Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41351) mr_kickass válasza ludsimon (#41348) üzenetére


mr_kickass
tag

Az olasz auto topikban valoszinuleg tobben fognak tudni segiteni a Bravoval kapcsolatosan, de ha ennyire kulonbozo autok is tetszenek, erdemes lehet egy kort futni a Milyen autot vegyek? topikban.

(#41352) zsoleszkai válasza chess001 (#41349) üzenetére


zsoleszkai
tag

Nyilván ha élményautózás mellé még a Hungaroringen is csapatni szeretnél akkor E36/E46 M3, vagy 911. Bár akkor nem tudom hogy a 35i és az S5 hogyan is jöhetett szóba.

/KneeBy/

(#41353) chess001 válasza zsoleszkai (#41352) üzenetére


chess001
aktív tag

Egy kicsit épített 335i simán megeszi a régi M3-akat, de még az E92-t is...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#41354) Joker94Hun


Joker94Hun
tag

E9x 30d szériánál mennyire jellemző a kipufogó leömlő repedése? Egyik ismerős hívtafelrá a figyelmem hogy leállitásnál mintha kifujna valahol és néha utastérben is érzek kipugáz szagot... :U

(#41355) MPowerPH válasza chess001 (#41353) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nagyon epiteni sem kell, dragban egy lightos remap utan mar odaveri.
De azert en ha valasztanom kellene, akkor palyazni egy E46 M3 -at vennek, szigoruan manuallal. Es ugye egy piciny kompresszort mindig ralehet biggyeszteni.

Don't Tread On Me

(#41356) Xero válasza zsoleszkai (#41347) üzenetére


Xero
nagyúr

Ahh már kinőttem. Igazán akkor kapott el a láz 5 éve, amikor először jöttek nagyobb bevételek és úgy voltam vele, hogy 26-7 évesen kell kiélni magamat. De szerencsére gyorsan kijózanodtam és értelmes dolgokba fektettem.

Majd ha eljutok arra a szintre hogy a likvid tőkéből ki tudom csengetni az árát, akkor egy 911-es vagy Cayman a cél szigorúan hétvégére és trackdayekre. De ez még nagyon messze van.

Amúgy igen az MX-5 piszok jó több ismerősömnek is van/volt, viszont én anno ezeket hétköznapi autónak akartam (tudom a Z4 nem feltétlenül az) szerettem volna télen-nyáron. Ergo a ponyvatető szóba sem jöhetett nálam.

(#41350) cOxeR: Konkrétan US-ben élő haverom így csinált drift verseny autót magának az MX-ből és vett valami régi Nissant dailynek. Csak ráakasztott egy bazinagy csigát, wide body kit, becsövezés, kormányszög kitolás és jóccakát. Olyanokat ment vele hogy sírtam.

[ Szerkesztve ]

(#41357) Xero válasza MPowerPH (#41355) üzenetére


Xero
nagyúr

Nekem már nem lenne szívem egy E46-t gyilkolni pályán. Lehet bennem van a hiba. De annyit lelaktak, összetörtek, átépítettek, hogy túlságosan vigyáznék rá. :DDD

Valahogy nekem ha szigorúan trackday, akkor az első ami beugrik az a 911-es. Jó tudom nem reprezentatív, de nem véletlenül van annyi a Nurburgringen sem. Én már egy 997 carrera S-el is nagyon nagyon jól ellennék szerintem. :B :P Csak hát az is 20M ami bitang sok egy játékszerért jelenleg. :(

szerk: Megnéztem van már 10M-ért is. Na majd egyszer. :O

[ Szerkesztve ]

(#41358) chess001 válasza MPowerPH (#41355) üzenetére


chess001
aktív tag

A turboban nagy potenciál van, 600 pacit simán kihoznak belőle komolyabb hozzányúlás nélkül is, mondjuk nem tudom milyen tartósan...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#41359) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

Mondtátok itt korábban, hogy az F30 mennyire gagyi belülről.
Van esetleg valakinek tapasztalata F36-tal? (4 GrandCoupé) Az is olyan, mint a többi F3x, vagy azért adtak rá?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#41360) Anubris válasza CharlieDrop (#41359) üzenetére


Anubris
őstag

Belső anyaghasználatban a 3-as és 4-es között nincs differencia.

