Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#4301) MADV12 válasza MPowerPH (#4289) üzenetére


MADV12
csendes tag

Jók ezek a YouTube-os videók ;) Már csak azt nem értem hogy az a Lada amit utolér ( mert az ugye ) akkor kb 2 kilóval dönget :U
De ha 400-at megy örüljön a tulaja
De aki már vezetett 250-260 felett az nagyon jól tudja hogy az nem egykezes játék :( még jó autóval sem
ha valami kurva jól fekszi az utat, a súlya is megvan és erre lett építve gyárilag ( száguldozni az autobahnon ) akkor az az én autóm, mégsem lehet kisujjal 300-at menni vele.

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4302) MPowerPH válasza dragonfx (#4295) üzenetére


MPowerPH
félisten

Dragon, igazad van, erőből lelépi, mivel izmosabb a Focus moci. De a Lancer 4x4 -es, kanyarban azért nem lehet gyenge. ;]

Don't Tread On Me

(#4303) VR6-Fan válasza MPowerPH (#4302) üzenetére


VR6-Fan
veterán

a lancernak hajtás lánca sokkal kifinomultabb.

meg azért nem kell elfelejteni hogy japán 4 hengeről van szó, ez olyan mint legyintve elintézni a szívó Bömösöket. :U

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4304) dragonfx válasza VR6-Fan (#4299) üzenetére


dragonfx
veterán

így van sufnituning kovácsolt szelep dugattyú...direktszűrő..és 2 benzimpumpa igaz? :C ...és ettől 200 ló lesz egy 1.6os szívó motor...na persze.. :R

vezérműtengely, hengerfej módósítások, turbó és ehhez mérnöki elektronika átírás, hengerenkénti leömlő kipuff rendszer végig, kw "földbe" ültetés, valami értelmes fék, könnyű felnik, versenygumik....kb akkor tartunk 200nál....és most el ne kezd a vti hondákat hogy márpedig azok...

BMW001>>9.2 az indulóára 10ből már jól felszerelt van mert alig kell hozzá valami mert mindne benne van...egy lancerX 335i m3 nem jön ki 10ből......jah nagyon érdekes lesz ez az uj 2.5ös motor :U ..kevesebb ló....annyi mint a tiéd...204...mégis valszeg elverne...vagy mégse? :D ...elég bivaly ám aza 6.6os sprint...teljesne széria nem egyedileg épített motor....nagyon kellendő lesz eza Z4 irtó szép szerintem...1est kéne átszabni mostmár csak...uj 7es Ac schnitzer képeket láttad...ejjjj tiszta ukrán maffia....

Mad.nek igaza van....280at elég nehzeen visz egy 2.0ás turbo calibra....a lada sosme emgy 180-200at.....és félkézzel megtartani amikor össze vissza elindula nyomatéktól...nem hogy 280nál már 180nál si figyelni kell mint állat.
a 850 neked viszi a 3 kilót?

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4305) MPowerPH válasza MADV12 (#4301) üzenetére


MPowerPH
félisten

Video mindig csalóka, de nem csal az óra, tényleg ennyit megy. :) Abban már igazad lehet, hogy nem egykezes a dolog, de 130 fölött nem is biztonságos az egykezesség. :)
Calibra nem arra lett építve, de ha azt a kis potit feltekerted, akkor csodákat tudott művelni arra az időre. Nem véletlenül szerettem bele. Életemben nem ültem még ekkora sebességű autóban, örök élmény marad. Igaz az RS6 az nagyobbat dobbantott, de az meg szutyok -szar volt, és 250 -nél letiltott, ráadásul nem is lehetett érezni a sebességet.

VR6-Fan: Persze, főleg a turbo miatt. Bár a Volvo/Ford közös 5 hengeres turboja is nagyon ütős. Azért főleg Volvo -ék a turbos motorokban mindig is nagyon otthon voltak.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4306) MPowerPH válasza dragonfx (#4304) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azért gondolom a Z4 -nek jobbak a légellenállási mutatói, meg kicsit kisebb a tömege is. Nekem olyan 7,3 körül van 100 -on, szóval lelépne elég rendesen.
Dragon, ha én mondom, akkor hidd el. Jól tudod, hogy ha nem ültem volna ott, és nem láttam volna, akkor nem erősködnék. de a saját szememmel láttam. :)

Tessék: [link] Lehet a leírtak szerint volt megcsinálva, nekem annyit mondott a gyerek, amennyit leírtam. :) Ezen adatok szerint a 4x4 miatt az új M5 -öt is odaverné. ;] Én mikor próbáltam 100 -as sprintet, akkor ültem benne először, úgy lett 5, valamennyi sec. De asszem korán váltottam, meg szarul indultam. :B Le is bénáztak... :B

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4307) dragonfx válasza MPowerPH (#4305) üzenetére


dragonfx
veterán

hát jah...ha nem kihalt a szakasz ahol mész nem ildomos 150 fölött egykézzel menni....ha beállsz mondjuk 140re full kihalt a szakasz akkor okés elfér.

