Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#40451) negro válasza cOxeR (#40450) üzenetére


negro
őstag

ez a szin lesz majd. izgulok jo dontes volt-e. szepnek szep ez a fenyzeses csak epp a kek auton milyen lesz az ? de bizakodok mutat majd.

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#40452) cOxeR válasza negro (#40451) üzenetére


cOxeR
Ármester

Szerintem szép lesz. :)

(#40453) szőröscica válasza Ck. (#40437) üzenetére


szőröscica
addikt

Gondolom a szokásos CCC hiba náluk is fennáll. A 45i az N62-es motor, nagyon nyűgös. Facelift előtt a 30i még csak 258 lóerős, az az N52 motor, az nem rossz, de enni fogja az olajat, jó eséllyel csúnya csattogó hangja lesz alapjáraton. És mivel nehéz a kaszni, szerintem a 30i nagyon határeset bele, masszívan forgatni kell, hogy menjen úgy, ahogy a külső alapján elvárnád. Akkor már inkább szívjál az N62-vel, az legalább megy is.

De! (és ezt most egy benzinesről pluginre váltott embertől olvasod), szerintem a legkevesebbet egy 35d-vel szívnád. Vegyél olyat, tedd rendbe, használd, élvezd. Csak ne berheld, ne szedd ki a DPF-et, EGR-t, stb, ami divat manapság.

(#40454) Möhe válasza negro (#40451) üzenetére


Möhe
addikt

:C
Részletek?

(#40455) SzlobiG válasza Skimaster (#40447) üzenetére


SzlobiG
félisten

Nagyon jól áll neki ez a felni. :K

(#40456) Tálydi válasza MPowerPH (#40436) üzenetére


Tálydi
senior tag

E60-on mutat is rendesen, de az f10 tagoltabb élesebb vonalaihoz sokkal inkább pl egy vossen illik.

[ Szerkesztve ]

Eeeeh, what’s up, doc?

(#40457) Skimaster válasza SzlobiG (#40455) üzenetére


Skimaster
senior tag

Köszi,igen jó,de valójában a 2007 utáni X3-ra nem ez a 18-as felni a gyári,hanem a styling 205 19-es méretben a legjobb a styling 191.

[ Szerkesztve ]

(#40458) negro válasza Möhe (#40454) üzenetére


negro
őstag

Lehet ma vagy holnap mar keszen. 45ezret kernek erte. Gumirendeles az itt van 2-3 nap. Szoval lehet 7vegere mar felkerul. Bar idokepet elnezve lehet inkabb 26. utan. Hideg van meg.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#40459) H.Ezredes válasza negro (#40458) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Nekem a gumik fent vannak már de csak március végén / április elején rakom fel a kerekeket...

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#40460) Szabó0922


Szabó0922
tag

Sziasztok
gyors kérdésem lenne
-mennyi ennek a bmwnek a fogyasztása?
-megér ennyit?
válaszotokat előre is köszönöm :R

(#40461) Bencus88


Bencus88
nagyúr

Sziasztok!

Óriási segítségre van szükségem, igazából megnyugtatásra is, hátha vannak itt szakértők, esetleg akivel már előfordult hasonló.

Egy 2003-as 318D e46 kocsikám van, 3 éve van nálam és úgy tűnt az aksi megadja magát a nagy hidegben. így is lett elvittem szerelőhöz, ki is cserélték.1 hétig minden oké pöpec, és az utóbbi 2-3 napba minden reggel indításkor 1 percig ég sárgán az aksi jel. Feszültséget megmértem, minden rendben vele, hívtam szerelőt ő is megnyugtatott, ha a feszültség jó generátor aksi rendben van. De mégis borzasztóan zavar, hogy világít valami nem oké... Nem véletlen világít. Tudnátok ebbe segíteni mi lehet a probléma? köszi a válaszokat. :R

(#40462) SzlobiG válasza Bencus88 (#40461) üzenetére


SzlobiG
félisten

Diagnosztikával nem néztek rá?

(#40463) molnarpeter válasza Bencus88 (#40461) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Milyen távokat fut?

(#40464) Bencus88


Bencus88
nagyúr

Annyira nem értek amúgy hozzá, sajnos nem tudom, hogy megnézték e úgy.

Amúgy naponta használom, de nem túl nagy távokat, van hogy egy nap bele rakok 150-200km-et, de azért napi 20-30km átlagosan.

