- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Csináltam kis vidit, nemsokára fent lesz youtube -on is.
Itt is van.
0-170km/h
-
Gebriel
veterán
válasz
MPowerPH #4847 üzenetére
Nem rossz egyik sem
Ááá már alig várom, hátul gombolós korom óta, BMW szeretem volna. De valahogy sose az lett. Volt Ford Escortom, Nissan Primera-ám, Golf II, IV, V, most ha minden flotul megy akkor meg lesz bömös.
Az már tudom, min 2000ccm lesz mert felszereltségeben ott van meg ami nekem kell. pl napfénytető
Sok infót kaptam itt köszönöm. És lesz is ezer kérdésem még -
MPowerPH
félisten
válasz
Gebriel #4838 üzenetére
316i és 318i -ben van 1.9 -es motor, arról van szó. Ugyan az a motor mindkettőben, csak 316i -ben jobban le van fojtva. Erről annyit, hogy ha gyárilag lefojtva adják ki egy autóban a motort, akkor az nem szerepel sehol. Valószínűleg kiderült ez a turpisság... Amúgy 5 perc alatt nem lehet chiptuningolni... Szóval tuti csak pár dolgot kell kilőni.
Ma is, és régen is gyakori volt, hogy lefojtva adtak ki egy motort. Szerintem akkor sem lehetetlen. De holnap beszélek a csávóval, aki csinálja ezt az egészet.Dragon: Több mint 4 millás autó volt, abszolút full-full extrás. Nem csodálom, hogy sajnálja. A gyerek épen maradt, legjobb barátja volt, én csak messziről ismerem őket. Amúgy apuci gazdag ügyvéd, szóval a ki lett fizetve az autó. De necces, hogy mi lesz vele... Én se építeném újra, bár egy hónapja hallottam felőle utoljára, most mondták nem rég, hogy újra össze lesz rakva a gép, és el lesz adva így kevés km -el.Am moci megúszta asszem, bár sok minden elszállt ott.
-
Gebriel
veterán
Teljesen tanácstalan vagyok most megzavartatók...
Most mi van a 316i illetve 318i-vel melyiket érdemes akkorDragonfx
Nagyon szép amit linkeltél.. -
VR6-Fan
veterán
válasz
fekeandras #4835 üzenetére
kamion nyomó cső bilincsek+peremezés rulz
ma csöppet meglett küldve a VRT 2.-ben hát mit mondjak nem nagyon volt olyan ember aki ne kapta volna oda a fejét
-
fekeandras
őstag
válasz
VR6-Fan #4832 üzenetére
A csövezést minden esetben érdemes megerősíteni!A TDI-nél pl. 0,95bar a gyári turbónyomás.Ha kicsit megtekeri az ember mondjuk 1,3bar fölé a gyári csövezés már használhatatlanná válik.De láttam már olyan TDI-t ami a fogasbilincs ellenére is 2,5bar felett amint felépül a max. turbónyomás azonnal ledobja a nyomócsövet.És ezen a felperemezés sem segít.
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #4831 üzenetére
szerintem a 2.8asba sok a tartalék...de 210nél nem biztonságos többre tenni oda komoly átalakítás kell illetve a moci élettartamára menne.pl:benzinnyomás emelés>>többletfogyasztás.
Háét pedig sajnos jobb ha ahgyja még ha sajnálja is. a moci épp maradt?max. átépíteteti??..
nem verte laposra a gyereket? -
VR6-Fan
veterán
válasz
MPowerPH #4831 üzenetére
chip írással nem, max én ha kitanulom majd.
tapasztalat alapján vagy egy jó chipes motorkod alapján megtudja mondani/nézni hogy milyen progik vannak a kocsira és azokból mit ajánl.
persze hogy nem mindegy mint ahogy az se mindegy hogy benzin vagy dizel.
mondok jobbat VW-nél 1,8 20VT 150le->225le. (csővezést érdemes megerősíteni!)
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #4828 üzenetére
Jah, lehet az lesz. Ő se tudja még... Az a gond, abban a mociban még 70k km se volt, azért sajnálja nagyon az autót.
Meg láttam, és rossz volt ránézni.
Nem, nekem 193 van a forgalmiban. Jah, azért írtam 210 lovat.
VR6-Fan: Gondolom az se mind1, hogy szívó vagy turbo. Turbo -ból akár 50 ló pluszt is ki lehet hozni. Lásd Opel Calibra, 204Le -->260Le. Meg ugye a dieseleknél is ez a helyzet. Azt honnan tudhatom meg, hol a vége a lehetőségeknek? Ti foglalkoztok ilyennel?
-
SpeedR
őstag
Szerintem ha jól megtekerik azt a chippet, akkor talán kihozható az a +25%.
Egyébként ez volt a legerősebb motor amit 316i-ba rajtak. Szal ha ebből nem hozható ki a 143 ló akkor semmelyikből. -
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #4826 üzenetére
Jah, egy sima szívó mocinál egy chiptuningal max. 18 lóerőt lehet hozni, de ilyen kis motoroknál általában 13 -at.
Én nem tudom, bevallom nem ismerem annyira ezeket a típusokat.
Megbízhatóságról olvashatsz sok helyen. Ha ilyet keresel akkor meg igen, tényleg olcsó. És a 2.0 -ás az 100% -osan megbízható.
Ismerősömnek volt ilyen Ci -je, a 170 lovas. Haverja részegen elvitte az autót, és felcsavarodott vele egy villanyoszlopra. Kocsiban 2,5 millás kár keletkezett, alig maradt belőle valami.Csávónak ki kell fizetnie, most úgy néz ki meg lesz csináltatva, de az már soha nem lesz 100% -os.
Asszem első két kerék tőből kiszakadt, alváz is meghajlott,ferdült.
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #4825 üzenetére
de nekem direkt kéne a 2.0ás 150 lovas... a 2.2es 170lovassal sok gond van így hallottam.
150lovat is meg lehet chippelni ám 165reN42B18at 115ről egy chippel 143ra?...mesemese meskete soha....max 130.
A B20at talán mert az 2000cm3.....de az meg alapból 143 szal azt nem kell. -
dragonfx
veterán
nekem egy ilyne kéne...egy fokkal se kell több hosszútávon.tökéletes.
-
MPowerPH
félisten
Építőipari kft. Most úgy néz ki Audi A8 3.0TDi lesz helyette.
Csak is munkaautó beosztást fog betölteni, de az Audi legalább kényelmes.
Dragon: Szerintem nem akarta az, hogy otthagyjam.
De azért be is linkeltem, nézd meg a paramétereket, elég gyérek a Mondeo görbéi, lassan jön csak a sok ló, és a nyomaték. 28i -ben alapból 10 -el nagyobb a NM, ugye 280NM, nekem a chippel ment kicsit 300NM fölé.(be lett méretve wallisnál még az előző tulajnál) És nekem 3500 -on már elő jön, de 2000 -nél is 240 körül van már.
Az összes sor hatos motor széles fordulatszám tartományban jól használható.
De mondom, mentem vele és elkeserítő volt már a 2. nap. Mindig 5500 fölött tartani a fordulatot lehetetlen.
A Vectra 3.2 GTS még gyíkabb. Mazda MPS, OPC Vectra...Nah, azok harapósak. Volvo T5/T6. Szintén nagyon rendben vannak. -
dragonfx
veterán
nem vezették meg csak a motor cm3 nem stimmel, és más alapból annyi lovas mociról van szó, tegnap kibeszéltük.Az N42B20at 318iként adták e46ba 143 ló.
meg volt egy másik moci is ami ugyanezt tudja és el van adva 318iként pedig 2000cm3.
bmw001
eso azért megnézném én azt az st220at ha kitapossák nem e tud otthagyni...hogy van neked 310NM.ed?
tubós a gép?
gyári chipp van 204re rakva mér milyet akarsz belerakatni?210-215nél többet nem lehet kihozni biztonságosan a 2.8asból.
inkább csináltass sportfipufogórendszert...6os leömlőt szerezz hozzá...gázgyorsítót sportktalizátort.ezek is megdobják azta 6lovat sőt többet. -
MPowerPH
félisten
Egyszerű chip tuningal nem nyersz annyi lovat.
Ha gondolod tudok adni egy telszámot, ott tudsz érdeklődni erről. 5 perces meló az egész, a csávó azt is megmondja, hogy milyen motor is ez. De 100%, hogy 1895ccm, és 8V.
Jah, alap 28i -vel nem verem meg, kb. ugyan ott vannak ilyen gyorsulásban. De autópályán 220 fölött azért a több ló miatt már jobban megy, mint nekem a 204 lóval. Hiába, ott már csak az számít. De ez is bizonyítja, hogy bmw tudott már akkor is motort csinálni, pedig a 28i sokkal öregebb motor mint az ST -jé.
Mondeo ST nem nagy durr, de érzésre se... Először azt hittem, becserélem a 28i -re, de felejtős a dolog. Soha az életbe nem csinálnám, pedig 3 évvel fiatalabb, és csak 120k km van benne, ingyen becserélte volna nekem a cég.Szerintetek érdemes lenne egy erősebb chippet rakni a gépbe? 210 lóig elmehetek, igaz az már nem gyári. A nyomaték nagyon már nem nőne.
Az a +6 ló az nagy változást hozna?
-
SpeedR
őstag
válasz
MPowerPH #4817 üzenetére
Nekem úgy rémlett, mintha erősebb lett volna a mondeo, de így az adatok alapján kb ugyan annyit tud, mint az alap 28i. Azért ez ciki egy sportos modell esetén. Ezek szerint tényleg a chip miatt volt gyorsabb a tied. De olyan kicsi a különbség, hogy elég egy rosszul időzített váltás bármelyik autónál és el is dőlt a dolog.
Ez a 143 lovas 316i továbbra sincs tisztázva. Ez a pipa kiszedegetés nagyon furán hangzik. Nem láttam még ilyen egyszerű DME-t, amiben "pipák" lettek volna.
Továbbá tegnap hosszasan elemeztük, hogy melyik motorról beszélhetsz, de nem sikerült tisztázni. Minden adat arra mutat inkább, hogy téged megvezettek ezzel a dologgal és egyszerű chip-tuningot raktak azokba az autókba. -
MPowerPH
félisten
Gebriel, végy 316i -t vagy 318i -t. Megadok egy telszámot, elautózol vele Pécsre, 5 perc alatt kiszedi a tiltást, csak pipákat kell kiszedni.
50k -ért csinálja, ami szerintem nem sok. Fogyid alacsony lesz, de 143 ló -val nagyon megy a gép.
ST220 vs. 528i
Valszeg a chip, és az, hogy nekem nagyobb fordulatszám tartományban használható a motor. Mondeo 4000 alatt halott, fölötte kezd erősödni, de igazából 5500 -tól kezd húzni. Amúgy baromi lusta autónak tűnik, visszaváltás nélkül esélytelen a Mondeo...És sokat is zabál, azért is lassan megválik tőle a cég.
-
MPowerPH
félisten
ST220 nem vészes, céges autóban olyan van. 1 hónapja kb. elég sokat mentem vele, először fura is volt, utána rájöttem, hogy gyengus a 28i -hez képest, mert alacsony fordulaton nem megy, csak 5000 fölött használható. 70 -ről indultunk a kapaszkodónak. Biztos tudjátok melyik, ott van Bonyhád után egyből a 6 -oson Szekszárd felé. A végén pont annyi előnyöm lett, hogy az ST eleje az autó hátsó lökösénél volt. Visszaváltott, nem is kicsit, tetszett is a dolog, mert a dupla kipufogó ilyen halovány pornak tűnő valamit okádott egy másodpercig. Tipikus visszaváltás volt, meg 120 -nál váltósan bemozdult az autó, gondolom 3. -at adott.
Meg azt azért ne felejtsük el, hogy nekem chippelve van, 204Le, és 304NM a nyomaték, és nekem 4000 fölött már istenesen megy a jó teljesítménygörbék miatt. ST -nek a nyomatéka csak 270NM, ami 4500 körül jön, szal ott a motor gyengesége. Neki 6000 -nél van lóerőcsúcsa, nekem 5500 -nál, és fölötte se csökken.
Szal nyomta az, mert utána hagytam, had menjen vissza, mert nem okos dolog 210 -el szaladgálni főúton.El is ment, miután lenyomtam a féket, ráadásul záróvonalon. Meg előtte úgy előzött meg, utána meg 3 perc alatt eltűnt, mikor már visszalassultam 130 -ra.
S60R 300 lovas, szvsz nem láttam csak előről mikor megjött. Oda sok minden kevés lett volna....
Octavia RS meg azért gyengébb, 160 -ig jött azért, fölötte már maradozott.
