Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#36451) negro válasza STC Speed (#36447) üzenetére


negro
őstag

jo mertek ezek 17" -ra de 205 az 7,5J szeles felnire valo. 8J -re jo a 225 illetve 235 de ez utobbi mar 5os meret persze.

(#36449) CharlieDrop

persze, 8,5-re mar 235 vagy 245 kell. bar latni olyan allatot is aki 215-ot rak fel ilyenre is :D

[ Szerkesztve ]

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36452) CharlieDrop válasza negro (#36451) üzenetére


CharlieDrop
veterán

beszóltam egy tagnap FB-n, mert e36-ra a 8,5 szélesre 205/45R17-et keresett....

mondtam, hogy már nem divat gumival ültetni

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36453) malacka87


malacka87
senior tag

[link]
[link]
Megtudja mondani valaki hogy ez milyen cső? Lassan szetmalik szerintem jobb megelozni a bajt.

[ Szerkesztve ]

btag:Sveryn#2510 uplay:MoRu_PManiac87 Origin:partymaniac87 World of Warships:partymaniac87 E60 520I

(#36454) Unsign


Unsign
tag

Sziasztok!
Nem enged el a BMW.
Most ott tartok hogy kinéztem egy 318i-t. 2007-es automata. Németország, 100e körüli km a leírás alapján.
Van valami ellenérv az automata ellen?

[ Szerkesztve ]

(#36455) STC Speed válasza CharlieDrop (#36452) üzenetére


STC Speed
őstag

Köszi srácok a válaszokat, amugy a 225/45 téli nagyon széles? Mármint eddig csak 15" keskeny gumi volt mindegyik bmw-men,ez a széles gumi is fog ugy tapadni hóban?

(#36456) Möhe válasza STC Speed (#36455) üzenetére


Möhe
addikt

Hóban pont a keskeny a jobb, de ugye nem kizárólag hóban mész. Az jó lesz neked sztem.

(#36457) aero. válasza Unsign (#36454) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ha valós a km akkor nincs mitől félni, viszont olajcserével kezdenék mindenképpen.

(#36458) CharlieDrop válasza STC Speed (#36455) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Persze a keskeny jobb, de gondolj bele mennyivel keskenyebb valójában, ha egy széles felnin kell terpesszen, a gumi oldalfalának nem lesz optimális tartása, így ha csúszik az autó más erők hatnak majd rá. Ha lenne egy 6,5 vagy 7 col széles felnid, akkor egyértelműen a 205 mellett tenném le a voksot

unsign
Nem a váltótól félnék, hanem a motortól, engem lebeszéltek erről a motorról

[ Szerkesztve ]

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36459) Unsign válasza CharlieDrop (#36458) üzenetére


Unsign
tag

Köszi srácok.
Most féljek vagy ne féljek? :)

(#36460) CharlieDrop válasza Unsign (#36459) üzenetére


CharlieDrop
veterán

én nem vennék 18i-t...
de lehet, csak legyen mellé tarcsiba kis zsé, ha szét kell borítani a vezérlést...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36461) Unsign válasza CharlieDrop (#36460) üzenetére


Unsign
tag

Ez igaz lehet a 20i-re is?
Kettő közül azt szeretném választani, amelyik egy kis eséllyel is megbízhatóbb lehet, legfeljebb lemondok az automatáról a 20i javára.
4-500e-et kapásból félrerakok úgy terveztem.

(#36462) Anubris válasza Unsign (#36461) üzenetére


Anubris
őstag

Az is négyhengeres. 25i-től szokták ajánlani.

(#36463) CharlieDrop válasza Unsign (#36461) üzenetére


CharlieDrop
veterán

ugyanaz a motor lényegét tekintve, keress vissza a fórumba Ezredes úr írt róla bőven N42, N46 kulcsszavakra

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36464) #94477440


#94477440
törölt tag

Üdv!
Szerelőhöz kéne kontakt, kőbánya környékén. Tudnátok ajánlani? E36 316i :R

(#36465) Unsign válasza CharlieDrop (#36463) üzenetére


Unsign
tag

Köszi.
A 25i meg 200+ lóerő. Furan hangzik, de már túl erős nekem.

