nem erőltetném.

GTA Online: Daweee93

(#35008) CJ4567 válasza Daw93 (#35007) üzenetére


CJ4567
veterán

H5-ben a simulation szinte megegyezik a H4 normáljával, billentyűzeten is teljesen használható.

No Sana No Life

(#35009) stillmatic


stillmatic
aktív tag

Heti Ultimás bohóckodásnál a fesztivál gyorsulásit stock autóval kell teljesíteni miután ugye rá kellett verni tuningra 40 rongyot vagy vajon miért nem adja be?
A nehézségi fokot nem írja, én alapból értelmetlennek tartom a Torettós játékmódot a Forzában így lehúztam alapszintre.

(#35010) Qkackca válasza stillmatic (#35009) üzenetére


Qkackca
őstag

Nekem X-esre húzva adta be Turistára állítva :DDD

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35011) NoMagix válasza stillmatic (#35009) üzenetére


NoMagix
addikt

S2-vel mentem, lehúztam a szintet, de az alaptól egyel feljebb és megadta.

[ Szerkesztve ]

(#35012) spleenszuru válasza Daw93 (#35007) üzenetére


spleenszuru
őstag

Standardon van, kontrollert használva. Soha nem is volt szimulátoron.

Malaka!

(#35013) stillmatic válasza Qkackca (#35010) üzenetére


stillmatic
aktív tag

Megoldódott egy újraindítással. :C

(#35014) spleenszuru


spleenszuru
őstag

Amúgy pénz farmolásra mi a leghatásosabb, aukciós házat, glitchet, és góliát versenyeket kivéve?

Malaka!

(#35015) Sirpi válasza szami777 (#34990) üzenetére


Sirpi
senior tag

Én se kaptam meg egyik backstage passt sem. Se a hetit, se a havit. Ahogy nézem, known issue. Link2

[ Szerkesztve ]

Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!

(#35016) united28 válasza Sirpi (#35015) üzenetére


united28
csendes tag

Én ma csináltam meg, nekem megadta a hetit. A havit csak a következő héten érem el, nincs live-om, így néhány feladatot nem tudok megcsinálni.

(#35017) NoMagix válasza spleenszuru (#35014) üzenetére


NoMagix
addikt

Verseny, verseny és verseny.
Riválisok, ja az is verseny. :DDD

(#35018) NoMagix


NoMagix
addikt

Most vettem észre, hogy megint belenyúltak egy pályába, de nem kicsit!
A Baja terep körversenynél konkrétan a befutó előtti tábor 80%-át kivették! :Y
Teljesen más íven gyorsabban lehet befejezni egy kört.

(#35019) CJ4567 válasza NoMagix (#35018) üzenetére


CJ4567
veterán

Ez benne volt az ehavi patch leírásában, mostantól a fesztiválok nem fognak látszódni a pályákban, mert volt egy olyan hiba, hogy akinél nem voltak az adott fesztiválok kinyitva véletlen, vagy direkt, azoknál nem jelent meg, így egy elég nagy előnyt adva nekik.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#35020) NoMagix válasza CJ4567 (#35019) üzenetére


NoMagix
addikt

Köszi, erről nem tudtam. :R
Akkor lehet az összes fesztiválos pályát újra futni jobb időkért.

(#35022) spleenszuru válasza CJ4567 (#35021) üzenetére


spleenszuru
őstag

Köszönöm, nagyon tanulságos.
Amúgy amivel kezdesz verseny, ott 4. lettem, másik kettőt nyertem, szóval meglett végülis a champ..
Amiket észrevettem:
1. Én túl sokat fékezek
2. Te sokkal jobban gyorsulsz, most hogy ez a manuális váltás vagy a váltó végfokozat miatt van, rejtély
3. Te nem csúszol ki, én rendszeresen

Elkezdtem mindössze 2 állítást végezni az autókon amúgy, ARBs "meta", és váltó végfokozat, hogy redlineba érjen el végsebességet, mint Sepi videója.
Sokkal kezelhetőbbek lettek a verdák, viszont továbbra is ha pl. B versenyt megyek, több esetben egyszerűen nem érem utol az elsőt, még átlag feletti nehézségen sem.
A és felette igen.

Persze ez highly skilleden továbbra is nagyobb gondom lesz.

Malaka!

(#35023) CJ4567 válasza spleenszuru (#35022) üzenetére


CJ4567
veterán

K1Z Bard tuningját használtam, valószínűleg a manuális kuplung miatt gyorsulok ennyivel jobban, de a Golf 2014 már van annyira új tippre, hogy ez nem nagy hátrány, kicsit később ki tudom próbálni.

No Sana No Life

(#35024) CJ4567 válasza spleenszuru (#35022) üzenetére


CJ4567
veterán

A sima manuális lassabb, mint a manuális kuplunggal a Golfon, de az autómata sokkal lassabb a sima manuálishoz képest, mint a manuális a kuplunghoz képest.

No Sana No Life

(#35025) Kisgépkezelő válasza spleenszuru (#35022) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

A manuális olyan 2-3 másodperc körül szokott hozni attól függően, hogy mennyi kigyorsítás van a pályán. Az egyik bajnokságban szereplőn kipróbáltam magam ellen az automatát és le is videóztam. Elég látványos a külömbség, de azért annyira nem súlyos, hogy ne lehetne automata váltóval nemhogy botokat, de akár még rendes játékosokat is megverni. De szerintem a sebességbeni enyhe külömbségen túl is érdemes manuálissal menni, mert sokkal immerzívebb úgy a játék, ha plusz egy dolog van amit én kezelhetek. Nincs jobb annál, mint egy éles kanyar előtt kis gázfröccsökkel visszaváltogatni.

CJ4567: A Baja körön most konkrétan a közönségen átgázolva lehet kicsit kiszélesíteni az ívet. Végülis megoldásnak megoldás, csak kicsit olyan mint láncfűrésszel borotválkozni. :D

(#35026) stillmatic


stillmatic
aktív tag

Arra vonatkozóan nincs semmi statisztika sehol hogy mennyi játékidőt töltöttem el Horizon Openben?

(#35027) spleenszuru válasza Kisgépkezelő (#35025) üzenetére


spleenszuru
őstag

Az nem semmi, bár engem az idő maga nem érdekel, csak nyerjek.
Manuálissal nem vagyok hajlandó játszani, ez egy játék, és már az életben is unok vezetni. :DDD

Vicces egyébként az egész, mert ha az autó végfokozatát állítom jobb gyorsulásra, lehagyom ugyan a népet, de egyenes szakaszokon kicsit izzadok, mert hamar felzárkóznak mögém.

#35024CJ4567
A videód után elkezdtem kicsit bátrabb lenni, kevesebbet fékezni.
Egy biztos, a jelölt fékezési ív sok esetben rossz, hiába piros, simán beveszem a kanyart kis gáz elengedéssel, míg más esetben kisodródom, mint ha jégen lennék.

Amit nagyon nehezen tudok a fejembe verni, hogy a fék+kanyarodás itt nem jó kombó, az szinte mindig kicsúszást eredményez.

Malaka!

(#35028) CJ4567 válasza spleenszuru (#35027) üzenetére


CJ4567
veterán

A fék + kanyarodás az ABS-el okoz gondot, anélkül nem, csak ABS nélkül eléggé meg kell tanulni fékezni, és az ABS alig lassabb, mint ha kikapcsolnád.

[ Szerkesztve ]

No Sana No Life

(#35029) NoMagix


NoMagix
addikt

Volt valami változtatás a driftekben? :F
A vulkán driftnél folyamatosan azt tapasztalom, hogy nagyon kicsi lett a tűréshatár és minimális megakadásnál, gázelvételnél vagy pár kisodródás után azonnal sikertelen lesz a driftem!
Régen tuti nem ilyen volt.
Próbáltam mindenféle autóval és nehézségi szinten, de ugyan azzal jutalmazott ez a nyomorult játék :F

(#35030) rdt89


rdt89
addikt

Horizon 3-al kezdtem játszani és nem értem miért vették ki az 5 versenyt összeállítható Championship eseményt? Elszomorító :(

(#35031) Qkackca válasza rdt89 (#35030) üzenetére


Qkackca
őstag

Az melyik?
Mert nekem enged összerakni a championship blueprint editornál 6 veresenyes eventet is.

NoMagix: ja, az olyan már egy ideje. Régebben simán irányba állítottad a kocsit ha megpördültél és mehettél tovább, gyűlt a pont. Mostanában meg megszakad és failed.

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35032) NoMagix válasza Qkackca (#35031) üzenetére


NoMagix
addikt

Köszi :R
akkor kapják be a driftem...

(#35033) szami777 válasza NoMagix (#35029) üzenetére


szami777
addikt

Pár hónapja szigorítottak rajta sajna, picit kicsúszol kuka.
De ennek ellenére volt olyan, hogy méterekre kicsúsztam és ment tovább, szóval elég hektikus.

Sirpi
Köszönöm a választa, kizártnak tartom, hogy a hónapok (lassan évek óta) majdnem teli known issues listáról bármit is javítsanak.
Amikor kb 2 éve kitoltam a 4-et, akkor is volt ilyen hiba, akkor bem adta meg, ha már van legalább 1 backstage passod, ergo mindig el kellett használni, különben nem kaptam meg az újat, most erre a hónapra megint előjött, amint én már tényleg nem értek miért.