730D meg akkora kasznihoz gyengus, 530D -től se sokkal maradtam el a nyáron, végig mentem vele.Nálam biztos az a chip közrejátszik kicsit, gondolkozok, hogy lecserélem a gyárit egy agresszívabbra.
A kocsi Svájcban lett forgalomba helyezve. 1999.12.21. -én lett legyártva, 2001 -ben lett forgalomba helyezve, majd utána lett Mo. -ra behozva. Természetesen végig vezetett szervizkönyves, az autót lekérdeztük a Wallis -nál is vétel előtt, és minden rendben volt vele. A magyarországi tulaja egy nő volt, alig használták az autót, talán ez is lehet az oka. De ők végig a wallis -hoz hordták szervizbe.
Jah, M6 -oson nincs fix traffi, néha kiállnak. De kaptam info -t, hogy nincsenek.
-
SpeedR
őstag
válasz
MPowerPH #4810 üzenetére
Ilyen erőltetett tempónál nem csoda a 11 literes fogyi és szerintem nem is számít olyan rossznak. Egyébként ha folyamatos a kocsisor, akkor felesleges előzgetni, alig nyersz vele valamennyi időt. Plusz fárasztó is a folyamatos összpontosítás, ahogy írod is.
Az ST220 simán megfogott volna ha akar, az S60R meg eleve nem egy súlycsoport a kb. 300 lóerejével.Nemtom hány éves az autód, de a 200e km egyáltalán nem sok egy ilyen idős autónál. Inkább kicsit kevésnek is tűnik, tuti nem volt visszatekerve?
Gebriel:
Ezek jónak tűnnek. Szépek, felszereltek, kellően motorizáltak és nem is túl drágák. Mi kellhet még? -
Gebriel
veterán
-
Gebriel
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #4810 üzenetére
mit sajnálsz rajta te mondtad néha kell a lócsordát ápolni kihasználni ha bírja és karbantrtódnem lehet gond.
ST220 nagyon nehéz nem?vagy nem váltott vissza?..730d.t otthagytad elég furi ott azért van nyomaték.vagy olyna nehéz a 7es???
octavia rs 180 ló turbós...ott azért csoda hogy te nyertél.200 az m6oson necces.van traffi ott nem fixen??.vagy megvan már a detektor.
s60R.be milyne moci van?hány lovas?
M5 kell neked
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Még nem volt időm átmenni a csávóhoz, most értem haza. Új rekorddal számolhatok fogyasztás terén, de ez most negatív rekord.
450km -et 50 liter benzinnel sikerült teljesítenem.
De ehhez az kellett, hogy a 6 -oson végig vissza 3. -ba, előzés. Majd 4., aztán fék, vissza 3., előzés. Nem sokat mentem úgy, hogy nem volt előttem senki, tiszta szar mikor nem lehet folyamatosan menni.
Talán 5. -be nem is nagyon raktam, csak mikor sokáig jöttek szembe. M6 -oson végig 200, az volt egyedül folyamatos.
Am, utáltam, elég szar így forgalomban gyorsan menni, meg előzgetni... Sajnos most szorított az idő, néha be kell vállalni.
De megettem egy ST220 -as Mondeo -t, pedig ott van lóerőtöbblet rendesen, igaz sokáig tartott mire elé értem a kapaszkodón.
730D is kekeckedett, de felejtős volt, nagyon lusta az az autó.
Volt még Octavia RS, az viszonylag jól jött, de esélytelen.
Viszont egy Volvo S60R piszkosul megalázott, úgy elment mintha 5. -ben gyorsulnék, pedig 3. tiltás közelben voltam.Ejjj, ha 540i lett volna alattam, vagy M5.
De asszem többet ilyet nem, mert rendesen elfáradtam mire hazaértem, meg nem is szeretek így menni.Máskor nem csinálom ilyen sűrűre a dolgaimat.
Nem egész 600km múlva 200.000km lesz az autóba, sajnálom nagyon.
-
SpeedR
őstag
E36 coupe, 320i, M50, európai kivitel, 1993/6 havi, balkormányos, manuál váltós
ETK ennyit tud, de valahogy lekérhető az is, hogy pontosan milyen felszereltséggel lett legyártva az autó.
(#4804) dragonfx :
Tévedsz, az M43B16-ost nem nyugdíjazták 99-ben. ETK hozza 2002/02-ig. Magyarországon is ezt lehetett megvenni és nem az 1.9-est. -
dragonfx
veterán
e36 318i..hmm igen erről mentek félreértések azt tudom 91 előtt is volt már e36 90ben de lehet már 89 végén passz.ezt sosem tudjuk meg 100%ra mert nem tudunk visszamenni.Mo.n mikor gurultak először e36ok.Én arra gondoltma magyar honban nem raktak több kódú mocit bele.minek??lehet más országba kontinensen igaz.de én szorítkozok az Mo.ra és No.ra.
M43 TU B16 nem volt csak B19.....sima M43ból volt B16 és B18... a TU igen valami továbbfejelsztett vanosos vagy mit jelöl.A TU.t lehet 2001ig rakták bele, de a sima M43 tuti 99ben nyugdíjazodott.az volt a 105 lovas. M40 volt 102.
Na igen az ETK csak hitelesebb.Mindne kiderül a motorkódból ahogy mondtad
Ha biztos az 1895cm3 akkor csak ez az 1 lehet.Ha tévedtek és 1.8ast mondtak és 1795/6 cm3 akkor sok lehet.
1.8as chippel tud 130 ló lenni.akkor az 1.9es vanos lehet tud 143 lenni. -
SpeedR
őstag
válasz
dragonfx #4802 üzenetére
Kicsit pongyolán fogalmaztam. A sima 1,6-os M43 alatt ezt értettem:
M43(TU)B16 - 1596cm3 - 102le
Ez a motor volt a 98-tól Magyarországon árusított E46 316i-ben is.
A TÜ-t nem tudom mit jelent, de sejtésem szerint a vanosos motorok kapták ezt a jelölést.
Az M43TÜ-ra egyébként azért nem gondolhatott BMW001, mert ez nem létezett 143lovas verzióban.
Az N42B18 - N42B20 páros pedig azért nem lehet, mert nem egyezik a köbcenti.Abban tévedsz, hogy egy sorozatba nem raktak "többféle kódú mocit". Sok piacra gyártottak, amik különféle igényeket követeltek. Így lett a többek között magyar piacra is az 1,6-os 316i, és a német piacra a 1,9-es 316.
ETK-ban vannak hibák, de azért nem ilyen durvák. Szerintem 100x hitelesebb a gyári BMW ETK, mint a wikipedian meg googleban található félinformációk.
Nem tudom, hogy neked milyen ETK-d van, de az enyém nem hogy 95-ös E30-at, az E36 318i sedant már hozza 1989/12-től, a 25i-t 89/11-től. -
dragonfx
veterán
válasz
MPowerPH #4798 üzenetére
igazad van nyomatékra mentek meg kevesebb károsanyag kibocsátásra jah.én ezt tudtam csak a kollégával azt latolgattuk vajon melyik moci lehet azokban benne.nem tudsz minden adatot vagy alvázszámot, netán forgalmiból vagy tulajtól motorkódót, addig nem 100% hogy ez volt benne. kérdezd mega mocikódót vagy alvázszámot, szelepek számát.ja és hogy mikori a verda pontosan.
A te mocid M52B28TU?Nekem mind1 jelölt kicsit ellenmondásos valami adat nem okés.
SpeedR>>M43 94'től volt az e36 316i.ben és 318i.ben és 1600cm3 és 1800cm3 volt.kb 98/99ig lehetett.utána frissítették m43tu.ra...amiről valószínűleg bmw001 is beszél.ez volt 2001ig.utána jött a N42B18 illetve B20..ez volt a 316iben és 318iben....és 2001-2004 között volt aN46...aztán egy ideig nem volt 316i most visszahozták megint kínálatba e90 316 122ló..ez viszont nem N46..valamimás új nincs róla infom.szerintme így volt sorozatba.egy modellbe több fajta kódú mocit tuti nem raktak nem érte volna meg.
N45 meg csak 1esbe meg specko limitált 3asba van/volt.ne higgy wikipedianak, sőt ETK.ban is vannak hibák.lehet valahol raktak beléjük olyna mocit de itthon tuti nem.egyszerűen elírták. pl:95ben hol volt már e30?sehol...ők 92'től írják az e36ot mikor már 91ben rég volt....szal van pár rossz info a neten.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- AKCIÓ! Asus X670E-F R9 7950X 32GB DDR5 2TB SSD RTX 4080 16GB GDDR6X Asus ROG Strix GX601 1000W
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! AMD!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest