Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:07:51

LOGOUT.hu

Topiklakók, és autóik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#35651) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#35644) üzenetére


CharlieDrop
veterán

gratta, szép :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#35652) Skimaster válasza H.Ezredes (#35644) üzenetére


Skimaster
senior tag

Wow....mi ez pontosan?És honnan került elő?Szép!

(#35653) szőröscica válasza H.Ezredes (#35648) üzenetére


szőröscica
addikt

Hogyhogy dizel lett? E39-bol azert van meg rendes benzines is. :)

(#35654) H.Ezredes válasza Möhe (#35650) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Pótolhatod simán :DDD :DDD Holnap nyomj pár csíkot + karikát :C

Köszönöm mindenkinek :R

Azért csalóka mert a karosszériával és a fényezéssel rengeteget kell foglalkozni + egy kis futómű javítás de az már folyamatban meg a motorban kellett még porlasztót cserélni nyomásszabályzót elfáradt szakadt csavart kivadászni légtömegmérő tisztítás és stb...

(#35652) Skimaster

30D :DDD Kedves fórumtárunké volt

(#35653) joamilestoné

Mert nekem nem a halálom a benzin.... Ennél az M57-nél nincs jobb motor :DDD E60 turbóval porlasztó okosítással katalizátor nélküli rendszerrel 300Le+ , 600Nm+ és mellette normálisan fogyaszt és normálisan lehet vele közlekedni de ha kell megy mint a távirat. Möhe ex kocsija volt én szervizeltem. Sok mindent megcsináltam rajta anno.Tudom mik lettek cserélve és mire. Tudom milyen a kocsi tudom,hogy mik a bajai még. Kell küszöböket cserélni lakatolni rozsdát eltüntetni elemeket cserélni fényezni futóművet kicsit még javítani mert a jó Magyar utak azért adtak neki. Képen lehet nem látszik de lesz mit szerelni rajta :DDD :O ;]

[ Szerkesztve ]

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#35655) szőröscica válasza H.Ezredes (#35654) üzenetére


szőröscica
addikt

A váltó mit szól ehhez? Már a gyári 410Nm-t sem csípték. :(

(#35656) H.Ezredes válasza szőröscica (#35655) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Imádja szereti :DDD Nagybátyám touring 30D-je E60 turbóval csak hátsó dobbal jelenleg ilyen ~260Le 600Nm és semmi baja a váltónak. Indulásból nem tolja el csak ha már legalább gurul ennyi.....

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#35657) negro válasza H.Ezredes (#35644) üzenetére


negro
őstag

jaaajj, az az m paraller :C

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#35658) lali81 válasza H.Ezredes (#35644) üzenetére


lali81
tag

Gratula Ezredes!
Möhe-nek is mert eléggé szépen megvigyázta!
Az M57 a legjobb motor? :)
Ezt örömmel hallom, mégha volt benne "kis" irónia is! :C

(#35659) Möhe válasza lali81 (#35658) üzenetére


Möhe
addikt

Azé jobban odavigyázhattam volna. :U

(#35660) MPowerPH válasza szőröscica (#35655) üzenetére


MPowerPH
félisten

Kicsit gyakrabban kell hozzanyulni. Szerintem ha autoszerelo vagy, akkor ez siman vallalhato, szabadidodben tudsz rajta butykolni, ha kell. Bar en szemely szerint egy jo manual 6 -al tudnam elkepzelni.

H.Ezredes: Grat hozza! Ismeros volt az auto, gondoltam hogy valami ismert forrasbol szarmazo darab. :)

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#35661) szőröscica válasza MPowerPH (#35660) üzenetére


szőröscica
addikt

En manual valtot mar csak palyazashoz vagy nagyon massziv, sportos hegymenethez tudok elkepzelni. Tehat jatszos autoba igen. Ha annak szannad, egyetertek. :)

Egyebkent en a hetkoznapokban mar nem allnek vissza kezire, most hetvegen mentem egy 30km-es kort a varosban egy kezivaltos autoval, rajottem, hogy nagyon nem hianyzik a leveskavargatas. :)

(#35662) lali81 válasza szőröscica (#35661) üzenetére


lali81
tag

A leveskavargatásról jut eszembe.
Minél nagyobb dízel és minél szarabb a kuplung annál nehezebb..
Volt 20d-m kézivel, most 25d, kézi és még eredeti kuplunggal :D 502 Nm, finom.
Az A6-ost fele ekkora erővel vezettem, de akkor se kéne újra.

[ Szerkesztve ]

(#35663) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#35656) üzenetére


CharlieDrop
veterán

A 218 lovas csigája a jó hozzá? :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#35664) Skimaster válasza lali81 (#35662) üzenetére


Skimaster
senior tag

Mi volt a gond az a6-al?Melyik széria volt?

(#35665) H.Ezredes válasza lali81 (#35658) üzenetére


H.Ezredes
őstag

A vasblokkos az elpusztíthatatlan :D Tuningban és amúgy mindent bír... Ha van benne olaj és víz örök élet természetesen olajcsere és egyéb megfelelő karbantartás mellett !!!

(#35660) BMW001

Sokba kerül ráfaragni a 6-os váltót. Gyárilag nem is volt.

(#35663) CharlieDrop

De csak az EU3 vákuumos jó rá. intercooler csövet kell összehozni még mert más a csatlakozás. Egyenlőre Katalizátort le valami hasonlóan vagy pedig marad a gyári csak belül lesz kipucolva. Érezhetően hoz rajta alulról is jobban megindul erősebb jobban megy tőle nem fojtja úgy a motort

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#35666) CharlieDrop válasza H.Ezredes (#35665) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Köszi :) Azért az az M57 nem kicsit húzható. Gondolom e39-nél nem eszi annyira a Hardy-t, mint e46-on, ugye?

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#35667) erikke17 válasza H.Ezredes (#35665) üzenetére


erikke17
őstag

Katalizátort előző tulaj nálam is kirámoltatta :D Maradt a gyári körbe lett vágva kihajtva katalizátor kiütve belőle, visszahajtva aztán visszahegesztve :) Gyönyörűen hallani a turbót is ahogy muzsikál.

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#35668) Qru


Qru
MODERÁTOR

Sziasztok!

Haver vett kintről egy E46 320i-t. Elég "bátor" a srác mert látatlanban, netről vette most pakolta le a tréler a kocsit a háza előtt. Kéne neki vmi jó szaki aki átnézi és amit kell azt rendbe teszi rajta.
Hova lenne érdemes elvinni átnézetni? Van vmi tuti szerelő?

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#35669) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Kiderult a hiba. EGR szelep, de nem allando hiba, 1500km alatt 6x dobta be. Most feljottem Bp.-re hiba nelkul. Olajat azert lecsereltettem, az EGR-t meg megnezik cserelni kell e, vagy marad UK -ig, es ott csinaltatom meg.

Don't Tread On Me

(#35670) lali81 válasza Skimaster (#35664) üzenetére


lali81
tag

Hali! A 4F széria volt nekem, 190 LE,2.7TDI V6-os. 2010-es a késői széria LED menetfényes. [link]Ami nagy előnye volt a rendkívüli nyugalom, szinte el lehetett aludni vezetés közben. Fele erővel vezettem komolyan, mint egy kis autót. Pedig kézi váltós volt, kormány és váltó, ujjal kezelhető. Viszont ezzel szemben sportos vezetési élménye semmi nem volt, tolta az orrát, befordulni nem akart, a gázfröccs fogalmát nem ismerte, teljesen el volt szigetelve attól ami az úton történik, a kormány teljesen szintetikus volt..a kidolgozás minősége viszont rávert az E60-ra sajnos elég rendesen...

[ Szerkesztve ]

(#35671) CharlieDrop válasza Qru (#35668) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Szia. Pösti? :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#35672) Qru válasza CharlieDrop (#35671) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Agglomeráció, szóval Pestre is felhozza ha kell.

#nincsbennetarcsi

(#35673) CharlieDrop válasza Qru (#35672) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Akkor írj privit H.Ezredesnek! :)

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#35674) Qru válasza CharlieDrop (#35673) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ok. Thx. :R

#nincsbennetarcsi

(#35675) H.Ezredes válasza Qru (#35668) üzenetére


H.Ezredes
őstag

Írj nyugodtan :)

(#35669) BMW001

Ezeknél a motoroknál előszokott fordulni EGR hiba szóval számíthatsz rá,hogy cserés lesz :(

►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

(#35676) MPowerPH válasza H.Ezredes (#35675) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ki lett dobva azonnal, mert a gyari uj 55k volt, es mivel sokat megyek most az autoval, nem kell nekem a rizikofaktor. Mazlim volt, mert 1db volt raktaron, igy 1 ora mulva mar ki is volt az autobol dobva a regi. Nem volt veszes, talan eleg lett volna a tisztitas is, de jobb igy. Persze ki is lehetett volna kapni es kiprogramozni, de en nem vagyok ennek a fanja.
Egyebkent Skoda Octaviaba dragabb volt az uj gyari EGR.... :DDD

Don't Tread On Me

(#35677) Highend55 válasza MPowerPH (#35676) üzenetére


Highend55
tag

Ha kitisztitod az is egy fél óra ,egy próbát megért volna.Szar EGR-el milyen lett az átlagod ?
Nekem 9.3L volt a tavalyi 5800 miles alatt,ebbe rengeteg pálya,de azért pár este ilyen is :U [link]

Szerintem ha jössz vissza Luxembourg-nak gyere ott 1Euro /L volt a premium Aral diesel,na meg nincs akkora forgalom mint Frankfurtnak.

(#35678) MPowerPH válasza Highend55 (#35677) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hagytam, mert nem mindig segit az sem. Es inkabb kormos volt, koksz alig-alig

Nekem 7.5 lett a vege, viszont a nemeteken en is atrepultem. Koln utan tankoltam, addig 6.1 szamolas utan. Aztan Passau utan az utolso kutnal meg a hatar elott, az meg 9.1 lett, pedig nekem is volt olyan 100km, amikor padlon alltam vegig, de ugy egeszeben is 200-220 kozott lehetett vegig csorogni, mar nem volt annyi epites sem, es a forgalom is minimal volt. Az utolso szakaszt nem tudom, meg a nemet gazolajjal megyek, nem tankoltam. Szerintem a rossz egr nem befolyasolta annyira, nem allando hiba volt.

Don't Tread On Me

(#35679) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Nézegetek autókat, örömmel látom hogy egyre kevesebb a kamu km (15 évre 189 000 km stb). 5 éve megvan az e46 de az elkövető pár éven belül szerintem lecserélem, eljárt felette az idő, elég sok pénz belement már.

Továbbá 2 hét alatt 2 ember jött belém... először múlt héten dugóban jött a seggembe, ott gyakorilatilag semmi károm nem lett, csak karcolódott a hátsó lökös ami mosás után alig lett már látható, neki 306-7ese volt és felgyűrődött a motortető... látszik miben van anyag és miben nincs. Most pedig tegnap tolattak nekem furgonnal a jobb hátsó ajtónak, annak már nyoma lett, ott már lesz következmény.

Ideje belenyúlni valami szopórollerbe, mondjuk E60-ba ;] persze mint kezdtem, azért a 380 000 - 400 000 km azért nem kevés amivel sok fent van.

[ Szerkesztve ]

(#35680) szőröscica válasza whitezo88 (#35679) üzenetére


szőröscica
addikt

Az autok eleje mindig jobban torik, mint a hatulja, forditott esetben Te gyurodtell volna.

Az E60 jo, de ne az arlista aljarol nezelodj, szerintem 3 millio korul kezdodnek a vallalhato darabok.

(#35681) whitezo88 válasza szőröscica (#35680) üzenetére


whitezo88
nagyúr

Jaja azt lattam, 1,8tol is vannak mar de gondolom olyanok is. Fapad, elso szeria, 400k km. Lci-t akarok majd de az a jovo zeneje. Elobb ezt fel akarom pofozni hogy kapjak is erte majd valamit meg enis tudjak vele jarni.

(#35682) szőröscica


szőröscica
addikt

E60 fenyszorokban a narancssarga szemoldokok veletlenszeru nem vilagitasa (neha mindketto megy, neha csak az egyik, neha az egyik rendesen mig a masikban csak 3 led eg, tegnap este meg az egyik nem egett mig a masik is csak felig) a LED panelek faradasara utal vagy valami lampavezerlo modul haldoklik?

Dynamic xenonos, az a funkcio megy szepen. Uj bura lesz a megoldas erre vagy light modul? Nekem tetszik a szemoldok, szeretnem, ha rendesen menne.

(#35683) MPowerPH válasza szőröscica (#35682) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ugye ez villamossagis, hogy kap e aramot rendesen. Eloszor azt lenne jo kimerni, ha lehetseges. Egyebkent elso blikkre footwell module.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#35684) whitezo88


whitezo88
nagyúr

Start Stop rendszer amúgy évjárattól van vagy extra? Manual dieselt vezettem anno ott elég idegesítő volt, automatán nem tudom milyen.

(#35685) MPowerPH válasza whitezo88 (#35684) üzenetére


MPowerPH
félisten

Extra, meg evjarat. Egyebkent idegesito, ki kell kapcsolni. En neha hasznalom, mikor tudom, hogy 30s ig tuti allok, de ugye ahhoz helyismeret kell. Dugozni probaltam vele, az borzalom. Sot, keresztezodesnel is siman leallitja magat, mikozben varom, hogy kiugorhassak.

Don't Tread On Me

(#35686) erikke17


erikke17
őstag

Bakker, tavaly 300kn alatt klímáztam folyamatosan majd a hátsó fűtésboxban megjelent a kondenzvíz bugyogott meg folyt is belőle eláztatva szőnyeget. Kitakarítottam klima kondenziv csöveket bár semmi gyanús nem volt ott tisztának tűnt, meg a víz is csepegett belőle.

Ma 40km-alatt klímáztam oda vissza, majd haza értem véletlenül megnyomtam a klima helyett a szélvédő fűtés gombot ventilátor fullra kapcsolt természetesen megint hallottam bugyogni vizet bár kisebb mértékben mint tavaly.

Ez mi a túrótól lehet? Aggaszt a dolog mert 2 hét múlva megint megyek egy 300km-es utat és esélyes, hogy klímázni fogok... Próbáljam meg kindenzviz csövet kifújni kompresszorral? :W

E39

Előre is köszi :)

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#35687) MPowerPH


MPowerPH
félisten

Kuzdok a fenyszorokkal... User manualban ez all: "Left hand/Right hand traffic"..."Xenon headlight. Light distribution of the headlights automatically avoids dazzling of the low-beam headlights when driving in a country in which the traffic drives on the opposite side"

Ennek ellenere a nemeteknel ahol utepites volt, mindenki villogott folyamatosan, hogy vakitok. Mivel semmi nem volt nalam, az elsosegely dobozbol kiszedtem a ragaszto szalagot, es azzal learnyekoltam a fenyszoro megfelelo reszet. Ez megoldotta. Most itthon ugyan ez a bajom, es nem kapni a fenyszorora azt a takaro plecsnit, a ragasztas meg eleg igenytelen.
Emlitettetek, hogy bele lehet nyulni a fenyszorok magassagaba manualisan is. Ezt hol tudom megtenni?