“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77

(#35034) Sirpi válasza szami777 (#35033) üzenetére


Sirpi
senior tag

Egyébként pont ezen gondolkoztam, hogy mindenki szidja az 5-öt, hogy milyen bugos, közben a 4-ben olyan bugokat hagytak végleg benne, hogy hihetetlen. A kedvencem (bár ez csak kozmetikai) a playground, aminek az elején a kocsiban ülve és a kocsi mellett állva is ott az avatárod.

Hazudnék, ha cáfolnám annak tagadását, hogy ez az ital nem nélkülözi a koffeinmentesség megnemlétének hiányát. Na most akkor van benne koffein, vagy nincs?!

(#35035) rdt89 válasza Qkackca (#35031) üzenetére


rdt89
addikt

Azt, hogy csinálod? :Y Lassan 2 évnyi játék után kell megtudnom, hogy van ilyen? :Y

(#35036) Qkackca válasza szami777 (#35033) üzenetére


Qkackca
őstag

Szerintem azért, mert ami korábban bugos volt, azt az újbóli replay alkalmával sem javítják.
Ha minden igaz Series 37-ig ment a frissítés gyártás. Series 38-57 replay1. Series 58- tól megy a replay2.

rdt89 mondjuk nekem már teljesítve vannak a versenyek és a bajnokságok is.
Odamész egy versenyhelyszínre. Setup Event, Ezután lehet választani a Championship, exhibition, rivals közül. Kiválasztod a Champ-et. Azután még balra ott a Horizon Blueprint, azt választva bejön a Car Theme. kiválasztod ami tetszik. Majd a Route Select-et választva beadja a térképet és adogathatod hozzá a kívánt versenyeket, körszámot, stb. Aztán ugyanolyan mint a későbbi játékokban.

[ Szerkesztve ]

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35037) homerhamm válasza NoMagix (#35032) üzenetére


homerhamm
addikt

Oszt neked mekkora a drifted, ha már így dicsekedsz vele?? ;] ;]

Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!

(#35038) rdt89 válasza Qkackca (#35036) üzenetére


rdt89
addikt

Hát én ezt eddig nen tudtam, hatalmas köszöntem érte, úristen végre :R

(#35039) szami777 válasza Sirpi (#35034) üzenetére


szami777
addikt

Az hagyján, nálam kb. a játék fontos része teljesen működésképtelen, mióta teljesen elölről kezdtem a játékot, röviden:
- nem tudok autót eladni
- sokszor venni sem enged aukciós házból
- nem enged a játékosházban/fesztiválhelyszínen tuningot telepíteni
- nem tudom az autót festeni semmilyen esetben sem.
- dizájnt sok hibaüzenet után úgy enged letölteni, hogy vezetve rajta van a dizájn, de az apró képen az autóim között mindig gyári festés van.

És így is tolom még. :DDD

“So do all who live to see such times but that is not for them to decide. All we have to decide is what to do with the time that is given us.” ///// Old nick ->xsanyi77

(#35040) rdt89 válasza rdt89 (#35038) üzenetére


rdt89
addikt

Sajnos nem sikerül se konvojba, se szólóban megcsinálni :(

(#35041) NoMagix válasza homerhamm (#35037) üzenetére


NoMagix
addikt

Pont ekkora

(#35042) rdt89 válasza Qkackca (#35036) üzenetére


rdt89
addikt

Ehhez egy videót csinálsz ha nagyon szépen megkérlek? :R

(#35043) Qkackca válasza rdt89 (#35042) üzenetére


Qkackca
őstag

[link] (Egynapos link, ha nem sikerül addig meglesni, akkor máshova próbálom feltölteni)

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35044) rdt89 válasza Qkackca (#35043) üzenetére


rdt89
addikt

Félre értettük egymást, én a Horizon5-höz akarok ilyen funkciót :R

(#35045) Qkackca válasza rdt89 (#35044) üzenetére


Qkackca
őstag

Jaaa, akkor igen

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35046) rdt89 válasza Qkackca (#35045) üzenetére


rdt89
addikt

Akkor ott lehetetlen?

(#35047) Qkackca válasza rdt89 (#35046) üzenetére


Qkackca
őstag

Custom adventure-t mintha lehetett volna csinálni. Bár már nem emlékszem pontosan.

http://www.hwbot.org/user.do?userId=8629 | 'hét lakatlan faluban nincsen párja'

(#35048) spleenszuru


spleenszuru
őstag

Sziasztok!

Ezzel ti mennyire értetek egyet? Hokiyoshi videója alapján írtam össze. Tuning prio.

1. Conversion -Ha megoldható classon belül, maradjon minden eredeti
2. Aero - Nem kell front, csak ha nincs kontrol, hátsó is, csak ha a hátsó tapadás rossz. S1+ már lehet kötelező
3. Tires and Rims
3.1 Tires
Buildnek megfelelő kell
AWD kocsiknál sokszor jó az eredeti
Low class rally - stock
Slick kb. soha nem kell, semi-slick mehet
+1: A class és alatta (B) Rally tires jó ötlet, legjobb elvileg
+2: Dirt gumik Rallyra és Offroadra - sokkal több grip, mint Rally gumival (2023 Április)
3.2 Tire width
FWD- front max
RWD-AWD - rear max
3.3 Rims style
Pi játékhoz kell
3.4 Rim size
Pi játék
3.5 Track width
Rear mehet, Front nem kell
4. Drivetrain
4.1 Clutch
Automata váltás - jó opció
4.2 Transmission Sport javasolt ???? (Why) Race a legjobb
4.3 Driveline
Pi játékhoz
+1: RWD kocsikhoz nem ajánlott, mert könnyebben kipörög az autó (Drift tuning)
4.4 Differential
Race vagy Rally
Offroad: CSAKIS teljesen offroadra épített autóra
5. Platform and Handling
5.1 Brakes
Szinte mindig megéri a Race
5.2 Suspension (Springs and Dampers)
Race vagy Rally
5.3 ARBs Race
5.4 Roll Cage Full nem javasolt Ahány osztályt ugrasz, annyit érdemes adni
5.5 Weight Reduction
All power vagy Less weight, min-maxolni kell, vagy egyik, vagy másik
Javasolt a full weight red.
6. Engine Sorban:
6.1 Intake / Exhaust
6.2 Oil and cooling
6.3 Intercooler, ha van aspiration a kocsin
6.4 Aspiration - Supercharger mehet, Turbo esetén végére hagyni
6.5 Camshaft, de drága
6.6 Minden eddig kimaradt
6.7 Displacement
6.8 Flywheel - utoljára, +1: RWD kocsikhoz nem ajánlott, mert könnyebben kipörög az autó (Drift tuning)

Malaka!

(#35049) Kisgépkezelő válasza spleenszuru (#35048) üzenetére


Kisgépkezelő
senior tag

Ami kimaradt, vagy nem értek vele egyet:
0. Kitalálni azt, hogy az adott jármű mire alkalmas, mit akarunk belőle kihozni és eldönteni, hogy az elképzelések és a lehetőségek fedik e egymást. Pl: a legkanyargósabb pályákhoz már D500-ban is fel lehet tenni a teljes aero csomagot meg a slick gumit, máshoz meg akár S1-re se kell.
2. Aero A hátsó szárny FWD és AWD esetén jelentősen csökkenti a PI-t, úgyhogy sokszor akkor is megéri feltenni, ha egyébként vezethetőség szempontjából nincs rá szükség, sőt elég gyakran még akkor is, ha egyébként ront a helyzeten.
4.2 A sport az többnyire nem emeli annyira a PI-t, sőt gyárin hagyott hajtáslánc esetén gyakran még csökkenti is.
5.1 Szinte sosem éri meg a race. Sok PI-t visz a fékfejlesztés de a gyári fék szinte csak az ilyen 80 éves veteránokon olyan rossz, hogy azzal ne lehetne stabilan fékezni.
5.4+5.5 Offroad sprintre készült tuningoknál részesítem előnyben a 2,5 tonnás 1000+ lovas gépeket.
6.2+6.3. Olajhűtőt és intercoolert utolsó utáninak szoktam használni. Néha előny, mert csökkenti a PI-t, de amúgy az olajhűtő a legelterjedtebb motoroknál pl: többnyire 5-6 lóerőt hoz 25-30kg pluszsúly fejében és az intercooler sem sokkal jobb.

CJ4567: ABS-el is ugyanúgy lehet fékezni kanyarban mint anélkül.

spleenszuru: Az életben én is unok vezetni. Én nemhogy váltani nem szeretnék, de még kormányozni sem, csak keresztbe feküdni és végigaludni az utat. Viszont pont azért mert ez egy játék, itt én szívesen váltogatok.
A kanyarban fékezéssel meg az van, hogy lehet azt, de csak lehellet finoman. Egy kis trailbraking segít befordulni, viszont tövig nyomni nem szabad mert a gumiknak egységnyi tapadása van és ha azt fékezésre használod, akkor fordulásra már nem marad. Ha egy kicsit elszámítja az ember a kanyarbemeneti tempót, akkor még jó eséllyel lehet menteni, csak épp utána szar lesz a kigyorsítása, de ha nagyon, akkor abból falnakmenés/checkpoint kihagyás lesz.

(#35050) GhanBuri Ghan válasza Kisgépkezelő (#35049) üzenetére


GhanBuri Ghan
őstag

Kanyarban fékezéshez: a jó öreg Kamm-kör; a tapadás véges, fékezésnél (gázadásnál) és kanyarodásnál az erők vektorosan összeadódnak.
https://x-engineer.org/braking-cornering-vehicle-skid/

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.