Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4201) hoby36 válasza MADV12 (#4199) üzenetére


hoby36
senior tag

Megnézem én is ha lehet.Megyünk a show-ra sírni. :D

A logikában semmi sem véletlen!

(#4202) MADV12 válasza MPowerPH (#4200) üzenetére


MADV12
csendes tag

"Ott leszel a show -n?"

Ott.
És itt van egy kicsit bővebben : [link]

[ Szerkesztve ]

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4203) MPowerPH válasza MADV12 (#4202) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, hát remélem akkor találkozunk. :K

Don't Tread On Me

(#4204) SpeedR


SpeedR
őstag

Egy kis érdekesség: BMW E9

(#4205) MADV12 válasza SpeedR (#4204) üzenetére


MADV12
csendes tag

Gyönyörű :R
Egy 3.0 CSL-t szívesen betámasztanék a 8-as mellé a garázsba :K

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4206) rootkiller


rootkiller
őstag

Remélem láttátok, hogy a WTCC-ben a SEAT Leon TDi-k hogy mentek el a 320si-k mellett. Azok után, hogy a SEAT lesöpört mindenkit az időmérőn, majd az 1. verseny 1.-4. helyén SEAT végzett. A 2. verseny már csak hab volt a tortán, hogy 5.-8. helyről rajtolva az 1.-4. helyről rajtoló BMW-ket hogyan szorították hátra a SEAT-ok, de a legszebb mégiscsak az volt, mikor Tarquini 2 BMW között erőből elment.

Artengo TR 990 Pro

(#4207) SpeedR válasza rootkiller (#4206) üzenetére


SpeedR
őstag

Most ezzel mi volt a célod? Idejöttél flamelni? Most aztán jól beszóltál a BMW-seknek, nagyon ügyes vagy.
Úgy látom, hogy van WTCC és VAG topik is, úgyhogy legyél szíves a BMW fikázásokkal oda visszafáradni. Köszönöm.

(#4208) MPowerPH válasza rootkiller (#4206) üzenetére


MPowerPH
félisten

Vicces fiú vagy. :) Arra nem gondoltál, hogy a BMW mostanság már másra öli a pénzét? ;] Mert nekem úgy rémlik, hogy az auto sportok királykategóriájában versengenek, és a pénzt inkább oda tolják. WTCC már mellékes, azon se csodálkoznék, ha kiszállna onnan a BMW gyár, és az összes erőforrást az F1 -be ölné. Ha megnézed, a BMW azóta gyengélkedik ott, amióta gyári csapatot alakított az F1 -ben. Majd ha a Seat is eljut az F1 -ig, akkor lehet pofázni. :P
Amúgy, megnézném én melyik szaros,rohadó,seggbe k*rt, gyárilag agyonhúzott Seat megy el egy 335i/D, egy M3, vagy ne adj isten egy M5 mellett. ;] :P De lehet túlbecsülöm a szaros cupra -t is, és még egy 330i is nagy falat lenne neki. :DDD Nagyokos... :C
De kérdem én, mi az a Seat? :DDD Én nem ismerek ilyen márkát... Talán valami butított VW vagy Audi korcs... Bár Audi nem lehet, marad a VW korcs. ;]

SpeedR: Hagyd már, imádom az ilyen elmeháborodottakat. :DDD Úgy ismerszenek meg, hogy magukban társalognak.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4209) Vandit. válasza MPowerPH (#4208) üzenetére


Vandit.
addikt

:C :R
Úgy rémlik ezt, hogy ezt már régebben is eljátszotta.

Aláírás
Sociedad Española de Automóviles de Turismo <> SEAT WTCC Fan -> alázzuk a bömösöket meg a cheviket a zsigákról nem is beszélve
Az aláírása is jó. Alázzuk a bömösöket. :C lol

[ Szerkesztve ]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#4210) MPowerPH válasza Vandit. (#4209) üzenetére


MPowerPH
félisten

Alázzuk... :DDD Csak nincs mivel. :DDD
Amúgy tényleg nem vágom, hogy a BMW mit akar a WTCC -ben még... :U Az a kis pénz amit még oda ölnek, jó helyen lenne az F1 -es csapatban. Már évek óta csak romlik ott a helyzet, a fejlesztések az igazat mondva megálltak a WTCC terén, mert mellékessé vált. Azt a pénzt az F1 -re kellett volna költeni, és akkor már nem a 3., hanem a 1. vagy 2. legjobb csapat lennének. Szerintem illene már az amatőrök között befejezni a bohóckodást, kinőttek már abból. Így meg tényleg semmi értelme, hogy ívesen sz@rnak az egész szériára.

Don't Tread On Me

(#4211) rootkiller


rootkiller
őstag

Srácok mindig kiviszitek a játékot a versenypályán kívülre. Mér nem lehet elismerni, hogy a Leon TDi jobb a 320si-nél??? Mér kell mellébeszélni? Elment Tarquini 2 bömös között erőből ma vagy nem?? Ne legyetek már faszok.

Artengo TR 990 Pro

(#4212) fekeandras


fekeandras
őstag

Tud valaki normális BMW bontót Budapest északi részén?Dunakeszi környéke?
Komplett E21 front kéne.Dupla fényszórós hűtőrács + lámpák, európai lökös, bal első sárvédő.

(#4213) MPowerPH válasza rootkiller (#4211) üzenetére


MPowerPH
félisten

Öcsém, mi nem vagyunk faszok, Te vagy a FASZ!

Kit érdekel a WTCC... Bazz, a kutya nem nézi... Amerikában azt se tudják az mi. Mi az F1 -ről beszélünk, ahova a BMW igazából fejleszt. Nem lenne az F1, még mindig szénné lenne verve a WTCC mezőnye, mert akkor oda jutna annyi pénz, hogy végre fejlesszenek is.
A BMW már egy szinttel tovább lépett a többi ilyen ótvaros márkánál...

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4214) Vandit. válasza rootkiller (#4211) üzenetére


Vandit.
addikt

Pályán belül vagyunk, már bocs. Az F1 kicsit komolyabb széria, mint az a fostalicska WTCC. F1-ben, miért nincs szeát, ha annyira fasza? :U

szerk: És a fasz az te vagy. :K

[ Szerkesztve ]

A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt

(#4215) idtec válasza rootkiller (#4211) üzenetére


idtec
csendes tag

Te, ugye tudod, hogy a közúti 320 úgy otthagyná a tádé leont, mint a szentpál az oláhokat?
Ugye tudod, hogy a Seat továbbra is egy olcsó volkswagen marad?

Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?

(#4216) MPowerPH válasza idtec (#4215) üzenetére


MPowerPH
félisten

Most nagyon kíméletesen fogalmaztál. ;] Az "olcsó volkswagen" az rossz kifejezés ide... Inkább volkswagen korcs marad. ;)

"Miért kell bemenni trollkodni egy normális fórumba?"

Én kifejezetten élvezem az ilyet, szeretem az eszement embereket. Legalább kicsit felpezsdül itt az élet. :DDD

Hallod, majdnem azt hittem Dragonfx vagy, a nicked ugyan az. :DDD

Hát még a dupla turbos -s 123D hogy otthagyná a Seat -ot. Nem is tudom, a Seat egyáltalán fejleszt erőforrást, vagy az összeset a VW -től búrja? :U

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4217) rootkiller válasza idtec (#4215) üzenetére


rootkiller
őstag

közuti 320i vs. közuti Cupra -> 170le vs. 240le??? érdekes lenne. És maradtam 2000ccm-nél.

Amúgy a 320i és a Leon FR TDi kb 1 szinten vannak teljesítményben.

[ Szerkesztve ]

Artengo TR 990 Pro

(#4218) MPowerPH válasza rootkiller (#4217) üzenetére


MPowerPH
félisten

Csak tudod mi a gond? Elfelejtetted, hogy ott van egy Turbo. ;) Nem egy kategória a kettő, hiába hogy egyezik a motor mérete. Így annak az ellenfele egy 330i lehetne. ;)

De most Te térsz el a tárgytól? Nem látom a Seat -ot az F1 -ben? ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4219) SpeedR válasza rootkiller (#4217) üzenetére


SpeedR
őstag

Lehet, hogy 100-as sprintben elveri a "csúcscupra" a konszolidált 320i-t, de akkor is csak egy túlhúzott gagyi, hitvány autó marad, amibe undorral ül be minden egyes alkalommal az ember. Egyébként, ha nagyon hasonlítani akarod, akkor hasonlítsd az 130i-hez, vagy az 135i-hez a kerregődet.

Ahogy látom, a srác beírkálta a f@szságait a WTCC topikba is, de ott is kapja az ívet rendesen.
Rootkiller hány éves vagy te, de őszintén?

[ Szerkesztve ]

(#4220) idtec válasza rootkiller (#4217) üzenetére


idtec
csendes tag

Nah, tádéiről volt szó, nem turbós kétliteres benzinesről.
Én sem a 335d-t állítottam a 170 lovas cr tdi ellen. :)

És még ha azonos a teljesítmény, akkor sem mindegy, hogy egy fronthajtásos, orrnehéz autóról beszélünk, vagy egy kiegyensúlyozott, hátsókeres autóról. Arról nem is beszélve, hogy sem megjelenésben, sem minőségérzetben sehol nincs a Seat a BMW-hez képest. Előbbi szubjektív, utóbbi viszont tény. :)

(#4221) MPowerPH válasza SpeedR (#4219) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, ahogy mondod. :)) 335i keresztben megenné, még húzatni se kellene. De ez már nem sportszerű hasonlítgatás. Egy autót(BMW ;) ) ne akarjunk összehasonlítani egy gagyi szarral.

idtec: Szégyenlem, de nekem tetszik az új Seat Leon Cupra. :B Ettől függetlenül egy BMW -vel kár összehasonlítani, főleg a csúcs bmw -el.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4222) rootkiller válasza idtec (#4220) üzenetére


rootkiller
őstag

Megjelenés? Az egyetlen valahogy kinéző BMW az a 3as coupé, a többi mind csúnya, az új 7es meg egyenesen ocsmány, mint egy széttúrt orrú disznó akkora veséi vannak. Amúgy az még jóókis PD TDi.

Artengo TR 990 Pro

(#4223) MPowerPH válasza rootkiller (#4222) üzenetére


MPowerPH
félisten

PD TDi mióta jó? :U Kérdezz utána a VW totyikban, mert ők azért talán ezt is megcáfolnák.
Asszem nem véletlenül cserélte le a VW meg az Audi. Ők újítottak, a szar meg maradt a Seat -nak. A 7 -es a maga nemében szép, ha megnézed a BMW -k többsége ilyen extrém kinézetű, mégis veszik mint a cukrot. Több hetes BMW szaladgál, mint Leon. Pedig nem egy árban vannak. És a régi bálna hetesre is mindenki azt mondta, hogy csúnya. Mégis tömegek vették meg.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4224) idtec válasza MPowerPH (#4221) üzenetére


idtec
csendes tag

Nincs ezen mit szégyellned. :) Szerintem sem rossz, de azért a 3-as BMW szebb. Kívülről dögösek a Seatok (kivéve az Ibizát), csak bele ne kelljen ülni.

Az meg, hogy rootkiller kollégának csak a 3-as coupé tetszik, egyéni véleménye.

