Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Victoryus: Rapoo VT9Pro egér
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
-
Sziasztok!
A rendszámtáblatartó volt a ludas, az lógott bele az alsó radar képébe, és úgy megzavarta, hogy na. Persze, mert a kedves kereskedő utólagos - nem csavarozott hanem saját műanyag - keretet tett fel
Most minden rendben *kopp-kopp
A kis akkura se dobott most hibát a diagon, azt sikerült feltölteniük. -
válasz
Carlytoo #59892 üzenetére
Mondom én is, 8-9 literrel is elmegyek, 150-170 között pályán, de megáll 10 alatt sima városi közlekedéskor is. 3 liter benzin. Valamint meg tudok vele etetni 14-et is, de átlagba bőven 10 körül vagyok. Van itt a fórumban több olyan diesel ami szintén inkább 9-10 körül áll meg, szóval ilyen nagy difi nincs, meg amúgy is láb függő ez nagyon .
Ez a kétszer annyiba kerül az üzemanyag nem életszerű.
-
whitezo88
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #59893 üzenetére
Milyen 25d az? Nekem úgy 8,2 az éves átlag hogy bőven van város is
-
Carlytoo
senior tag
válasz
H.Ezredes #59886 üzenetére
Szép, igényes meló. Jó látni, hogy valaki, aki szakembernek hívja magát valóban úgy is viselkedik.
szimi57 : Te hány kilométeres távra vennél dízelt? Pont ez a 140, amire már a dízel a jó. Én napi 75 kilométeres ingázásra vettem dízelt és szeretem rugdosni is. Ha nagyon matekolni akarok, akkor az átlag dízel ár jelenleg 438 HUF, a benzin 428 HUF. Az általam megtett út kb. egy hónapban: 2000 km. Ebben benne van a munkába járás + a hétvégi kiruccanások. Ez éves szinten 24.000 Km. A 30D átlagfogyija a múlt hónapban 6.5 lityi volt. Nézzünk egy benzines 30i-t, mert nagyjából ez van vele egy kategóriában. Ott 12 lityi kb. (ne mondja nekem senki, hogy kevesebbre le lehet vinni, ha néha élvezni is akarod). Így nekem az éves üzemanyagköltségem kb.: 683.280 HUF ezekkel az adatokkal. Benzinben: 1.232.640 HUF. A költség különbség: 549.360 HUF. Ez kizárólag az E39 530D és 530i közötti körülbelüli különbség. Ha behal a turbó (90.000 HUF), porlasztók (kb. 180.000 HUF) és ezeket nem kell minden évben.
-
H.Ezredes
őstag
Elkészült egy újabb paripa.
Teljes vezérlés csere
Nyugvó csapágyak / hajtókar csapágyak cseréje
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás ( diózás )
Szívósor takarítás
Hűtőkazetta takarítás
Olajszűrőház tömítések cseréje
Vízpumpa / termosztát / műanyag vízcsőcsonkok cseréje
Turbófeltöltő felújítás
Folyadékok cseréje. Első diffi olaj / váltó olaj / osztómű olaj cseréje
Első féltengelyek cseréje
Motortér takarítás
Egyéb karbantartások -
Anaren91
senior tag
válasz
FIREBLADE78 #59880 üzenetére
Nagyon egyszerű, mert olyat akar. 2.5 misi a felső ársávot karcolja az e9x 320d-knél ahogy nézem, ennyiért már az igényesebbeket lehet kapni. Neked minek F15?😃 Dacia Duster nem menő?
És nem attól lesz megbízhatatlan egy kocsi, mert régi német prémium, hanem ha a gazdája egy suttyó f@sz. -
H.Ezredes
őstag
válasz
Anaren91 #59870 üzenetére
Az általad írd összegben pl ezek benne vannak simán...
De most így ezek hirtelen... Mind 2,5 alatt van. Kis alkuval és vásárlás utáni ráköltéssel mindegyik 2,5 körül mozoghat így szerintem van olyan amit érdemes lehet megnézni. Nem rosszak az N47-ek csak sok a ruppótlan aki nem akar költeni és nyavajog ha elszakad a lánc... Aki kicserélteti meg megcsináltatja annak érdekes mód nincs baja ezzel a motorral.... Mint ahogy tesóm is 2 éve tiltáson nyúzza az N47-et ~210Le és nincs baja pedig 380E Km van benne. Persze ki van cserélve a lánc csapágy ki van takarítva a szívósor hűtőkazetta stb.... Szóval jó motorok ezek ha költ rá az ember.
-
Chris0321
veterán
-
tixem
addikt
válasz
FIREBLADE78 #59869 üzenetére
nos, köszönök minden tippet, de megoldódott mert közben eladtam az autót
fellélegezhetek, már nem az én nyűgöm.
-
Anaren91
senior tag
Hát már nem tudom őszintén. Néztem már neki mindent is. De ahogy nézem az M47-esek azok a 163 lovasok, eddig kb az összes fapad. Mondjuk olcsóbb is mint egy A4 crtdi, de ugyan úgy kézi váltó, se navi, se normális ülés. Sokat fog járni az autóval, megbízható kell. Lehet maradunk akkor egy Audinál, úgy is az a vágya. (vagyis az egy fehér RS7, de ahoz még sokat kell mérnökösködnie XD)
#59874
Hát igen, akkor nem egy álom platform. Nézegettem volna az M57-es 25d-ket is, de hát amilyen áron adják azokat... pofámról a bőr leszakad XD -
H.Ezredes
őstag
válasz
windlord #59873 üzenetére
Pl 751-es cikkszámú BTW Germany nem a 210 Korens Koreai lom....
