Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CharlieDrop
veterán
akkor nem eu4
BMW001:
e46 volt dpf-fel is, az eu4
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Ez biztos? Marmint az, hogy euro 4 vagy nem az. Csak mert a DPF az euro 5 -hoz kellett. Az euro 4 nem jelent azonnal DPF -t.
Igazabol sok az ellentmondas a forumokon.
RealOEM szerint csak retrofit volt a dpf.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
H.Ezredes
őstag
fúúú majd leírom a ZF váltós olajcserét meg az EU3 EU4 mizzériát is csak nincs időm... Lényegében gyorsan EU3 vs EU4 E46 v E60 2003-ban kérhető EXTRA volt ha nem kérted akkor EU3 ennyi se több se kevesebb.... (onnan látod "parasztba",hogy vákuumos a turbó vagy elektromos ha elektromos akkor EU4.... )Váltó : Amióta világ a világ semmi baj nem volt a 8L lecserélésével a váltóba Ezt a 12L-t cseréld mert csak az a jó kicsit erőltetett A Gyári ZF készletben is 8L van és soha nem is volt utasításban 12L lecserélése.... Szerintük is elég lecserélni a 8L-t + a szűrőt és úgy is hirdetik meg 8 év vagy 80-120E Km akkor szerintem semmi probléma nincs ezzel. Sőt soha nem is volt probléma azzal,hogy nem 12L olaj lett lecserélve. De ha ennyire nem lenne gyári és megfelelő így az olajcsere akkor nem árulna maga a ZF egyik váltóhoz se olajcsere készletet. Teljesen jó és gyári utasításnak megfelelő a karter+8L olaj lecserélése.... És nem 1 nem 2 nem 3 váltót és nem 1-2 éve javítottunk..... + még egy a gyári ZF buzulás az olajba,..... Amit én belerakok ZF specifikus kiváló olaj amit sok sok éve sok sok váltón kiteszteltünk(sőt aki csak váltót javít ő is ezt használja... gondolom nem értenek hozzá... ) .... Sőt ZF titkolja a gyári beszállítót....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
A valtoban az olajcserevel nem ertek egyet. A ZF 6HP is gyengelkedik mar 250k km kornyeken, hiaba cserelik az olajat ketszer is addig a futasig. A ZF 8HP -re ugyan ez igaz. Pedig nem szabadna.
A gyari ajanlasrol csak egy dolog. Mo.-n osszesen 1db hivatalos ZF kepviselet van, akik szerelik a valtokat, adnak el ujat es felujitottat is, cserelik benne az olajat. UK -ban a Land Roverekbe rakott ZF 8HP valtoban mar a gyari szervizben is ezt a technologiat hasznaljak, es lasd a BMW szervizek is beallnak a sorba szepen lassan, itt UK -ban a Cotswold Cheltenham mar ezt a technologiat hasznalja.(fura, mert a BMW -nek mostanaig az az allaspontja, hogy lifetime az olaj) Nekik az az allaspontjuk, hogy igy kell csinalni. Motorban egeszseges lenne, ha a 7l olaj helyett csak 4 -et engednel le, es azt potolnad? Elmenne ugy is, csak elobb benezne egy motorfelujitas.
Azert kapsz ZF -hez olajcserekeszletben 7l olajat, mert egy atlagos muhely nem rendelkezik olyan eszkozzel, amivel leszivhatnak a valtobol a hasznalt olajat. Ott csak ugy tudnak megoldani, ha leveszik a valtot, amit persze nem fognak, mert koltseges. Szerintem a sima "eresszuk le a valtobol az olajat" mar nem tul 21. szazadi modszer, elavult dolognak tartom, foleg annak fenyeben, hogy ugyan annyiba kerul(hiaba veszel 5l -el kevesebb olajat), es 20x tovabb tart, mintha begurulsz a ZF -hez, es 1,5 ora mulva 12 liter friss olajjal a valtoban, resetelt adaptacioval kigurulsz.
En itt UK -ban az eladas elott akartam az E92 -ben csereltetni, irtam is egy BMW specialistanak, es a Landi ZF reszelegenek. A BMW specialista £730 -at mondott a cserere, 2 napig lerakva az auto, 7l olaj. A Landis meg £720 -at, 13l olajjal, es megvarhattam volna, amig kesz lesz. Szerinted akkor melyik a jobb modszer? Mik a pros & cons -ok az egyik es a masik mellett?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Xero
nagyúr
Na és akkor hogy látom meg minél kevesebb bontással hogy elektromos vagy vákumos?
Igazándiból csak azért gondolom a dolgot, mert alkatrészlista alvázhoz csak EU4 turbot hoz.
szerk: EGR-hez is csak EU4-et hoz alvázra.
