Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/c11.gif)
MPowerPH
félisten
Ugy tudom az E39 528i 1540kg korul van, 75kg-s soforrel, es 70% uzemanyaggal?! Valami hasonlo... Pont azon rohogtem anno, hogy a kis E92 majd 100kg-val nehezebb ugy, hogy az elso sarvedok, kuszob, lokharito konnyitett muanyagbol van. Anno fogtam E39-em elso lokoset, meg az E92-met, es szerintem x2,x3 sulyban a regi.(a horpadt hatso lokost ugy hajtogattam ossze, es raktam be a muanyagos kukaba ) Szoval nem tudom az a 100kg honnan ered.
Az E39 M5 -nek lassan mar folfele fog kuszni az ara. Itt UK-ban 4 ev alatt semmit nem csokkent, inkabb mintha a jobban karbantartott daraboknak meg emelkedett volna. Lassan olyan statuszban lesz, ahogy egyre kevesebb van beloluk. Az E34 -ese meg szinten. Ez boss, csak azt hatso szarnyat cserelnem le.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me