Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#71551) V/ válasza voci (#71549) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen ott, ahol volt ez a promóció és letelt az idő, mert akkor jelenik csak meg, linkeltük a képeket is

rá kell kattintani a On-time guarantiee sorának a végén a View-re az igényléshez

Mobil app

és

[ Szerkesztve ]

(#71552) voci válasza V/ (#71551) üzenetére


voci
tag

Mennyi lehet az időeltolódás? Nem látom...

[ Szerkesztve ]

(#71553) tg_mak


tg_mak
csendes tag

"Failed to clear at import customs"
Ez mi lehet? Egy plüssjáték van benne, EO csomag Ali/choice, tegnap jött az üzenet, hogy fennakadt.
158271900221939293601111

(#71554) dzf007


dzf007
aktív tag

Én azt tapasztalom kínából gyorsan megérkeznek a csomagok, itthon van belassulás, fejetlenség stb. ...

(#71555) ggabor02 válasza dzf007 (#71548) üzenetére


ggabor02
aktív tag

Nekem is van két MPL-es, egyik november 25-től állt, a másik 26-tól. Ma hozzák. 12:17-kor jött a két E-mail, hogy 9:00-17:00 között érkezik.
Ebéd közben ránéztem a nyomkövetésre, akkor még nem volt bejegyzés arról, hogy a kézbesítőnél van. Csak a tegnap esti átadás: A küldeményt a feladótól átvettük.
Utólag bekerült: 09:50 A küldemény a kézbesítőnél van.
Valószínű, hogy a szokásos lesz: 16-17 óra között bejegyzik, hogy jogosult átvevő hiánya.

(#71556) V/ válasza voci (#71552) üzenetére


V/
Topikgazda

8 óra, de a vásárlás időpontja a forduló

(#71557) V/ válasza tg_mak (#71553) üzenetére


V/
Topikgazda

Semmit sem, ijesztget az AliExpress de úgysem tudsz ezzel az információval mit kezdeni, nem neked kell ezeket vámoltatni, én egyébként csak ennyi szöveget látok: Package details sent ahead to customs 4-én 16:45-kor ami szerintem egyezik a Cainiao 2023-12-04 17:44:38 GMT+1 bejegyzéssel amiben meg az van amit írtál, ha elkezdik a vámolást ami nálad nincs beírva azután lehet vele probléma.

(#71558) voci válasza V/ (#71556) üzenetére


voci
tag

Az order confirmation e-mail 11.13 17:26-kor jött. Ahhoz képest is már eltelt több, mint 15 munkanap. Talán majd holnap megjelenik...
Hol kellene neki megjelenni? A Confirm delivery gomb alatt?

Szerk.
A három csomagból (egy kupacban rendeltem őket) az egyiknél megjelent, pedig a vásárlás ideje ugyanaz. Lehet, hogy a feladástól számítva 15 munkanapot kell figyelembe venni? Ez 11.14-én lett feladva, a másik kettő 11.19-én illetve 11.20-án.

[ Szerkesztve ]

(#71559) V/ válasza voci (#71558) üzenetére


V/
Topikgazda

Elnézésedet kérem, nem a vásárlás napja, hanem a szállítás kezdete a fordulópont ennél, ezt akartam írni aztán más betűk jöttek elő :R

(#71560) Recyclicator válasza dzf007 (#71554) üzenetére


Recyclicator
csendes tag


(Vár)Megye, az legalább stimmel. Tényleg fejetlenség vagyon. Lehet, bringával hozzák? :DD Időkapu záródott közben...Persze, ez nem panaszkodás akart lenni.

[ Szerkesztve ]

Pálinkában ázott májjal. Küllők közé szorult lábbal. Vajon meddig bírom , háton? Útközépen fekve, nyáron. P

(#71561) Recyclicator válasza Recyclicator (#71560) üzenetére


Recyclicator
csendes tag

Naaa. Jött egy felirat nélküli fehér furgon. A fuvarszám nem sokat jelent, zsákbamacska lesz ez is. PNLUC16105007 Ez a fazon hozta feleségem rendelését is, délelőtt. Többnyire, nem vagyok itthon, Aggódni sem aggódtam. Elfogadom, hogy nehezezen győzheti az állomány. A fontosabb küldeményeim késni szoktak.

[ Szerkesztve ]

Pálinkában ázott májjal. Küllők közé szorult lábbal. Vajon meddig bírom , háton? Útközépen fekve, nyáron. P

(#71562) dethroner válasza Jester01 (#71526) üzenetére


dethroner
veterán

Na, megvan a raktárban maradás oka. Ma hozta ki a futár és azt mondta sérült, bontott volt a csomag amikor hozzájuk került. Ők becsomagolták, adtak a sérülésről jegyzőkönyvet. A csomag kibontását videóval dokumentáltuk, és ez egy összevont csomag volt, és egy rendelés hiányzott belőle, amit az aliexpress átvettnek mutat, tehát valószínűleg abban a sérült csomagban lehetett eredetileg. Ezt most az EO-nak vagy az Alinak kell rendeznie?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#71563) jojoando válasza dethroner (#71562) üzenetére


jojoando
senior tag

Az 1 perces max videót az Alinak kell megküldeni, ő a feladó, a jegyzőkönyvvel együtt ami t általában Angolul kérnek.

(#71564) dethroner válasza jojoando (#71563) üzenetére


dethroner
veterán

Érdekes az egészben hogy több rendelésem jött most egyszerre. Mindet Choice szállítással, egyszerre rendeltem. Volt egy termék ami még a múlt héten megjött egyedül. Volt egy amit a posta hozott, az is rendben van. 3 másikat összevontak, erről az ali értesített, azok egy csomagon belül voltak, hiánytalanul. És van ugye ez a sérült csomag, amiben 2 termék volt a kibontáskor, mindkettő sérült és az egyik hiányos is, de azt letojom. Ettől még használhatóak. De az érdekes az, hogy egy rendelést teljesítettnek mutat, amit nem vettem át, és az imént említett 2 sérült terméknek és ennek az átnemvettnek is külön TN van. És ezekről nem is kaptam értesítést, hogy összevonták volna, mégis a 2 sérült egy csomagban jött, és akkor még ott van az is, ami nem volt sehol. Na ezt hogy bogozzam ki?

Ja, és a múlt héten megjött csomagon kívül az összes kicsúszott a garantált 15 napos határidőből.

[ Szerkesztve ]

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#71565) V/ válasza dethroner (#71564) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor kérheted az 1 $-os kuponokat.

(#71566) Jester01 válasza dethroner (#71564) üzenetére


Jester01
veterán

Nekem is össze-vissza vannak az információk az ali oldalán de egyéb nyomkövetők jobban mutatják mi mivel lett összevonva. Még mindig van ami ali szerint sima Selection Standard LPxxxxx számmal pedig már meg is kaptam egy összevont EO csomagban. Amiket egyszerre rendeltem azt 4 csomagban sikerült elküldeni amiből kettőt hoztak ki egyszerre, a másik kettő egyelőre nem is került EO-hoz (Estimated delivery: Dec 01 - Dec 06)

Igazából csak a futárt nem akartam ennyi alkalommal várni, abban reménykedtem jobban összepakolják és kevesebb lesz a csomag.

Jester

(#71567) jojoando válasza dethroner (#71564) üzenetére


jojoando
senior tag

Bármi problémád van, felveszed a kapcsolatot az ALI ügyfélszolgálattal, Refund címén ( amit nem kaptál meg ), manapság a disputra nem adja a kezelőt simán. Bejön csetbe az ügykezelő egyszerű érthető mondatokban angolul megbeszéled vele, mi történt, melyeket fotóval tudod bizonyítani csetben. 3 perc max idő szünet esetén szétkapcsol a vonal , szóval ha ellenőriz a csetes legalább valamit írjál közben be, ( Pl oké, várok...angolul) Van videód, kifotózod a csomag nyitást, akár 5-6 fotóval, illetve leírod mi hogy történt, aztán mondja a teendődet mit lehet tenni. Ha egy vásárolt termékkel refundot indít, oda max 1 perces videót enged feltölteni, illetve fotót és szöveget a történtekről, amit majd elbírálnak, de ott a sérülést és bármit komolyan add elő, nemhogy nem annyira fontos, hanem így jött meg. A többit elmondja, ha jó és normális kezelőt fogsz ki. Nagyjából Kb ennyi, ami 2 emberen múlik jelenleg. Ha nem normális a kezelő, holnap újra próbáld meg új kezelővel.

