Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
üdv.
Ezt az oldalt ismeritek?
BMWk
Jó pár bitang gép látható, eladóak,remek képekkel illusztrálva.
ízelítőül: vörös (!) belsősvörös M5 E60, kék belsős kék M5 E39.. -
szombatitomi
senior tag
Szisztok! Az E61-ben (2004/11) meghalt a CCC, cseréltük volna, de nem kap áramot. Ledek nem világítanak rajta, a fejek sem pozícionálnak indításkor, semmi. Kesztyűtartó és csomagtér biztosítékok is rendben. Valaki találkozott már ilyennel? A srác karosszériamodulra gyanakodott, hogy a zárlatos alaplap magával ránthatta azt is.
-
erikke17
őstag
válasz
STC Speed #35494 üzenetére
Halott lesz, 99ig engedi feljebb nem megy. Már rendelem is bele a Febit korrekt ár minőség.
93-94foknál már olyannak kéne lenni mint az űrhajónak. Leállítottam motort még 10 másodpercig forgott magának tovább a ventilátor mire leállt totálisan. Csak érdekes, ha meleg motorral megállsz egy 15 percére rá megint kinyit a visco egy darabig aztán annyi.
-
erikke17
őstag
Üdv. E39 530d
Olyan kérdés bementem benzinkútra majd jöttem ki indulok el hallom megy a ventilátor elől az elektromos klímáé (klíma nem ment)
Utána leállt fél percére nézem vízhőfokot BC-n 99fok(mutató középen). Ez meg mondom mi? Visco síri csend már rég húznia kéne ezerrel nem nyit... Érdekes mert ha állás után elindulok meg hallom viscot süvíteni.Kampec a visconak? Hogy tudnám kideríteni? Most kimentem állt 20 perce bestartoltam autót viscot simán lefogom egy darab ronggyal utána alig bír elindulni. Gondolom ennek annyi.
Előre is köszi
-
-
MPowerPH
félisten
Egyebkent csak offban jegyzem meg, ha lancot akarnek cserelgetni, akkor en Audit vettem volna. Abban is kell cserelni, viszont ott gyari eloiras. De nem akarok. A 400-450K HUF meg kulfoldi valutaban is eleg jo penz. Abbol inkabb elmegyek nyaralni.
-
MPowerPH
félisten
Jo suru olaj kell bele.
H.Ezredes: Otthon szakadnak, itt UK-ban nem. Nemet forumokat nem tudom, mert nem beszelem a nyelvet, de az USA -ban sem panaszkodnak az emberek. Kell egy atvizsgalas, ami megallapitja, hogy milyen a vezerles allapota. Egy jo vezerlest biztos nem cserelnek le, es annyi biztos, hogy en egy petakot nem fizetnek a lancert meg otthon sem, siman perre vinnem a markaszervizzel, es valszeg a vegen egy garasomba sem fajna. Itt meg akinek elszakad, betolja a BMW-hez, ir egy complaint, es happy. De ahogy hallottam, az osztrakoknal es a nemeteknel is ez a helyzet. 20D-kben garanciaban csereltek a lancot, mig otthon tudtommal nem. Valszeg az sem mind1, hol el az ember, vagy hol jon a gebasz.
A BMW -nek egy visszahivast kellett volna hirdetnie, amit nem tettek meg, es ami eleg nagy hiba volt. -
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #35478 üzenetére
Mi a lifetime ?
Ugyan már mindenki tudja nincs olyan,hogy lifetime
Se olajból se másból... Az,hogy a fórumon mit írnak vagy mit nem azt ne haragudj de nagyon nem érdekel. Rengeteg embernek akinek elszakadt nem fórumozik.... Nem ez az életük,hogy leírják vezérlést cseréltek a kocsimban mert ez időszakos karbantartás egyébként. Itt Magyarországon nem csinálnak semmit Wallis-ból tolták át a kocsit láncszakadás után nem csinálták garanciába. Én ezeket csinálom minden nap. Látom hallom és tapasztalom,hogy igen is elszakadnak.... saját tapasztalatból több 20D szakadt több 6 hengeres dízel M57.... és igen N57 is szakad ismerős szervíznek. Meg amikor hívnak az emberek alkatrészért,hogy kell ilyen olyan hengerfej mert elszakadt a lánc a kocsijukba.... Én nem a levegőbe beszélek nem a fórumot olvasom én a saját tapasztalataimat írom le ami van nap mint nap... Nem viccből adunk el hengerfejeket lánc szakadt motorokba.... Nem véletlen írom le ide is és mondom el mindenkinek aki érintett. Szerintem én azért több ilyet láttam illetve több szerelővel állok kapcsolatban azok is ugyan úgy viszik az alkatrészeket és mesélik a saját tapasztalataikat. De én erről nem akarok beszélni se többet mert teljesen felesleges... Te kb azt bizonygatod,hogy ez a hiba nem áll fönt mert a fórumon hülyének néznek meg hát lifetime és külföldön kicserélik itt nem cserélik és szakadnak a láncok sajnos ez a szomorú valóság és tény.... És nem egyedi esetek mert nem 1-2 kocsiról beszélünk és minden ismerős szerelő ugyan erről számol be.... És az,hogy hívnak alkatrészért hengerfejért szelepekért stb az sem azt bizonyítja,hogy ezek egyedi esetek... Nem azért írom le és mondom ezeket mert unatkozok és kitalálok ilyeneket
(#35482) Möhe
Nem fogsz röhögni
Én most számolgatok és sírok....
(#35484) CharlieDrop
Remélem holnap...
-
Möhe
addikt
Kácsony vaaan
[link]
-
MPowerPH
félisten
válasz
peetmaster #35479 üzenetére
Igazabol mind1, milyet raksz bele, figyelj arra, hogy minel kisebb legyen a teljesitmenyuk. Plusz erdemes foliazni/sotetito festekel lefujni a burat, akkor az megfogja a feny nagy reszet es nem fogja elvakitani a rendszamtablan keresztul a mogotted haladot.
-
peetmaster
senior tag
Értem, köszi. Ezek az SMD LED-es világítások gondolom egyébként kompatibilisek a nem facelift 5-össel is. Úgy látom canbus rendszerrel vannak gyártva ezek is. Annak ellenére, hogy Te személy szerint nem ajánlod, honnan érdemes az ilyen típusú ledeket beszerezni? Megbízható forrás, és nem arany ár lenne a cél.
-
MPowerPH
félisten
válasz
H.Ezredes #35477 üzenetére
En 200k km korul vittem be a sajatomat markaszervizbe itt, hogy vizsgaljak be a teljes vezerlest. Minden okes volt, semmi rendellenesseget nem talaltak. Ok azt mondtak, hogy a vezerles lifetime, sem a szerviznek, sem nekem nem kell vele foglalkozni. Ellenben ha szakad a lanc, az garancialis csere, mindentol fuggetlenul, mivel a hiba ismert dolog egy bizonyos szerianal.
De erdekesseg keppen, itt UK-ban meg nem olvastam olyan sor 6 BMW dieselrol, aminel elszakadt volna a lanc. Anno forumon is rakerdeztek, es madarnak neztek. A 4 hengereseknel megesik, de szakadas eseten garancia, a tulajdonost nem terheli semmi sem(max az auto hianya). Ez valszeg regio fuggo is.
A nemeteknel senki nem fizetett sem lanccsereert, sem a helyreallitasert, amit a szakadas okozott. En nem tudom a Wallis mit szolna otthon, ha bevinnel egy lancszakadt autot 10 evesen garancialis javitasra... Valszeg kirohognenek, de lehet foljeb is menni, mint ahogy volt is rola cikk.Nekem van egy magyar ismerosom, akinek az osztrakoknal elszakadt a lanc a a magyar rendszamos 520D-ben. Nem volt autoja 3 hetig, ugy kellett fuvart inteznie haza meg vissza, ellenben a markaszerviz garancialisan megcsinalta az autot.
"De akinek már az nem fér bele a keretbe,hogy egy ilyen kocsin vezérlést cseréljen véleményem szerint ne is vegye meg mert többi dologra is ugyan úgy kell költeni gondolok itt pl vízpumpa termosztát görgők lengőkarok fékek stb..."
Szerintem, es ezek szerint a BMW markaszervizek szerint is ami a gyarto hanyagsaga miatt totalis kart okozhat a technikaban, ertsd akar gazdasagi totalkart is, azert nem a usernek kell fizetni. Csak kepzelj bele egy 45-50 eves apukaba, aki nem forumozgat, es semmirol nem tud semmit sem, de boszen hordja az autojat meg 8 evesen is a markaszervizbe. Magahoz az autohoz is teljesen hulye(10 emberbol 8 biztosan az). Aztan szakad a lanc, ami a gyarto szerint is orokeletu, nem kell hozzanyulni, igy azok sem foglalkoztak vele az eves viziten. Kozben meg belso berkekben nagyon jol tudjak, hogy egy gyartosorrol anno regen bizony selejtes termek jott le, amit be is epitettek.
Egy bizonyos futas utan en is csereltetnem, mondjuk a 400k km az egy hatar. Ellenben annyit ezek nem mennek el, nem Mercedesekrol beszelunk... -
H.Ezredes
őstag
válasz
MPowerPH #35470 üzenetére
2007 után minden motoron kell de meg is lehet várni amíg elszakad.......
De volt,hogy 180E Km-nél szakadt LCI 30D-be és volt olyan,hogy LCI 25D be 400E Km-nél szakadt.... Nem lehet kiszámítani.... Láncot kell cserélni mindenével együtt és nincs gond.... Az összesen 2007 utánin.... Igazából nem kell félni se az N47 től se Az M57 TU2 motortól sem vezérlést kell cserélni ennyi a titka. De akinek már az nem fér bele a keretbe,hogy egy ilyen kocsin vezérlést cseréljen véleményem szerint ne is vegye meg mert többi dologra is ugyan úgy kell költeni gondolok itt pl vízpumpa termosztát görgők lengőkarok fékek stb... Természetesen azt is megértem,hogy aki megveszi az új kocsiját nem akar egyből lánccserével kezdeni mert nem olcsó de sajnos ezzel számolni kell. Viszont ha belefér akkor nincs gond. Ha megvan csinálva akkor kimegy a világból mindegyik megfelelő karbantartás mellett természetesen. Szóval nem kell félni ezektől a motoroktól. egyébként 2010 Közepéig az N57 is ugyan azt kapta mivel a pl a felső lánc 114D-től kezdve a 740D-n át mindegyiken ugyan az....
Az N57 korszerűbb erősebb nyomatékosabb újabb konstrukció nem rossz. Ráadásul pl 325D-be ugyan az a 30D motor van mint pl a 730D-be csak szoftveresen butított....
-
negro
őstag
válasz
peetmaster #35475 üzenetére
Feheret (5-6000K kozotti) izzot csak ledeset fogsz kapni. Viszont mivel a facelift elotti E60 hatso lampak sima halogen izzosok (helyzetjelzok) ezert en szemely szerint nem is ajanlom a cseret. Baromi gagyin festene igy szerintem. Regi 3-4-es Golfokon latsz ilyet, hogy a hatso lampa nem is vilagit de a rendszamtablap a virit
-
peetmaster
senior tag
Sziasztok!
Valószínűleg már volt róla szó itt a topic-ban, de (facelift előtti) E60 5-ösbe szeretném a hátsó rendszámtábla világítást fehérre cserélni. Ha nem led-es világítást szeretnék, csak szimplán izzót
-cserét, akkor milyet ajánlotok, mire érdemes odafigyelni és nem utolsó sorban hol érdemes levadászni? -
Gabesz25
tag
válasz
MaDDoXX #35471 üzenetére
én csak e90 320d-vel rendelkezek, de mielőtt megvettem sokat olvastam motortípusokról. ennél az M47-et javasolták inkább, ahol max a pillangószelepekkel lehet gond a szívósorban (természetesen már kiszedtem őket). az N47-nél meg mindenhol a vezérműlánc nyúlását/szakadását írták. ezért döntöttem az M47 mellett
-
MaDDoXX
tag
Sziasztok!
E92 325d-ből az M57 (M57D30TU2, 145 kW) vagy N57 (N57D30U0, 150 kW) motorok a jobbak? Melyik a jobb, megbízhatóbb konstrukció? Van erről valakinek tapasztalata?
-
lali81
tag
hogy ON is legyek, Ezredes Úrnál jártam, megcsinálták a hátsó fékemet, átnézték a gépet alaposan, az első fék a soros, majd szíjtárcsa, görgők, talán vízpumpa, termosztátok és persze vezérlés-buli is kéne. (525d, M57D30) Mindezt úgy hogy ránézésre jó állapotban van a kocsi csakhát ugye 8 éves már, túl a 220e km-en.
-
szilva01
őstag
Azért én ezért az autóért kicsit sokallom a 250 ezret...
Ha lenne időm meg műhelyem, projektnek nem lenne rossz.
-
majnkopf
tag
Valaki tudna e46 motorháztető illetve csomagtartó embléma méretet mondani? (2004-facelift ha ez szükséges)
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #35461 üzenetére
Fekcsere?
Azert hiaba, a Tied sem egy idos verda, es megis van tennivalo vele minden teren.
-
MPowerPH
félisten
válasz
CharlieDrop #35459 üzenetére
Nincs nagyon mas alternativa, legalabbis nalam nem volt. A tarcsa merete miatt eleg konnyen deformalodik.
-
Maxell014
senior tag
Sziasztok
2002es e39-be kellene nekem egy darab pdc szenzor hátra (konkrétan jobb szélső) . Esetleg nincs valakinek ?
-
MPowerPH
félisten
Jah, a nyereg azt hiszem meg nalam is ATE. Meg a E92 -on is az volt. De a tarcsakat mar nem Ok csinaljak.
CharlieDrop: Az ujabb modelleknel, mint ami Neked is van, mar nem kapni a piacon OE tarcsakat. Sokat jartam utana, nem derult ki, melyik gyartotol kapjak, de az biztos, hogy a piacra mas markanev alatt azokbol nem jut.
Pl. tok erdekes, mert ugye E39 -nel, de talan meg E92 -nel is ugy volt, hogy a szuroket pl. a MANN szallitotta BMW logoval. Na most ez F10 -nel mar nem igaz, mert Hengst az eredeti OE. -
#94477440
törölt tag
Sziasztok!
M43B16-ba milyen olajat töltenétek? Viszkozitásra gondolok, a könyv 5W-20-tól 20W-50-ig felsorol mindent. Az ár mindegy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Formula-1
- Kuponkunyeráló
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós topik
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z370 i7 8700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- Samsung Galaxy A14 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest