Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
1001 oka lehet, diagnosztika nélkül felesleges találgatni is, mindent számítógép vezérel és hozzáértő szemek látják hol a gond.
ADAM1337
nagyúr
e39 2,5 benzin önindítója mennyi áramot vesz fel ?
Mert enyém lemérve 331A, most rákerestem bárdin az alkatrészre ott 12v és 1,4kw, ami ugye 116A-ra jön ki, vagy az csak az hogy annyit ad le, de azért annál jóval többet kell felvennie indításnál.
MPowerPH
félisten
Möhe
addikt
a konyhaasztalt nem lett volna egyszerűbb lepucolni ebédhez?
nem vagy 100-as,az ziher
CharlieDrop
veterán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
izmibence
újonc
Volt már gépen is, nem irt semmi kulonoset, valami swirl flap akarmit irt de kitöröltük és nem adta vissza, nemtudom mi lehet az aztmondták van benne vagy 3 ilyen kis szelep szerű akármi az lehet lekokszolódva? Más meg azt mondta hogy porlasztó? Nemtudom egy szívosor meg egr takaritástól megszünne?
MPowerPH
félisten
Felesegem is fogta a fejet, meg morgott, mert elkuldtem 4 fogkefeert a boltba, leven sok helyre csak azzal fertem be.
Don't Tread On Me
cOxeR
Ármester
Én 1 évet kutakodtam, a 2.5SI meg a 3.0SI jött szóba... a többi nem, vagy rendre meg kellett emésztenem, hogy a többi nem jó annyira. Faceliftekbe többnyire van tempomat is, tolatóradar, illetve nekem nem tetszett a lámpa se hátul se elöl, ráadásul többnyire mind halogén, nem xenon.
Egy jó példa pl, a múltkori közös képen egy 2.5-es van, ami 11 liter körül fogyaszt, ami pont annyi mint az enyém, sőt én inkább 10-el járkálok el, ha nem vadulok. A két kocsi között pedig tetemes a különbség teljesítménybe. Én nem bántam meg, hogy inkább spóroltam és rámentem a legjobb motor választásra.
3.0SI, vagy az M a következő lépcső...
Ha a motor nem lényeges, akkor is a facelift, 2 literes a legolcsóbb és legjobb állapotban levőek.
Skimaster
senior tag
Az a pillangó szelep, aminek a tengelye el szokott törni és beesik a motorba. Én szétszedném a szivosort és takarítás és ellenőrzés. Persze egr és társait is.
Xero
nagyúr
2010-es E90-nél? Nem kéne.
izmibence
újonc
325d nél már nincs pillangó szelep nem?
Skimaster
senior tag
A swirl flap az pillangó szelep.Keress rá a neten,én anno az az e46-hoz ezen a néven vettem a cuccot,mikor ledugóztam.Azt nem tudom,hogy probléma e te autódnál is,de amit kiírt a diag az az.
Xero
nagyúr
E46 után elvileg átdolgozták-megerősítették a dolgot nem?
szimi57
őstag
Sziasztok
Az miért van, hogy az N42-es motor hütő termosztát 95 foknál nyit, az N46-os pedig 105-nél. Soknak találom 105 fokot, nálam a hőfok felmegy 109-ig is. Mekkora nyomás lehet igy a rendszerben?
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
cOxeR
Ármester
CharlieDrop
veterán
hol fotóztad? (Az összes nyálam elcsorgott )
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
ADAM1337
nagyúr
tippre csepel művek.
CharlieDrop
veterán
nekem is, ezért kérdeztem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
BeZol
őstag
Volt szerencsém most hétvégén meghajtani haverom 440i cabrioját. (olyan 350-400km-t vezettem)
Jó-jó, de az e93 330d-hez képest csak az alacsony sebességről történő xdrive miatti (és mert 7ezerig tart 1 fokozat) katapultálás volt olyan, hogy na ez igen, de autópályán megnyomva neki nem éreztem érzékelhető különbséget 220ig, ahogy anno kollega e93 335i-je ellen sem jött ki csak 1 kocsihossz 220ig, úgy itt ez is max 2 kocsihosszra jöhet ki.