(#4225) MPowerPH válasza idtec (#4224) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, hát belül elég ocsmányak, az biztos. Nekem is addig tetszik, amíg nem látom a belsejét. 3 -as BMW tényleg szebb, de más világ a két autó. A Leon seggbe rúgott, ami nekem nem az esetem. :N

Don't Tread On Me

(#4226) rootkiller válasza MPowerPH (#4223) üzenetére


rootkiller
őstag

A PD TDi igenis jó cucc. Főleg ha kicsit megberhelik. Megy az mint a golyó, hiba se nagyon van, csak nem szabad hidegen alázni meg gyakran kell akkor az olajat cserélni. Anyám az 5. PD TDi-t hajtja, sose volt semmi vele, sőt elötte a sima TDi-vel se. Csak nem felelt meg a környezetvédelmi előírásoknak. Amúgy jövőre a Seatba is CR lesz, és a VW megcsinálta megint a leghallkabb dieselt az új CR TDi-vel. (valamelyik autós magazin golf6 vs. 118d vs egyebek teszt).

Artengo TR 990 Pro

(#4227) idtec válasza rootkiller (#4226) üzenetére


idtec
csendes tag

Hát igen, a BMW motorok is berhelhetők, csak felesleges. :)

Gyanítom, hogy a Golf 6-ban is a hangszigetelés a jó, nem a motor a halk.
Meg talán ezt nem így kéne, hogy valamelyik autós magazin ezt mondta, hogy...
Tesztkörülmények, gumik, autók, szám/oldalszám. Úgy talán még hitele is lenne annak, amit mondasz.

(#4228) rootkiller válasza idtec (#4227) üzenetére


rootkiller
őstag

Régen volt az már. Haver aszondja ült már olyan Golf 1-be ami otthagyta a Porsche Cayenne Turbot. 1.9 PD TDi van benne. Meg összkerékhajtás.

Apropó hátsós BMW-vel jeges úton megcsúszol mész a fenébe az árokba. :D

Artengo TR 990 Pro

(#4229) idtec válasza rootkiller (#4228) üzenetére


idtec
csendes tag

Mert ha elsőkerekessel csúszol meg, akkor nem mész az árokba, ugye? :)
A hátsókerekest legalább lehet a gázpedállal kormányozni, az elsőkerekesnek ha gázt adsz, csak elkapar és megy a kanyar külső íve felé. Azt, hogy biztonságosabb az elsőkerekes hajtás csak a csóré autómárkák akarják beadni az embereknek, mert így egyben legyárthatják a hajtásláncot, sokkal olcsóbb, mint a hátsókerekes rendszer.

(#4230) rootkiller válasza idtec (#4229) üzenetére


rootkiller
őstag

Nekünk összkerékmeghajtású SEATunk van. Elég nagy sárba emelkedőn szépen felment.

Artengo TR 990 Pro

(#4231) rootkiller


rootkiller
őstag

Najólvan jóéjt és bocsi mindenkinek. De attól még ma a SEAT nyert.

Artengo TR 990 Pro

(#4232) idtec válasza rootkiller (#4230) üzenetére


idtec
csendes tag

Örvendek. Nekem meg fronthajtásos Nissanom van. És nem tanyán élek, itt aszfaltozott az út. :)

(#4233) SpeedR válasza rootkiller (#4228) üzenetére


SpeedR
őstag

Az első két sor valószínűleg egyszerű kitaláció. De ha igaz, akkor megnézném, hogy mennyi kormot okád ki az a szerencsétlen motor, és hogy mennyi a nagygenerálok közötti futásteljesítmény. Úgy 50-100km környékére saccolom.
Továbbá megnézném én azt, hogy te milyen autót fognál meg jeges úton aranyapám. Egyébként ha már itt tartunk, akkor jobb ha tudod, hogy egy gyakorlott vezető sokkal jobban tud kontrollálni határhelyzetben egy hátsókerekes autót. Az elsőkerék hajtás csupán egy kényszermegoldás. A súlycsökkentés és az olcsóbb előállítás miatt hozták létre.

(#4234) Eagl3 válasza idtec (#4232) üzenetére


Eagl3
veterán

:DDD

(#4235) Vangelis


Vangelis
nagyúr

Képzeljétek multkor egy Seat toledo PDTDI megelőzött...

Hagytam mert szegény úgy erőlködött, mondom hagy menjen, mert már úgy füstölt az erőlködéstől, mint a gyárkémény.... De csak azért engedtem el mert Óvom a környezetet.

Alacsony fordulaton nem füstölt a verdája.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4236) hoby36 válasza Vangelis (#4235) üzenetére


hoby36
senior tag

:DDD

A logikában semmi sem véletlen!

(#4237) MPowerPH válasza rootkiller (#4228) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azért van az ASR és az ESP. ;)

Don't Tread On Me

(#4238) MPowerPH válasza MPowerPH (#4237) üzenetére


MPowerPH
félisten

Vagyis nálunk az ESP az DSC. :)

Don't Tread On Me

(#4239) VR6-Fan válasza rootkiller (#4226) üzenetére


VR6-Fan
veterán

PD a francokat jó cucc a szériák 50% szar volt olyan meghibásodási rátával hogy szírva fakadsz...

SpeedR:tényleg van olyan G1 ami a tech art-os 911-est megfogja 400m (csak kanyar ne jöjjön utána..), csak nem PD TDI, hanem hagyományos kamrás TDI, AWD-vel.

és nem 50-100km a szerviz intervallum.

többire meg mindenki hozta a formáját ;]

root: nem értem minek kellett ide jönni kötözködni...

egy BMW fant úgy se fogsz megy győzni arról hogy a Seat jobb vagy épp nem jobb tök mindegy.

meg ki a tökömet érdekli a verseny sport eredményesség szempontjából?

(engem max a technikai fejlesztések érdekelnek, aminek kb 10% jut el a széria autókig..)

meg ennek mi köze van az utcai kocsikhoz?

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4240) fekeandras válasza VR6-Fan (#4239) üzenetére


fekeandras
őstag

Nem véletlenül tűnt el a palettáról az 1.9 PDTDI 116le-s verziója.Már a tervezésnél elrontották azt a motort...

Amúgy erre valaki tud valamit? : [link]

(#4241) SpeedR válasza VR6-Fan (#4239) üzenetére


SpeedR
őstag

Elhiszem, hogy van olyan G1, de az speciális 400m-es gyorsulásra épített autó lehet, amit azért nem illik sima utcai autókhoz hasonlítani. Egyébként a TDI-k nem rosszak, ha arra használják amire kitalálták őket. (hosszú utakat alacsony fogyasztással letudni)
De most, hogy nyert Seat dízel a WTCC-ben a sok önjelölt sztrítrészer TDI-s majd azt hiszi, hogy versenyautója van, ami finom szólva is nevetséges. Nem hiszem, hogy a kupás autó motorjának bármi köze lenne egy sima utcai autó dízel motorjához.

(#4240) fekeandras :
A duen.hu-t, bmwpower.hu-t próbáltad? Rengeteg alkatrészt hirdetnek ezeken az oldalakon.

(#4242) MPowerPH válasza VR6-Fan (#4239) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem hittem volna, de teljesen egyetértek veled. :R

Don't Tread On Me

(#4243) VR6-Fan válasza SpeedR (#4241) üzenetére


VR6-Fan
veterán

amég a G3-om volt (vagy is WTCC-ben azzal versenyzet még a VW) addig tuti kamrás TDI volt.
ott meg a mezei utcai blokkot használták, nem is fúrtak rajta ( a vége felé lettek hüvelyesek a költség kímélés véget), abból akkoriban 300-310le volt a csúcs.

a mai "utcai" tuning TDI-kben meg ugyan ezek a cuccok köszönnek vissza, nagyából ugyan olyan beállításokkal, és ezek a cuccok 50e km-ig hibamentesek nyilván mint egy a sport kocsira erre is vigyázni kell. (nyilván ez az intervallum köszönő viszonyban sincs a TDI 500e km-s szerviz intervallumjával) meg persze itt se a 6 lityis fogyi nem igaz, no meg alapjáraton kb annyira füstől mint egy régi merci kamion, gáz adásra egy szemét égető is elbújhat...

ami én konkrétan a saját szemmel láttam az egy FWD G1 teljesen utcán használható kocsi.
G4 TDi motor az alapja az első kerekekre 307le jut le.

és légy nyugot egy ilyen gép az E46 M3 száját nagyon elkeni talán az M-es 3-as száját is, meg még nagyon sok sport kocsiét. a lényeg a lényegben 1db ilyen van. nem 5 nem 10 1 amiről konkrétan tudok és nem urban legend.

az itthoni TDI-k nagy része 150-220le közt van, és erre mondják sokan hogy über fasza gépek, meg nincs ellenfél... :U

szó ami szó van itthon 1-2 nagyon komoly dízel gép, de nem sok!

jah és az M szériára se nagyon illik rámondani hogy utcai :P

BMW001:én meg azt nem hittem hogy nem kötsz belém :DD

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4244) dragonfx válasza VR6-Fan (#4243) üzenetére


dragonfx
veterán

a bmw M széria teljesen utcáratervezett...

0-200ra is biztos vagy a sikerben??

azért 5 alatti 100ra gyorsuláshoz nem csak kicsi súly és lóerő kell.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4245) t1 válasza dragonfx (#4244) üzenetére


t1
addikt

0-200-ra 400m se kell egy ilyen bika dízelnek :)

(#4246) SpeedR válasza VR6-Fan (#4243) üzenetére


SpeedR
őstag

Mindent elhiszek, de egy dolgot erősen kétlek: A 307 lovas elsőkerekes Golf leveri a gyárilag min, 343 lovas M3-ast? Na nemár... Melyik pályán lettek lemérve? Valami kézzelfogható adat?

(#4247) VR6-Fan válasza SpeedR (#4246) üzenetére


VR6-Fan
veterán

idén lett a kész az autó

650nm hol van a bömibe, meg 890kg-s tömeg :U ?

szóval lehet hogy a bömi lóra több, de ne feledjük hogy a golf dizel és jóval könnyebb

dragonfx:igen ;] és mikor kell egy utcai autóba 343le? fél pálya futómű, meg hengerenkénti pillangos motor?

ez olyan mint a Vyron-ra vagy az RS2-re azt mondani hogy utcai kocsi, vagy a lotus omega-ra....

jah igen rendes forgalmijuk van, aztán itt meg is szűnt a hasonlóság a Te 316I-d vagy egy 1,6-os G4 közt.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4248) fekeandras válasza dragonfx (#4244) üzenetére


fekeandras
őstag

Röppent egy videó privátban ...

(#4249) MPowerPH válasza VR6-Fan (#4247) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, de amint már Te is mondtad, ez csak sima gyorsulásra vonatkozik. Pályán már nem ellenfél. Mondjuk én nem az E46 M3 -ra gondoltam, hanem az E90 -re.
De a nyomaték az annyira talán mégse számít...
Kiindulva az 530i vs. 530D -ből. Lóra megegyeznek, nyomatékban a D -nek van vagy 200nm előnye. Az 530i mégis jobban megy, mint az 530D, pedig semmivel se erősebb. :U

Amúgy gyorsulásokon a kisfityó az egyetlen verhetetlen. ;] Gondolom tudod melyik polákra gondolok. Nem tom milyen mocit toltak bele, de akkora, hogy az utastérbe is belóg. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4250) t1 válasza MPowerPH (#4249) üzenetére


t1
addikt

0-100-ba jobb a 530i? Mert nem hinném h, 80-200ig 6.ba jobban menne az 530 mint az 530d

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.