[ Szerkesztve ]

(#41361) Xero válasza CharlieDrop (#41359) üzenetére


Xero
nagyúr

Tök ugyan az.

(#41362) CharlieDrop válasza Xero (#41361) üzenetére


CharlieDrop
veterán

áh köszönöm.

@(#41360) Anubris
Reménykedtem, hogy a GrandCoupé talán kilóg egy kicsit felfelé

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#41363) lali81 válasza CharlieDrop (#41362) üzenetére


lali81
tag

kicsit off, de tegnap utaztam egy ilyen C 220CDI Mergában, eléggé lehidaltam tőle. (ambilight világítás, behúzza az öveket, minőségi anyaghasználat stb) Élőben ez a tablet navi se annyira gáz, képről eddignem tetszett, az összbenyomásom 10/10 volt.

(#41364) CharlieDrop válasza lali81 (#41363) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ez tényleg off :D

:R :Y

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#41365) MPowerPH válasza lali81 (#41363) üzenetére


MPowerPH
félisten

En meg vezettem, igaz az E250CDi volt, es cabrio. :) A tablet az borzalom, barmit mondasz. Gusztustalan, hogy ott tehenkedik a muszerfalon, es meg csak behuzatni sem lehet. Audi fele is szornyu, de az legalabb behuzhato. Ilyen teren okos volt a BMW, mert az F szeriaban szepen megoldottak. Aztan a Ok is bealltak ebbe a birka sorba. Kozben meg az Alfa kihozta a Giulia -t, es megmutatta a gyoker nemet premium gyartoknak, hogy is kellene eztet csinalni. De ugye szeretnek szellel szemben pisalni...
Az ovon amit erzel, az az automata feszito. Semmi extra, igy mukodik minden Merciben. Minden autoban van, csak a mukodesi elvuk mas, engem pl. idegesitett, mert mindig nagyon meghuzta, mikor baratom E Klasse -aban utaztam.

Az anyagminoseg egyertelmuen jobb, mint az F30 -as BMW -kben. Es azt kell mondjam, hogy hiaba Merci, jobb volt vezetni. En is kineztem magamnak az uj E Klasse -t. :)

Don't Tread On Me

(#41366) Xero válasza MPowerPH (#41365) üzenetére


Xero
nagyúr

Az új A belseje mondjuk nem olyan rossz. Talán még az aktuális E és S klassénél is jobban bejön. Kár, hogy elöl kapar.

(#41367) chess001 válasza Xero (#41366) üzenetére


chess001
aktív tag

Mi is kapar elöl? Se a Merci, se az új Alfa...

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#41368) Anubris válasza chess001 (#41367) üzenetére


Anubris
őstag

Új Merci A osztály.

(#41369) chess001 válasza Anubris (#41368) üzenetére


chess001
aktív tag

Az AMG tuti nem fog, de nem is volt erről szó szvsz... Ja, de igen, bocs! Nekem is nagyon tetszik az új A, csak nekem sem a méretem, se családi, se szaladgálós.

[ Szerkesztve ]

A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.

(#41370) MPowerPH válasza Xero (#41366) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem verlazito. A45 AMG -hez volt szerencsem, es pont ugyan azt a borzadajt tapasztaltam, amit a cikkek is lehuztak, es amit pl. az 1er vagy 2er -nel is erezhetsz. Messzirol okes, beleulve pedig jon a dobbenet. Oriasi sporolas ment a C osztalyhoz kepest is, egy kis KIA vagy Ford kulonb anyagokbol van osszetakolva. Az utca vegi szomszednak most egy M2 -ese van, mutogatta ott nekem, hogy milyen fasza. En meg meg sem tudtam szolalni a belso ter minosegetol. Mintha visszafele menetelnenek a kisebb kategoriakban, mar ami a premium markakat illeti. Meg sorjas muanyagot is talaltam. Ez igy ugye rendben lenne egy ilyen erteku autonal?

Don't Tread On Me

(#41371) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#41370) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Nincs,de nagyon bejön az m2. Egy ilyen autónál nem a belső a lényeg,hanem a külső és a motor,hang,futómű stb. Ezzel csapatni kell. Minden másra ott az x5,x6 ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41372) Newlachka válasza FIREBLADE78 (#41371) üzenetére


Newlachka
őstag

meg a mastercard :D

(#41373) Xero válasza MPowerPH (#41370) üzenetére


Xero
nagyúr

Eddig csak képen és videón láttam, de nyilván el tudom képzelni, hogy az anyagok bazáriak, viszont a koncepció szép szerintem.

(#41374) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

E39 523i-nek mennyi a gyári indítóárama ? (önindító mennyit szippant fel ?, persze hidegen, és melegen is érdekelne).
Nálam 331A-t mértem.

[ Szerkesztve ]

(#41375) Ck.


Ck.
addikt

Uraim, végre sikerült lefotózni az E92 alvázán levő rozsásodást Ezek azok a részek, amik egyelőre szabad szemmel, egyéb burkolatok bontása nélkül is láthatóak. Szerintetek menthető a dolog? Mennyire zsebbe nyúlós? Az autó további sorsa nagyban ettől is függ.

[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]

(#41376) molnarpeter válasza Ck. (#41375) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Nekem nem tűnik vészesnek, csiszol+alapoz kör mondjuk nem árthat, illetve jó lenne benézni a lemezek túloldalára.

(#41377) MPowerPH válasza Ck. (#41375) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ezredes mindjart megmondja, ha meg emlekszik ra, az enyem hogyan is nezett ki. Futomu csavarok pl. allandoan berohadtak, mindig kellett a lang a kilazitasukhoz.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#41378) FIREBLADE78 válasza Newlachka (#41372) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Meg a lízing ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41379) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#41371) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem kulsoleg is ocsmany. Foleg ha melle all egy Audi RS3, vagy egy A Klasse AMG.

cOxeR: Elveszett az, aki egy 1 vagy 2 er -re azt mondja, hogy jol nez ki. ;] :P Azert a penzert meg mar kapsz Focus RS -t. :K Nem sokat hezitalnek, melyiket viszem, ha mar hulyegyerek auto kell.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#41380) cOxeR válasza MPowerPH (#41379) üzenetére


cOxeR
Ármester

Nekem is tetszik pedig nagyon. :D

(#41381) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#41379) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

M2 ocsmány kívülről? :U :U :U :U :U :U :N Kinek mi. Seggem verném a földhöz örömömbe,ha kapnék egyet :))
rs3,nem fostam le a bokám ;]

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41382) cOxeR válasza FIREBLADE78 (#41381) üzenetére


cOxeR
Ármester

Nem kapni kell, dolgozzál érte és vedd meg. ;]

(#41383) FIREBLADE78 válasza cOxeR (#41382) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Dolgozok,most is,holnap is,végig,nekem 7végém sincs,de most nem kocsira ke a mani :((( :((( :(((

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41384) cOxeR válasza FIREBLADE78 (#41383) üzenetére


cOxeR
Ármester

Én is dolgozok... ne aggódj, csak kedden vagyunk zárva. ;)

