Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
negro
őstag
ez a szin lesz majd. izgulok jo dontes volt-e. szepnek szep ez a fenyzeses csak epp a kek auton milyen lesz az ? de bizakodok mutat majd.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
cOxeR
Ármester
Szerintem szép lesz.
szőröscica
addikt
Gondolom a szokásos CCC hiba náluk is fennáll. A 45i az N62-es motor, nagyon nyűgös. Facelift előtt a 30i még csak 258 lóerős, az az N52 motor, az nem rossz, de enni fogja az olajat, jó eséllyel csúnya csattogó hangja lesz alapjáraton. És mivel nehéz a kaszni, szerintem a 30i nagyon határeset bele, masszívan forgatni kell, hogy menjen úgy, ahogy a külső alapján elvárnád. Akkor már inkább szívjál az N62-vel, az legalább megy is.
De! (és ezt most egy benzinesről pluginre váltott embertől olvasod), szerintem a legkevesebbet egy 35d-vel szívnád. Vegyél olyat, tedd rendbe, használd, élvezd. Csak ne berheld, ne szedd ki a DPF-et, EGR-t, stb, ami divat manapság.
Möhe
addikt
Részletek?
SzlobiG
félisten
Nagyon jól áll neki ez a felni.
Tálydi
senior tag
E60-on mutat is rendesen, de az f10 tagoltabb élesebb vonalaihoz sokkal inkább pl egy vossen illik.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
Skimaster
senior tag
Köszi,igen jó,de valójában a 2007 utáni X3-ra nem ez a 18-as felni a gyári,hanem a styling 205 19-es méretben a legjobb a styling 191.
[ Szerkesztve ]
negro
őstag
Lehet ma vagy holnap mar keszen. 45ezret kernek erte. Gumirendeles az itt van 2-3 nap. Szoval lehet 7vegere mar felkerul. Bar idokepet elnezve lehet inkabb 26. utan. Hideg van meg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
H.Ezredes
őstag
Nekem a gumik fent vannak már de csak március végén / április elején rakom fel a kerekeket...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Szabó0922
tag
Sziasztok
gyors kérdésem lenne
-mennyi ennek a bmwnek a fogyasztása?
-megér ennyit?
válaszotokat előre is köszönöm
Bencus88
nagyúr
Sziasztok!
Óriási segítségre van szükségem, igazából megnyugtatásra is, hátha vannak itt szakértők, esetleg akivel már előfordult hasonló.
Egy 2003-as 318D e46 kocsikám van, 3 éve van nálam és úgy tűnt az aksi megadja magát a nagy hidegben. így is lett elvittem szerelőhöz, ki is cserélték.1 hétig minden oké pöpec, és az utóbbi 2-3 napba minden reggel indításkor 1 percig ég sárgán az aksi jel. Feszültséget megmértem, minden rendben vele, hívtam szerelőt ő is megnyugtatott, ha a feszültség jó generátor aksi rendben van. De mégis borzasztóan zavar, hogy világít valami nem oké... Nem véletlen világít. Tudnátok ebbe segíteni mi lehet a probléma? köszi a válaszokat.
SzlobiG
félisten
Diagnosztikával nem néztek rá?
molnarpeter
nagyúr
Milyen távokat fut?
Bencus88
nagyúr
Annyira nem értek amúgy hozzá, sajnos nem tudom, hogy megnézték e úgy.
Amúgy naponta használom, de nem túl nagy távokat, van hogy egy nap bele rakok 150-200km-et, de azért napi 20-30km átlagosan.
daara
aktív tag
Sziasztok
E46 320i -318i 2000 körüli évjáratról tudnátok mondani jokat rosszakat(fogyasztás) plussz 320D re is kiváncsi lennék mert rengeteg rossszat hallotam róla főleg 25-30km és 70km lenne használva néha 300+- km első autóm lenne 500.000-600.000ft korul lenne plussz átiratás stb. Nem költeném rá az életem első autója lenne.
CharlieDrop
veterán
Szia
Ennyi pénzért ne vegyél ilyet, de tényleg nem lesz okés... a 18i elmegy olyan 6-7 literből, de ha nem akarod az összes pénzedet rákölteni, nézzél olyat, ami max. 2-300 ezer Ft...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Bencus88
nagyúr
Ismerosom ekszij, gorgo hibat is emlitett, meg hogy probaljam meg levenni az aksit kicsit aztan ujra rakapcsolni. Azert ha valakinek van meg otlete szivesen varom koszi
mr_kickass
tag
Ennyibol max jo E36 jon ki, 46-ra tobbet kellene szannod, ha nem akarod a gatyadat szervizre kolteni. Kicsit nezz szet BMW-s csoportokban Facebookon, hogy tajekozodni tudj az arakrol jobban.
daara
aktív tag
Hm értem,köszönöm
mr_kickass: beléptem párba körülnézek!
