Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
mr_kickass
tag
Az olasz auto topikban valoszinuleg tobben fognak tudni segiteni a Bravoval kapcsolatosan, de ha ennyire kulonbozo autok is tetszenek, erdemes lehet egy kort futni a Milyen autot vegyek? topikban.
zsoleszkai
tag
Nyilván ha élményautózás mellé még a Hungaroringen is csapatni szeretnél akkor E36/E46 M3, vagy 911. Bár akkor nem tudom hogy a 35i és az S5 hogyan is jöhetett szóba.
/KneeBy/
chess001
aktív tag
Egy kicsit épített 335i simán megeszi a régi M3-akat, de még az E92-t is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Joker94Hun
tag
E9x 30d szériánál mennyire jellemző a kipufogó leömlő repedése? Egyik ismerős hívtafelrá a figyelmem hogy leállitásnál mintha kifujna valahol és néha utastérben is érzek kipugáz szagot...
MPowerPH
félisten
Nagyon epiteni sem kell, dragban egy lightos remap utan mar odaveri.
De azert en ha valasztanom kellene, akkor palyazni egy E46 M3 -at vennek, szigoruan manuallal. Es ugye egy piciny kompresszort mindig ralehet biggyeszteni.
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Ahh már kinőttem. Igazán akkor kapott el a láz 5 éve, amikor először jöttek nagyobb bevételek és úgy voltam vele, hogy 26-7 évesen kell kiélni magamat. De szerencsére gyorsan kijózanodtam és értelmes dolgokba fektettem.
Majd ha eljutok arra a szintre hogy a likvid tőkéből ki tudom csengetni az árát, akkor egy 911-es vagy Cayman a cél szigorúan hétvégére és trackdayekre. De ez még nagyon messze van.
Amúgy igen az MX-5 piszok jó több ismerősömnek is van/volt, viszont én anno ezeket hétköznapi autónak akartam (tudom a Z4 nem feltétlenül az) szerettem volna télen-nyáron. Ergo a ponyvatető szóba sem jöhetett nálam.
(#41350) cOxeR: Konkrétan US-ben élő haverom így csinált drift verseny autót magának az MX-ből és vett valami régi Nissant dailynek. Csak ráakasztott egy bazinagy csigát, wide body kit, becsövezés, kormányszög kitolás és jóccakát. Olyanokat ment vele hogy sírtam.
[ Szerkesztve ]
Xero
nagyúr
Nekem már nem lenne szívem egy E46-t gyilkolni pályán. Lehet bennem van a hiba. De annyit lelaktak, összetörtek, átépítettek, hogy túlságosan vigyáznék rá.
Valahogy nekem ha szigorúan trackday, akkor az első ami beugrik az a 911-es. Jó tudom nem reprezentatív, de nem véletlenül van annyi a Nurburgringen sem. Én már egy 997 carrera S-el is nagyon nagyon jól ellennék szerintem. Csak hát az is 20M ami bitang sok egy játékszerért jelenleg.
szerk: Megnéztem van már 10M-ért is. Na majd egyszer.
[ Szerkesztve ]
chess001
aktív tag
A turboban nagy potenciál van, 600 pacit simán kihoznak belőle komolyabb hozzányúlás nélkül is, mondjuk nem tudom milyen tartósan...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
CharlieDrop
veterán
Mondtátok itt korábban, hogy az F30 mennyire gagyi belülről.
Van esetleg valakinek tapasztalata F36-tal? (4 GrandCoupé) Az is olyan, mint a többi F3x, vagy azért adtak rá?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Anubris
őstag
Belső anyaghasználatban a 3-as és 4-es között nincs differencia.
[ Szerkesztve ]
Xero
nagyúr
Tök ugyan az.
CharlieDrop
veterán
áh köszönöm.
@(#41360) Anubris
Reménykedtem, hogy a GrandCoupé talán kilóg egy kicsit felfelé
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
lali81
tag
kicsit off, de tegnap utaztam egy ilyen C 220CDI Mergában, eléggé lehidaltam tőle. (ambilight világítás, behúzza az öveket, minőségi anyaghasználat stb) Élőben ez a tablet navi se annyira gáz, képről eddignem tetszett, az összbenyomásom 10/10 volt.
CharlieDrop
veterán
ez tényleg off
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
En meg vezettem, igaz az E250CDi volt, es cabrio. A tablet az borzalom, barmit mondasz. Gusztustalan, hogy ott tehenkedik a muszerfalon, es meg csak behuzatni sem lehet. Audi fele is szornyu, de az legalabb behuzhato. Ilyen teren okos volt a BMW, mert az F szeriaban szepen megoldottak. Aztan a Ok is bealltak ebbe a birka sorba. Kozben meg az Alfa kihozta a Giulia -t, es megmutatta a gyoker nemet premium gyartoknak, hogy is kellene eztet csinalni. De ugye szeretnek szellel szemben pisalni...
Az ovon amit erzel, az az automata feszito. Semmi extra, igy mukodik minden Merciben. Minden autoban van, csak a mukodesi elvuk mas, engem pl. idegesitett, mert mindig nagyon meghuzta, mikor baratom E Klasse -aban utaztam.
Az anyagminoseg egyertelmuen jobb, mint az F30 -as BMW -kben. Es azt kell mondjam, hogy hiaba Merci, jobb volt vezetni. En is kineztem magamnak az uj E Klasse -t.
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Az új A belseje mondjuk nem olyan rossz. Talán még az aktuális E és S klassénél is jobban bejön. Kár, hogy elöl kapar.
chess001
aktív tag
Mi is kapar elöl? Se a Merci, se az új Alfa...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Anubris
őstag
Új Merci A osztály.
chess001
aktív tag
Az AMG tuti nem fog, de nem is volt erről szó szvsz... Ja, de igen, bocs! Nekem is nagyon tetszik az új A, csak nekem sem a méretem, se családi, se szaladgálós.
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
MPowerPH
félisten
Szerintem verlazito. A45 AMG -hez volt szerencsem, es pont ugyan azt a borzadajt tapasztaltam, amit a cikkek is lehuztak, es amit pl. az 1er vagy 2er -nel is erezhetsz. Messzirol okes, beleulve pedig jon a dobbenet. Oriasi sporolas ment a C osztalyhoz kepest is, egy kis KIA vagy Ford kulonb anyagokbol van osszetakolva. Az utca vegi szomszednak most egy M2 -ese van, mutogatta ott nekem, hogy milyen fasza. En meg meg sem tudtam szolalni a belso ter minosegetol. Mintha visszafele menetelnenek a kisebb kategoriakban, mar ami a premium markakat illeti. Meg sorjas muanyagot is talaltam. Ez igy ugye rendben lenne egy ilyen erteku autonal?
Don't Tread On Me
FIREBLADE78
addikt
Nincs,de nagyon bejön az m2. Egy ilyen autónál nem a belső a lényeg,hanem a külső és a motor,hang,futómű stb. Ezzel csapatni kell. Minden másra ott az x5,x6
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Newlachka
őstag
meg a mastercard
Xero
nagyúr
Eddig csak képen és videón láttam, de nyilván el tudom képzelni, hogy az anyagok bazáriak, viszont a koncepció szép szerintem.
ADAM1337
nagyúr
E39 523i-nek mennyi a gyári indítóárama ? (önindító mennyit szippant fel ?, persze hidegen, és melegen is érdekelne).
Nálam 331A-t mértem.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
molnarpeter
nagyúr
Nekem nem tűnik vészesnek, csiszol+alapoz kör mondjuk nem árthat, illetve jó lenne benézni a lemezek túloldalára.
MPowerPH
félisten
Ezredes mindjart megmondja, ha meg emlekszik ra, az enyem hogyan is nezett ki. Futomu csavarok pl. allandoan berohadtak, mindig kellett a lang a kilazitasukhoz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
FIREBLADE78
addikt
Meg a lízing
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
MPowerPH
félisten
Szerintem kulsoleg is ocsmany. Foleg ha melle all egy Audi RS3, vagy egy A Klasse AMG.
cOxeR: Elveszett az, aki egy 1 vagy 2 er -re azt mondja, hogy jol nez ki. Azert a penzert meg mar kapsz Focus RS -t. Nem sokat hezitalnek, melyiket viszem, ha mar hulyegyerek auto kell.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
cOxeR
Ármester
Nekem is tetszik pedig nagyon.
FIREBLADE78
addikt
M2 ocsmány kívülről? Kinek mi. Seggem verném a földhöz örömömbe,ha kapnék egyet
rs3,nem fostam le a bokám
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
Nem kapni kell, dolgozzál érte és vedd meg.
FIREBLADE78
addikt
Dolgozok,most is,holnap is,végig,nekem 7végém sincs,de most nem kocsira ke a mani
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
cOxeR
Ármester
Én is dolgozok... ne aggódj, csak kedden vagyunk zárva.
MPowerPH
félisten
Kinek mi.... Nekem a hanyinger kategoria barmelyik hasonlo BMW. Pedig amiota jogsim van, csak BMW -m volt. Az sem titok, hogy nem vagyok elfogult sem, es most sem azert van BMW -m, mert ez tetszik a legjobban. De nem mertem bevallalni az A6 Avant BiTDi -t vagy az A7 -et , CLS -bol meg tul gyenge a 3L -es diesel.
Azt viszont biztosra allithatom, hogy a kovetkezo autom mar nem bajor lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
CharlieDrop
veterán
én azért vettem megint BMW-t:
- mert volt egy jó szerelőm (most még jobb van), ez fontos, hiába van jó autóm, ha nincs megbízható szerelő...
- mert rengeteg van belőle (mégis szopok a xenon lámpával )
aztán jöttek a dolgok csőstül, még szeretem, mert elvitt mindenhova és csak akkor hagyott ott, amikor benzint kapott gázolaj helyett
mi lesz az utód, még baromira nem tudom
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
FIREBLADE78
addikt
Mi lesz a következő? Alfa?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
kenguru99
aktív tag
Ezek nem vészesek egy angol autótól. A szerelőd azt mondta, hogy a rozsdával gond lehet az M.O.T-n?
Másfelől ez tipikusan olyan probléma amelyet senki nem fog neked megcsinálni mert ez nagyon munkaóra igényes. Ezt normálisan és olcsón csak te magadnak tudod rendbe tenni ha van benned akarat és lehetőség, hogy ilyesminek nekiállj.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Az idein minden bizonnyal így átmenne, de szerinte előbb-utóbb probléma lehet belőle. Nem tudom, hogy azon műhelyek, ahol vállalnak alváz-és üreg védelmet, ezzel vajon mit tudnának kezdeni idehaza...
Egyébként egy tisztességes, nem mutyizós magyar vizsgán ez bukta volna?
Érdekes amúgy, hogy a majdnem dupla ennyi idős régi Audimon egy darab rozsda sincs sehol a mai napig.
[ Szerkesztve ]
kenguru99
aktív tag
Ez még pár évig átmegy itthon és odakinn is szerintem. Értelmetlen a rozsdára ráfújni az alvázvédőt. Le kell bontani az aljáról mindent (burkolatokat, tankot, kipufogót, rugóstagokat). Majd a lehető legalaposabban letakarítani és kezelni a rozsdás részeket. Több tucat munkaóra. Számold ki az átlag óradíjjal.
Jelenleg egy off autón végzek hasonló munkát. Még a rugóstagot is ki kell venni belőle, hogy mindenhova hozzáférj.
Amúgy én az u.k.-ban élő barátaimat rendszeresen szoktam látogatni és _nekem_ úgy tűnik hogy sokkal több erősen korrodált autót látok az utakon. Ez alapján úgy gondolom, hogy nem veszik annyira szigorúan az m.o.t-n a rozsdát.
[ Szerkesztve ]
Ck.
addikt
Lehetséges, ezzel nincs nagy tapasztalatom, hogy mit mennyire vesznek szigorúan. Eddig minden autót idekint friss műszakival vettem és sose élték meg nálam a következő műszakit, kivéve a mostani.
Valóban nem kis munka lenne, nekem sem kapacitásom, sem lehetőségem nincs ezt magam megoldani.
Egy 100 ezer Ft körüli összegből gondolom semmit nem csinálnának vele itthon, annál többet pedig elvből nem szívesen adnék ki egy ilyen jellegű problémára. Akkor inkább könnyes búcsú.
Mondjuk a 12 év átrozsdásodási garancia kiváncsi vagyok vajon mire vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Nem irsz butasagot, mert elgondolkoztam egy Giulia Quadrifoglio -n is.(szebb autot nehez elkepzelni jelenleg) Vagy ott a Stinger, amit eloszor azert kiprobalnek.
Egyebkent meg vagy Mercit, vagy A6 -ot akarok, de azokbol csak a diesel, 3L, es 300 loero folott kell legyen. Igy a Merci sajna meg kiesik(de mar folyamatban van a V6 kukazasa, jonnek az uj sor 6 -ok, 400CDi 340 lo es 700NM.), A6 BiTDi viszont meg mindig ott van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Ck.
addikt
E85 (nem ethanol) Z4 kérdés:
Kézi váltóval melyiket érdemesebb venni, 2006 LCI előtti is jó választás, vagy csakafacelift?
Motorikusan és egyéb műszaki megoldásokban melyik ajánlottabb, ill. hiba forrásban van-e különbség köztük? Valamint ha nincs benne tempomat, utólag lehet-e szakszerűen bele varázsolni?
[ Szerkesztve ]
FIREBLADE78
addikt
Sokat mész egyszerre,hogy dízel kell? Közben megnéztem az alfát. 23 misi az induló. Ennyi pénzért igazán lehetne komoly belsője. Eléggé szegényes. Nekem kívülről is egy sima,átlagos 5 millás alfát mutat. Mercedes ehhez képest Rolls-Royce.
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Skimaster
senior tag
Olyant ritkán hallani, hogy valaki német prémiumból egy Alfába ül át, szerintem nagyon nem egy kategória, de ettől számomra is van tetszetős Alfa. Nem tudom az Alfa mennyit fejlődött, de egy barátomnak volt anno 145 fullos verzió, ami akkor menő volt, de zörgött mindene. Egy A6 vagy E Mercedes már jobban hangzik.
negro
őstag
mentem volna en is. 2011 ota folyamatosan kint voltam, kiveve tavaly. de most se jon ossze mas program miatt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Azert a Giulia csucsvaltozatara erdemes ranezni. Mindenhol az egekig magasztaltak kb., es nekem belsore is megfelelo, mert hanyinger kerulget a tablettol a muszerfalon. A motorja allitolag nagyon eltalalt, az auto kivulrol meg lehetne egy minta a nemet designereknek.
Ujonnan nem vennem egyiket sem, oriasi buko. 3 evesen igen.
A nemeteknel azert maradnek a dieselnel, mert a benzineseik nem jok, es egyebkent is imadom azt a karakterisztikat.
Tervben van egy kis plug in, a melle kell majd egy komolyabb.
De egyenlore most akarom lebeszelni, hogy a CIC -es navimat retrofitteljek NBT EVO -ra. Csak dragallom az 520k -t....
Don't Tread On Me
molnarpeter
nagyúr
Az átrozsdásodás az, amikor keresztülmegy a csavarhúzó. MOT-n ugyanezt nézik, ha csak a festék nincs rajta, de maga a fém ott van és tart, tudtommal nem bukó, csak megjegyzésként felírják
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD