Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Meggyi001:] PH rangok és egyéb....tudtad e?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Mr Dini:] Okos termosztátból ténylegesen okos termosztátot!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
H.Ezredes
őstag
Ha visszakeresel a nevemre rengeteg hozzászólást írtam ezekkel a motorokkal és karbantartásaikkal. Minden lényeges dolgot leírtam. Ha van konkrét kiszemelt annak az átvizsgálásában is tudunk segíteni. Érdemes lenne tudni mekkora összeget szánsz a vásárlásra. És lényeges lenne tudni,hogy pontosan mit szeretnél mert,hogy 20D 25i 30i 30D-t írsz úgy elég tág.... M57-en is kell vezérlést cserélni ~250E Km után mindenképpen ajánlott. Nem mind1,hogy volt karban tartva eddig illetve,hogy volt használva lehet egy 400E Km-es autó is patent állapotban és egy 200E Km-es meg lefingott állapotban. A Km nem feltétlen mérvadó inkább az állapot a lényeg. Futómű úgy gyenge pont,hogy ha benne van a Km és a kor akkor foglalkozni kell vele biztosan. CCC ritkábban ha be az E90-en E60-ba főleg PRE LCI-be jellemző. A ZF váltók nagyon jók főleg ha rendszeresen karban vannak tartva.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