Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Lenovo Essential Wireless Combo
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MPowerPH
félisten
Megköszöni, mert szereti. Néha érzem hogy kívánja a magas fordulatot. Így használom, de egy deci olaj nem fogyott még soha. A váltó meg bírja, mert sokkal nagyobb nyomatékra/teljesítményre lett tervezve. Haver mikor 140 -nél a sajátjának 4. helyett véletlen 2. -at látott, minden túlélte pár szelepen kívül. És akkor bőven 10k fölött forgott a motor.
VR6-Fan: 535D márkán belüli ellenfele az 535i, ami szintén dupla turbos. Az meg már ugyan ott, és ugyan úgy rugalmas mint az 535D. Sőtt!!! A benyás esetében egyszerre töltenek a turbok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me