(#41385) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#41381) üzenetére


MPowerPH
félisten

Kinek mi.... Nekem a hanyinger kategoria barmelyik hasonlo BMW. Pedig amiota jogsim van, csak BMW -m volt. Az sem titok, hogy nem vagyok elfogult sem, es most sem azert van BMW -m, mert ez tetszik a legjobban. De nem mertem bevallalni az A6 Avant BiTDi -t vagy az A7 -et , CLS -bol meg tul gyenge a 3L -es diesel.
Azt viszont biztosra allithatom, hogy a kovetkezo autom mar nem bajor lesz. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#41386) H.Ezredes


H.Ezredes
őstag

Egy kis WTCR :B

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#41387) CharlieDrop válasza MPowerPH (#41385) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én azért vettem megint BMW-t:
- mert volt egy jó szerelőm (most még jobb van), ez fontos, hiába van jó autóm, ha nincs megbízható szerelő...
- mert rengeteg van belőle (mégis szopok a xenon lámpával :( )

aztán jöttek a dolgok csőstül, még szeretem, mert elvitt mindenhova és csak akkor hagyott ott, amikor benzint kapott gázolaj helyett

mi lesz az utód, még baromira nem tudom

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#41388) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#41385) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Mi lesz a következő? Alfa? ;]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41389) kenguru99 válasza Ck. (#41375) üzenetére


kenguru99
aktív tag

Ezek nem vészesek egy angol autótól. A szerelőd azt mondta, hogy a rozsdával gond lehet az M.O.T-n?
Másfelől ez tipikusan olyan probléma amelyet senki nem fog neked megcsinálni mert ez nagyon munkaóra igényes. Ezt normálisan és olcsón csak te magadnak tudod rendbe tenni ha van benned akarat és lehetőség, hogy ilyesminek nekiállj.

[ Szerkesztve ]

(#41390) Ck. válasza kenguru99 (#41389) üzenetére


Ck.
addikt

Az idein minden bizonnyal így átmenne, de szerinte előbb-utóbb probléma lehet belőle. Nem tudom, hogy azon műhelyek, ahol vállalnak alváz-és üreg védelmet, ezzel vajon mit tudnának kezdeni idehaza...
Egyébként egy tisztességes, nem mutyizós magyar vizsgán ez bukta volna?

Érdekes amúgy, hogy a majdnem dupla ennyi idős régi Audimon egy darab rozsda sincs sehol a mai napig.

[ Szerkesztve ]

(#41391) kenguru99 válasza Ck. (#41390) üzenetére


kenguru99
aktív tag

Ez még pár évig átmegy itthon és odakinn is szerintem. Értelmetlen a rozsdára ráfújni az alvázvédőt. Le kell bontani az aljáról mindent (burkolatokat, tankot, kipufogót, rugóstagokat). Majd a lehető legalaposabban letakarítani és kezelni a rozsdás részeket. Több tucat munkaóra. Számold ki az átlag óradíjjal.

Jelenleg egy off autón végzek hasonló munkát. Még a rugóstagot is ki kell venni belőle, hogy mindenhova hozzáférj.

Amúgy én az u.k.-ban élő barátaimat rendszeresen szoktam látogatni és _nekem_ úgy tűnik hogy sokkal több erősen korrodált autót látok az utakon. Ez alapján úgy gondolom, hogy nem veszik annyira szigorúan az m.o.t-n a rozsdát.

[ Szerkesztve ]

(#41392) Ck. válasza kenguru99 (#41391) üzenetére


Ck.
addikt

Lehetséges, ezzel nincs nagy tapasztalatom, hogy mit mennyire vesznek szigorúan. Eddig minden autót idekint friss műszakival vettem és sose élték meg nálam a következő műszakit, kivéve a mostani. :)
Valóban nem kis munka lenne, nekem sem kapacitásom, sem lehetőségem nincs ezt magam megoldani.
Egy 100 ezer Ft körüli összegből gondolom semmit nem csinálnának vele itthon, annál többet pedig elvből nem szívesen adnék ki egy ilyen jellegű problémára. Akkor inkább könnyes búcsú.
Mondjuk a 12 év átrozsdásodási garancia kiváncsi vagyok vajon mire vonatkozik.

[ Szerkesztve ]

(#41393) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#41388) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nem irsz butasagot, mert elgondolkoztam egy Giulia Quadrifoglio -n is.(szebb autot nehez elkepzelni jelenleg) Vagy ott a Stinger, amit eloszor azert kiprobalnek.
Egyebkent meg vagy Mercit, vagy A6 -ot akarok, de azokbol csak a diesel, 3L, es 300 loero folott kell legyen. Igy a Merci sajna meg kiesik(de mar folyamatban van a V6 kukazasa, jonnek az uj sor 6 -ok, 400CDi 340 lo es 700NM.), A6 BiTDi viszont meg mindig ott van.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#41394) Ck.


Ck.
addikt

E85 (nem ethanol):) Z4 kérdés:
Kézi váltóval melyiket érdemesebb venni, 2006 LCI előtti is jó választás, vagy csakafacelift?
Motorikusan és egyéb műszaki megoldásokban melyik ajánlottabb, ill. hiba forrásban van-e különbség köztük? Valamint ha nincs benne tempomat, utólag lehet-e szakszerűen bele varázsolni? :R

[ Szerkesztve ]

(#41395) FIREBLADE78 válasza MPowerPH (#41393) üzenetére


FIREBLADE78
addikt

Sokat mész egyszerre,hogy dízel kell? Közben megnéztem az alfát. 23 misi az induló. Ennyi pénzért igazán lehetne komoly belsője. Eléggé szegényes. Nekem kívülről is egy sima,átlagos 5 millás alfát mutat. Mercedes ehhez képest Rolls-Royce.

[ Szerkesztve ]

Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4

(#41396) Skimaster válasza MPowerPH (#41393) üzenetére


Skimaster
senior tag

Olyant ritkán hallani, hogy valaki német prémiumból egy Alfába ül át, szerintem nagyon nem egy kategória, de ettől számomra is van tetszetős Alfa. Nem tudom az Alfa mennyit fejlődött, de egy barátomnak volt anno 145 fullos verzió, ami akkor menő volt, de zörgött mindene. Egy A6 vagy E Mercedes már jobban hangzik.

(#41397) negro válasza H.Ezredes (#41386) üzenetére


negro
őstag

mentem volna en is. 2011 ota folyamatosan kint voltam, kiveve tavaly. de most se jon ossze mas program miatt.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#41398) MPowerPH válasza FIREBLADE78 (#41395) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azert a Giulia csucsvaltozatara erdemes ranezni. ;) Mindenhol az egekig magasztaltak kb., es nekem belsore is megfelelo, mert hanyinger kerulget a tablettol a muszerfalon. A motorja allitolag nagyon eltalalt, az auto kivulrol meg lehetne egy minta a nemet designereknek.
Ujonnan nem vennem egyiket sem, oriasi buko. 3 evesen igen.
A nemeteknel azert maradnek a dieselnel, mert a benzineseik nem jok, es egyebkent is imadom azt a karakterisztikat.
Tervben van egy kis plug in, a melle kell majd egy komolyabb.
De egyenlore most akarom lebeszelni, hogy a CIC -es navimat retrofitteljek NBT EVO -ra. :DD Csak dragallom az 520k -t....

Don't Tread On Me

(#41399) molnarpeter válasza Ck. (#41392) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Az átrozsdásodás az, amikor keresztülmegy a csavarhúzó. MOT-n ugyanezt nézik, ha csak a festék nincs rajta, de maga a fém ott van és tart, tudtommal nem bukó, csak megjegyzésként felírják :)

(#41400) izmibence


izmibence
újonc

BMW 325D E90 2010 hidegen ingadozik az alapjárat míg be nem melegszik, ez miétt lehet?

Válaszokat előre is köszönöm!

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.