Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bitpork:] Vasarnapi Iza csinazta ebed
- [Re:] [cappa72:] Új családtag: Alfa Romeo Giulietta 1.4TB
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kenguru99
aktív tag
Köszi. Abban még tudnál segíteni, hogy hogyan engedjem le a régit úgy hogy a lehető legkevesebb maradjon benne? Illetve a légtelenítésre valami tipp?
Kickass
őstag
Nekem a xenonon kivül nem hiányzik belőle semmi.
Ezeket az ülőket már próbáltam, kényelmesek. Csak szeged messze van, megpróbálom elkérni telefonon a rendszámot meg alvázszámot aztán a többit majd annak függvénye.
ADAM1337
nagyúr
Pofás darab.
chess001
aktív tag
Vicces:
http://totalcar.hu/tanacsok/nepperuzo/2016/11/12/bmw_e39-et_v8-cal/
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
ADAM1337
nagyúr
Hát én azért a traktor effektust megemlítettem volna.
negro
őstag
Ott linkelte BMW001 a papirt, hogy tele tankal, atlagos 75kilos user -el 1585kg (felszereltseg fuggvenyeben valtozo)
(#32898) chess001
Nem tudok, ezert irtam, hogy 30 literrel tankolva ergo majd fele tankal is csak 1500 kilo. Es az auto sulyarol beszelunk nem pedig arrol mennyit nyom ha ulok benne... A TC-es M3 tesztben is sofor nelkul mertek, ahogy a forgalmiban se a soforos suly szerepel. Azzal indokoltad, hogy az 5er -el nem lehet es valo sporotolni mert nehez nem arra valo meg minek bele a manual. En meg leirtam, hogy a sor6ok nem nyomnak tobbet mint egy E46 M3 es mivel manual nagyon jokat lehet vele palyazni es csapatni is legalabb is az M sport kivitellel. Nem tudok mar mi tobbet hozzafuzni. Persze egy 1200 kilos E36 kompakthoz kepest nehez igen.
(#32900) H.Ezredes
Nyilvan, csak gondolom neki se ert volna ez annyit amennyivel dragabban adjak a 3.2-es verziot. Ritkabb is, tobb a valasztek a 3.0-bol. Nalam ezek lennenek a jozan ervek miert nem a nagyobbik. Meg siman el tudom kepzelni, hogy aki csinalta neki a Datsunt (nem emlekszem a szakira) raepit majd egy turbot Karottanak 400 loval es jonapot
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
CharlieDrop
veterán
nem épít rá
Azt hiszem
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
negro
őstag
Te tudsz valamit!?
Kekesen meg friss ho. Baszki de hogy ma este nem allok neki teliket fel rakni es felavatni az is biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
CharlieDrop
veterán
m3-at nem szokás turbósítani
Szóval úgy vélem nem fogja
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Vettem 2017-es mappot az autohoz, de kicsit megzavart, hogy van West meg East. Nekem a mostani 2012-es terkepen nincs plusz jeloles, de a teljes EU uthalozata benne van mind UK-ban, mind Mo.-n. Most akkor ezt a friss verzioknal mar sikeresen kulon szedtek, igy ha atutazom az EU-t, akkor menet kozben terkepet kell cserelnem? Vagy ha hazaerek(mert a foutak benne vannak), akkor ott kell megtennem? A ket verziot ezek szerint nem tudom felrakni, hogy az egesz EU teljes legyen?
Don't Tread On Me
MPowerPH
félisten
Kozben kaptam megerositest, hogy jah, magyarban fel kell telepiteni az East -et. Fura, mekkora hard drive van ezekben? Miert nem SSD-t raktak bele? Akkor mar elerheto volt boven....
Don't Tread On Me
ADAM1337
nagyúr
Milyen áron van rá a map ?
Illetve a 2-t rátudod egymás mellé pakolni, vagy csak az egyiket egyszerre ?
CharlieDrop
veterán
mobil kijelzőjét nem lehet tükrözni rá? akkor waze, vagy bármi mást ki tudnál tenni rá
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
Van ra megoldas, de szukseg van egy kulon modulra hozza. Egy vagyon.... Es csak 480P. Ez meg nem olyan modern... Mar annak is orulok, hogy kekfoggal hivaskent kezeli a skype es Vibert is, es minden egyeb hanganyagot, koztuk a youtube -ot is lejatszik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
ADAM1337
nagyúr
És mennyibe vannak a térképek ?
Én megvenném ha azon múlna, legalább univerzális.
Hikvision
senior tag
Ez egy mezei E90-be való optikai Dension árához képest aprópénz
20 éve a PH-n.
MPowerPH
félisten
Igen, de itt a telepites is egy plusz nyug... En ezt mar nem szivesen szedem szet, nehogy eltorjek egy klippet, aztan onnantol zorogjon.
A 480P miatt pedig nem tudom, megeri e. Na meg annyit azert nem is hasznalnam. Majd meglatom, mert ez usa-bol jonne. UK -ban nincs.
Igy is le kell csekkoljam, a pohartartot kitudom e szedni. Ha nincs aram alatt az auto, nem lehet kivenni P-bol, mivel elektromos. Van egy spec kulcs, amivel lehet oldani a P allast, a pohartarto alatt van a release. Igy ha lerobbanok, az auto meg mozdidhato marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
ADAM1337
nagyúr
E92-vel robbantál le valaha ?
negro
őstag
Nem-e?, tele vele a tube Ma mar, hogy turbosak az ujak nem sentsegtores valahogy. Persze karotta nagy szivo benzin parti szoval en se hiszem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
CharlieDrop
veterán
itthonra gondoltam
Nem is szentségtörés miatt, de gondolom az még 2 valag lóvé lenne
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
H.Ezredes
őstag
Jó az a turbósítás
Nekem csak ennyi a véleményem [link]
Kompakt kategóriába a legjobb M-es BMW... És nem azért az elfogultságért mert 1M-ünk van hanem mert minden az M3-ból került átépítésre persze nyilván a motor nem.... a legkönnyebb karosszéria és egy olyan turbós motor amibe rettentően sok potenciál van és annyira egyszerű a súlycsökkentés is hozzá.... Minden adott egy remek pálya/kanyarvadász/drag kocsihoz Imádom az M-es kocsikat M6 a legfőbb kedvenc főleg a V10-el de annyira nehéz..... rengeteget számít..... az 1M pedig annyira jó gép,hogy hihetetlen. az M2 most szintén nagyon jó ill az M4 de az 1M volt az első turbós igazi kis kompakt kocsi minden M-es pozitív tulajdonsággal. Annyira jó vezetni keresztbe menni gyorsulni húz tényleg mindenhol iszonyat potenciál van benne.
A közelebb lévő kis fekete a miénk
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
negro
őstag
Lattam mar regebben ezt a videot
1M az mindig is bejott. De vezetni meg nem volt szerencsem. Kivancsisagbol raneztem es nincs is elado hahun.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Igy van, az 1M vagy 2M. Itt van a par hazzal arrebb elo szomszedom, akinek elotte a fekete, vajborbelsos 2012-es E92 330i -je volt. Eladta, mindennapi hasznalatra vett egy uj Mondeo-t a kenyelemre, es hetvegi hulyegyerek autonak pedig egy M235i -t, narancs, M performancet. Ment bele a remap is, 380 loero korul van. Vadallat! De a Mondeora szuksege volt, mert nem hetkoznapokra valo az auto, kicsit puritan es kenyelmetlen, meg az E92-hoz kepest is. Viszont ilyen Civic type r, meg Focus RS -t megeszi reggelire.
Don't Tread On Me
CharlieDrop
veterán
A V10 nem beteges egy kissé?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
tutis
őstag
Sziasztok!
E36 316-ba utólag mennyire bonyesz beletenni klímát? összegszerűen mire rúghat egy ilyen művelet?
http://www.youtube.com/tutisgsxr
negro
őstag
Hat az a korszak volt mikor meg a BMW F1 -ben volt V10-el. Kezenfekvo volt az akkori M5, M6-ban. Anno ott volt a 850is V12-vel. Az nem tulzo?
Amugy ha sok penzem lenne siman epitettnek egy E46 M3 V10 -et. Jobban vonzana mint turbositani.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
haddent
addikt
Én nem vagyok profi motorsport szakember/mérnök, de mások igen, és a soros hat a legstabilabb/önkiegyensúlyozottabb motor. Illetve nem, sor6 és többszörösei (V12 stb..). Én ha annyi pénzt és komoly átalakítást megkövetelő átépítésbe kezdenék, biztos V12 -re ugranék rá, az két sor6 És elvileg kutya kötelessége beférni, mint bármilyen más motornak is, hiszen a sor6 -nál hosszabb nagyon nem létezik, széltében meg lehet kidobni a felesleges alkatrészeket a motortérből
Tehát amennyire én művelődtem, a sor6 jobb, mint a v6, v8 de talán még a v10 -nél. Persze kizárólag ilyen szempontból, mert már a V6 -ból is többet ki lehet hozni azonos űrtartalomra vetítve.
[ Szerkesztve ]
CharlieDrop
veterán
nem értem mit írsz.
Azt kérdeztem, hogy nem beteges-e, vagyis úgy hallottam, hogy az M-es V10-ek minőségileg nem voltak ott a szeren.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
MPowerPH
félisten
A valtojuk volt hulladek... Szar smg.
haddent En pedig pont ugy hallottam, hogy a V10 az egyik legidealisabb konstrukcio a versenymotroknal. A V12/V16 tul nehez, huteni sem egyszeru a leghatso hengereket. A V8 soha nem lesz olyan jo, mint a V10, lasd az F1 -et. A sor 6 nem rossz, de az sem veletlen, hogy csak a BMW ragaszkodik hozza.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
negro
őstag
Azt hittem ugy erted a betegest, hogy tulzas mar M-es BMW-be. Tekinteve azota sincs es elotte se volt V8-nal tobb.
Illetve elvileg az elso 2 evben volt vmi kenesi gondjuk es csapagyas lett sok amit aztan orvosolak sunyiban. Szoval ebbol is kesobbi bontott tomboket erdemes venni. De Ezredes ur biztos jobban tudja mi gondjuk volt en erre emlekszem regrol.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
negro
őstag
Amit linkeltem arra is az E92 M3 manualjat raktak ra. Baszki mibe lehet egy ilyen project? Bar talan 10 millabol megvan az egesz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
negro
őstag
Allitolag a merci is vissza all sor6ra. Egyszer vezettem egy ilyen regebbi Mercedes SL320 -at (fene tudja milyen kodu) par eve talan mar 7 is de abban is sor6 volt meg. Azert az nem volt semmit, baromi szepen jart.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
MPowerPH
félisten
Szerintem az sok. Egy komplett motor £4000, vagy meg kevesebb. Kell egy rendes valto, egy versenykuplung, meg egy ember, aki beepiti.
Don't Tread On Me
haddent
addikt
Az lehet, persze. Nyilván van hátránya a dolgoknak. Igazából hűteni nem hiszem, hogy sokkal nehezebb, mint sor6 -nál, hiszen hosszra ugyanannyi. V16 -ról én nem sokat hallottam, 8 hengernyi hosszt ne mtudom hova lehet berakni, sehova Én nem feltétlen kihegyezett F1 -es versenyekre gondoltam. Azt őszintén szólva, irodlami nyelven is, leszarom. Ami odavaló az nem feltétlen utcára és visszafele is.
tutis
őstag
Sziasztok!
E36 316i sedan M-packet. Az alvázszámon kívül honnan tudom meg mit tartalmazhat az M-packet? (optika vagy futómű is?)
http://www.youtube.com/tutisgsxr
STC Speed
őstag
Pl a 3 ágú sportkormány, belül a tetőkárpit fekete,futomu is m, azt hiszem a váltogomb is már M es,de ebben nem vagyok biztos.
Ja és az ülések is combtámaszosok.
MPowerPH
félisten
Sor6 nal egy henger van hatul, mig V12 -nel a ket sor henger egymast melegiti, igy a belsok duplan kapjak az ivet. A szeria V12 -nek, legyen az BMW vagy Merci, mindegyiknek az volt a gondja, hogy a hatso hengerek megfottek.
Anno az F1-ben a Ferrari volt az utolso, akik a V10 era kezdeten meg kitartott a V12 mellett, de nem mukodott.
Don't Tread On Me
negro
őstag
Meg meg egy E46 M3 alapnak Igy egeszeben ertettem a 10-et
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
negro
őstag
16i-bol letezett gyari M pakett? Arra minek?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
tutis
őstag
Ez így rendben? A futómű az hogy M-es az mit takar? Miben más mint a gyári? (nem ilyenre vagyok kíváncsi hogy feszesebb, hanem a technikai részletek érdekelnek )
http://www.youtube.com/tutisgsxr
szőröscica
addikt
Íme az új családtag:
[kép][kép][kép][kép]
A korábbiakon említett dolgokon kívül még a következőket kell megejtenem az első szerviz alkalmával:
-HUD beállítása, mert jelenleg ferdén vetít
-a vezetőoldali ülésfűtés csak a támlát fűti, az ülőlapot nem, hiába toltam rá a legnagyobb kakaót az iDrive-ban
-fényszóró polírozás, illetve a bal első fényszóró párásodásának megszüntetése
Mentem már vele 200km-t, nagyon halk és finom szerkezet. Nem lesz olcsó a fenntartása, tudom, hogy mindig számíthatok rá, hogy valamilyen nyűgje előjön, de nagyon tetszik és erre szívesen fogok költeni.
MPowerPH
félisten
Jah, azt hittem csak az atalakitas. Az M3-al egyutt mar igen.
joamilestoné: Gratulalok hozza! Sok balesetmentes kilometert. Jah, biztosan kell majd ra koltened, de ezt az E60-nal bele kell kalkulalni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
(#32943) CharlieDrop válasza szőröscica (#32941) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Like, +1, ilyenek. Kevés szívást és sok élvezetet
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Gratulalok, jofele a belseje.
STC Speed
őstag
Jónak tűnik,aztán az alvázszám egyértelműen megmutatja,hogyan gurult le.
Futomiű 2cm lentebb van mint a gyári,azért láthato a különbség,picit feszesebb is a futomu.
A rugokon kék pöttyök találhatoak.
STC Speed
őstag
Ez olyan dolog,mint a 320d coupe, vagy cabrio, mindenre van vevő
mézespálinka
senior tag
Declare
őstag
na akkor csak sikerült egy nem körbefenyezettet talalni
A tetöablak sokat doob a belteren majd azert leirhatnad kimeletlenül, hogy mikre kell költeni (remelhetöleg csak kopo lesz )
MPowerPH
félisten
Egy kozel 190 lovas (vagy akar 230) nyomatekgyar coupeval mi a problema?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me