#59870
Anaren91A C-s motorkódban voltak extra láncszakadások. Mindenképpen kell vezérlést cserélni és csapágyakat cserélni ha a sok a km Plusz a többi járulékos dolg mint a szívósor takarítás / hengerfej koksztalanítás / hűtőkazetta takarítást / turbó felújítás stb stb
-
windlord
őstag
válasz
CharlieDrop #59871 üzenetére
Milyen a nem kigyullados egr? Nekem is ilyen motor van.
Molnarpeter: igen, lci elottieknel ebben az arban vannak szepek es jok.
Igaz gazdatol, de sokszazezer kilometerrel.
-
Anaren91
senior tag
Sziasztok. N47c motor mennyire megbízható? Amennyire utánna olvastam, itt már sok kezdetleges problémát kiküszöböltek, de meghallgatnám a hozzáértők véleményét. Öcsém akar egy "kis" köbbcentis dízelt, Audi A4-et akar, de hát abban az árban, amiben nézelődik (2-2.5) csak full fapad CRTDI audik vannak. Ennyiért sokkal jobban felszerelt 320d-ket látok. Napi 140km-t ingázna, szal dízel kel mindenféle képpen.
-
Carlytoo
senior tag
válasz
molnarpeter #59867 üzenetére
Róna Tamás.
-
Carlytoo
senior tag
Halihó!
Tudtok tuti helyet, ahol tárcsát kevlároznak? Bp. és környéke.
-
tixem
addikt
válasz
molnarpeter #59862 üzenetére
Csomagtér körül van egy U alakú műanyag burkolat elem, azt is ilyen kis benga fülek fogják helyre, mondanom sem kell, talán egy ha ép volt rajta. Elmentem műanyagoshoz, csak a fogát szívta. Ilyen pici elemeket nem igazán lehet helyrerakni, inkább javasolta hogy a meglevő csonkoknál fogva fbs ragasztóval cuppantsam helyre. Úgy is lett, helyén maradt.
Itt ezt nem tudom eljátszani, meg hát se az alkatrész se a festés nem egy ökör ára. Így biztos tartós lesz.
-
tixem
addikt
Ki melyik megoldást választaná?
- bontott, színben megegyező gyári elem, amit adott esetben 20 éve süt a nap.
- utángyártott elem, fényezveJobb oldali tükörborításom leesett, a 4 rögzítőfül le van törve, gyakorlatilag menthetetlen. Bontottat vadászok már 2 napja, de semmi. Gondoltam veszek egy ilyet aztán fényeztetem.
Ugyanitt jobbos e39 tükörborítás kerestetik Titansilber színben
-
-
Anaren91
senior tag
válasz
Tsebacsi #59854 üzenetére
Neked is ezt a "Reduced Driving Assistance" hibaüzenetet dobja fel, amikor el kezd vacakolni? Mert így rákeresve a neten a a vezetéstámogató rendszer problémára, elég gyakorinak tűnik ez a hiba, és sok esetben nem tudják mi is okozza.
Amit hirtelen találtam:
So far it seems potential causes for this Reduced Driving Assistance error message are: 1). Electronic gremlin which resolves after turning off car and just restarting; 2). dirty sensors with resolution after cleaning; 3). possible software corruption resolved with an update; 4). 'short' in the steering column; 5). faulty camera in rear view mirror housing resolved with camera replacement; and 6). loose seating of camera in it's bracket resolved with new windshield and re-calibration.Egyik srácnak a fórumon egy szoftver frissítés úgy látszik, hogy megoldotta a problémát. Másnak a kormányoszlopnál volt valami bibi.
[link] [link]Hátha segít valamit.
-
Sziasztok!
Ma mennem kellett valahova, és akkumegtartásra tettem, hogy legyen az érkezéskor akkuteljesítmény benne, így is lefogyasztott 4-5km-t majd kicsit elkezdett visszatölteni. Ezután megérkeztem, megálltam egy fél órára legalább, majd mikor elindultam haza, nem volt semmi hibaüzenet, a távolságtartó tempomat is azonnal működött.
Konklúzió: Mégiscsak az a fránya kis akku lehet a hiba forrása, ezek szerint akkumegtartásnál illetve töltésnél abba is pumpál naftát, máskor nem (vagy valami ilyemi?!). Sebaj csütörtökön kiderül, de most örülés van, mert megint rendesen működik minden. Vagy legalábbis ezt hiteti el velem. -
H.Ezredes
őstag
válasz
Anaren91 #59852 üzenetére
Amíg szét nem szakad nincs jelenség. A gumi tartott az alu tartott addig amíg körbe le nem szakadt.... Onnantól megszűnt a csillapítás és ha olyan úthibába mentél bele fel-fel koppant...
Egy kis érdekesség.
E71 X6 30sd ( 286Le) üresen 2200Kg +
Sofőr 120Kg
Utas 95KgStage1 Downpipe. Minden más gyári és 27C-ba mértük.
402m 14.44s
Ezek elég korrekt ídők főleg úgy,hogy iszonyat nehéz az autó és amúgy egy normál átlag sofőr ~80-90Kg. + gyakorlatilag füstmentesen tudja ezt....
-
H.Ezredes
őstag
válasz
Anaren91 #59850 üzenetére
1. Anyaghiba
2. Jó Magyar utakA jobb oldalinak igazából nem volt baja. Bár az is benne lehet,hogy a jól karbantartott utak megfárasztják.... Az autó használva van rendesen biztos az is számít,hogy nem 50 tempomattal közlekedek vele. De teljesen gyári kerék van rajta nem defekttűrő gumikkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- Vigneau interaktív lokálblogja
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Bomba ár! Dell Latitude 3420 - i5-11GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Gamer PC új 12 hónap jótállás/Áfá-s számlával!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest