Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40551) Gsx-rr válasza szőröscica (#40547) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Ma is mentem varosba 95 kilometert. Munka oda vissza 64km ,ebedidoben elugrottam elintezni a dolgaim mint mindig.
Ha nullason mentem volna ez lenne 155 km.

(#40552) CharlieDrop válasza Xero (#40549) üzenetére


CharlieDrop
veterán

nem is értem touringok miért nincsenek elektromosban

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40553) molnarpeter válasza CharlieDrop (#40552) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

V60 D6 :D Mercinél jobban vannak hibridek kisebb kategóriában is.

(#40554) FIREBLADE78 válasza Gsx-rr (#40551) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nem csak pestből áll az ország városai ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#40555) CharlieDrop válasza molnarpeter (#40553) üzenetére


CharlieDrop
veterán

:P

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40556) Gsx-rr válasza FIREBLADE78 (#40554) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Azert nem hiszem ,hogy mas varosban munkabajaras 100 kilometer lenne! :)

(#40557) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!

E87-es BMW vásárlásán gondolkozom. 2007 utáni, fl modelleket nézegetem, főleg 16i-t és 18i-t. Ezek a motorok mennyire számítanak megbízhatónak? Mire kell odafigyelni ezeknél?
Lehet, hogy hülye kérdés de, egy 185cm magas/80kg-os férfinak mennyire van benne elegendő hely elöl?

Előre is köszönöm!

(#40558) CharlieDrop válasza Vincsaba (#40557) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A második kérdésre a válasz: ülj be egybe.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40559) Skimaster


Skimaster
senior tag

Szerintem túl van lihegve kis hazánkban ez az elektromos autó dolog, az emberek nagy részének nincs pénze rá, és még messze nem olyan a technika, hogy alternatíva legyen egy jó dízellel szemben. Ha városban kellene napi 50-100 km menni, akkor vennék egy kis köbcentis tisztább dízel kisautót 4 liter fogyasztással.

(#40560) chess001 válasza Skimaster (#40559) üzenetére


chess001
aktív tag

1-2 hónapig biztos jó is lenne. A legnagyobb hülyeség városba feltöltős robbanómotor...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#40561) Hikvision válasza Skimaster (#40559) üzenetére


Hikvision
senior tag

látszik, hogy nem próbáltál még hibrid/elektromos autót...

20 éve a PH-n.

(#40562) MPowerPH válasza Skimaster (#40559) üzenetére


MPowerPH
félisten

Varosba nem jo egyik belso egesu sem.... Ugyan ugy, ahogy palyazni, hosszutavra sem valo egyetlen elektromos, vagy kicsi hibrid sem.

Don't Tread On Me

(#40563) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#40562) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mi az,hogy kicsi? Toyota yaris? 😁
Tegnap láttam egy plug in f15-öt mint a miénk. Ahh. Jól áll neki a zöld rendszàm. Már nagyon várom az új modellt. Remélem sikerül jó áron kihozni egyet.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#40564) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#40563) üzenetére


MPowerPH
félisten

Prius, Ampera. Most, hogy mar van tapasztalatom, igaz, hogy minimalis egy hibriddel, igy nyugodtan kijelenthetem, hogy pl a Lexus fele hibridek pl. a humbuk kategoriat kepviselik. Nem kornyezetkimelok, nagyon nem, mert okadjak a CO2 -t, es autopalyan lezabaljak a gatyadat. Aki meg LS600h -t vesz arra, hogy naponta 2x8 km-re menjen bevasarolni, az szimplan egy idiota gyoker.
Nincs alternativa, a dieselt nem lehet kivaltani semmivel sem. Es ha minden jol megy, nem is lesz ra szukseg. Az elektromos meg plug in varosi cirkalokat meg tessek fejleszteni, mert oda tenyleg az valo.

Don't Tread On Me

(#40565) Gsx-rr válasza MPowerPH (#40564) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Volt Camry-nk. Ugy atlag 12 litert fogyasztott! :)

(#40566) Xero válasza MPowerPH (#40564) üzenetére


Xero
nagyúr

Valójában 2 autó lenne az ideális, de nem mindenkinek éri meg vagy teheti meg, vagy egyszerűen olyan a use case. Ilyenkor kell osztani-szorozni hogy mikor éri meg és milyet venni. Nekem is olyan autó kell legtöbbször, amivel tudok rohanni pályán 500-1000km-t, majd 2-3 napot szaladgálni a városban, ezek után pedig vissza pályán.

A dízel hisztivel pont nem érnek el semmit. Autópálya zabálásra sajnos az kell. Én sem szeretem, szerintem is büdös, és nekem is a benzines fordulatok hangjára porcosodik, de a racionalitás győz ameddig nem nyomtatom a pénzt. Most is folyamatosan őrlődöm, hogy mi legyen majd év végén. 20d, 30d, 30i, 40i. A jelenlegi helyzetemben a 30d lenne a jó választás, de lévén 3 évre tervezek vele legalább, így a cirkusz közepén para. Akkora a hiszti, hogy simán ellehetetlenítenek 1-2 éven belül ha úgy tartja úri kedvük.

Persze közben ott a másik oldal, miszerint ennyi emberrel csak nem basznak instant és talán győz a racionalitás a látványpolitika fölött. Mondjuk ilyesmire elég ritkán láttam példát Európában. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#40567) cOxeR válasza Xero (#40566) üzenetére


cOxeR
Ármester

Arra vagyok kiváncsi amúgy mikor tekernek ezen az egészen egyet az üzemanyag árakkal, mert akkor lesz igazán érdekes a játszma... simán van erre is sansz.

(#40568) MPowerPH válasza cOxeR (#40567) üzenetére


MPowerPH
félisten

Itt maximum az elektronok egysegarat fogjak feltekerni. Na, az fog fajni. :))

Tudom, azert irom. Az miert igazsagos, hogy a 'szegeny' ember brutalisan adozik minden liter uzemanyag utan, a 'gazdag' meg nem fizet egy deka adot sem. Jol tudjuk, mennyi ado folyik be uzemanyagokbol az allamkasszakba. Azt mivel potolnak? :) Nem lenne am tobb stadion meg kisvasut. ;]

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40569) cOxeR válasza MPowerPH (#40568) üzenetére


cOxeR
Ármester

Tavaly októberben volt már erről szó... hogy átminősítik üzemanyagnak és más áron lesz az autó töltésére használt áramnak.

(#40570) Satyricon


Satyricon
addikt

Sziasztok

Találtam CSL Style spoilert, egész jó áron van. A kérdés az, hogy ezeket a spoilereket Büntetik a rendőrök?

[ Szerkesztve ]

(lOo \ (llll) (llll) / oOl)

(#40571) Möhe válasza Satyricon (#40570) üzenetére


Möhe
addikt

Miért büntetné?
Izlést nem büntetnek, de igény az volna rá sokszor.

(#40572) FIREBLADE78


FIREBLADE78
addikt

Honan tudja,hogy én az áramot a kocsiba nyomom? Ha bekapcsolom a szaunát,az többet zabál jóformán. :K

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#40573) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#40572) üzenetére


MPowerPH
félisten

Lesz ra megoldas, mindenre van, es meg is fogjak talalni, ha idoszeru lesz.

Don't Tread On Me

(#40574) cOxeR válasza Möhe (#40571) üzenetére


cOxeR
Ármester

Elég büntetés az annak, akinek szar az ízlése... hogy röhögnek rajta és nem látja. :))
Literes "quad" kipuffos swift... csak a négy helyes lökösbe, egy 20-as cső bukkan ki :DDD

[ Szerkesztve ]

(#40575) Hikvision válasza MPowerPH (#40564) üzenetére


Hikvision
senior tag

A 3.5-es V6-os Hibrid Lexus-al városban 8-literrel eljárkálok, úgy hogy araszolgatáskor egy deka káros anyag nem jön ki belőle mert nem megy a benzin motor, rengeteget tölt vissza fékezésnél, pályán 12liter, de akkor csak szimpla benzinesként működik, kivéve gyorsításnál, akkor még hátrabúgnak a villanymotorok is.
Egy hibrid lexust úgy lehet összehasonlítani egy tisztán dízel autóval, hogy mind a kettőnek 4 kereke van. Ha dízel megy előttem már előzöm is meg, mert büdös mint a rohadás, pláne ha még mókázgatunk is.

20 éve a PH-n.

(#40576) MPowerPH válasza Hikvision (#40575) üzenetére


MPowerPH
félisten

Abban biztos lehetsz, hogy palyan a 3.5 V6 -os benzines a mellett, hogy ezek szerint is leeszi a gatyadat(ami akar lehet mellekes is), sokszorosan szennyezi a kornyezetet, mint barmelyik diesel. Varosba meg ki vesz ekkora dogot?
Az enyemnek nincs szaga pl., es ha tegyuk fel egy zart terben jarni hagynad az enyemet, vagy a Tiedet, akkor garantalom, hogy a Tied eleg gyorsan kivegezne az ott tartozkodot.
Szerintem ez olyan, mint szarnak a pofon, ne haragudj. :/ Es a hatba vagas nekem nem jott le a diesel utan, sot.... A Tesla az hatba vag, es ott is tart, de az mas kategoria.

Egy elonye van, hogy egy egyszeru szivomotorrol beszelunk, ami raadasban megbizhato is, tan a legjobbak. Bar a fogyasztaskulonbsegen igy is sok penz megmarad szervizre, de pl. az LS600 -ban a kormanymu vagy 1,5milla. GS -ben nem tudom, de ott sem olcsok az alkatreszek, ahogy neztem.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40577) Satyricon válasza Möhe (#40571) üzenetére


Satyricon
addikt

Baromira nem értek hozzá, de az oldalon ahol találtam ezt a spoilert, azt írták, hogy nem rendelkezik műbizonylattal. Vagyis én úgy értelmezem, hogy illegálisnak számít. Gondolom így egy műszaki vizsgán se mehetne át. Vagy mégis?

(lOo \ (llll) (llll) / oOl)

(#40578) Skimaster válasza chess001 (#40560) üzenetére


Skimaster
senior tag

Ki beszélt feltöltősről?

Tegnap mellém állt egy plug in hybrid Outlander,kérdeztem a srácot mi a téma ezzel a variációval,azt mondta városban de csak nyáron tud járni tisztán elektromosan,országúton szinte csak benzinnel jár kb 9-10L fogyasztással.

[ Szerkesztve ]

(#40579) Skimaster válasza Skimaster (#40578) üzenetére


Skimaster
senior tag

Rossz az áthúzás feljebb,aláhúzott akart lenni,mert télen felejtő a csak elektromos még városi használatban is!

(#40580) H.Ezredes válasza Möhe (#40571) üzenetére


H.Ezredes
őstag

:U :C

Tegnap legyilkolt a kocsi jobb elejét egy Unixos... Főúton szépen indexel előztem már mellette voltam az elejével Az utascella a hátsó lökösénél volt amikor kiba@szta az indexet balra és rám húzta a kormányt ráadásul kis ívben is akart bekanyarodni satuztam de nekem jött a bal első ajtajával a lökös jobb széle meg a sárvédő oda lett még a mellékutca előtt álltunk meg és jött nekem mondom ember index + tükör? Ő bele nézett és nem voltam ott meg,hogy ő indexelt... ( mikor mellette vagyok indexel 1-et és már kanyarodik is az úgy munka... ) Kérdezi hívjunk rendőrt mondom nem ragaszkodom hát,hogy én elismerem ? Mondom mit? :D Hogy fasz vagy és nekem jössz ? :D A végén rendőrt hívtunk helyszínelés szondáztatás fénykép stb.... Kérdeztem apámat,hogy szerinte ki is a hibás mivel szakterülete.... ( igazságügyi szakmérnök , igazságügyi kárszakértő , igazságügyi műszaki szakértő ) Egyből mondta ő a hibás.... Kíváncsi leszek.... És láttam,hogy kurvára bent cigizgetett nem néz a tükörbe és az utolsó pillanatban index és kanyarodik is de ő vezet régóta és stb....

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#40581) MPowerPH válasza H.Ezredes (#40580) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ezert jo, ha van veled egy jo minosegi dashcam, mert az nem csak a bizonyitasi eljarasban segitseg, hanem a masik felnek is egy ijeszto teny, ami miatt lehet mar a helyszinen meghatral.

Don't Tread On Me

(#40582) Hikvision válasza MPowerPH (#40576) üzenetére


Hikvision
senior tag

Bocs, de veled most ez a Diesel vs Hibrid egy meddő vita, olyan mintha egy gőzgépet hasonlítanánk egy sugárhajtóműhöz technológiában. ;]

20 éve a PH-n.

(#40583) chess001 válasza MPowerPH (#40581) üzenetére


chess001
aktív tag

Sajnos én kézközelből tudom, hogy hogyan megy ez. A Dashcam-et nem fogadja el bizonyítékként a bíróság, de figyelembe veheti, kb. plusz 1 tanút ér.
Nekem egy biztosítóval van ügyem, úgy hogy a helyszínelő rendőr, a másik fél nekem adott igazat, a biztosító meg mondta, hogy nem. Mert megteheti, de bizonyíthatom én az igazam...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#40584) MPowerPH válasza Hikvision (#40582) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hat, ezek pont nem azok a hibridek, amik akkora technologiai szintet kepviselnek. Dieselekben euromilliardos fejlesztesek vannak, ezert tartanak ott most, ahol, es ezert tudtak levaltani a korszerutlen szivomotorokat.

Csak szamolj logikusan, az auto realis hasznalataval kapcsolatban, ami idealisan 25% varos, es 75% orszagut/autopalya. Te varosban megetetsz 8l -t a 3500ccm -es autoddal, en eljarok 9l -el. Aztan kimesz a palyara, onnantol mar ezek az alibi hibridek ahogy Te is irtad, sima elavult szivo benzineskent viselkednek. Szoval palyan megetetsz 12l -t, en meg eljarok 7,5l -el 100km -enkent, ha sietek.
Ez csak ranezve is elegge egyertelmu, de ha szamolunk is, mondjuk 10k km-re nezve:
Te megetetsz az autottad 396.000Ft -nyi benzint, en meg 283.500Ft -nyi gazolajat.(azonos 360FT -os uzemanyagarral szamolva)
Egy evben mesz 30k km -et, mert aki ilyen autot vesz, az azert teszi, mert sokat utazik. A vegen nekem az jon ki, hogy 337.500Ft -al tobbet tankoltal a hibridedbe. Legyen csak 300.000Ft, mert a dieselbe kell a premium, meg dragabb is csoppet a gazolaj, az a szivo meg elmenne tan 92 -es oktanossal is, hiszen akkoriban, mikor fejlesztettek oket, meg csak az volt. ;]
Es akkor nezzuk meg, mit is okadnak ki magukbol... Megtettem, nezd meg Te is, mert mellbevago lesz.
Na most akkor ezek alapjan melyik is az ugymon b@sszuk at az ugyfeleket, hitessuk el vele, hogy ez kell, mert vigyazzunk a kornyezetunkre?!

Mindig megmosolygom azokat, akik egy benzintemetoben ulve azt gondoljak, hogy Ok a Jok, ovjak a kornyezetet, masok egeszseget, mert az van az autojukra irva, hogy 'Hybrid'. Vazz, az ilyen Lexusok miatt olvad a sarkkor. :P

Ez persze nem igaz a normalis, nem alibi hibrid autokra, mint az Ampera, vagy a Prius.

Ha a diesel autodat ugy hasznalod, ahogy azt kell, akkor se nem szennyez,(kivetel a konszernes TDi-k ;] ) se nem fustol, es meg csak nem is budosek, varosban nem okadnak kormot. Csak ugye a gyartok elfelejtettek kozolni, hogy nem varosi hasznalatra valok, es az se szep, hogy sporolasbol a tulaj kikapja az EGR-t meg a DPF -t is. Onnantol mar mozgo rakkelto szemethalmok, ez teny. De az nem a technologia hibaja.
Varosban elektromos robogozni kell, bicajozni, ahogy azt nyugaton csinaljak, meg plug in -al jarni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40585) Vincsaba


Vincsaba
csendes tag

Sziasztok!

N47D20 (18d-143le) motorok mennyire megbízhatóak? A szokásos lánccserén kívül vannak még olyan típushibák melyeket megelőzés képpen érdemes megcsináltatni?

(#40586) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#40580) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ez nagyon fasza. Engem rendszeresen le akarnak így tolni, igaz nem a BMW-t...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40587) Hikvision válasza MPowerPH (#40584) üzenetére


Hikvision
senior tag

Szerintem még mindig nem érted, hogy mire gondoltam, engem a fogyasztás cseppet sem érdekel, amikor elfogy tankolok és megyek tovább.
Az viszont, hogy amikor reggel beindítom az autót, (vagyis bekapcsolom), és kiírja, hogy ready, és már némán gurulok is, maximum később egy kis kellemes V6-os hangot lehet hallani, az kellemes dolog,
Ellenben amikor az olajkájha dízelt reggel feltekerik ott aztán vannak szép kis mezőgazdasági vontatóra jellemző hangok, és pont ez az egész ami nekem nem fér bele egy modern szép és drága autóba, olyan mint a panamera dízel, vicc az egész.
Költhettek akármilyen dollármilliárdos fejlesztéseket a dízelre, ugyan úgy működik a tiéd is mint egy jó öreg retro 1.9TD passat, csak magasabb nyomáson, és a kiokádott korom látható részét gyűjtögeti neked a dpf a kocsi alatt, aztán majd kiszórja valahol magasabb hőmérsékleten pályázáskor.
Viszont mivel jól át van szűrve a jó öreg korom, ezért az igazán káros kis részecskék csak úgy vígan szaladnak a dpf mellett, ami sokkal de sokkal károsabb mint a régi traktor dízelek nagyobb méretű koromrészecskéi, ezért is tiltják a dízeleket már hála istennek mindenhonnan ahonnan csak lehet, hasonló mint az azbeszt szálak a tüdőbe.
Tehát itt nem a széndioxid és társai a fő probléma, hanem a rákot okozó apró korom részecskék
És még egyszer leírom, nem a fogyasztás miatt vettem ekkora hibridet, hanem a kényelem, a kulturáltság, és a jövőbe mutató technológia miatt.
Nem véletlenül erőltetik már minden autógyárnál a hibrid hajtást, a jövő az lesz nem a gázolaj.

20 éve a PH-n.

(#40588) htomi85 válasza MPowerPH (#40584) üzenetére


htomi85
tag

Nem kell irigynek lenni.
Tegnap pl 6 litert fogyasztottam a belvárosban az X3 kategóriájú lexusommal. Ezt a bmw dízel nem tudja. És nem pufogtam ki rákosdízel részecskéket.
Az meg nem érdekel hogy pályán mennyi a fogyasztása, mert nem megyek sokat pályán. Ennyi.
Amúgy idén lecserélem zöld rendszámosra.

Ui: az ampera nem is hibrid. Látom képben vagy. Az nem tud menet közben fékenergiát tölteni. Csak konnektor.

[ Szerkesztve ]

(#40589) Hikvision válasza htomi85 (#40588) üzenetére


Hikvision
senior tag

Múltkor azt írta, hogy a Lexusokban köztudottan behánynak a CVT váltók, aztán amikor megkérdeztem, hogy a hybrid lexusban hol van CVT váltó ami tönkre tud menni, arra már elfejetett válaszolni, mert Lexusnál csak E-CVT van, ami egy bolygyóműből áll és fogaskerekek vannak benne, ami örök élet meg 2 nap, nem olyan mint a német multitronic szíjas,láncos csodák. Ezért is mondják a priusra is, hogy nincs ami elromoljon benne.

[ Szerkesztve ]

20 éve a PH-n.

(#40590) negro válasza H.Ezredes (#40580) üzenetére


negro
őstag

Ismerem milyen erzes. Nekem is volt nem ismertek el igy rendorseg, helyszineles, karszakerto stb. Majd fel ev volt mire rendezodott az ugy es fizetett a biztosito hol ott mar az elejen a rendorok is megmondta ranezesre a masik fel volt a ludas. Nekem is ugyanezek serultek + egy elso lampa is. De addig mig csak elem csere van szarni bele. Veszel serulesmentes bontottatt es kesz. Olyan lesz mint volt sot az ujrafenyezes miatt meg jobb is. :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#40591) MPowerPH válasza Hikvision (#40587) üzenetére


MPowerPH
félisten

DPF mellett semmi nem jon ki, mivel nem tud, ez a lenyege. Az emlitett kis reszecskek pedig a kiegetes soran keletkeznek, es szemben a regi dieselekkel, amik a varosban is okadtak a kormot, ezek autopalyan regeneralnak, messze az emberektol, igy nem okoznak negativ elettani hatasokat. A kis reszecskekrol pedig annyit, hogy az osszes uj turbos benzines okadja ki magabol ezeket a kedves dolgokat, szures nelkul, a varosban az emberek orra ala. Nem veletlenul kerul ezekre is dpf lassacskan. Ezt valahogy mindig kihagyjak, mikor errol beszelnek, pedig a magasnyomasu rendszerek velejaroja. Ez vonatkozik ratok is, amikor azok az elavult motorok beindulnak, ugyan ugy vannak lathatatlan reszecskek, szuretlenul, kozvetlen az emberek orra ala.
Tessek kicsit utanolvasni, melyik folyamat eredemnyekeppen keletkeznek ezek a rakot okozo mikroszemcsek.
Engem meg az nem izgat, hogy reggel, az elso 1 percben milyen hangja van, ha utana dorombol. De eljarok 7l -el vele, vagy meg kevesebbel, ha normalisan vezetek. Ha meg akarom, akkor megy is, es nem csak addig, amig van az aksiban amper a villanymotoroknak.

"Tehát itt nem a széndioxid és társai a fő probléma"

Kerdezd mar meg a jegesmedveket is az Eszaki-sarkvideken, mi a velemyuk errol... Lassan azt halljuk mindenhol, hogy globalis felmelegedes milyen jovot tartogat nekunk, reszben mar erezhetjuk is.

Ezek a Lexusok mindenek, csak nem jovobemutato technologiak. Minden, ami belsoegesu, az a mult, barmit raknak melle. Meg ha CNG -vel, vagy LPG -vel mennel, akkor azt mondanam okes, az eleg tiszta is, es gaz mindig lesz.
Addig, amig a diesel a legtakarekosabb megoldas(a gazosok utan), addig nehez barmirol is vitazni. Az, hogy htomi85 olyan felhasznalasra vett ilyen autot(es ebben a teljesen irrealis elethelyzetben hasonitgat), amire tenyleg maximum egy elektromos jarmu valo, az meg az O szegenysegi bizonyitvanya. Statusszimbolum, mert meg kell mutatni mindenkinek... :) Kozben meg az okosok eljarnak fele annyibol is, csak varosban.

htomi85: En nem irigykedek. Megvolt a lehetosegem, adtam egy eselyt ezeknek az alibi hibrideknek, elmentem, megneztem, kiprobaltam, de parasztvakitasnak jok, masra nem.
En meg nem jarkalok az autoval varosban. Persze tudom, hogy sokan vannak, akik meg sz@rni is autoval jarnak, es kozben meg kell mutatni azon a par km-en is, hogy itt van penz, telik 30 millios SUV -ra. Evente mennel sok 10k km -et palyan, valszeg erdekelne Teged is, foleg, ha flottas vagy.

Az Ampera pedig egy plug-in hybrid. Itt mar van technika, meg jovobe mutatas. Es tisztan elektromosan mesz, varosban nem fogyasztas benzint, es nem is pofogsz ki semmit sem.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40592) Hikvision válasza MPowerPH (#40591) üzenetére


Hikvision
senior tag

"DPF mellett semmi nem jon ki, mivel nem tud, ez a lenyege." Köszi, én itt kiszálltam ;]

20 éve a PH-n.

(#40593) MPowerPH válasza Hikvision (#40592) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem veletlenul koromcsapda. Nyugodtan szivhatod tudore, nem a korom olne meg...

En bele sem akartam szallni, csak tok fura, hogy olyanok beszelnek rakkelto mikro reszecskekrol, akik egy kozvetlen befecskendezeses, raadasul eleg magas nyomason torteno befecskendezesu , dpf nelkuli benzinzabaloval jarkallnak. ;] Csak ugye az most nem tema(meg), majd ha a lobbi ugy kivanja, akkor eloveszik ezt is.
En nyugodt vagyok, mert nem a varosban pofogom ki, ellentetben Veletek.

Ez pont olyan, mint a migransozas. Amit le akarnak tolni a torkan a sok birkanak, az ugyis sikerult. Mint a Sorost, meg mint ezeket a reszecskeket, amit csak a diesel produkalhat.

Gsx-rr: Reszben igazad van.... Minden attol fugg, maguk a reszecskek meddig maradnak a levegoben, hany km-re jutnak el. De lokalisan akkor is jobb, hogy nem a buszmegalloban alldogalo emberek lelegzik be a 2m -re elhalado autok egestermeket. Azert arra joval nagyobb az esely, hogy az autopalyan 'kieresztett' szutyok nem jut be a varosba.
Senki nem mondta, nem irta, hogy ez jo. De eros tudatlansagra vall, amikor csak a dieselek vannak elohuzva, mikor mindket oldalt erinti. Ha VW nem bukik le a csalo softal, akkor a mai napig nem indult volna el ez a hatalmas lobbi.
Pedig lenne megoldas, es nem az alibi hibridek, de meg csak nem is a Tesla fele autok. CNG... Ez miert nem esik le senkinek sem, csak par szerencsetlen autos ujsagiro emliti meg neha-neha? Jah, mert abban nincs penz. A penz most abban van, hogy mindenki dobja ki a dieselt, vegyen hibridet. Aztan majd jon a kov. lepcsofok, mindenki dobja ki a belso egesu motoros autojat, legyen az barmi, es vegyen elektromost.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40594) Gsx-rr válasza MPowerPH (#40593) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Szerintem globalisan tokmindegy,hogy a varosban pofogi ki vagy mondjuk egy elkerulo uton a varostol 5 kilometerre egyben kiontja az egeszet!

[ Szerkesztve ]

(#40595) NoZoli válasza negro (#40590) üzenetére


NoZoli
tag

Ti legalább tudtátok, láttátok ki volt a másik fél. Úgymond, volt kire hívni a rendőrt. De amikor csak kijössz a Tecsóból és látod hogy mit műveltek a bal első sárvédővel és egy cetli sincs ott, hogy "nesze neked"... és rá 10 percre, 40 km/óránál az előtted lévőből még kapsz egy követ a szélvédőre, ami javítás után is nagyon látszik. Az életkedvem is elment hírtelen. :(((

[ Szerkesztve ]

(#40596) Xero válasza negro (#40590) üzenetére


Xero
nagyúr

Rám ma egy Hyundai SUV-s papóka húzta rám a kormányt. 4 sávos útra kanyarodtuk rá kis ívben, én mögötte. Ő tötymörgött a külsőben én bementem a belsőbe és haladtam. A kocsim orra már az első kerekénél járt amikor kibaszta az indexet és elkezdte rámhúzni. Annyi volt a szerencsém, hogy nem volt szembe forgalom, így átkaptam egy sávot és ráálltam a dudára. Erre ő is elkezdett dudálni meg bőszen hadonászott a középső ujjával. Egy fiatalabb nő az anyósülésen próbálta csitítani (gondolom ő rájött, hogy papa a hülye), de csak vergődött. Szépen beálltam elé tempomat 40 és kerülj ki ha tudsz paraszt. Így elkocogtunk a lámpáig, ahol tovább mutogatott mikor mellém állt. Én békésen leengedtem az ablakot, de ahhoz már nem volt töke. Na itt untam meg a banánt és dsc off, váltó s és padló. Ott baszódjon meg ahol a jogosítványát lőtte.

(#40595) NoZoli: Ilyen pedig az előző autómmal volt. Belementek parkolóban a jobb hátuljába. Megcsináltattam, majd 2 hét múlva megint belementek ugyan úgy. Cetli vagy akármi egyik esetben sem volt. De biztos csak elfújta a szél. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#40597) Möhe válasza Xero (#40596) üzenetére


Möhe
addikt

én ilyen lámpás szitunál szoktam kiszállni és bekopogni....vagy körforgalom ( :DDD ) volt rá példa,és ilyenkor ők szoktak rendőrért kiáltani, én meg ilyenkor veszem elő a telefont "hívhatom?" jelszóval.....
kamerát a kocsiba és egyből csitul a parasztja ha mutatod a kütyüt :D

(#40598) Xero válasza Möhe (#40597) üzenetére


Xero
nagyúr

Érik bennem a gondolat. Mondjuk kiszállni nem fogok, felesleges, attól nem tanul meg vezetni, másokat meg minek tartsak fel.

De a kamerát is inkább szórakoztató célzattal raknám be. Amennyit megyek, annyi hülyével találkozom, hogy egészen sikeres kis youtube csatornát tudnék az anyagból építeni. :DDD ;]

(#40599) troll81


troll81
addikt

Lassan a kameraas kozlekedes lesz a legjobb hiszen az lathato segitseg mindekiek illetve mindegy ki a hibas ott van a kepkockan es az lenyeges szerintem :K nincs felre pofazas ami egyenlo kissebb bonyodalommal.

(#40600) chess001


chess001
aktív tag

Nem a feltöltés a baj, hanem az NOx-et nem tudják rendesen szűrni-vagyis lehet, csak drága, ez a dízelnél keletkezik.
http://www.origo.hu/auto/20170808-a-dizelmotorok-jovoje.html
A másik, hogy CO2 üvegházgáz, ami az égésnél keletkezik, a benzin persze, hogy többet termel. A villanyos is, csak nem maga a gépjármű, hanem pl Százhalombatta, ami kőolaj/gázból állítja elő a villamos energiát.

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.