Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CharlieDrop
veterán
chess001
aktív tag
Hátul nem ér bele a sárvédőbe, milyen ET-s a felnid? Ez már jobban néz ki, mint a mazda.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Möhe
addikt
akkor most tiptop a kocsi
cép
lali81
tag
sajnos E60 LCI-ben sincs már mozgó sávsor a melegedés jelzésére, és E9x-ben dízelben nem is volt sosem, úgy tudom.
M5,M3 -ban biztos van olajhőfok mutató, meg E9x 35i-ben is a KVA helyén persze más hőfokokkal mint a dízelnél.
cOxeR
Ármester
Teljesen oldalról, ilyen kusza háttér mellett, nem igazán van értelme fotózni, mert a tábla, a kerítés meg a piros kocsi is elveszi a figyelmedet a kocsiról. Vidd ki egy jó kis üres részre, vagy valami homogén épületrész elé.
cOxeR
Ármester
(#41152) chess001
Milyen mazda?
Nagyon ekéztek miatta a gumis fórumban... mert szélesebb a felni elöl és hátul is, és a belső szélességhez igazítottam az új ET-ket... de pont elfér, nem ér bele, vagy legalább is még nem volt olyan szitu.
elöl: 8,5J ET40 hátul 9,5J ET35
(#41153) Möhe
Már megkaptam a két következő cserélendő listát, de erre most "rápihenek".
CharlieDrop
veterán
Köszi
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Skimaster
senior tag
Nagyon komolyan csinálod!!
chess001
aktív tag
Akkor jónak kell lennie. Nekem nagyon tetszik, ha kilóg, csak eszi a gumit, ha túlzottan...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
negro
őstag
Szep munka. Nalam is kedden szervo pumpa csere volt boirdas szij. Gorgo is kellett volna de azt mar nem vartam meg. Pollen, olaj szuro, olaj. Kereszt stab szilent is kell.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
zsoleszkai
tag
Ez a fajta féktárcsa kopás valamilyen hibára visszavezethető, hogy így néz ki?
/KneeBy/
MPowerPH
félisten
Megvan a tettes, van 2db hibakodom, egy idoben. Az elso az air sensortol. Leforditva, a beszivott levego mennyisege elerte, tullepte a fizikai maximumot.
Masik pedig a rail nyomas, alacsony. De mivel eddig csak egyszer dobta be, igy a remapra vezetheto vissza. Kicsit lesz rajta allitva, sokszor talalkoznak ezzel huzott autokon. Kellene egy erosebb uzemanyag pumpa.
Don't Tread On Me
Hikvision
senior tag
Remap után dyno-n ezek nem jöttek elő?
20 éve a PH-n.
MPowerPH
félisten
Nem fognak, a dyno tul rovid hozza. Kell neki a road teszt. Na meg tegnap 20 percen keresztul a fordulatszam nem ment 3000 ala, padlo, fek, padlo, fek, vegig. Ezt alapbol is nehez reprodukalni, eleg szelsoseges. De kihozta, hogy tul sok. Kicsit alacsonyabbra lesz most veve, a turbonyomassal pedig kompenzalva lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Találkoztam ma egy új F16 X6 M50D-vel pályán jött mögöttem 110-120 ról indultunk szépen jött velem majd magasabb sebességnél 200-220 körül minimálisan kezdett lemaradni. 2X eljátszottuk utána én mentem a lehajtóhoz és elment mellettem akkor láttam,hogy nem sima X6 meg is lepődtem . Jövőhéten lesz rátekerve még. 1,65-ön vagyunk 1,9-2 bar a cél és még az üzemanyag se maxon pörög. kb ~ 30-40Le 100-150Nm-t még várok bele. Az új gumik meg iszonyat jól fognak mindenhol mentem autópályán lehajtók felhajtók körforgalom kifordulás kanyarok fék tesztek stb stb semmilyen negatív dolgot nem tudok mondani rájuk csak annyit,hogy annyira tapadnak,hogy most nem akar úgy csúszkálni mint régen baromira fog elöl hátul körforgalmakba is kicsibe nagyba is körbe körbe próbálgattam. Most érzem,hogy nagyon jó a gumi a futómű de a rugó az nagyon kevés. Sajnos előző gátló cserénél valaki az M-es rugót kicserélte mezei rugóra csak én most vettem észre mikor raktam be a keményített gátlókat és most,hogy fent a nyári kerék és lehet menni rendesen így érezni ,hogy a full alap gyári rugó harmatos... Most vadászok vagy gyári M-est vagy valami mást....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
Mennyivel nehezebb az az X6?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gsx-rr
veterán
Az egy vicc ,hogy az X5 es X6-nal az 50d-re rairjak ,hogy M.