Dízelekről mi a vélemény? 320D
lali81
tag
nekem a 150 lovas volt 2002-es, csak turbóhibája volt meg a szokásos kopó cuccok mint mindegyik autón 200e km felett( kerékagycsapágy, lengéscsillapító, kuplung,fékek körbe) nekem a navi is szarakodott (CDs MKIII volt) meg persze ki kellett venni a szívósorból a lapkákat gyorsan az elején mert volt pár horror story a környezetemben..
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
600k-ert ne. Az elso szervized lesz 600k egy lefingott 320d-vel.
E36 talan kijon ennyibol, de 600-ert inkabb vegyel egy Leont. Kijon, pofasan nez ki, ujabb, biztonsagosabb.
kenguru99
aktív tag
Ennyiből egy jó E36 sem jön ki. Maximum egy 16i compact.
MPowerPH
félisten
Szerintem ez mar az a kategoria, hogy inkabb megvennem 600k -ert, es megcsinaltatnam meg annyiert, minthogy vegyek egyet 1.2 -ert, amire ugyan ugy kolteni kell.
Ez csak akkor igaz, ha nincsen rozsda, es nem egy romma torott, feltamasztott alap.
De a lenyeg ugyan az, csak az autora kell 1.2 milla, plusz az egyeb ktg. -k, mig a nevedre kerul. Szoval 3n elso autonak, kis koltsegvetessel nem vennek ilyet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
daara
aktív tag
igen a másik lehetőség a Leon TDI,sejtettem hogy pénztemető ennyiért de most már biztos vagyok benne illetve ki lehet fogni de igen..köszönöm mindenkinek a válaszokat!
mr_kickass
tag
Na ja, en szedan 16i-re/18i-re gondoltam, abbol ki lehet fogni, de nyilvan nem lesz mind jo, ami ennyiert szembejon.
(#40476) CharlieDrop válasza mr_kickass (#40475) üzenetére
CharlieDrop
veterán
de még 18i helyett is inkább egy 1.9tdi Leont vennék, méretre egyforma, Leont jobb pakolni csomagtartó fronton, szerintem kicsit jobban is megy, nem egy ördöglakat a technika. Árban passzolom, de alkatrész biztos van két tonna hozzá, hozzáértő szaki is
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Meg az 1.9TDi eleg jofele motor.
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Szerintetek ez nagyon sz@r lehet? Jol all az auton.
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
Itt egy újabb ékes példa a GYÁRI előírásoknak megfelelően karbantartott kocsikról... 190E Km van benne újkora óta GYÁRI előírás szerinti ( 30E Km ) olaj cserélve és minden CSAK MÁRKASZERVIZBEN TÖRTÉNT !!!!
Apámál pedig egy F10-es van az speciel dízel ~200E Km-el végig szintén márkaszervizben volt csak és kizárólag szervizelve a gyári előírásoknak megfelelően és hasonlóan néz ki.... Az ember tajtékzik és be akarja perelni a BMW-t,hogy ez mégis ,hogy történhet mikor végig hivatalos márkaszervizben volt gyári utasításoknak megfelelően szervizelve... Jó a 30E Km-es olajcsere meg 60E Km után légszűrőcsere meg a többi
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
aztabüdös....
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
Szépen néz ki...
SzlobiG
félisten
Sztem tuti szándékosan erőltetik a harmincezret, hogy megdöljön a motor és hozd el az újat...
Ez amúgy simán megcáfolja azt a tényt, hogy azért km-t is nézni kell használtautó vásárlásnál, nem csak az állapottal jönni, mert németbe szerintem a túlnyomó részüket márka szervizbe viszik és simán bele lehet nyúlni egy ilyenbe.
Amúgy miért kellett szét húzni, lánc probléma?
troll81
addikt
En Meg aggodom ha a Long Life olajam belefut veletlen 12 ezer km be.eleg gaz ha AZ ilyen autok ebben AZ arkategoriaban ilyenek a gyari szervizt mellett.igen de itt Nagy a User fail 30 ezer egy olajban? Ugyan mar max ha olyan 15 .egy szevizes baratok mondta 8 max 10 ezer km de Meg is halalja az a motor.
Mauzes
őstag
Sziasztok!
Szerintetek ez miért ilyen olcsó? 520d touring
STC Speed
őstag
Na most, ha 10 évig márkaszervizbe hordták a kocsimat,akkor nálam is ilyen lehet? Hiába cserélek évente olajat, kellene kimosni a "rendszert"?
midnightstar
tag
Sziasztok!
E46 vagy E39 manuális 30d-vel mennyire lehet megszívni? Milyen árkategóriából érdemes választani?
Köszi, Sz
VAC up blyat
Xero
nagyúr
Az a baj, hogy az igazán jó E46-ok 1.5M-nál kezdődnek és nyilván ott is kinéz az alap első szerviz, meg tuti beesik még ez-az.
Nekem is hiába volt patika a gép, azért egy gátló már nem százas, így 4 gátló csere. Az első fékek is lassan cserések szerintem, így ott is belemegyek 4 fék cserébe, valamint az automatáról is ledobom az olajat. Ezen felül volt már a vásárlás óta még egy olaj-szűrő csere. Bárhogyan számolom ez simán 3-500e közé beeshet összesen.