[ Szerkesztve ]
atila4
senior tag
Sziasztok! E90-es Bmw-nél 1.8as benzinesnél van valami típushiba amire érdemes vásárláskor figyelni?
[ Szerkesztve ]
Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG
CharlieDrop
veterán
Az egész motor egy típushiba
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
malacka87
senior tag
Van 3 hibakódom.
299C - Intelligens akkumulátor szenzor
- szakadt
29A9 - Tápellátás, akkumulátor
- szakadt
29A8 - Tápellátás jármű elektromos rendszer szakadt
- szakadt
Megnéztük 2000 fordulatnál 13.7 a töltés
Cserés lesz ez a kábel?
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
MPowerPH
félisten
Csak egy pelda, mennyire nem jo az olajjal jatszani, mert mondjuk talalsz olcsobban mas markat a gyari helyett.
F10 csoportban irta a csoka, hogy a 2011 -es X5 -be valtoolaj feltoltesnel Mannol ATF AG60 ment az autoba. 1 ev alatt elrendezte a valtot.... Megerte sporolni....
Don't Tread On Me
balajti
tag
A mai kicsit borús, néha napos hétvégén cseréltem pár apróságot.
Gyertyákat (szerintem rá fért ) meg a szétkopott kerékőrt is.
Aztán már gyűlnek a dolgok a következő munkához, de ahhoz nem lesz elég egy délelőtt
Acheron
őstag
Betoltak a közeli kereskedésbe egy ilyen szépséget. Korábban nézegettem F10 -eket, de ez még nagyobb, ha jól látom. N55 motor, és ha jól tudom, az F10 -től eltérő futómű. A km elég gyanús (ilyen motorral többnyire kétszer ennyi km -el is többet kérnek a típusért). Szép, de nemigen mernék beleugrani
Newlachka
őstag
hát elsőre az én megnyilvánulásom:
Egy 10-20-30ekm után jön el az "első" nagy szerviz ideje,ami gondolom nem 100k-s összeg egy ilyen autónál.
5,3 az ára, szerintem aki ezt elhozza legalább 6,3-6,5tel kell érkeznie.
Gondolom már érhet rajta a komplett fék csere stb stb stb....
FIREBLADE78
addikt
Tegnap majdnem megnyaltam egy audist hátulról. Lekéne cserélni ezt a téli gumit,csúszik,mint a takony. Ti mikor dobjátok le?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
malacka87
senior tag
Én fel se raktam amennyi hó volt errefelé. Hétvégére megint mondja a havazást. Következő hétre meg megint fagyni fog.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
negro
őstag
Alapvetoen mar en is cserelnem mert mar tartosan 10+ fokok vannak nappal csak meg se nyari gumim se felnim a 4 napos szunet miatt a heten meg biztos nem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Möhe
addikt
cOxeR
Ármester
Jövő hétre terveztem, de vasárnap már volt egy velencei tó nyitott tetővel, szar lesz megint ha esni fog a hó.
stickermajom
addikt
Sziasztok!
Kis technikai kérdés autóeladás utánra: valaki íratott már át autópályamatricát az eladott autóról másik autóra, aminek nem ő a tulajdonosa? Azt tudom, hogy saját névvel simán megy, de én asszony autójára iratnám, és jogi értelemben nincs köztünk kapcsolat.
(#40319) stickermajom válasza stickermajom (#40318) üzenetére
stickermajom
addikt
Autós topicba szántam, de az eladott autó BMW. Törölhető, ha erre jár valaki.
slashpm
csendes tag
Sziasztok!
Tavasszal tervezek venni egy használt F30ast (2014), max 100k km-rel. 318d/316i jöhet szóba elsősorban, esetleg a 316d, ha külsőre pont minden stimmel rajta
Érdekelne, hogy motorilag az említett évjáratból melyik konstrukció a megbízhatóbb?
Mennyire problémásak a hírhedt vezérműlánc szakadás szempontjából? Úgy olvastam, hogy 2011-től már nem jellemző, de ha mégis bekövetkezik a baj, akkor a csere már egyszerűbbé vált. Kérdés, hogy szükség esetén mennyivel kisebb beruházás egy ilyen javítás?
Milyen egyéb, gyakori problémák vannak?
Előre is köszi a segítséget
molnarpeter
nagyúr
Mennyiért?
slashpm
csendes tag
5 millió körül, bár nem tudom, hogy ez mennyire lényeges infó
molnarpeter
nagyúr
Csak viszonyítási alapként, 6,5-ért volt tavaly egy 320xd kerek 100 ezerrel, 100% leinformálható, stb. Akkor a hazai kínálatban az egyik legolcsóbb volt, 5-6 között lehet szép és jó példány
[ Szerkesztve ]
SzlobiG
félisten
Sziasztok.
Lehet kezdek meghülyülni már annyi mindenen töröm a fejem, de valahogy nem tudom elengedni az F31-et(vásárlás) .
Egyszerűen bejön a típus tetszik az autó. Viszont mióta becuccoltam a városba már nincs garázs ergo az utcán állna kitéve a kedves emberkék rányitásainak, időjárási körülményeknek, stb tehát sajnálnám az autót úgy mint a jelenlegit is. Ti hogy oldjátok ezt meg vagy máshogy kérdezem vennétek egyáltalán egy ilyen kaliberű autót az "utcára"?
A másik hogy sok a városi használat a keret 4 milla max szóval csak is dízel maradna ami tudom városba nem való, de ez annyira nem is érdekelne néha kijárnék vele pályára a dpf miatt azt annyi. Extra igényeim nincsenek szóval még a 318D is elég ami a motort illeti.
Pl ilyesmiket nézek.
CharlieDrop
veterán
vennék, de csak városba dízelt nem, ha havonta egyszer megsétáltatod, akkor simán
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
majnkopf
tag
Egy téli guminál nem csak a hó számít, hanem a hőmérséklet is, télen felkeményedik egy nyári gumi és veszít a minőségéből amit a következő nyáron pl. le tud adni. De ha rosszul tudom javítsatok ki.
malacka87
senior tag
Nem sokat mentem vele "télen". Teljesen felesleges volt a téli szett.
btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I
SzlobiG
félisten
Tavaly is mentem 15k km-t szóval azért nem csak városba kapná.
thEndeR
tag
Sziasztok! E87 ben kiegett az egyik oldali “korhelyzetjelzo” ebben hogy lehet izzot cserelni? Igazabol lehet biztositek is, most este egett ki ugyhogy nem volt meg idok atnezni.
[ Szerkesztve ]
H.Ezredes
őstag
Kezdjük az elején a váltók a 6HP és a 8HP se azért gyengélkedik mert az olaj elfáradt hanem maga a váltó kopott meg ( szelepek, csapágyak kopnak meg amik mellett elmegy a nyomás illetve gumi átvezetők , vezérlőtömb stb . Ami még gyakori,hogy a turbina tönkremegy. ) Ha egyszerűen mechanikus kopás van azon nem fog segíteni semmilyen olajcsere.... Illetve váltótípustól függőn 8,5L-10L kerekítve ~10L a teljes töltete a váltónak nem 12L nem 14L nem 5.... Normál esetben le tudsz szépen cserélni 7-8L között de,hogy világosan beszéljünk a töltött mennyiség ~80%-át nem 40% nem 60% hanem ~80% !!!!! Továbbá a motorolaj és váltóolaj hasonlat több sebből vérzik a váltóolajba semmilyen külső anyag nem jut bele.... A váltó nem eszi meg az olajat mint a motor nem kerül bele gázolaj /benzin és korom se stb.... Más az összetétele máshogy használódik így nagy butaság a motorolajhoz hasonlítani. Nem mondom nagyon jól hangzik amit leírnak de a valóság az,hogy nem ér igazi hátrány a "hagyományos" olajcserével.... Ugyan úgy lágyabb finomabb lesz a váltás és ezt bárki magától mondja akinek "hagyományos" csere volt.... Sőt mi egy kifejezett ZF 6HP 8HP típusspecifikus olajat használunk..... De a továbbiakban elmondom cseréltem ZF olajjal is meg amit most is használok és SEMMI KÜLÖNBSÉG NEM VOLT a 2 olaj között. Pedig hidd el 8-10éve ( 25éve mert édesapámék már 3-4HP korában javítottak váltókat) tesztelve vannak És olyan cégtől kaptuk ezeket akik csak váltójavítással foglalkoznak..... Természetesen biztosan vannak gagyi olajak a piacion mint mindenből de az is tény és tapasztalat,hogy valaki egy olajcserére ráfogja,hogy kiégett az izzó és azért volt vagy épp behajoltál a motortérbe és valamit csináltál vagy a ccc-nek elment a képe és te pont bent ültél....( Ezek nem vicc hanem halál komolyan kitalát dolgok ) Bármire rá lehet fogni,hogy ez ezért vagy azért ment szét....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
azt azért rakjuk hozzá, hogy a folyamatos hőváltozás hatására csökken az olaj viszkozitása. A zárt rendszer miatt lenne pont élettartamig jó az olaj, csak ha már kuka a viszkozitása, akkor csökken a hatékonysága. Ha olyankor túl van hajtva még meg is éghet az egész és ilyenkor lesz kuka az olaj miatt.
