Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [oriic:] A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- [Re:] [SirRasor:] Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
- [Re:] [Krisztianby:] Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Samus:] Könnyűfém felni festése
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Papa-Het
aktív tag
Hello mindenki.
3-as kópé bömbölőt nézegetek az e92 sorozatból. Totál második autónak keresek vagy vegyes felhasználásban max évi 15k - 18k km-re mert van egy accordom ami ugyan 300k fölött jár, de az egy igásló és csak megy...
Szóval, a kérdésem első sorban az lenne, hogy dízelt mennyire érné meg évi 15k futásra? Napi ingázásra használom a 2.4-es benzines accordot is, igaz, csak rövid távokra sajnos (max 30km per nap). Ami a motorpalettát illeti a kópénál, azt már tudom hogy a 320d/177 lovas nem éppen a legjobb választás a lánc miatt. Ide az lenne a kérdésem, hogy ha megvolt a lánccsere előző tulaj által, akkor azt továbbra is cserélgetni kell mondjuk 100k-200k után, vagy olyankor a lánc is változik, vagy ugyanúgy bicikliláncot tesznek bele és a szakadás fennáll? 330xd/330xi van még képben, de dízelből az M57-es kódú mert ha jól tudom az a világból is kimegy minden probléma nélkül, illetve ezen még elől van a lánc. Viszont a 30i már N53-as ami ha minden igaz közvetlen-befecskendezéses rendszerű és szeret lehalni. Ezek mennyire javíthatók adott esetben saját garázsban, vagy szakszerviz kell hozzá? A hondán is én javítom amit tudok, kivéve a futóművet mert ott nincs csáposom sajnos... szóval nem áll messze tőlem a szerelgetés. 25i is csábító, habár annál a magas olajfogyasztás amiről tudok. Ha véletlen navisat sikerül kifogni, ott a CCC modul szeret lehalni? Vagy csak e60-ra jellemző?
Totál gyáriban gondolkozom, semmi re-map, semmi chip tuning nem kell hogy legyen rajta.
Futómű mennyire gyenge pont, vagy rohadás jellemző rájuk? Automata váltó megkotlik? A futás az engem annyit nem zavar igazából, inkább legyen őszinte 400k benne mint tekert 200k...
[ Szerkesztve ]