Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
brickm
őstag
Itt nem a fogyasztás az elsődleges szempont, persze nem mellékes. A kérdésem inkább arra a megfigyelésre iráányult, hogy ha pl az egyest kihúzatom 4000-ig, meg a kettest is, elveszem szépen a gázt, szépen áttolom a váltót, majd ráengedem a kuplungot, nincs az a rántás, ami 3000 körüli fordulatnál még megvan. Gondolom a kettőstömegű kerék miatt lehet ez a jelenség. Igazából a szilenteket kímélném a futóműben, meg a motorbakot, mert gondolom nem tesz nekik jót ez a rántás. 4000-es fordulatnmál egyenletesebbnek tűnik a haladása a gépnek.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Logitech g29 váltóval
- MINI ITX GAMING/STREAMING PC RYZEN 5 7600X RTX 3080TI 32GB RAM MESHLICIOUS
- GAMER PC i5 6600K 16GB DDR4 SSD+HDD GIGABYTE 1070 8GB GDDR5 256BIT WINDFORCE
- Apple watch series 5 40mm gps + cellular rose gold I Ingyenes Foxpost csomagküldés!
- ESR Rebound 360 Magnetic Keyboard Case (ENG) - iPad Pro / Air