Mar en is irtam,hogy mi is csunyan kikaptunk az X6-al.
Xero
nagyúr
Volt szomszédomnak volt egy előző gen X6 50d-je. Oké tud haladni (bár nem kiemelkedően), de semmi köze egy M-hez még távolról sem. Én is picit megmosolyogtam ezt az "m performance" dolgot.
elbandi2
tag
Szia!
Szép munka Eléggé tipikus tipikus dolgok.
Arról kérdeznélek, hogy látom 10W60-as olajat tettetek bele. Ennek mi az oka?
Én a saját 330ci-be kinti fórumok, és a Liqui Molly olajválasztója alapján 5w30 LL-04 tettem.
Tapasztalatod alapján kell ezen aggódnom nyárra, nem túlságosan forszírozott használat mellett?
Köszi!
CharlieDrop
veterán
hű, ez tényleg jó kérdés, anno e36 M3-ba kellett ilyen....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
elbandi2
tag
E46 M3 ba is 10W60 kell.
FIREBLADE78
addikt
Szerintem nem akart bírságot. Simán lekellett volna hagyni vagy tévedek?
575 Le. Azért az visz. 2x olyan erős,mint a miénk Igaz még soha sem vezettem vagy ültem erős autóban. Még 300 lovasban sem. Viszonyítási alapom nincs.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
NyalokAA
aktív tag
Az az X6M az X6M50D "csak" 381 Le
Xero
nagyúr
Iszonyú nehéz. Kb úgy lép mint egy 330d vagy 530d szóval semmi extra.
lali81
tag
" M betűcske sport helyett sportosságról árulkodik, és amolyan kibővített M csomagként szolgál."
FIREBLADE78
addikt
Jogos. Nem szóltam. Annyira nem nehéz az. 2,5t
Miénk csak 25d,de szerintem nem gyorsul rosszul. Igaz ha már 140-el megyek,akkor hirtelen gyorsulni kéne nem úgy lép,mint állóhelyzetből.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
H.Ezredes
őstag
Biztos nem raknék hugy 30-as olajat benzines autóba :/ Nyáron főleg tolóba vagy sok pályázás stb még a 40-es is kevés tud lenni. Megég az olaj és el is tud melegedni... Nem egy autó járt így nyáron,hogy elment a fos híg szar olaj miatt az olajnyomás. Pl sokat torlódik a városban dugó 30-40C levegő az aszfalt is tolja a meleget stb stb ,hogy arról ne is beszéljünk mikor tolják neki. Mindenki azt rak egyébként amit jónak lát Ami olyan autó abba 10W60 megy. És nem akarok az olajakról leállni most vitatkozni mindenki rakjon azt amit jónak lát
(#41167) Gsx-rr
Nagy a bódé 2260Kg DE azért a 381LE / 740Nm se kevés.... Ezzel a felállással ennyit tud pedig egy kis szélárnyékot is kapott de még csak rám jönni se tudott Remap-al ezért lehet rajtuk javítani de alapjáraton egy M550D az igazi Itt max annyi,hogy azt hiszi mennyire megy és jön egy 20 éve kotvány és simán megy vele sőt...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
ok, de akkor téli és nyári olaj?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Xero
nagyúr
Nekem is ez ugrott be elsőre. Mondjuk én évente akár 3-5x is ledobom az olajat, szóval pont nem lenne gond. Na de a turbódezsőnek nem is kell ilyen úri huncutság.