Calibra anno nálam is játszott a golf3 és az e30/e36 melett...de szerintme ezeket már leírtam.golf3 kicsi volt calibra túl nagy.vagyis akkor így éreztem.

érdekes amugy ezt már vagy 10/6an mondták hoyg enyémben a 60-80km/h nem tünik annyinak..meg a 100 se tünik 100nak csak olyna kb 2/3adának más autóból átülve...
.

én még nem utaztam/vezettem 200 fölött ez van :B ..majd eljön az ideje ;]

7.3 azért elég jó adat.
anno ki akartam probálni a nem lefojtott 2.5ös 3ast..218 lovasat csak előjegyzés kellett volan rá...mert uyge egyértelmű ésszerű ha a kopasz kigyurt odajön egy x5tel potenciális vásárlónak vélik nem ugy mint engem..asszem 335 is mikor voltma tesztvezetésne 2-3 nap múlva lett volna...de az mrá sok..picit félős lett volna beülni.

135i.t is meg lehetne nézni..kis kasztni mit visz...
meg ez a uj Z4 2.5...204Le...6.6/100..elég piszkálós adatok :K

[ Szerkesztve ]

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4308) VR6-Fan válasza dragonfx (#4304) üzenetére


VR6-Fan
veterán

elnézést, lehet figyelmeztetve leszek, Te aberált barom szerinted a Te dugóidat/szelepidet a kinder tojásból szedték elő anno a gyárban ;] ?

és újra Te aberált barom a KW/Weitec gewindéknek mi a tököm köze van a motor teljesítményéhez ;] ?

Te abárált barom a kugelfischer-weber-hez milyen elektronika, mit kell azon átírni ;] ? (legalább a fáradságot veted volna hogy utánuk nézel)

és Te.. már le se írom..szerinted hogy lehet egy szívó motorba több levegőt meg több bengát bejutattni nem benzin nyomás emeléssel amit nagy pumpával vagy több pumpával érsz el ;] ?

[link]nesze szívó 1,8-as 250le-vel, ha találsz a videon turbot akkor jövök egy korsóval!

nem érted hogy kevés vagy ahhoz hogy bárkivel értelmes (fél) szakmai vitát folytas?

többiektől elnézést a hang nem miatt!

BMW001:régi 850-es Volvovba T6-os motor :R

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4309) dragonfx válasza VR6-Fan (#4308) üzenetére


dragonfx
veterán

na mi van dúl az agresszió fiam??..elgurult a gyógyszered? :C ...vagy csak a napi adagot nem kaptad meg valamiből :))

hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt.

de én írtam a több pumpát most ne ismételgess vágom...nagyobb nyomás nagyobb pumpa jobb minőségű pumpa ami elbírja a nyomást.. a levegőre..meg itt az élő példa....a fiat motor...

de azért..gond csak az ez egy terembe van és nem autóba..le is kell ámm vinni azta szívó 250lovat az útra valahogy..az további 20 év fejlsztése a pasinak :D ...ilyen múdolgokkal ne gyere már.mutassam az 1400 lovas M5öt avgy 1800 lovas vipert? :DD ....

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4310) MPowerPH válasza dragonfx (#4309) üzenetére


MPowerPH
félisten

1400 lovas M5 -el szerintem nem lehetne megmaradni közúton. Legalábbis gyorsan csatt lenne, mert kikapná az irányítást a kezedből. Nem is értem, hogy lehet olyannal elindulni. :DDD Csak egy helyben pörögne a hátsó kerék, áh el se tudom képzelni. :N

Don't Tread On Me

(#4311) VR6-Fan válasza dragonfx (#4309) üzenetére


VR6-Fan
veterán

"hát az ültetéssle ha lejjebb vana kocsi alacsonyabb jola légellenállás aerodinamika ergo mtoornak könnyebb vinnie a kasztnit valszeg lóerőnövekedés lesz tapasztalható...csíra.leveztve ha nem vágnád a rajzpapírt."--> bocs de ezen szerintem az összes mindenki röhög aki a topikot olvassa ;]

nem gondolod ha csak megültetsz egy széria kocsit rontod az aero dinamikát álltalába? mert a kocsi alatt kevesebb levegő jut átt ergo annak a hosszabb úton kell távoznia a kasztni fölött.

igen itt a példa 2 órára erről vakkerálók hogy kugelfischer meg weber ;]

miért lenne nagy ördöngösség? hirtelen nyomaték/ló váltózás nincs ergo a gyári váltó elírja erősített csapágyakkal.

és ki a szart érdekel? egy topik társad leírta hogy egy szint felet a ló csak pénz kérdése és nem márkáé.

lúzer ;]

BMW001:ilyenkor jön a sok elektronika ami úton tart, elveszi a gázt fékez amikor szükségesnek érzi.

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4312) MPowerPH válasza VR6-Fan (#4311) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, hát ha van pénzed, akkor még egy Suzuki Swift -ből is csinálnak neked egy 500 lóerős szörnyet. :DDD

Don't Tread On Me

(#4313) MADV12 válasza dragonfx (#4304) üzenetére


MADV12
csendes tag

" a 850 neked viszi a 3 kilót? "

305-öt tud, de egyenes úton csak kb. 295-re tud gyorsulni. (És "ici-picit" több mint 300 LE) Kis lejtőn 305 a vége de azt utána tudja egyenes úton tartani.
Csak azt nem tudják sokan, hogy ilyen sebességtartománynál minden extra km-enként min. 10+ paci kell a további gyorsuláshoz. ( na meg a többi apróság )

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4314) VR6-Fan válasza MPowerPH (#4312) üzenetére


VR6-Fan
veterán

persze. csak tudod ki üljön bele egy olyan kasztniba az még nagyobb koporsó mint a régi golfok, meg a golfok alá legalább lehet tiszteséges futóművet rakni, meg kb az összes kocsi alá amit használnak berg renn-re álltalába lehet jó hajtás láncot kapni.

részemről ez már csak szórakozás ahogy próbál össze szenvedni valamit, meg ködösíteni Dragon. ;]

annyira nem tudja miről beszél hogy az már szórakoztató mint sem sírvafakasztó. :C

Gyok2:elnézést össze kevertem! :B

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4315) Gyok2


Gyok2
aktív tag

A 850-es Volvoban T5 volt, az S80-ban van T6.

Tiszta Windows rendes ház

(#4316) MPowerPH válasza MADV12 (#4313) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, ez így reális is. A 850CSi majd 2 tonna, nem? Papíron 1900 van megadva, ha emlékeim nem csalnak. :U Ehhez jön neked 420Le. A Calibra Turbo a 4x4 miatt 1380 kilo, de ez volt 1400 is. Ha kiszámolod mekkora súly jut egy lóra, akkor kb. ugyan olyan értékeket fogsz kapni. :)
És itt leszögezem, a V12 az V12. 200 fölött nincs ellenfél, alatta azért fogható lehet, főleg 100 -as sprintben. :U

Igen, S80 a T6. Érdekes dolog, hogy az S60R -t a T5 -ös motorra alapozták, nem a T6 -ból csinálták csúcsmotrot. Miért jobb a Turbonál az 5 henger? Volvo kifejezetten kerüli a 6 hengeres erőforrásokat.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4317) VR6-Fan válasza MPowerPH (#4316) üzenetére


VR6-Fan
veterán

az audinak is a az igazi csúcs turbosa az RS2-es motorja volt 2,1l/5 henger/ 20V/ KKK 35S6 (emlékeim szerint), amolyan nissan filing, hopp a gyári elektronika kuka hopp a másik be +150le ;]

érdekes, valóban miért az 5 hengerre szavaztak.

na jól van Sziasztok, részemről elnézést a dragon és köztem folyt "eszmecserének", további jó éjt srácok!

u.i.:dragon jó szótárazást, mert a felét úgy se érteted annak amit írtam...

[ Szerkesztve ]

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#4318) MADV12 válasza MPowerPH (#4316) üzenetére


MADV12
csendes tag

Igaz igaz......nehéz autó, 1970 Kg.
100-as sprint.....ja nem arra van kitalálva, ámbár ott is szedi szépen a lábát, mert azért azt a 2 tonnát 5.8alatt 100-ra gyorsítani....na az sem semmi ( automata 6.0 ) Nekem van +44 LE a gyárira, de gyorsabb nem lett 100-ig
Subaru WRX 100-ig rám vert több mint 2 autóhosszt, aztán 3. ban még láttam a tükörben, 4.ben már nem nagyon :D

[ Szerkesztve ]

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4319) fekeandras válasza MADV12 (#4318) üzenetére


fekeandras
őstag

Mekkora a cw-je?

(#4320) MPowerPH válasza MADV12 (#4318) üzenetére


MPowerPH
félisten

Jah, hát Subaru már csak a 4x4 miatt jót megy 100 -ra. Utána a 4x4 is hátrány, meg kicsit kisebb a motor is a Tiédhez képest. :DDD Szvsz, 200 fölött nincs sok ellenfeled, az biztos. :) Meg 100 -tól 200 -ig pont úgy gyorsul, mint 0 -ról 100 -ra, az se mind1. :)

Don't Tread On Me

(#4321) dragonfx válasza VR6-Fan (#4317) üzenetére


dragonfx
veterán

jo8 golfbaba

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4322) fekeandras


fekeandras
őstag

Lépjen már túl a témán mindenki.

(#4323) Eagl3 válasza MPowerPH (#4320) üzenetére


Eagl3
veterán

Más kérdés, hogy megéri e 200fölött gyakran versenyezni. :)

(#4324) MPowerPH válasza Eagl3 (#4323) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hát, gyakran biztos nem. :DDD De szerencsére még vannak az országban olyan helyek, ahol ezt zavartalanul megteheted. Néha azért jól esik az embernek meg az autónak is, igaz olyankor kicsit előbb kell a kúthoz menni, de mindent összevetve néha belefér kis móka. Persze nem csúcsforgalomba... Úgy szerintem annyira nem vészes, mindenki szokott kicsit rosszalkodni. :B

Don't Tread On Me

(#4325) rootkiller


rootkiller
őstag

Az mér van, hogy a 335xi coupé 1 (automatánál 2) másodpercet ver a hátsós 335i coupé-ra??? Amúgy ismerős azt mondja, hogy a 335xi olyan stabil hóban, mintha sínen menne. Meg miért van az, hogy a 335i 306le-je mellé is 400nm, meg az M3 420le-je mellé is 400nm társul? Ismerős azt mondja, hogy valószínű a turbo miatt annyira rugalmas a 335xi, hogy gyakorlatilag 1év alatt még az összes kihívót verte, pedig volt 530d-től az A5ön át a tuningos Cupráig minden, és senkinek se sikerült megfognia a 335xi-t.

Artengo TR 990 Pro

(#4326) MPowerPH válasza rootkiller (#4325) üzenetére


MPowerPH
félisten

335ix is a 4x4 miatt jó százra. Jobban megkapaszkodik induláskor, mintha simán hátsó kerékkel menne. És igen, a 335iX pont olyan rugalmas mint az M3, a 2db kis turbo sokat számít egy szívó ellenében.

335iX kicsit átalakítva verhetetlen.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4327) Eagl3 válasza MPowerPH (#4326) üzenetére


Eagl3
veterán

Fasza lehet vele autózni :)

(#4328) MPowerPH válasza Eagl3 (#4327) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nagyon lightosan fogalmaztál. :D

Don't Tread On Me

(#4329) Tomics


Tomics
addikt

BMW 5 GT Concept

PH! addikt since 2004

(#4330) Bubu79 válasza Tomics (#4329) üzenetére


Bubu79
addikt

Ez iszonyatosan ronda :U

BMW001: Nálam már az X6 is kicsapta a biztosítékot :(

[ Szerkesztve ]

"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

(#4331) MPowerPH válasza Bubu79 (#4330) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egyet értek. :(

Don't Tread On Me

(#4332) MPowerPH válasza Bubu79 (#4330) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nah, erről lemaradtam.
X6 viszont nekem nagyon tetszik. Így hogy láttam élőben és ültem is benne mégjobban megtetszett. A 3 -as BMW után az X6 tetszett a legjobban, de amióta közelről is körbenézhettem az X6 a favorit. :B

Don't Tread On Me

(#4333) SpeedR válasza Tomics (#4329) üzenetére


SpeedR
őstag

Nekem bejön. Ráadásul sokkal praktikusabb mint az X5/X6 széria, és szerintem a formája is BMW-sebb, mint pl. az E60-as 5-ösnek.
Remélem nagyobb sikere lesz, mint a merci R osztályának.

(#4334) rootkiller válasza Tomics (#4329) üzenetére


rootkiller
őstag

Úristen jáááájderonda.

Artengo TR 990 Pro

(#4335) rootkiller


rootkiller
őstag

BMW001 a te BMW-d rendszáma BMW001?

