Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Skimaster
senior tag
zpkasa
csendes tag
Sziasztok,
3 éves X3-as első futóműve zörög, amikor berugózik. Gondolom valami szilent, ilyesmi.
Tudtok ajánlani Budán jó szervízt? Kösz.
[ Szerkesztve ]
H.Ezredes
őstag
Írj nyugodtan
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
whbear
senior tag
Ezredes urat keresd itt a fórumon, kizárólag hozzá menj. Jó szívvel ajánlom. Ha nem is Buda, de megéri a kerülőt.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
zpkasa
csendes tag
Elérhetőség?
Írj neki privátban.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Ck.
addikt
Sziasztok,
A hátsó fékbetét csere érett lett. Elég nagy a választék, mit szabad, mit nem? Textar, Brembo, Ate, Bosch? Vagy csak a gyári?
whbear
senior tag
Csak gyári ha futja rá esetleg ATE. (Szerintem)
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
Ck.
addikt
Még akkor is ha csak egy hátsó betét?
Anubris
őstag
E9X tulajok FB csoportban kérdezték nemrég, ott többen azt írták, hogy tárcsából gyárit, de betétből jó más is. Illetve a betétre Textart írták, hogy BMW is azt használt több modellben.
molnarpeter
nagyúr
Elöl milyen van?
Ck.
addikt
Fogalmam sincs a betétet illetően. A tárcsa vszinű még a gyári.
Anubris:
Köszi
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Jó lenne tudni, hátra gyengébbet tegyél, mint ami elöl van. EBC is jó amúgy, de hátra egy Textar most ideális lehet, hogy ne fékezzen erősebben az elejénél (első tengelyre már nem tenném).
[ Szerkesztve ]
MPowerPH
félisten
Jo az ATE is, csak ne a keramia... Textar is okes. EBC betetek teren nem valt be, legalabbis nalam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Kh@oSz
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis tanácsra lenne szükségem. Egy hete az autópályán eltört az egyik vezérműtengelyem az e46 320ci-mben (150le). A szerelő azt mondta, hogy nem latszódik komolyabb sérülés, viszont csak összerakás után derülne ki, hogy okozott-e kárt belül, aminek a munkadíja 80k. Mivel a motorjával mar kezdetektől fogva gondom volt (hidrotőke hang, olajsár, egyéb furcsaságok) ezért úgy döntöttem hogy motorcsere lesz (motorkódos egyébként). Ha viszont motorcsere akkor egy M54b25-t szeretnék bele rakatni. Ti mit gondoltok az ötletről? A vas többi része nagyon korrekt. Full bőrbelső, hk, es még sok extra, valamint nagyon megszerettem a sok nyűg ellenére is. Így legalabb egy nagyobb szív doboghatna benne.
A másik dolog amiben segítséget szeretnék kérni, hogy tudtok e ajánlani műhelyet ahol vallanak beépítést, és megbízhatóak? Veszprémben élek de 100-150km-es körben elviszem bárhova csak legyen megbízható. Nyilván az lenne az igazi, ha a motort is ugyanott tudnám megvenni.
Előre is köszönöm az infokat!
molnarpeter
nagyúr
Mi volt a gond, melyik betéttel, milyen tárcsával, kifejtenéd?
molnarpeter
nagyúr
Magánvélemény, de hf levétele után elég jó százalékkal meg lehet állapítani, van-e értelme összerakni Hf szívó és kipu csatornákat feltöltve folyadékkal kiderül, mennyi a veszteség (bár egy ütött szelep látszik is), dugótetők szintje is látszik, ha körbe van forgatva a motor.
[ Szerkesztve ]
lali81
tag
nekem elöl ATE van ATE betéttel, hátul Textar Textar betéttel ..nem üt nem ráz.
Gabesz25
tag
nekem is körben ATE van az E90-en. Powerdisk + Ceramic betétekkel. semmi baj vele. 2,5 éve utazok münchen-Mo. ezekkel. Tudomásom szerint az E90 idejében még az ATE volt a gyári beszállítója a BMW-nek fék tekintetében.
chess001
aktív tag
M54B30 az egyik legjobb motor, akkor már azt rakjál bele. Persze a nagyobb fékkel együtt.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
H.Ezredes
őstag
Micsoda ??? Ne haragudj de ez baromság.... ( hátra egy Textar most ideális lehet, hogy ne fékezzen erősebben az elejénél ) Sehogy se fog "erősebben" fogni hátul mint elől mert új betét van legyen az gyári van utángyártott.... Mikor hátul új tárcsa új betét van jobban fog hátul mint elől ???? Nem lesz ilyen probléma nyugodtan lehet hátul cserélni tárcsa/betétet úgy,hogy elöl nem !!!!!!!!!
(#40869) Gabesz25
Még egyszer leírom a BMW magának gyártja a féket !!! NYERGET vásárol pl ATE-tól de féktárcsákat mind magának gyártja !!!! A betéteknél meg magát a BMW betétet gyártja pl: Jurid , Textar , ATE , Galfer stb DE CSAK BMW KEVERÉKKEL AMI NEM EGYEZIK MEG SEMMILYEN MÁS GYÁRTÓ SAJÁT KEVERÉKÉVEL NEM ADHATJÁK KI SAJÁT FORGALMAZÁS ALATT. EZ EGY MINDENKITŐL TELJESEN FÜGGETLEN BETÉT SAJÁT BMW. ÉS MONDOM NEM EGYEZIK AZOKKAL AMIT A "BOLTBAN" LEHET VENNI TEXTAR ATE STB. ALATT
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Gabesz25
tag
na majd belső körökben utána nézek (ha már BMW-nek egyik IT szektorában dolgozom talán van bővebb infó erről is), hogy mindig is így volt-e vagy korábban vásárolták. Bár igazából lényegtelen a dolog, nem akarok én itt senkivel vitatkozni nekem jó az ATE, 20d amúgy sem versenyautó...
MPowerPH
félisten
Nem, E92 -nel mar regen nem ATE volt. En berakattam anno az ATE discet es a Ceramic beteteket az E92 -mbe Ezredesnel, hogy majd milyen jo lesz. Volt bejaratas is, majd 1000km -et mentem vele, es meg 500 -at kimelo uzemmodban, folyamatosan terhelve. Aztan jott egy erosebb 800km, es a vegen mar ereztem, hogy fekezesnel raznak. Raadasban a fekerovel sem voltam megelegedve, sokkal gyengebbnek erzodott, mint a levetett gyari. Ez egyre rosszabb lett a razas, elmentem felszabalyoztatni, amit az auton csinaltak meg. Pluszban csereltettem a fekcsoveket(gyari), es kapott nagyobb teljesitmenyu fekolajat, mert kaptam egy tippet, hogy talan ez segithet. Ujabb 3000 km-et birt ki, es megint kezdett razni. Megelegeltem, vettem egy EBC Ultimax szettet, Redstuff betetekkel, es lass csodat, az kibirt mindent.
Ezredes jol mondja, en is utana jartam ennek, felvettem a markakepviselettel a kapcsolatot, mert nem hagyott gyugodni. 20d -n egyebkent meg talan elmegy, de a 30-35D -n a fektarcsa meretebol adodoan, es a nagyobb terheles miatt joval konnyebben hullamosodik a felulet.
molnarpeter: Ultimax tarcsat rakattam fol, Redstuff betetekkel. Birta, tenyleg nem lett hullamos, de! Hidegen nagyon gyenge volt, reggelente ezert joval ovatosabb voltam. Es ahogy elert egy bizonyos hofokot, nagyon hangos volt minden egyes fekezesnel. Nemetben mikor dugoztunk, es lehuztam az ablakokat, frankon rosszul ereztem magam, hogy mindenki azt hallgatja, ahogy az automata miatt mindig felig-meddig a feken voltam, es kattogott, meg sipolt. Elotte voltam megnezettetni, hatha valami gond van, de azt mondta az EBC -s csoka, hogy ez a normalis.
Itt tennem hozza, hogy annyi volt az EBC szett, mintha egy gyari BMW tarcsakat es beteteket vettem volna. Szoval nem volt ez sem tul jo uzlet. A gyarinak brutalis a fekereje, nem hullamosodik, az egyetlen hatranya, hogy brutalisan porol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
chess001
aktív tag
Nem néz ki rosszul, de azért az autó alatt mutat a legjobban, nem így pőrén...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Kh@oSz
aktív tag
Gondolkodtam azon is bár nekem a 25i tökéletesen elég lenne. 30i esetén még mit kellene cserélni a féken kívül? Félek hogy másfélszer annyiba jönne ki mint a 25i. Egyébként M52B20TU van benne gyárilag.
(#40867) molnarpeter:
Nekem azt mondta a szerelő (kizárólag bmw-ket szerelnek és 80%-ban e46) nincs garancia arra hogy szemrevételezés után jó hangja lesz a gépnek és problémamentes lesz. Gondolom most is okkal törött el nem feltétlen anyagfáradás. Továbbá mint mondtam hidrotőke hangja volt a gépnek minden hidegindításnál ezért cseréltettem egy éve de idén télen megint néha előjött. Nincs bizodalmam ebben a motorban már, valamint fürgének se volt mondható és kb nulla nyomaték. Ha már így alakult akkor próbálnék feljebb lépni lóerőben.
De továbbra is várnék tanácsot, hogy hol tudnék motort cseréltetni beépítési garanciával nem irreális áron. Ha valakinek van kontaktja ne tartsa magában
[ Szerkesztve ]
chess001
aktív tag
25i is teljesen elég közlekedni, az 30i meg fölényesen elég. A 25i-nél is azért érdemes már a fékkel is utána menni szvsz. A motorvezérlőt mindegyiknél utána kell igazítani, EWSt, az 5-ös ZF meg elbírja a 30i-t is a kuplungra érdemes még ránézni. Elvileg mindegyik autószerelő vállal garanciát a munkájára, a hozott-bontott motor a gyenge láncszem, arra érdemes még előtte jól ránézni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
cOxeR
Ármester
Be kellett volna pedig...
whbear
senior tag
És ez pontosan így van, tapasztalatból mondom. A gyári tárcsa és betétnek párja nincs. Amúgy ez a jobban fog / kevésbé fog eléggé mosolyogtató dolog
Mostanában mióta Romániában gyártják a Textart a minősége eléggé rossz lett. Nagyon kopik. Már nem is rakom csak gyárit vagy ATE-t azzal nincs gond.
[ Szerkesztve ]
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
MPowerPH
félisten
Az is sorra kerul a heten, gumik itt vannak ra. Szerintem megvarom a touch up kittet, mert van rajta 1-2 serules, amit szeretnek sealelni, nehogy korrodalni kezdjen. Kov. hetvegere ha minden jol megy, mar az auton lesznek. Az alacsonyabb ET, es a szelesebb felni+megegyezo szelessegu gumi ott domborithat.
Egyebkent mar 2 napja fent lehetnenek, de igy sokkal egyszerubb volt letisztitani, waxolni, szoval nem banom a plusz 1 hetet. Kivancsi leszek, mennyivel fog mashogy viselkedni az auto, a sum 20kg off rugozatlan tomegbol nem hiszem, hogy eszrevetlen marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
chess001
aktív tag
Én 12-14 kg spóroltam a BBS-sel, nem vettem észre érdemi változást, mondjuk előtte is baromi kezes volt...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
MPowerPH
félisten
Igen, de Te nem egetni valo RFT -rol valtottal. Ott meg az oldalfalnak is zero a csillapitasa, merev, mint a szog.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
chess001
aktív tag
Igen, RFT-ről rögtön megérezni természetesen... Mondjuk én versenypályán voltam kipróbálni az versenyfelnim a használt slickkel, a szinte új semi-slickhez képest sem éreztem az eget rengető változást (mondjuk annyit igen, hogy hidegen semmit nem tapad szinte).
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
STC Speed
őstag
Én 15kg os felniről 7kg osra váltottam, ég és föld, repül az autó, kormányt könnyű tekerni, és még elindulni is más a kocsival
H.Ezredes
őstag
Én anno is mondtam neked rakjuk fel gyárit és lyuggassuk meg ATE-ra te voltál rágyógyulva.... Egyébként én nem ajánlom senkinek az ATE-nyugodt szívvel mivel sajnos több autón rázott fos volt ( Persze volt akinek hibátlanul tette a dolgát ). De szar volt pl tieden is kollégámnak is a 330i-n stb stb....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
chess001
aktív tag
15 és a 7 kg is ugyanazt tudja, az milyen csere volt?
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
cOxeR
Ármester
H.Ezredes
őstag
Széééétülöm holnap a bőrt a kocsidba....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
cOxeR
Ármester
Azpersze... papucsba meg steril köpenybe lehet beszállni...
Möhe
addikt
Abban is faptalityzik
STC Speed
őstag
jajj mindig van valami
E46 ba a digitklimát próbálgattam, bal oldalt hideget fúj, jobb oldalt sokkal enyhébbet.
Fűtéscsap lesz szerintetek?
FIREBLADE78
addikt
Jó lett a képed..
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
negro
őstag
en is vasarnap csinaltam meg holnap meg remelem jonnek a papucsok mar baszki mert sir a telim egyvegbe
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
cOxeR
Ármester
Én ma leadtam Ezredesnek
Gumishoz már csak hétfőre kaptam én is időpontot. (már ami nekem is jó volt )
STC Speed
őstag
Érdekes... legtöbben inkább a kimagáz csökkenést írják,ha ilyen van. Ránézünk, amugyis kezdett gyengülni
negro
őstag
nem ment meg le a nagy roham? en is foglalni akartam idopontot de meg mindig nem 100% itt lesznek. soot. igeret szerint ma erkezett volna magyarba meg es pakoljak fel itthon autora, ugyan akkor semmi mailt nem kaptam szoval gyanus...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
cOxeR
Ármester
Nem hiszem, szerintem sokan most kezdenek észbe kapni... de két időpont volt a hétre üres ahol én néztem.
Bármi lehet... az is, hogy sok a szállítmány és a mail lemaradt... pár napot kibírsz.
H.Ezredes
őstag
Köszi Nagy kínlódás volt de csak összejött
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
tökre meglepődtem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
Írj privátba tudok segíteni
(#40899) CharlieDrop
Miért ?
Ezekből a képből lett összehozva. Szem nélkül meg akartak lincselni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