Az autó maga bunkeresebb érzést nyújt (magasabbak az ajtók, magasabban van a motorháztető is), szűk íven kanyarodva nem látom a járdaszegélyt, az enyémből igen.
A automata távolsági fényszóró asszisztens nagyon jó találmány, ahogy kitakargatja a szemből jövőket nagyon jó kis látvány
Az automata váltóval nem jutok továbbra sem összhangra. Míg manuális váltóval 5.-6.-ban lepadlózva megindul a kocsi, automatánál olyan 1/3 gáz felettől már visszavált, de előtte ugye ezt észleli, majd vált, és csak ezután indul meg. Ez 200-300ms lehet, és engem bosszantott, hogy nem lehet nyomatékból autózni, mert az automata visszaváltott és kilőtt a kocsi mint a rakéta.
Az is bosszantott, hogy nincs motorfék, és ezért állandóan fékezni kell mindenhol. Nekem most 200ezer km lett a kocsiban, és még a gyári tárcsákkal megyek. Ismerős most jár 60ezer körül talán, és már jöhet az új tárcsafék adag...
Ami még meglepő, hogy kívülről van hangja a kocsinak, de lenyitott tetővel menet közben a szélzaj elnyomja, kb. csak városban hallani a hangokat olyan 80ig, meg ugye spéci effektek jönnek 2000-5000 között, de ismétlem, ezt csak városban hallani, egyébként bent ülve efelett a motorhangot hallani annyira, mint nálam a 30d motort felhúzott tetővel, de csak mert ugye ez már 7ezerig felmegy. Ez számomra nagy csalódás és már kifejezetten értem, miért akar majd aftermarket kipufogószettet.
Az autó mozgása egyébként jóval sterilebbnek tűnik. Veszi a kanyarokat, de mintha nem élne annyira együtt az úttal, de ez írható a defektmentes gumi számlájára is, ill. hogy m-paket ide v. oda, az ő kocsija bizony magasabban hordja az alját fél ujjhosszal.
A kormány fogása is más, és beleakadgat az ember keze a "formákba", mert ilyen bevágások vannak itt ott a kormányrészen, ami designban jól mutat, de sztem kevésbé praktikus. Őt nem zavarja és fel sem tűnt neki.
Nálam a külső tükrök nem sötétednek, csak a belső, és így este az útfelúításos résznél nem tudtam rendesen belőni, hogy hol a kocsi széle, mert a mögöttem jövő fénye miatt annyira besötétedett a tükör, hogy a bóják helye kivehetetlenné vált.
Összességében jó kocsika, ha hozzámvágnának egy ilyet, biztos elfogadnám, de mind funkcionalitásban, mind menetteljesítményben nincs akkora különbség, hogy megérné egy ilyen újabb típusra beruházni. Az pedig, amit sokan mondanak, hogy cabrionak csak benzinest, hát ezzel eddig annyiban értettem egyet, hogy igen, annak nincs annyira "szaga" (max ha hátszél van és állsz egy helyben, akkor érzed a dieselt), és jobb a hangja, de többet eszik ugye. Na ez a jobb hangzásos rész a szélzaj miatt nem olyan egetrengető, mint ahogy azt én elképzelném, innentől kezdve pedig okafogyottá vált számomra egy 35i-40i-re "vágyódni", mert bent ülve alig van hangja, az meg nem érdekel, hogy a forgalom többi résztvevője és a járókelők mit hallanak, bent ülve ez pedig bizony kevés, mert a szélzaj elnyomja lenyitott tetővel. Azt már csak mellékesen jegyzem meg, hogy pár szitut leszámítva végig szólt nagy hangerőn a hifi, ami még a szélzajt is elnyomta, szóval jó az a diesel cabrio, mert ilyenkor meg nem mondod, hogy mi van alattad.
cOxeR
Ármester
Csepel művek igen, itt dolgozom ettől a kaputól 20 méterre.
chess001
aktív tag
A BMW-nél öntanuló váltó van, nem tudott még hozzád szokni szvsz.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Möhe
addikt
akkor van rá esély hogy összefussunk ha megyek Misihez,vagy ha jövök,vagy ha Pásztóra megyek vagy jövök
szóval érted
cOxeR
Ármester
Az oldalsó íveket én se látom a Z4-ből, max ha magasra emelem az ülést, de akkor meg csökken az élmény.
Lehet nyomatékból autózni, ha nem vagy sport fokozatban, legalább is nálam így van, nem kezd el folyamatosan visszaváltani, ha nem vagyok sport módban, vagy nem taposom le padlóra.
Illetve az ilyenre ott van nálam is a manuális váltás lehetősége, persze, ha letaposod, ott is elvált... ha az alsóbb fokozat 5-5,5k körülre kijön, akkor padlóra visszavált, fölé nem.
Amúgy a pörgősség, pont lent élvezetes, fent amikor "sok" idő kell, mire leforog, ott érthetően egy nyomatékos dízel érzetre lehet jobb.
A fék amúgy használat kérdése is, nálam pl kormányváltóval vissza tudok szúrni egyet, ha motorféket akarok és nincs kedvem fékezni, vagy nem feltétlenül indokolt.
Ami a hangot illeti, ugyanez van nálam is, 80-100 addig van kipuff hang, felette szélzaj, meg motorhang.
Nálam van egy légbeömlő elöl, ami a hangot tolja az utastérbe, ebben vannak szivacsok, amit ki lehet szedni, úgy növekszik a motorhang. 2 db van benne, ha mind bent van, elég kevés motorhangot kapok, kettővel túl sok, úgyhogy 1-et kipattintottam.
Amúgy nyitott tetővel szerintem 100-120-ig élvezetes, felette így is úgy is nagy a szélzaj (nálam a huzat is), bár van abban is élvezet, mikor eltolod 200 fölé, de azért 100km-eket nem biztos, hogy mennék vele így, hogy tempózni kell.
Én is csak ezért agyalok egy másik dobon hátra, vagy egy elektronikusan állíthatón...
Ez látható publikusan? [link]
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Holnap egy Hollókő? - elgurulunk kertek alatt asszonnyal (Pásztó mellett )
MPowerPH
félisten
De miert nem raktad be manual modba? Normalis automata valto viselkedes, leven a gazpedal lenyomasanak a mertekebol, sebessegebol, az ut meredeksegebol tud csak arra kovetkeztetni, hogy Te most mi a francot akarsz eppen csinalni. Ha hirtelen nyomsz egy padlot, az nala annyit tesz, hogy szeretned kiszedni a maximalis gyorsulast az autobol, amihez visszavalt 2 -ot, kickdown-nal meg neha 3 -at. Teljesen normalis....
Az is latszik, hogy nem tudsz meg automatat hasznalni, pedig Te a kozelebe sem ersz annak a valtasi sebessegnek, hiaba kuplungolsz es shiftelsz akar emberfeletti sebesseggel. Azert vannak fulek a kormanyon, ha Neked arra van igenyed, akkor atrakod manualba, ahogy en, es autozol nyomatekbol. Ki sem nagyon szoktam venni 8. -bol, ha meg valakit le kell lepni, akkor is eleg a 7. fokozat.
Motorfek meg egyszerubb, mert automata uzemmodban is barmikor vissza tudsz valtani barmennyit, amig a maximalis fordulatszam ala esik a motor. Utana a valto magatol visszarakja magat D -be. Le sem kell a kezed venni a kormanyrol, es az a veszely sem fenyeget, ami ilyenkor egy teljesen rutintalan sofort akar az arokba is ranthat a manualis auto, ha a kuplungolaskor a visszavaltas mellett nem ad neki jobb sarokkal egy kis gazfroccsot. Baratom igy csapta oda, mert 80 -nal ugy gondolta csak siman vissza tudja huzni sebesen 2. -ba ugy, hogy kozben allt a feken.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
Hehe. A Szent Imrén van az irodánk
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Möhe
addikt
ügyeletről jöttünk, szóval a helyi strand is kilőve, a gyerek marhára érzi mikor kell betegnek lenni mert az előző hosszú hétvégén is ugyan ez volt
Möhe
addikt
nem látni páblikban
cOxeR
Ármester
Posta, bank, bubbles heti programok
cOxeR
Ármester
Ha nekem van véletlen egy üres napom tuti nekem is van valami kehességem...
Varex elektromosan szabályozható kipuff került egy z4-re azt akartam belinkelni, csak zárt a csoport.
FIREBLADE78
addikt
Mit dolgozol?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
pü
kenguru99
aktív tag
Az újabb generációs motorokra jellemző, hogy alapból magas hőfokon járnak mert ez javítja a hatásfokot. Ezáltal csökken a fogyasztás. Ezek ilyenek, ez nem hiba.
szimi57
őstag
Nem ártana viszont a hűtőfolyadékoknál is generáció váltás pl. a forráspontnál 130 fokra.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
MPowerPH
félisten
Teljesen normalis. Nagynyomasu rendszer, Nekem mar az E39 -ben is lazan elmaszott 108 fokig.
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Lehet nem BMW lesz a kovetkezo auto, de ennek nehezen tudok ellenallni. Nyar elott szeretnem letudni a jogsit. Utalom a motorokat, de ebbe beleszerelmesedtem. Igy lenne ra esely, hogy eletben maradnek az elso 2 nap utan, es nem arrol szolna a sztori, hogy megfutja e a 300-at az egyenes vegeig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
BeZol
őstag
Csak ne úgy végződjön, mint másoknál a lakókocsizás v. csónakázgatás, hogy beruház rá, majd rájön, hogy hoppá, ez mégsem az én stílusom
Ezekkel a nagy túramotorokkal pont az a baj már, hogy olyan nagyok, hogy nem férsz el a kocsik mellett, igaz nem is városba valóak, közben meg ezek is esznek annyit mint egy kocsi.
A túramotorozást olyan kategóriába sorolnám, mint kocsiknál a lakóautózást.
A sportmotorokat versenypályázásra ajánlanám (haverom sem hiába adta el az s1000rr-t. Hosszú távon kényelmetlen mint az állat).
A városban közlekedésre egy kisebb robogót.
Élvezkedésre pedig vmi naked bike-ot.
Kocsinyelven A-ból B-be autónak robogó, hétvégi élményautónak pedig naked bike, de a túramotorozás is jó lehet, majd mesélj mik a benyomások, de kezdésnek ez jó nagy falat lesz, mert nem 2 deka.
MPowerPH
félisten
A masik opcio egy Honda Goldwing 1800, ami gyerekkori almom. Turazni szeretnem. Eleg fasza lehet egy ilyennel leugrani a francia borvidekre a nyar kozepen.
Azert jo ez a turamotorozas, mert rengeteg motoros klub van, amik eleg jo turakat is szerveznek. Lehet baratkozni, mas emberekkel ismerkedni. Ez a resze csabit... Sportmotor eszembe sem jutna, a 2. nap meghalnek rajta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
BeZol
őstag
Én meg megfertőződtem az amerikai V8 hanggal. A frissített mustang elvileg most veri a dodge challengert(nagyjából = dodge charger ami nagyon tetszett) és chevy camarot is hangzásban.
Az eleje mondjuk így képekről/videókról nem bejövős, de a teszterek is így voltak vele, élőben meg bejött nekik...
5liter v8 450 lóerő 7000nél és 529nm. 1726kg a coupe, 1734kg a cabrio manuális váltóval, ami kb. 90kg-mal kevesebb mint a mostani e93 330d-m. 4 kipufogója lett, és állítható, hogy mennyire szóljon hangosan. 7év/140ezer km garancia kérhető, és van rendes európai szervíz hozzá, míg dodge-hoz nincs, chevrolet nem tudom.
A-ból B-be kocsinak marad az e93, vagy majd ha öcsém betölti a 17et, esetleg megkapja, és akkor nézek valami egyszerűbben fenntartható A-ból B-be kocsit, hétvégi csapatósnak meg jöhet a mustang.
Gyári vs aftermarket rendszer a különböző módokban.
CharlieDrop
veterán
Cehvy tudtommal kivonult eu-ból...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
molnarpeter
nagyúr
Népszerű a Mustang, kategóriához mérten ok a fenntartása, de szvsz apró a tank benne
[ Szerkesztve ]
BeZol
őstag
Ha már M4-esre nem tellik , de sztem az is eszegetne 15+ litereket és annak sem nagyobb a tartálya.
