Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CharlieDrop
veterán
gratta, szép
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Skimaster
senior tag
Wow....mi ez pontosan?És honnan került elő?Szép!
szőröscica
addikt
Hogyhogy dizel lett? E39-bol azert van meg rendes benzines is.
H.Ezredes
őstag
Pótolhatod simán Holnap nyomj pár csíkot + karikát
Köszönöm mindenkinek
Azért csalóka mert a karosszériával és a fényezéssel rengeteget kell foglalkozni + egy kis futómű javítás de az már folyamatban meg a motorban kellett még porlasztót cserélni nyomásszabályzót elfáradt szakadt csavart kivadászni légtömegmérő tisztítás és stb...
(#35652) Skimaster
30D Kedves fórumtárunké volt
(#35653) joamilestoné
Mert nekem nem a halálom a benzin.... Ennél az M57-nél nincs jobb motor E60 turbóval porlasztó okosítással katalizátor nélküli rendszerrel 300Le+ , 600Nm+ és mellette normálisan fogyaszt és normálisan lehet vele közlekedni de ha kell megy mint a távirat. Möhe ex kocsija volt én szervizeltem. Sok mindent megcsináltam rajta anno.Tudom mik lettek cserélve és mire. Tudom milyen a kocsi tudom,hogy mik a bajai még. Kell küszöböket cserélni lakatolni rozsdát eltüntetni elemeket cserélni fényezni futóművet kicsit még javítani mert a jó Magyar utak azért adtak neki. Képen lehet nem látszik de lesz mit szerelni rajta
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
szőröscica
addikt
A váltó mit szól ehhez? Már a gyári 410Nm-t sem csípték.
H.Ezredes
őstag
Imádja szereti Nagybátyám touring 30D-je E60 turbóval csak hátsó dobbal jelenleg ilyen ~260Le 600Nm és semmi baja a váltónak. Indulásból nem tolja el csak ha már legalább gurul ennyi.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
negro
őstag
jaaajj, az az m paraller
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
lali81
tag
Gratula Ezredes!
Möhe-nek is mert eléggé szépen megvigyázta!
Az M57 a legjobb motor?
Ezt örömmel hallom, mégha volt benne "kis" irónia is!
Möhe
addikt
Azé jobban odavigyázhattam volna.
MPowerPH
félisten
Kicsit gyakrabban kell hozzanyulni. Szerintem ha autoszerelo vagy, akkor ez siman vallalhato, szabadidodben tudsz rajta butykolni, ha kell. Bar en szemely szerint egy jo manual 6 -al tudnam elkepzelni.
H.Ezredes: Grat hozza! Ismeros volt az auto, gondoltam hogy valami ismert forrasbol szarmazo darab.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
szőröscica
addikt
En manual valtot mar csak palyazashoz vagy nagyon massziv, sportos hegymenethez tudok elkepzelni. Tehat jatszos autoba igen. Ha annak szannad, egyetertek.
Egyebkent en a hetkoznapokban mar nem allnek vissza kezire, most hetvegen mentem egy 30km-es kort a varosban egy kezivaltos autoval, rajottem, hogy nagyon nem hianyzik a leveskavargatas.
lali81
tag
A leveskavargatásról jut eszembe.
Minél nagyobb dízel és minél szarabb a kuplung annál nehezebb..
Volt 20d-m kézivel, most 25d, kézi és még eredeti kuplunggal 502 Nm, finom.
Az A6-ost fele ekkora erővel vezettem, de akkor se kéne újra.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
A 218 lovas csigája a jó hozzá?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Skimaster
senior tag
Mi volt a gond az a6-al?Melyik széria volt?
H.Ezredes
őstag
A vasblokkos az elpusztíthatatlan Tuningban és amúgy mindent bír... Ha van benne olaj és víz örök élet természetesen olajcsere és egyéb megfelelő karbantartás mellett !!!
(#35660) BMW001
Sokba kerül ráfaragni a 6-os váltót. Gyárilag nem is volt.
(#35663) CharlieDrop
De csak az EU3 vákuumos jó rá. intercooler csövet kell összehozni még mert más a csatlakozás. Egyenlőre Katalizátort le valami hasonlóan vagy pedig marad a gyári csak belül lesz kipucolva. Érezhetően hoz rajta alulról is jobban megindul erősebb jobban megy tőle nem fojtja úgy a motort
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
CharlieDrop
veterán
Köszi Azért az az M57 nem kicsit húzható. Gondolom e39-nél nem eszi annyira a Hardy-t, mint e46-on, ugye?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
erikke17
őstag
Katalizátort előző tulaj nálam is kirámoltatta Maradt a gyári körbe lett vágva kihajtva katalizátor kiütve belőle, visszahajtva aztán visszahegesztve Gyönyörűen hallani a turbót is ahogy muzsikál.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
Qru
MODERÁTOR
Sziasztok!
Haver vett kintről egy E46 320i-t. Elég "bátor" a srác mert látatlanban, netről vette most pakolta le a tréler a kocsit a háza előtt. Kéne neki vmi jó szaki aki átnézi és amit kell azt rendbe teszi rajta.
Hova lenne érdemes elvinni átnézetni? Van vmi tuti szerelő?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MPowerPH
félisten
Kiderult a hiba. EGR szelep, de nem allando hiba, 1500km alatt 6x dobta be. Most feljottem Bp.-re hiba nelkul. Olajat azert lecsereltettem, az EGR-t meg megnezik cserelni kell e, vagy marad UK -ig, es ott csinaltatom meg.
Don't Tread On Me
lali81
tag
Hali! A 4F széria volt nekem, 190 LE,2.7TDI V6-os. 2010-es a késői széria LED menetfényes. [link]Ami nagy előnye volt a rendkívüli nyugalom, szinte el lehetett aludni vezetés közben. Fele erővel vezettem komolyan, mint egy kis autót. Pedig kézi váltós volt, kormány és váltó, ujjal kezelhető. Viszont ezzel szemben sportos vezetési élménye semmi nem volt, tolta az orrát, befordulni nem akart, a gázfröccs fogalmát nem ismerte, teljesen el volt szigetelve attól ami az úton történik, a kormány teljesen szintetikus volt..a kidolgozás minősége viszont rávert az E60-ra sajnos elég rendesen...
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
Szia. Pösti?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Qru
MODERÁTOR
Agglomeráció, szóval Pestre is felhozza ha kell.
#nincsbennetarcsi
CharlieDrop
veterán
Akkor írj privit H.Ezredesnek!
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Qru
MODERÁTOR
Ok. Thx.
#nincsbennetarcsi
H.Ezredes
őstag
Írj nyugodtan
(#35669) BMW001
Ezeknél a motoroknál előszokott fordulni EGR hiba szóval számíthatsz rá,hogy cserés lesz
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
MPowerPH
félisten
Ki lett dobva azonnal, mert a gyari uj 55k volt, es mivel sokat megyek most az autoval, nem kell nekem a rizikofaktor. Mazlim volt, mert 1db volt raktaron, igy 1 ora mulva mar ki is volt az autobol dobva a regi. Nem volt veszes, talan eleg lett volna a tisztitas is, de jobb igy. Persze ki is lehetett volna kapni es kiprogramozni, de en nem vagyok ennek a fanja.
Egyebkent Skoda Octaviaba dragabb volt az uj gyari EGR....
Don't Tread On Me
Highend55
tag
Ha kitisztitod az is egy fél óra ,egy próbát megért volna.Szar EGR-el milyen lett az átlagod ?
Nekem 9.3L volt a tavalyi 5800 miles alatt,ebbe rengeteg pálya,de azért pár este ilyen is [link]
Szerintem ha jössz vissza Luxembourg-nak gyere ott 1Euro /L volt a premium Aral diesel,na meg nincs akkora forgalom mint Frankfurtnak.
MPowerPH
félisten
Hagytam, mert nem mindig segit az sem. Es inkabb kormos volt, koksz alig-alig
Nekem 7.5 lett a vege, viszont a nemeteken en is atrepultem. Koln utan tankoltam, addig 6.1 szamolas utan. Aztan Passau utan az utolso kutnal meg a hatar elott, az meg 9.1 lett, pedig nekem is volt olyan 100km, amikor padlon alltam vegig, de ugy egeszeben is 200-220 kozott lehetett vegig csorogni, mar nem volt annyi epites sem, es a forgalom is minimal volt. Az utolso szakaszt nem tudom, meg a nemet gazolajjal megyek, nem tankoltam. Szerintem a rossz egr nem befolyasolta annyira, nem allando hiba volt.
Don't Tread On Me
whitezo88
nagyúr
Nézegetek autókat, örömmel látom hogy egyre kevesebb a kamu km (15 évre 189 000 km stb). 5 éve megvan az e46 de az elkövető pár éven belül szerintem lecserélem, eljárt felette az idő, elég sok pénz belement már.
Továbbá 2 hét alatt 2 ember jött belém... először múlt héten dugóban jött a seggembe, ott gyakorilatilag semmi károm nem lett, csak karcolódott a hátsó lökös ami mosás után alig lett már látható, neki 306-7ese volt és felgyűrődött a motortető... látszik miben van anyag és miben nincs. Most pedig tegnap tolattak nekem furgonnal a jobb hátsó ajtónak, annak már nyoma lett, ott már lesz következmény.
Ideje belenyúlni valami szopórollerbe, mondjuk E60-ba persze mint kezdtem, azért a 380 000 - 400 000 km azért nem kevés amivel sok fent van.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Az autok eleje mindig jobban torik, mint a hatulja, forditott esetben Te gyurodtell volna.
Az E60 jo, de ne az arlista aljarol nezelodj, szerintem 3 millio korul kezdodnek a vallalhato darabok.
whitezo88
nagyúr
Jaja azt lattam, 1,8tol is vannak mar de gondolom olyanok is. Fapad, elso szeria, 400k km. Lci-t akarok majd de az a jovo zeneje. Elobb ezt fel akarom pofozni hogy kapjak is erte majd valamit meg enis tudjak vele jarni.
szőröscica
addikt
E60 fenyszorokban a narancssarga szemoldokok veletlenszeru nem vilagitasa (neha mindketto megy, neha csak az egyik, neha az egyik rendesen mig a masikban csak 3 led eg, tegnap este meg az egyik nem egett mig a masik is csak felig) a LED panelek faradasara utal vagy valami lampavezerlo modul haldoklik?
Dynamic xenonos, az a funkcio megy szepen. Uj bura lesz a megoldas erre vagy light modul? Nekem tetszik a szemoldok, szeretnem, ha rendesen menne.
MPowerPH
félisten
Ugye ez villamossagis, hogy kap e aramot rendesen. Eloszor azt lenne jo kimerni, ha lehetseges. Egyebkent elso blikkre footwell module.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
whitezo88
nagyúr
Start Stop rendszer amúgy évjárattól van vagy extra? Manual dieselt vezettem anno ott elég idegesítő volt, automatán nem tudom milyen.
MPowerPH
félisten
Extra, meg evjarat. Egyebkent idegesito, ki kell kapcsolni. En neha hasznalom, mikor tudom, hogy 30s ig tuti allok, de ugye ahhoz helyismeret kell. Dugozni probaltam vele, az borzalom. Sot, keresztezodesnel is siman leallitja magat, mikozben varom, hogy kiugorhassak.
Don't Tread On Me
erikke17
őstag
Bakker, tavaly 300kn alatt klímáztam folyamatosan majd a hátsó fűtésboxban megjelent a kondenzvíz bugyogott meg folyt is belőle eláztatva szőnyeget. Kitakarítottam klima kondenziv csöveket bár semmi gyanús nem volt ott tisztának tűnt, meg a víz is csepegett belőle.
Ma 40km-alatt klímáztam oda vissza, majd haza értem véletlenül megnyomtam a klima helyett a szélvédő fűtés gombot ventilátor fullra kapcsolt természetesen megint hallottam bugyogni vizet bár kisebb mértékben mint tavaly.
Ez mi a túrótól lehet? Aggaszt a dolog mert 2 hét múlva megint megyek egy 300km-es utat és esélyes, hogy klímázni fogok... Próbáljam meg kindenzviz csövet kifújni kompresszorral?
E39
Előre is köszi
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
MPowerPH
félisten
Kuzdok a fenyszorokkal... User manualban ez all: "Left hand/Right hand traffic"..."Xenon headlight. Light distribution of the headlights automatically avoids dazzling of the low-beam headlights when driving in a country in which the traffic drives on the opposite side"
Ennek ellenere a nemeteknel ahol utepites volt, mindenki villogott folyamatosan, hogy vakitok. Mivel semmi nem volt nalam, az elsosegely dobozbol kiszedtem a ragaszto szalagot, es azzal learnyekoltam a fenyszoro megfelelo reszet. Ez megoldotta. Most itthon ugyan ez a bajom, es nem kapni a fenyszorora azt a takaro plecsnit, a ragasztas meg eleg igenytelen.
Emlitettetek, hogy bele lehet nyulni a fenyszorok magassagaba manualisan is. Ezt hol tudom megtenni?
Don't Tread On Me
negro
őstag
En ilyenrol meg sose hallottam. Nekem klimaval sose volt gondom E39-ben. Irod, hogy 300km-ert mentel vele, ac on-al, ami meg valjuk meg nem sok semmi tekintve, hogy en anno volt, hogy lenyomtam vele 1000-1200km eket is csak oda: Olasz, Horvath pl. gond nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
erikke17
őstag
Ez a baj, hogy egy laza 300km-es úton ilyen megtörtént. Arra lettem figyelmes, hogy hátul bugyborékol valami. Mondhatom jól kezdődött a nyaralásom tavaly Hosszú szívókával szívtam ki vizet hátsó boxból meg szárítottam lábteret hátul.
Olvastam neten után akadt egy jópár embernek gondja ilyennel. Elég egyszerűen eljut a víz hátra mutatok egy képet.[fűtésbox] Ugyebár ez még ha vízszintesen van még egyszerűbben eljut a víz hátra. (a képen annyi hiba van a fűtőradiátor és a párologtató fordítva van rosszat jelöltem meg.)
Pollenszűröknél rendszeresen takarítóm szóval ott tuti nem jut be víz.
Olyat tudok elképzelni, hogy a kondenzvíz csőnél koszos poros vizes lerakódás lehet azért nem bír olyan gyorsan folyni ahogy kéne igy megtelik aztán ventilátor meg hátra fújja. Úgyhogy vagy e egyik vagy a másik cső jobban el lehet rakódva fent a boxnál. Mivel a hátravezető csőben a hátsó fűtésboxhoz van egy mélyedés ott szépen megáll a víz mint egy szifonban aztán bugyog.
Persze csak nagy fokozaton mivel gyengén nem is jön a levegő mivel nem tudja átfújni a vízen.
Héten megkóstoltatom csövekkel a kompresszort óvatosan
[ Szerkesztve ]
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
szőröscica
addikt
Dugulas lesz, anno ezt csinalta a mi E39esunk is, ki kell takaritani azokat a csoveket
erikke17
őstag
Olyasmire tippelek én is csak az az érdekes, hogy autó alatt meg van kondenzvizem mindkét csőből. Bár egyikből jobban jön mint másikból ami már utalhat hibára.
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
#64118272
törölt tag
Sziasztok!
Vettem egy 2005-ös E60 525d-t, automata szedánt.
Na most, az autó megvan szoftolva, 230 lóra, DPF és EGR ki van tiltva, illetve DPF fizikailag is ki van szedve.
Jól megy, nincs vele gond, futóművet, fékeket én raktam rendbe rajta, az mostmár hibátlan. Olajcsere, minden szűrő cseréje, váltóban olajcsere az is megvolt.
Egyetlen problémám van, viszont az elég nagy, akár mennyire vigyázok, lassan gurulok, tehát spórolósan járok, a városi fogyasztása 14-15liter, hosszúba meg 9, pályázás nélkül, max 100-110el.
Ez rengeteg. Gépre rá lett dugva, hibát nem mutat, sehol semmi. 3 különböző helyen, 3 különböző gépen nézték meg, sehol nem írt hibát.
Ismerős szerelő széttárta a kezét, ő többet nem tud tenni.
Mi lehet a nyűg?
Möhe
addikt
Gyáá, 14-et az enyim eszik. Tiporva kéne annak 9et enni.
MPeter87
őstag
Termosztátok? Azokat nem írja be hibának, ha rosszak. Mondjuk ez a fogyasztás szerintem még rossz termosztátokkal is elég extrém.
Vidd el ezredesékhez.
#64118272
törölt tag
Erdélyben vagyok, mostanában nem érzem, hogy járok Pest fele.
Lassan megbolondulok, most hétvégén elutaztunk egyet, 600km-en 100liter ment le a torkán....
Azért nem 5literes fogyasztásra számítok, de ez a 15-16 ez nem normális. Főleg úgy, hogy nincs széttaposva. Mikor nyomtam neki, 18-akat írt...
MPeter87
őstag
A gyári szoftot nem tudod visszarakatni?
A vízhőfokot csekkold le, de szerintem ennyivel nem tudná felnyomni a rossz termosztát se. Youtube-on találsz videót róla, hogy hogyan lehet előcsalogatni a menüben.
szőröscica
addikt
Nem kormol? Ekkora fogyasztas mellett szerintem veszettul kene kormolnia.
Gyari szofttal probalkoznek elso korben, aztan valami hozzaertovel megiratni a programot, ha a ganyolas kijavitasa nem palya. Ez az EGR meg DPF off eleg gaz szerintem.
#64118272
törölt tag
Nincs korom, csak minimális.
Gyári szofttal is megevett ugyanennyit, nem gányolás volt a szoft, elég profi csinálta, hozzávaló áron. Én normális autót jó gázreakcióval akartam, nem környezetkímélés meg ilyen baromságokat, nem kell nekem se EGR se DPF baromság. 80%-ban városban megyek, csak eltömődne folyamatosan, visszafogná a kocsit, stb.
Most lett megcsinálva a szoft egy pár napja, előtte is rengeteget evett, mikor benne volt EGR, DPF, most hogy nincsenek, és megvan szoftolva, ugyanannyit eszik. Csak ha odalépek neki, legalább megy is, eddig nagyon döglött volt. Kedves ismerősöm 525d-je ezerszer jobban ment, mint ez mikor benne volt a DPF és szoftolva se volt, mostmár más tészta.
Ez a termosztát dolog hogy derül ki, hogy jó, vagy sem? Megnéztem a menübe valamelyik nap, 94fokon volt a víz.
Hikvision
senior tag
Érdekes, hogy úgy nyúltak az autóhoz, hogy már eleve nem volt jó, mert ugye irreálisan sokat evett.
Ez a sok kiirkálás meg áthegesztés se a gyári fogyasztás javára van. Plusz, egyéni vélemény, hogy iszonyú bután néz ki egy kormoló bmw, márpedig ha nincs benne a dpf az bizony kormolni fog. Ezekkel az igényekkel nem az e60 volt a legjobb választás. persze ez csak egyéni vélemény.
20 éve a PH-n.
#64118272
törölt tag
Az illető, aki csinálta, neki stage3-as E60 535d-je van, 480 ló van benne, padon mérve. Szépen leültetve, Vossen felnikkel, M kívül-belül, hátul is 4 kipufogó, DPF sehol semmi, és nem épp kormolásról híres.
Ő arra tippelt, hogy a DPF haldoklott és nonstop regenerált, ezért is ehetett sokat az autó. De mostmár se szoftveresen, se fizikailag nincs DPF, úgyhogy nem nagyon regenerálhat, hogy sokat fogyasszon.