Don't Tread On Me

(#35688) negro válasza erikke17 (#35686) üzenetére


negro
őstag

En ilyenrol meg sose hallottam. Nekem klimaval sose volt gondom E39-ben. Irod, hogy 300km-ert mentel vele, ac on-al, ami meg valjuk meg nem sok semmi tekintve, hogy en anno volt, hogy lenyomtam vele 1000-1200km eket is csak oda: Olasz, Horvath pl. gond nelkul.

''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''

(#35689) erikke17 válasza negro (#35688) üzenetére


erikke17
őstag

Ez a baj, hogy egy laza 300km-es úton ilyen megtörtént. Arra lettem figyelmes, hogy hátul bugyborékol valami. Mondhatom jól kezdődött a nyaralásom tavaly :) Hosszú szívókával szívtam ki vizet hátsó boxból meg szárítottam lábteret hátul.

Olvastam neten után akadt egy jópár embernek gondja ilyennel. Elég egyszerűen eljut a víz hátra mutatok egy képet.[fűtésbox] Ugyebár ez még ha vízszintesen van még egyszerűbben eljut a víz hátra. (a képen annyi hiba van a fűtőradiátor és a párologtató fordítva van rosszat jelöltem meg.)

Pollenszűröknél rendszeresen takarítóm szóval ott tuti nem jut be víz.

Olyat tudok elképzelni, hogy a kondenzvíz csőnél koszos poros vizes lerakódás lehet azért nem bír olyan gyorsan folyni ahogy kéne igy megtelik aztán ventilátor meg hátra fújja. Úgyhogy vagy e egyik vagy a másik cső jobban el lehet rakódva fent a boxnál. Mivel a hátravezető csőben a hátsó fűtésboxhoz van egy mélyedés ott szépen megáll a víz mint egy szifonban aztán bugyog.

Persze csak nagy fokozaton mivel gyengén nem is jön a levegő mivel nem tudja átfújni a vízen.

Héten megkóstoltatom csövekkel a kompresszort óvatosan :D

[ Szerkesztve ]

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#35690) szőröscica válasza erikke17 (#35689) üzenetére


szőröscica
addikt

Dugulas lesz, anno ezt csinalta a mi E39esunk is, ki kell takaritani azokat a csoveket :)

(#35691) erikke17 válasza szőröscica (#35690) üzenetére


erikke17
őstag

Olyasmire tippelek én is csak az az érdekes, hogy autó alatt meg van kondenzvizem mindkét csőből. Bár egyikből jobban jön mint másikból ami már utalhat hibára. :)

||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||

(#35692) #64118272


#64118272
törölt tag

Sziasztok!

Vettem egy 2005-ös E60 525d-t, automata szedánt.

Na most, az autó megvan szoftolva, 230 lóra, DPF és EGR ki van tiltva, illetve DPF fizikailag is ki van szedve.
Jól megy, nincs vele gond, futóművet, fékeket én raktam rendbe rajta, az mostmár hibátlan. Olajcsere, minden szűrő cseréje, váltóban olajcsere az is megvolt.

Egyetlen problémám van, viszont az elég nagy, akár mennyire vigyázok, lassan gurulok, tehát spórolósan járok, a városi fogyasztása 14-15liter, hosszúba meg 9, pályázás nélkül, max 100-110el.

Ez rengeteg. Gépre rá lett dugva, hibát nem mutat, sehol semmi. 3 különböző helyen, 3 különböző gépen nézték meg, sehol nem írt hibát.
Ismerős szerelő széttárta a kezét, ő többet nem tud tenni.
Mi lehet a nyűg? :F

(#35693) Möhe válasza #64118272 (#35692) üzenetére


Möhe
addikt

Gyáá, 14-et az enyim eszik. Tiporva kéne annak 9et enni.

(#35694) MPeter87 válasza #64118272 (#35692) üzenetére


MPeter87
őstag

Termosztátok? Azokat nem írja be hibának, ha rosszak. Mondjuk ez a fogyasztás szerintem még rossz termosztátokkal is elég extrém.
Vidd el ezredesékhez. :)

(#35695) #64118272 válasza MPeter87 (#35694) üzenetére


#64118272
törölt tag

Erdélyben vagyok, mostanában nem érzem, hogy járok Pest fele. :(

Lassan megbolondulok, most hétvégén elutaztunk egyet, 600km-en 100liter ment le a torkán.... :DDD

Azért nem 5literes fogyasztásra számítok, de ez a 15-16 ez nem normális. Főleg úgy, hogy nincs széttaposva. Mikor nyomtam neki, 18-akat írt... :U

(#35696) MPeter87 válasza #64118272 (#35695) üzenetére


MPeter87
őstag

A gyári szoftot nem tudod visszarakatni?
A vízhőfokot csekkold le, de szerintem ennyivel nem tudná felnyomni a rossz termosztát se. Youtube-on találsz videót róla, hogy hogyan lehet előcsalogatni a menüben.

(#35697) szőröscica válasza #64118272 (#35695) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem kormol? Ekkora fogyasztas mellett szerintem veszettul kene kormolnia.

Gyari szofttal probalkoznek elso korben, aztan valami hozzaertovel megiratni a programot, ha a ganyolas kijavitasa nem palya. Ez az EGR meg DPF off eleg gaz szerintem.

(#35698) #64118272 válasza szőröscica (#35697) üzenetére


#64118272
törölt tag

Nincs korom, csak minimális.

Gyári szofttal is megevett ugyanennyit, nem gányolás volt a szoft, elég profi csinálta, hozzávaló áron. Én normális autót jó gázreakcióval akartam, nem környezetkímélés meg ilyen baromságokat, nem kell nekem se EGR se DPF baromság. 80%-ban városban megyek, csak eltömődne folyamatosan, visszafogná a kocsit, stb. :(

Most lett megcsinálva a szoft egy pár napja, előtte is rengeteget evett, mikor benne volt EGR, DPF, most hogy nincsenek, és megvan szoftolva, ugyanannyit eszik. Csak ha odalépek neki, legalább megy is, eddig nagyon döglött volt. Kedves ismerősöm 525d-je ezerszer jobban ment, mint ez mikor benne volt a DPF és szoftolva se volt, mostmár más tészta.

Ez a termosztát dolog hogy derül ki, hogy jó, vagy sem? Megnéztem a menübe valamelyik nap, 94fokon volt a víz. :F

(#35699) Hikvision válasza #64118272 (#35698) üzenetére


Hikvision
senior tag

Érdekes, hogy úgy nyúltak az autóhoz, hogy már eleve nem volt jó, mert ugye irreálisan sokat evett.
Ez a sok kiirkálás meg áthegesztés se a gyári fogyasztás javára van. Plusz, egyéni vélemény, hogy iszonyú bután néz ki egy kormoló bmw, márpedig ha nincs benne a dpf az bizony kormolni fog. Ezekkel az igényekkel nem az e60 volt a legjobb választás. persze ez csak egyéni vélemény.

20 éve a PH-n.

(#35700) #64118272 válasza Hikvision (#35699) üzenetére


#64118272
törölt tag

Az illető, aki csinálta, neki stage3-as E60 535d-je van, 480 ló van benne, padon mérve. Szépen leültetve, Vossen felnikkel, M kívül-belül, hátul is 4 kipufogó, DPF sehol semmi, és nem épp kormolásról híres. :)

Ő arra tippelt, hogy a DPF haldoklott és nonstop regenerált, ezért is ehetett sokat az autó. De mostmár se szoftveresen, se fizikailag nincs DPF, úgyhogy nem nagyon regenerálhat, hogy sokat fogyasszon. :U

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  BMW topik
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.