Igazából nekem még mindig az E93 M3 V8-as motorja a befutó régebbről, csak hát kb. 9millió az alja, idővel 6nál lejjebb nem fog esni az áruk, viszont horror minden alkatrész , viszont a bmw-be legalább beférnek hátulra is, a mustangba csak gyerekek vagy alacsony nők.
Egyszer meg kell hajtanom mindkettőt, csak hát ez nem így megy, hogy csettintek és összejön
Gsx-rr
veterán
Kar,hogy a futomuvuk mindenre jo csak csapatasra nem.
MPowerPH
félisten
Akartam irni...
Don't Tread On Me
Gsx-rr
veterán
Az erosebb Gt valtozatok mar jobbak,de az alap az egy hulladek.
Chevy megrosszabb. Sokan a Camaro hatso futomuvet kicsereltek a Z06-Zr1-ere
[ Szerkesztve ]
Möhe
addikt
mit lehet várni egy olyantól aki az elmúlt években hagyta el a merev hátsó hidat a kocsik alól????
Nem is erre találták ki a Mustangot szerintem. USA-ban egyet sem láttam veretni, szerpentinen se. Nyugis, max picit tempósabb kirándulós GT, csak ugye ez itthon nem fogalom, mert senkinek nincs rá pénze. Akinek van az meg villogni meg hajtani veszi. Aki meg pályára, az tudja mit cseréljen azonnal, gyári autó nem is oda való szvsz.
[ Szerkesztve ]
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
BeZol
őstag
Lehetséges, nem próbáltam őket, viszont megint zavar támadt az erőben a részetekről.
Ha coupe lenne, akkor csapatós autóként használnám és érdekelne is mennyire veszi jól a kanyarokat.
Ha cabrio (esetemben csakis ez érdekel még ha vászon is lenne), akkor meg eleve nem annyira merev a karosszéria, hogy annyira lehessen csapatni, mint egy coupeval.
Megjelenés számít, legyen szép hangja de úgy, hogy a szélzaj se nyomja el! Legyen nagy hifi, egyenesben menjen ha kell és azért tudjon kanyarodni (DE valszeg egy csaj ülne éppen melletted, az nagyon nem fogja csipázni, ha szerpentinen vereted vele és halálfélelme van közben).
Jelenlegi kocsimból csak a szép V8 hang hiányzik. Néha nyomom neki kanyargósabb részeken is, és azok a tempók, amikkel belemegyek a kanyarba úgy, hogy még tök lazának érzem, azok tudom jól h pl. a családi egyterűnkkel mission impossible lenne, tehát ez a csapatós futóműs dolog is csak viszonyítás kérdése, mert egy átlagautóhoz képest bőven tudnia kell annyi plusszt, hogy értelmes keretek között hozza amit kell. Aki ilyen kanyarokban száguldozik mint az őrült, az meg menjen inkább versenypályára.
Villantós autó, nem kanyarvadász autó, amiben megvan a feeling. Tehát nem kell száguldozni, hogy meglegyen a nagyon király feeling, lásd: jaguar f-type
Tető le, motorhang és kipufogóhang legyen, de ha épp zenélnék, akkor gombnyomásra állítható legyen mennyire szóljon a hátulja hangosan.
A 440i cabrio hangját nagyban elnyomja 80felettől a szélzaj, tehát gyárilag az nem tudja azt, amit én elvárnék, utólagos kipufogóval viszont talán már igen.
Kanyarban egyébként azért sem szeretek én személy szerint gyorsan menni, mert volt már szerencsém őzikecsaládhoz a nem belátható kanyar közepén, és nem sokon múlott... De kanyar közepén lerobbant vészvillogós autós sztori is volt már, szóval marad az egyenesben csapatás, bár autópályán 250nél dombtetőt elérve kiderült h lefele hirtelen megállt a sor előttem pár száz méterrel (csak épp nem volt előttem senki akit láttam volna fékezni, pont ilyen kihalt volt körülöttem a pálya), és padlófékkel 2-3 méter híján álltam meg az előttem levő seggében, szóval ott is ésszel kell.
Felőlem ti csapathatjátok, de én erről a vonatról már leszálltam, mert nem csak csapatós élményautó létezik.