(#40465) daara


daara
aktív tag

Sziasztok

E46 320i -318i 2000 körüli évjáratról tudnátok mondani jokat rosszakat(fogyasztás) plussz 320D re is kiváncsi lennék mert rengeteg rossszat hallotam róla főleg 25-30km és 70km lenne használva néha 300+- km első autóm lenne 500.000-600.000ft korul lenne plussz átiratás stb. Nem költeném rá az életem első autója lenne.

(#40466) CharlieDrop válasza daara (#40465) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Szia

Ennyi pénzért ne vegyél ilyet, de tényleg nem lesz okés... a 18i elmegy olyan 6-7 literből, de ha nem akarod az összes pénzedet rákölteni, nézzél olyat, ami max. 2-300 ezer Ft...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40467) Bencus88 válasza Bencus88 (#40464) üzenetére


Bencus88
nagyúr

Ismerosom ekszij, gorgo hibat is emlitett, meg hogy probaljam meg levenni az aksit kicsit aztan ujra rakapcsolni. Azert ha valakinek van meg otlete szivesen varom koszi

(#40468) mr_kickass válasza daara (#40465) üzenetére


mr_kickass
tag

Ennyibol max jo E36 jon ki, 46-ra tobbet kellene szannod, ha nem akarod a gatyadat szervizre kolteni. Kicsit nezz szet BMW-s csoportokban Facebookon, hogy tajekozodni tudj az arakrol jobban. :)

(#40469) daara válasza CharlieDrop (#40466) üzenetére


daara
aktív tag

Hm értem,köszönöm

mr_kickass: beléptem párba körülnézek!

Dízelekről mi a vélemény? 320D

(#40470) lali81 válasza daara (#40469) üzenetére


lali81
tag

nekem a 150 lovas volt 2002-es, csak turbóhibája volt meg a szokásos kopó cuccok mint mindegyik autón 200e km felett( kerékagycsapágy, lengéscsillapító, kuplung,fékek körbe) nekem a navi is szarakodott (CDs MKIII volt) meg persze ki kellett venni a szívósorból a lapkákat gyorsan az elején mert volt pár horror story a környezetemben..

[ Szerkesztve ]

(#40471) szőröscica válasza daara (#40469) üzenetére


szőröscica
addikt

600k-ert ne. Az elso szervized lesz 600k egy lefingott 320d-vel.

E36 talan kijon ennyibol, de 600-ert inkabb vegyel egy Leont. Kijon, pofasan nez ki, ujabb, biztonsagosabb.

(#40472) kenguru99 válasza mr_kickass (#40468) üzenetére


kenguru99
aktív tag

Ennyiből egy jó E36 sem jön ki. Maximum egy 16i compact.

(#40473) MPowerPH válasza szőröscica (#40471) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem ez mar az a kategoria, hogy inkabb megvennem 600k -ert, es megcsinaltatnam meg annyiert, minthogy vegyek egyet 1.2 -ert, amire ugyan ugy kolteni kell.
Ez csak akkor igaz, ha nincsen rozsda, es nem egy romma torott, feltamasztott alap.

De a lenyeg ugyan az, csak az autora kell 1.2 milla, plusz az egyeb ktg. -k, mig a nevedre kerul. Szoval 3n elso autonak, kis koltsegvetessel nem vennek ilyet.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#40474) daara válasza szőröscica (#40471) üzenetére


daara
aktív tag

igen a másik lehetőség a Leon TDI,sejtettem hogy pénztemető ennyiért de most már biztos vagyok benne illetve ki lehet fogni de igen..köszönöm mindenkinek a válaszokat! :R

(#40475) mr_kickass válasza kenguru99 (#40472) üzenetére


mr_kickass
tag

Na ja, en szedan 16i-re/18i-re gondoltam, abbol ki lehet fogni, de nyilvan nem lesz mind jo, ami ennyiert szembejon. :)

(#40476) CharlieDrop válasza mr_kickass (#40475) üzenetére


CharlieDrop
veterán

de még 18i helyett is inkább egy 1.9tdi Leont vennék, méretre egyforma, Leont jobb pakolni csomagtartó fronton, szerintem kicsit jobban is megy, nem egy ördöglakat a technika. Árban passzolom, de alkatrész biztos van két tonna hozzá, hozzáértő szaki is

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40477) MPowerPH válasza CharlieDrop (#40476) üzenetére


MPowerPH
félisten

Meg az 1.9TDi eleg jofele motor.

Don't Tread On Me

(#40478) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Szerintetek ez nagyon sz@r lehet? Jol all az auton.

Don't Tread On Me

(#40479) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Itt egy újabb ékes példa a GYÁRI előírásoknak megfelelően karbantartott kocsikról... 190E Km van benne újkora óta GYÁRI előírás szerinti ( 30E Km ) olaj cserélve és minden CSAK MÁRKASZERVIZBEN TÖRTÉNT !!!!