FIREBLADE78
addikt
Tiéd hány ló? Hány kg?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Möhe
addikt
FIREBLADE78
addikt
Várom,hogy mit fogsz kapni a profi rendszàm kitakarás miatt anno én kaptam a mémeket 😁
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
H.Ezredes
őstag
1650Kg és jelenleg ~ 250Le / 500Nm
(#41181) Möhe
Nem kormolod ki rendesen... ( Add ide nekem szépen nem lesz büdös )
(#41182) FIREBLADE78
Hiába minden én tudom mi a rendszáma...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
H.Ezredes
őstag
A jelenlegi beállításokkal 80-180 Km/h 13s majd kíváncsi leszek mennyire fog lemenni egy 11 eleje/vége nem lenne rossz
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Möhe
addikt
a profi kitakarás a telefon fotosopppjával készült, valami filces bizbaszt alkalmaztam
MPowerPH
félisten
Nagyon sokat szamit, mekkora a bode, es hogy mekkora az auto tomege.... Az sem mind1, hogy ultetve van e, mert azzal is nyersz egy keveset, ha alacsony a gep. Hiaba erosebb az F10, mint a 335D -m volt, hiaba jobb benne a valto, joval magasabb, nem olyan kecses, es joval nehezebb is. Igy kb. ugyan azt a menetteljesitmenyt nyujtja egeszen 200 valameddig. Ellenben biztos vagyok benne, hogy ez az 5-os nem tud 282km/h -t.
Ugyan ez igaz feljebb is, ugye egyszer mikor osszeakadtam egy V8 -as A8 4.2TDi -vel, ami 380 loeros es egy gyenge 850NM -e van tartalekba, nem nagyon tudott elhagyni, tan ha kaptam 1 auto hoszt 100 -rol 200 -ig. Es en 2 szemellyel, fullra pakolva, O meg egyedul, na meg akkor meg nem volt az auto sem remappolva.
Fizika.... Ha szaguldas kell, akkor egy kis coupe, azok meg nincsenek annyira elhizva sem, alacsonyan ulnek, laposak, es jo a sulyelosztasuk, eleg merev a karosszeriajuk, nem csavarodik tempos kanyarvetelkor sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
elbandi2
tag
Félreértesz, nem vitatkozni akartam, csak a véleményedet kértem ki
Én is hasonlóan gondolkodok az olajok viszkozitásáról mint te, de mint írtam a neten levő ajánlások, és fórumok alapján döntöttem e mellett.
Nem spórolni akartam, hanem egy jó, és megbízható olajat szerettem volna venni. a kocsiban most van kb. 170k, az olajban meg 3,5k km. Eddig semmit nem evett belőle.
Valószínűleg akkor még a nyár előtt lecserélem. Csak mire? Mit javasolsz? Rövid városi utak, illetve túrák, hegyi kirándulások lesznek, és mint mondtam nem kínzom. Ritkán forgatom 5000 fölé. (nem feltétlen márkára vagyok kíváncsi, hanem inkább csak viszkozitás értékre)
Köszi!
MPowerPH
félisten
Elvileg a piacon kaphato egyik legjobb olajat valasztottad... Ami vetekszik vele, az osszes tobbi 5W30 -as, de ugyan ebbol a brandbol. Persze minden autoba mas tulajdonsagok a nyerok, nem eleg csak azt nezni, hogy LL04... Annyi, hogy a 30i -be szerintem is keves a 30-as. Tudtommal azokba 5W40 az ajanlott. 5W30 -as olajak nagy resze dieselekbe megy, mar ami a BMW-t illeti.
En is elengedtem a gyeplot, majd dupla annyi volt a pakk, mint ugyan ez Castrolbol.
Errol jut is eszembe. A BMW olajokat ugye mar a Shell csinalja. Na most erdekes a felallas, mert hiaba tud a Shell egyedul valodi szintetikus olajat eloallitani, ugye a PurePlus Technology, amikor natural gas -bol keszul a kenuanyag, tehat az alap az egy hofeher trutyi. Nehezen lehet tisztabb, szennyezodes mentes kenoanyagot elkepzelni. De azt hazon belul tartja, partnereknek nem adja ki, es nem ad el belole, igy a BMW olajak sem ezzel a technologiaval keszulnek. Csak erdekesseg....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Nekem is most liqui 5W30 van a 20d-ben, de nyárra én pl ebbe is inkább 5W40-t fogok rakni. Vagy tök fölösleges?