Artengo TR 990 Pro

(#4336) MPowerPH válasza rootkiller (#4335) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem. :N A nevem is csak azért ez, mert itt nem lehet megváltoztatni. :( Máshol nem így ismernek.

Don't Tread On Me

(#4337) rootkiller válasza MPowerPH (#4336) üzenetére


rootkiller
őstag

Amúgy milyen bömbid van?

Artengo TR 990 Pro

(#4338) MPowerPH válasza rootkiller (#4337) üzenetére


MPowerPH
félisten

E39 528i.

Don't Tread On Me

(#4339) fekeandras válasza Tomics (#4329) üzenetére


fekeandras
őstag

Hát szokni kell ezt a formát az biztos ...

(#4340) MADV12 válasza fekeandras (#4339) üzenetére


MADV12
csendes tag

Ezt elég nehéz :U (sajnos)

E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE

(#4341) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Mit szóltok ehhez: [link]

Tiszta Windows rendes ház

(#4342) MPowerPH válasza Gyok2 (#4341) üzenetére


MPowerPH
félisten

Teljesen rendben van. :) Röviden ennyi. Itt lenne már az ideje, hogy a BMW és a Merci is sikerrel léphessen be olyan piaci szegmensbe, ahol addig esélyük se volt. Újonnan nem sok BMW kapható 5 misi kezdőtől, hát még merci. :) Pedig ott a legmagasabbak az eladások, vagyis pontosan e környékén.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#4343) SpeedR válasza Gyok2 (#4341) üzenetére


SpeedR
őstag

Amíg korlátozott együttműködés folyik, és nem veszélyeztetik a márka önálló megjelenését addig nincs baj.
Az nem gáz, ha együtt fejlesztenek néhány dolgot, amit aztán mindkét márka a saját szájíze szerint kicsit módosítva felhasznál az autóiban. Az sem katasztrófa, ha néhány egyszerűbb alkatrész esetén összeállnak, és közösen rendelnek a beszállítótól. Mindenki jól jár, és nem hiszem, hogy bárki is észrevenné, hogy mondjuk azonos trafók vannak a Merciben és a BMW-ben.
Szóval amíg nem viszik túlzásba az együttműködést, addig nincs baj, de nem lenne jó, ha a Mercit és a bömöst csak az különböztetné meg, hogy milyen embléma van az elején.

(#4344) MPowerPH válasza SpeedR (#4343) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azért azt a dolgot kizártnak tartom. Nem hiszem, hogy kölcsönösen beengednék egymást a csúcsmotorok fejlesztéseinek titkaiba.

Don't Tread On Me

(#4345) rootkiller


rootkiller
őstag

Lesz egyébként 760(L)i ???

Artengo TR 990 Pro

(#4346) MPowerPH válasza rootkiller (#4345) üzenetére


MPowerPH
félisten

Mindig van hosszabbított kiadás. :K

Don't Tread On Me

(#4347) dragonfx válasza MPowerPH (#4344) üzenetére


dragonfx
veterán

dehogynem ez sajnos valamilyen szinten ezt is eredményezi.

szerintem a bmw.nek nem kéne lefelé szegmensbe kacsintgatni mert azzal beállna a nép tömeg autok közé...és egy bmw nem oda sorolandó és ne akarjon oda tartozni.persze majd legyen nullás meg kicsinyített mini...meg merci motros bmw...na ne már...meg amugy is a bmw megbízhatóbb jobb motrot váltót felfüggesztést csinál mint a merci...merci dízel mocijai enm olyna jok mint abmw.é szerintem...és a légrzgos megoldások is javításügyileg körülményesek.

a merci maradjon merci a bmw meg bmw.
nem egymáshoz valók.

"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014

(#4348) rootkiller válasza MPowerPH (#4346) üzenetére


rootkiller
őstag

Én most arra gondoltam, hogy jelenleg nincs 6literes motorral a 7es.

Artengo TR 990 Pro

(#4349) hoby36 válasza rootkiller (#4348) üzenetére


hoby36
senior tag

De van 6 literes.Tegnap kaptam meg tőlük a katalógust.

A logikában semmi sem véletlen!

(#4350) rootkiller válasza hoby36 (#4349) üzenetére


rootkiller
őstag

De még a honlapra nem került fel.

Amúgy kiv leszek az új A8-ra, annak is már ideje, öreg modell az. Remélem szép lesz, ez a 7es nekem nagyon nemtetszik.

[ Szerkesztve ]

Artengo TR 990 Pro

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.