Apámál pedig egy F10-es van az speciel dízel ~200E Km-el végig szintén márkaszervizben volt csak és kizárólag szervizelve a gyári előírásoknak megfelelően és hasonlóan néz ki.... Az ember tajtékzik és be akarja perelni a BMW-t,hogy ez mégis ,hogy történhet mikor végig hivatalos márkaszervizben volt gyári utasításoknak megfelelően szervizelve... Jó a 30E Km-es olajcsere meg 60E Km után légszűrőcsere meg a többi :U :U :U

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#40480) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#40479) üzenetére


CharlieDrop
veterán

aztabüdös....

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40481) cOxeR válasza H.Ezredes (#40479) üzenetére


cOxeR
Ármester

Szépen néz ki... :U

(#40482) SzlobiG válasza H.Ezredes (#40479) üzenetére


SzlobiG
félisten

:Y

Sztem tuti szándékosan erőltetik a harmincezret, hogy megdöljön a motor és hozd el az újat...

Ez amúgy simán megcáfolja azt a tényt, hogy azért km-t is nézni kell használtautó vásárlásnál, nem csak az állapottal jönni, mert németbe szerintem a túlnyomó részüket márka szervizbe viszik és simán bele lehet nyúlni egy ilyenbe.

Amúgy miért kellett szét húzni, lánc probléma?

(#40483) troll81 válasza H.Ezredes (#40479) üzenetére


troll81
addikt

En Meg aggodom ha a Long Life olajam belefut veletlen 12 ezer km be.eleg gaz ha AZ ilyen autok ebben AZ arkategoriaban ilyenek a gyari szervizt mellett.igen de itt Nagy a User fail 30 ezer egy olajban? Ugyan mar max ha olyan 15 .egy szevizes baratok mondta 8 max 10 ezer km de Meg is halalja az a motor.

(#40484) Mauzes


Mauzes
őstag

Sziasztok!

Szerintetek ez miért ilyen olcsó? 520d touring

(#40485) STC Speed válasza SzlobiG (#40482) üzenetére


STC Speed
őstag

Na most, ha 10 évig márkaszervizbe hordták a kocsimat,akkor nálam is ilyen lehet? Hiába cserélek évente olajat, kellene kimosni a "rendszert"? :U

(#40486) midnightstar


midnightstar
tag

Sziasztok!

E46 vagy E39 manuális 30d-vel mennyire lehet megszívni? Milyen árkategóriából érdemes választani?

Köszi, Sz

VAC up blyat

(#40487) Xero válasza MPowerPH (#40473) üzenetére


Xero
nagyúr

Az a baj, hogy az igazán jó E46-ok 1.5M-nál kezdődnek és nyilván ott is kinéz az alap első szerviz, meg tuti beesik még ez-az.

Nekem is hiába volt patika a gép, azért egy gátló már nem százas, így 4 gátló csere. Az első fékek is lassan cserések szerintem, így ott is belemegyek 4 fék cserébe, valamint az automatáról is ledobom az olajat. Ezen felül volt már a vásárlás óta még egy olaj-szűrő csere. Bárhogyan számolom ez simán 3-500e közé beeshet összesen.

Bele sem merek gondolni egy 600e-s gépre mit kell rákölteni, bár én eléggé maximalista vagyok az a baj.

midnightstar: E46 30d-ből 1.5-2M között nagyon szépeket kapsz. Szerintem az egy nagyon jó kombó.

[ Szerkesztve ]

(#40488) SzlobiG válasza STC Speed (#40485) üzenetére


SzlobiG
félisten

Azért nem mondanám törvényszerűnek ezt, de már volt rá példa más gyártónál, hogy ezt az elnyújtott csere periódust csökkentették, mert belátták, hogy a motor látja a kárát.

Tudni kéne az előzményeket meg a felhasználás jellegét. Én az ilyen löttyöket sose preferáltam, de majd ezredes kiokít. :)

(#40489) Newlachka válasza CharlieDrop (#40466) üzenetére


Newlachka
őstag

. törölhető bocsi

[ Szerkesztve ]

(#40490) Newlachka válasza CharlieDrop (#40466) üzenetére


Newlachka
őstag

hol mi?
nekem 7,5-9 között jár a 318i
99/10. M43B19 118LE Touring.
Pedig nem racingolunk vele.(mert nem lehet) :))

(#40487) Xero: Egyik kollégám most vett E36 316i kombit kemény 280 ezerért.
Kíváncsi leszek a szervizköltségeire.

(#40491) CharlieDrop válasza Newlachka (#40490) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Öcsém járt ennyivel az övével, igaz az sedan volt :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40492) Xero válasza Newlachka (#40490) üzenetére


Xero
nagyúr

Istenkém... :DDD
Kb annyiból dobom le a motor+váltó olajat, szűrőket és veszek új nyári szettet. :P

(#40493) lali81 válasza Mauzes (#40484) üzenetére


lali81
tag

hát lassan lehet költeni kell rá, bár ezt a gazdája tudja elmondani talán elvileg nem egy évet használta.

(#40494) Mauzes válasza lali81 (#40493) üzenetére


Mauzes
őstag

Gyanítom, neki nem nagy érdeke, hogy felsorolja, mire is kellene locsolni a pénzt. :)
Tegnap elkapott a gépszíj, mert Mondeo árban lehet venni ilyeneket, de aztán lemondtam a bömösökről, mert a fenntartása megfeküdné a gyomrom.

(#40495) molnarpeter válasza Mauzes (#40494) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Cégautónak jó, ha nem neked kell fizetni és újonnan kapod :D

[ Szerkesztve ]

(#40496) lali81 válasza molnarpeter (#40495) üzenetére


lali81
tag

és látjuk fent, hogy szervizelik a cégautókat :O..amiből előbb-utóbb a magunk fajta fog halászni, ha teheti :W
#40494 Mauzes: úgy értettem volna, hogy miket cserélt rajta :P

[ Szerkesztve ]

(#40497) Johnny_vT


Johnny_vT
senior tag

Sziasztok!

Fenntartási költségekről tudnátok felvilágosítást adni saját tapasztalat (vagy ismerős) alapján? :)

E46 és E90 3-as, illetve E87-es 1-es amit ismerősöm nagyon ajánl. 18d, 16i, 18i motorokkal javasolta őket, amiből én a városi használat (és a két-három havonta megejtett hosszabb autópályázás) miatt a dízelt ki is zárnám. Neki egyébként volt pár évig E46 20d-je, ami a kettőstömegű cserén kívül nem hibázott, ez alapján állítja, hogy egy BMW-t sokkal olcsóbb fenntartani, mint amiket én nézegetek.

Nekem, bár vonzó a márka, a minden irányból hallott rémtörténetek már elvették a kedvem a német prémium(abb) típusoktól. Emiatt most csupa japán van a listám élén: Lexus IS250, Accord 7/8, Avensis 2/3, Mazda 6 GG, mindegyik szívó benzinesben.

A vásárlásra fordítható összeget a várható szervizköltségek is befolyásolják. Ha például egy 2.4-es 7. gen Accordra 100 egységnyi pénzt kell költenem 5 év alatt, akkor mennyit kell költenem a fent említett bömösökre? (Ha a többi japóról is van ismeretetek, akkor azokhoz is örömmel várom a becsült értéket! :) )

[ Szerkesztve ]

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

(#40498) lali81 válasza Johnny_vT (#40497) üzenetére


lali81
tag

én anniyít tudok hozzászólni, hogy az E46-ot már elengedném. Sajnos már nagyon kevés normális példány van és azok meg túlárazottak. E87 nagyon kicsi és silány minőségű, marad az E90, abból van választék. Ha sokat városozol akkor inkább benzines, de hogy ebben az időszakban volt-e a 6 hengeresen kívül normális benzines a BMW háza táján, abban nem vagyok biztos.

(#40499) CharlieDrop válasza Johnny_vT (#40497) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ezekkel a benzinmotorokkal, úgy egálban lehetsz :D
A 7g Accord mocsokdrága, pl xenonba egy kábel 70, bontva 35, kuplung gyengusz (bár az inkább 2.2 CDTi betegség), kormányszervócső 100 ezer, nyikorgó pedálok X... de ha ezeken már túl van, akkor a BMW olyan 150-500 egységnyire van fenntartásban, ugyanis ezek a 16i és 18i motorok nem a megbízhatóság mintapéldányai.

Az IS250 jó választás, lévén 6 henger, annak a fenntartási költségeit nem ismerem...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#40500) Johnny_vT válasza lali81 (#40498) üzenetére


Johnny_vT
senior tag

A 6 henger nem probléma, sőt ha tényleg kevésbé hajlamos a problémákra, akkor örömmel fizetem meg érte a felárat (elvégre BMW sorhattal az igazi). Csak van egy félelmem, hogy még ezzel is több aknára léphetek a futómű, elektronika, belső tér esetleges hibái miatt, amik gyakran előjönnek a Totalcar Népítéletben :(

- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.