MPowerPH
félisten
Folosleges.... Nekem is 40 -es volt bent a nyaron, Castrol. Ezekbe nem kell, csak a fogyasztasod no tole. Telen 0W -set raktam bele, de szerintem az is folosleges volt. Foleg, hogy ez az LM 5W -s olaj pont ugy folyik, mint a 0W -s Castrol, kiprobaltam. Lehet -20 ban mar lenne kulonbseg, de meglepo, mennyire jol viselkedik hidegen is. Az 5W -s Castrol messze van tole ezen a teren.
A CeraTec pedig hasonlo elven mukodik, mint amit a Castrol Titanium FST neven futtat. Csak itt kulon kell hozza adni, es valszeg hatekonyabb is.
Ha versenypalyan hasznalnad az autod, allandoan tiporva, akkor biztos ide is elkellene a vastagabb olaj, de az mar megint specko dolog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Nekem amúgy egy valami tűnt fel vele, bár lehet placebó vagy bebeszélem. Mintha picit hangosabb és remegősebb lenne a motor. Más fődarab nem került cserére csak szűrők és az olaj. Mondjuk az is lehet hogy valamelyik motortartó most kezd megkotlani, csak pont a csere után éreztem meg.
Newlachka
őstag
m43b19
papír és óra szerint is 183ekm.
5w30-at kapott,és én vékonynak érzem.(Indításkor tovább kopog,mint kellene)Olajat nem csipegeti,Víz is helyén van,csak hideg indításnál bő percig kopog.
mindentől függetlenül 18 éves a blokk.Mit tegyünk bele?
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
En hasonlot a Castrol 5w40 turbo diesel -enel tapasztaltam. Melegen mintha hangosabban jart volna, persze lehet en is csak bekepzeltem.
Az E92 -be mindig 5w30 -as olaj ment, 40 fokban a nemet palyan is tette a dolgat, es ott volt minden a stauktol kezdve a majd oras vegig 200 feletti szakaszokig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Satyricon
addikt
H.Ezredes
őstag
Persze,hogy számít ezt írtam le én is.
(#41187) elbandi2
Én 5W40-et javaslok. Egyébként átlag felhasználásra elég is.
(#41190) BMW001
Magamnak én 5W40-et raktam és rakok.... Nekem húzva is van tolom folyamatosan a városon át jövök reggel/este nem tesz senki rosszat vele ha 5W40-et rak bele.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
elbandi2
tag
Harman Kardon mélynyomó be van kötve alul? (kalaptartó alján, a csomiban)
Esetleg elektromos roló? De annak csak akkor volt benne a kábele, ha megvették bele extraként.
Ezredes: Köszönöm! Esetleg 0W40?
[ Szerkesztve ]
H.Ezredes
őstag
Miért kell a 0W-s olaj egyébként ? Sokat járkáltok -20-30C-ba hidegindítással ???? Itthon az 5W-s olaj megfelelő szvsz.
Mikor az újabb M-esekbe meg a turbós benzinesekbe rakják be az 5W30-at szerintem az is kevés... Milyen jó mikor a VADI ÚJ !! tesztautó activehybrid 7 V8 4.4 a remek 5W30 olajat MEGZABÁLJA ELÉGETI..... mikor tolóba vagy az remek 1M-be is 10W60-ban és köszöni szépen remekül van. Ilyen olajakat ilyen autókba én be nem raknék.... V8 is elégeti a turbónál megeszi nem jó kevés egyszerűen és lehet mondani jaj a gyár ezt meg azt írja meg a mérnökök meg ők az okosok de a gyár szerint nem kell váltóolajat cserélni se diffit se vezérlést se semmit... ( Tudnék sok sztorit mesélni ,hogy mekkora ászok ülnek bent.... Audi Merci BMW fejlesztési részlegekről meg egyébről de hagyjuk nem ez a lényeg )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
elbandi2
tag
Megértettem, 5W40 lesz!
Használom télen is néha, de a -20 ritka vendég nálunk
Fél napnál hosszabb állás után indításnál 1-2 másodpercig kicsit hangosabb, mire eljut mindenhova az olaj. Csak emiatt jött képbe a 0-ás, hogy talán hamarabb felnyomja.
Köszi!
letepem
aktív tag
Tudnék mesélni, hogy az autóiparban miért vannak ilyen baromságok. Sokszor győz a marketinges, sales-es a tervezőmérnök felett. Sajnos az autógyártók eurócenteken spórolnak főleg a sok eladással kecsegtető modellek esetén.
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD