Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók II. Secure Boot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KAMELOT
titán
-ülést 1x állítod be
-cigit el lehet tüntetni a kocsiból
-benzinesnek jobb hangja van
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cOxeR
Ármester
Az autóban való dohányzást én se értem, ha arról van szó, és sajnos teljes mértékben meg sem lehet szüntetni... hiába bármilyen autókozmetikai praktika, egyszerűen vannak járatok ahova lerakódik és fizikailag nem takarítható.
u.i nekem volt ilyen autóm, de télen ha szélvédőt fűtöttem, állandóan éreztem a bagó szagot... 10x év dohányzás mentes használat után is
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Nem lehet eltüntetni. Beeszi magát mindenbe. Kárpit, szőnyegek, műanyagok, bőr, szövet, szellőző rostélyos, stb. mindenhova bejut és beszívódik. És ez még csak egy kis ízelítő volt, ahogy jön a nyár és a melegebb idő, csak mégjobban fel fogja ezt erősíteni. Nem lehet maradandóan és véglegesen eltüntetni, semmilyen vegyszerrel, sem ózonnal, sem mással.
@cOxeR: Pontosan.
[ Szerkesztve ]
FIREBLADE78
addikt
Legújabb mercid van?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Ck.
addikt
Privi ment.
Gsx-rr
veterán
Ilyen kategoriaju es aru autoban tudod ki allitgatna kezzel az ulest.
Ja egyszer allitod be, a mosoba meg elallitjak,utana kuzdelem visszaallitani ugyanoda.
negro
őstag
Miert nem magad mosod? De ebbe nem megyek bele most...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Gsx-rr
veterán
Ez a kerdes komoly volt?
Minek jarsz etterembe? Miert nem azt eszed amit fozol magadnak?
De most,hogy mondod majd nekiallok cegeseket is magam mosni. Jo mert minden napra lesz idotoltesem.
Szerelni is meg kellene tanulnom mar ennyi ido utan. Sok hulye szerelohoz hordja a kocsijat!
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Saját kocsiról van szó, nem cégesről. Általában mindenki maga mossa a kocsit!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Gsx-rr
veterán
Tenyleg? Koszonom a felvilagositast!
Akkor en nagyon le vagyok maradva.
Arrol ne is beszeljunk,ahol most vagyok ott meg csak nem is hallottak a nyilvanos porszivorol es a gozborotvarol.
Ellenben kilometerenkent van kezi moso.
Magyarorszagon meg egyszerubb , csak a kulcsot kell adnom viszik hozzak. De hazhoz is jonnek takaritani.
Tudom burzsuj vagyok. Telen a -10 ben a koszos saras autot nem a haz elott takaritom
Bar lehet a futott garazsban is slagozni!
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Eleve az állító mechanika működése gáz, de ha próbáltad volna akkor elsőre is értenéd a bajom. Picit akarsz lejjebb ereszteni az ülésen, meghúzod a kart és szó szerint bezuhansz a padlóba. Feljebb pedig csak úgy tudod állítani, ha belekapaszkodsz a kormányba az egyik kezeddel, a másikkal a kart húzod ki és közben a saját testsúlyoddal rángatod magaddal együtt az ülést feljebb a kívánt magasságba. Borzalom.
[ Szerkesztve ]
KAMELOT
titán
Nálunk is mindenki a kézi mosóban mossa. Ház előtt tilos mosni!
Ck. :Igaz! Azért ilyen kocsiban alap legyen az elektromos ülés!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
cOxeR
Ármester
Közterületen nem lehet sehol mosni (vegyi okok miatt), mondjuk én is csak kézi mosóba jártam, egy ideje viszont csak itthon mosom. Sok idő, illetve pénz is, mert kell (porszívó) magasnyomású, kellenek a sampon wax egyéb dolgok (ecset, kendők, kompresszor jól jön egy excenteres polírgép is). No meg víz áram.
Gyakorlat is, ha nem fél napot ezzel akarsz tölteni
...
Azt is megértem ha valaki nem akarja ezt.
Ck.
addikt
Én pl nagyon rossz angol tapasztalatok miatt csak gépi mosóba járok már lassan 10 éve. Kézi mosóban a papír nélküli albán és egyéb balkáni maffia tulajok és rabszolgáik ugyanúgy megkarcolják a ronggyal az autót, a gépi mosó sem tesz nagyobb kárt benne, sosem adtam el emiatt rosszabb állapotban, mint amikor vettem. Alvázmosás is csak itt kivitelezhető számomra.
[ Szerkesztve ]
Gsx-rr
veterán
Ahogy a gozborotvas onkiszolgalo mosoba lemosod a kocsit, meg egy jo kezimosoba ahol 2-3 ember szepen megcsinja ott lesz kulonbseg
Utoljara mikor kabriom volt takaritgattam belul, impregnaltam a tetot stb, mert azt muszaj volt naponta rendberakni ne legyen poros.
Nekem nincs arra se kedvem se idom,hogy 1-2 orat szorakozzak vele hetente 2-3 autoval.
Sajatokrol beszelek.
A ceges autokat van,hogy 2 naponta mosatni kell. 2-3 orat meloznak vele.
[ Szerkesztve ]
benczeb
aktív tag
Sziasztok! Úgy hozhatja az élet, hogy választhatok céges autónak egy 318i-t kézi váltóval. Sosem volt prémium autóm, és egyszer az életben kipróbálnám. Két kérdésem lenne: elég a motor teljesítménye a nagy tömeget megmozgatni, illetve a kézi váltós modellel van-e tapasztalat a fórumban. Minden prémiumot automatával adnak el, de a magasabb szint már nem fér bele a keretbe. Köszönöm.
CharlieDrop
veterán
Ha új. Akkor nem para. Már turbósak. Nem hasít, de jön-megy
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Anaren91
senior tag
Tegnap pont láttam egy olyat a Praktiker parkolójában Miskolcon M-pack, szép különleges zöldes kékes festés (nem tudom mi a neve annak a színnek, de elég baba), nagy felnik, aztán megláttam a hátulján a 18i feliratot és egy kicsit mosolyra fordult a szám
Ez a kép ugrott egyből az eszembe De céges autónak kb mind 1, nem neked kell karbantartani gondolom. Ha nem zavar a kézi váltó akkor lesz egy szép autó amivel el tudsz közlekedni, de nem te leszel az autópálya réme vele. Sötétített lámpás fekete emblémás ördögös smoke and charm fekete füstöt okádó 2.0 tádéi passatosok kedvence leszel, mert ha lepadlózzák a gépet, talán le is tudnak előzni
#59513
Ne is mondd... Most vettem rá magam, hogy a többi kellék mellé beruházok végre egy dual action polírozóba. Egy kis Yato mellett tettem le a voksot, 39k körül jött ki a gép, + 5 ezer egy polír pad, 4k 1 lepcsős paszta, 4k gyurma, meg a többi. Kb annyi elment rá amiből elvihettem volna egy céghez, akik profi módon megcsinálják, de hát szeretek otthon mókolni, meg ha belejövök esetleg egy kis mellékes is lehet belőle. Régóta mozgat a téma, rengeteg anyagot átolvastam róla, meg számtalan videó kurzust végignéztem, hát kíváncsi leszek mi fog kijönni belőle a gyakorlatban Minden esetre, a szomszéd már megbíztatott, hogy ha jól sikerül az enyém, akkor lenne 2 kocsijuk számomra. Ha beleveszem fater meg öcsém kocsiját még, akkor meg már kb "vissza" is hozta az árát.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
FIREBLADE78
addikt
130-at bírja
Nem mentem még 318i-val,de annyire nem lehet gáz,mint egy swift. Igaz én swiftel is előztem 140-150-el pályán. Természetesen lassabban gyorsult,mint egy átlag kocsi,de "használható"
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
BeZol
őstag
Az a baj, hogy sztem az az új céges 318i belül sem lesz igazán prémium.
Én ilyenkor mondom azt, hogy vagy legyen úgy felextrázva és motorizálva, ahogy szeretném, vagy inkább hagyjuk az egészet a fenébe. Rühellem a kompromisszumokat.
Lehet amit láttál, az is csak kívülről nagyzol, bent meg szövetülés, kis navi, kézi váltó, alap hifi, manuális ülés, full "fapad". Nekem ez nem prémium, de sokan a külsőségekre mennek, és abban az m-pack nagy felnikkel tényleg odatesz
Inkább más márka de fullosabb felszereltségű és jobban motorizált autóját választanám ilyen esetekben ha annyira kell kocsi, egyébként meg gyűjtögetnék a "kompromisszummentesre".
FIREBLADE78:
M3-ason láttam tegnap egy baleset eredményét, citroen c3-as olyat kapott hátulról h kb megsemmisült a hátsó üléssor közepéig. Ha ott ültek (vagy ültek volna, nem tudom), akkor azoknak kampec fixen, na nálam ilyen szempontból a swift is csak egy mozgó koporsó (meg az összes kisautó), a smart-tal az élen
[ Szerkesztve ]
Anaren91
senior tag
Nekem is volt első szériás 1.0 Swiftem. 140-et simán ment, szerettem is nyomni neki, öcsém rinyált állandóan az anyóson, hogy halálfélelme van mellettem ebben a lélekvesztőben Az más kérdés, hogy 130-as tempóval evett annyit mint egy 2.0 benzin
#59520
Ezzel én is így vagyok. Ezért is volt nehéz kocsit találni, mert úgy voltam vele, hogy ha már prémium autót veszek, még ha tizen éves használtat is, akkor az tényleg legyen prémium. De szerencsére sikerült találnom egy "mekafull" kivitelt ahogy a facebúkon írnák Számomra is kb az a kategória egy fapad BMW, hogy azt akarja mutatni, az ember, hogy há van péz dögivel, béjemvével járok, az ablakot meg még kurblizza, mert extrákra már nem tellett... Jobban járt volna egy jobban felszerelt kevésbé prémium autóval.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
KAMELOT
titán
A te esetedben ez a megoldás. Én heti 1x szoktam mosni, télen többször a só végett.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
Anaren91
senior tag
Anyámnak most vett fater egy Smart cabriot. Vagy húsz éve nem vezetett anyám, busszal járt dolgozni, de most majdnem nem élte túl a kórházat Covidnak hála, így fater letiltotta a buszról, és vett egy kis automata kocsit neki, hogy azzal még tényleg egy ovodás is el tud menni A-ból B-be. Hát én kb 1 km-t vezettem, de ekkora egy trágya autót mint az még nem láttam. Arról nem beszélve, hogy ilyen alapvető alkatrészt, mint műanyag ajtóborítás, ami kb az összesen törött úgy kell levadászni horror áron (40k+festeni is kell mert hát anyagában fekete panelt nem tudtak szerezni), hogy kb sehol nincs. Ugyan ez egy nyamvadt ajtó nyitó bowden (9k). Egész ajtót szét kell szedni egy szaros bowdencseréhez... Ipari hulladék kb.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Chris0321
addikt
Ha már választani kell akkor inkább a szövet ülés mint a bőr.
BeZol
őstag
Én első 3 évben 5ből 4szer kézi autómosósokhoz vittem a kabriómat.
Akkor álltam le ezzel, amikor észrevettem, hogy 2-3 helyen lejött az elejéről a lakk.
Érdekes módon amikor saját magam mostam a kocsit kézi-mosóban (vagy az udvaron), akkor nem jött le lakk csak rá 2-3 évre (akkor is saját hibámból)...
Az sem tetszett, amikor frissen tankolva és nullázott fogyasztással elmentem a 3-5km-re levő kézimosóba 6,4l/100km-es fogyasztással a mosóba beállva leadtam a kocsit, és amikor jöttem ki (és még mindig a mosóban állt a kocsi, 1métert nem gurultak vele), akkor 11,4l/100km-en állt a kocsi (beindíthatták és 1 helyben bőgethették a motorját...)
Hosszú évek kihagyása után esküvő előtti napon elvittem a lurdy-nak a mosójába a kocsit h legyen teljes külső-belső tisztítás, hát a jobb oldali ajtó kilincsénél kívülről ahova bemarkolsz mélyedésbe, na ott feljött a lakk
Tanulság: mindent jobb ha magadnak csinálsz...
benczeb
aktív tag
Na, pont ez a lényeg, h nem nagyzolós autó lenne, hanem egy elérhető alap elegáns szedán. Navi és hifi nem is kell, ezekre nem indulok be. A manuális ülés nekem OK, nem lemondás. Napi 2 ovimenet, munkába járás, hétvégén családi programok. A 3-as kifejezetten szolid, a nagyzolás az X5 és felette. Azt az imidzset nem szeretném közvetíteni. Unalmas fickó vagyok, 130-nál nem is mennék gyorsabban, a biztonság elsődleges.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Meglesz az értelme, annak a sok megvett cuccnak, no meg a pad és a paszták, nem egy kocsira elegendőek, ezt tedd hozzá.
Miért a Yato lett amúgy? - én is szeretnék venni majd (két autónál már ha a waxot nem kézzel viszem fel, évente nyerek fél-egy napot), de egyszerűen nem jutok dőlőre vele egyelőre
Anaren91
senior tag
Egyszerű a válasz Ez volt a legolcsóbb DA gép amit magyarországon be lehet szerezni [link] . Nem akartam egyenlőre drágább gépet, elkezdeni a dolgot teljesen megfelelő. Kezdőként először úgyis a technikára kell ráérezni, na meg egy jó polírpad meg paszta egy alapgéppel is elég szép eredményt tud kihozni. Néztem nagylöketes (21mm) DA gépet olcsóbban Aliexpressről, de elég sok olyan komment volt alatta, hogy meg se érkezett a gép, így úgy voltam vele, hogy kezdésnek jó ez, aztán ha mellékesbe esetleg ilyennel szeretnék foglalkozni, akkor majd beruházok egy komolyabbra később. A kézi szenvedéstől biztos gyorsabb, és szebb eredményt fogok elérni ezzel is, és tekintve, hogy DA, nehezebb vele megégetni a fényezést mint egy sima rotációssal. Találtam róla egy két videót youtubeon, hobbistáknak teljesen jó kis gép. Jár hozzá 3 fajta keménységű szivacs pad is, de a biztonság kedvéért rendeltem egy [link] ilyet, meg egy 1 lépcsős pasztát, mert nincsenek nagy karcok a kocsin, csak a törölgetésből származó "love mark-ok" [link]
Ha megjön minden, és kész leszek a kocsival, majd töltök fel előtte-utánna képeket, hogy hogy sikerült
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
szabi325
tag
A BMW-ben elég jó, pontos finom járású a kézi váltó legalábbis a többi kocsihoz képest amit vezettem eddig (Volvo, ford, opel, fiat) szeretni fogod.
Ha valami ilyesmi a kereted én ehhez hasonló konfigot választanék, ebben több örömödet fogod azért lelni mint egy ford vagy akármi másban, ingyen céges autóként azért elég király . Vagy ha ettől nagyobb a keret tuti tolnék bele napfénytetőt, live cockpitot, lézeres pilácsokat
Anaren91
senior tag
Kifutottam az időből, de itt van 2 oktató sorozat, elég jól elmagyaráz mindent. Elsőben a mosás/takarításról beszél a manusz, másodikban pedig a polírozásról. Elég mélyen belemegy a témában, érdemes megnézni mielőtt belevágsz [link] [link]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
cOxeR
Ármester
Köszi! Liquid Elements T4000-el szemezgetnék én igazából, csak az árát nem tudom "megemészteni", bár most pont eladtam a régi Z4 felniket, abból kijön, úgy is csak 3 éve áll a garázsba.
Kíváncsi leszek, hogy megy madj, úgyhogy hajrá.
Anaren91
senior tag
Jó kis gépnek néz ki, már ez is a nagyobb löketes excentrikusok közé tartozik (15mm).
[link] Ebben a videóban látszik, hogy mi a különbség a sima rotációs, kislöketes DA, meg a nagylöketes DA között.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
KAMELOT
titán
Kocsimat csak én vezetem, mosom és takarítom!
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
chess001
aktív tag
Egy barátom is most választhatott autót, 318D touring lett nála a befutó, de én ha agyoncsapnak sem értem meg, hogy ennyi pénzért miért nem egy KIA Sorrento. Egyszerűen annyival több autó.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
CharlieDrop
veterán
lehet nem bírja a SUV-kat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Chris0321
addikt
Miért kellene KIA-t vennie?
chess001
aktív tag
Hát igen, racionális döntés nem lehet mögötte. Mondjuk ma pont elment mellettem egy duplakipus G21, tök jól nézett ki, de egy jó konfig már inkább 2 sorrento...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
chess001
aktív tag
Mert kb. minden racionális szempontból üti a kis fapadost.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Chris0321
addikt
Milyen racionális szempontra gondolsz?
Anaren91
senior tag
Milyen racionális érv van egy 10+ misis kocsi vásárlásában? Legyen az KIA vagy BMW. Egy 2 misis vagy olcsóbb is elvisz A-ból B-be. Szal szerintem egy új autó vásárlása minden csak nem racionális. Vagy ha mégis újat akar, lehet venni 4-5 misi körül is, akkor mi a racionális egy 10 misis új autóban?
Autóvásárlás egyáltalán nem racionális szerintem.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
CharlieDrop
veterán
Szerintem egy 911 eléggé racionális újban is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
chess001
aktív tag
Inkább 15 misi, de tervezhető. Nyilván nem az összespórolt pénzt kell beletenni, hanem ahol belefér a költségek közé.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
whitezo88
nagyúr
Persze hogy nem, egy szint felett. De aki egy akár BMW-ben is ül, nehezen megy vissza napi szinten fapadosabb autóba.
Hallottam egy sztorit, ember megvette hitelre a frissen megjelent 6er-t. Szinte minden nap ment kitakaríttatni. Hogy ő "vadiújba" üljön be mindig. 1-2 hónap után vitte a bank, de neki addig is volt egy vadonatúj hatosa. Extrém példa, de hát sok bedőlt hiteles autót lehet venni.
Gsx-rr
veterán
Ilyen gondolatok,hogy jutnak eszetekbe?
Ha nem venne valaki uj autot, hogy venned meg utana te 2 millioert?
Anaren91
senior tag
Nem arról volt szó, hogy van-e értelme drága autót venni, mert bizonyos értelemben van. Státusz szimbólum, kényelem, stb. A drága autókon beszedett pénzt jobb esetben fejlesztésre fordítják, ami előbb utóbb lekerül az alsó kategóriába is.
Az illető racionális érvet akart arra, hogy miért BMW és nem KIA.
"Az ésszerűség, okszerűség elveinek megfelelően, józanul gondolkodó." Minden autó elvisz A- ból B-be ergó bármi ami betölti ezt a szerepet, de drágább a szükséges minimumtól az irracionális. Ennyi. Nyilván nem racionális érv van a mellett bőven, hogy ki milyen autót vesz, érzelmi, státusz, stb, de ezek nem racionális okok. Milyen racionális okom lenne tankolni egy 35dt ami 10 litert eszik, ha egy suzuki ugyan úgy betöltené a szerepet? Semmi. Érzelmi okokból vettem.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
H.Ezredes
őstag
Pl. Egy BMW-be nagyobb az esélyed ,hogy élve szállsz ki egy balesetnél mint egy Suzukiból
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Anaren91
senior tag
Használt autó esetén lehet racionális érv, hogy a jobb töréstesztel rendelkezőt veszed meg, még ha drágább is , de pl az SX 4 meg a 3-as bmw között elég lepkefing a különbség pl. És kb duplája a BMW. [link] [link]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
Carlytoo
aktív tag
1-2 hónap után hogy vitte a bank? Hónapokig szólítgatnak fel, hogy nem fizeted a részleteket. Volt egy pár ilyen ügyfelem. Mondjuk engem személy szerint nem érint, mert "kápés vevő vagyok". Persze csak hasznàltat, mert ahhoz csóró vagyok, hogy új legyen.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
Gsx-rr
veterán
Tipikus peldaja a masikkal foglalkozasnak!
Ha igy gondolod tedd azt! Nem tokmindegy ki mit vesz es mivel jar?
Ha neked az jo akkor ulj Suzukiban, ne gondolkozz mas problemajan,hogy miert vesz nagyfogyasztasu uj autot!
Harmas Bmw vs Sx4
LOL
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Garmin Forerunner 965
- iPAD 8 (2020) 98% aksi
- LENOVO IDEAPAD GAMING 3 -15.6"FHD 120Hz - Ryzen 5 5600H - 16GB - 512GB - RTX 3050 - Win11 -1 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!