(#36466) MPowerPH válasza Unsign (#36465) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pedig nem lenne az. :N Jo ha van egy kis tartalek meg az autoban, egy-egy gyors elozesnel aranyat er es potolhatatlan. Es akkor pluszban ahogy mar irtak, a 4 hengeres BMW -k egyik fronton sincsenek a toppon.

Ahogy mondjak, loerobol soha nem eleg. :D

mod: En kiszedettem a tuningboxot, szerintem elviszem megiratom, mert nagyon bejott. :U Ket lepcsojuk van, amivel meg megmaradhat a DPF. Az elso 360HP es 700NM, ez az ECO, elvileg javul a fogyasztas A masodik 395HP es 760NM. A fogyasztas valszeg magasabb lesz, kerdes persze mennyivel. A Box -al +1L volt, es gondolom tobb, ha folyamat terhelve van. Highend55, ha olvasod, Neked mekkorat nott a 30D -n a fogyasztas? Tudom, hogy Te sem ECO remappot csinaltattal. :D

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36467) Unsign válasza MPowerPH (#36466) üzenetére


Unsign
tag

Van benne igazsag.
Utánanézek én is. A teljesitmenyen felül azt mondjátok megbízhatóbb is?

(#36468) Möhe válasza MPowerPH (#36466) üzenetére


Möhe
addikt

Ahogy mondjak, loerobol soha nem eleg.

Ki mondta ezt a baromságot? :DDD

(#36469) MPowerPH válasza Unsign (#36467) üzenetére


MPowerPH
félisten

Igen, a sor 6 -ok joval jobb konstrukciok. Ha visszanezel, olvashatsz sok rosszat a 4 hengeresekrol.

Möhe: Te a sajat borodon tudod, es tapasztalod is. :)) Nem kell gyorsan menni, szaguldozni, de azert megnyugtato, hogy tudod, ha vasszagangolsz 4-et, es nyomsz egy padlot, akkor akar felszaggatja az aszfaltot is, es egy zummogo Teslat is helyre rak.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36470) Unsign válasza MPowerPH (#36469) üzenetére


Unsign
tag

Nahát, a végén még a e92 is szóba jöhet.
Szóljatok, ha tudtok megbízható eladót.

[ Szerkesztve ]

(#36471) aero. válasza Unsign (#36465) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Én most vettem 525i-t, de keveslem bele a 192 lóerőt, fordulaton van csak igazán ereje. Városba persze untig elég, de dimbes dombos terepen, emelkedőn nem az igazi. :D

(#36472) CharlieDrop válasza Unsign (#36465) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Akkor sajnos benzines BMW-ből nincs jó alternatíva számodra...

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#36473) Unsign válasza CharlieDrop (#36472) üzenetére


Unsign
tag

Nehezen engedi el az ember amit a fejébe vesz, de elengedem a 18i, 20i vonalat.
Megnézem én azt a 25i-t magamnak.

(#36474) elbandi2


elbandi2
tag

Sziasztok!
Relatív friss BMW tulajként beköszönök én is. Pár hónapja vettem egy E46 330ci SMG kupét.
Régi vágyam volt, és mivel mostanában már nem kell sokat mennem, így megengedhetem magamnak, hogy hobbiautót tartsak. A kocsi angol volt, és (bár ez gondolom sokakat megbotránkoztat) magam építettem át balkormányosra. Autószerelő vagyok, és általában olyan kocsikat szoktam venni magamnak, amin van valami munka. Na ezen volt bőven :) . Most indul a papírmunka, hivatalosan akarom engedélyeztetni.
Hogy miért angol? Nézegettem egy ideje a hahu-n és a mobile-n a kínálatot, és meg kell hogy mondjam, hogy ami hasonló garantált futásteljesíményű, és állapotú lett volna az kb. egy millióval többe jött volna ki. Bár volt olyan pont mikor a kábelköteg cserét, és átalakítást csináltam hetekig, hogy azt mondtam: bár adtam volna ki érte többet, de ebből elég :D
Célegyenesben vagyok, nagyjából az utolsó simításoknál tartok, ill. várok még egy adag belső alkatrészt egy bontott M3-ból. Remélem hogy nemsokára rendszámozódik, és használatba vehetem :)

(#36475) Möhe válasza MPowerPH (#36469) üzenetére


Möhe
addikt

Így van!
Nem kell mindig száguldozni, de ha meg kell indulni, akkor nem filózok rajta hogy elég nagy hely van a manőverre vagy sem,csak padló és már kész is. Városban is ha tököl előttem a prszt,akkor csak rálépek a pedálra és megvagyok, ugyan ezt a kis céges scudoval (90le) már nem teszem meg, mert nem fogok ilyenen agyalni benne,tudom nem sikerülne.
Amúgy nincs még gyorshajtásom az M5-el :DDD, pedig már fejlövést kaphatnék ahogy kiérek a városból ;]

szerk:

elbandi2 : üdv!

[ Szerkesztve ]

(#36476) H.Ezredes válasza Möhe (#36475) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Irigyellek ,hogy neked nincs :O :DDD

(#36466) BMW001

Egy írott programmal alap esetben nem fog nőni a fogyasztásod. Viszont ha tolod neki akkor fog viszont sokkal jobban is megy. Én az erősebbet választanám mert normál használat mellett jól fogyaszt és ha kell akkor ott az +

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#36477) negro válasza elbandi2 (#36474) üzenetére


negro
őstag

Grat hozza. Azon nem csodakozok kihullot a hajad mire vegeztel. Neked lehet megerte mert ezzel foglalkozol de egy atlag user meg a munkadijat is csengetne! Ugy meg mar dragabban is josz ki akar mint egy rendes oldalon levo kormanyos ezert nem is csinaljak az atalakitast nagyon.

Nemetbol fura nem talaltal pedig szoktak lenne szep darabok. Bar nem tudom az SMG celiranyos volt vagy ez jott, mert abbol nem sok van teny.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36478) negro válasza Möhe (#36475) üzenetére


negro
őstag

Vicc, hogy en 15 eve vezetek es mindossze 1000, tehat ezer forintot fizettem eddig gyorshajtasert: :D Akkor meg helyszinen toltotte a csekket a rend ore. Regen szerencsem volt mindig ha 200-al mentem is nem futottam bele semmibe ma meg mar tudatosan kerulom a lebukast. Vedakat tudom hol vannak, amugy meg tartom 40-nel az 50-et max es igy tovabb: 60>70, 90>100, 130>150 ugye itt meg nem buntetnek.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36479) aero. válasza negro (#36478) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Ezzel én is így vagyok, egyedül pályán kell vigyázni az objektívvel, mert van itt fórumtárs, akire 151-nél ráküldték az elfogót, ugye az objektív határ csak a helyhez kötött kamerázás ellen véd. Országúton nem jellemező, sőt, el se nagyon hagyhatják a rendőrök a helyet felsőbb utasítás nélkül.

(#36480) elbandi2 válasza negro (#36477) üzenetére


elbandi2
tag

Köszi! Tényleg voltak holtpontok :DD . Igazából valamennyire a kihívás része is motivált, mert mindig kell valami amivel lekötöm magam. Valóban nem azért írtam le a sztorit, hogy másokat erre biztassak, mert tényleg nagy szenvedés. A mechanikai részekkel nincs gond, de a villamosság az tényleg kemény. Nekem szerencsém volt mert találtam az USA ebay-en egy komplett M3 köteget olcsón, így csak az M3-330ci, és az USA-EU különbségeket kellet átalakítani, ill az SMG, PDC, kipufogó csappantyú részeket áttenni.
Az SMG nem volt kritérium, csak az automatát zártam ki, illetve M-packet, és M sport csomag volt a lényeg.
A mobile-n nézve ezek most olyan 6000 Euro környékén kezdődnek -amit érdemes lenne megnézni-, de az igazán jókért 8-10 között kérnek. Plusz behozatal, papírozás...
A Magyar kínálat jelenlegi 5 legdrágább példánya közül pedig 3 szintén átépített ex-angol autó...(korábban megadták a hirdetésekben a vin számot). :F

(#36481) negro válasza elbandi2 (#36480) üzenetére


negro
őstag

kepet majd szurjal mar be ha kesz, vagy akar eredeti allapotaban is johet. par eve en is rakattantam valtanak e39 sedanrol, facelift e46 coupe 30i -re. :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36482) negro válasza aero. (#36479) üzenetére


negro
őstag

151-nel persze ha 3 labu van kint. en mondjuk megneztem ora szerinti 150kmh az gps szerint 147. igy nem lehet gondom.

(btw ezert is kapok agyfaszt elozni tilos helyeken a 40/50 -es korlatnal, hogy a sok birka be van szarva a magyaro fizeteshez merten orbitalisan draga buntetesi tetelek miatt es ezert ora szerinti, sziguruan 40-el megy, izzadt tenyerrel, ami valojaban sok, nem nemet auto eseten, csak 35kmh. olasz, francia autok pl. rendre 89-90-et mennek valojaban 100-as ora szerint...)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36483) Gsx-rr válasza aero. (#36479) üzenetére


Gsx-rr
veterán

Engem mar fogtak meg a palyan 145-el is. A magyarazat a nem Magyar rendszam volt.

(#36484) elbandi2 válasza negro (#36481) üzenetére


elbandi2
tag

Félkészen, koszosan, csak beálltam hátra a kertbe..

Nem megy. :F fejtetőn rakja be a képet, majd holnap eljátszok vele.

[ Szerkesztve ]

(#36485) Leonardo91 válasza elbandi2 (#36480) üzenetére


Leonardo91
senior tag

Igen, közülök az egyik az enyém :D
Igaz, én nem magam építettem át ,de már én se kezdenék bele az egész hercehurcába .. :N

| Samsung Galaxy S24 Ultra Titán 1TB | Watch 6 Classic 47 LTE | Galaxy Tab S8 Ultra |

(#36486) elbandi2 válasza elbandi2 (#36484) üzenetére


elbandi2
tag

na talán így:
[link]

[ Szerkesztve ]

(#36487) elbandi2 válasza Leonardo91 (#36485) üzenetére


elbandi2
tag

Még egyet én sem csinálnék, bár... talán egy M3 miatt meggondolnám magam ;]
Amúgy alapból az lett volna a kiszemelt, csak most sajna nem fért bele a büdzsébe.

(#36488) aero. válasza negro (#36482) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

152-re kapod a csekket csak, a 151 még oké ... kivéve ha rádküldik az elfogót. :D

(#36489) humax


humax
senior tag

SZIASZTOK

az új BMW X1 masodik generáció ha valakinek van tapasztalta megköszönöm ha velem oszt.
ha jól tudóm 2016 tol megjött az új generáció ,így van?
mostanában nem fog jönni 3 generáció vagy valami facetlift?
x1 alternatíva?

az új X3 mikor lesz elérhető ?

köszönöm

Elnézést kérek a rossz magyar írásomért, külföldi vagyok

(#36490) H.Ezredes válasza elbandi2 (#36487) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Balosítottunk át kollégámnak mi is coupe E46-ot de kínlódás. Igazából MINDENT ki kéne cserélni az ülés modulokat a komplett kábelköteget műszerfal díszlécek burkolatok szőnyegek a tűzfalba vágni lyukakat konzolokat heggeszteni kéziféket átrakni a fém csövét motor váltót kiszedni stb stb... Iszonyat meló és ha TÉNYLEG EU-ra akarod megcsinálni abszolút bukó az egész.... tükrök , Műszercsoport kormánymű kormánymű szervó csövei lámpák stb stb mindene más az angolnak... Kábelköteget is nehéz találni hozzá kincs ha van. Tükröket rendszerint nem cserélik ki műszercsoportot sem az elektromos ülések is jobbosok maradnak valaki még a kéziféket is jobbosnak hagyja meg pedig ügye ezek is hozzá tartoznának a balosításhoz :/ Számomra ezek a kocsik nem érnek ugyan annyit mint egy rendes balos mivel tisztába vagyok miket szoktak kihagyni és mit kell csinálni ezekkel a kocsikkal :/ Az Angol E46-ok jobban is szoktak rohadni ami még negatívum :( Én valami nagyon extrán jó autót tudnék csak esetlegesen elképzelni ilyen műveletre de akkor ténylegesen mindent kicserélve balosra. Vagy a másik,hogy iszonyat olcsón hozzájutni. Nagyon sok idő, pénz és energia főleg az alkatrészek beszerzése nehézkes még :/

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#36491) elbandi2 válasza H.Ezredes (#36490) üzenetére


elbandi2
tag

Köszi a véleményt :) Amiket felsoroltál, azokat én mindent cseréltem, vagy még beszerzés alatt áll az alkatrész. Köteggel tényleg szerencsém volt, mert minden 6. hónapban változott valami a gyártása alatt, és találni olyat ami beletalál az időtartamba, az szinte lehetetlen. Ami egyelőre elmarad még, az a külső kulcsos nyitás átrakása, de majd azt is szeretném megoldani.
Rohadásról amit írtál, az igaz. Nekem szerencsére a kaszni szinte hibátlan, csak érdekes módon a futómű alkatrészek, csavarok feje, első hátsó bölcső rozsdál. Szerencsére nem vészes módon. Majd a télen bakra teszem, és szépen lehomokoltatok, és szintereztetek amit csak tudok. Hobbiautó lesz, úgyhogy a szerelés is a hobbi része lesz. :D

(#36492) negro válasza aero. (#36488) üzenetére


negro
őstag

Ismerem ezt a 3km/h -as "rahagyast" meresi hiba okan de ennyire ezert nem centizem ki :)

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36493) negro válasza elbandi2 (#36484) üzenetére


negro
őstag

na majd ha keszen lesz akkor.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36494) Satyricon


Satyricon
addikt

Sziasztok

Kaptam egy kis prémiumot melóhelyen, muszáj vagyok elkúrni egy részét angel eyes-re! :DDD Honnan és melyiket érdemes választani, ami tartós, nem ég ki a 2. indításnál? Ebayről vagy eliexpressről, esetleg itthon találni jó minőségűeket? E46 320i-hez kellene, 2001 fl előtti-re. Színre mindenképp jégfehérre gondoltam és smd ledesre, tudtommal egyik legmegbízhatóbb dióda. Szóval ennyi a kikötésem... Fényerősséget rátok bízom, melyiket érdemes.

Illetve még az érdekelne, hogy a helyzetjelzőre hogy tudom rákötni forrasztás és nagy szívások nélkül?

(lOo \ (llll) (llll) / oOl)

(#36495) Cxgrav válasza Satyricon (#36494) üzenetére


Cxgrav
senior tag

Szia!

Katt ide :K

[ Szerkesztve ]

Picture me Rollin' by 2pac

(#36496) MPowerPH


MPowerPH
félisten

(#36497) Möhe válasza MPowerPH (#36496) üzenetére


Möhe
addikt

1 "bajom" van Janival. Hiába logisztikázik/utánnajár dolgoknak, pár hét/hónap múlva már mást akar.
De respekt neki, de leginkább a párjának.

(#36498) MPowerPH válasza Möhe (#36475) üzenetére


MPowerPH
félisten

Te milyen gumikat raktal az M5 -re? En pont a tuningboxal tapasztaltam meg, hogy a gyarilag szerelt Goodyear Excellence RFT -k hirtelen nagyon kevesek lettek, foleg hatul feltuno ugye, de kanyarban az eleje is szenvedett egy-egy padlogazra.

mod: AKi ilyenre szorja a lovet, annak alt. ilyen a mentalitasa. Nem nagy baj, kellenek ilyen emberek is. En az asszonytol tuti fejlovest kapnek.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#36499) negro válasza Möhe (#36497) üzenetére


negro
őstag

en is kommentelek neki eszerveket de mar mind1

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#36500) Möhe válasza MPowerPH (#36498) üzenetére


Möhe
addikt

Bridgestone potenza elől , Goodyear eagle f1 hátul

Misi szerint is és többek véleménye szerint is ezek jók, még előző tulajos gumik. Alig tudok velük rajzolni valamit az útra,de extrém helyzetben még nem voltam. Nem tudom hol a határ,persze a hátsó nyikkan még harmadikban is ha olyan a tempóváltás.

Nem kellett cserélni,de őszintén nem tudom mit kéne ezek helyébe, ha majd erre kerül a sor. M5board-on van gumis rész,ahol vitatnak/beszámolnak a tulajok. Lehet megérne egy misét végigolvasni.

tavasszal/ősszel el kellene mennem egy vezetéstechnikai tréningre, legfőképp az én,de a kocsi határait is legalább tudnám hol vannak
Apám a mentősöknél vezetéstechnikai kiképző/oktató,csak hát pálya híján ez kicsit sovány vigasz.

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.