Bele sem merek gondolni egy 600e-s gépre mit kell rákölteni, bár én eléggé maximalista vagyok az a baj.
midnightstar: E46 30d-ből 1.5-2M között nagyon szépeket kapsz. Szerintem az egy nagyon jó kombó.
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Azért nem mondanám törvényszerűnek ezt, de már volt rá példa más gyártónál, hogy ezt az elnyújtott csere periódust csökkentették, mert belátták, hogy a motor látja a kárát.
Tudni kéne az előzményeket meg a felhasználás jellegét. Én az ilyen löttyöket sose preferáltam, de majd ezredes kiokít.
Newlachka
őstag
. törölhető bocsi
[ Szerkesztve ]
Newlachka
őstag
hol mi?
nekem 7,5-9 között jár a 318i
99/10. M43B19 118LE Touring.
Pedig nem racingolunk vele.(mert nem lehet)
(#40487) Xero: Egyik kollégám most vett E36 316i kombit kemény 280 ezerért.
Kíváncsi leszek a szervizköltségeire.
CharlieDrop
veterán
Öcsém járt ennyivel az övével, igaz az sedan volt
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Xero
nagyúr
Istenkém...
Kb annyiból dobom le a motor+váltó olajat, szűrőket és veszek új nyári szettet.
lali81
tag
hát lassan lehet költeni kell rá, bár ezt a gazdája tudja elmondani talán elvileg nem egy évet használta.
Mauzes
őstag
Gyanítom, neki nem nagy érdeke, hogy felsorolja, mire is kellene locsolni a pénzt.
Tegnap elkapott a gépszíj, mert Mondeo árban lehet venni ilyeneket, de aztán lemondtam a bömösökről, mert a fenntartása megfeküdné a gyomrom.
molnarpeter
nagyúr
Cégautónak jó, ha nem neked kell fizetni és újonnan kapod
[ Szerkesztve ]
lali81
tag
és látjuk fent, hogy szervizelik a cégautókat ..amiből előbb-utóbb a magunk fajta fog halászni, ha teheti
#40494 Mauzes: úgy értettem volna, hogy miket cserélt rajta
[ Szerkesztve ]
Johnny_vT
senior tag
Sziasztok!
Fenntartási költségekről tudnátok felvilágosítást adni saját tapasztalat (vagy ismerős) alapján?
E46 és E90 3-as, illetve E87-es 1-es amit ismerősöm nagyon ajánl. 18d, 16i, 18i motorokkal javasolta őket, amiből én a városi használat (és a két-három havonta megejtett hosszabb autópályázás) miatt a dízelt ki is zárnám. Neki egyébként volt pár évig E46 20d-je, ami a kettőstömegű cserén kívül nem hibázott, ez alapján állítja, hogy egy BMW-t sokkal olcsóbb fenntartani, mint amiket én nézegetek.
Nekem, bár vonzó a márka, a minden irányból hallott rémtörténetek már elvették a kedvem a német prémium(abb) típusoktól. Emiatt most csupa japán van a listám élén: Lexus IS250, Accord 7/8, Avensis 2/3, Mazda 6 GG, mindegyik szívó benzinesben.
A vásárlásra fordítható összeget a várható szervizköltségek is befolyásolják. Ha például egy 2.4-es 7. gen Accordra 100 egységnyi pénzt kell költenem 5 év alatt, akkor mennyit kell költenem a fent említett bömösökre? (Ha a többi japóról is van ismeretetek, akkor azokhoz is örömmel várom a becsült értéket! )
[ Szerkesztve ]
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
lali81
tag
én anniyít tudok hozzászólni, hogy az E46-ot már elengedném. Sajnos már nagyon kevés normális példány van és azok meg túlárazottak. E87 nagyon kicsi és silány minőségű, marad az E90, abból van választék. Ha sokat városozol akkor inkább benzines, de hogy ebben az időszakban volt-e a 6 hengeresen kívül normális benzines a BMW háza táján, abban nem vagyok biztos.
CharlieDrop
veterán
ezekkel a benzinmotorokkal, úgy egálban lehetsz
A 7g Accord mocsokdrága, pl xenonba egy kábel 70, bontva 35, kuplung gyengusz (bár az inkább 2.2 CDTi betegség), kormányszervócső 100 ezer, nyikorgó pedálok X... de ha ezeken már túl van, akkor a BMW olyan 150-500 egységnyire van fenntartásban, ugyanis ezek a 16i és 18i motorok nem a megbízhatóság mintapéldányai.
Az IS250 jó választás, lévén 6 henger, annak a fenntartási költségeit nem ismerem...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Johnny_vT
senior tag
A 6 henger nem probléma, sőt ha tényleg kevésbé hajlamos a problémákra, akkor örömmel fizetem meg érte a felárat (elvégre BMW sorhattal az igazi). Csak van egy félelmem, hogy még ezzel is több aknára léphetek a futómű, elektronika, belső tér esetleges hibái miatt, amik gyakran előjönnek a Totalcar Népítéletben
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?