Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
cOxeR
Ármester
E90 talán, de szerintem nem találsz, legalább is én nem találtam, amit érdemes megvenni az mind sokkal drágább. Én pl sokat néztem 30-35d-ket E91/F31, de amint olyat találtam, amire nem kell egyből egy vagyont költeni, kapásból 4-5M körül voltak.
CharlieDrop
veterán
Biztos, de nem szokott jellemző lenni. Ami jól megy és jó állapotban van, az drága is.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
KAMELOT
titán
1. Veszel olcsón és beléraksz sokat, de akkor tudni fogod mit tettél bele
2. Veszel drágábban, ami jobb tehát 100k km alattikat nézzél, ha találsz.
Használt autó az ilyen. Ajánlom olvass sokat melyik motorok a legjobbak / kevésbé problémás.
Idáig erre jutottam V8 N.A. benzin terén.
BMW... N62
MERCI... M156 és M273 (2009 után gyártott)
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
H.Ezredes
őstag
Na igen. Még beül mellém 2 ember és ketten együtt 220Kg azt nagyon megérzem. De akár teli / üres tankot is.
#59397 cOxeR
Akkor nálam csak a bel első lenne bent....
#59398 CharlieDrop
Igen egy 120D-ből is lehet kivarázsolni sok mindent.... Gyere
#59399 Ck.
Olyan autó nem lesz amire ne lehetne elkölteni vásárlás után X összeget. Sok mindent meghatároz,hogy mi az igény.... valakinek egy elektromos ablak fapad ülés is megteszi míg más be se ül olyan autóba amibe nincs ülésszellőztetés. Én ebben az árkategóriában egy E39 530D-t néznék. De ez én vagyok.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
KAMELOT
titán
Most nézem! Ezt adja 12k és 267k km van benne??
Rendesen elment az esze! 5000€ ér többet nem!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
H.Ezredes
őstag
Szerintem most elég butaságot írsz
1. A V8 mindig drágább az átlaghoz és a többi motoroshoz képest.....
2. Mutass kérlek olcsóbb Magyar papíros LCI 550i-t
3. Az más kérdés,hogy 4,4M Ft-ot én se adnék érte de ez nem az 1,8M Ft-os kategória mint amit te írsz.... De ha ilyen évjáratot és állapotút hozol 5000 euroért esküszöm kettőt is vásárolnék mert alsó hangon ~3M Ft-ért azonnal el lehet adni....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Ck.
addikt
Kicsit sokallom az árát, 2011-ben nagyon hasonló E39-et vettünk, szintén 2001/2002-es 530i-t, 1.7-ért. Az ember azt várná el, hogy ha az akkor volt 9 éves, akkor ma ugyanennyért egy 2012-es példányt kapni. Szintén 2010-ben vettem az A6-ot 9 évesen 1,4 M-ért, ma nem kapni ennyiért abból sem 2012-est, de még 2008-ast se. Szomorú.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
elég lesz az olajat kivarázsolni belőle, meg a szűrőket, eltelt egy újabb év
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
Mondjuk 2011-be ilyenkor az euró is 270Ft alatt volt.... Vagy lehet arról is beszélni ,hogy egy pár éve( 4-5 ) E60 M5 meg E46 M3-akat lehetett venni 3M Ft körül és még gondolkodunk is rajta.... Nézd meg most mennyibe kerül ezekből 1-1 példány.... Vagy beszéljünk arról,hogy egy ~5 éve mennyibe került egy adott ingatlan és most mennyibe kerül ?????????? Szerintem ezek felesleges körök.... Ezzel sajnos nem lehet mit tenni. Ma ezek az árak vannak.
#59408
CharlieDrop
Talán megoldjuk....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
ittakary
nagyúr
E46ot vettem 2.5 éve, azóta nézegetem az árakat, kiderült hogy akkor vett 2Mért 330Ci Cabriot haverom, pöpec állapotban
most egy ilyen 2,5-3M
M3ak meg a csillagos ég - mondjuk annak a fenntartása is kb ott van, elég nyűgös, nem akarnám magamnak - hacsak nem húzzák ki a számaimat
KAMELOT
titán
Az lehet, hogy el lehet adni, de kinek.
Szeribted, amit Bezol írt, ahhoz passzol 12000€?
Rohadt sok!
Ennyi km-es, akkor még kell rá költeni!
Parancsolj! 300k km van benne [link]
Ez a korekt ár! MO-n mindenki 100% hasznot akar, ez elég szomorú!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
H.Ezredes
őstag
Ebből csak az látszik,hogy nem értesz hozzá vagy direkt nem érdekel,hogy küldesz egy régi PRE LCI E60-at ami ráadásul nem is 50i hanem 45i.... Másik az egyik 2004 a másik 2008 valahogy sehogy nem stimmel... Plusz az busz kormány nagyon szép benne ez is valami utólag rárakot m csomag amiből azért kimarad pl a kormány, lábpihentető , küszöb belépők.... Plusz nem is Magyar papíros és nem is 5000 euro...... Ez most,hogy hasonlítsuk össze? E60 meg V8 ennyi a hasonlóság...... De továbbra is azt mondom,hogy a másik sem ér annyit / legalább is én se adnék annyit érte de nem az a nevetséges kategória amit te írsz. Kérlek nézz szét,hogy egy LCI E60 550i ( 2007 utáni ) mennyibe kerül bárhol....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Anaren91
senior tag
Amit te linkeltél LCI előtti, amit Bezol meg LCI. 4 év van a kettő között. Lóerőben se ugyan az a kettő. Almát-almához. Attól függetlenül szerintem is magas az ára, de hát minden annyit ér, amennyiért el lehet adni. Nézd meg mi a különbség pl egy e60 35d meg egy e9x 35d között. e9x sokkal drágább, közben az az "olcsóbb" modell. Sőt álltalánosságban mondva a hármas széria itthon sokkal drágább mint az ötös..
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
KAMELOT
titán
A km a fontos szerintem. LCI meg pár dolog eltérés. Meg ha azokat beléteszed akkor sem +6000€ lesz több. Akkor nem 5 hanem 6000€, akkor sem 12000€.
Hiába fiatal egy kocsi, ha a motor meg szét van rípolva 3-400k km-el.
Láttam már 2018 E mercit 400k km-el.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
negro
őstag
Inkabb az allapot, nem? Van amiben 2x annyi a km de 2x jobban nez ki, kivul-belul... tulaj fuggo.
#59409 H.Ezredes
Ja, anno 10 eve 1,7 milla annyit ert mint ma 3. De inkabb tobb, nem mentem utan kalkulalva.
Mikor en nezegettem E46 M3-at meg 4 ert is lehetett kapni JO allapotut, ma ez 8-10 milla. Bar en figyelem a piacot, nem meglepo.
#59410 ittakary
Kell meg par ev de mar mennek fel az arak, Coupe eseten fokent. Ha M pakk meg plane. E39 is jo par eve el indult felfele. E30, E28 -at meg hagyjuk is. Mar amik egyben vannak persze.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
H.Ezredes
őstag
pár dolog....
Pl lámpák ha akarsz bontottan előre hátra kábelekkel beszerelve felprogramozva ~400K.... A 6HP28 GEN2 váltót ,hogy rakod át a régi 6HP26 helyére ?????? Ugyan is ez nem igazán lehetséges kis pénzből megoldani mert szó szerint a fél autót ki kell cserélni.... köteg stb stb... Az a váltó sokk sokkal jobb mint a régi 6HP26 többet bír 2x gyorsabban is vált megkapja a sport szoftvert és úgy vált sport módban mint egy GEN1 8HP. A motor szintén sokkal jobb mint a 45i.... Tényleg a motorral mi lesz ? Mert nagyobb a lökettérfoga az 50i-nek emellett erősebb és nyomatékosabb is. És a többibe bele se szeretnék menni,hogy rakja bele egy ülés szellőzetős szettet és nézd meg az mennyibe kerül plusz beépíteni... Azzal megint csak mit csinálsz,hogy az egyik autó 4 évvel fiatalabb és LCI a másik "öreg" PRE LCI nem is gyárilag M csomagos csak utólag kívülről rárakták és vajon a futóművel mi a helyzet ???? Ugye más a lengéscsillapító / rugó / stabilizátor rúd.... De mások a kezelő szervek kárpitok ülések burkolatok km óra stb stb.... Ha a Km-ről is írsz akkor az LCI-be kevesebb is egy bő 30 ezerrel.... De továbbra sem értem,hogy akarsz egy PRE LCI 45i-t egy 4 évvel fiatalabb LCI 50i-hez hasonlítani ami egy fél generációt ugrott közben előre.... Nem ér szerintem se annyi pénzt de azt a nevetséges összeget sem amit te írsz... Egy LCI jó dízel E60 3-3,5M környékén mozog. A benzines meg drágább szokott lenni ennél az reálisan 3,5-4M között tudhat.... És az a baj még 45i-ből se tudtál mutatni hasonló állapotút 5000 euroért
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
KAMELOT
titán
Pont ezt ketestem mi a sima és LCI között a különbség! Így már értem. Köszönöm! Tanultam megint!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
blueboi69
csendes tag
Sziasztok!
Székesfehérvár környékén tudnátok ajánlani bmw szervízt? Benzines E39-hez kellene.
Előre is köszönöm!
Anaren91
senior tag
Haverom a Hepa Motorshoz hordta az E92-jét. [link]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Gsx-rr
veterán
Pont 3 eve neztem 30i Cabriot,ide is tettem fel kepeket.
Normalis akkor se volt 3 millio alatt
Nagyon olcson vette
En 10 eve vettem annyiert, 3 evvel kesobb ugyanannyiert adtam el, most is annyi.
Ylgram1
tag
Mit takart az adaptálás?
[ Szerkesztve ]
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
A váltó vezérlőjének resetelése. Az adaptálás a folyamat (változó 100-300km), amikor a váltó újratanulja a váltást a vezetési szokáshoz.
blueboi69
csendes tag
Köszi! És elégedett is velük vagy csak azért járt oda, mert nincs más?
Ylgram1
tag
Köszi!
Nem ez az a folyamat, amitől mindenkit óva intenek, főleg több, mint 300e km után?
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
Anaren91
senior tag
Azért járt oda mert jól dolgoznak. Az én kocsim is ott volt szervizelve, nem olcsóak, de rendesen megcsinálnak mindent, nem tákolnak. Azért is vettem meg a kocsit, mert haver mondta, hogy ha ott volt csinálva, akkor biztos lehetek benne, hogy minden rendesen meg lett rajta csinálva.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Nem, ezt minden olajcsere után meg kell csinálni.
Ha 300 ezernél van az első csere, az más téma.
[ Szerkesztve ]
Ylgram1
tag
Szervízkönyv szerint 313e-nél volt olajcsere a váltóban, most van a gépben 380e. Lassan esedékessé válik a csere, ezért kérdeztem.
Köszi a választ!
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
Ck.
addikt
Kivéve a Mercedesnél, ugye? Még mindig hihetetlen számomra, hogy ott mennyire más az alaptálás...
BUZZLGHTYR
senior tag
Stabilizator palcakat szeretnek elol cserelni, celszeru mindd a ket oldalt felemelni, vagy semmit sem befolyasol, ha kulon kulon cserelem a jobb illetve bal oldalt? E91
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Van két 4-5 év körüli 435d és 440i, hasonló árban és felszereltségben. A 35d xDrive, a 40i csak hátsó kerék, ha minden igaz. Nem hitvitát szeretnék indítani, de melyiket érdemesebb? Az, hogy mire használnám és mi a preferenciám, az most itt nem releváns, csak szimplán érdekelne, hogy melyik a jobb konstrukció és melyikkel lehet jobban vigyorogni.
[ Szerkesztve ]
Carlytoo
aktív tag
Én személy szerint a 435D-t venném.
Itt mondjuk a 40i-re mondják, hogy vigyorgósabb.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Gézengúz
addikt
Elég egyszerre egy oldalt, de tehermentesíteni kell a pálcákat, mondjuk a lengőkart visszaengeded 1 bakra.
Ott különösen vicces, hogy a gyári leírás 15 perc vezetést ír. 😃
(#59434) molnarpeter válasza BUZZLGHTYR (#59429) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Nekem úgy történt, hogy karosszéria egyik oldalát felbakoltam, utána palackos emelővel nyomtam feljebb a futóművet, hogy bemenjen az új pálca
BeZol
őstag
40i-vel jobban tudsz vigyorogni a hangja miatt, főleg ha teszel rá sport kipufogó-rendszert, ill. nekem +1 a 40i mellett, h nem összkerekes, ami zsebbenyúlós mikor elromlik, míg a 435d-ket sztem csak összkerékkel árulták. Ha nem gyorsulgatsz álló helyből és alacsonyabb sebességekről, akkor nem gáz h csak hátul hajt a kocsi.
Ezt leszámítva egyformán menne mindkettő, csak egyiket kevésbé kell tankolni, kb. 11liter körül jár ismerősöm a 440i kabrióval itt BP-en mászkálva, míg 8,5 körül kijöhet a 435d.
Ha pedig tuningolgatnál, akkor simán chippeléssel kb. egyformán lesznek erősebbek, de ha komolyabb átalakításokat eszközölnél, akkor a 35d inkább 430 lóerő környéke, a 40i pedig 700 lóerő környékéig is juthat
Én egyébként aszerint döntenék, hogy mennyit mászkálok. Ha sokat, akkor a dieselt venném.
Ha a használt árakat nézem, akkor pedig a benzinesek jobban tartják az árukat, szóval ha egyforma árban lennének, akkor később jobb deal lehet eladáskor a 40i.
Én a 40i-t venném, de a 35d-vel sem panaszkodnék. Ugye sportcoupe/kabrio/grancoupe-ról van szó, ide jó a benya, de most pl. az 5GT-met fixen nem vettem volna a 35i motorral, de a 449 lóerős 550i-re csorgatom azért a nyálam (6os GT-ből már nem gyártottak ilyen erőset, szóval ritka darabok )
FIREBLADE78
addikt
Plusz pont a benzinesre. Nekem sem kéne dízel,pláne nem kupéban. Ez olyan,mint a 840d. Elég vicces
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#59437) BUZZLGHTYR válasza molnarpeter (#59434) üzenetére
BUZZLGHTYR
senior tag
Deha masik emelovel emelem fel a stabilizator rudat, hogy a palcat a helyere tudjam tenni, az sem problema, nem?
Carlytoo
aktív tag
CSAKADÍZEL!! (530D tulaj)
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
whitezo88
nagyúr
Carlytoo
aktív tag
Már csaptam is oda a lájkot (képzeletben). Ilyet nekem is be kell szereznem.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
freaghill
őstag
Sosem értettem ezeket
Carlytoo
aktív tag
Torque Power. Ezek csak ártatlan viccek. Legalábbis azok szemében, akik vannak annyira intelligensek, hogy függetlenítsék magukat a fanatizmustól. Persze ezt nem tudom egy fb csoportban ugyanígy leírni, mert az itteni közösség értelmi szintje nem azonos az előbbivel.
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Gézengúz
addikt
Nem kell túlvariálni. Megemeled a kasztnit, kerék le, raksz a lengőkar alá valamit és ráengeded.
KAMELOT
titán
Xdrive tényleg húzós, ha szerelni kell.
+1 40i egy jó dobbal szép hangja van.
Mennyi az éves km? Pálya vagy város inkább?
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
Én nem értek hozzá, de miért húzós az xdrive? Legrosszabb esetben maradna hátsó meghajtás, nem? Amúgy én nem is szeretem, talán, ha elöl-hátul lenne sperr benne.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Chris0321
addikt
Hello.
Május végén lejár a műszakim és azt szeretném megtudni, hogy helyes-e az az infó, hogy a vészhelyzet miatt nem gond ha nem hosszabbítatom meg mert a vészhelyzet lejárta után még 60 napig van időm megcsináltatni.
Sajnos sógorom aki szerelné az autót tegnap eltörte a bokáját, ezért érdekelne a dolog.
Ylgram1
tag
Idézem:
"Az országgyűlés február 22-én ismét meghosszabbította 90 nappal a korábban Magyarországon kihirdetett veszélyhelyzetet, ezzel párhuzamosan pedig meghosszabbodott a lejárt okmányok érvényességi ideje is.
A hivatalos megfogalmazás szerint „a veszélyhelyzet idején az okmányokra, továbbá az ügyintézésre vonatkozó hatályos szabályozás szerint a magyar hatóság által kiállított, Magyarország területén hatályos, lejáró hivatalos okmányok – egyebek mellett a gépjármű műszaki érvényességi idejét tartalmazó forgalmi engedély – a veszélyhelyzet megszűnését követő 60 napig érvényes”.
Mindez azt jelenti, hogy akinek lejárt valamelyik okmánya – a rendelkezés vonatkozik többek között a forgalmi- és vezetői engedélyekre is – az jelen állás szerint 2021. július 22-ig érvényes marad. Fontos, hogy csak a hazai hatóságok fogadják el érvényességüket, a határokon kívül nem, így ha valaki külföldre utazik mindenképpen gondoskodnia kell a lejárt érvényességű okmányok megújításáról."
Jobbulást a sógornak!
[ Szerkesztve ]
Több repülőgép található az óceánban, mint tengeralattjáró az égen.
Chris0321
addikt
Köszönöm, a sógorom nevében is.
Külföldi utazás nincs tervben, így azzal nem lesz gond.
Ck.
addikt
Na közben mint kiderült, valamit nagyon benéztem. A 435d gran coupe amit kinéztem egy 2015-ös modell, 48 ezer km-rel, 8 M.
A másik F36 440i árát és évjáratát elnéztem, az egy 2017-es modell, 64 ezer km-rel és 9,9 M. A felszereltség és szín majdnem ugyanaz, de nálam ez már vállalhatatlan árkülönbség a kettő között.
Mindkettő egyébként BMW approved used car, márkakereskedésből való, 2 év gyári garanciával, ami bővíthető.
Van még náluk egy 2018-as i3 Rex 94Ah is olcsóbban, gyönyörű vaníliás, tejszínhabos fehér kormánnyal, világos belsővel és fa berakással, de a Zasszony nem igazán akarja, mindenesetre az i3 és a 435d is a hétvégére lefoglalva egy tesztvezetésre, aztán meglátjuk.
(C opcióként marad az S205 C350e)
[ Szerkesztve ]