(#71568) dethroner válasza jojoando (#71567) üzenetére


dethroner
veterán

Az említett csomagról 2,5 perces videó készült, körbevideózva a csomag, majd a digitális mérlegen mérés, utána csomag bontás. Mondjuk a súlya is árulkodó, hiszen mindössze 217 gramm volt, míg a hiányzó tamper szerintem önmagában lenne kb ennyi. És akkor a csomagban lévő 2 termék és a sok csomagolóanyag súlyát nem is említettem.
A sérült termékek tényleg nem érdekesek, sőt, annyira felcseszett az ajándékba szánt tamper hiánya, hogy a sérülésekről nem is csináltam külön felvételt.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#71569) jojoando válasza dethroner (#71568) üzenetére


jojoando
senior tag

Akkor a lényeget írd meg mi a problémád. De a fentiek szerint!

(#71570) vacs


vacs
veterán

Sziasztok.
Merre járhat a csomagom?
ECSCCA0044006648
November 7-én rendeltem Saver shippingel.

(^)(>.<)(^)

(#71571) V/ válasza vacs (#71570) üzenetére


V/
Topikgazda

Még van úgy 15 napod hogy megkapd, ha nem történik meg akkor elveszett. Még Kína környékén van 30-án az ideküldő központba érkezett meg, onnan úgy 5 napon belül megszokott érkezni.

[ Szerkesztve ]

(#71572) dzf007


dzf007
aktív tag

Van még valakinek beragadt csomagja? Enyém még mindig áll november 25. óta..import customs clearance complete...

(#71573) ferenck válasza dzf007 (#71572) üzenetére


ferenck
senior tag

Igen, az enyém 24-e óta. Ráadásul úgy, hogy 15 napos szállítással vettem, mégis ezzel a sz@rral küldték.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#71574) dzf007 válasza ferenck (#71573) üzenetére


dzf007
aktív tag

Én is 25/17 db-ot 15 napos szállítással vettem. Összecsomagoltak 25 csomagot egybe és lett egy nagy 0.97 kg csomagom. Amit senki se tudja hol van idehaza...

(#71575) V/ válasza ferenck (#71573) üzenetére


V/
Topikgazda

Két opcióval jöhet a 15 napos (nincs más) vagy MPL vagy Express One kézbesítéssel, de a vámoltatást ugyanaz a cég végzi és az MPL-nél jön közbe egy helyi "fuvarszervező" ezután a cég után.
Úgy gondolom hogy más, nem ilyen vacakkal amivel küldték nem jöhetett volna.

[ Szerkesztve ]

(#71576) V/ válasza dzf007 (#71574) üzenetére


V/
Topikgazda

A logisztikai cégnél dekkolhat, de nem foglalkoznak egyéni ügyfelekkel, szóval ezzel az információval nem tudsz mit kezdeni.

(#71577) ferenck válasza V/ (#71575) üzenetére


ferenck
senior tag

Tudom, de ettől függetlenül ECS csomagként küldték. Pedig azt úgy kerülöm, mint a pestist. Inkább drágábban veszem, csak a 15 napossal jöjjön.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#71578) dzf007 válasza V/ (#71575) üzenetére


dzf007
aktív tag

Miért vállalják 15 vagy 13 napra, ha nem tudják teljesíteni? Akkor kapok 17 x 1 dollárt? De ezeket nem lehet összevonni..

(#71579) dzf007 válasza V/ (#71576) üzenetére


dzf007
aktív tag

Semmilyen kontaktot nem adnak, hívtam az EO-t adjanak egy elérhetőséget akitől kapják/felveszik a csomagot az miért nem továbbítja? Nem tudják kitől kapják... :DD

(#71580) hubber19 válasza tg_mak (#71553) üzenetére


hubber19
kezdő

Nekem is van egy ilyenem, LP00xxxxxxxxxxxx / 158xxxxxxxxxxxxxxx és 17track szerint failed, másik viszont mást lát én sem tudom mi van, szintén gyerek cucc van benne ilyen "pötyi" - nem márkás, nem Lego :)

és

Szóval én sem tudom mi van, de igen lassú és fura üzenetek.... ?

(#71581) dzf007


dzf007
aktív tag

Kínai "barátom" ezt adta meg...

https://www.ecsc-logistics.com/kapcsolat/

info@ecsc-logistics.com
inquiry@ecsc-logistics.com

(#71582) hfrici


hfrici
aktív tag

Ez is befagyott: [link]

(#71583) V/ válasza dzf007 (#71579) üzenetére


V/
Topikgazda

Ismerjük már a folyamatát, a résztvevő cégeket, mert nem mostanában kezdtünk azzal foglalkozni hogy mit lehet csinálnia az itteni lassú kézbesítési résszel. Ha neked van rá időd akkor fusd a köröket, újra.
Nem véletlenül írtam hogy magánszemély ügyfelekkel nem foglalkoznak azok a logisztikai cégek akik a vámoltatást és a kézbesítő céghez eljuttatást végzi, a szállítási folyamat erre a részére neked nincs semmiféle ráhatásod, jogosultságod.
Türelmesen megvárod amíg nem kézbesítik neked, aztán ha letelt a vállalt 15 munkanapos kézbesítési idő kéred az 1 $-os kupont, aztán várod hogy az AliExpress szállítási védelmi ideje leteljen és ha nem érkezne meg indítod az AliExpress-en a meg nem érkezett dispute-t.
Ha a kézbesítő cégnek átadják akkor meg a tőlük kapott értesítő alapján már lesz ráhatásod a szállítási folyamat utolsó mozzanatára, a kézbesítésre. Jó pár évtizede ez így megy.

[ Szerkesztve ]

(#71584) V/


V/
Topikgazda

Nekem is késnek a csomagjaim, de addig nem tudok és nem is csinálok semmit amíg nem ér el a kézbesítéshez, mert nincs értelme.
Ezért nem is látjátok a panaszkodásomat, mert az itt semmit nem visz előre, ezt a topikot nem olvassa az AliExpress, a Cainiao és a logisztikai cégek a szállítási folyamatban.

Többször írtam, amit nem tudsz befolyásolni azon nincs értelme agyalni, nektek is ezt javaslom, kevesebb stressz az egészséges.

(#71585) V/ válasza dzf007 (#71581) üzenetére


V/
Topikgazda

Az azért tiszta hogy te semmiképp nem vagy az ügyfelük ebbe a munkájukban?
Futottunk köröket már, ha válaszolnak akkor te azzal nem fogsz semmire sem menni, mert ők csak a kézbesítést intézik és az lesz a válasz hogy ők az ilyen számú csomagot nem kapták meg. De ha téged megnyugtat írj, de nincs kötelezettségük válaszolni. Keveeb stressz ha túllépsz ezen.

(#71586) V/ válasza hfrici (#71582) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem fagyott be, ez már ott tart amit az Összefoglaló 2. pontjánál írok hogy majd kézbesíti a Magyar Posta.
Mivel sokszor előfordul ezért van az Összefoglalóba beírva, ha esetleg valaki azt is olvasná akkor ad neki segítséget, de akkor itt a lényege:

ECSCCA00-sokat Nézd itt mert ez nem postai nyomkövetési szám, a megérkezés után (Arrived Budapest) látod hogy Arrive at local delivery office azután 2-10 munkanap a kézbesítés. Az Arrive at local delivery office azt jelenti hogy akkor adta át a Cainiao a Magyar Postának, nem a kézbesítő postára érkezik meg.
A Magyar Posta dolgozója kézbesíti a levél kézbesítési szabályok alapján. Ami azt jelenti hogy ha a küldemény 24 mm-nél vékonyabb és behelyezhető a postaládába akkor a leveles postás kézbesíti, ha nem ilyen a küldemény (vastagabb 24 mm-nél vagy más okból nem helyezhető a postaládába) akkor értesítést kapsz (sms vagy papíros) és postán a hivatali kézbesítőknél veheted át.
Mivel csak normál levél, nincs nyomkövetési száma, ha nem kapod meg nem tudsz a Postán reklamálni.

[ Szerkesztve ]

(#71587) V/ válasza hubber19 (#71580) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg azt gondolod hogy ami 4-én megérkezik az azonnal megy tovább? Mindegy hogy mi van a csomagodban ezeket nem tételesen, egyenként vámolják, csak elektronikusan mert az van előírva, hiszen az áfa és ki van fizetve és vámmentes.
TÜRELEM.

(#71588) hubber19 válasza V/ (#71587) üzenetére


hubber19
kezdő

"Failed to clear customs" volt főként az érdekes, ahogyan az előttem szóló is jelezte....

(#71589) jojoando válasza V/ (#71575) üzenetére


jojoando
senior tag

Most akkor a Ghibli vagy a ecsc-logistics nem adja tovább szállításra a csomagokat?
Ők vámolnak, szállítanak, "ELVILEG".

hfrici : 1 konténerben van a cuccunk :(

[ Szerkesztve ]

(#71590) zeon.hu válasza dzf007 (#71572) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Igen, 20.-a óta áll egy csomag.
Pénteken megy a refund, pedig nem akaródzik...

#?*@&!

(#71591) V/ válasza jojoando (#71589) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem mindegy? Egyik céget sem sürgetheted, nem kell foglalkozniuk a panaszaiddal, mert te ebben a logisztikai folyamatban nem vagy benne, de a Cainiao magyarországi küldeményeit eddig Ghibli vámolta és adta tovább közvetlenül a kézbesítő cégnek vagy a másik "fuvarszervező" cégnek.

(#71592) V/ válasza hubber19 (#71588) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor is írtam amikor kérdezted hogy lényegtelen, nem mindig egyeznek a bejegyzések és ami az AliExpress-en láthaó az néha mást jelent, de azon már úgy láttam hogy tovább lépett.

(#71593) jojoando válasza V/ (#71591) üzenetére


jojoando
senior tag

Értelek, de most akkor refundoljak? Volna értelme? Mert arra azt írják még van idő a szállításban, szóval Patt minden oldalról, de az én pénzem bánja, egyenlőre. :(

(#71594) Xes


Xes
csendes tag

Sziasztok, volt már valakinél olyan, hogy alis rendelést nem ali shippingel küldték, hanem LSXXXXNL postával és visszafordították a küldeményt? Eddig minden NL küldemény megérkezett, most fordult ez elő először.

21 Nov 2023 Item is cleared by customs Hollandia
21 Nov 2023 Item has been cleared by customs Hollandia
24 Nov 2023 The item has been processed in the country of destination
05 Dec 2023 The item cannot be delivered and will be returned

Ez az utolsó info a csomagról, magyar posta nem tud róla semmit mert nem érkezett be az országba szerintük.

(#71595) hfrici válasza V/ (#71586) üzenetére


hfrici
aktív tag

:R

(#71596) V/ válasza jojoando (#71593) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt is írtam már, hogy kénytelen voltam megvárni amíg az általuk megadott szállítási védelmi idő le nem járt és csak akkor tudtam indítani a dispute-t hogy nem érkezett meg, mert előtte nem engedte meg a rendszer azzal hogy szállítva van, legyek türelemmel
Ez sajnos hosszú idő és igen addig benne áll a pénzünk.
De az eladó azonnal visszaadta pénzt, 10 perc sem telt el a dispute indítás és a pénz visszaindítás közt.
De ez az elmúlt 2 évben csak egy eset volt a több százból, hogy nem érkezett meg, ez is a Import customs clearance complete-nél állt meg.

(#71597) KRoli92


KRoli92
tag

23.-án a vámon beragadt csomag ma elindult.

(#71598) V/ válasza Xes (#71594) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi volt a teljes azonosító mert látni kell hogy honnan küldték vissza és a az MP néha lódít.
Ez is AliExpress standard shipping egyébként, mert ha nem az lenen akkor más szerepel a Track order-nél felül.

(#71599) V/ válasza KRoli92 (#71597) üzenetére


V/
Topikgazda

Köszi az információt, talán ez megnyugtat másokat is, 9 munkanap és továbbítva lett a kézbesítő cég felé.

(#71600) jojoando válasza V/ (#71599) üzenetére


jojoando
senior tag

milyen követési szám volt? ECS?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.