Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4601) Vangelis válasza MPowerPH (#4599) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Havi fizum rámenne 2000km re:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4602) SpeedR válasza dragonfx (#4598) üzenetére


SpeedR
őstag

Lehet, hogy nem túl designos a Veyron (nekem sem tetszik igazán), de abban biztos lehetsz, hogy nagyon komoly aerodinamikai fejlesztés van benne. Még anno, amikor megjelent láttam egy képet az alján kialakított szélcsatornákról, amik gondoskodnak a megfelelő leszívó erőről és a fékek hűtéséről. Az autó végsebessége valahol 400kmh körül van, és még ott is van megfelelő tapadás. (Viszont a gumival sokat szívtak, hogy tartósan is bírjon ekkora terhelést.) Az ára 1-1,3 millió euró körül van tehát olyan 300-400 millió forint.

(#4585) dragonfx
M-Packetet lehet kérni mindegyikre, de a kipuff az nem tartozik bele. Az valami utólagos cucc lehet.

(#4603) keIdor válasza MPowerPH (#4599) üzenetére


keIdor
titán

Én elfogadnám, mennék vele párszáz km-t és adnám is el. Az árából meg vennék egy Audi/BMW-t és elmennék 2 hónapig nyaralni. ;] Ja, és vennék valami jó helyen egy jó kis házat, természetesen nem ebben a kaka "országban". :)

Ezek az autók már valahogy "túl jók/erősek" nekem. Kipróbálnám, el nem tudom mondani mennyire, de ha 10 milliárd vagyonom lenne akkor is megállnék a Ferrari-nál.

SpeedR: Azt hiszem 407km/h a pontos vége a Veyron-nak.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#4604) dragonfx válasza keIdor (#4603) üzenetére


dragonfx
veterán

100%osan egyetértek én ugyanígy gondolom :R

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4605) VR6-Fan válasza dragonfx (#4598) üzenetére


VR6-Fan
veterán

aerodinamikailag a csepp a legjobb forma.

most nézd meg a veyron formáját.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4606) MPowerPH válasza dragonfx (#4600) üzenetére


MPowerPH
félisten

:DDD

Don't Tread On Me

(#4607) dragonfx válasza VR6-Fan (#4605) üzenetére


dragonfx
veterán

akkor a hiba bennem van..nekem az én ízlésem szerint nem.....egy ferrari...lambo...porsche...bmw 100x formatervezetebb kívülről mint ez a fos :C

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4608) Vangelis válasza VR6-Fan (#4605) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Vagy nézd meg a suzuki spasht:), nekem is vane gy olyan sajnos:(

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4609) VR6-Fan válasza dragonfx (#4607) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az esztétikum és a fizika nem függ össze :) egy porkhe formája nekem is jobban tetszik mint a vyroné.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4610) SpeedR válasza dragonfx (#4607) üzenetére


SpeedR
őstag

Egyetértek, nekem is inkább ezek jönnek be, de az aerodinamika az független az ízléstől. A Veyron "csúnya", de aerodinamikus.

VR6: megelőztél :DDD

[ Szerkesztve ]

(#4611) Bubu79 válasza dragonfx (#4607) üzenetére


Bubu79
addikt

Az tuti, hogy én is eldugnám a tervezők asztaláról a körzőt - az utak is tele vannak egyformán gömbölyű krumplikkal. :D

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#4612) VR6-Fan válasza SpeedR (#4610) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ronda de finom :DDD

Bubu79:de nem régen legalább a szögek töréséből meglehetett különböztetni a kocsikat, 90-as években mindenki teljesen más milyen forma világgal élt, de az ezred forduló után :U

bevallom ezért tetszenek a bömösök kissé manapság, mert ott még van valami a régi kockaságból :B .( :DDD )

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4613) Bubu79 válasza VR6-Fan (#4612) üzenetére


Bubu79
addikt

Számomra egy autót élek határolnak - ahol jól látható, ahogyan megtörik rajtuk a fény - nem véletlenül vagyok belezúgva az E36-ba.

Valamint egy autó akkor szép, ha autó formája van - nem hasonlít a vízcsepptől elkezdve a krumplin keresztül az űrhajóig minden másra.

Ez van - vén vagyok és utálom a trendi dolgokat :DDD

Persze ízlések és pofonok, de az tuti, hogy soha nem lesz olyan autóm, ami nem tetszik - csak mert jó ötletnek tűnik :)

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#4614) fekeandras válasza Bubu79 (#4613) üzenetére


fekeandras
őstag

Egyetértek.Hol van egy Bugatti Veyron steril formavilága ezekhez képest? BMW 507,MB 300SL stb... Ezeknek még autó formájuk volt.akár csak a Citroen ds -nek, Corvette Stingray -nek, Ford Thunderbird -nek, Shelby Cobra -nak, Opel GT -nek és még sorolhatnám napestig...

(#4615) dragonfx válasza VR6-Fan (#4612) üzenetére


dragonfx
veterán

manapság épp hogy lekerekítetség jellemzi a bmw.ket...az e30 e36 volt az élek világa arégi style..nekem is az jön be...az e46 olyna átmenet....
vagy csak kihagytál egy tagadószót :D

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4616) VR6-Fan válasza dragonfx (#4615) üzenetére


VR6-Fan
veterán

mondjuk egy fokus c-max-hoz viszonyitva elég durván szögletesek a mai bömik.

vagy a golf6-hoz, audik...

nem tudom nekem az E46-os 3-as az egyik kedvencem kinézetre.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4617) Bubu79 válasza fekeandras (#4614) üzenetére


Bubu79
addikt

A sirály merci az egyik kedvencem, az 507-es formavilágát idéző Z8 is elfér a listámban, bár erősen gömbölyded - mégis van benne valami, ami megfogott...

A nagy vízen túli modellek közül pedig a klasszikus Ford Mustang az, amit hogyha lenne néhány eltékozolni való milliócskám, tutira befogadnék egyet a garázs egyik sarkába - mert szép. Nekem szép.

Persze el lehet álmodozni sokmindenről, csak aztán ne felejtsen el az ember ébredés után kezet mosni, mert könnyen előfordulhat, hogy bilibe lóg alvás közben :DDD

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#4619) dragonfx válasza VR6-Fan (#4616) üzenetére


dragonfx
veterán

e46 átmenet már a gömbölyűségbe...nézzmeg egy e36 coupét....

e46 is szép nekem tetszik....m54 dual vanos moci csodákra képes..meg az m.es első lökös meg felnik 18"ban sokat dobnak rajta....na meg ugye a gyári AE.s fényszóró..igaz az csaka coupék kiváltsága volt az is cskamodellfrissi után....igaz 500k+ a pár lámpa...de hogy néz ki...odaver....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4620) Tomics válasza SpeedR (#4602) üzenetére


Tomics
addikt

Veyron verő ;]
link2

PH! addikt since 2004

(#4621) fekeandras válasza Tomics (#4620) üzenetére


fekeandras
őstag

(#4622) Tomics válasza fekeandras (#4621) üzenetére


Tomics
addikt

azannyát. méghogy válság van

PH! addikt since 2004

(#4623) dragonfx


dragonfx
veterán

na ez igen

azt mondom ez nem semmi....koenigsegg design..fain nagyon....mondjuk igen a blokk 1300lóerő :Y ...és ami matt még jobban elismerendő.....V8 biturbó csak!!!..nem mint a veyron W16 twinturbója......
És végre kiderült a shelby csinálta..aki ugye régiben nagy fordtuning hírében állt sőt még most is az.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4625) fekeandras válasza Tomics (#4622) üzenetére


fekeandras
őstag

Azám válság ... :U [link]

(#4626) SpeedR válasza fekeandras (#4625) üzenetére


SpeedR
őstag

Uh, ez nem kispályázik.
(Azért ez a mod. már szentségtörés egy Rollsnál)

(#4627) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Most értünk Krakkóba, BMW -vel mentünk, és 7,8 lett a fogyim az ideúton. :) ;]

Don't Tread On Me

(#4628) SpeedR válasza MPowerPH (#4627) üzenetére


SpeedR
őstag

Az szép, és gondolom nem is volt üres az autó. Ráadásul hegyre fel-le. Milyen tempóban mentetek?

(#4629) MPowerPH válasza SpeedR (#4628) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, 4 -en mentünk, + pár csomag. Nemsokára indulunk haza. Éppen ahogy lehetett, bár elég szar az út, főleg Szlovákiában. :( Olyan 110 és 50 között jöttünk, meg ugye a szerpentineken kellett bőszen előzgetni, néha 2. -ba kellett tenni a sok kamion miatt. Donovalit imádom. :DD Nem szabad gyorsan jönni, mert keményen büntetnek, főleg a szlovákok. :(

Kis vicc:DDD

Új 7 -es BMW -be hátulról beleszalad egy Trabant. A BMW középkonzolján lévő idrive -on a következő felirat jelenik meg: ,,Új Plug&Play eszköz csatlakoztatva. Telepíti a most szükséges drivereket"?
:DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4630) dragonfx válasza MPowerPH (#4629) üzenetére


dragonfx
veterán

annyira nem lenen vicces...igaz egy hátsólökös cserével megúszná mert a papír szétmegy...igaz az is vagy 5x annyi mint a trabi értéke.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4631) MPowerPH válasza dragonfx (#4630) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, sikeresen hazaértünk, fogyim a végére 8,2 lett, már kicsit gyorsabban jöttünk, de még mindig nem állta módra. Innen is látszik, hogy tévhit az, hogy a bmw sokat zabál, szerintem egész tűrhető lett a fogyasztás.
Dragon ez csak egy vicc volt. :DDD

Don't Tread On Me

(#4632) dragonfx válasza MPowerPH (#4631) üzenetére


dragonfx
veterán

másnak érdekes miért eszik sokat a 2.8as.....igaz csak városban mondjuk pesten mondtad neked is 12 fölött van...ezek szerint ltk.n megy igazán jól neki.
meg valszeg a tiéd jó karban is van ezek szerint.szerintme ne add el 350e km alatt ;)
valami adalékot raksza mociba? :U

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4633) MPowerPH válasza dragonfx (#4632) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem tudom miért eszik másoknak ennyit, érthetetlen. Meg kell tanulni használni, és akkor jó lesz. Az első pár hónapban nekem is 9 fölött volt a fogyim, aztán ahogy megéreztem az autót, ez lecsökkent. Tudni kell, hol kell váltani, milyen fordulat az igazi az adott helyzethez stb... :) Városban ez is benyakal 12 -őt, de ha azt veszed, hogy egy 1.6 sport Clio is megeszik 11 -et, akkor nem rossz az a 12. :U

Igan, biztos számít a karbantartás is, meg az, hogy 12.000 fölé nem engedem az olajat benne. Azért az enyémre rá mondható, hogy rendesen karban van tartva. Ahogy rossz lesz valami, viszem cserélni. Ha szerelő azt mondja lassan cserére érik ez, akkor már cseréltetem is. Talán ez is benne van, de inkább az, hogy meg kell tanulni használni. :)

Semmilyen nemű adalékot nem rakok, nm bízok ilyenekben. :( Bár már gondoltam a ProLong nevű adalékra, sokan dicsérik, és úgymond nem tescos anyag. :U Lehet az nem lenne hülyeség, és arra még a szerelőm is azt mondta, hogy csak használhat. Mondjuk a legdrágább olaj van a kocsiban, azon tényleg nem szoktam spórolni.
Nektek van tapasztalatotok a ProLong -al kapcsolatban? Vagy ismerősöknek esetleg... :U

Don't Tread On Me

(#4634) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Keresd meg a Totalcar-on a Prolongos írást.

Tiszta Windows rendes ház

(#4635) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Nah, most jött a telefon. :DDD Egy zalaegerszegi ipse is Krakkóban volt velünk pár társával, ők külön mentek, és később indultak haza. Már a tréleren van a kocsi, hozza őket haza. ;] Szlovákiában megállt az autó. :DDD
1 éves VW Passat TDi, a 170 lovas. :DD Először füstöt okádott, majd a végén már alig tudott felkapaszkodni az emelkedőn, aztán lefulladt a motor. :DDD Mikor elindították újra, össze -vissza kerepelt a szegény, így maradt a hazavonszolás. ;]
Kérdem én, 1 éves autó hogy tehet ilyet? ;]

Don't Tread On Me

(#4636) Vangelis válasza MPowerPH (#4635) üzenetére


Vangelis
nagyúr

De má megbeszéltük traktor a széntóföldre való:), nem 5ezerig pörgetni:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4637) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Szentségtörés. :Y
De legalább végre jön a turbo. Jajj az RS4 -nek, de lehet az RS6 -nak is. ;] Nem hiszem, hogy dobnák a soros 6 -ost. :U Azért egy gyári V10 duplaturbo -t megnéznék az új M5 -ben. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4638) fekeandras válasza MPowerPH (#4635) üzenetére


fekeandras
őstag

user error? nem az a magától bedöglős fajta ...

(#4639) SpeedR válasza MPowerPH (#4635) üzenetére


SpeedR
őstag

Ez ciki. Azért én megálltam volna a helyében már akkor, amikor elkezdett füstöt okádni a gép. Bár ha ilyen új még az autó, akkor valórszínü ,hogy garis javítás lesz.

V6-os M3-as szerintem tuti nem lesz. Ez valami kacsa hír lesz. A sor6 motorok világszerte elismertek és népszerüek.

[ Szerkesztve ]

(#4640) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Remélem nem lesz V6-os, de ahogy az Alfa is abbahagyta a boxereket, a Porsche a léghűtést, még a végén kitalálják.

Tiszta Windows rendes ház

(#4641) Vangelis válasza SpeedR (#4639) üzenetére


Vangelis
nagyúr

És nagyon jók... Ezé tartom meg én is a E46 ot:)

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#4642) MPowerPH válasza SpeedR (#4639) üzenetére


MPowerPH
félisten

A füstölés és az erőtlenné válás majdnem egymás után következtek be. Csak a szerpentineken nem sok helyen lehet megállni, az az igazság. El kellett gurulniuk egy pihenőig, akkor fulladt le.

fekeandras: Nem tom ebbe milyen user error lehet? A csávó nem az az ember, aki ész nélkül vezet, pont még nevettünk is, mert majdnem egy időben indultunk el, mégis mi 1 órával előbb odaértünk. :U Szerintem alapból szégyen a márkára nézve az, ha valakit ily módon cserben hagy. :U Én legalábbis vinném a szeméttelepre ezek után, ha az enyém ilyet csinálna. De azért egy 1 éves 8 millás autó ne hagyjon már cserben, mikor az én 9 éves gépem, majd 200k km után még bombabiztos. :)

Don't Tread On Me

(#4643) fekeandras válasza MPowerPH (#4642) üzenetére


fekeandras
őstag

Miért lenne szégyen a márkára nézve?Én is tudnék példákat felhozni ... (a sok-sok milliós M6 3évesen már a második motorbontásán van túl.Egy olyan motor amit fokozott terhelésre/igénybevételre terveztek.
Nagy igazság ami elromolhat az el is romlik...
Valami kiváltó oka kellett, hogy legyen.Viszont ha tényleg nem hajtja az ember akkor ott nagy valószínűséggel gyári hibás lehetett valamelyik alkatrész.Amúgy meg hiába a 170ló a dízel motor nem arra való, hogy hajtsák.Egyszerűen nem arra tervezték.Ezt kéne már megértenie mindenkinek aki bármilyen dízel autót vesz.Aki pedig hajtja az számolja bele, hogy drasztikusan csökkenni fog a motor élettartama.Ez van a pdtdi ilyen.Amúgy nem nagy szám motorok.A sima tdi sokkal jobban bírja a "kiképzést".Azon túlméretezték az alkatrészek jelentős részét, a pd-n sajnos nem.

mod: ha esetleg kell tudok adni egy telefonszámot.VW konszern dízel típusaira specializálódott műhely.Végtelenül korrekt ember a főnök (aki maga is ott szerelget).Csak elhivatottságból szerel autókat, neki ez kihívás egy hobbi.Az építőipari vállalkozásából él.Nem küzd anyagi gondokkal nem az a megkopasztós fajta. :)

[ Szerkesztve ]

(#4644) MPowerPH válasza fekeandras (#4643) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez az új már nem CR diesel? Vagyis ez sima TDi már asszem, nem? :U
Elvileg még garis az autó, így valszeg nem kell neki fizetni érte. De az is biztos, hogy megy az autó piacra, mert elég ideges volt. Azt már nem is mondom, hogy ez a 2. Passat -ja, az első 2 hónapig bírta, igaz ott elektronikai gondok voltak, elég súlyosak. Így azt cserélték neki erre, garanciálisan.
Lehet, hogy ő ilyen peches, hogy mindig a szart kapja, nem tudom... De lehet akkor a megerőltetés, mert sokat jár pályán, és ott általában siet. Szóval nem tudom, de nem szabadna, hogy megártson a kocsinak, főleg nem 1 év után. :(
A maradék kedvem is elment a diesel bmw -től is....

Don't Tread On Me

(#4645) dragonfx válasza Vangelis (#4636) üzenetére


dragonfx
veterán

:C :C

mekkora szégyen....

bmw001>>azért egy V6 biturbó odaverőset tudna alkotni.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4646) VR6-Fan válasza MPowerPH (#4644) üzenetére


VR6-Fan
veterán

egyszer elég leállítani a kocsit izzó turboval.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4647) dragonfx válasza VR6-Fan (#4646) üzenetére


dragonfx
veterán

hát ami ennyitől szétmegy azt neki adom :C

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4648) VR6-Fan válasza dragonfx (#4647) üzenetére


VR6-Fan
veterán

na hozz egy dizel (vagy benzin) bömit ami turbos autózzuk ki féltank benzint üveg hangon majd állítsuk le izzó turboval, meg látjuk mekkora lesz a gép teljesítmény vesztése.

és még akkor se lehetne a bmw-re fogni, max a turbo beszállítójára miután az user-t jól pofánt vágta valaki mert egy barom.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4649) MPowerPH válasza VR6-Fan (#4646) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem állította le, menet közben jött a probléma. A turbo -val akadt gond, az tuti megállt, mert egyáltalán nem húzott. De azon kívül is akadt még valami más is, mert utána le is fulladt. :U

Don't Tread On Me

(#4650) VR6-Fan válasza MPowerPH (#4649) üzenetére


VR6-Fan
veterán

de írtad azt hogy pályán szokott sietni, és ha utána pl nincs meg 1-2 perc amég vissza hűl a cucc akkor vége, ha pl tolja neki aztán hirtelen tankolni akar beáll egy kútra leállítja az is elég hamar megölheti a turbot.

nyilván az én példám ki van sarkítva, de lényegében elég hamar ki lehet nyírni egy turbot.

de amúgy meg szar a VW konszern tudja mindenki, de akkor anno a heteseket se kellett hetente softver frissitésre vinni gondolom. (ez nem neked szól)

szal negatív példát lehet minden honnan hozni, de ezek 80% user's error miatt keletkeznek vagy hanyag össze szereléstől.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.