Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #33214 üzenetére

    Maximum ha a fejlesztők elmondják. A Wolf 2-nél és a Doom esetében elmondták.
    Egyébként akármelyik motor képes akármennyit kezelni, az az igazi kérdés, hogy milyen gyorsan. Az id tech 6.5 sebessége kétmillió rajzolási parancs/másodperc. Ez úgy nagyjából a Nitrous szintje. A többi motor a közelében sincs ennek, emiatt nem igazán csinálnak a játékok többségében 10k rajzolási parancsnál többet per frame. Ha úgy mennének, mint a Wolf 2, akkor nem érnének el a mai hardverek játszható sebességet. Az új Dunia erősít erre, de ott sem lesz annyira sok rajzolás, mint a Wolf 2-ben, mert a limit inkább a háromszögek számától fog keletkezni, de az tény, hogy a Far Cry 5 a valaha készült, legtöbb rajzolási paranccsal dolgozó Ubisoft játék lesz, tehát zárkóznak fel a többiek is.

    (#33216) Zsébernardo: Attól, hogy van nyolc magod, még nincs kihasználva a hardver. Neked ehhez egy olyan motorral kell előállni, ami tényleg skálázódik, és ez nagyságrendekkel nehezebb feladat, mint régen volt.
    Lényegtelen, hogy mi számít alapkövetelménynek, ha a gyakorlatban ebből probléma van. Még az id software is az id tech 7-nél fog igazán koncentrálni a processzor optimális kihasználásra, a mostani motorverzióban nincs meg ennek az alapja.

  • #00137984

    törölt tag

    válasz huskydog17 #33214 üzenetére

    Crysis a maga idejében nagyot mutatott és a DX10 terjedésében jelentős szerepe volt. Gears of War szintén ez a vonal volt. Most DX12-re a Gears of War 4 játéknak kellett volna ezt meglépni (...vagy a DooM-nak). Én ugyan nem játszottam ezeket a játékokat, de ettől grafikában jobbat is tudnak. Vajon ennyi az összes amennyire képesek PC-n, mert konzolon van ezeknél jobb, látványosabb grafika.

Új hozzászólás Aktív témák