Minden mással teljesen egyetértek. Eddig csak nálad kaptam ZF olajat, de a többi váltóm sem döglött meg, igaz egyik sem váltott ilyen finoman, mint ez
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
benca
újonc
http://joes-tech-blog.blogspot.ro/2017/05/reparatur-bmw-e39-celis-angel-eyes.html a kepek alapjan meg lehet csinalni az ego tipusa BA 9 S -12 VOLT 10 WATT
FIREBLADE78
addikt
Dpf miatt mikor kell,érdemes legalább hosszabb távon használni az autót? És mi az a hosszabb táv? Nem gondoltam,hogy ennyi baj van egy dízellel. Kár volt beleugrani. 😏
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#40334) CharlieDrop válasza FIREBLADE78 (#40333) üzenetére
CharlieDrop
veterán
a hosszabb táv, az egyenletes terheléssel, 50-100 km, hogy ne csak felmelegedni, hanem regenerálni is legyen ideje, különben eltömődik és csőstül jön a baj...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
SzlobiG
félisten
Nincs visszajelzés itt sem, hogy mikor fut regen?
NyalokAA
aktív tag
17 es style 414 felnibe mekkora felnikupak kell ?
CharlieDrop
veterán
neki elég új X5-e van, de szerintem nincs, nem ismerem az, az enyémbe semmit sem venni észre, de komolyan
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
molnarpeter
nagyúr
Alapjárati fogyasztás
Ck.
addikt
Tiszteletem az Uraknak!
Nos, úgy tűnik a dízel-para a családot is utolérte, megy a mindennapi eszmecsere, hogy addig kellene szabadulni tőle, amíg értelmes áron el lehet adni és mihamarabb benzin irányba visszaváltani.
Ha így döntenénk, de E60 faceliftnél újabb típus nem férne bele a büdzsébe, akkor melyik az a benzinmotor, amivel nem bánnám meg azt, hogy a világra jöttem? (30i fölé nem igazán mennék)
Tudom, hogy az LCI előtti M-es motorok jobbak, de annyira időset már nem szeretnénk.
Egy másik kérdés, szerelemautónak első generációs Z4-et SMG váltóval szabad-e? Vagy csakis kézi? Úgy tudom más opció nincs.
CharlieDrop
veterán
E39-ből 20i feletti benzinesek még jobbak
e46-nál dettó
Ennyi, kérem kapcsolja ki...
ja a 30i pont jó LCI előtt e60-ban
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
cOxeR
Ármester
Második részhez:
Én inkább a facelifteket nézném, 2006-2008 E85 BMW Z4 ZF 6 Speed.
Manuált akartam venni, de "sajnos" automatában találtam olyat, ami a többi elvárásnak megfelelt, hát semennyire se bántam meg.
FIREBLADE78
addikt
Egy éves az autó. Idejét megmondani sem tudom mikor mentem ennyit vele egyhuzamban. Amikor Ceglédre jártam,de az vagy több hónapja. Szinte csak városban megy. Sebaj. Télen kijön a facelift,úgyis lelesz adva. Remélem addig kibírja 😂😌😁😅
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
(#40343) szőröscica válasza FIREBLADE78 (#40342) üzenetére
szőröscica
addikt
Plugint vegyel, ha ennyire rovid tavokat jarsz. En is arra csereltem az E61-et.
(#40344) FIREBLADE78 válasza szőröscica (#40343) üzenetére
FIREBLADE78
addikt
Azt akarok. Legalább ingyen lesz a parkolás is. Plusz itt van 50m-re az egyetemi könyvtár ahol van töltő. Kicsit fura lesz,hogy szinte minden nap ott töltöm 😁 Melyik plugot vetted?
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
Clapaucius
tag
Sziasztok!
Jön a nyár lassan és esedékes az olajcserém.
2006-os E92 325i -be (201.000) milyen olajat javasoltok?
Sajnos megvan nálam ez a "hidrotőke csattogás" is. Nyilván elmúlni nem fog az olajtól, de hátha kicsit "kedvesebb" lesz tőle. Van rá valami bevált típus, viszkozitás?
Köszi!
....
thEndeR
tag
Koszi a linket, megtalaltam aztan a cikkszamat, 7 ezer forint foglalattal egyutt, ugyhogy nem kezdem el otthon kendacsolni.
SzlobiG
félisten
Ja akkor a szokásos.
Fireblade: Akkor az még szinte új autó annak bírnia kell, de csak városra nem való a dízel. Nekem is csak azért bírja a mondi mert már nincs benne a dpf, de ha esetleg csere lesz akkor már egy ilyen kaliberű autót nem bántanék.
[ Szerkesztve ]
chess001
aktív tag
Csak 5W30-Mobil1, Castrol, BMW. A csattogás, ha zavar, akkor motorszétszedős projektre készülj!
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
molnarpeter
nagyúr
Sajna csak új Opelben találkoztam eddig echte regen jelzővel.
[ Szerkesztve ]